Blijft wel 10e, met de huidige stand
Ergens begrijp ik het wel, voor een eerste seizoen rijdt hij toch wel erg goed en zonder al te grote problemen.miicker schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:27:
De commentatoren bij Viaplay zijn een beetje verliefd op Hadjar of zo.. Ze denken dat hij ineens nog 1 seconde per ronde kan gaan pakken of zo.
Ik vond dat ze een goed team hadden met SAI, mja misschien hebben ze SAI een beetje teveel voor lief genomen door LEC destijds voor te trekken?Amaze86 schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:28:
Ferrari toch, erg jammer dit.
Bij FER is communicatie het grootste probleem. Lijkt erop dat de engineers onderling niet praten.
Issue met versnellingen: OK, so you either need to delay the downshift or avoid it completely. Right, 10-4. Just make sure you're within five seconds, Max, please.renegrunn schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:29:
Max valt terug
Ben ik de enige die de autos op de brug zo afleiding vind?
Huh let even niet op en Verstappen op 3 seconden.
Ik kijk inmiddels een jaar of 10 naar de formule 1. In al die jaren heb ik Ferrari, afgezien van 2019 of 2020? Waarin de auto illegaal was niets zien presteren, behalve de strategie steeds verpesten. Historisch gezien zijn ze ongetwijfeld erg belangrijk geweest voor de F1, maar tegenwoordig is het 'just one of the teams'.
Russell heeft geen straf toch?Dentist schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:29:
[...]
Issue met versnellingen: OK, so you either need to delay the downshift or avoid it completely. Right, 10-4. Just make sure you're within five seconds, Max, please.
Ik vind het toch wel jammer dat ze dat puntje voor snelste ronde hebben laten varen. Dan kon Norris nu nog wat proberen om een extra punt te krijgen.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Dat is toch gewoon een normale werk verhouding?Lizard schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:29:
Bij FER is communicatie het grootste probleem. Lijkt erop dat de engineers onderling niet praten.
Max moet binnen 5 seconde blijven?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Nee, maar Max had Rus ook niet zien liften tijdens yellow toch? Of iets in die geest?
Of misschien dat juist iedereen door elkaar heen praat en vanwege de chaotica dit het resultaat isLizard schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:29:
Let him past is gewoon correct Engels.Milenco schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:28:
[...]
Offtopic: Het is toch eigenlijk pass en niet past in deze context?
Lijkt me altijd tactisch....Illegal_Alien schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:31:
Max moet binnen 5 seconde blijven?
Klopt maar dat is niet eens noted toch?renegrunn schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:31:
[...]
Nee, maar Max had Rus ook niet zien liften tijdens yellow toch? Of iets in die geest?
Hup Hadjar hup

If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Ze verwachten bij RB dat Russel niet voldoende van het gas ging tijdens de vac van Bortelleto.
Was voorspelt voor deze baan.Exocet schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:31:
De tijd van Mercedes type dominantie is helaas terug
Jij strooit met een argument ‘als je de sport kent’ en hebt vervolgens oogkleppen op. Kijk eens goed naar dat kaartenhuis.Charles Hill schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:11:
[...]
Ja, het is bijzonder. Niet alleen een seconde op RBR maar op alle teams. Het valt helemaal niet als een kaartenhuis in elkaar, kwalificaties gaan nog steeds goed, maar kunnen McLaren niet bijhouden in de race, waar ze zoveel sneller zijn. En ze rijden met een Mercedes motor. De leverancier is langzamer.
En waarom haal je dat erbij terwijl het helemaal niet over Hamilton, Norris, etc gaat. Ook heel goedkoop dat jijbakken.
Lees je überhaupt de reacties hier? Het is nogal anti britten.
Daarnaast heeft Mclaren de zaakjes gewoon goed op orde.
Het is op elk circuit anders. Dit weekend rijden ze weg in de race, dat is niet zo iedere race.
[ Voor 3% gewijzigd door MJHH93 op 04-05-2025 23:33 ]
✌
Waarom binnen 5 sec blijven voor Max?
Blij dat we de hele SAI familie in beeld hebben gekregen.. echt deze regie.
Wat een saaie race behalve de 1e 15 ronden zeg
Dan was er wel een UI geweestRobbie T schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:31:
Ze verwachten bij RB dat Russel niet voldoende van het gas ging tijdens de vac van Bortelleto.
32 punten achterstand in het WK op Piastri der Max.
Kansloos dit jaar Max.
McLaren gaat alles pakken dit jaar.
Kansloos dit jaar Max.
Nee eens, maar misschien hebben ze bij RBR dit wel kunnen vaststellen en zijn ze al driftig een mailtje aan het tikken
Bijna 40 seconden op een ander team. Heeft Max ook zo'n voorsprong gehad in 2023?
Ze denken aan mogelijk straf voor RUS bij geel.Silent Thunder schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:32:
Waarom binnen 5 sec blijven voor Max?
Piastri met nummer 1 volgend jaarOtto Jans schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:32:
Kansloos dit jaar Max.
Ik vond het juist hilarisch door FERSilentSimon schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:32:
Wat een saaie race behalve de 1e 15 ronden zeg
Daar lijkt het wel op ja.
Blijkbaar is er iets mis gegaan in een ronde waardoor hij veel tijd heeft verloren. Al was het verschil ook weer groter aan het worden voor die extra seconden tijdverlies.
En Russell heeft toch gewoon gelift met de gele vlaggen. Verstappen gaat geen derde worden. Geen idee wat ze bij RBR denken
40 seconden op de rest van het veld... Perfect legaal...

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Piastri Norris nu ook voorbij qua aantal wins.
Nou wat een feest dat Miami tot 2041........
Even Indycars kijken maar vast een stuk spannender.............
Even Indycars kijken maar vast een stuk spannender.............
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Dat was spannend... /s
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Weet niet. Feit is dat we voor het WK een heel saai seizoen krijgen.Robbie T schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:32:
Bijna 40 seconden op een ander team. Heeft Max ook zo'n voorsprong gehad in 2023?
Piastri gaat dit easy binnen harken dit jaar.
HAM maakt er nog een feestje van
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Dat gold voorgaande jaren toch ook voor RB? Is dat niet gewoon de evolutie van de auto's?
Misschien denken ze bij RedBull dat er nog wat plankjes teveel afgesleten zijn
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Correctie: 33:014s
"When you grow up your heart dies"
Niet in die orde maar ook daar werd even gespot om een extra pitstop te maken omdat de overmacht zo immens groot was.Robbie T schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:32:
Slechte verliezer hoor.
McLaren is gewoon de beste voor nu, legaal
Spannendste seizoen ooit. Vier teams die vechten voor de titel.
Max vorig jaar geluk dat mcl aan het kloten was, als ze pia carte blanche hadden gegeven dan had ik het nog moeten zien
Plankje is toch DSQ, dan mag je zelf een ronde achter zittenSideSwipe schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:34:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
TURN 17 INCIDENT INVOLVING CARS 44 (HAM) AND 55 (SAI) NOTED - CAUSING A COLLISION
4 May 2025, 23:34:36, Lap 57
4 May 2025, 23:34:36, Lap 57
Mwoa, als Barcelona niks verandert lijkt het me nu wel duidelijk: MCLNotSoSteady schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:34:
Dat is gewoon een DSQ.SideSwipe schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:34:
FIA STEWARDS: TURN 17 INCIDENT INVOLVING CARS 44 (HAM) AND 55 (SAI) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - CAUSING A COLLISION
4 May 2025, 23:34:50, Lap 57
4 May 2025, 23:34:50, Lap 57
Helaas nietNotSoSteady schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:34:
En volgend jaar ook 1 dominant team. Saaie jaren gaan we tegemoet
Net als RBR in een aantal ‘22 / ‘23 races?
Oh en je spuug-emoticon zit vast…
Ik ben benieuwd na post race interview van HAM
2 teams en Max die vechten voor pole.de race is voor Mclaren.NotSoSteady schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:34:
Dat is nog meer dan de periode toen Verstappen domineerde 🫤
Ja, maar daar kon je nog zeggen dat Perez weer eens niet in Q2 was gekomen.Robbie T schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:32:
Dit zijn twee auto's die dit deden, die P2 en P4 startte, enorme moeite moesten doen om Verstappen voorbij te komen en dan waren er ook nog drie VSC's deze race. Dat is nogal wat met volwassen reglementen en nauwelijks verschil in PU vermogen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wat weet jij wat wij niet weten? Welk team gaat dominant zijn?Otto Jans schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:35:
[...]
Helaas niet
Je bedoelt PIA. Norris gaat gewoon imploderen p de momenten dat het erom gaatmikkelnl schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:35:
[...]
Mwoa, als Barcelona niks verandert lijkt het me nu wel duidelijk: MCL
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Hoor veel geklaag over een saaie race, maar ik heb me prima vermaakt! Leuke start en gevecht van de McLarens met Max, VCS paar keer en druppels op de baan, Ferrari vermaak. Jammer dat de laatste 10-15 laps niet meer zoveel gebeurde en de race inkakte maar verder prima avond gehad!
Zit jij in het goede topic?NotSoSteady schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:34:
Constructeurskampioenschap is wel duidelijk
Toch een mooie race gezien met een mooi podium! Gaat nog spannend worden tussen Norris en Piastri.
✌
Piastri WDC, welke andere teams maken kans?NotSoSteady schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:34:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ik vond het kinderachtig van HAM, niets moois aan
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Jammer dat er geen regen kwam, dan was het een perfecte race geweest.
De laatste 30 jaar is na een grote regelwijziging altijd 1 team in dat jaar dominant van de regelwijziging.Robbie T schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:36:
[...]
Wat weet jij wat wij niet weten? Welk team gaat dominant zijn?
Dus ik baseer me op historie in de F1
Sorry, het was een grapje op basis van alle verwachtingen voor het seizoen.
Uh..?franssie schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:37:
[...]
Vermakelijke eerste +/- 30 laps, jammer dat de regen niet kwam en de race ging daarna als een nachtkaars uit helaas. Gewoon solide GP
Nou nou, dat is wel erg pessimistisch.. Misschien dat Mercedes of Red bull nog wat vinden.. De McLaren is sterk, maar we hebben al gezien dat ze ook hun mindere dagen hebben...Otto Jans schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:32:
Kansloos dit jaar Max.
En omdat ze met 2 coureurs rijden, wisselen ze hopelijk de overwinningen ook wat af, zodat er niet eentje is die ver wegloopt in het klassement.
PIA krijgt daar een straf voor, dat dansje kan echt niet.
Mag hopen dat de aangepaste vleugels bij McLaren pijn gaan doen anders wordt het een saai seizoen. 🤐
Een mooie race! Helaas geen regen, waardoor het op een gegeven moment voor flink wat rondes wat rustiger werd. Maar overall toch best een toffe race met veel mooie gevechten
Dat weet ik nog niet, aankomend seizoen zijn er weer flinke technische wijzigingen dus daar ben ik niet zo zeker van.Otto Jans schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:35:
[...]
Helaas niet
Wat denk RBR nou dat er met Russel zou kunnen gebeuren met die 5 seconde?
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Die PIA kwam wel stuiterend de finish over? Las dat eerder hier ook. Geen idee of dat in de baan zit maar viel wel op.
Mijn boefje is liev!
Remmend je lijn veranderen ...
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
McLaren gaat zo een grote achterstand echt niet weggeven. Never, nooit.Harrie schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:37:
[...]
Nou nou, dat is wel erg pessimistisch.. Misschien dat Mercedes of Red bull nog wat vinden.. De McLaren is sterk, maar we hebben al gezien dat ze ook hun mindere dagen hebben...
En omdat ze met 2 coureurs rijden, wisselen ze hopelijk de overwinningen ook wat af, zodat er niet eentje is die ver wegloopt in het klassement.
Het zal ook wel de algehele opgebouwde frustratie zijn van de afgelopen jaren. Hij wordt ook een jaartje ouder en ziet al die jonkies hem voorbij racen, beetje F1 midlife crisis wellichtfranssie schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:37:
[...]
Klopt. Met het begin van volgend jaar is er gewoon een reset.Miki schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:38:
[...]
Dat weet ik nog niet, aankomend seizoen zijn er weer flinke technische wijzigingen dus daar ben ik niet zo zeker van.
Vanaf plek 5/6 een prima race gezien, gebeurde genoeg.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik acht een herhaling van 2009 of 2014-2020 niet ondenkbaar. 1 team die de nieuwe regels het beste uitvoert, een maas vindt.Robbie T schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:36:
[...]
Wat weet jij wat wij niet weten? Welk team gaat dominant zijn?
Welk team weet niemand. Al is veel ook afhankelijk van de motoren, kan zomaar zijn dat maar 1 motorfabrikant de juiste combinatie gaat vinden
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Een mooi begin van deze race. Verder was het maar goed dat Ferrari nog voor wat vermaak zorgde anders was het maar een saaie bedoening.
"When you grow up your heart dies"
Ik vond het een saaie race. Opening was interessant, verder moesten we het vooral hebben van mensen die bleven zeggen dat het snel zou gaan regenen en wat boardradio's van Hamilton om het interessant te houden.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |