Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ik zag net het moment waar de keeper van Utrecht rood voor kreeg... Bijzonder
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Feyenoord wordt slordiger, pakt mee r kaarten, verliest de bal vaker.
Aanfluiting, i see what you did there!LZ86 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:29:
En elke Feyenoord overtreding is geel......
Donder toch op met die vent man. Wat een aanfluiting.
Maar inderdaad, helemaal de weg kwijt.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Gelukkig Wellenreuter .
Waar blijft Sauer
Daar is hij, hopelijk het ontbrekende stukje gevaarHarribo schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:31:
Tjonge bijna raak voor Stuttgart .
Gelukkig Wellenreuter .
Waar blijft Sauer
Heb je een locatie, dan ga ik duiken?Advizor schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:33:
Borges... 10 miljoen in de Maas gegooid.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Gezien de actie, het arrogant showen van z’n naam, geheel ingecalculeerd lijkt me.carpebios schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:45:
En shirt uit trekken, hoe dom kun je zijn.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Duur kaartje meestal, en inderdaad dom. Egoïstisch ook.carpebios schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:45:
En shirt uit trekken, hoe dom kun je zijn.
Ja idd wordt er wel een beetje moedeloos van, ook zo onnodigAgent47 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:46:
Typisch Feyenoord Europees avondje
Gebrek aan scherpte en conditie.D-e-n schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:38:
Feyenoord doet zichzelf in Europa wel steeds tekort. Tegen Braga en Villa ook al
Je hebt het vervloekt in Braga. Dat was zo arrogant en zo kostbaar.LZ86 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:49:
Ja typische Feyenoord in Europa pot.
Alles tegen je hebben en dan een lullige kutgoal tegenkrijgen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Die tweede EL ronde ben je ook verplichtSoulizer schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:49:
En weer door. Alles op het kampioenschap
En wat denk je van eerder wisselen, ja er zijn veel geblesseerden
Er valt niet zoveel te wisselen.piotr123 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:50:
[...]
[ Voor 58% gewijzigd door carpebios op 06-11-2025 22:52 ]
Je speelt al met een spits als middenvelder.piotr123 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:50:
[...]
En je ziet ook dat wat er nu nog op de bank zat zoals Nieuwkoop echt tekort komt.
Feyenoord wel 2
En is Tengstedt echt zo slecht?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Had daar Kraaijeveld neergezet. Nu geef je het met die wissel he-le-maal weg
Het nieuwe clubmotto: "We hadden niet hoeven verliezen"
Je ziet dat een Timber op is, Hadj Moussa niets meer doet, knal er vers bloed in man.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Vandaag viel het nog mee. Hij heeft echter gewoon nul rendementchengbondkwok schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:55:
Borges nooit meer opstellen….. Dat is gewoon met 1 man minder spelen.
Onbegrijpelijk. Ik weet dat buitenspelers traditioneel ff tijd nodig hebben. Maar Borges is geen enkele keer langs een speler gekomen op eigen kracht.chengbondkwok schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:55:
Die uitglijder waarbij Ueda vrij stond kan ik "misschien" nog begrijpen. Zag wel meer spelers van Feyenoord wegglijden.D-e-n schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:56:
[...]
Vandaag viel het nog mee. Hij heeft echter gewoon nul rendement
Maar die man speelt met 0 zelfvertrouwen. Op een gegeven moment was hij de back voorbij en dan geeft hij een voorzet..... richting de zijlijn
Ueda kreeg ook 0 aanvoer. De enige keer dat hij gevaarlijk werd, was de voorzet met de kopbal net naast.
Dat is een slap excuus op dit niveau.ph4ge schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:53:
[...]
Je speelt al met een spits als middenvelder.
En je ziet ook dat wat er nu nog op de bank zat zoals Nieuwkoop echt tekort komt.
Feyenoord schiet tekort, maar is niet afgegaan als Ajax gisteren. Ik vond ze eigenlijk best aardig spelen, ondanks al die blessures en endere nevenzaken.
Kan gebeuren .
Voorin niet efficiënt genoeg
Hij is wel snel en technisch. Het is allemaal nog lang niet goed genoeg maar ik schrijf hem nog niet af. Zoals Moussa, Sinistera, Minteh etc heeft hij misschien gewoon tijd nodig.OMX2000 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:56:
Onbegrijpelijk. Ik weet dat buitenspelers traditioneel ff tijd nodig hebben. Maar Borges is geen enkele keer langs een speler gekomen op eigen kracht.
Ik maak me meer zorgen om Tengsted. Die lijkt volledig afgeschreven.
Het is geen excuus, het is wat het is. Er werd niet gewisseld omdat er gewoon niemand over is.mavaros schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:59:
Dat is een slap excuus op dit niveau.
Het is vooral absoluut geen linksbuiten. Ik denk oprecht dat hij nuttig is als je hem op rechts zet en laat spelen zoals Schaken destijds deed.chengbondkwok schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:55:
Ik vind het wel een aanfluiting hoor als we ons niet kwalificeren.
En het is een rechtsbuiten, hij heeft de pech dat hij nooit Moussa gaat passeren op die plek.
Maar tot nu toe is hij op zijn minst ongelukkig te noemen. Ook die uitglijder toen ie wel van rechts kwam was nogal suf.
Europa is toch wat anders dan de eredivisie .
En ik zie het ook nog niet omdraaien ,er komen voor de verschillende clubs nog taaie tegenstanders aan
Ik heb het idee dat hij met wat vertrouwen een nuttige speler kan zijn, wsl geen hoogvlieger. Maar wel meer dan we nu zien. Tongsted oei, goed wellicht gaat die ook nog is belangrijk zijn, maar ben bang dat dit een naam is die we over 2 jaar volledig vergeten zijn.OMX2000 schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 08:29:
Onze buitenspelers hebben tijd nodig. Sinisterra, Paxao, Minteh startten allemaal nie zo lekker.
En het is een rechtsbuiten, hij heeft de pech dat hij nooit Moussa gaat passeren op die plek.
Maar tot nu toe is hij op zijn minst ongelukkig te noemen. Ook die uitglijder toen ie wel van rechts kwam was nogal suf.
10 second ninja DONE
Was er niet rond de 10 miljoen voor hem betaald? Niet erg veel als je al weet dat hij Moussa nooit uit de basis gaat spelen?OMX2000 schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 08:29:
Onze buitenspelers hebben tijd nodig. Sinisterra, Paxao, Minteh startten allemaal nie zo lekker.
Je kunt zo analist worden met dit soort open deuren.Harribo schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 10:08:
Europa is toch wat anders dan de eredivisie
Ik ben het verder niet met je eens want Go-Ahead, Utrecht en AZ slaan een prima figuur. De eerste verloor dan gister maar gezien de eerste helft, 2e niet gezien, waren ze minimaal gelijkwaardig. Die overwinning tegen Villa was mss enigszins gestolen maar je moet het nog steeds afstraffen als de tegenstander vergeet te scoren. Utrecht met 10 man overeind gebleven tegen Porto is gewoon een hele goede prestatie. PSV doet het volgens mij ook prima mss wat wisselvallig, gaat zeker niet af. Feyenoord een beetje ondermaats maar veel blessures. Ajax, tja.
Ik denk als je kijkt naar begrotingen etc. dat we het naar verhouding prima doen.
Only fools are enslaved by time and space.
1e helft was hoopgevend......je mist net de scherpte...kwaliteit en breedte selectie om er 1-2 in te leggen. Het leek me zeker geen onmogelijke opgave.......2e helft en dan met name laatste15 mins....auw. Dat is inderdaad wat je vooraf verwacht van ons als kleine competitie tegen de bundesliga.Harribo schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 10:08:
Tot nu toe is het een matig Europees seizoen voor de Nederlandse clubs.
Europa is toch wat anders dan de eredivisie .
En ik zie het ook nog niet omdraaien ,er komen voor de verschillende clubs nog taaie tegenstanders aan
En lijkt erop dat Ueda in de grote wedstrijden het inderdaad niet laat zien. Hij heeft op basis van zijn competitie start absoluut krediet verdiend en hee als hij daar zo door gaat dan is het meer dan prima. Maar dan is de nl competitie gewoon zijn plafond...ik hoop dat hij me ook deze woorden gaat laten opeten..
10 second ninja DONE
Inderdaad. Mag je weigeren?DutchOwnage schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 12:55:
Valente opgeroepen voor Oranje. Hartstikke mooi voor hem natuurlijk, maar eerlijk gezegd hoop ik dat ie op de bank blijft of hooguit een kwartiertje invalt. Hij kan echt rust gebruiken, heeft zowat alles gespeeld.
Het is natuurlijk heel hard verdiend, maar laat m aub rust krijgen. Als hij ook nog omvalt zijn we echt zwaar de lul
Prima figuur maar weinig tot geen punten. Nee ,daar koop je wat voor.LoneRanger schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 10:21:
[...]
Je kunt zo analist worden met dit soort open deuren.![]()
Ik ben het verder niet met je eens want Go-Ahead, Utrecht en AZ slaan een prima figuur. De eerste verloor dan gister maar gezien de eerste helft, 2e niet gezien, waren ze minimaal gelijkwaardig. Die overwinning tegen Villa was mss enigszins gestolen maar je moet het nog steeds afstraffen als de tegenstander vergeet te scoren. Utrecht met 10 man overeind gebleven tegen Porto is gewoon een hele goede prestatie. PSV doet het volgens mij ook prima mss wat wisselvallig, gaat zeker niet af. Feyenoord een beetje ondermaats maar veel blessures. Ajax, tja.
Ik denk als je kijkt naar begrotingen etc. dat we het naar verhouding prima doen.
Alleen Psv en go ahead pakken soms punten maar het houdt natuurlijk verre van over .
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 07-11-2025 13:23 ]
Hij mag weigeren, maar dan komt ie waarschijnlijk nooit meer terug onder KoemanLZ86 schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 12:58:
[...]
Inderdaad. Mag je weigeren?
Het is natuurlijk heel hard verdiend, maar laat m aub rust krijgen. Als hij ook nog omvalt zijn we echt zwaar de lul
Koeman zal na het WK wel stoppen dus ik kan me niet voorstellen dat ie met deze gedachte Valente op zou roepen. Die denkt echt niet aan zn opvolgerDutchOwnage schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 13:03:
Bedenk me opeens, kan hij niet nog kiezen tussen Oranje en Italië? Dat Koeman hem nu oproept, even wat laat spelen om zo de optie Italië weg te nemen?
Het zijn er 11 geworden. Ik hoop op een goede vervanger, die vantevoren de steun krijgt dat hij 1,5 seizoen mag bouwen. Dan moet er in 26-27 een fundament staan waarmee weer Ajax-voetbal gespeeld kan worden.Malfunctions schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 20:04:
Ik geef Heitinga maximaal 12 wedstrijden, dan is ie weg. Ligt ook deels aan de spelersgroep die kwaliteit ontbeert, maar hij maakt ze ook niet beter of laat ze als groep boven hun kunnen uitstijgen zoals een zekere Italiaan dat vorig jaar deed..
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Jij bent wel een ziener pwoahMalfunctions schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 15:09:
[...]
Het zijn er 11 geworden. Ik hoop op een goede vervanger, die vantevoren de steun krijgt dat hij 1,5 seizoen mag bouwen. Dan moet er in 26-27 een fundament staan waarmee weer Ajax-voetbal gespeeld kan worden.
Overigens wat zijn al die coaches gemaakt medelevend aan het doen in de richting van Heitinga? Allemaal nog ambitie om ooit aan de slag te gaan weer bij Ajax zeker?
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
De 1 00 wedstrijd dus.ElPaco schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 22:03:
Hij is er ja! In de 100e wedstrijd van het seizoen!
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ik denk dat er op dit moment maar weinig van zijn die dat serieus zouden willen. Het is een puinhoop, een wespennest.Typhone schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 15:16:
[...]
Jij bent wel een ziener pwoah
Overigens wat zijn al die coaches gemaakt medelevend aan het doen in de richting van Heitinga? Allemaal nog ambitie om ooit aan de slag te gaan weer bij Ajax zeker?
Maar daarnaast. In hoeverre heeft Heitinga (als je naar de media kijkt) echt een kans gehad om, zoals een ander in het topic stelt, 1 tot 1,5 jaar te kunnen bouwen? Het zagen is al enorm snel begonnen, los van of dit terecht is. Dat het bestuur nu Kroes niet mee weg wilde sturen maar hij die keuze zelf maakt zegt i.m.o. ook wel hoezeer menig van die mensen aan het pluche is gehecht.
Daarbij, in hoeverre kan je vanaf het punt waar je nu staat in 1,5 jaar wat opbouwen en dan bedoel ik echt wat opbouwen. Je zult moeten verkopen om spelers te kunnen halen. Heitinga zal een vergoeding krijgen, tenzij die daarvan af ziet. Een nieuwe trainer kost ook geld.
En Ajax zal niet zo interessant zijn voor spelers als ze niet nu al beter gaan spelen en op zijn minst Europees voetbal halen. Tel daarbij mee dat voor een seizoen daarna maar 1 ploeg de CL in mag waarschijnlijk en dus die kans ook verkeken is, omdat er nog gebouwd moet worden.
Uiteraard weet je nooit hoe een koe een haas vangt, maar ik denk dat 1,5 jaar vrij kort dat is.
Zero compensation
Met de spelers die gehaald zijn zou Farioli-bal deel 2 ook op een teleurstelling zijn uitgelopen.Internet Janny schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 08:19:
@jbdeiman Je had toch gewoon door kunnen bouwen op wat Farioli deed
De gehaalde spelers zijn beter dan er was dus dat lijkt me sterk.wndlr schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 08:46:
[...]
Met de spelers die gehaald zijn zou Farioli-bal deel 2 ook op een teleurstelling zijn uitgelopen.
Traore > Morotoolkist schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 08:52:
De gehaalde spelers zijn beter dan er was dus dat lijkt me sterk.
Brobbey > Dolberg
Henderson > McConnell
Hato > ???
Traoré beter, keek je Ajax vorig jaar wel eens?wndlr schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 09:02:
[...]
Traore > Moro
Brobbey > Dolberg
Henderson > McConnell
Hato > ???
Of heb je Brobbey vorig jaar gezien? Dolberg is nog niet fatsoenlijk fit geweest, dus die vergelijking is verder sowieso lastig.
Voor Henderson is inderdaad geen fatsoenlijke vervanger gekomen.
Hato was vooral offensief beter maar defensief net zo drama als Wijndal. Itakura is verdedigend gewoon een versterking ookal is ie nu niet enorm in vorm.
In de verdediging ben is er nu dus zeker niet minder kwaliteit, en aanvallend/qua creativiteit is Ajax er echt wel op vooruit gegaan. Dat kwam er alleen nog niet uit onder top trainer Heitinga.
Hoezo wordt niet gekeken naar de categorie die de carrière aan het opbouwen. Veelbelovende trainers talenten die toe zijn aan een volgende stap. En nee ik heb ook geen lijstje maar ik ben dan ook geen scout.
Haha Brobbey en Traore deden alleen maar aan werkweigering afgelopen seizoenwndlr schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 09:02:
[...]
Traore > Moro
Brobbey > Dolberg
Henderson > McConnell
Hato > ???
[ Voor 63% gewijzigd door ephymerous op 08-11-2025 10:38 ]
XXXVI
Traore kreeg vorig seizoen niet meer minuten per wedstrijd en hij kwam zelfs met zogenaamde werkweigering tot 10 goals en 8 assists.toolkist schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 10:29:
[...]
Traoré beter, keek je Ajax vorig jaar wel eens?Nog los van dat Moro er 'net' is en nog niet bepaald de kans heeft gekregen van Heitinga om eens aan 1 plek in het elftal te wennen (nou ja, de bank uitgezonderd)
Of heb je Brobbey vorig jaar gezien? Dolberg is nog niet fatsoenlijk fit geweest, dus die vergelijking is verder sowieso lastig.
Voor Henderson is inderdaad geen fatsoenlijke vervanger gekomen.
Hato was vooral offensief beter maar defensief net zo drama als Wijndal. Itakura is verdedigend gewoon een versterking ookal is ie nu niet enorm in vorm.
In de verdediging ben is er nu dus zeker niet minder kwaliteit, en aanvallend/qua creativiteit is Ajax er echt wel op vooruit gegaan. Dat kwam er alleen nog niet uit onder top trainer Heitinga.
En ondanks een gebrek aan doelpunten kreeg Brobbey wel veelal de voorkeur boven Weghorst. Dus ja met een geblesseerd spitsaankoop ben ik van mening dat je er ook in de spits op achteruit ben gegaan.
Nee hoor, Farioli wist zelfs met 1 linksbuiten in zijn selectie nog 2e te worden. Alle spelers waren toen ook beter onder hem. Veel minder tegengoals.wndlr schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 08:46:
[...]
Met de spelers die gehaald zijn zou Farioli-bal deel 2 ook op een teleurstelling zijn uitgelopen.
Lijkt me nou typisch een gevalletje zaakwaarnemer die zn client onder de aandacht wil brengen.ephymerous schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 10:35:
Nu schijnt Clement het alternatief voor ETH te zijn.
Geen idee hoeveel tijd hij nodig had maar hoeveel tijd had Farioli? Het zegt veel dat hij niet eens samen heeft gezeten met Farioli om alle spelersdata te bekijken. Is gewoon binnengewandeld, Klaassen en Berghuis belangrijk gemaakt en een of andere gek uit Engeland opgehaald voor de “6” die in zijn ogen dat wel zou kunnen.jbdeiman schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 07:55:
[...]
Ik denk dat er op dit moment maar weinig van zijn die dat serieus zouden willen. Het is een puinhoop, een wespennest.
Maar daarnaast. In hoeverre heeft Heitinga (als je naar de media kijkt) echt een kans gehad om, zoals een ander in het topic stelt, 1 tot 1,5 jaar te kunnen bouwen? Het zagen is al enorm snel begonnen, los van of dit terecht is. Dat het bestuur nu Kroes niet mee weg wilde sturen maar hij die keuze zelf maakt zegt i.m.o. ook wel hoezeer menig van die mensen aan het pluche is gehecht.
Daarbij, in hoeverre kan je vanaf het punt waar je nu staat in 1,5 jaar wat opbouwen en dan bedoel ik echt wat opbouwen. Je zult moeten verkopen om spelers te kunnen halen. Heitinga zal een vergoeding krijgen, tenzij die daarvan af ziet. Een nieuwe trainer kost ook geld.
En Ajax zal niet zo interessant zijn voor spelers als ze niet nu al beter gaan spelen en op zijn minst Europees voetbal halen. Tel daarbij mee dat voor een seizoen daarna maar 1 ploeg de CL in mag waarschijnlijk en dus die kans ook verkeken is, omdat er nog gebouwd moet worden.
Uiteraard weet je nooit hoe een koe een haas vangt, maar ik denk dat 1,5 jaar vrij kort dat is.
Vervolgens hebben win tenenkrommende wedstrijden gezien die aan elkaar hingen van momenten van 20 seconden waarop iets goed ging zonder ook maar een lijn te herkennen. Het is een wonder hoe wij tegen PSV en Twente uit weggekomen zijn, al was Ajax tegen PSV in de tweede helft wel fors sterker.
[ Voor 8% gewijzigd door Typhone op 08-11-2025 12:48 ]
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
:strip_exif()/f/image/JGIUppAxiOMHk6qAUqfetnuF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/56TTYa2tPjkgsZ5V0omt86IB.jpg?f=fotoalbum_large)