kevz schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 19:20:
[...]
Aan die thumbnail te zien druk ik liever niet op play, anders krijg in content creator circle jerk video's gespammed op mijn Youtube feed  

Game loopt prima met de patch, gister ook al overigens. Over het algemeen zijn er dingen wat beter en toch ondanks de waslijst aan patchnotes is het meer van hetzelfde (I dont know what I expected). Ben in ieder geval niet meer de lucht in gelanceerd door een klein kiezelsteentje. Ook het eind van de game geeft je extra 15 sec de tijd om eens te kijken, al is de Challenges tab nog steeds erg traag met die animatie. Nou, door knallen dan maar  

Zal even een samenvatting maken. Grote streamers zeggen dat BF 6 het niet overleeft zonder Battleroyal. Battleroyal zou de gamemode zijn die BF6 relevant maakt. Niet de Battlefield Conquest dat al sinds de eerste Battlefield de main gamemode is, nee Battleroyal. 
Nu zegt de community dat ze dan terug moeten gaan naar Warzone, PUBG en Fortnite waardoor de streamers weer commentaar geven dat Battlefield 6 het niet overleeft en vraagt waarom zij geen BR mogen hebben en geven vreemde en haatvolle comments terug richten mensen die niet dezelfde mening als hun hebben. Dus de community zegt weer van, waarom moet alle shooters naar jullie smaak worden aangepast? Laat Battlefield zoals het hoort, als jullie het niks vinden, blijven jullie maar weg. 
Maar nu BR is uitgekomen, zullen de grote streamers ook weer blij zijn.
En dan heb je XDC, dat irritante ventje die Battlefield in een mobiele game wilt veranderen met daily login rewards en weet ik veel nog allemaal voor een bullshit. Ze willen héél Battlefield omzetten in een nieuwere versie van PUBG en Fortnite. En dat schiet een groot deel van de Battlefield community in het verkeerde keelgat.
Met andere woorden, BF6 moet een "ranked" competieve Battleroyal game zijn, met mobiel achtig reward systeem anders sterft BF6 en is het spel ook niet meer relevant.

[
                        Voor 16% gewijzigd door
                                                     Toonen1988                                                 op 28-10-2025 20:00
                                            ]