✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik kon mn eigen quote niet meer vinden na Miami maar volgens mij was het iets als:
De rest van het seizoen kunnen we ons voorbereiden op kwali waar Max met magische rondes in de buurt komt, een race met MCL 1 en 2 en tot slot bespreken welke MCl een fout maakt (Norris waarschijnlijk). Dit lijkt in ieder geval tot dusver feilloos te kloppen.
Behalve dat het onzin is dat de auto voor Hamilton is gebouwd, daar is überhaupt geen tijd voor geweest, gezien Hamilton nog bij Mercedes reed?Lynx schreef op zondag 18 mei 2025 @ 07:28:
Wat moet die arme leclerc wel niet doormaken. Vorig jaar aan het einde van het seizoen een auto die meedoet om de winst. Maar dan haalt je team voor waanzinnig veel geld een uitgebluste kampioen met de belofte dat ze de auto naar zijn wensen bouwen….om vervolgens een zeepkist te hebben die ze geen van beide meer over de streep krijgen. 😕
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Volgens mij streeft elk team naar een stabiele auto..Lynx schreef op zondag 18 mei 2025 @ 08:14:
Hamilton heeft een specifieke behoefte voor een zeer stabiele achterkant. Alleen al gedurende de kwali is meermaals benoemd hoe de Ferrari een specifieke achterwiel ophanging heeft met als doel die kwaliteit te benadrukken.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Helaesch, de polesitter start aan de binnenkant.JacktheRipper schreef op zondag 18 mei 2025 @ 08:16:
Aan welke kant van de baan start de polesitter? Op de racelijn, rechts dus? Kan ik wel raden wat Verstappen bij de chicane doet..

Blijkbaar was Franz weer gisteren op de sim
YouTube: Max Verstappen’s INSANE 2-Hour Simracing Event Before the IMOLA F1 G...
[ Voor 29% gewijzigd door Chocoball op 18-05-2025 09:19 ]
Er staat ook een langer bericht van Kym Illman bijChocoball schreef op zondag 18 mei 2025 @ 09:16:
Blijkbaar was voormalig Alpine teambaas Oakes ook nog even in Imola, vast om zijn laptop en smartphone in te leveren. Blijft een vreemd verhaal dat wel.
[Afbeelding]
Hij was "gewoon" aanwezig als baas van HiTech in F2/F3. Nadat die ontslag heeft genomen is die wel naar Dubai gegaan, maar niet gevlucht zoals er geschreven werd, maar omdat zjin F4 team daar reed? En nu was die in Imola weer gewoon aanwezig bij het F2 & F3 team. Daarnaast werd er ook geschreven dat beslag op de teams werd gelegd. Terwijl die al het hele weekend gewoon rijden.
Hoe dan? met een controller op zijn laptop of sleept hij zijn race set mee naar elke race en is dat de reden dat hij een privévliegtuig heeft?Chocoball schreef op zondag 18 mei 2025 @ 09:16:
Blijkbaar was Franz weer gisteren op de sim
YouTube: Max Verstappen’s INSANE 2-Hour Simracing Event Before the IMOLA F1 G...
[ Voor 23% gewijzigd door [Roland] op 18-05-2025 09:37 ]
Verstappen heeft voor de Europese races een eigen motorhome met een race sim ingebouwd.[Roland] schreef op zondag 18 mei 2025 @ 09:36:
[...]
Hoe dan? met een controller op zijn laptop of sleept hij zijn race set mee naar elke race en is dat de reden dat hij een privévliegtuig heeft?
In Europa hebben de teams hun eigen motorhomes. En ja, bij Verstappen zal de race sim rig daar vast in zitten.[Roland] schreef op zondag 18 mei 2025 @ 09:36:
[...]
Hoe dan? met een controller op zijn laptop of sleept hij zijn race set mee naar elke race en is dat de reden dat hij een privévliegtuig heeft?
Zal vast ook er mee te maken hebben dat Red Bull alles doet om hun ster coureur in het team te houden. Want als Verstappen weg is is het team gewoon "weg" en zijn ze het 3e team of misschien wel nog lager. Dus Verstappen zijn sim racen faciliteren, incl het sponsoren van Verstappens eigen sim race team, en het sponsoren van het GP3 team zal daar vast allemaal bij horen. Net zoals dat teams het normaliter niet prima zullen vinden dat hun coureur even op de Nordschleife (/green hell) gaat racen. Of op ski-vakantie gaat.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Hij schijnt het echt mee te nemen in zijn privévliegtuig en ook in zijn motorhome/super camper.[Roland] schreef op zondag 18 mei 2025 @ 09:36:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 18-05-2025 09:43 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
LIVE: Emilia-Romagna Grand Prix Build-Up and Drivers Parade
Over 3 uurtjes om 13.00 rechtstreeks de drivers parade weer.
P.s. Ik zie net dat de live chat dit keer is uitgeschakeld.
[ Voor 10% gewijzigd door Chocoball op 18-05-2025 10:02 ]
Vorig jaar bij Imola deed hij het blijkbaar ook al:DaniëlWW2 schreef op zondag 18 mei 2025 @ 09:42:
[...]
Hij schijnt het echt mee te nemen in zijn privévliegtuig en ook in zijn motorhome/super camper.
https://www.reddit.com/r/..._portable_sim_rig_during/
Ik denk dat Norris dit gaat doen. Max zal uiteindelijk toch voor de mediums gaan denk voor een betere start en eerste ronde.
AM heeft dus geen nieuwe banden voor de race...G_Dragon schreef op zondag 18 mei 2025 @ 10:57:
Banden per coureur:
[Afbeelding]
Mogelijk race strategieën:
[Afbeelding]
Nieuwe Mercedes motoren zijn in het begin wat krachtiger en zakken dan af Honda blijft vrij consistent.Brakius schreef op zondag 18 mei 2025 @ 10:43:
Ik vind het opvallend dat alle auto's met een Mercedes motor erg snel zijn, eigenlijk al vanaf vorig race waar ieder een nieuwe Mercedes motor heeft gekregen (als ik begrepen heb). Zouden ze hem meer open geschroefd hebben t.b.v. snelheid en minder veiligheid?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Zo goed als nieuwjaapstobbe schreef op zondag 18 mei 2025 @ 11:43:
[...]
AM heeft dus geen nieuwe banden voor de race...
Aston Martin prefereert 1 rondje en daarna meteen pitten
Hebben ze nooit. AM doet als enige team altijd een heat cycle door in een FP de set er onder te leggen, vervolgens naar buiten te rijden en weer meteen terug naar binnen om te wisselen. Daardoor is het glimmende laagje (van in de mal) er vanaf, en AM meent dus dat dat een voordeel geeft.jaapstobbe schreef op zondag 18 mei 2025 @ 11:43:
[...]
AM heeft dus geen nieuwe banden voor de race...
https://www.bbc.com/sport/formula1/articles/c89py98q45do"After discussions last night with the FIA, we have subsequently asked for further written clarification on the decision-making concerning Ollie Bearman's final Q1 lap, in order for us to review more comprehensively.
"We similarly asked what measures the FIA/race control can put in place moving forward to ensure that this situation is avoided in the future to the benefit of F1. Upon review we will be more informed to comment."
Dat was een paar jaar geleden zo, ik weet niet of die karakteristiek nog steeds op gaat. Wel is het opvallend; na 2022 leek het plafond bereikt (geen grote verschillen tussen Mercedes en Honda) maar sinds de update tbv betrouwbaarheid in Miami (hoewel ik geen FIA comms hierboven heb gezien) lijken de Merc’s idd meer vermogen te hebben. Ik denk dat we deze (piek) performance de afgelopen 3 jaar niet hebben gezien, althans ik kan het mij niet herinnerenIllegal_Alien schreef op zondag 18 mei 2025 @ 11:50:
[...]
Nieuwe Mercedes motoren zijn in het begin wat krachtiger en zakken dan af Honda blijft vrij consistent.
De definitieve "er was een rode vlag" komt nu dus uit de abort lights. In de onboards eigenlijk niet goed "af te lezen". Maar normaliter brand dus de onderste rij rode lampen aan het eind van de sessie. En bij een rode vlag knippert de middelste rij oranje lampen (in aanvulling op de rode lampen?). En in dit geval valt op de onboard in ieder geval te zien dat de oranje / middelste rij aan gaat nog een tijdje voordat het rode paneel aan gaat. Dat is wel nog steeds ver nadat Bearman over de finish lijn heen is. Maar, of 1 of 2 rijen lampen branden is op de onboard extreem slecht te zien (door de lage resolutie). En ik denk wel iets van verschil te zien tussen twee momenten rond de finish lijn.Chocoball schreef op zondag 18 mei 2025 @ 12:44:
Haas vraagt heefrt de FIA om een verduidelijking van de kwalificatieronde van Bearman gevraagd.
[...]
https://www.bbc.com/sport/formula1/articles/c89py98q45do
Dus blijkbaar loopt race control / "de techniek" dan te prutsen met dat de abort lights "ver" voor de rode "vlaggen" aan kunnen gaan terwijl het eigenlijk zou je zeggen 1 moment moet zijn (als er een rode vlag is gaan zowel de abort lights als de panelen aan). Maar daar zit dus een vertraging van ~5 seconden tussen?! Heel misschien dus ook een combinatie van dat de start gantry vanuit het hokje "daarzo" bediend wordt en de rode vlaggen vanuit RC en vervolgens een "mis communicatie"? En dus niet 1 knop in RC voor "rode vlag" waarbij tegelijkertijd en de panelen aan gaan en de abort lights gaan branden (maar 2 losse knoppen, mogelijk ook niet eens op dezelfde plek).
Conclusie blijft dan in ieder geval wel dat Bearman is gefinisht onder de rode vlag. Of er vervolgens ook rode vlaggen of wat dan ook zichtbaar waren doet er niet toe. Een rode vlag gaat er immers niet om wat de coureur ziet, maar is een algehele status die altijd geldt. (I.t.t. gele vlaggen waarbij er wel gekeken wordt naar of de coureur de gele vlaggen heeft gezien / zou hebben moeten zien). Alleen geven de abort lights in deze dus ook visueel aan dat de sessie inderdaad was afgebroken terwijl Bearman over de finish lijn kwam.
Is goed tot vanavondG_Dragon schreef op zondag 18 mei 2025 @ 13:41:
Ik kijk de race vanavond terug, want ik had niet opgelet met plannen. Dus kan hem vanmiddag niet kijken
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Haha komt goed, word wel lastig hoor!Amaze86 schreef op zondag 18 mei 2025 @ 14:01:
[...]
Is goed tot vanavondniet meelezen hier na 15.00 uur.
Je gaat PSV toch niet voortrekken he?G_Dragon schreef op zondag 18 mei 2025 @ 13:41:
Ik kijk de race vanavond terug, want ik had niet opgelet met plannen. Dus kan hem vanmiddag niet kijken
Retro Computer hardware: http://bytedelight.com
PSV? Nee ik heb een hekel aan voetbal dus maak je geen zorgen haha, nee ik had een bioscoop uitje gepland met mijn vrouw en zag pas dagen later dat de race een uur daarvoor begon
Ik zou er niet vanuit gaan. Alle 3 (F3, F2, F1) wordt de registratie & regie door FOM gedaan. En ik zou er niet vanuit gaan dat er andere regie teams zijn. Bij commentatoren kan ik me dat verschil nog indenken doordat een F1 commentator zich meer moet inlezen in achtergrond gebeuren en zich dus met "zijn" 20 coureurs wilt bezig houden, statistieken opstellen en onthouden, evt oude races terug kijken wellicht. Maar voor regie is dat natuurlijk minder relevant en hoef je maar te letten op waar iets gebeurd / staat te gebeuren (en daar is natuurlijk ook een flink team aan ondersteuning bij).TheBrut3 schreef op zondag 18 mei 2025 @ 14:04:
Net beide F3 races teruggekeken, maar wat een ergernis richting de regie toch weer. Ik mag hopen dat de F1 dat beter gaat doen of dat er dan een ander team zit.
Je gebruikt toch een F1 kalender meen ik en de racetopics zie je ook vroegrtijdiig. Beetje jammer dit maar veel plezierG_Dragon schreef op zondag 18 mei 2025 @ 14:07:
[...]
PSV? Nee ik heb een hekel aan voetbal dus maak je geen zorgen haha, nee ik had een bioscoop uitje gepland met mijn vrouw en zag pas dagen later dat de race een uur daarvoor begon

[ Voor 28% gewijzigd door Chocoball op 18-05-2025 14:19 ]
Ben blij dat je tevreden bent met de uitleg van de uitleg.RobertMe schreef op zondag 18 mei 2025 @ 13:26:
[...]
De definitieve "er was een rode vlag" komt nu dus uit de abort lights. In de onboards eigenlijk niet goed "af te lezen". Maar normaliter brand dus de onderste rij rode lampen aan het eind van de sessie. En bij een rode vlag knippert de middelste rij oranje lampen (in aanvulling op de rode lampen?). En in dit geval valt op de onboard in ieder geval te zien dat de oranje / middelste rij aan gaat nog een tijdje voordat het rode paneel aan gaat. Dat is wel nog steeds ver nadat Bearman over de finish lijn heen is. Maar, of 1 of 2 rijen lampen branden is op de onboard extreem slecht te zien (door de lage resolutie). En ik denk wel iets van verschil te zien tussen twee momenten rond de finish lijn.
Dus blijkbaar loopt race control / "de techniek" dan te prutsen met dat de abort lights "ver" voor de rode "vlaggen" aan kunnen gaan terwijl het eigenlijk zou je zeggen 1 moment moet zijn (als er een rode vlag is gaan zowel de abort lights als de panelen aan). Maar daar zit dus een vertraging van ~5 seconden tussen?! Heel misschien dus ook een combinatie van dat de start gantry vanuit het hokje "daarzo" bediend wordt en de rode vlaggen vanuit RC en vervolgens een "mis communicatie"? En dus niet 1 knop in RC voor "rode vlag" waarbij tegelijkertijd en de panelen aan gaan en de abort lights gaan branden (maar 2 losse knoppen, mogelijk ook niet eens op dezelfde plek).
Conclusie blijft dan in ieder geval wel dat Bearman is gefinisht onder de rode vlag. Of er vervolgens ook rode vlaggen of wat dan ook zichtbaar waren doet er niet toe. Een rode vlag gaat er immers niet om wat de coureur ziet, maar is een algehele status die altijd geldt. (I.t.t. gele vlaggen waarbij er wel gekeken wordt naar of de coureur de gele vlaggen heeft gezien / zou hebben moeten zien). Alleen geven de abort lights in deze dus ook visueel aan dat de sessie inderdaad was afgebroken terwijl Bearman over de finish lijn kwam.
Altijd fijn... kiezen voor nog een (pseudo) commentator... virtueel, maar goed. Ik blijf gewoon F1 TV kijken.StefanVerkerk schreef op zondag 18 mei 2025 @ 14:26:
Goedemiddag. Vooralsnog tijdens de installatierondes geen bijzonderheden. Wat kleine stapelwolkjes hier en daar, verder volop zonnig.
Tijd om weer terug te gaan naar de mogelijkheid voor de teams om zelf het aantal banden per soort te bepalen. Krijg je veel meer strategische keuzes.G_Dragon schreef op zondag 18 mei 2025 @ 10:57:
Banden per coureur:
[Afbeelding]
Mogelijk race strategieën:
[Afbeelding]
Ik ben blij dat je blij voor mij bentHolk schreef op zondag 18 mei 2025 @ 14:27:
[...]
Ben blij dat je tevreden bent met de uitleg van de uitleg.
Maar twee random tijdstippen die ze gisteren gaven kon natuurlijk niemand iets mee "de rode vlag is op 16:32:17 gegeven en Bearman kwam om 16:32:20 over de finish" viel echt helemaal nergens uit op te maken en kon de FIA net zo goed uit hun duim gezogen hebben, En dan niet alleen dat de rode vlaggen (/panelen) niet te zien zijn, maar ook de data uit de live timing die het tegen sprak. Als de abort lights dan ook aangeven dat de sessie is afgebroken (met een rode vlag) is er in ieder geval te zien dat er voor de rode vlag / panelen al iets van "abort / rood" was. Of dat ook het geval was tijdens de finish van Bearman kan ik uit de onboards echter niet op maken (door de slechte kwaliteit), maar in ieder geval gaan de lampen op de gantry halverwege de grid heel duidelijk aan, voordat het rode paneel gaat branden op de start gantry.
Blijft het uiteraard wel een dikke WTF dat er zo'n groot verschil in timing zit tussen de "echte" rode vlag (aangaan panelen, indicatie op TV, melding in live timing) en het aan gaan van de abort lights. Voelt voor mij toch mogelijk half als die "als een marshall een rode vlag zwaait is het rood, onafhankelijk of dat in opdracht van RC is". Alleen dan dat iemand een abort op de start gantry gegeven heeft terwijl RC officieel nog geen rood had gegeven. Want ~5 sec vertraging tussen die twee is wel heel veel om puur een "simpele" technische reden te hebben.
Je zou gewoon de uitleg kunnen accepteren, is de meest voor de hand liggende en makkelijkste optieRobertMe schreef op zondag 18 mei 2025 @ 14:35:
[...]
Ik ben blij dat je blij voor mij bent
Maar twee random tijdstippen die ze gisteren gaven kon natuurlijk niemand iets mee "de rode vlag is op 16:32:17 gegeven en Bearman kwam om 16:32:20 over de finish" viel echt helemaal nergens uit op te maken en kon de FIA net zo goed uit hun duim gezogen hebben, En dan niet alleen dat de rode vlaggen (/panelen) niet te zien zijn, maar ook de data uit de live timing die het tegen sprak. Als de abort lights dan ook aangeven dat de sessie is afgebroken (met een rode vlag) is er in ieder geval te zien dat er voor de rode vlag / panelen al iets van "abort / rood" was. Of dat ook het geval was tijdens de finish van Bearman kan ik uit de onboards echter niet op maken (door de slechte kwaliteit), maar in ieder geval gaan de lampen op de gantry halverwege de grid heel duidelijk aan, voordat het rode paneel gaat branden op de start gantry.
Blijft het uiteraard wel een dikke WTF dat er zo'n groot verschil in timing zit tussen de "echte" rode vlag (aangaan panelen, indicatie op TV, melding in live timing) en het aan gaan van de abort lights. Voelt voor mij toch mogelijk half als die "als een marshall een rode vlag zwaait is het rood, onafhankelijk of dat in opdracht van RC is". Alleen dan dat iemand een abort op de start gantry gegeven heeft terwijl RC officieel nog geen rood had gegeven. Want ~5 sec vertraging tussen die twee is wel heel veel om puur een "simpele" technische reden te hebben.
Ik accepteer de uitleg ookHolk schreef op zondag 18 mei 2025 @ 14:41:
[...]
Je zou gewoon de uitleg kunnen accepteren, is de meest voor de hand liggende en makkelijkste optie
Alleen is er geen uitleg waar die vertraging van ~5 sec tussen de rode vlag en abort lights vandaan komt. Dat zou toch gewoon in RC 1 knop moeten zijn voor "rode vlag" die zowel de panelen als de abort lights activeert. En daar hoort dan geen 5 sec verschil vandaan te komen. Die vertraging is daarbij ook de hele oorzaak van de onduidelijkheid. Als die rode vlag / panelen de 5 sec eerder aan gaan, als de rode vlag blijkbaar gegeven wordt en de lampen op de start gantry gaan branden, dan is er niks aan de hand en is het gewoon duidelijk.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

hopelijk voor de laatste keer vandaag
[ Voor 3% gewijzigd door PalingDrone op 18-05-2025 14:46 ]
Zoals het hoort, niet vals, prachtigPierre schreef op zondag 18 mei 2025 @ 14:45:
Geweldig om zo het volklied te horen, prachtig.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Hadjar mag van mij wel winnen hoor!PalingDrone schreef op zondag 18 mei 2025 @ 14:46:
Iedereen ff genieten van het Italiaanse volkslied![]()
hopelijk voor de laatste keer vandaag
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Mwah, dan moet er wel heel veel gebeuren en hij een enorme bak geluk hebben, maagoed alles kan.
Geen Red Bull Organics? Is een stuk beter vind ik.Pierre schreef op zondag 18 mei 2025 @ 14:48:
Zo ik ga een blikje Red Bull pakken (omdat ik het zo lekker vind) iedereen heel veel plezier bij de race, kijken wie de grootste ballen heeft Max of Oscar in bocht 1.
"When you grow up your heart dies"
RISK OF RAIN FOR F1 RACE IS 20%
18 May 2025, 14:45:13, Lap 1
Vlak George niet uit.TheBrut3 schreef op zondag 18 mei 2025 @ 14:54:
Verwachting; Saaie race met Piastri, Norris en Verstappen op het podium.
Crash bocht 1 van die 3 en Williams wintTheBrut3 schreef op zondag 18 mei 2025 @ 14:54:
Verwachting; Saaie race met Piastri, Norris en Verstappen op het podium.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Die is reserve voor het podium mocht Norris bij Variante Alta de muur in vlammen.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Laten we hopen pp een veilige maar spannende race.
Veel plezier allemaal.
Hier trouwens geen red bull maar een corna .... proost
https://f1manager.info/ranking/4605
Vooral benieuwd naar bocht 1.
En dan of max nog wat kan doen tegen PIA
Qua race pace benieuwd of PIA niet weer simpel wegridjt.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 6% gewijzigd door skimine op 18-05-2025 15:00 ]
[ Voor 8% gewijzigd door JB op 18-05-2025 15:02 ]
Mijn boefje is liev!
sjaool schreef op zondag 18 mei 2025 @ 14:58:
HAM, ANT, HUL, BEA en TSU op hard, de rest allemaal op medium.
:strip_exif()/f/image/5PCDmu28XGkILKDsti3dLcLL.jpg?f=fotoalbum_large)
LEC vs HAM = Med VS Hard.
Benieuwd hoe dat (weer) gaat uitpakken.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
[ Voor 8% gewijzigd door sambalbaj op 18-05-2025 15:02 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Och, al zo'n paar jaar niet meer.Tito129 schreef op zondag 18 mei 2025 @ 15:02:
Sinds wanneer hoef niet meer te starten op de banden van de kwalificatie
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
VoetbalDaniëlWW2 schreef op zondag 18 mei 2025 @ 15:02:
[modbreak] Hopelijk ten overvloede, maar ga geen scores van de Eredivisie plaatsen of dit bespreken. [/]

F1

[ Voor 35% gewijzigd door AW_Bos op 18-05-2025 15:04 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
https://f1manager.info/ranking/4605
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Flickr PSN ID= cheironnl
- DaniëlWW2
- Niet online
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |