Sinds het hele verval heb ik het maar soort van geaccepteerd dat het nu eenmaal zo is en iedere week hopen dat ze hun wedstrijdjes winnen. Enige wat we kunnen doen is hopen op beter tijden en dat Ajax snel weer Ajax wordt zoals het hoort. Wat moet je anders? Je eraan ergeren helpt ook niet want de situatie is nu eenmaal zo, dus dan maar accepteren. Heb helaas geen toverstokje.ephymerous schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 17:50:
Ik heb niets gezien. Trekt Ajax de matige vorm door?
Confetti uit een sfeeractie VOORAFGAANDE aan de wedstrijd en georganiseerd door de club zelf (hoe dom het ook was) is wel van een andere orde dan je eigen supporters die moedwillig de pot saboteren met vuurwerk. Al meermaals.toolkist schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 18:02:
Ik doelde natuurlijk op die confetti van vorige week, wat alles en iedereen ook aan zag komen dat dit niet goed zou gaan
Inmiddels 20 minuten gezien en het lijkt inderdaad helemaal nergens op. Wat een armoede weer. Ook die voorzet van Wijndal net
XXXVI
Overdreven is ook een vak, saboteren? Beide ploegen trekken het spel door van voor de 'sabotage'LZ86 schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 18:07:
[...]
Confetti uit een sfeeractie VOORAFGAANDE aan de wedstrijd en georganiseerd door de club zelf (hoe dom het ook was) is wel van een andere orde dan je eigen supporters die moedwillig de pot saboteren met vuurwerk. Al meermaals.
Voetbal wet heeft weer toegeslagen
Bl44t
Saboteren is ook dat er bewust iets wordt gedaan waarvan je weet dat het spel wordt stilgelegd. Dus dat het niet door gaat/ kan gaan als normaal het geval zou zijn.Qu3st schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 18:12:
[...]
Overdreven is ook een vak, saboteren? Beide ploegen trekken het spel door van voor de 'sabotage'
Ik ben erg benieuwd of en wanneer er echt actie wordt ondernomen door Ajax om incidenten te voorkomen.
Haha, gelukkig staat Pasveer met al zijn ervaring in de basis
Goed ook die druk op de man die schiet.
Laat Heerenveen alsjeblieft winnen. Des te sneller zijn we van charlatan Heitinga af.
[ Voor 52% gewijzigd door ephymerous op 01-11-2025 18:16 ]
XXXVI
Die pot tegen Feyenoord was gewoon sabotage. Niet de eerste keer dat deze eencelligen dit flikken he.Qu3st schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 18:12:
[...]
Overdreven is ook een vak, saboteren? Beide ploegen trekken het spel door van voor de 'sabotage'
Huh dat was wel een corner toch?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Pasveer en Itakura moesten erin, beiden falen. Heerlijke keuzesephymerous schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 18:14:
Haha, gelukkig staat Pasveer met al zijn ervaring in de basis![]()
[...]
Laat Heerenveen alsjeblieft winnen. Des te sneller zijn we van charlatan Heitinga af.
Oh nee ging via TaylorGynnad schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 18:17:
Huh dat was wel een corner toch?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
euh... Weghorst speelt de bal en van Overeem steekt zijn voet er nog net onder nadat de bal gespeeld is. Dat is toch nooit een overtreding?
ik zie hem zeker niet als verlosser , maar ik wil bij deze actie hem toch enigszins verdedigen want dit was overduidelijk een gebrek aan coaching van de medespelers.LZ86 schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 18:23:
Hahahahahah, is dat nou echt de verlosser?
DIe Gloukh valt me toch een partij tegen zeg
Waarom keept Jaros niet?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Veel te makkelijk. Ook tegen een dolend Heerenveen heeft Ajax geen enkel idee hoe te voetballen. Zelfs Messi in goede dagen kan onder Heitinga het verschil niet maken.LZ86 schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 18:23:
XXXVI
Pasveer is meer ervaren en stuurt de verdediging beter aan volgens HeitingaQuad schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 18:27:
Waarom keept Jaros niet?
Omdat ie niks meer tegen hield. Hoe speelt Ajax? Zoals in de comments?Quad schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 18:27:
Waarom keept Jaros niet?
Ik denk dat dit ook wel door Grim is ingefluisterd.Sempy schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 18:28:
[...]
Pasveer is meer ervaren en stuurt de verdediging beter aan volgens Heitinga
Dat is te merken.Sempy schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 18:28:
[...]
Pasveer is meer ervaren en stuurt de verdediging beter aan volgens Heitinga
⏩ PVOutput☀️
Man man wat worden er veel ballen zomaar ingeleverd bij de tegenstander door Ajax zeg. Het is gewoon echt slecht. Ik denk dat ik Ajax oversla deze week in de CL en kies voor een ander affiche. Compleet kansloos.
Hopen dat Feyenoord straks wel een beetje weet te vermaken wat ik ben in slaap gesukkeld.
Hopen dat Feyenoord straks wel een beetje weet te vermaken wat ik ben in slaap gesukkeld.
Gaan we weer, verlosser...LZ86 schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 18:23:
het is me daar toch een partijtje triest zeg. Hopelijk is dit de druppel. Maar Kroes kennende gaat ie alleen voor zichzelf kiezen en mag Sjonnie weer verder aankloten
Een actie die de club zelf organiseert en waarvan je WEET dat het tot vertraging gaat leiden is nog 100x achterlijker dan die supporters bij Ajax (en die zijn al knap achterlijk), want op die actie vanuit de club heb je namelijk wel ALLE invloed. Je weet dat ie er is, je weet wie het doet, je weet wat ze doen, je weet wanneer ze het doen.LZ86 schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 18:07:
[...]
Confetti uit een sfeeractie VOORAFGAANDE aan de wedstrijd en georganiseerd door de club zelf (hoe dom het ook was) is wel van een andere orde dan je eigen supporters die moedwillig de pot saboteren met vuurwerk. Al meermaals.
Vind ik ook een groot woord, maar komt natuurlijk ook heel erg doordat supporters Heitinga uitfloten en Zelfs al met witte zakdoekjes (Heitinga rot op zingen) zwaaiden toen hij werd gewisseld in voorgaande potten.
Ik snap Heitinga overigens echt niet.
Je komt zowat niet tot scoren dus wie ga je inbrengen, Gaaei en Mokio.
En je laat creatieve spelers als Bounida weer lekker zitten.
Je komt zowat niet tot scoren dus wie ga je inbrengen, Gaaei en Mokio.
En je laat creatieve spelers als Bounida weer lekker zitten.
Nee het komt omdat er hier lekker getrolled wil worden door sommige users.jbdeiman schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 18:41:
[...]
Vind ik ook een groot woord, maar komt natuurlijk ook heel erg doordat supporters Heitinga uitfloten en Zelfs al met witte zakdoekjes (Heitinga rot op zingen) zwaaiden toen hij werd gewisseld in voorgaande potten.
Geen enkele Ajax supporter hier heeft ooit de term godenzoon en Gloukh in 1 zin geplaatst.
Wel dat het verreweg de beste speler is die we hebben (hier, mijn post
Plus dat er na een paar leuke acties en goals mensen zijn die lijken te denken dat Gloukh met afstand de beste nr 10 of misschien zelfs speler van de Eredivisie is. Ik vind hem ook maar matig. Leuke voetballer hoor, maar tactisch vrij brak en gedraagt zich iets te vaak als een vedette als het om meeverdedigen en druk zetten gaat.jbdeiman schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 18:41:
[...]
Slechte pot dit hee. Heitinga heeft echt geen enkel idee meer. Start hij met het team dat de tweede helft vorige week goed was, spelen die ook weer een dramatische wedstrijd. Het lijkt allemaal helemaal nergens op.
Is het ook niet, maar ook dit heb ik maar geaccepteerd: de arbitrale blunders, die we iedere week voorgeschoteld krijgen.Wyke schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 18:20:
euh... Weghorst speelt de bal en van Overeem steekt zijn voet er nog net onder nadat de bal gespeeld is. Dat is toch nooit een overtreding?
Als je de mogelijkheid hebt, kun je even bijkomen met Bayern - Leverkusen tot Feyenoord begint
Heel benieuwd wat Heitinga er zelf van vond.
⏩ PVOutput☀️
Het begint met hard werken en ze hebben de mouwen opgestroopt.Quad schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 18:49:
Heel benieuwd wat Heitinga er zelf van vond.
Gloukh lekker de schuld geven, verlosser noemen etc. Tjonge, wat zou het zijn geweest als hij wél het vertrouwen had gekregen? Het enige wat Ajax zou verlossen is het einde van Johnny als hoofdtrainer
Wat een armoe weer. Elke week spelen ze alsof ze elkaar voor het eerst zien. Ajax-onwaardig.
Flickr PSN ID= cheironnl
Weet je wat pas erg is, met 0-2 in eigen huis verliezen van Telstar. Maar goed, Bosz zit er ook nog!
@Ajax Amsterdam, houden die trainer, zie hoe we nu spelen in de CL?!
@Ajax Amsterdam, houden die trainer, zie hoe we nu spelen in de CL?!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
jullie kunnen wel zeuren over Johnnie, maar sinds hij weg is bij Liverpool gaat het daar niet goed, of zou dat niet aan zijn kwaliteiten liggen ?
Tja er valt eigenlijk niet meer zoveel over te zeggen toch? Alles over het falen van Johnny en Kroes is al gezegd. We zullen het nog een paar jaar moeten uitzitten vrees ik. Tenzij Geelen ineens het lef heeft om ze er allebei uit te mikken.
Er is jaren geen trainer geweest die zo weinig visie op de mat legde en zo lang mocht blijven zitten. De afgelopen 65 jaar niet in elk geval. Een trainer die elke persconferentie dezelfde bullshit mekkert, aankopen onder de bus flikkert en er een absolute teringbende van aan het maken is. Gered door dat stomme schijt Twente (daarmee bedoel ik uitsluitend de wedstrijd tegen Ajax niet Twente als club) die opeens totaal niet thuisgaven en eigenlijk al met 6-0 voor hadden moeten staan afgelopen week.Kist schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 19:00:
Tja er valt eigenlijk niet meer zoveel over te zeggen toch? Alles over het falen van Johnny en Kroes is al gezegd. We zullen het nog een paar jaar moeten uitzitten vrees ik. Tenzij Geelen ineens het lef heeft om ze er allebei uit te mikken.
Johnny mag weer blijven zitten, deze week weer pakkie op de broek in de CL en wij mogen weer met lede ogen aanzien hoe alles verloopt. En dan is het weer aanhoren van: “ja maar wie wil je dan zien”?, ik geef er niks om maar geen door Ajax bewust aangestelde clown die er totaal 0,0 van bakt.
Grootpraat de hele zomer over aanvallend voetbal maar niet in staat zijn een 6-positie in te vullen. Als 4-3-3 niet lukt doe dan wat anders. Moderner. Minder kansloos.
[ Voor 3% gewijzigd door Typhone op 01-11-2025 19:14 ]
Dat was omdat het gewoon oerdomme wissels waren, niet omdat een Gloukh de Verlosser zou zijn of zo.jbdeiman schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 18:41:
[...]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Het probleem is het machtsvacuüm dat ontstaan is. Geelen heeft de afgelopen jaren veel goed gedaan om op de positie te komen waar hij nu zit maar komt op mij over als een marionet die er alleen maar zit door het aandelenfiasco van Kroes. Niet als een sterke algemeen directeur zoals Brands of Te Kloese. Totdat hij in juli benoemd werd heeft hij zelfs altijd aangegeven terug te willen keren naar zijn oude functie.Kist schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 19:00:
Kroes gedraagt zich als een cowboy: hij is enerzijds de belangrijkste man binnen heel Ajax die eigenlijk AD had moeten zijn. Anderzijds is hij een stoere jongen die zijn lot als TD verbindt aan de trainer in een tranentrekkend interview, terwijl hij dondersgoed weet dat helemaal niemand hem zomaar weg gaat sturen omdat er niemand is om een nieuwe trainer en TD te benoemen.
Want met een RvC waaruit iedereen opstapt is er vanuit daarboven ook totaal geen sturing. Tel daarbij op de vijfde colonne en er is helemaal niemand die gaat handelen.
Het enige voordeel dit jaar is dat Sjaak Swart verrassend stil is.
[ Voor 3% gewijzigd door donleone83 op 01-11-2025 19:29 ]
Dat zou bizar zijn. Farioli had die redenatie al maar Heitinga vond overdracht niet nodig. Hij kon het zelf wel uitvogelen. Als je dan nu via Grim moet gaan horen wat je al had moeten weten dan wordt het echt tijd voor een exitgesprek.jbdeiman schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 18:29:
[...]
Ik denk dat dit ook wel door Grim is ingefluisterd.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik ga lekker met een boekje mijn humeur opkrikken.Kist schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 19:00:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Pasveer krijgt nu de schuld, maar die jongen mag gewoon vrij aannemen, klaar leggen en uithalen. Waar was de druk op de bal.
“John, luister eens. Ik kan niet met Jaros werken, hij begrijpt mij niet als ik praat. Hij vraagt de hele tijd of ik Engels wil praten. Pasveer, die verstaat me wel, zet hem maar op doel.”jbdeiman schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 18:29:
[...]
Ik denk dat dit ook wel door Grim is ingefluisterd.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Ja dat is het ook.donleone83 schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 18:46:
[...]
Plus dat er na een paar leuke acties en goals mensen zijn die lijken te denken dat Gloukh met afstand de beste nr 10 of misschien zelfs speler van de Eredivisie is. Ik vind hem ook maar matig. Leuke voetballer hoor, maar tactisch vrij brak en gedraagt zich iets te vaak als een vedette als het om meeverdedigen en druk zetten gaat.
Slechte pot dit hee. Heitinga heeft echt geen enkel idee meer. Start hij met het team dat de tweede helft vorige week goed was, spelen die ook weer een dramatische wedstrijd. Het lijkt allemaal helemaal nergens op.
Ansich maakt Heitinga met de kaarten die hij heeft gekregen logische opstellingen. Maar de ene week spelen ze best ok en dan weer 3 potten onacceptabel. Hoe kan je daar als trainer schuld aan hebben.
Nu laat ie Gloukh staan, nadat ie door mensen de beste middenvelder in het elftal word genoemd (en ook van de ED heb ik voorbij zien komen. Termen als Gloukh redt Heitinga, uitfluiten van Heitinga, zwaar onder vuur door media/commentatoren en spreekkoren als ie m wisselt) en dan speelt die ook als een natte krant.
Wat moet die vent dan? Natuurlijk is het geen goede trainer, maar hij presteert nou ook niet bizar veel buiten wat je van deze ploeg kan verwachten. Kroes is hierin de hoofdschuldige, maar ik vind dat men nog vrij mild is voor m.
Dat ie mag blijven zitten zal ook vooral komen omdat ze geen betere optie kunnen krijgen. Wie hier ook instapt, die graaft het graf van zijn carriëre direct. Hier moet je pas in willen stappen in de zomer. Als je iets op de transfermarkt kunt doen. Eerder instappen geeft alleen maar beschadiging. Dus tenzij ze een Advocaat of Hiddink achtig iemand bereidt vinden om even een half jaartje te interimmen gaan ze Heitinga echt niet zomaar wippen.Typhone schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 19:13:
[...]
Er is jaren geen trainer geweest die zo weinig visie op de mat legde en zo lang mocht blijven zitten. De afgelopen 65 jaar niet in elk geval. Een trainer die elke persconferentie dezelfde bullshit mekkert, aankopen onder de bus flikkert en er een absolute teringbende van aan het maken is. Gered door dat stomme schijt Twente (daarmee bedoel ik uitsluitend de wedstrijd tegen Ajax niet Twente als club) die opeens totaal niet thuisgaven en eigenlijk al met 6-0 voor hadden moeten staan afgelopen week.
Johnny mag weer blijven zitten, deze week weer pakkie op de broek in de CL en wij mogen weer met lede ogen aanzien hoe alles verloopt. En dan is het weer aanhoren van: “ja maar wie wil je dan zien”?, ik geef er niks om maar geen door Ajax bewust aangestelde clown die er totaal 0,0 van bakt.
Grootpraat de hele zomer over aanvallend voetbal maar niet in staat zijn een 6-positie in te vullen. Als 4-3-3 niet lukt doe dan wat anders. Moderner. Minder kansloos.
Niet helemaal eens hoor. Er lijkt met name in het verdedigende spel geen enkele lijn te zitten. Afstanden tussen linies tijdens druk zetten zijn enorm. Als tegenstanders tussen de linies gaan lopen lijkt niemand te weten wie er uit gaat stappen. De defensie wisselt wekelijks en er zijn nauwelijks vastigheden te ontdekken. En bij dode spelmomenten lijken er altijd drie man vrij te zijn of simpel kopduels te winnen. Dat zijn allemaal dingen die prima trainbaar zijn en waarvan je mag verwachten dat Heitinga dat onder controle krijgt. Farioli kon het ook met een selectie die echt niet per se beter was.LZ86 schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 19:36:
[...]
Ja dat is het ook.
Ansich maakt Heitinga met de kaarten die hij heeft gekregen logische opstellingen. Maar de ene week spelen ze best ok en dan weer 3 potten onacceptabel. Hoe kan je daar als trainer schuld aan hebben.
Nu laat ie Gloukh staan, nadat ie door mensen de beste middenvelder in het elftal word genoemd (en ook van de ED heb ik voorbij zien komen. Termen als Gloukh redt Heitinga, uitfluiten van Heitinga, zwaar onder vuur door media/commentatoren en spreekkoren als ie m wisselt) en dan speelt die ook als een natte krant.
Wat moet die vent dan? Natuurlijk is het geen goede trainer, maar hij presteert nou ook niet bizar veel buiten wat je van deze ploeg kan verwachten. Kroes is hierin de hoofdschuldige, maar ik vind dat men nog vrij mild is voor m.
[ Voor 3% gewijzigd door donleone83 op 01-11-2025 19:43 ]
Interviewer: John, de doelstelling was de 2e plaats halen en leuk meedoen in de Champions League. Moet je die doelstelling nu bijstellen?
John: ik denk dat je altijd moet blijven kijken naar de verwachting en die verwachting ook moet blijven uitspreken. Wat ik zeg he. Het is wisselvallig he. Even los van dit duel dat we op zoek zijn naar stabiliteit. We moeten van wedstrijd naar wedstrijd gaan op dit moment.
John: ik denk dat je altijd moet blijven kijken naar de verwachting en die verwachting ook moet blijven uitspreken. Wat ik zeg he. Het is wisselvallig he. Even los van dit duel dat we op zoek zijn naar stabiliteit. We moeten van wedstrijd naar wedstrijd gaan op dit moment.
Nou je het zegt. Het zou toch wel goed gaan met de beste man? De man kan je van alles van vinden, maar hij is wel een icoon. Net zoals bij ons de Krommedonleone83 schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 19:28:
[...]
Het enige voordeel dit jaar is dat Sjaak Swart verrassend stil is.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Bij Nederland - Finland deelde hij nog zijn ideale opstelling voor aanvang van de warming up.LZ86 schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 19:47:
[...]
Nou je het zegt. Het zou toch wel goed gaan met de beste man? De man kan je van alles van vinden, maar hij is wel een icoon. Net zoals bij ons de Kromme
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Zeker 11 gassies die ooit in de Ajax jeugd gevoetbald hebben.Mog schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 19:51:
[...]
Bij Nederland - Finland deelde hij nog zijn ideale opstelling voor aanvang van de warming up.
Feyenoord speelt lekker. Laten het balletje vlot rondgaan en wie anders dan Ueda scoort weer. Mooie aanval.
Hij is op dreef! Schrijf een spits nooit te vroeg af….
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Het is dat Saibari ineens het zo op zijn heupen heeft gekregen, anders 100% Ueda topscorer dit jaarST10©DE schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 20:20:
[...]
Hij is op dreef! Schrijf een spits nooit te vroeg af….
Feyenoord is lekker agressief op de bal. Lekker bezig zo.
Als je arm half uit de kom hangt, is het meest verstandig dat je een medespeler er even een paar flinke rukken aan laat geven....
Och wordt het weer zo’n wedstrijd ja
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dit is jouw schuld, dat weet je he?DutchOwnage schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 20:27:
Weer ff aan het doelsaldo werken.
Onbegrijpelijk verval weer van Feyenoord. Niet de eerste keer dit seizoen.
Zou er een vloek heersen op Lotomba. Zijn mannetje gafweer de voorzet waaruit de 2-1 kwam.
Zou er een vloek heersen op Lotomba. Zijn mannetje gafweer de voorzet waaruit de 2-1 kwam.
[ Voor 39% gewijzigd door DutchOwnage op 01-11-2025 21:36 ]
Telkens weer de tank leeg na 65 minutenDutchOwnage schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 21:34:
Onbegrijpelijk verval weer van Feyenoord. Niet de eerste keer dit seizoen.
En dat terwijl je ongeveer 4-0 voor had moeten staan bij rust
PSV lijkt mij echt verder als ik heel eerlijk ben. Die kunnen een wedstrijd gewoon dood maken zonder al te veel inspanning.
Hier moet Feyenoord echt nog flink aan werken.
Ja, sinds die CL pot heeft PSV het lek boven.DutchOwnage schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 21:40:
PSV lijkt mij echt verder als ik heel eerlijk ben. Die kunnen een wedstrijd gewoon dood maken zonder al te veel inspanning.
Niet gek, die hebben gewoon de betere selectie. Zeker als er bij Feyenoord de een na de ander geblesseerd uitvalt.
Maar Feyenoord had de pot gewoon moeten killen
PSV is anders ook niet zo ver hoor. Die waren werste helft wel goed maar begin tweede helft erg matig.DutchOwnage schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 21:40:
HELEMAAL NIETS, HELEMAAL NIETS IN VOLENDAM!!
Inderdaad!DutchOwnage schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 20:27:
Weer ff aan het doelsaldo werken.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ah ok. Weinig meegekregen van die wedstrijden. Ik zag 4-1 dus dacht zal wel walk in the park geweest zijn.sNielz123 schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 21:49:
[...]
PSV is anders ook niet zo ver hoor. Die waren werste helft wel goed maar begin tweede helft erg matig.
Het had inderdaad 6-1 moeten zijn.LZ86 schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 22:09:
Koploper op 1 goal![]()
Als PSV zo doorgaat zal dat niet lang meer duren vrees ik
Vond ook dat de Volendam verdedigers veel mochten. Leken meer worstelaars.
Geelen wilde die positie inderdaad niet eens. geen idee hoe hij het als AD nu doet maar wat mij betreft had ie lekker commercieel directeur moeten blijven omdat die afdeling echt stappen gemaakt heeft onder hem. Dat lijkt nu toch wel weer een stuk minder te zijn.donleone83 schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 19:28:
[...]
Het probleem is het machtsvacuüm dat ontstaan is. Geelen heeft de afgelopen jaren veel goed gedaan om op de positie te komen waar hij nu zit maar komt op mij over als een marionet die er alleen maar zit door het aandelenfiasco van Kroes. Niet als een sterke algemeen directeur zoals Brands of Te Kloese. Totdat hij in juli benoemd werd heeft hij zelfs altijd aangegeven terug te willen keren naar zijn oude functie.
Loop ik weken te beweren dat Feyenoord een luxeprobleem op het middenveld heeft als iedereen weer fit is. Sluit Hwang weer volledig aan maar blijkt nog geen schim van zichzelf. Traint Moder weer volledig mee, volgt een terugslag en operatie en ligt hij er maanden uit. Valt Targhalline ongelukkig op zijn hoofd en nek en is het nog onduidelijk hoe lang dat precies gaat duren. Kan Timber nog geen hele wedstrijden spelen en gaat Steijn er ook nog maar even bij zitten. Vallen er ook nog twee keepers uit op één training. Poeh 😅
Nou ja, onze oude vriend het blessurespook waart weer rond in de Kuip. Fingers crossed dat iedereen verder heel blijft en het allemaal meevalt want de spoeling is in alle linies wel heel erg dun aan het worden. Geen fitte reservekeeper. Geen reserve centrale verdedigers. Weinig middenvelders over. In de aanval iedereen fit maar daar blijken de reserves kwalitatief niet in de buurt te komen van de basiself.
Daarnaast nog steeds niet in staat om een wedstrijd te killen. Het eventuele kampioenschap is ondanks de huidige eerste plaats echt vrij ver weg.
Nou ja, onze oude vriend het blessurespook waart weer rond in de Kuip. Fingers crossed dat iedereen verder heel blijft en het allemaal meevalt want de spoeling is in alle linies wel heel erg dun aan het worden. Geen fitte reservekeeper. Geen reserve centrale verdedigers. Weinig middenvelders over. In de aanval iedereen fit maar daar blijken de reserves kwalitatief niet in de buurt te komen van de basiself.
Daarnaast nog steeds niet in staat om een wedstrijd te killen. Het eventuele kampioenschap is ondanks de huidige eerste plaats echt vrij ver weg.
[ Voor 7% gewijzigd door donleone83 op 02-11-2025 09:06 ]
Ik hou eerste twee aan. Je moet die CL halen voor het geld. Dat gaat prima zo. Moeilijke week komt er aan.LZ86 schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 22:09:
Koploper op 1 goal![]()
Als PSV zo doorgaat zal dat niet lang meer duren vrees ik
Ik begin me nu wel zorgen te maken inderdaad. Smal had gisteren ook zware benen en Lotomba werd de linksback. Daar word je niet vrolijk van. Spelers vallen nu echt om lijkt het.donleone83 schreef op zondag 2 november 2025 @ 09:05:
Loop ik weken te beweren dat Feyenoord een luxeprobleem op het middenveld heeft als iedereen weer fit is. Sluit Hwang weer volledig aan maar blijkt nog geen schim van zichzelf. Traint Moder weer volledig mee, volgt een terugslag en operatie en ligt hij er maanden uit. Valt Targhalline ongelukkig op zijn hoofd en nek en is het nog onduidelijk hoe lang dat precies gaat duren. Kan Timber nog geen hele wedstrijden spelen en gaat Steijn er ook nog maar even bij zitten. Vallen er ook nog twee keepers uit op één training. Poeh 😅
Heitinga vond Ajax stabiel.. dan mag ik toch hopen dat ie stabiel belabberd bedoelde?
Verdedigend zag het er iets stabieler uit toch? Heerenveen sneed er toch iets moeilijker doorheen dan de afgelopen tegenstanders. Maar stabiel belabberd was het zeker.toolkist schreef op zondag 2 november 2025 @ 10:08:
Heitinga vond Ajax stabiel.. dan mag ik toch hopen dat ie stabiel belabberd bedoelde?
Dat is niet erg ambitieus, Ajax en AZ laten zoveel liggen dat die al niet echt meedoen om plek 2.Agent47 schreef op zondag 2 november 2025 @ 09:54:
[...]
Ik hou eerste twee aan. Je moet die CL halen voor het geld. Dat gaat prima zo. Moeilijke week komt er aan.
Stabiel matig is ook stabieltoolkist schreef op zondag 2 november 2025 @ 10:08:
Van bizar slecht naar een beetje minder slecht is alleen niet het niveau wat hij zou na moeten streven. Los nog van dat je thuis speelt en gewoon minder kansen creëert dan Heerenveen. Dan is het gewoon achterlijk om dat stabiel te noemen.donleone83 schreef op zondag 2 november 2025 @ 10:34:
[...]
Verdedigend zag het er iets stabieler uit toch? Heerenveen sneed er toch iets moeilijker doorheen dan de afgelopen tegenstanders. Maar stabiel belabberd was het zeker.
Net als dat Pasveer gewoon z'n medespelers mede verantwoordelijk probeert te maken voor z'n eigen ketser. Getuigt niet van veel klasse, zeker niet als de meest ervaren speler in de selectie.
Tja Pasveer hoort bij wijze van spreken thuis in het bejaardenhuis. Dat kan toch ook niet meer, topclub onwaardig. Maar goed het geeft aan waar het knelt, zeker achterin is het heel mager. Ik ben benieuwd of ze in de winter de knip gaan trekken.
Het knelt in de tactiek die ie probeert te spelen en het gebrek aan een verdedigend sterke 6 (ookal denk ik dat die er wel is, hij krijgt alleen te weinig speeltijd om aan die rol te wennen).Sineplex schreef op zondag 2 november 2025 @ 11:52:
Tja Pasveer hoort bij wijze van spreken thuis in het bejaardenhuis. Dat kan toch ook niet meer, topclub onwaardig. Maar goed het geeft aan waar het knelt, zeker achterin is het heel mager. Ik ben benieuwd of ze in de winter de knip gaan trekken.
Vorig seizoen stond het centraal achterin prima, diezelfde spelers zijn er nog. Hato is ingeruild voor Wijndal, een verzwakking natuurlijk maar niet dermate dat dat de huidige gatenkaas verklaart want verdedigend was Hato ook geen topper.
In het tempo waarin Heitinga realiseert dat ie dingen moet veranderen zal ie begin februari (als de transfermarkt dicht is) er wel achter komen dat Wijndal niet goed genoeg is (als Heitinga er in februari uberhaupt nog zit, ik hoop van niet).
Wat speelt Heracles lekker! Het is ze gegund. En een mooie hattrick voor Hornkamp zeg.
De assist die hij kreeg op de 2-1 was mooi, de afronding van zijn goal voor de 3-1 was een heerlijke knal.
De assist die hij kreeg op de 2-1 was mooi, de afronding van zijn goal voor de 3-1 was een heerlijke knal.
⏩ PVOutput☀️
Het verdedigen tot aan deze strafschop voor Heracles. Er zijn weinig teams die nog slechter verdedigen dan dat.
Terechte pingel en nu wordt het heel erg lastig voor PEC.
⏩ PVOutput☀️
En we vonden Heracles (en Ajax) al slechtNapo schreef op zondag 2 november 2025 @ 12:54:
Het verdedigen tot aan deze strafschop voor Heracles. Er zijn weinig teams die nog slechter verdedigen dan dat.
Ajax heeft dan ook gewoon gewonnen van zowel Heracles als PEC
Ajax moet blij zijn dat die vorige trainer nog niet weg was bij HeraclesParaDroid2 schreef op zondag 2 november 2025 @ 13:26:
[...]
Ajax heeft dan ook gewoon gewonnen van zowel Heracles als PEC
Er is veel kritiek op Heitinga, en veel daarvan is in mijn ogen terecht. Toch wil ik een ander geluid laten horen: wat heb ik een enorm respect voor zijn volharding. Die man is financieel volledig onafhankelijk en hoeft nooit meer te werken. Desondanks kiest hij voor een baan waarin hij publiekelijk wordt verguisd. Hij wordt niet alleen bekritiseerd op de resultaten, maar ook persoonlijk aangevallen, en zelfs zijn kinderen worden er op school op aangesproken. Terwijl hij in een schijnbaar uitzichtloze situatie zit, blijft hij doorzetten. Ik had allang mijn contract ingeleverd om ergens in de zon van het leven te genieten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
:strip_exif()/f/image/VwmlfnXS022JYTM8a7wAj5gi.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/g433HUMT16ULzDjqNet3oFwr.png?f=fotoalbum_large)