Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Of allemaal paaltjes met ijzerdraad ertussen gespannen om auto's op te vangen 😑PalingDrone schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 16:12:
[...]
Gelukkig leven we een jaar of 60 verder dan toen ze nog over de hooibalen zo het publiek invlogen
Als je de geschiedenis van Zandvoort bekijkt, en de 'veiligheidsmaatregelen', dan ben je echt verbaasd wat ze allemaal bedacht hebben.
Maar inderdaad gelukkig dat van het verleden geleerd wordt, daarom stappen coureurs nu levend uit elke crash.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Nu je het zegt...JB schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 16:14:
Wel wat overdreven om de vloer zo te moeten showen… dat deed PER minder overdreven
Ja echt weer hoor. Nieuwe RBR vloer specificatie en meteen crash en iedereen kan de onderkant van de vloer zien.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Om niet in orde te zijn na een crash met de huidige wagens moet er toch een stuk meer gebeuren.Het Peertje schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 16:13:
Hij lijkt in orde te zijn. Fijn dat je het je afvraagt.
Misschien de kerbstones aanpassen of weer wagens zonder groundeffect?
"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat is iets waar RBR al sinds 2022 last van heeft.sjaool schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 16:18:
Ik las ergens dat als je te hard over de kerbstones gaat het groundeffect opgeheven wordt waardoor je dus dit soort dingen kunt krijgen.
Het verstoort bij hun de luchtstromen onder de vloer. Hierom kunnen ze de kerbs minder nemen dan andere auto's.
Dit is ook waarom Verstappen niet in Singapore 2023 won. Anders had hij iets van een 20 racewin streak gehad.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Of de kerbstones vermijden. De ene auto gaat er beter mee om dan de andere, dus zelf weten lijkt me.sjaool schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 16:18:
Ik las ergens dat als je te hard over de kerbstones gaat het groundeffect opgeheven wordt waardoor je dus dit soort dingen kunt krijgen.
Behoorlijke klap, gelukkig kon hij er zelf uitkomen. Benieuwd of ze een auto voor hem kunnen opbouwen voor morgen, waar ook nog enigzins mee te racen is, want kunnen niet meer zoeken naar de juiste afstelling. Zullen het moeten doen met de data tot nu toe, met een compleet nieuwe auto.
De 2026 auto's zijn minder afhankelijk van groundeffect dan de huidige auto's.sjaool schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 16:18:
- DaniëlWW2
- Niet online
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Q1 nogsteeds..., gaan er een paar wijd, niks dramatischAmple Energy schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 16:28:
Is het rood of zo? Praat eens door! Alsjeblieft 🥺 Haha, heb geen WiFi en niet zo veel bereik, dus moet het hebben van jullie berichten
- DaniëlWW2
- Niet online
Max staat dik P1.Ample Energy schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 16:28:
Is het rood of zo? Praat eens door! Alsjeblieft 🥺 Haha, heb geen WiFi en niet zo veel bereik, dus moet het hebben van jullie berichten
McLaren valt tegen. Norris op 0,7s en Piastri op 0,3s.
- DaniëlWW2
- Niet online
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
De gouden pik van Flavio weer.
[ Voor 59% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-05-2025 20:19 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Volgens F1TV op het randjePatrickC schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 16:33:
Bearman was toch te laat neem ik aan?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Mijn boefje is liev!
:strip_exif()/f/image/WDVJa6JBskvEoVF03HAFzYhc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sH7T3svAYAnDI3BW8mwsTTBq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8Y0SG7Ghz9AJHrd2LGL8xk1o.jpg?f=fotoalbum_large)
Er gebeurd gelukkig genoeg!
:strip_exif()/f/image/g4pkoNeRyyBjtSkY2lY1UQ74.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 31% gewijzigd door G_Dragon op 17-05-2025 16:35 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Jep alles of niets.Charles Hill schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 16:34:
Colapinto gaat ook verder waar hij gebleven was .. 😏
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
- DaniëlWW2
- Niet online
Meer zijn sponsoren zullen per crash betalen...Arjan90 schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 16:33:
Colapinto denkt echt dat ie betaald krijgt per crash of niet
Duur circuit, morgen een paar hele bleke monteurs die een nachtje mochten doorwerken om beide auto's weer op te bouwen, en dit was pas Q1
[ Voor 16% gewijzigd door Dentist op 17-05-2025 16:37 ]
:strip_exif()/f/image/14NeO4Jfg3X1g10qwlpVgPOk.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 77% gewijzigd door JB op 17-05-2025 16:38 ]
Mijn boefje is liev!
Z'n tankdop ligt zelfs op de neusG_Dragon schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 16:34:
Wat een klappers!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Er gebeurd gelukkig genoeg!
[Afbeelding]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Doohan stond al op meer dan 1,5 dollar aan geschatte schade en deze is ook flink maar het gaat wel van het budgetplafond bij Alpine af. Colapinto rijdt ook nog eens met nieuwe motoronderdelen.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 16:36:
[...]
Meer zijn sponsoren zullen per crash betalen...
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Belangrijkste is dat de coureur veilig is. Daarbij hoort dit ook bij de sport, en zelfs nog wat meer bij jonge coureurs. Al weten wij natuurlijk niet wat er 's avonds nog allemaal besproken wordt binnen het team.sjaool schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 16:37:
Is er eigenlijk wel eens een race engineer op de radio over de rooie gegaan als zijn coureur eraf vloog? Bij de zoveelste klapper zou dat mij niet eens zo vreemd lijken.
Wat ik mij wel afvraag is of invallers zoals Colapinto nu, nog wel net zo scherp zijn. Heeft al een tijdje niet in een F1 auto geraced onder druk en volle snelheid van een kwalificatie.
Neuj dat was stoom uit de oren van FlavioPierre schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 16:39:
Zag ik nu een dikke regenwolk?
Oeh laat maar komenPierre schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 16:39:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ontstaan daar in de omgeving, maar voorspelling is geen regen. Morgen 20% maar kan ook alleen maar zonnig zijn. Beetje onvoorspelbaar daar.Pierre schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 16:39:
Ik weet het. Maar het was een gedachte die in mij opkwam.Charles Hill schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 16:41:
[...]
Belangrijkste is dat de coureur veilig is. Daarbij hoort dit ook bij de sport, en zelfs nog wat meer bij jonge coureurs. Al weten wij natuurlijk niet wat er 's avonds nog allemaal besproken wordt binnen het team.
Wat ik mij wel afvraag is of invallers zoals Colapinto nu, nog wel net zo scherp zijn. Heeft al een tijdje niet in een F1 auto geraced onder druk en volle snelheid van een kwalificatie.
Yellow Rain
Da´s geen probleem, je zal er maar onder staan....
Ik denk dat een aantal het wel zouden willen doen na dagen hard werken 😄sjaool schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 16:43:
[...]
Ik weet het. Maar het was een gedachte die in mij opkwam.
Nooit in Apenheul geweest?PalingDrone schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 16:44:
[...]
Da´s geen probleem, je zal er maar onder staan....
Doohan is nog steeds reserverijderPierre schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 16:48:
Volgens mij zag ik ook net Jack Doohan in de paddock lopen.

- DaniëlWW2
- Niet online
Van mij wel
- DaniëlWW2
- Niet online
Het lijkt inderdaad zo te zijn, maar echt op het randje hoor.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 16:55:
En Bearman lijkt toch door te zijn?
Dat was mijn conclusie een kwartier geleden alDaniëlWW2 schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 16:55:
En Bearman lijkt toch door te zijn?
- DaniëlWW2
- Niet online
Gelukkig heeft de FIA hier allemaal sensoren voor om dit makkelijk uit te zoeken.TheBrut3 schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 16:56:
[...]
Dat was mijn conclusie een kwartier geleden alTenzij die panelen een paar seconde vertraging hebben.
Ze waren ook echt niet bezig met Perez vinden.
Was meer dat George in de weg reed in de derde sectorTheBrut3 schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 17:03:
Had Max tijdens Q1 een tow? Hij is nu een stuk langzamer.
0.4s al langzamer in het eerste gedeelte. Op gebruikte banden. Gaat zo wel anders.TheBrut3 schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 17:03:
Had Max tijdens Q1 een tow? Hij is nu een stuk langzamer.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Omdat ze ook wel wisten dat de kans klein is dat ze het bezwaar zouden winnen. Overal was rood te zien.Sijhtam schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 17:00:
Waarom sturen ze bearman ook niet naar buiten? Gewoon als statement, daarmee forceer je ook een antwoord
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Nee hoor.Holk schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 17:05:
[...]
Was meer dat George in de weg reed in de derde sector
Heb de onboard van Max teruggekeken. Was geen enkele sprake van hinder.
- DaniëlWW2
- Niet online
:no_upscale():strip_exif()/f/image/OfKYTmya1znq6SeV5pqCYcGp.webp?f=user_large)
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |