✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Volgens mij alleen bij een wet start achter de SC. En een SC start in een sprintrace? Kost alleen maar meer ronden die er al niet zijn.Charles Hill schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 17:44:
[...]
Ze kunnen een start op full wets verplichten.
Ik denk meer om de keuze voor inters. Dat sloeg nergens op bij deze hoeveelheid water.Charles Hill schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 17:51:
[...]
Het zou wel echt dom zijn als dit komt door zelf veel te hard te rijden op een plek waar dit niet kan. Al is de vraag hoeveel een coureur kan doen tegen aquaplaning. Als er plotseling een flinke plas ligt die niet verwacht werd.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
nee het onderzoek is wegens dat LEC doorreed met een niet veilige autoBastien schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 17:53:
[...]
Ik denk meer om de keuze voor inters. Dat sloeg nergens op bij deze hoeveelheid water.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Yup, Ferrari deed al een Ferrari voor de race begon.Bastien schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 17:53:
[...]
Ik denk meer om de keuze voor inters. Dat sloeg nergens op bij deze hoeveelheid water.
Hamilton was er naar verluid, ook echt niet over te spreken...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Even klein stukje kijken nog voor we naar het restaurant moeten.
Ah oké.Bastien schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 17:53:
[...]
Het is eigenlijk wel dom om met inters naar de startplek te rijden met zoveel water, terwijl daar gewoon de banden gewisseld kunnen worden van full wets naar inters.
Als dat de reden is dan snap ik m wel.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
TinusXIII schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 17:58:
Oh ik dacht dat de Sprint pas om 18:30 was![]()
/f/image/DGMwLOTW28AyTwJRlUyjx7xv.png?f=fotoalbum_large)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Have fun allemaal. Kom op Max!!
Zit je hond in die wasmand of is ie tot de nok gevuld met snacks?
Of is het een subtiele reminder van mevrouw @G_Dragon dat je tussen se Sprint en de Q ff de was opvouwt?
Ik dacht even dat ik het verkeerd had en de sprintrace om half 6 begonnen was, aangezien toen ik het aanzette Leclerc al in de muur stond 😏TinusXIII schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 17:58:
"When you grow up your heart dies"
Nul zicht op een stratencircuit, dat gaat natuurlijk mis.sly___ schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 18:03:
Dat wordt code rood zo..
Lijkt me welsly___ schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 18:03:
Dat wordt code rood zo..
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Nog 18 en Kimi wint z'n eerste race...sjaool schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 18:03:
Volgens GP nog een ronde achter de SC.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
3 May 2025, 18:03:48, Lap 1
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Beetje Spa vibes, al hebben ze nu al meer rondes gereden dan toen.mir4dor schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 18:03:
Nog een formation lap
Start om 18:30 kan nog steedsTinusXIII schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 17:58:
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
En rode vlag
Gek dat ze dit nog steeds niet onder controle hebben.
Sowieso met 2 rondes, we hebben nu 1 extra formation lap gehad, en straks sowieso nog een formation lap.MC_Sparkles schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 18:05:
Word de race nu ingekort met 1 ronde?
Waarom niet extremes verplicht???
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Waarom?PalingDrone schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 18:06:
Rooie vlag is wel mazzel voor VER
Nu wordt het gewoon weer lafjes wachten tot de intermediate meer dan voldoende is...
It must be the water.
Niets geluk Max mocht al naar zijn eigen positie onder de SCPalingDrone schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 18:06:
Rooie vlag is wel mazzel voor VER
Dit is sowieso een lokatie met plotseling veranderend weer. Warm, aan zee.HollowGamer schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 18:06:
Met de klimaatverandering zal dit wel vaker voorkomen, deze regen lijkt ook redelijk mee te vallen.
Gek dat ze dit nog steeds niet onder controle hebben.
De kans op meer extreem weer neemt toe, al zal dat op de ene plek meer invloed hebben dan op andere plekken. Deze plek is dus sowieso al onvoorspelbaarder.
Je kan niet verwachten dat ze gaan racen bij druppels.. alleen rond de 25C en met zonnetje erbij. Maar ook niet te laag natuurlijk.vliegnerd schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 18:06:
Too wet??? Ja ja als ze allemaal op inters gaan.
Haha stond niet mooi op de foto, dus even snel een nieuwe gemaakt
Haha die is gevuld met kleding en handdoeken, dat opvouwen gaan we zo ook doenPalingDrone schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 18:01:
[...]
Zit je hond in die wasmand of is ie tot de nok gevuld met snacks?
Of is het een subtiele reminder van mevrouw @G_Dragon dat je tussen se Sprint en de Q ff de was opvouwt?
Gaat meestal om de spray. Over het algemeen is alleen degene die vooraan rijdt niet aan klagen over zicht. Al was dat nu ook het geval achter de safety car.vliegnerd schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 18:06:
Too wet??? Ja ja als ze allemaal op inters gaan.
Ja klopt ze zien niks en het rijden verbeterd het ook niet, ik ben zeker voorstander van racen in de regen en vind ook dat ze dit echt moeten verbeteren. Maar met deze auto's is het gewoon vaak niet te doenDaniëlWW2 schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 18:07:
Het gaat niet alleen om het water op de baan. Het lijkt ook om de spray te gaan. Ze zien gewoon niks.

Dat kan nu wel evenG_Dragon schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 18:10:
[...]
Haha die is gevuld met kleding en handdoeken, dat opvouwen gaan we zo ook doen
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Correctie, met een circuit als dit dat verlengd is tot 2041 🤡G_Dragon schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 18:11:
[...]
Ja klopt ze zien niks en het rijden verbeterd het ook niet, ik ben zeker voorstander van racen in de regen en vind ook dat ze dit echt moeten verbeteren. Maar met deze auto's is het gewoon vaak niet te doen
Mischien straks met kwaliDoubleDutch schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 18:11:
Hebben ze morgen ook dit weer met de race?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Paar dagen terug hadden ze het over 40% kans. Maar vooral ook (onweers)buien...DoubleDutch schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 18:11:
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Ik hoor net bij Viaplay dat het morgen goed weer zou zijn.DoubleDutch schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 18:11:
Blijf mij verbazen dat je dus echt deze spray issues niet kan oplossen. Dit is al zo lang een probleem. Ondertussen worden ze alleen maar breder.
Verwachting voor morgen.DoubleDutch schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 18:11:

Ze zijn met spatborden aan het experimenteren geweest maar dat was geen succes. Ik denk dat alleen droge regen een oplossing gaat bieden.Mikejux schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 18:12:
Toch moeten ze er iets op verzinnen. Er moet op 'n natte baan in 2025 toch gewoon 'n race gereden kunnen worden.
Gelukkig weten ze dat al 300 jaar, dus ze hebben vast al high tech modderflappen ontwikkeld voor situaties als die van vandaagDaniëlWW2 schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 18:07:
Het gaat niet alleen om het water op de baan. Het lijkt ook om de spray te gaan. Ze zien gewoon niks.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Een regenband kan een bepaalde hoeveelheid water verplaatsen, als het teveel is dan komt er aquaplaning. Dat kan niet met de snelheden van F1 auto's. En dan is er nog de spray, wat racen ook levensgevaarlijk maakt als er gewoon niets te zien is. En dubbel gevaarlijk met een stratencircuit.Mikejux schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 18:12:
Toch moeten ze er iets op verzinnen. Er moet op 'n natte baan in 2025 toch gewoon 'n race gereden kunnen worden.
Het enige wat nog gedaan zou kunnen worden is spray proberen te verminderen, maar is nogal lastig met open wielen.
Start vanuit de pitstraat.Ample Energy schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 18:15:
Iemand enig idee waarom er 20 voor Tsunoda stond toen hij in beeld was? Heeft hij nieuwe onderdelen?
[...]
Pitstraat startAmple Energy schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 18:15:
Iemand enig idee waarom er 20 voor Tsunoda stond toen hij in beeld was? Heeft hij nieuwe onderdelen?
Chocoball in "[F1 2025] Race 6 GP van Miami"
3 May 2025, 18:16:16, Lap 1
Die zelfs voor bepaalde merken bij gewone personenauto's als optie te kopen zijn 😆Ample Energy schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 18:15:
[...]
Gelukkig weten ze dat al 300 jaar, dus ze hebben vast al high tech modderflappen ontwikkeld voor situaties als die van vandaag
Aanpassingen aan de ophanging en daardoor pit lane start.Ample Energy schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 18:15:
[...]
Gelukkig weten ze dat al 300 jaar, dus ze hebben vast al high tech modderflappen ontwikkeld voor situaties als die van vandaag
Om :25 gaan ze weer een poging doen.Robbie T schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 18:16:
Is er al een nieuwe tijd?
Zonde van Leclerc.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
6 minuten 😉PalingDrone schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 18:18:
Voorlopig heb ik genoeg aan de audio, kga maar eens een lekkere salade maken want het komende kwartier gebeurt er toch vrij weinig op de baan.
Wat zeg je?HollowGamer schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 18:18:
Je baby meenemen naar zo'n race, is dat een goed idee?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Nee, onbegrijpelijk, en dan nog kinderen zonder koptelefoon...HollowGamer schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 18:18:
Nee, de inkt is ophoevenpe schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 18:19:
Kunnen ze Leclerc niet fixen in de extra tijd?
Als je geen oppas kunt krijgen misschien wel. Goede oordoppen op en klaar. Ik zou het alleen niet doen.HollowGamer schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 18:18:
Is die wagen al terug in de pits? Sowieso zou die dan niet op eigen kracht terug zijn gekomen, en mag dus niet meer deelnemen aan de sessie.hoevenpe schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 18:19:
Ja precies, ik zag net een baby zonder oordoppen in.
Maar weet het niet als ik ouder was, met zo'n baby op een tribune zou gaan zitten. Alleen enkel met koptelefoon en pet op.
2 halve stokbroodjes met beenham, jonge kaas en picalily mayo.
Moet de auto eerst naar de pitstraat gebracht worden, moet daar de schade opgelost worden, en dat alles voor de start.hoevenpe schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 18:19:
Met deze uitgestelde start was er misschien wat mogelijk geweest.
Al vraag ik mij af of het mag, als hij al voor de start officieel is uitgevallen.
CORRECTION: SPRINT WILL START AT 18:28
3 May 2025, 18:18:01, Lap 1
Want door de hoeveelheid spray nu is het volkomen logisch dat het onveilig is.
Max in Hongarije vergeten? Ze mogen hem gewoon repareren maar rechtsachter lijkt mij geen kans van slagen te hebben om dat in zo'n korte tijd te doen.Charles Hill schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 18:21:
[...]
Moet de auto eerst naar de pitstraat gebracht worden, moet daar de schade opgelost worden, en dat alles voor de start.
Met deze uitgestelde start was er misschien wat mogelijk geweest.
Al vraag ik mij af of het mag, als hij al voor de start officieel is uitgevallen.
Dat zal inderdaad het probleem zijn.Transportman schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 18:20:
[...]
Is die wagen al terug in de pits? Sowieso zou die dan niet op eigen kracht terug zijn gekomen, en mag dus niet meer deelnemen aan de sessie.
Max reed zelf naar de grid toen.sjaool schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 18:23:
[...]
Max in Hongarije vergeten? Ze mogen hem gewoon repareren maar rechtsachter lijkt mij geen kans van slagen te hebben om dat in zo'n korte tijd te doen.
Wagner pizza, deze week 1+1 gratis bij Jumbo.Chocoball schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 18:22:
Zit ik in het "en wat eet jij tijdens de Sprint race" topic?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |