[Peblar EV Charger] Ervaringen en discussie

Pagina: 1 ... 33 34 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• vrije_vogel
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 15:42
@True Het is een echte originele Peblar lader. Ik had me eerst niet gerealiseerd dat er technisch verschillen zouden zijn tussen een white label en het merk.

Weet iemand of een pedp diagnostisch bestandje ergens in te lezen is? Ik probeer het te openen maar dat schiet niet op.

De auto is nu volgeladen, dus testen moet even wachten.

• Sandro!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:35
vrije_vogel schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 15:36:
Weet iemand of een pedp diagnostisch bestandje ergens in te lezen is? Ik probeer het te openen maar dat schiet niet op.
Zie hier:
Get!em in "[Peblar EV Charger] Ervaringen en discussie"
Pagina: 1 ... 33 34 Laatste

Let op:
Voor alles tussen de Peblar en je meterkast en verdere inrichting van je groepenkast kun je met vragen terecht in: Het grote topic voor Elektra huisinstallaties - Deel 3
Voor vragen over thuisladen in het algemeen: Het grote topic voor Elektra huisinstallaties - Deel 3
Voor alles over ERE certificaten zie: [EV] ERE certificaten, geld verdienen met thuisladen
En voor automatiseren van het laden zie het Home Assistant: Open source Python3 home automation - deel 5 of het Evcc slim laden met de zon en dynamische tarieven topic.
Heb je een "white label" peblar?
Dan is een een dedicated topic voor je vraag: [Peblar EV Charger - White label] Ervaringen en discussie