[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 104 105 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:35
toolkist schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 07:30:
[...]

Nee ik heb geen 3-4 uur lang last van zoveel adrenaline dat ik niet ook al naar huis kan rijden en eten, uurtje of 2 dan is dat allemaal wel gedaan en de adrenaline weg. En in die tijd is er ook allang naar huis/hotel gereisd en gegeten.
Jij kan dan ook niet pas de bus in na de persconferentie, eventuele dopingcontrole, etc. Er zijn zat voorbeelden van profs die aangeven dat ze na een avondwedstrijd pas tegen het einde van de nacht sliepen dat het niet zoveel zin heeft om te doen alsof het niet zo is dat ze substantieel slaap en ritme verliezen (met negatieve impact op herstel) bij een pot op donderdag om 21:00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex_79
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 13:20
Gonadan schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 20:04:
[...]

Schiet mij maar lek. Deze week lijken er tekenen te zijn van een mogelijke omkeer (geen garantie) en je wint een wedstrijd waar niemand je een kans gaf, dat is toch mooi? Maar blijkbaar hebben velen zo weinig vertrouwen dat ze denken dat nu volledig opnieuw beginnen met een staf beter is dan je wedstrijden winnen.
Noem het een Brian Priske effect. Mensen hoopten dat het een nederlaag ging worden zodat de kans op ontslag van Heitinga wat groter zou zijn. Nu zitten ze nog een tijd aan hem vast door een onverwachtse overwinning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:59

Typhone

Who Dares Wins

Han schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 18:42:
[...]

Zekers… daarna vallen mijn vrouw en ik altijd direct zeer tevreden in slaap en ben ik de volgende dag helemaal fit :+
En dat 90 minuten lang? Rocco 'Han' Siffredi! _/-\o_

Overigens was het weer armoe troef bij Ajax. Het is toch genieten met deze coach. Wat een dijk van een eerste helft hebben we gespeeld. Normaal sta je dan 4 à 5-0 achter en maakt het niets meer uit en nu denken we dat dit het strijdplan moet worden voor de komende wedstrijden. Op basis van 14 'goede' minuten tegen Chelsea.

[ Voor 36% gewijzigd door Typhone op 27-10-2025 09:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:18
donleone83 schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 07:51:
Jij kan dan ook niet pas de bus in na de persconferentie, eventuele dopingcontrole, etc. Er zijn zat voorbeelden van profs die aangeven dat ze na een avondwedstrijd pas tegen het einde van de nacht sliepen dat het niet zoveel zin heeft om te doen alsof het niet zo is dat ze substantieel slaap en ritme verliezen (met negatieve impact op herstel) bij een pot op donderdag om 21:00 uur.
Het verschilt ook gewoon heel erg van persoon tot persoon. De een valt makkelijk in slaap, de ander niet. De een is een ochtend mens en wordt vroeg wakker ook als hij pas om 3 uur in zn bed ligt, de ander niet. Leeftijd zal ook een rol spelen.

Punt is dat de wetenschap vrij duidelijk is, natuurlijk heeft minder dan 72 uur rust impact op je prestaties. Je kan simpelweg niet constant pieken, daar heet het pieken voor. Een marathon renner heeft rustig een paar weken nodig tussen wedstrijden om weer bij te komen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
OMX2000 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 18:31:
[...]

Onzin. Het is aangetoond dat je een bepaald aantal uur herstel tijd nodig hebt om optimaal te presteren.

Feyenoord was niet fris. Het is wat het is.
Gaat het daar nu nog steeds over? PSV speelde in aanloop op Napoli op zaterdagavond. Dan zondag, maandag rust en dinsdag wedstrijddag. Dat is precies hetzelfde als donderdag naar zondag op een paar uurtjes na. Het is inherent aan het spelen van Europees en een topclub in eigen land zijn.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 15:08
Gonadan schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 20:04:
[...]

Schiet mij maar lek. Deze week lijken er tekenen te zijn van een mogelijke omkeer (geen garantie) en je wint een wedstrijd waar niemand je een kans gaf, dat is toch mooi? Maar blijkbaar hebben velen zo weinig vertrouwen dat ze denken dat nu volledig opnieuw beginnen met een staf beter is dan je wedstrijden winnen.
Laten we eerlijk zijn, als Twente de kansen gewoon afmaakt is de wedstrijd na 1 helft gespeeld. Dit was meer geluk dan wijsheid. Ja, ik ben blij met 3 punten maar het betekent wel weer langer opgezadeld zitten met een technische staf waarin ik geen vertrouwen heb.
Het was een opleving van een kwartiertje waarin Ajax erg effectief was maar verder was Twente veruit de betere.

Het is mij nog te vroeg om te spreken over een ommekeer (de hand van Fred? :P)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:34
Ajax heeft gewoon wat mazzel gehad denk ik, gezien de statistieken hadden ze normaal gesproken verloren.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PLHGXEDZhtaSAzce7X3G0XRdlWM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lercX2RlxejG5zsyiipHlf59.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:48

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Laten we eerlijk zijn, kansen van Hlynsson en Zerrouki. Twee die duidelijk niet goed genoeg zijn gebleken voor de topclubs. Daar kan je dit gewoon van verwachten.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Harribo schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 09:27:
Ajax heeft gewoon wat mazzel gehad denk ik, gezien de statistieken hadden ze normaal gesproken verloren.
[Afbeelding]
Op basis van welke statistiek dan? De schoten op de tribune? Of het oerhollandse balbezit?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:49

Quad

Doof

Alex_79 schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 09:09:
[...]

Noem het een Brian Priske effect. Mensen hoopten dat het een nederlaag ging worden zodat de kans op ontslag van Heitinga wat groter zou zijn. Nu zitten ze nog een tijd aan hem vast door een onverwachtse overwinning.
Als Ajax daardoor élke wedstrijd wint mag Heitinga de rest van zn leven aanblijven. :+

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Gonadan schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 09:29:
[...]

Op basis van welke statistiek dan? De schoten op de tribune? Of het oerhollandse balbezit?
Twente in elke statistiek de overhand.
Het zijn àlle statistieken he? Niet 1.

[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 27-10-2025 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Gonadan schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 09:28:
Laten we eerlijk zijn, kansen van Hlynsson en Zerrouki. Twee die duidelijk niet goed genoeg zijn gebleken voor de topclubs. Daar kan je dit gewoon van verwachten.
Dat klopt hoor. Maar Twente had dit gewoon kunnen winnen dus. Zegt wat over het spel van Ajax in dit geval, want je hoopt op beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Harribo schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 09:46:
[...]

Ja leg maar uit hoe dat werkt en hoe je op basis van statistieken die niets zeggen over goed spelen en winnen zou kunnen bepalen dat iemand had moeten winnen.
De enige statistieken die daar nog in de buurt komen zijn reddingen (gelijk) en doelpunten (voordeel Ajax), dus zeg het maar.
Ik denk dat als je de statistieken volgt ze vorig jaar niets hadden mogen winnen, en veel Italianen nog nooit iets had mogen winnen, laat staan een Mourinho. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Harribo schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 09:47:
[...]

Dat klopt hoor. Maar Twente had dit gewoon kunnen winnen dus. Zegt wat over het spel van Ajax in dit geval, want je hoopt op beter.
Het moet sowieso beter, dat zal niemand ontkennen. (behalve de fans van concurrenten wellicht)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
Gonadan schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 09:28:
Dus tegen Telstar was het eigenlijk helemaal niet zo slecht. Ze spelen niet voor niets bij Telstar, die kan je gewoon alleen op je doel af laten lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:10
Als je wedstrijden zou winnen obv statistieken zouden we zoveel meer europese prijzen hebben. En wellicht ook een EK/WK meer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 09:46:
[...]

De belangrijkste statistiek niet. Die van de bal daadwerkelijk in het netje.
Dit heeft niks met geluk te maken, het waren geen ballen die via een polletje toevallig goed of fout vielen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JEightyFive
toolkist schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 11:49:
[...]

Dit heeft niks met geluk te maken, het waren geen ballen die via een polletje toevallig goed of fout vielen.
De doelpunten van Ajax waren zeker geen geluk, gewoon goed uitgespeeld en die van Gloukh echt een beauty. Wel viel het (zeker de eerste helft) weer op hoeveel zeeën van ruimte Twente kreeg op het middenveld en mag je toch wel enigszins van geluk spreken dat ze er niet meer maken voor de rust.
Is dat kwaliteit? Ja. Maar dat betekent dus ook dat je straks tegen betere tegenstanders weer afgedroogd wordt. Het lek is zeker nog niet boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Statistieken zeggen niet alles nee maar wel iets. En in dit geval zijn ze allemaal zo overduidelijk dat ik ermee wil zeggen dat Ajax het lek zeker niet boven heeft en ze deze wedstrijd ook hadden kunnen verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

JEightyFive schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 10:39:
Dus tegen Telstar was het eigenlijk helemaal niet zo slecht. Ze spelen niet voor niets bij Telstar, die kan je gewoon alleen op je doel af laten lopen.
Het zou Telstar kunnen zijn maar eerder in het seizoen werd er inderdaad ook met statistieken gegooid en als je ziet wat er dan als schot gerekend wordt dan is dat lachwekkend.

Het zegt mij vaak vrij weinig. Het is nu duidelijk dat Ajax gewoon nog geen vol gas Ajax voetbal moet willen spelen want dan gaat het mis. Zolang de staf zich dat ook eindelijk realiseert en verstandige besluiten blijft/gaat nemen dan komt dat lek wel boven.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:50
toolkist schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 11:49:
[...]

Het geluk en tegelijkertijd onkunde van FCT maakt dat Ajax na rust nog kans had op een resultaat. Een ruststand van 3-0 had ook niets misstaan.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ephymerous schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 13:11:
[...]

Het geluk en tegelijkertijd onkunde van FCT maakt dat Ajax na rust nog kans had op een resultaat. Een ruststand van 3-0 had ook niets misstaan.
Dat was dus niet geluk maar puur onkunde ;)

Dat staat verder overigens los van of het nu bij Ajax of welke andere club gebeurt, 99 vd 100 keer is een gemiste kans gewoon onkunde en geen geluk/pech.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:31
De bijna 3-3 van Valente gisteren schaar ik wel degelijk onder het gevalletje pech ;(

Ben er iig nog vrij ziek van.

[ Voor 16% gewijzigd door DutchOwnage op 27-10-2025 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Dat was gewoon onkunde, net als het verdedigen van PSV toen hij de eerste helft wel raak schoot. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:10
Gonadan schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 13:28:
Dat was gewoon onkunde, net als het verdedigen van PSV toen hij de eerste helft wel raak schoot. :P
Valt wel iets voor te zeggen, zijn loopactie voor zijn goal was in orde. Het schot ging er met mazzel in, als dat niet was aangeraakt was die er niet ingegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donleone83
Gonadan schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 12:44:
[...]

Het zou Telstar kunnen zijn maar eerder in het seizoen werd er inderdaad ook met statistieken gegooid en als je ziet wat er dan als schot gerekend wordt dan is dat lachwekkend.

Het zegt mij vaak vrij weinig. Het is nu duidelijk dat Ajax gewoon nog geen vol gas Ajax voetbal moet willen spelen want dan gaat het mis. Zolang de staf zich dat ook eindelijk realiseert en verstandige besluiten blijft/gaat nemen dan komt dat lek wel boven.
Wanneer heeft Ajax volgas Ajax voetbal willen spelen dan? Volgens mij alleen de wedstrijd tegen l'OM. Nu tegen Twente speelden ze de eerste helft ook behoudender en werden ze ook compleet van de mat gespeeld.

Is dat dan geluk of onkunde? Wat mij betreft zeker ook geluk: als je deze wedstrijd nog 10 keer overspeelt heb ik op basis van het vertoonde veldspel, de kansenverhoudingen, het balbezit etc. het gevoel dat ze hem 9 keer zouden verliezen. En dat is precies wat de statistieken ook laten zien: Ajax was overduidelijk de onderliggende partij en maakte goals uit halve kansen.

Laten we zo zeggen: als je door teams als Telstar, NAC, Sparta en Twente in grote delen van de wedstrijd zoek gespeeld wordt en in meerdere van die wedstrijden toch resultaat haalt, heb je ergens over geluk natuurlijk niets te klagen en is het lek nog lang niet boven.

[ Voor 15% gewijzigd door donleone83 op 27-10-2025 13:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

donleone83 schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 13:45:
[...]

Wanneer heeft Ajax volgas Ajax voetbal willen spelen dan? Volgens mij alleen de wedstrijd tegen l'OM. Nu tegen Twente speelden ze de eerste helft ook behoudender en werden ze ook compleet van de mat gespeeld.

Is dat dan geluk of onkunde? Wat mij betreft zeker ook geluk: als je deze wedstrijd nog 10 keer overspeelt heb ik op basis van het vertoonde veldspel, de kansenverhoudingen, het balbezit etc. het gevoel dat ze hem 9 keer zouden verliezen.

Laten we zo zeggen: als je door teams als Telstar, NAC, Sparta en Twente in grote delen van de wedstrijd zoek gespeeld wordt en in meerdere van die wedstrijden toch resultaat haalt, heb je ergens over geluk natuurlijk niets te klagen en is het lek nog lang niet boven.
Ja als Ajax wint is het geluk en als Feyenoord verliest is het pech. Dat vat alles eigenlijk wel een beetje samen hè? ;)

Individuele kwaliteiten is ook een ding, dat gaf gisteren gewoon de doorslag. Is dat dan geluk? Of had Ajax gewoon toch net wat meer klasse waardoor het wel afgemaakt werd?
De doelpunten van Feyenoord vielen gisteren tamelijk uit de lucht, maar Saibari redde persoonlijk de punten met heel goede doelpunten. Is dat dan geluk voor PSV, of pech voor Feyenoord?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
Gonadan schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 13:53:
[...]

Ja als Ajax wint is het geluk en als Feyenoord verliest is het pech. Dat vat alles eigenlijk wel een beetje samen hè? ;)

Individuele kwaliteiten is ook een ding, dat gaf gisteren gewoon de doorslag. Is dat dan geluk? Of had Ajax gewoon toch net wat meer klasse waardoor het wel afgemaakt werd?
De doelpunten van Feyenoord vielen gisteren tamelijk uit de lucht, maar Saibari redde persoonlijk de punten met heel goede doelpunten. Is dat dan geluk voor PSV, of pech voor Feyenoord?
Nee hoor - Feyenoord was gisteren grote fases van de wedstrijd niet goed genoeg. En ik heb weinig uitgespeelde kansen gezien. Van PSV echter ook niet. Doordat Feyenoord nog zulke grote kansen miste op de gelijkmaker zeg ik dat ik een gelijkspel terecht had gevonden. Maar een overwinning van Feyenoord was ook gestolen geweest.

Ajax scoorde drie keer en tuurlijk was individuele kwaliteit dus uiteindelijk doorslaggevend. Maar Twente liet gisteren in de eerste helft een stortvloed aan megakansen liggen. De kwaliteit van Twente was dat ze zoveel enorme kansen bij elkaar voetbalden. De backs van Ajax hadden niets in te brengen en het middenveld werd compleet overlopen. Dat is dan toch ook individuele kwaliteit? Normaal gesproken hadden de spelers van Twente die die kansen kregen er echt wel meer ingeschopt en had het zomaar 3 of 4-0 moeten staan bij de rust. Dan heb je toch ook geluk dat die prima spelers die in alle facetten van het voetbal beter waren dan die van Ajax in de eerste helft al die kansen missen?

Sowieso gewoon een zinloze discussie natuurlijk. Maar om nu te gaan zeggen dat uit al die statistieken in het voordeel van Twente niet af te lezen is dat Twente gewoon beter was en normaal gesproken deze wedstrijd altijd had moeten winnen, vind ik echt te makkelijk. Agree to disagree dan maar.

[ Voor 8% gewijzigd door donleone83 op 27-10-2025 14:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

donleone83 schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 14:05:
[...]

Nee hoor - Feyenoord was gisteren grote fases van de wedstrijd niet goed genoeg. En ik heb weinig uitgespeelde kansen gezien. Van PSV echter ook niet. Doordat Feyenoord nog zulke grote kansen miste op de gelijkmaker zeg ik dat ik een gelijkspel terecht had gevonden. Maar een overwinning van Feyenoord was ook gestolen geweest.
PSV speelde meer kansen uit en rondde beter af inderdaad, de overwinning was niet onverdiend.
Ajax scoorde drie keer en tuurlijk was individuele kwaliteit dus uiteindelijk doorslaggevend. Maar Twente liet gisteren in de eerste helft een stortvloed aan megakansen liggen. De kwaliteit van Twente was dat ze zoveel enorme kansen bij elkaar voetbalden. De backs van Ajax hadden niets in te brengen en het middenveld werd compleet overlopen. Dat is dan toch ook individuele kwaliteit? Normaal gesproken hadden de spelers van Twente die die kansen kregen er echt wel meer ingeschopt en had het zomaar 3 of 4-0 moeten staan bij de rust. Dan heb je toch ook geluk dat die prima spelers die in alle facetten van het voetbal beter waren dan die van Ajax in de eerste helft al die kansen missen?
Is het goed van Twente als ze de boel overlopen of is dat onkunde van de backs van Ajax? Als Taylor één keer zijn man laat lopen is hij dan niet goed genoeg of heeft hij gewoon even pech? En is daarmee het doelpunt van Twente dan geen geluk?
Was de rode kaart van Taylor van de week pech omdat hij net te laat was? Of onkunde van hem? Of onkunde van de gladiool die hem met die beroerde pass in die positie bracht? Was het dan geluk voor Chelsea of afgedwongen omdat ze beter waren?
Wanneer een Henk Veerman de bal er magistraal in peert is dat dan goed van Volendam? Overlopen ze daarmee Ajax? Of is het pech voor Ajax omdat Veerman blij met zijn als hij in zijn hele carrière überhaupt meer dan één keer zo scoort? Maar van een Gloukh verwacht je wel een hoop meer van die doelpunten. Wanneer praat je dan over geluk en wanneer over kunde?

Ik chargeer het wat maar de hele discussie gaat nergens over, je gaat er niets mee bereiken. Het is niet meer dan als fan bepaalde resultaten in een bepaald daglicht te willen kunnen stellen omdat er dan minder last is van cognitieve dissonantie.
Uiteindelijk staat er een score op het bord, daar gaat het om. :)
Sowieso gewoon een zinloze discussie natuurlijk. Maar om nu te gaan zeggen dat uit al die statistieken in het voordeel van Twente niet af te lezen is dat Twente gewoon beter was en normaal gesproken deze wedstrijd altijd had moeten winnen, vind ik echt te makkelijk. Agree to disagree dan maar.
Even je edit er nog bij pakken. Je zult zien dat ik meestal erg weinig om statistiek geef dus ook nu. Ook dit is weer selectief informatie pakken om maar een mening te kunnen bevestigen.

[ Voor 9% gewijzigd door Gonadan op 27-10-2025 14:19 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan Wins
  • Registratie: November 2021
  • Niet online
Gonadan schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 13:53:
[...]

Laat die smiley maar achterwege, die gasten zijn gigantisch overtuigd dat ze een wereldelftal hebben gezien de reacties. Kan alleen maar tegenvallen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

@Tristan Wins nee die laat ik niet weg want zo naar bedoel ik het niet. Ik mag m'n Feyenoord matties hier graag, ook al zijn we het niet altijd eens. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:31
Een gelijkspel gisteren had de verhoudingen het beste weergegeven. Beiden waren niet al te best maar bij PSV speelde ene Saibari die in de vorm van zijn leven verkeerd :)

Pech voor Feyenoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:52
Zwaar klote dat we niet een puntje uit het vuur konden slepen, maar PSV was gewoon beter en frisser.
Ben ook niet helemaal overtuigd van het Steijn op de bank verhaal. Had gewoon met de succesvolle 11 gestart. Eventueel Timber, Valente, Steijn als middenveld. Maar vond dit experiment niet op het juiste moment.

Opzich weinig aan de hand verder. Maar het was niet de super sunday die ik voor ogen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan Wins
  • Niet online
Lekkerboeie86 schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 16:29:
Zwaar klote dat we niet een puntje uit het vuur konden slepen, maar PSV was gewoon beter en frisser.
Ben ook niet helemaal overtuigd van het Steijn op de bank verhaal. Had gewoon met de succesvolle 11 gestart. Eventueel Timber, Valente, Steijn als middenveld. Maar vond dit experiment niet op het juiste moment.

Opzich weinig aan de hand verder. Maar het was niet de super sunday die ik voor ogen had.
Wat was er Super aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Zo noemen de knakkers die er geld mee verdienen op TV het. Super Sunday is wanneer er twee van de top 3 tegen elkaar spelen en de derde tegen AZ of Twente.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
DutchOwnage schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 13:25:
De bijna 3-3 van Valente gisteren schaar ik wel degelijk onder het gevalletje pech ;(

Ben er iig nog vrij ziek van.
Maar dat was zijn goal ook, via via ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan Wins
  • Niet online
Gonadan schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 16:46:
[...]

Zo noemen de knakkers die er geld mee verdienen op TV het. Super Sunday is wanneer er twee van de top 3 tegen elkaar spelen en de derde tegen AZ of Twente.
Dacht altijd dat dat PSV-Feyenoord-Ajax en AZ waren.

Juist, de top IV ;-)
Pagina: 1 ... 104 105 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken