Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ja nuAgent47 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 21:22:
Krijgt Stuttgart nog geel?
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Gaat altijd voor zichzelfAgent47 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 21:25:
Hadj Moussa geen vrije trappen meer laten nemen
Forbes heeft inmiddels 2x zo vaak gescoord in de CL als de hele selectie van AjaxNapo schreef op donderdag 6 november 2025 @ 17:33:
[...]
Spelers die buiten Ajax wel weer enigszins lijken te functioneren.
Ja, het was geen onverdeeld succes met de transfers van Mislintat maar de instabiliteit met trainers doet dat ook niet goed.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Kut ik quote iemand maar dat heeft ie niet meegenomen. Nu sta ik voor lul met een random comment tijdens wedstrijden.
[ Voor 44% gewijzigd door Typhone op 06-11-2025 21:32 ]
Geen aankopen, maar Moro, Itakura, Gloukh zijn gratis binnen gewandeld? Farioli was echt wel te houden, maar van het begin af aan zijn er invloedrijke media, analisten, oud-spelers, Danny's geweest die Nederlands kunnen, Ajax verleden en boerenkool met worst belangrijker vonden.Soulizer schreef op donderdag 6 november 2025 @ 16:56:
[...]
Farioli zag dat plus geen aankopen en het gezien over ajax voetbal moeten spelen dus die was em snel gepeert.
Zeker wel, ze moeten eerst maar eens een paar ballen in het net krijgen.mavaros schreef op donderdag 6 november 2025 @ 21:30:
Feyenoord begint kapsones te krijgen. Niks mis mee.
Als je met 3-0 voorstaat met 45 minuten mag je kapsones krijgen, niet nu.
Was ook wel echt dom. Doe je je team zoveel nadeel misschien mee. Gewoon niet pakken op die manier. Hij was ook gewoon te laat.D-e-n schreef op donderdag 6 november 2025 @ 21:33:
Hij geeft liever geel aan Feyenoord volgens mij
Ja en dan spelen ze naar de vleugels terug vanuit de 16, ipv gewoon eens te schieten. Jammer, want ze begonnen echt fel.PWM schreef op donderdag 6 november 2025 @ 21:43:
De Duitsers mogen vrij overtredingen maken lijkt het. Maar verder, ook echt nul kansen gecreëerd door Feyenoord. Lijkt wel leuk qua spel tot voor de 16, daarna niet meer.
En ook die heeft al geelD-e-n schreef op donderdag 6 november 2025 @ 21:45:
Deze ook weer geen geel. Laat gewoon zijn voet staan bij Wellenreuther
Geef zo'n speler wat tijd . Ik zie tenminste ook goede dingenAgent47 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 21:45:
Die Borges doet één of twee scharen en kapt weer terug, dat voor 10 miljoen.
In welke sport?Agent47 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 21:47:
Dat is dan rood ?
Nee, want intentie om de bal te spelen.Agent47 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 21:47:
Dat is dan rood ?
Die van mij
Manman, eenmaal daar gaat het toch steeds weer mis.
Hahaha goeie. Dat is zo vaak gebeurd en dan krijg je alsnog rood.
In de basis is er altijd intentie om de bal te spelen lijkt mij.
Wat een uilskuiken die scheids, GV* BOOS, FLUITCONCERT!Harribo schreef op donderdag 6 november 2025 @ 21:49:
Scheidsrechter bash incoming
Wat doet Feyenoord zichzelf tekort zeg. Hij had hem moeten liften, maar bedenkt zich of zo op het laatst.
Ook dat gespeel naar de zijkant in de 16, gewoon knallen richting doel.
Inderdaad een beetje slap excuus.Rubman schreef op donderdag 6 november 2025 @ 21:50:
[...]
Nee hoor, met vasthouden niet bijvRubman schreef op donderdag 6 november 2025 @ 21:50:
[...]
Net alsof Stuttgart zoveel kansen gecreëerd heeft .Rubman schreef op donderdag 6 november 2025 @ 21:49:
Hopelijk kunnen ze in de 2e helft wat gevaarlijker worden in de 16 ipv enkel tot de 16.
Manman, eenmaal daar gaat het toch steeds weer mis.
Borges moest niet uitglijden en Hadj Moussa moest eerder en beter schieten
Dat is de regel, ik bedenk hem niet.Agent47 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 21:49:
[...]
Hahaha goeie. Dat is zo vaak gebeurd en dan krijg je alsnog rood.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Inderdaad ...een beetje meer...meer...misschien is rücksichtlos nu een mooi woordcarpebios schreef op donderdag 6 november 2025 @ 21:50:
[...]
Wat doet Feyenoord zichzelf tekort zeg. Hij had hem moeten liften, maar bedenkt zich of zo op het laatst.
Ook dat gespeel naar de zijkant in de 16, gewoon knallen richting doel.
Eerste zin eens .Agent47 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 21:50:
Vindt Stuttgart goed tegen vallen en Feyenoord niet slecht. Hadj Moussa valt ook weer tegen. Borges begin ik niet eens meer over.
Tweede zin...Hadj Moussa moet wat leren efficiënter te worden .
Borges lekker de tijd geven .
Waar ik eigenlijk wel over struikel ...hebben we überhaupt (mooi Duits ) al eens een goede actie van die Larin gezien ?
Of heb ik iets gemist ?
Komt bij mij over als de zwakste schakel
Stuttgart heeft niks speciaals. Duitse degelijkheid.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Is niet echt een middenvelder. In de zestien is hij vaak wel okéHarribo schreef op donderdag 6 november 2025 @ 21:56:
[...]
hebben we überhaupt (mooi Duits ) al eens een goede actie van die Larin gezien ?
Maar de tering, dat had al 11 tegen 9 moeten zijn
Zoveel rood had Feyenoord niet verdiend hoor!LZ86 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:02:
Niet dat Feyenoord aanspraak maakte op een goal (en hou AUB die Hadj moussa weg bij vrije trappen)
Die nummer 6 en 26 hadden er beide afgekund inderdaad.LZ86 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:02:
Niet dat Feyenoord aanspraak maakte op een goal (en hou AUB die Hadj moussa weg bij vrije trappen)
Volgens mij niet.Rubman schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:07:
Is er gewisseld in de rust? Moest ff de hond uitlaten dus mis het eerste stukje.
Dat is die Stiller met zijn hazenlip ?Agent47 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:09:
Weer die nummer 6…
Had wat mij betreft al 2x geel mogen hebben , maakt veel overtredingen
Die bal was idd hartstikke binnen nogcarpebios schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:12:
Huh, toch geen hoekschop?
Nu pasSoulizer schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:16:
Ik begin me te ergeren aan al die ovetredingen die Stuttgart steeds maakt.
Of nog beter, gewoon scoren.
Maarja met zulke intens slechte vrije trappen van Hadj Moussa kom je nergens
Bofte dat Valente nog mee sprintte anders was het rood geworden misschiencarpebios schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:18:
Goede overtreding. One for the team.
Toch denk ik dat Valente het nog had kunnen corrigeren.carpebios schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:18:
Goede overtreding. One for the team.
Jouw grote vriendAgent47 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:19:
Nu krijgen we Nieuwkoop zo
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken