Man man man, met dit weer binnen je zonnebril op. Flikker op met die celebrities
Nee, geen regen meer tot aan het einde van de race.Zewatanejo schreef op zondag 6 juli 2025 @ 16:40:
Is er nogmeer regen onderweg?
2 ik geef ze wat creditsStefanVerkerk schreef op zondag 6 juli 2025 @ 16:39:
Nou, veel plezier met de volgende tombola! Ben benieuwd hoe snel we de volgende gele vlag hebben. Ik zeg binnen een halve ronde.
GP: Target for this stint is to make the inter last to the crossover.
Je hebt de baan gezien?Gynnad schreef op zondag 6 juli 2025 @ 16:40:
Safety car in this lap, wie gaat er meteen naar binnen voor slicks
Is ook te gevaarlijk. Die full wet banden kunnen ook weg, daarmee valt niet veilig te rijden als die nodig zijnAlbinoraptor schreef op zondag 6 juli 2025 @ 16:39:
Echt eindelijk race waar het echt spannend worden met racen, moet het weer zo verneukt worden met safety car, schaf die wet tires maar in het geheel af. Niemand gooit ze er op omdat ze toch weten dat safety car baan op komt voordat die banden nut hebben.
Heb laatste 2 jaar al steeds minder zin om te kijken, krijg je race waarje eindelijk op puntje van stoel kan gaan zitten, maar nee hoor. Kan mijn tijd beter gaan besteden op zondag.
SC
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hoppaaaaa! En netjes binnen de halve ronde! Woepwoep.
SC
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Bijna goed.StefanVerkerk schreef op zondag 6 juli 2025 @ 16:39:
Nou, veel plezier met de volgende tombola! Ben benieuwd hoe snel we de volgende gele vlag hebben. Ik zeg binnen een halve ronde.
U zei?Wognummer schreef op zondag 6 juli 2025 @ 16:41:
2 ik geef ze wat credits
PIA weer z'n voorsprong kwijt...
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Die zit aardig in elkaar.
Elect a clown, expect a circus.
Das een flinke klapper
DUGG
Kunnen we gewoon afvlaggen en de zomerstop in wat een doffe ellende weer dit..............
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Onee, toch niet 😬TinusXIII schreef op zondag 6 juli 2025 @ 16:39:
We gaan weer.
Max: "There was a big river at turn 2. Almost understeered off."
HAD heeft z'n inters zelf maar gewisseld
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
De rekening bij Racing Bulls loopt aardig op deze race.
MAX & GP: There was a big river at turn 2. Almost understeered off. Yeah, copy that. Sun's out now, as you can see, so hopefully it dries up pretty quickly.
Goed, dit wordt een latertje zo
Je had het fout, minder dan een halve ronde 😋StefanVerkerk schreef op zondag 6 juli 2025 @ 16:39:
Oh, je zei binnen een halve ronde, dus had het helemaal goed 😄
[ Voor 10% gewijzigd door Charles Hill op 06-07-2025 16:44 ]
“Ik wil geen emoties tonen”Vinniedh schreef op zondag 6 juli 2025 @ 16:41:
Man man man, met dit weer binnen je zonnebril op. Flikker op met die celebrities
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Volgens mij rijden ze in IndyCar en zelfs Nascar gewoon door.aveenhuysen schreef op zondag 6 juli 2025 @ 16:42:
Kunnen we gewoon afvlaggen en de zomerstop in wat een doffe ellende weer dit..............
De race komt totaal niet op gang op deze manier, en er zal nog genoeg chaos volgen met dit weer.
Zou het nog rode vlag worden vanwege de barriers?
Hij heeft hem wel netjes in een hoekje neergezet.
"When you grow up your heart dies"
Als Tsunoda geen gekke dingen doet eindigt ie netjes beter dan beide Racing Bulls
TURN 9 INCIDENT INVOLVING CARS 6 (HAD) AND 12 (ANT) NOTED - CAUSING A COLLISION
6 Jul 2025, 16:43:27, Lap 19
6 Jul 2025, 16:43:27, Lap 19
Ik zie liever eerst nog de GPs van België en Hongarije voor de zomerstop.aveenhuysen schreef op zondag 6 juli 2025 @ 16:42:
Welk zichtdawg schreef op zondag 6 juli 2025 @ 16:43:
Slecht zicht wel inderdaad.
DUGG
Pupillen verbergenVinniedh schreef op zondag 6 juli 2025 @ 16:41:
Welk probleem gaat dat oplossen dan?aveenhuysen schreef op zondag 6 juli 2025 @ 16:42:
Antonelli mist wel ff een deeltje van z'n diffuser zeg, kanonnen.
RECOVERY VEHICLE ON TRACK AT TURN 9
6 Jul 2025, 16:45:05, Lap 20
6 Jul 2025, 16:45:05, Lap 20
4 van de rookies zijn er nu uit. Nog 4 te gaan.
"When you grow up your heart dies"
De auto's zijn zowel zoveel sterker geworden, maar toch ook weer niet
Er blijven weinig rookies over zo

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
FIA STEWARDS: TURN 9 INCIDENT INVOLVING CARS 6 (HAD) AND 12 (ANT) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - CAUSING A COLLISION
6 Jul 2025, 16:45:35, Lap 20
6 Jul 2025, 16:45:35, Lap 20
Ik begrijp dat de lampen in de garages te fel zijn. Zie zoveel zonnebrillen op.
Dacht dat Piastri niet echt een regenrijder was, maar als ik zie hoe snel hij een voorsprong pakt.
volgend jaar zijn ze allemaal weg
Voor Anna Taylor-Joy maak ik toch graag een uitzondering
Die ogen van haar vangen wat meer licht dan van de gemiddelde mensVinniedh schreef op zondag 6 juli 2025 @ 16:41:
Dan rijden ze over 5 jaar dus nooit meer met regen.sjaool schreef op zondag 6 juli 2025 @ 16:45:
Wie hoopt dat niet?hoevenpe schreef op zondag 6 juli 2025 @ 16:43:
Heel langzaam begin ik te hopen op een Hulkenberg podium...
De McLaren heeft een goede wegligging en hij heeft als enige vrij zichtRobbie T schreef op zondag 6 juli 2025 @ 16:46:
Dacht dat Piastri niet echt een regenrijder was, maar als ik zie hoe snel hij een voorsprong pakt.
Zou daar als medewerker niet echt blij van worden al die pottenkijkers.Vinniedh schreef op zondag 6 juli 2025 @ 16:41:
Stroll 4e, ondanks die extra stops voor slicks.
Bijzonder wel
Bijzonder wel
[ Voor 4% gewijzigd door [Roland] op 06-07-2025 16:48 ]
Maargoed dat die Mc-cedes behoorlijk oranje is, een groene Aston had niemand gezien als safetycar, ondanks de lampen....
Kan nog een "grandslam" worden
Gestart van pole
Meeste ronde op pole
als eerste over de lijn
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Wie tel je allemaal mee bij de rookies dan?sjaool schreef op zondag 6 juli 2025 @ 16:45:
haha ja en het verhaal in 2016 achterop kvysoulcrusher schreef op zondag 6 juli 2025 @ 16:46:
Coulthard over coureurs die iemand vanachteren aangereden hebben in de regen: "Schumacher and ... Bruno Senna".
Ondertussen:[Afbeelding]
Verpatst door stoll sr om het salaris van Newey te betalen
Alonso niet vergeten.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Die valt wel vaker op wanneer het flink nat is.[Roland] schreef op zondag 6 juli 2025 @ 16:48:
Stroll 4e, ondanks die extra stops voor slicks.
Bijzonder wel
Goeie gok ff stintje rood.
oei VER!
Waarom zet piastria hem nu stil
Keep it calm...en lek mig de zuk
Auw.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Er loopt blijkbaar een rivier over de baan, dat gaat nog wel even duren voordat dat droger gereden is.
Edit: en meteen komt het nieuws einde safetycar 😏
Edit: en meteen komt het nieuws einde safetycar 😏
[ Voor 21% gewijzigd door Charles Hill op 06-07-2025 16:50 ]
Oei, dit wordt een inhaalrace nu...

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Whoooo Max
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
en dag max...zeldzame fout
Max was afgeleid. Hij was op de radio aan het klagen over PIA. Nou, dan maar een mooie inhaalrace van VER!
INCIDENT INVOLVING CAR 81 (PIA) NOTED - SAFETY CAR INFRINGEMENT
6 Jul 2025, 16:49:47, Lap 22
6 Jul 2025, 16:49:47, Lap 22
Zonde van Verstappen!
Zeldzame fout!
Zeldzame fout!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |