Dat is wel klote geprogrammeerd dan eigenlijk.ph4ge schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 16:18:
Overigens zijn Feyenoord's volgende 2 toppers gepland nadat er om 2100 uur Europees uit gespeeld is. Als dat echt het probleem was vandaag dan gaan we dat nog vaker voelen.
Een undercover psv-er die Feyenoorders over de railing kiepert?toolkist schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 16:19:
[...]
Gevallen of geholpen? Aangezien erna de nodige security het vak erboven in loopt
Wel bijzonder hoe er steeds de rust periode als excuus wordt gebruikt.
Ik ben nog niet helemaal gerust tot Saibari de 1-4 erin legt
Wat mij betreft is zijn ondergrens wel erg laag though, hij is regelmatig ook echt met stip de slechtste speler op het veld, dat is wel echt een ding. Als hij slecht is, dan is hij ook echt slecht en lukt zelfs een passje over 5m niet eens. Dat verschil snap ik niet echt.Napo schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 16:18:
[...]
Blijft wel een haat/liefde verhouding met Saibari. Hij kan zo goed voetballen en is fysiek ook ijzersterk maar sommige wedstrijden loopt het totaal niet en dan is de meerwaarde heel erg beperkt. Die ondergrens wat hoger en hij kan een stap maken.
Niet?sNielz123 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 16:21:
Ik ben nog niet helemaal gerust tot Saibari de 1-4 erin legt
Ik zie dit Feyenoord van nu niet bij machte iets terug te doen nog.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
T was na de PSV goal dus dan lijkt t me logischer dat die undercover PSVer niet meer zo undercover was.sNielz123 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 16:20:
[...]
Een undercover psv-er die Feyenoorders over de railing kiepert?
maar allemaal nutteloze speculaties van mij natuurlijk, vooral niet serieus op in gaan
Scheids is tot nu toe best prima.
De islam kan uw vrijheid schaden
Helemaal eens. Met wedstrijden voelt het ook wel dat je na 15 minuten wel kan zien of het zijn wedstrijd gaat zijn of niet en je hem dan eigenlijk zo snel mogelijk moet wisselen als het niet zijn wedstrijd is. Zo zonde en inderdaad veel werk aan de winkel om die ondergrens naar een 6-je te krijgen.Snowdog schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 16:22:
[...]
Wat mij betreft is zijn ondergrens wel erg laag though, hij is regelmatig ook echt met stip de slechtste speler op het veld, dat is wel echt een ding. Als hij slecht is, dan is hij ook echt slecht en lukt zelfs een passje over 5m niet eens. Dat verschil snap ik niet echt.
Tja tis geen Ten Hag die wat er ook gebeurt wacht tot de 60e minuutPWM schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 16:23:
RvP is ook wel erg laat met ingrijpen.
Timber kwam al met de rust natuurlijk.PWM schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 16:23:
RvP is ook wel erg laat met ingrijpen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Maar lukt dat dan ben je hem ook meteen kwijt aan een PL subtopper ofzoNapo schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 16:23:
Zo zonde en inderdaad veel werk aan de winkel om die ondergrens naar een 6-je te krijgen.
Valt me echt mee dat Moussa nog mee kan doen.
Nou die twee wissels maken psv niet sterker.
Vooral die Barjatarovic heb ik nog nooit wat zien doen.
Nou die twee wissels maken psv niet sterker.
Vooral die Barjatarovic heb ik nog nooit wat zien doen.
En daar is Targhalline!
Doorpakken en last-minute erover
Doorpakken en last-minute erover
Hotseknotsevoetbal
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ondertussen geeft Hartman ff 2 assists tegen Wolves. Die lijkt toch wel prima teruggekomen te zijn na die zware blessure
Aftrap, 2-4
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hij geeft Feyenoorders geen geel voor vasthouden
Zoals iemand eerder al schreef geen mooie pot.
Wel meeslepend door de vele (en mooie goals).
Gaat beetje op een neer.
Salah eddine bij psv, was die niet te slecht voor Twente Roma EN Ajax?
Wel meeslepend door de vele (en mooie goals).
Gaat beetje op een neer.
Salah eddine bij psv, was die niet te slecht voor Twente Roma EN Ajax?
Ohhhhh zonde. Die had moeten hangen
[ Voor 48% gewijzigd door DutchOwnage op 26-10-2025 16:31 ]
Owf die had erin gemoeten!
HOE KRIJG JE HEM MIS
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dat kan wel eens een dure misser worden
Daar kan 1 blonde Hagenees een boek over schrijven tijdens zijn tijd bij Feyenoord. Die wist hem vanaf de lijn nog te missenAgent47 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 16:31:
HOE KRIJG JE HEM MIS
Schwalbe, geelsNielz123 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 16:32:
Van persie uitgegleden over snipper
Zo verzwakt als Feyenoord is verbaas ik me er over dat PSV niet meer kansen heeft.
"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel
Ueda is af Larin erin nu er nog tijd is of zijn ze door de wissels heen?
Pas 3 keer gewisseld dacht ikRubman schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 16:36:
Ueda is af Larin erin nu er nog tijd is of zijn ze door de wissels heen?
Ze missen het scorend vermogen van Sem Steijn
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Voorin had eerder gewisseld moeten worden imho
Pff dat gekap van Moussa, slinger die bal voor man.
Hoe kan het 4 minuten zijn als het langer heeft stiller gelegen?
4 minuten maar. Dat is 1 uittrap van PSV.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Met de lift omhoog met de trap naar beneden.Agent47 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 16:45:
Klok was teruggezettoolkist schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 16:45:
4 minuten? Dat gedoe op de tribune duurde al zo lang?
Neen, enkel voor de bal in de hand. Is overigens niet 6 maar 8 secondestoolkist schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 16:44:
Geldt die 6 seconden regel niet bij doeltrappen ofzo?
Klok is toen terug gezetAgent47 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 16:45:
Deels
Dan heb je haast en gaat Steijn tijd rekken bij die corner 😂
Gelijkspel zou wel een terechte uitslag zijn als je het mij vraagt, maar nu gun ik PSV sowieso minder vanuit mijn bril gezien.
Maar denk dat het 2-3 blijft.
Maar denk dat het 2-3 blijft.
Wil zo lang mogelijk spelentoolkist schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 16:46:
Dan heb je haast en gaat Steijn tijd rekken bij die corner 😂
Gefeliciteerd
Nee het is klaar. Jammer en zonde, maar best genoten.
Driouech, mist wel bepaalde kwaliteiten helaas.toolkist schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 16:50:
Knap hoe je 3 tegen 1 zo slecht uitspeelt
Nog niet eens de blessuretijd volgemaakt.
Gefeliciteerd PSVers.
Gefeliciteerd PSVers.
Gefeliciteerd voor de PSV'ers.
Dure punten voor Feyenoord, zware weken voor beide ploegen.
Vreemde wedstrijd met alles er omheen en tussendoor
Dure punten voor Feyenoord, zware weken voor beide ploegen.
Vreemde wedstrijd met alles er omheen en tussendoor
Saibari is de held!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Valente had hem op de schoen
Ja die moet 3-3 maken dan ga je er wellicht zelfs nog overheen.Agent47 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 16:51:
Valente had hem op de schoen
Maar goed, leuke pot 2e helft. De huidige kampioenskandidaten aan het werk gezien.
Zekers! Beiden gewonnen met 2-3, toppersAdvizor schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 16:52:
De huidige kampioenskandidaten aan het werk gezien.
Hans: Gefeliciteerd waar hebben jullie het verschil gemaakt?
Schouten: In het voetbal denk ik
Uhuh
Uhuh
Mooi voor de competitie, dat ligt weer helemaal open, met Ajax in de achtervolging, het zijn wel ploegen die het elkaar moeilijk kunnen maken en ik zou op basis van de spelers van PSV en Fey niet kunnen zeggen wie nou echt de betere is. Denk dat Ajax ook echt nog niet uitgeschakeld is, hoewel ze kwalitatief wel wat minder zijn.
Hartstikke fout antwoord natuurlijk. Dat is de antwoord op de hoe-vraag, niet de waar-vraagsNielz123 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 16:56:
Hans: Gefeliciteerd waar hebben jullie het verschil gemaakt?
Uhuh
"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel
Zeker, maar Pepi en die andere nozem lopen ook buitenspel. Dus hij kon hem moeilijk afspelenNapo schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 16:50:
[...]
Driouech, mist wel bepaalde kwaliteiten helaas.
Als ie em eerder gespeeld had niet toch?sNielz123 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 16:57:
[...]
Zeker, maar Pepi en die andere nozem lopen ook buitenspel. Dus hij kon hem moeilijk afspelen
Dat is serieus wel kut. Je speelt tot 23:00 uur, nabespreking, eten, reizen en voordat je in bed ligt is het 3 uur ‘s nachts en zit je vol adrenaline. Dan is op zondag alweer spelen na een nacht klote slapen en je circadiaanse ritme wat op de schop gaat echt brak, helemaal omdat slaap misschien wel het belangrijkste onderdeel van je herstel is.ph4ge schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 16:18:
Overigens zijn Feyenoord's volgende 2 toppers gepland nadat er om 2100 uur Europees uit gespeeld is. Als dat echt het probleem was vandaag dan gaan we dat nog vaker voelen.
Misschien was die Farioli nog niet zo gek. Op deze manier wil je eigenlijk niet eens overwinteren in de Europa League.donleone83 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 17:25:
[...]
Dat is serieus wel kut. Je speelt tot 23:00 uur, nabespreking, eten, reizen en voordat je in bed ligt is het 3 uur ‘s nachts en zit je vol adrenaline. Dan is op zondag alweer spelen na een nacht klote slapen en je circadiaanse ritme wat op de schop gaat echt brak, helemaal omdat slaap misschien wel het belangrijkste onderdeel van je herstel is.
Nu zit ik hier met “wat als ze wat frisser waren”-gevoel. Tja, en weer door.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Vindt ook dat ze daar naar moeten gaan kijken. En niet alleen voor Feyenoord. Aanstaande zondag is het bijvoorbeeld Feyenoord-Volendam, dat zal, met alle respect, het probleem niet zijn.
Ben het daar niet zo mee eens. Je mag van een professional toch verwachten dat je gewoon kan presteren. In Engeland spelen ze vaak 3 wedstrijden in de week. En ook in bijvoorbeeld de NBA spelen ze echt veel meer wedstrijden met ook nog langere afstanden.
Als PSV fan overigens blij met deze overwinning! Was een leuke pot.
Nabespreking zal toch zeker gewoon de dag erna zijn, en qua reizen geloof ik ook niet dat ze uren bij het stadion vandaan zitten?donleone83 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 17:25:
[...]
Dat is serieus wel kut. Je speelt tot 23:00 uur, nabespreking, eten, reizen en voordat je in bed ligt is het 3 uur ‘s nachts en zit je vol adrenaline. Dan is op zondag alweer spelen na een nacht klote slapen en je circadiaanse ritme wat op de schop gaat echt brak, helemaal omdat slaap misschien wel het belangrijkste onderdeel van je herstel is.
Voor drie wedstrijden in de week heb je een schema maandag - donderdag - zondag nodig. Ook in PL verliezen de clubs meer punten na een Europese donderdag.jaguarxj16 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 17:55:
Ben het daar niet zo mee eens. Je mag van een professional toch verwachten dat je gewoon kan presteren. In Engeland spelen ze vaak 3 wedstrijden in de week. En ook in bijvoorbeeld de NBA spelen ze echt veel meer wedstrijden met ook nog langere afstanden.
[ Voor 12% gewijzigd door wndlr op 26-10-2025 18:17 ]
Het gaat even niet om wat je mag verwachten. Het gaat om wat een normaal lichaam nodig heeft qua herstel om weer een topprestatie te leveren. Dat is niet donderdag tot 23:00 uur voetballen en zondag weer. Voor de meeste spelers is dit te weinig. Dat betekent dat ze niet in zo’n korte tijdsspanne weer op hun absolute top kunnen presteren. Precies de reden dat zoveel coaches rouleren en dat er overal geklaagd wordt over het te volle wedstrijdschema (met name in de Premier League). Topwedstrijden worden op details beslist. Volledig hersteld vs 90% hersteld kan daarbij een enorme impact hebben.jaguarxj16 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 17:55:
Overigens probeer ik geen excuus te verzinnen voor vandaag. Wat mij betreft was een gelijkspel terecht geweest als je kijkt naar hoeveel kansen op de gelijkmaker Feyenoord nog verprutste maar was PSV voetballend zeker sterker een groot deel van de wedstrijd. Die twee dagen extra herstel zullen alleen wel geholpen hebben in de frisheid van de spieren en daarmee het vermogen om voluit te (blijven) gaan, dat is door talloze onderzoeken al lang en breed bewezen. Tegelijkertijd had Feyenoord er zomaar overheen kunnen gaan als die gelijkmaker was gevallen met nog een kwartier te spelen. Grappig hoe die 2-3 het momentum weer compleet veranderde, vermoeidheid of niet.
Kortom: voetbal blijft onvoorspelbaar. Hoeveel dagen rust je ook gehad hebt. Alleen fysiologisch gezien is de hoeveelheid rust tussen wedstrijden wel degelijk een factor.
Ben je wel eens met sport tot 23:00 uur tot het absolute gaatje gegaan? Je slaapt van de adrenaline echt niet tot een uur of 2-3. Neem dan nog mee dat er nog gegeten moet worden en dat je nog van het stadion naar huis moet en het is zo 3 of 4 uur.toolkist schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 17:59:
[...]
Nabespreking zal toch zeker gewoon de dag erna zijn, en qua reizen geloof ik ook niet dat ze uren bij het stadion vandaan zitten?
Onzin. Het is aangetoond dat je een bepaald aantal uur herstel tijd nodig hebt om optimaal te presteren.jaguarxj16 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 17:55:
Feyenoord was niet fris. Het is wat het is.
100% mee eens!donleone83 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 18:05:
[...]
Het gaat even niet om wat je mag verwachten. Het gaat om wat een normaal lichaam nodig heeft qua herstel om weer een topprestatie te leveren. Dat is niet donderdag tot 23:00 uur voetballen en zondag weer. Voor de meeste spelers is dit te weinig. Dat betekent dat ze niet in zo’n korte tijdsspanne weer op hun absolute top kunnen presteren. Precies de reden dat zoveel coaches rouleren en dat er overal geklaagd wordt over het te volle wedstrijdschema (met name in de Premier League). Topwedstrijden worden op details beslist. Volledig hersteld vs 90% hersteld kan daarbij een enorme impact hebben.
Overigens probeer ik geen excuus te verzinnen voor vandaag. Wat mij betreft was een gelijkspel terecht geweest als je kijkt naar hoeveel kansen op de gelijkmaker Feyenoord nog verprutste maar was PSV voetballend zeker sterker een groot deel van de wedstrijd. Die twee dagen extra herstel zullen alleen wel geholpen hebben in de frisheid van de spieren en daarmee het vermogen om voluit te (blijven) gaan, dat is door talloze onderzoeken al lang en breed bewezen. Tegelijkertijd had Feyenoord er zomaar overheen kunnen gaan als die gelijkmaker was gevallen met nog een kwartier te spelen. Grappig hoe die 2-3 het momentum weer compleet veranderde, vermoeidheid of niet.
Kortom: voetbal blijft onvoorspelbaar. Hoeveel dagen rust je ook gehad hebt. Alleen fysiologisch gezien is de hoeveelheid rust tussen wedstrijden wel degelijk een factor.
Zekers… daarna vallen mijn vrouw en ik altijd direct zeer tevreden in slaap en ben ik de volgende dag helemaal fitdonleone83 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 18:08:
Ben je wel eens met sport tot 23:00 uur tot het absolute gaatje gegaan?
Na 4 uur is de adrenaline toch al lang foetsie? Ik hoor vooral ingecalculeerde smoesjes. Niemand had het er over gehad als ze hadden gewonnen.donleone83 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 17:25:
[...]
Maar PSV was gewoon de betere partij vandaag. Volgende keer beter.
Read klaagde er niet over. Dus het komt niet van de spelers. RvP had het willen uitstellen want het maakt wel degelijk uit.tiswat schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 18:56:
[...]
Na 4 uur is de adrenaline toch al lang foetsie? Ik hoor vooral ingecalculeerde smoesjes. Niemand had het er over gehad als ze hadden gewonnen.
Feyenoord staat nog steeds 1e.
Nou ik hoor anders veel Feyenoord supporters er over klagen. En je laatste punt doet er toch helemaal niet toe? Dat is toch niet relevant voor de discussie.OMX2000 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 19:10:
[...]
Read klaagde er niet over. Dus het komt niet van de spelers. RvP had het willen uitstellen want het maakt wel degelijk uit.
Feyenoord staat nog steeds 1e.
Nogmaals: ik zoek geen excuses voor dat Feyenoord verloren heeft. Er werd hier alleen ook vrij vaak geroepen dat die twee dagen rust geen verschil uitmaken en dat dit vooraf al zoeken naar excuses was. Dat is fysiologisch gezien gewoon dikke onzin: die twee dagen verschil in rust doen er wel degelijk toe.tiswat schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 18:56:
[...]
Na 4 uur is de adrenaline toch al lang foetsie? Ik hoor vooral ingecalculeerde smoesjes. Niemand had het er over gehad als ze hadden gewonnen.
Ik vond PSV een groot deel van de wedstrijd net wat beter, maar eigenlijk verlies je gewoon van een weergaloze Saibari want veel uitgespeelde kansen heeft PSV verder ook niet echt gecreëerd. Feyenoord liet twee 100% kansen op de gelijkmaker liggen met die onverklaarbare misser van Valente en die vrije kopkans van Larin. Wat mij betreft was een gelijkspel terecht geweest.
I moved ontiswat schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 19:20:
[...]
Nou ik hoor anders veel Feyenoord supporters er over klagen. En je laatste punt doet er toch helemaal niet toe? Dat is toch niet relevant voor de discussie.
Onder de supporters, inclusief moi, is het zeker een dingetje. Het voelt een soort van unfair. Dat het een wedstrijd tegen bijvoorbeeld Excelsior is kan ik mee leven. Maar een bepalende wedstrijd tegen PSV.
Maar nogmaals, we gaan weer verder. En geen invloed op de stand.
Het is even zuur he, het verlies waarvan je wist dat hij een keer moest komen. Geen reden om naar excuses te zoeken, soms doet de tegenstander het gewoon even beter.
Wel verbazingwekkend hoe scherp Saibari was, dat ben ik niet van hem gewend.
Wel verbazingwekkend hoe scherp Saibari was, dat ben ik niet van hem gewend.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat het tegen PSV is of tegen Excelsior maakt niks uit. Het is wat het is, als je EL of Col speelt dan heb je minder rust dan de ploegen die CL spelen; had je maar CL moeten halen. Daarnaast hoor je nooit iemand als ze tegen een ploeg spelen die op donderdag nog EL/Col speelden en daar dus voordeel van hebben.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Schiet mij maar lek. Deze week lijken er tekenen te zijn van een mogelijke omkeer (geen garantie) en je wint een wedstrijd waar niemand je een kans gaf, dat is toch mooi? Maar blijkbaar hebben velen zo weinig vertrouwen dat ze denken dat nu volledig opnieuw beginnen met een staf beter is dan je wedstrijden winnen.D-e-n schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 14:11:
Bizar. Ajax wint een moeilijke uitwedstrijd en sommige fans zijn niet blij?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Heitinga is de enige trainer die hem steeds in de basis zet. Moet ie te vriend houden.Terranova schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 13:23:
Wat een gore slijmbal die Weghorst
Weghorst is een authentieke mafkees
Denk dat de meeste trainers dat doen als de andere spitsen verkocht of van glas zijn.Harribo schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 20:27:
Heitinga is de enige trainer die hem steeds in de basis zet.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Trainer hier.tiswat schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 18:56:
[...]
Het is meer dan alleen adrenaline. Bij intensief sporten is je hormoonbalans anders dan bij een normale dag. Zo zit er cortisol in je bloed en die zorgt dat het slaaphormoon, melatonine, slecht aangemaakt wordt.
Over het algemeen wil je 3 uur rust na het sporten hebben voordat je naar bed ga.
En jij denkt dat Weghorst dat door heeft?Gonadan schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 20:39:
[...]
Denk dat de meeste trainers dat doen als de andere spitsen verkocht of van glas zijn.
Tuurlijk. Hij is een beetje bijzonder, niet achterlijk.*
* zeker niet binnen het intellectuele spectrum van de voetballerij
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken