Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het grote Sigenergy / Sigenstor topic – Deel 2 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 29 30 Laatste
Acties:

• duysa01
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08:09
Ik ben wel benieuwd hoe jullie de batterij niveau instellingen hebben gezet, nu sigenergy zegt dat 0-100 geen probleem is. Ik heb het nu op 5-97 staan.

• kliffen
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 09:38
duysa01 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 08:04:
Ik ben wel benieuwd hoe jullie de batterij niveau instellingen hebben gezet, nu sigenergy zegt dat 0-100 geen probleem is. Ik heb het nu op 5-97 staan.
Ik heb 5-98, 1x per 2 weken doe ik 1x naar 100

• kliffen
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 09:38
Via vereniging eigen huis heb ik nu weer contract bij Frank. In dit contract krijg ik de inkoopvergoeding ook terug bij terugleveren net als bij zonneplan. Dit in tegenstelling tot mijn eerdere contract bij Frank waar ik voor teruglevering moest betalen. Tevens na een jaar een extra bonus van €200.
Bij Frank kan ik de kwartierprijs kiezen.
Deze actie loopt nog tot 10 december voor geïnteresseerden.

[ Voor 8% gewijzigd door kliffen op 27-11-2025 08:59 ]

• ArPi75
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 09:02
Bschnitz schreef op woensdag 26 november 2025 @ 18:10:
[...]

Fijn, ik ben niet meer gek. Dacht dat er niemand anders was die de koffiemachine trackt qua verbruik.
Ik doe het ook hoor, je bent echt niet gek :henk
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o_IPTsDz-Zhs3RI8RwHSH_LeC00=/x800/filters:strip_exif()/f/image/L1tWG6bMi8TFtODPl6AVmJny.png?f=fotoalbum_large

Audi Q4 e-tron 45 Quattro, 10.600 Wp PV, water-water warmtepomp, gasloos, dynamisch energiecontract, 32 kWh thuisaccu

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:46
ruderodeo schreef op woensdag 26 november 2025 @ 22:13:
Ik heb een heel aantal bladzijden van dit topic door zitten nemen, maar verdwaal in de informatie.

Ik kom er niet goed uit, hoe aantrekkelijk een batterij nu daadwerkelijk is.

Ik produceer in de zomer 70 kwh op een dagverbruik van 10 kwh

In de winter zijn deze getallen 10 kwh en 30 kwh.

Ik zat aan sigenstor 9kwh te denken. Is dat logisch?

En wat zijn nu ongv terugverdientijd waar je aan moet denken?

Als ik vragen stel die elders zeer duidelijk zijn omschreven, dan is het ook prima om me daarheen te verwijzen
Ik heb de capaciteit gebaseerd op het verbruik in de winter. Dus wat je op een gemiddelde winterdag opmaakt.

Die kun je dan in de goedkoopste uren inkopen en de rest van de dag gebruiken.

In de zomer laad je de accu vol en verkoop je het op het duurste moment van de dag.
Pagina: 1 ... 29 30 Laatste