Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjjorntjje
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 17:02
JeroenNietDoen schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 07:16:
Waar zijn die 2 andere maps dan, Eastwood en Ice Lock :? Of zitten die niet in conquest?
Ik dacht dat die op 18 november en 9 december uitkomen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

HertogJack schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 11:24:
[...]

Klopt.. Al dat gedoe over drivers en settings word ik echt helemaal lijp van.

Geef ons dan lekker een console topic
HertogJack schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 07:11:
Kunnen we aub een apart bf6 pc problemen topic maken?

Zodat het hier alleen over de game kan gaan
Heb je zelf geen handjes :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23:36

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Vind Battlefield 6 tot nu toe top, maar begrijp niet waarom die drone glitch nog niet is gepatched. Hoop ook dat ze een nobel prijs krijgen voor de digitale ziekte die ze Blackwell Fields noemen, man man man wat is dat slecht zeg.

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:18
HertogJack schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 07:11:
Kunnen we aub een apart bf6 pc problemen topic maken?

Zodat het hier alleen over de game kan gaan
Dat kun je zeker. Mocht je toch topics gaan aanmaken, misschien kun je dan ook een apart console topic en een apart console problemen topic maken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:45
Voila: [PC] Battlefield 6 - technische problemen

Verwacht alleen geen mooie openingspost :p

[ Voor 16% gewijzigd door HertogJack op 29-10-2025 07:54 ]

psn: HertogJack

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HertogJack
kesj schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 07:51:
[...]

Dat kun je zeker. Mocht je toch topics gaan aanmaken, misschien kun je dan ook een apart console topic en een apart console problemen topic maken?
Pc topic is er nu.. of hier voor console ook een apart topic voor nodig is betwijfel ik? Zie echt vrijwel geen issues van console users.

Mocht dat wel zo zijn dan kunnen we die nog maken uiteraard :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-10 15:01
Bassbounce schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 06:41:
De nieuwe update heeft een probleem met FSR. In het deployment scherm heb ik nog maar 40 FPS. Ook blijf ik de Directx crash Device Removed houden. Balen, heb al van alles geprobeerd.
Die crash kun je oplossen door in Windows via schijf opruiming de DirectX shaders op te schonen:
Open Schijfopruiming via het Startmenu, selecteer de schijf (meestal C:), klik op "Systeembestanden opschonen" en vink het vakje "DirectX shader-cache" aan om ruimte vrij te maken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
Deze foutmelding dus.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gRzNggzgs43F485pemP67t3yjd0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/szOEn6NuYvJn6BV6UfVPmPyP.png?f=user_large

[ Voor 93% gewijzigd door ViNOK16Bit op 29-10-2025 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:23
rekeewt schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 05:52:
Hoe heet die ene map met die olievelden? Daar met m’n squad met 2 tanks de bergen in gereden en het hele enemy team (tanks, vliegtuigen en heli’s) de hele game plat kunnen leggen. Wij zaten op +- 30k punten per persoon in het squad (1 recon, 1 support en 2 engineers). Repairen, spotten en alles naar de klote :+ Die lockon missiles van tank zijn echt OP en engineer repairs zijn sterk! Leukste potje tot nu toe
Had dezelfde ervaring, vond het wel ff nice met zoveel actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
HertogJack schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 07:57:
[...]

Pc topic is er nu.. of hier voor console ook een apart topic voor nodig is betwijfel ik? Zie echt vrijwel geen issues van console users.

Mocht dat wel zo zijn dan kunnen we die nog maken uiteraard :)
Ik zie dat een mod het topic gesloten heeft. We moeten het hier bespreken.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• HertogJack
kesj schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 08:33:
[...]

Ik zie dat een mod het topic gesloten heeft. We moeten het hier bespreken.
Als 40% van de posts over technische problemen gaat in dit topic dan voel je het sentiment in dit topic ook niet echt aan hoor als mod :)

Maargoed het zal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:58

KipCurreh

Nightcrawler

Ik dacht ik ga lekker beginnen met de campaign, krijg ik een connection lost error elke keer ik die wil opstarten..
Ondertussen al 20 minuten bezig met die game ook maar werkend te krijgen, wat een geneuzel allemaal

En blijkbaar ben ik niet de enige sinds na de update :X

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:23
Wel handig, door de Battelpass heb ik nu de PSR sniper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartStaal98
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 13:34
Wat is de algemene consensus over de progressie snelheid van de battlepass? Of is het nog te vroeg om daar wat over te zeggen?

Zo'n battlepass door werken heb ik altijd wel leuk gevonden, maar ik wil waken voor het feit dat ik straks speel puur om die battlepass te halen. Want je krijgt 1100 coins bij een volledige pass, precies genoeg voor de volgende.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013

ScreamGT

joejoe

Ik heb RedSec even gespeeld en het kan mij totaal niet bekoren. WarZone copy 1 one 1. Heb BF6 ook niet gekocht voor BR, maar zie mij dat niet meer spelen.

Blackwell Fields is echt een totale mislukking. Een grote map waarbij je grote open stukken over moet steken om bij het volgende punt te komen. Ook zijn er plekken waarvan je alle captures kan zien, zoals hierboven beschreven met een tank bijvoorbeeld. Dan ben je compleet kansloos. Die laat ik ook lekker links liggen.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gixxer27
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:53
ScreamGT schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 08:57:
Ik heb RedSec even gespeeld en het kan mij totaal niet bekoren. WarZone copy 1 one 1. Heb BF6 ook niet gekocht voor BR, maar zie mij dat niet meer spelen.

Blackwell Fields is echt een totale mislukking. Een grote map waarbij je grote open stukken over moet steken om bij het volgende punt te komen. Ook zijn er plekken waarvan je alle captures kan zien, zoals hierboven beschreven met een tank bijvoorbeeld. Dan ben je compleet kansloos. Die laat ik ook lekker links liggen.
De map is inderdaad niet geweldig maar groot kan je hem niet noemen wat denk ik een van de problemen is, had deze map groter geweest was het denk ik een heel stuk beter geweest.
Zoals al door meerdere eerder vermeld was lijkt er door DICE op dit moment te veel naar COD maps gekeken om daar spelers vandaan te halen, wat een hoop BF spelers weer niet echt kunnen waarderen (hier een van die spelers).
Hoop dat ze of de map iig groter maken ( gaat niet gebeuren maar je kan hopen ) of dat iig de komende maps weer GROTER worden dan wat ze nu zijn |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:30
ViNOK16Bit schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 08:03:
[...]

Die crash kun je oplossen door in Windows via schijf opruiming de DirectX shaders op te schonen:
[...]
Die moet ik even onthouden die heb ik ook af en toe

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:26
Dice gaat wel met de benen wijd om cod spelers naar binnen tehalen. HAHA

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:17

Rudios

Lost in space?

Blackwell Fields met Breakthrough, wat een humor. Even serieus, dit is toch op een maandagmorgen gemaakt door een stagiair? Hier is totaal niet over nagedacht en gewoon ontworpen om maar even snel een map toe te voegen omdat het moet en mensen er naar verlangen.
Als attacker geen doorkomen aan en is een grote clusterfuck met 0 cover. Je hoeft alleen maar granaten, RPG's en te sprayen met je wapen als defender op het capture point en klaar. Dit heeft totaal niks met BF te maken, hoe tactisch je het ook wil spelen, het levert je geen ene klote op. Kwa mappen zijn ze bij DICE compleet de weg kwijt.

Ik ben nu level 60, dus heb nu wel een mening kunnen vormen. Ik vind deze BF in potentie best goed, alleen komt het er niet uit. Persoonlijk vind ik het veel te veel hit en run, ontzettend chaotische cluster fucks en 1.5x te snel. Als DICE eerst eens begint om iets van snelheid eruit te halen en de mappen en de chokepoints aan te passen, dan komen we al een eind. TTK mag ook wel een tandje lager. Iedereen zit maar wat te kruipen omdat je anders totaal geen kans maakt bij chokepoints en/of captures. Enigste wat ik doe is reviven en smoke gooien, dat ben ik nu ook wel een beetje moe. Maar als ik het niet doe doet bijna niemand anders het en dan wordt het als Attacker sws verliezen.

Ik ben bang dat ze maar weinig aan gaan passen aan hoe ik het graag zou zien, het lijkt er verdomd veel op dat ze er een COD sausje overheen hebben gegooid op allerlei fronten. Ik neem ze het bijna ook niet kwalijk daar ze ontzettend veel spelers kunnen weghalen met deze gameplay en het een flinke bak met geld oplevert. Ik kijk het nog even aan met nog wat patches, maar voor mij ziet het er niet naar uit dat dit een game wordt die ik kapot ga spelen zoals de andere delen. Ik baal er wel van, want ik zou het wel graag willen. Ik heb alle BF's game's gespeeld, dit is by far de mooiste en boombastische, maar ook by far met de meest inconstistente gameplay/mechanics en falende mapdesigns.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:48
Toonen1988 schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 01:52:
Ik dacht dat sommige mensen beweerde dat de full release grote mappen zouden hebben. Tot nu toe heb ik nog een enkel gezien. En als ik dan kijk naar de nieuwe map Blackwell fields. Wat een slechte map man, echt zo slecht. Is dit nu de richting die Battlefield opgaat?

Ik spawnde op Blackwell Fields en ik was van "Ohh dit ziet er vet uit" met de zon en belichting maar toen ik eenmaal de map opende, toen had ik iets van WTF is dit?

Objecten liggen veel te kort bij de basis. Het is allemaal te smal vooral de manier hoe je richting objecten moet lopen. Je kunt maar van één kant aanvallen anders krijg je een melding dat je het slagveld aan het verlaten bent. Wie in godsnaam dacht dat dit nou bij Battlefield past? Je hebt een chokepoint en that's it. Je kunt andere objecten niet van een andere kant aanvallen, je MOET via de chokepoint lopen. Wat is dit voor een ameuristische level design?

Het wordt alleen maar meer statisch en minder dynamisch en sandbox achtig. Dit is echt een wanproduct aan het worden met het level design. Sorry, maar dit slaat echt werkelijk helemaal nergens op.
Inderdaad, Ik heb ook de hoop gevestigd op de California. Hier waren de mensen wel blij mee, en settings is ook veel leuker dan een olieveld.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
Rivanov schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 07:00:
Dan ben je mogelijk ook GPU bound. Hoe staan je settings en wat is je GPU load?
En al vaker vermeld. Er is géén One Solution Fix all.

Zoveel variabelen die invloed hebben.

Zelfs op mijn systeem heb ik geen 100% constante FPS de hele tijd. Fluctueert ook wel eens een keer.
Heb in de Windows instellingen nu GPU preference ingesteld op Nvidia high performance. De drops/spikes lijken nu weg. Haal mooie scores (wel met frame gen aan, maar dat speelt prima voor me):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XfKhDXiARPmI_io95jsm9J7kHSM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W7Z9PuakamCpPnfysWG2LJJf.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DShoOzlAfHkNbpDnVy8c-fKl93k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p0yng5nyJj9Tr8SVbogTX7w1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:28

Phydomir

Dennis

Rudios schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 09:28:
Kwa mappen zijn ze bij DICE compleet de weg kwijt.
Ik vind het eigenlijk nog wel meevallen. Maar wellicht dat dit ook te maken heeft met welke modus je speelt. Ik speel alleen maar Conquest en Escalation en vind ze over het algemeen vrij behoorlijk. Alleen deze nieuwe en Operation Firestorm vind ik echt niet te doen. Een aantal hebben wel echt een probleem als één team (bijna) alle punten heeft. Zo heb ik al een aantal potjes op Liberation Peak en Iberian Offensive gehad waar we echt niet meer uit de spawn kwamen, of dat ik in het goede team zat en de tegenstander er niet meer uit kwam. Maar deze zijn wel op één hand te tellen na 65u speeltijd.
Toch denk ik dat een hoop mappen wel wat flanking opties missen. In mijn geheugen had je in BF42, BF3 en BF4 meer de mogelijkheid om de gevechten te vermijden en zo een punt aan de andere kant, in je eentje te pakken om het momentum te veranderen. Maar dit heeft denk ik ook te maken met de hoeveelheid spelers. Gewoon minder spelers per map maken de potjes denk ik een stuk tactischer.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:49
Kan er geen aparte topic voor pc settings gemaakt worden?

RedSec is echt gaaf, warzone maar dan een stuk beter. Zou tof zijn als er een hardcore variant komt, met minder foefjes maar veel snellere ttk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:21

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Blackwell Fields met Breakthrough, wat een humor. Even serieus, dit is toch op een maandagmorgen gemaakt door een stagiair? Hier is totaal niet over nagedacht en gewoon ontworpen om maar even snel een map toe te voegen omdat het moet en mensen er naar verlangen.
Exact mijn gedachte. Gisteren zei ik dus ook tegen mezelf dat dit door een stagiair in elkaar geflanst was.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • +1 Henk 'm!
xminator schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 09:49:

RedSec is echt gaaf, warzone maar dan een stuk beter. Zou tof zijn als er een hardcore variant komt, met minder foefjes maar veel snellere ttk.
Nee.

Linksquest in "[PC] Battlefield 6 - technische problemen"

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20:47
HertogJack schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 08:45:
[...]

Als 40% van de posts over technische problemen gaat in dit topic dan voel je het sentiment in dit topic ook niet echt aan hoor als mod :)

Maargoed het zal wel.
Jammer want dit topic word wel vervuild door mensen met problemen. Ik volg dit topic voor gameplay ervaringen en dergelijke. Niet omdat de ene crashes heeft, daar is zo'n topic perfect voor.

Ooit met COD hadden we hier wel zo'n topic, met 44 pagina's...
https://gathering.tweaker...ist_messages/1954180/last

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Als attacker geen doorkomen aan en is een grote clusterfuck met 0 cover. Je hoeft alleen maar granaten, RPG's en te sprayen met je wapen als defender op het capture point en klaar. Dit heeft totaal niks met BF te maken, hoe tactisch je het ook wil spelen, het levert je geen ene klote op. Kwa mappen zijn ze bij DICE compleet de weg kwijt.
Heb die nieuwe nog niet gedaan op breakthrough, maar vind hetzelfde met Empire State en Mirak Valley op breakthrough. Helpt ook niet dat er vrijwel niemand smoke gebruikt en veel mensen denken dat de gamemode campthroufg heet ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:54

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ja smokes kunnen bij zulke maps voor ziek veel impact zorgen in breaktrough om door te breken :+
Maarja.. smokes killen niet dus runnen mensen minder want alles draait om K/D toch :+

Ik weet niet.. zijn geen maps waar ik over klaag eigenlijk.. sommige maps zijn beter voor gamemode X en andere voor Y. Ben erg blij met deze battlefield gewoon :D super naar mijn zin.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:03
Denk dat ik dan weer een van de weinige ben die juist de kleine maps leuk vind, ik speel heel veel domination en dat is idd run en gun.
Ben dan ook niet zo’n tactische speler dus ja.
Soms speel ik die grote maps maar daar word ik zo vaak gesnipperd, ik heb de pest aan die one shot kills. Kan de shotgun dan nog wel waarderen.
Maar zo zie je maar ieder zijn meug.

Vind wel dat dit topic vervuild word met pc problemen en zouden een eigen plek moeten krijgen.
Zo blij dat ik PS5 heb, ik heb die pc jaren geleden al verlaten puur om dat gezeik met instellingen, het is nooit goed en je blijft klooien en opwaarderen.

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
xminator schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 09:49:

Had ik gedaan vanmorgen maar die heeft een mod gesloten.

Als jij het begrijpt leg het me dan even uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtua
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:15
Toonen1988 schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 02:17:
[...]

Ik zit nu op 35 uur en ik begin het eigenlijk al een beetje zat te worden. Ik lees veel kritiek op internet over de nieuwe Blackwell Fields map. Als EA dit probleem niet zal oplossen, ben ik bang dat het de komende maanden veel spelers zullen gaan stoppen.

En dan zie ik die streamers zeggen "SeE GuYs, We WeRe RiGhT" maar vergeten wel erbij te vermelden dat mensen juist zijn gestopt over het map design en niet wat de streamers wilde. Maar dat negeren ze maar, om toch hun gelijk te krijgen.

Let maar op, dat gaat gebeuren. Ik lees veel positieve reacties over de gameplay zelf, maar veel negativiteit over het map design. Als ze dit soort mappen blijven uitbrengen, ben ik bang dat het snel in spelers aantallen zal gaan dalen.
Ik ook rond (38 uur)
En kwa spelers doen ze het verlopig goed denk.
Als ik op steam kijk zijn er ruim voldoende en das alleen steam.
Hoop ook op betere mappen,voor nu log ik uit met die olie map.
Ga der niet meer aan beginnen ook denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-10 11:50
Een verfrissende nieuwe BR naar mijn mening. Wat wel erg vervelend is is dat er relatief weinig wapens liggen. Bij het landen is het vrij lang zoeken voor een wapen, en vooral als een ander team je voor is ben je eigenlijk kansloos met je pistooltje. Hoop dat ze wat meer wapens gaan verspreiden buiten de kisten om.
Daarnaast had van mij het principe terug gemogen dat killen het belangrijkst is in de game. Al die missies vind ik minder leuk, en merk dat anderen al snel level uppen door die missies, waardoor je snel achterloopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 21:50

spaceboy

Op grote hoogte

Klopt het dat nog niemand de PS5-trophies heeft gehaald van wat dan ook in Season 1? Ik kan niet echt vinden dat het bugged is. https://psnprofiles.com/trophies/37071-battlefield-6

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:31
HertogJack schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 22:24:
[...]

Nee herken ik niet, normaal kunnen spelen net
Is blijkbaar een bug met de deploy beacon. Wanneer je het gebruikt, wordt het scherm zwart omdat het spel denkt dat je dood bent

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
merlin1201 schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 11:09:
Denk dat ik dan weer een van de weinige ben die juist de kleine maps leuk vind, ik speel heel veel domination en dat is idd run en gun.
Ben dan ook niet zo’n tactische speler dus ja.
Soms speel ik die grote maps maar daar word ik zo vaak gesnipperd, ik heb de pest aan die one shot kills. Kan de shotgun dan nog wel waarderen.
Maar zo zie je maar ieder zijn meug.

Vind wel dat dit topic vervuild word met pc problemen en zouden een eigen plek moeten krijgen.
Zo blij dat ik PS5 heb, ik heb die pc jaren geleden al verlaten puur om dat gezeik met instellingen, het is nooit goed en je blijft klooien en opwaarderen.
n=1. Ik ben juist overgestapt naar de PC na jarenlang PS5 (die ik overigens nog steeds heb maar gewoon minder gebruik) en ik ervaar gewoon 0 problemen. Geen errors, geen gedoe met instellingen, loopt als een tierelier met prachtige grapics. Het was installeren, opstarten en gaan. Maar idd, als er veel technische problemen zijn met een game dan verdienen die wel een eigen topic om het hier over de gameplay te kunnen laten gaan.

Qua run and gun ben ik het wel met je eens, dat doe ik ook nog te vaak waardoor een potje Conquest / Escalation niet altijd een succes is :+ Maar het gaat steeds beter met schuilen achter objecten waardoor ik het langer uit hou. En ik ben al helemaal van mijn CoD gewenning af om meteen te respawnen. Ik probeer me nu zo veel mogelijk te laten reviven. Beter voor de teamscore en mijn K/D :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonniebwoi
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17:58
Weet ni wat het is maar sinds de patch zijn de spelers zo sweaty, echt geen tijd gwn om te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:48
Sjonniebwoi schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 11:58:
Weet ni wat het is maar sinds de patch zijn de spelers zo sweaty, echt geen tijd gwn om te reageren.
Of dat de tegenstander dan wel reageren en je bent dood.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonniebwoi
  • Laatst online: 17:58
Wat een slimme opmerkingen maak jij toch.

OT: nog iemand die worstelt met de juiste sensitivity /dpi instellingen? Krijg het niet goed, raar om zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Had wat van die achterlijke bug misbruikers gereport, krijg ik nu een emblem "thank you for supporting our anti cheat measures" :+Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1amrFyt998Wt_Crz9yTa5Dfnqp8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R155AcGJCDFTmp0GTs78chnP.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 58% gewijzigd door BroWohsEdis op 29-10-2025 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
pina schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 11:27:
[...]

Is blijkbaar een bug met de deploy beacon. Wanneer je het gebruikt, wordt het scherm zwart omdat het spel denkt dat je dood bent
Ahaa :) Thanks!

beacon gebruik ik niet zo vaak blijkbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
BroWohsEdis schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 12:35:
Had wat van die achterlijke bug misbruikers gereport, krijg ik nu een emblem "thank you for supporting our anti cheat measures" :+[Afbeelding]
Ook gekregen gister, had iemand gereport die iedereen zat uit te schelden in het engels met voice chat, een ventje van 16 waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
BroWohsEdis schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 12:35:
Had wat van die achterlijke bug misbruikers gereport, krijg ik nu een emblem "thank you for supporting our anti cheat measures" :+[Afbeelding]
Denk dat iedereen dit heeft gehad, heb namelijk niemand gereport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:06
xminator schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 12:45:
[...]

Denk dat iedereen dit heeft gehad, heb namelijk niemand gereport.
Idd, ik heb hem ook gekregen.

niet iedereen heeft een bierbuikje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond laat (plusminus 24:00) voor het eerst weer even tijd om te knallen en de irraties lijken alweer te beginnen: niet de map/mode kunnen spelen waar ik op dat moment zin in heb.

-5 pogingen tot escalation, servers voor meer dan de helft met bots gevuld
-Geen breakthrough anders dan Sobek City

Die nieuwe strikemode is niets anders dan 'zoek de laatste camper'

Ik hoop dat het even de nieuwigheid van de patch is, maar de lol was er wel even af na 45 minuten zooi voor de kiezen krijgen, beetje 2042 flashback zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan0s
  • Laatst online: 22:35
Damn die nieuwe map is echt dramatisch slecht. Is ie überhaupt wel getest? Als Infantry kan je echt helemaal niks door al die snipers en tanks die zo makkelijk iedereen kunnen raken.

Ik ga deze in ieder geval elke keer skippen als ie komt want het is zo lachwekkend slecht. Jammer dat de volgende nieuwe map pas ergens in november komt. Raar om met deze te beginnen, bijna niemand vindt deze map iets en zorgt alleen maar voor irritatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 16:15
Daan0s schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 12:56:
Damn die nieuwe map is echt dramatisch slecht. Is ie überhaupt wel getest? Als Infantry kan je echt helemaal niks door al die snipers en tanks die zo makkelijk iedereen kunnen raken.

Ik ga deze in ieder geval elke keer skippen als ie komt want het is zo lachwekkend slecht. Jammer dat de volgende nieuwe map pas ergens in november komt. Raar om met deze te beginnen, bijna niemand vindt deze map iets en zorgt alleen maar voor irritatie.
Ja deze map is echt waanzinnig slecht. Het is nagenoeg onmogelijk om je tussen de objectives te bewegen zonder te worden beschoten door snipers en/of tanks. Dan heb ik het nog niet eens over die beroerde map-borders.. Echt zonde want visueel is deze map wel echt heel gaaf verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:51
Daan0s schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 12:56:

Snipers zijn sowieso een irritatie. Ik speel ook nog regelmatig COD, en op hardcore kan je die met twee kogels af schieten waar je op normal mode je hele magazijn nodig heb met een assault rifle, en dus kansloos bent net zoals in battlefield. Dus hopelijk voeren ze dat in battlefield ook in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Laatst online: 20:47
Bintzak schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 13:02:
[...]

Snipers zijn sowieso een irritatie. Ik speel ook nog regelmatig COD, en op hardcore kan je die met twee kogels af schieten waar je op normal mode je hele magazijn nodig heb met een assault rifle, en dus kansloos bent net zoals in battlefield. Dus hopelijk voeren ze dat in battlefield ook in.
OF je past je speelstijl af om een sniper niet te gaan challengen vanop 100m in het open...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:53

Oxigeon

En zo is dat!

Om dedsec moet je daar iets apart voor downloaden? Of zit die nu ingebakken bij de game als je die al hebt geinstaleerd na de patch? Anders moet ik die even apart aanzetten als ik thuis ben

[ Voor 17% gewijzigd door Oxigeon op 29-10-2025 13:10 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartStaal98
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 13:34
Oxigeon schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 13:10:
Om dedsec moet je daar iets apart voor downloaden? Of zit die nu ingebakken bij de game als je die al hebt geinstaleerd na de patch? Anders moet ik die even apart aanzetten als ik thuis ben
Zit inderdaad al bij de game in, als je deze hebt geupdate gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Zit wel goed in elkaar die Battle Royale, map is ook wel goed gedaan. De pistolen zijn alleen tergend slecht dus als je geen wapen vind ben je wel de lul, time to kill is ook niet zo lang als in Warzone gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:06
drusloos schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 11:23:
Een verfrissende nieuwe BR naar mijn mening. Wat wel erg vervelend is is dat er relatief weinig wapens liggen. Bij het landen is het vrij lang zoeken voor een wapen, en vooral als een ander team je voor is ben je eigenlijk kansloos met je pistooltje. Hoop dat ze wat meer wapens gaan verspreiden buiten de kisten om.
Daarnaast had van mij het principe terug gemogen dat killen het belangrijkst is in de game. Al die missies vind ik minder leuk, en merk dat anderen al snel level uppen door die missies, waardoor je snel achterloopt...
Is dat die map waar je uit het vliegtuig springt?

Had die gamemode nog nooit gespeeld en ik liep alleen als een kip zonder kop met mijn pistooltje wat rond. Toen stond ik ineens oog in oog met 2 mensen die al guns hadden hahaha :)
Nu weet ik dat je wapens moet zoeken en ook op moet passen en je squadmate volgen! Vind het wel een leuke gamemode eigenlijk. Alleen wapens zoeken vind ik een beetje bleh.

niet iedereen heeft een bierbuikje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-10 11:50
wodkabuikje schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 13:32:
[...]

Is dat die map waar je uit het vliegtuig springt?

Had die gamemode nog nooit gespeeld en ik liep alleen als een kip zonder kop met mijn pistooltje wat rond. Toen stond ik ineens oog in oog met 2 mensen die al guns hadden hahaha :)
Nu weet ik dat je wapens moet zoeken en ook op moet passen en je squadmate volgen! Vind het wel een leuke gamemode eigenlijk. Alleen wapens zoeken vind ik een beetje bleh.
dat is opzicht wel het idee van een battle royale :9
ja het is even inkomen, maar naarmate je wat vaker speelt is het best geinig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:33
Voor de PlayStation Plus bezitters hier: https://store.playstation...19534_00-ROGUEOPSPACK0000.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:54

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Oh ze hebben geluisterd naar de community (deels) 1 van die razer promotional skins ofzo die vel groen was heeft een “grounded” update gekregen en is wat minder kleurrijk gemaakt. Denk dat ze dat wel met meerdere van zulke skins gaan doen dan (hopelijk) Rechts is de updated versie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sf5zUTa_fC-fLAxnv1TxokMIwWw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4601heRZq2ESCi5OL5ChxCyK.jpg?f=fotoalbum_large

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:09
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 21:04:
[...]

Via de scope kan je enkel soldaten spotten, met die laser kan je voertuigen/Tanks/helis.. painten.
Hierdoor ziet je hele team de tank veel sneller en kunnen auto lock launcher veel sneller en verder hun rakket sturen.
Je hoeft hem niet weg te zetten, ik zet die nooit neer. Ik gebruik hem vaak als vizier om snel vijanden te spotten

Filmpje met uitleg: vanaf 4m28
[YouTube: Ultimate Recon Class guide - Battlefield 6 (with Advanced tips)]
Probleem is dat als ik paint er nauwelijks iets mee gedaan wordt, voor de assignment heb ik 450 dmg op 1 dag dus ik gebruik liever de drone.

Ik heb nu een battlepas maar echt hard gaat het niet. Het varieert van 0 tot 3 punten per match en dat schiet niet echt op.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Die gauntlet mode is volgens mij nog de meest Battlefield achtige mode tot nu toe :P

Echt schandalig hoe traag die battlepass gaat.
Word je gewoon gekickt voor inactivity als je dood bent in de BR... wat een tranendal.

[ Voor 46% gewijzigd door BroWohsEdis op 29-10-2025 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
Ricmaniac schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 14:19:
Oh ze hebben geluisterd naar de community (deels) 1 van die razer promotional skins ofzo die vel groen was heeft een “grounded” update gekregen en is wat minder kleurrijk gemaakt. Denk dat ze dat wel met meerdere van zulke skins gaan doen dan (hopelijk) Rechts is de updated versie.

[Afbeelding]
Nu is er meteen niks Razer meer aan, dat is altijd al felgroen geweest. Dit klinkt misschien tegenstrijdig, maar ik geef echt geen zak om skins en speel games alleen maar om de gameplay, en ik wil absoluut geen clown skins in dit soort games zien... Maar, tot nu toe vind ik geen enkele skin extreem, en dat terwijl de 1000-5000 comment Reddit draadjes constant aan de top staan op r/Battlefield (en ook r/Battlefield6). Echt een storm in een glas water over deze subtiele skins.

Ik had gister overigens zo lang gespeeld dat ik was vergeten mijn game te restarten en dus de hele dag geen battlepass puntjes kreeg :+

Mijn YouTube

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
kevz schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 14:47:
[...]
Nu is er meteen niks Razer meer aan, dat is altijd al felgroen geweest. Dit klinkt misschien tegenstrijdig, maar ik geef echt geen zak om skins en speel games alleen maar om de gameplay, en ik wil absoluut geen clown skins in dit soort games zien... Maar, tot nu toe vind ik geen enkele skin extreem, en dat terwijl de 1000-5000 comment Reddit draadjes constant aan de top staan op r/Battlefield (en ook r/Battlefield6). Echt een storm in een glas water over deze subtiele skins.
Iets met hellend vlak. 't begint met een fel groene skin, want tja.. Razer is altijd fel groen geweest..zo veel is 't niet. Voor je het weet zit je inderdaad in BF ook met allemaal clowneske skins. Ik snap best dat de die-hard BF community er een probleem van maakt.

Ik zou het wel sterk vinden als ze zich gewoon houden aan wat ze zeiden en het gewoon realistisch houden. Maar tja, uiteindelijk zullen ze vermoed ik ook wel voor de extra centen gaan.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:27

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Iemand dit al gehad -> Breakthrough op Mirak Valley, in de laatste fase wordt het verkeerde punt punt omgeroepen als deze gecaptured wordt.

Gauntlet ook al gespeeld, wel leuk, maar ben een stille solo speler, dus ga dit nooit echt hoog eindigen.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:21

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Gewoon switch inbouwen. Wil je clowneske slinks, dan prima. Wil je dat niet dan zet je de switch om en dan zie je iedereen met default skins. Win-win en is het "gezeur" in de kiem gesmoord.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
Mee eens hoor @dizzytal , tegengas geven is een goed ding, maar wij houden het nog netjes hier ten opzichte van Reddit haha.

https://docs.google.com/s...MxCC5dxu1g#gid=1816958355

Voor de number crunchers onder ons. Je ziet dat de eerste guns eigenlijk behoorlijk goed zijn en je dus niet zo veel zal missen als je later met BF6 begint. Verder, staar niet blind naar de wapens met de snelste TTK want die hebben vaak flinke nadelen. Ik had al de TR-7 een poging gegeven maar man man, ik was naar de Kord 6P67 gegaan die slechts 20 dmg per kogel doet, maar die geeft je hoge fire-rate en controle zeker als je burst-fired. Misschien toch weer een poging doen om de TR-7 onder de knie te krijgen.
Verder gebruik ik ook een silenced P90 als 'jack of all trades' op mijn Engineer. Ook op Support switch ik daar naar toe als het van midrange combat gaat (L110 blijft gewoon heel solide daar voor) naar close combat, dan neemt de P90 het toch over met hipfire die een LMG amper heeft.

Laat ik voor de fun mijn L110 en P90 kits even neergooien hier, voor mij werken die altijd wel goed:

L110: Scope naar keuze (10). CQB Suppressor (30). Heavy Ext. 465MM LB (10). Full Angled undergrip (25). 100RND Mag (5). Hollow Point (20). Hangt en beetje af hoe je aim is maar als je wat vaker headshots kan maken dan gok ik dat Hollow Points het wel waard zijn, en anders pak je Standard/Penetration voor (5) puntjes en kan je wat anders er bij doen. Is echt voor midrange+ADS die kit.

USG-90: Baker 3x (of naar keuze)(10). Mag Catch (5). CQB Suppressor (30). Heavy Ext. 407MM CIV-S (10). Blue Laser 50MW (20). Hollow Point (20). Zelfde verhaal met de Hollow Point. Een 3x scope klinkt tegenstrijdig maar is juist ideaal voor midrange, close range kan je makkelijk in hipfire doen met een SMG+Laser. En vergeet je laser niet uit te zetten als je met een sniper het duel aan gaat :+

Mijn YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

kevz schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 14:47:
[...]

Ach, als je die subs mag geloven is deze game door Satan zelf op de markt gebracht. Wat een droeftoeters. Er zijn echt wel dingen die veel beter kunnen, maar kom op...

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-10 02:29
Krijgt iemand anders wel de controles van de heli veranderd dat ze daarna ook daadwerkelijk goed werken? Ik probeer al dagen De yaw en rol instellingen om te draaien tussen de linker en de rechter stick. Maar dan krijg ik nadat ik dat zo heb ingesteld steeds dat de linker stick niet reageert als ik naar rechts of links beweeg. Vooruit en achteruit weer wel. Super irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-10 22:56
Hmm naast de maps die niet balanced zijn, de mortars die nu beginnen te verschijnen en maakt het voor defenders NOG makkelijker ( target A of B etc en je doet gewoon dmg ).
Zie ik nu dus al mensen in witte outfits en raar bruin... past allemaal niet.

Waarom is er niet een simpel setting om die shit uit te zetten.

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:51
Chelseamarre123 schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 13:09:
[...]

OF je past je speelstijl af om een sniper niet te gaan challengen vanop 100m in het open...
Daarom speel ik in COD altijd hardcore, want dan heb je er weinig of echt goede snipers. Maar in Battlefield is het gewoon irritant die gasten liggen er alleen voor het scorebord. Maar zal weer eens ouderwets met de knife achtererlangs gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Hoe heet die ene map met die olievelden? Daar met m’n squad met 2 tanks de bergen in gereden en het hele enemy team (tanks, vliegtuigen en heli’s) de hele game plat kunnen leggen. Wij zaten op +- 30k punten per persoon in het squad (1 recon, 1 support en 2 engineers). Repairen, spotten en alles naar de klote :+ Die lockon missiles van tank zijn echt OP en engineer repairs zijn sterk! Leukste potje tot nu toe
Wat is daar leuk aan? Het winnen? Want uitdaging zit er totaal niet in. Onverdiend winnen door onbalans is geen winnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rekeewt
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 14:57
Seth_Chaos schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 17:00:
[...]

Wat is daar leuk aan? Het winnen? Want uitdaging zit er totaal niet in. Onverdiend winnen door onbalans is geen winnen.
Wacht, wat? Onbalans? 2 tanks haal je toch zo neer? Speel jij vaak met 3 verschillende classes in je squad? Niks mis mee man, was leuk. Mensen zijn gewoon mediocre en dom, ze rerollen niet als engineer als ze door 2 tanks worden genakt, tsja daar ga je :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rekeewt
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 14:57
Phydomir schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 15:38:
[...]

Ach, als je die subs mag geloven is deze game door Satan zelf op de markt gebracht. Wat een droeftoeters. Er zijn echt wel dingen die veel beter kunnen, maar kom op...
Wanneer ben jij het laatst door iemand die glowsticks had gegeten, onder ge-ejaculeerd en besloot je toen om in een oorlog mee te vechten? Dat is die razer skin lol. Mja alleen maar prima was ‘ie, makkelijk te spotten. Wel goed dat ze naar de kritieken/ zorgen luisteren en het aan hebben gepast

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
rekeewt schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 18:05:
[...]

Wacht, wat? Onbalans? 2 tanks haal je toch zo neer? Speel jij vaak met 3 verschillende classes in je squad? Niks mis mee man, was leuk. Mensen zijn gewoon mediocre en dom, ze rerollen niet als engineer als ze door 2 tanks worden genakt, tsja daar ga je :+
Ze hebben tanks gebuffed. Zolang ze de tank repareren krijg je die tank van z'n levens dagen niet meer stuk.
En dat is een hele verbetering tegenover die kartonnen barrels die het waren. Wat ze alleen even vergeten zijn is dat er maps zijn waar maar één team tanks heeft. En dan krijg je een flinke onbalans. Een engineer kan nu sneller repareren dan een engineer een raket kan afvuren. Tegen de tijd dat je volgende schot volgt is je eerst schot al teniet gedaan door de reparatie. En dat is met één reparerende engineer. Die tanks hebben er vaak 3 of 4. En die engineers die op die tank schoten worden aan flarden geschoten door fosfor kanonschoten en twee 50. machine geweren en een meute soldaten. Alles behalve een fair fight.

[ Voor 23% gewijzigd door Seth_Chaos op 29-10-2025 18:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

rekeewt schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 18:08:
[...]

Wanneer ben jij het laatst door iemand die glowsticks had gegeten, onder ge-ejaculeerd en besloot je toen om in een oorlog mee te vechten? Dat is die razer skin lol. Mja alleen maar prima was ‘ie, makkelijk te spotten. Wel goed dat ze naar de kritieken/ zorgen luisteren en het aan hebben gepast
Rustig maar. Het is maar een spelletje.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Word er schijtziek van dat al die challenges niet tracken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

BroWohsEdis schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 19:20:
Ik dacht dat ik de enige was..... zoveel challenges die gewoon niet vooruit gaan. Compleet bugged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Seth_Chaos schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 18:10:
[...]

Ze hebben tanks gebuffed. Zolang ze de tank repareren krijg je die tank van z'n levens dagen niet meer stuk.
En dat is een hele verbetering tegenover die kartonnen barrels die het waren. Wat ze alleen even vergeten zijn is dat er maps zijn waar maar één team tanks heeft. En dan krijg je een flinke onbalans. Een engineer kan nu sneller repareren dan een engineer een raket kan afvuren. Tegen de tijd dat je volgende schot volgt is je eerst schot al teniet gedaan door de reparatie. En dat is met één reparerende engineer. Die tanks hebben er vaak 3 of 4. En die engineers die op die tank schoten worden aan flarden geschoten door fosfor kanonschoten en twee 50. machine geweren en een meute soldaten. Alles behalve een fair fight.
Van mij mogen ze die tanks munitie geven waar je geen voetvolk mee kunt doden. Er zijn een hoop droeftoeters die ergens gaan staan en van daaruit schieten op alles wat beweegt totdat de tank kapotgeschoten wordt. Ze doen geen moeite om punten te veroveren of andere tanks aan te vallen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
BroWohsEdis schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 19:20:
Support Specialist 3:
Deal damage with the Incendiary Airburst Launcher as Support: 40/2000
Revive teammates in a match as Support: 0/75

Die onderste telt helemaal niet, en die bovenste lijkt te tellen hoe vaak je een persoon er mee raakt, dus ik laat wel weten wanneer die voltooid is in 2000x schade doen aan iemand :+

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

kevz schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 19:39:
[...]

Support Specialist 3:
Deal damage with the Incendiary Airburst Launcher as Support: 40/2000
Revive teammates in a match as Support: 0/75

Die onderste telt helemaal niet, en die bovenste lijkt te tellen hoe vaak je een persoon er mee raakt, dus ik laat wel weten wanneer die voltooid is in 2000x schade doen aan iemand :+
Die telt zeker wel, zijn 75 revives in 1 potje en makkelijk te doen.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
Rudios schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 19:41:
[...]

Die telt zeker wel, zijn 75 revives in 1 potje en makkelijk te doen.
Wil je langs komen en kijken hoe het zogenaamd wel werkt? :P

Nee maar 't best irritant dat er nog steeds zo veel bugs zijn met challenges. Ging er van uit dat dit bij launch al gefixed zou zijn, en nu zijn we met de eerste grote patch nog niet verder. Beetje jammer dat alle statistieken gewoon gatenkaas zijn enzo.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superman
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 23:52
Met een tank die BR gewoon met een stel randoms we hadden ook 2 engineers. Tegen einde waren er veel anti vehichle drops maar we konden snel repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

kevz schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 19:45:
[...]

In 1 match he? Dus die haal je het beste bij een Breakthrough pot op de map Clearing House en dan als defender bij A gaan reviven ;)

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:13
Net de battle royale opgestart. Snap niet hoe ik mijn eigen wapens kan pakken bij de loadout drop. Ik heb wapens ingesteld in het menu bij loadout, maar deze kan ik niet kiezen bij de drop in game. Mis ik iets???

Edit: Ik zie net dat ik mn wapens als favourite moet instellen?

[ Voor 13% gewijzigd door Korkss op 29-10-2025 20:27 ]

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:33
PC lukt mij niet meer snel genoeg te zijn met de controls (te lang er uit), dus net de PlayStation 5 versie van iemand overgenomen voor €45,00. Daar maar verder.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
Ondertussen kunnen spelen tot level 25. KD van 1.8! Ben ik wel trots op haha.

Ik moet zeggen dat de game-play echt top is.

Echter stoor ik me wel aan meerdere zaken:
- de menu, echt onoverzichtelijk en veel te druk. Hier hebben ze toch wel COD elementen overgenomen wat ze dus zeker niet hadden moeten doen.
-Ook na een spel, al die troep van dingen die je hebt bekomen.. Ook nu ook nog iets van een battlepass die erbij is gekomen waar ik zelfs niet van weet waarvoor het dient.
- De maps zijn onvoldoende, er zijn maar weinig maps die voor mij battlefield aanvoelen. Ook de conquest maps zijn vaak te druk op specifieke punten. Die nieuwe map met die oliebronnen is als infanterie zeer moeilijk speelbaar.
-breaktrough is niet meer apart speelbaar? Dat is nu samengevoegd in een spelmodus waar je afwisselend conquest en breakthrough speelt? Zonde

Al bij al zeer goede game. Hopelijk komen er wat maps bij die echt de game nog naar een hoger niveau kunnen tillen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 23:11

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Is het ook mogelijk om de intro automatisch over te slaan? Ik wil eigenlijk "straight to menu" maar kan geen optie vinden in de settings.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012

RawChild

PSN: Rawchild

Ik wilde die br map even checken. En die gauntlet mode, zonder al die br pro’s. Dus denk zet zelf een server op met enkel bots erbij. Ik weet dat je dan geen xp krijgt, maar daar ging het mij niet om. Maar helaas kan dat niet voor Redsec.
Zal hem dan zo maar via matchmaking uit proberen.
Van wat ik heb gezien is de map best aardig.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik heb de battle pass maar gekocht. Ik vind de nieuwe map wel OK eigenlijk al lees ik veel negativiteit. Nouja, zal allemaal wel. Ik vind het wel weer een heel circus met battlefield pro en al die toeters en bellen. Of mensen er nou echt blij van worden dat je werkelijk óveral challenges in stopt i.p.v. gewoon lekker knallen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-10 02:29
@Rubberen helemaal mee eens.

@Thomas voorlopig principieel geen BattlePass gekocht. Als ik het goed begrepen heb kun je alles ook gewoon zelf vrij spelen toch. Bij de pro krijg je dan nog wat extra challenges. Daar zit ik nou niet echt op te wachten. En volgens mij is het (dingen die er toe zouden kunnen doen) dat je wat loadouts voor bestaande wapens vrijspeelt. Of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Laatst online: 22:47
Ik speel nu met alles op Low. Is dat normaal met mijn setup? Zitten er bottlenecks in mijn systeem?
#CategorieProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 5 3600X Tray€ 0,-€ 0,-
1MoederbordenGigabyte B550 Gaming X V2€ 95,48€ 95,48
1VideokaartenGigabyte Aorus GeForce RTX 3070 Master 8G€ 399,99€ 399,99
1Behuizingenbe quiet! Pure Base 500DX Zwart€ 102,24€ 102,24
1ProcessorkoelingScythe Mugen 5 Rev. B€ 0,-€ 0,-
1Geheugen internG.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS€ 53,27€ 53,27
1VoedingenCorsair RM750x (2018) (EU-model) Zwart€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 650,98

Tierelier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barista
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:07
@jorisdekloris Mijn setup met zelfde CPU, zelfde hoeveelheid werkgeheugen en met een GPU (RX 5700) uit 2019 (jij hebt er volgens mee één uit 2020) speel ik ook alles op low. Game haalt rond de 60 / 70 fps.

Je zou nog een X3D CPU kunnen kopen voor jouw AM4-socket (tweedehands) maar dat is onder de streep een vrij dure investering voor weinig meer FPS verwacht ik. Helaas is de 5700X3D net 'end of life' sinds begin augustus. Dat had je qua CPU wel veel voordeel opgeleverd.

Zelf wel een wensenlijstje gemaakt voordat BF6 uitkwam. In de verwachting dat de resultaten slechter waren. Maar dat liep al gauw op tot 1.600 euro... Ondanks dat game er niet op z'n best uit ziet, vind ik het wel prima zo. Ik eindig regelmatig in de top 10 en heb lol met m'n vrienden.

[ Voor 23% gewijzigd door Barista op 29-10-2025 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Laatst online: 22:47
@Barista ik heb het werkgeheugen al verdubbeld wat een relatief goedkope upgrade was. Ik twijfel nu wel wat te doen om het beter te maken.

Tierelier

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HertogJack
Dit soort discussies graag in het bf6 technische problemen topic 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:21
Ik heb na een paar keer die map spelen als soldier,chopper en jets met mijn squad precies hetzelfde gedaan als jij. We werden helemaal gek dat we gepaint waren voordat je nog met je vehicle hebt bewogen achter een verhoging in de spawn. Of je nu in AA, tank, chopper of jets vliegt. Instant paint.

Dus inderdaad daarna hetzelfde gedaan en wat blijkt? Op die map kan je achter heuvels gewoon vehicles painten vanuit je base in hun base (ja echt). De tank in base geplaatst en squad markeert (hoeven de vehicles niet eens te zien) en ik schieten. Geen enkele vehicle kan dan meer iets van de tegenstander.

Dat was het meeste non-skilled based game sessie op battlefield wat ik heb gespeeld sinds tijden (en ik heb alle battlefields sinds battlefield 2 kapot gespeeld op hardline na).

Als ik die map nu zie dan stop ik het matchmaking en begin ik opnieuw. Ze zorgen maar dat ze de game balancen en dat er counters zijn zoals we van battlefield gewend zijn. De tegenstander kan precies hetzelfde doen maar dan heb je geen enkele vehicle meer in de map.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:21
-

[ Voor 99% gewijzigd door Adel_F16 op 29-10-2025 23:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat gaat best goed met Battlefield 6, na 3 weken release is de game ondertussen gezakt naar 67% positieve reviews en blijft verder zakken. Zijn al iets van rond de 20% gezakt sinds dinsdag.

REDSEC krijgt nog de hardste klappen met 38% positieve reviews. De community gaat hard te keer tegen EA games.

[ Voor 9% gewijzigd door Toonen1988 op 30-10-2025 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-10 05:40
Jumpman schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 20:28:
PC lukt mij niet meer snel genoeg te zijn met de controls (te lang er uit), dus net de PlayStation 5 versie van iemand overgenomen voor €45,00. Daar maar verder.
En? Ligt voelt het beter en is het tempo nu lager?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:27

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Challenges kun je trouwens rerollen als er bijv. teveel (in mijn geval) BR challenges tussen staan. Dit kan niet op de bonus challenge.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b3S7xmvC28919ZJ1aiIwHWVqqog=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XzbbM5UIalXmB50qKM5jh7Rz.png?f=fotoalbum_large

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
kevz schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 19:45:
[...]

Nee maar 't best irritant dat er nog steeds zo veel bugs zijn met challenges. Ging er van uit dat dit bij launch al gefixed zou zijn, en nu zijn we met de eerste grote patch nog niet verder. Beetje jammer dat alle statistieken gewoon gatenkaas zijn enzo.
Ik had verwacht dat de assignments na de grote patch bugvrij zouden zijn maar volgens mij is er helemaal niets mee gedaan want de vereisten zijn ook niet aangepast. Deze game is gewoon te vroeg uitgebracht vanwege BO7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
DeWaanzin schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 07:16:
Challenges kun je trouwens rerollen als er bijv. teveel (in mijn geval) BR challenges tussen staan. Dit kan niet op de bonus challenge.

[Afbeelding]
Ah dat wist ik niet, hoop dat die optie er op ps5 ook is.

Ik heb ook alleen maar BR challenges over en die modus vind ik drama.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gixxer27
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:53
Kleine tip voor die challenges deze NIET tracken, had zelf ook veel last dat ik geen progressie daarin zag...... alles untracked en nu werkt het wel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Toonen1988 schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 02:09:
Dat gaat best goed met Battlefield 6, na 3 weken release is de game ondertussen gezakt naar 67% positieve reviews en blijft verder zakken. Zijn al iets van rond de 20% gezakt sinds dinsdag.

REDSEC krijgt nog de hardste klappen met 38% positieve reviews. De community gaat hard te keer tegen EA games.
Ik vind het wel een leuk spel maar mijn grootste issue is dat ik niet hard level maar dat ik wel met lvl 70 mensen in een squad kom... (ik ben lvl 10) Laatst zat ik met een level 71, 34 en 32 in een squad 8)7
Als casual speler maakt het dat niet echt leuk, omdat ik niet met hun kan meekomen en bij de tegenstander zitten vast ook hogere levels. Zou fijn zijn als ze lagen aanbrengen in de squad indeling.

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Thomas schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 20:54:
Ik heb de battle pass maar gekocht. Ik vind de nieuwe map wel OK eigenlijk al lees ik veel negativiteit. Nouja, zal allemaal wel. Ik vind het wel weer een heel circus met battlefield pro en al die toeters en bellen. Of mensen er nou echt blij van worden dat je werkelijk óveral challenges in stopt i.p.v. gewoon lekker knallen…
Ik heb heb ook de normale BP gekocht. Vind het altijd wel geinig om dingen vrij te spelen en de dingen die vrij te spelen zijn zagen er best ok uit. Wat me wel tegen stond en/of tegen viel was hoe de normale BP "verstopt" was. Ik kwam er pas na een minuutje of 5 achter waar ik moest klikken om dat menu open te klappen. Kan aan mij liggen, maar ik hou niet van die praktijken. Geef gewoon een duidelijke keuze tussen de 2 opties en stuur niet op de duurste aan. Maar goed, toch gedaan. Zodra er Cell Shaded skins in de Battle Passes en/of shop komen ben ik weer weg :P
Toonen1988 schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 02:09:

Tja... reviews, mooi man. Gisteravond heb ik weer onwijs plezier gehad in Multiplayer. REDSEC nog niet aangeraakt en voorlopig ook niet van plan. Kan niet wachten om 'm vanavond weer aan te slingeren.

Join het GoT Pulse-Team!

Pagina: 1 ... 62 63 Laatste

Let op:
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers.

Voor technische problemen met de PC versie, is er een speciaal topic geopend: [PC] Battlefield 6 - Het Technische problemen topic

Politieke discussie rondom deze game hoort hier niet thuis. Graag alleen over de inhoud praten en niet over politieke standpunten.