Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDLegion
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 30-10 16:16
Ricmaniac schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 15:28:
[...]

Het gaat niet om skins in het algemeen het gaat om wat voor skins. De skins in BF1 waren cool en volgens het thema van de game. Welke soldaat gaat nou in vel groen of vel blauw het veld in..
Voor alsnog zijn die blauwe skins alleen in de battle pass geleaked. Skins -kopen- in de store weten we nog niks van.

Enige wat ik net las was een confirmed store USA Ranger skin, dus dat zou een dikke prima zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
AMDLegion schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 15:24:
En nog even over ''begin van het einde'' haat tegen skins. Skins zitten al heel lang in Battlefield, namelijk sinds Battlefield V in 2018.
Zo lang het geen Beaves en Butthead zijn of American dad of complete furry pakken met grote smiley helmen en weet ik hoeveel kerst verlichting er op kan.

Ik kon tot een zeker hoogte nog wel wat tolereren maar toen de cell shaded skins in cod kwamen ging bij mij de zin om het te spelen steeds snel naar beneden. Toen na een een aantal weken niet gespeeld te hebben nieuwe CoD season filmpje zag met BEaves and Butthead heb ik het spel gedeinstalleerd. De nieuwe CoD gaat ik niet eens meer spelen.

Hopelijk blijft Dice daar bij weg. Skins met blauwe vakjes of vel oranje ala, alleen camo groen of grijs verkoopt niet dus ik snap dat we wel een aantal skins zullen krijgen met goud geel blauw. Zolong EA maar niet doorslaat, nu is dit mijn eerste BF sinds BF1942 dus weet niet hoe het met die andere waren.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDLegion
Derr_Hans schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 15:37:
[...]

Zo lang het geen Beaves en Butthead zijn of American dad of complete furry pakken met grote smiley helmen en weet ik hoeveel kerst verlichting er op kan.

Ik kon tot een zeker hoogte nog wel wat tolereren maar toen de cell shaded skins in cod kwamen ging bij mij de zin om het te spelen steeds snel naar beneden. Toen na een een aantal weken niet gespeeld te hebben nieuwe CoD season filmpje zag met BEaves and Butthead heb ik het spel gedeinstalleerd. De nieuwe CoD gaat ik niet eens meer spelen.

Hopelijk blijft Dice daar bij weg. Skins met blauwe vakjes of vel oranje ala, alleen camo groen of grijs verkoopt niet dus ik snap dat we wel een aantal skins zullen krijgen met goud geel blauw. Zolong EA maar niet doorslaat, nu is dit mijn eerste BF sinds BF1942 dus weet niet hoe het met die andere waren.
Same, vond die skins echt vreselijk. Cell shaded is wel echt t ergste denk ik, vond dat nog erger dan die Nicki Minaj skin van MW3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03:39
Rudios schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 15:26:
[...]

Oh jij bent zo’n vervelende waar je heen rent met gevaar voor eigen leven die dan op de repawn button klikt. ;)
Ik snap de sarcasme, maar er was/is een bug dat een Support niet op die op afstand gebaseerde lijst komt te staan, dus mensen zien bijv 6 man die 25m van je af staan en je ziet niks gebeuren, dus dan respawn je. Hoe vaak me het niet is overkomen dat op dat zelfde moment ik een zzzzzzap hoor van een teammaatje... Stond niet op de lijst :+
Ben benieuwd of dat gefixed is.

edit; Komt nog 8.1gb download bij nu ik hem wil opstarten na de 30.2gb Steam patch.

[ Voor 6% gewijzigd door kevz op 28-10-2025 15:46 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:26
LosGieros schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 15:03:
De framerate limiter werkte eerst helemaal niet en nu alleen in het hoofmenu 8)7 (bij mij dan)
Beter in geforce instellen. Sta die ingestelt voor alle games. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NVXSL56NYhTB5OvIbrByJ1DITn4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0Js6yRwNf5l6RFvoGKKXI2o4.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superman
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 07:47
Er is op pc een tweede update vandaag na die 30 gb hebben we 8gb nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-10 19:22
Ik probeer BF6 redsec te downloaden vanuit de Xbox store maar hij redirect me of naar BF6 à 79,99 of naar Gamepass ultimate à 26,99 per maand..

Iemand hetzelfde? Enig idee hoe BF6 redsec los te downloaden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:51

On_E

Housemusic

YouTube: Battlefield REDSEC Official Gameplay Trailer

Hadden ze maar zulke details in de reguliere maps gestopt.
Graft schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 16:17:
Ik probeer BF6 redsec te downloaden vanuit de Xbox store maar hij redirect me of naar BF6 à 79,99 of naar Gamepass ultimate à 26,99 per maand..

Iemand hetzelfde? Enig idee hoe BF6 redsec los te downloaden?
Dacht om 17:00 uur pas, maar weet ‘t niet zeker.

[ Voor 52% gewijzigd door On_E op 28-10-2025 16:24 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Laatst online: 20:45

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9sUaSFWnVCQq_sPq4inX-7LpO8k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/q9i3htsCaGXwTxUDN0dJixEU.png?f=fotoalbum_large

Ze durven €24,99 te vragen voor de BattlePass Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 30-10 19:09
S1 is begonnen!

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDLegion
WishmasterNL schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 16:25:
[Afbeelding]

Ze durven €24,99 te vragen voor de BattlePass Pro
Goedkoper dan COD's premium tier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 06:27
On_E schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 16:23:

[...]

Ik snap je punt niet? Is voornamelijk een cinematic trailer en van alles wat ik zie, komt veel in de mp terug?

Denk wel dat dit groots kan worden, zie er goed uit. Cod heeft warzone helemaal kapot gemaakt en dit kan wel is een nieuw elan geven in het genre in de realistische BR setting

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-10 16:07

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevz
AMDLegion schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 16:28:
[...]

Goedkoper dan COD's premium tier
Dan is dat nog erger, maar goed Activi$ion staat er bekend om. EA is ook nooit anders geweest. Had best wel de Battlepass voor een tientje er bij willen pakken voor extra challenges, maar dit is onzin natuurlijk lol.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik heb Pro maar er is nog niets unlocked terwijl de eerste 21 tiers geskipped zouden worden.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
kevz schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 16:35:
[...]

Dan is dat nog erger, maar goed Activi$ion staat er bekend om. EA is ook nooit anders geweest. Had best wel de Battlepass voor een tientje er bij willen pakken voor extra challenges, maar dit is onzin natuurlijk lol.
Dit is de prijs van de pro versie. De gewone battelpass is goedkoper. (rond de 10€)
https://www.ea.com/de/gam...battlefield-6-battle-pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graft
  • Laatst online: 30-10 19:22
On_E schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 16:23:

[...]

Thanks!

Maar inmiddels gelukt via deze link en remote install.

https://www.xbox.com/en-G...-redsec/9N8PLG9HD32S/0010

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:15

Vrijdag

De Zwarte

Net BF opgestart (BR versie) en die begint met het einde van Rutte :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superman
Ik vind het maar niks dit is geen Battlefield meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:51

On_E

Housemusic

Chelseamarre123 schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 16:29:
[...]

Ik snap je punt niet? Is voornamelijk een cinematic trailer en van alles wat ik zie, komt veel in de mp terug?
Zal wel aan mij liggen dan. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 16:41:
[...]

Dit is de prijs van de pro versie. De gewone battelpass is goedkoper. (rond de 10€)
https://www.ea.com/de/gam...battlefield-6-battle-pass
Ok ok dan, hoeveel FOMO krijg ik als ik niet die duurste pak? :+
Zal later ff gaan lezen 'BF Pro Assignments' betekend, ze verzinnen weer eens wat haha.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:09

RawChild

PSN: Rawchild

Lekker Ventje schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 16:38:
Ik heb Pro maar er is nog niets unlocked terwijl de eerste 21 tiers geskipped zouden worden.
Ik heb ook niks. Wel pro maar geen tiers. Maar zie ook geen optie om hem te kopen. (Niet dat ik dat wil, maar dan wist ik zeker dat het niet klopte)

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HeRSteiN
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 30-10 15:39
kevz schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 16:53:
[...]

Ok ok dan, hoeveel FOMO krijg ik als ik niet die duurste pak? :+
Zal later ff gaan lezen 'BF Pro Assignments' betekend, ze verzinnen weer eens wat haha.
Vermoedelijk zal je geen revives mogen verwachten als je maar een "normal" tier Battle Pass hebt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMDLegion
kevz schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 16:35:
[...]

Battle pass is 10 euro toch? zit zelf nog te downloaden was iets te laat thuis xd

Zonder de game zelf opgestart te hebben ga ik ervan uit dat de ''premium tier'' 10EUR is en ''uber-premium tier'' 25EUR net als in call of duty waar de standaard battle pass een tientje is en de blackcell editie 30EUR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rekeewt
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 30-10 14:57
Wel leuk dat officiële servers nu ook geen bots meer hebben. Zit je in je eentje in een server... Leuk
Wel gratis XP, ach ja dan maar doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rekeewt
Gewonnen potje haal je 12-13 punten mee.
10 punten = 1 battlepass unlock zo te zien.
Gaat best rap dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:21

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Net even snel een potje Breakthrough op Blackwell Fields.
Voor zover ik nu zie is dat één grote clusterfuck. Als aanvallend team is er haast geen doorkomen aan met al die snipers die je op de flanken liggen op te wachten.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Superman schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 16:46:
Ik vind het maar niks dit is geen Battlefield meer.
Want, waarom?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superman
Zeer kleinschalig en snel, duidelijk gemaakt voor cod/Fortnite doelgroep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Superman schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 17:14:
[...]

Zeer kleinschalig en snel, duidelijk gemaakt voor cod/Fortnite doelgroep
Ha de nieuwe map, dacht dat je het over de Batte royal had ;)
Hier nog aan het downloaden, gaat traag en nu zijn er weer gigabytes bijgekomen

[ Voor 13% gewijzigd door Chelseamarre123 op 28-10-2025 17:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Los van de battlepass. Zijn de controls nu heeel veel beter. Ik heb nu echt het gevoel controle te hebben over wat ik doe, en wat ik raak. In plaats van hopen dat één van je kogels iets raakt. Als je nu goed richt zullen je kogels ook doel raken. Voorheen voelde het als een soort dobbelsteen constructie waarbij iedere keer dat je de trekker overhaalde gedobbeld werd of je het doel zou raken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-10 16:51
kevz schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 11:44:
[...]

Enige wat ik kan bedenken, is dat sommige SSD's trager worden des te voller ze zijn. Maar details weet ik niet en heb dit zelf nooit ervaren (en heb ook meestal 150gb+ vrij op een 1000gb SSD)

edit; Beiden een SSD benchmark tool draaien om te controleren is een optie. En Steam maakt het gelukkig makkelijk om games te verplaatsen van schijf naar schijf (Steam Settings -> Storage)
Het lag aan de SSD. Spel staat nu op een M2 schijf en geen problemen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:26
New map weer zo mini in conquest in BR wel groot genoeg. Ben 5de geworden. Misschien straks 1tje winnen. En die pass wat een SCAM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik weet niet of dit nieuw is of niet maar het valt me nu ineens pas op.
Zag bij campaign apart uninstall staan en gezien ik die al 100% heb uitgespeeld incl collectibles geen reden om dat geïnstalleerd te laten. scheelt in totaal toch weer 50GB ofzo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e4VtbQpe3aZ0i_vHcf2umW__SU8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RQ8ggrdLz8kyzO2bJuQosiEB.png?f=fotoalbum_large

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
  • Laatst online: 07:22
Zojuist de update gecheckt op de PS5, maar ik krijg error code:1 85009S. Meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
rekeewt schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 10:44:
[Afbeelding]

Let's go, 17:00 start het seizoen volgens mij :)
Update is 17,0 gb en was vanaf 10:00 te downloaden.
Update is 38,3GB zegt Steam? Gelukkig heb ik gbit internet en staat BF6 op een SSD maar had dit even niet zien aankomen }:O

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Laatst online: 28-10 18:54
Ik heb BF6 niet, is de battle royal gratis te downloaden of moet je het spel hebben om die te kunnen spelen?

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:33
bRuud83 schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 18:11:
Zojuist de update gecheckt op de PS5, maar ik krijg error code:1 85009S. Meer mensen dit probleem?
Geen problemen hier

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 30-10 16:15
Update net binnen gehaald met 3 Gbps, binnen een halve minuut klaar. Dat is wel vele malen sneller dan dat mijn internetverbinding normaalgesproken is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
  • Laatst online: 07:33
Moet zeggen, tot dusver gaat het best lekker en lijkt het erop dat het wat beter speelt, tot dusver alle potjes lekker mee kunnen doen, bewegingen lijken ook wat beter en komen bullets wel aan, ook bij mij ;-)
Nou eens kijken of het ook op de lange termijn goed loopt.

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wel jammer van de store hoor. Had het wel verwacht dat het zou komen maar toch beetje stiekeme hoop door de goeie sales dat het niet gelijk zo zou komen met al die packs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

En weet iemand of die bonus XP voor allround xp is of alleen battlepass xp?
Anders is het ook nog is p2w imo |:(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p_OaRyJrnpWLiDbGEdgNkdNHrpQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/u9WfwD9kZkkPv65fCOdIUntF.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

dennis112 schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 18:23:
Ik heb BF6 niet, is de battle royal gratis te downloaden of moet je het spel hebben om die te kunnen spelen?
Hier op Xbox is ie gratis volgens mij (op andere platformen ook vermoed ik dan)
https://www.xbox.com/nl-B...G9HD32S/0010/9ZK424SF4KFS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005

Vrijdag

De Zwarte

PS5 versie van Redsec hier te downloaden: https://store.playstation.com/nl-nl/concept/10017421

BF6 niet vereist :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Die battlepass pro staat wel iets te veel centraal imo. Die gewone BP is verstopt.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ikQhnA9YcZmGDDAthpHJhUUGR3Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BMt9tqBqDZxexadKrLC01g4m.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Challenges zijn helemaal niet aangepast? Zie nog altijd die 200m + longshot kills voor die sniper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 10:48:
BR kan mij persoonlijk gestolen worden. Wil enkel de bugfixes. :)
Pas op met wat je zegt, anders komen de grote streamers achter je aan. _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevz
Toonen1988 schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 19:11:
[...]

Pas op met wat je zegt, anders komen de grote streamers achter je aan. _O-

[YouTube: Big Streamers Just Don't Get Battlefield.]
Aan die thumbnail te zien druk ik liever niet op play, anders krijg in content creator circle jerk video's gespammed op mijn Youtube feed :X

Game loopt prima met de patch, gister ook al overigens. Over het algemeen zijn er dingen wat beter en toch ondanks de waslijst aan patchnotes is het meer van hetzelfde (I dont know what I expected). Ben in ieder geval niet meer de lucht in gelanceerd door een klein kiezelsteentje. Ook het eind van de game geeft je extra 15 sec de tijd om eens te kijken, al is de Challenges tab nog steeds erg traag met die animatie. Nou, door knallen dan maar 8)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freak-me-baby
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-10 17:23
Misschien een domme vraag 😮‍💨 maar weet iemand hoe je kan spotten als je geen sniper bent op pc? Want in mijn instellingen staat q maar dan krijg ik een optie scherm en geen mogelijkheid om te spotten
Het is me per ongeluk 2x gelukt, maar dat was meer geluk dan wijsheid. Het moet makkelijker zijn lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-10 07:36
Wel geinig, maar voor mij zit de 'meat' toch in Conquest. Ook van Breakthrough heb ik genoten tot nu toe. Ik hoop niet dat het de playerbase teveel splitst. Hoewel die opzich groot genoeg is om beide kanten te vullen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 23:21

jagermeister

Artillerie magneet :-(

freak-me-baby schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 19:23:
Misschien een domme vraag 😮‍💨 maar weet iemand hoe je kan spotten als je geen sniper bent op pc? Want in mijn instellingen staat q maar dan krijg ik een optie scherm en geen mogelijkheid om te spotten
Het is me per ongeluk 2x gelukt, maar dat was meer geluk dan wijsheid. Het moet makkelijker zijn lijkt mij
Q kort (herhaaldelijk) indrukken is spotten. Ingedrukt houden is de command rose openen.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
freak-me-baby schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 19:23:
Er is een hele waslijst met Muis en Keyboard controls in de game. Ik heb zelf Q weggehaald als spot en gebruik die setting die alles in 1 doet op Scrollwheel click (Ping / Commorose (HOLD) / Class Ability and Call-In Gadget Half Combo)(geen idee wat dat laatste doet, zit ook op X als je die inhoud geloof ik, dus eigenlijk niet nodig) . Niet iedereen zijn ding om die zo te gebruiken maar dan kan je wat nuttigs op Q zetten :P

Ik vind spotten nog steeds matige feedback geven overigens. Een diamantje dat doorzichtig is betekend dat het alleen voor jouzelf werkt, en een volle diamant ziet het hele team. Spotten waarbij hij groen word ziet alleen jouw squad meen ik. Zullen vast wat video'tjes over zijn om dat allemaal uit te leggen, zitten best veel details in BF6 die je makkelijk over het hoofd ziet.

Mijn YouTube

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 30-10 16:15
Wat een waardeloze map die nieuwe..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freak-me-baby
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-10 17:23
jagermeister schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 19:27:
[...]

Q kort (herhaaldelijk) indrukken is spotten. Ingedrukt houden is de command rose openen.
Pffff Jeetje thnx.... Ik heb dat echt nergens kunnen vinden en ik spreek niet zo graag sniper 😆

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01:09
Wel gaaf dat Recon nuttiger wordt dan in eerdere delen. De drone die alles spot, gadgets en mijnen kunnen slopen zijn al tof. Maar de close quarters spotting gadgets en c4 zorgen ervoor dat je meer als in BC2 kunt spelen. Voorheen vond ik het maar een muffe sniper nu begin ik hem als goede tweede achter de engineer te zien qua nuttige gameplay (in ieder geval gaten vullen wat de 60 supports niet kunnen) en toffe momenten creëeren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
kevz schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 19:20:
[...]

Aan die thumbnail te zien druk ik liever niet op play, anders krijg in content creator circle jerk video's gespammed op mijn Youtube feed :X

Game loopt prima met de patch, gister ook al overigens. Over het algemeen zijn er dingen wat beter en toch ondanks de waslijst aan patchnotes is het meer van hetzelfde (I dont know what I expected). Ben in ieder geval niet meer de lucht in gelanceerd door een klein kiezelsteentje. Ook het eind van de game geeft je extra 15 sec de tijd om eens te kijken, al is de Challenges tab nog steeds erg traag met die animatie. Nou, door knallen dan maar 8)
Zal even een samenvatting maken. Grote streamers zeggen dat BF 6 het niet overleeft zonder Battleroyal. Battleroyal zou de gamemode zijn die BF6 relevant maakt. Niet de Battlefield Conquest dat al sinds de eerste Battlefield de main gamemode is, nee Battleroyal.

Nu zegt de community dat ze dan terug moeten gaan naar Warzone, PUBG en Fortnite waardoor de streamers weer commentaar geven dat Battlefield 6 het niet overleeft en vraagt waarom zij geen BR mogen hebben en geven vreemde en haatvolle comments terug richten mensen die niet dezelfde mening als hun hebben. Dus de community zegt weer van, waarom moet alle shooters naar jullie smaak worden aangepast? Laat Battlefield zoals het hoort, als jullie het niks vinden, blijven jullie maar weg.

Maar nu BR is uitgekomen, zullen de grote streamers ook weer blij zijn.

En dan heb je XDC, dat irritante ventje die Battlefield in een mobiele game wilt veranderen met daily login rewards en weet ik veel nog allemaal voor een bullshit. Ze willen héél Battlefield omzetten in een nieuwere versie van PUBG en Fortnite. En dat schiet een groot deel van de Battlefield community in het verkeerde keelgat.

Met andere woorden, BF6 moet een "ranked" competieve Battleroyal game zijn, met mobiel achtig reward systeem anders sterft BF6 en is het spel ook niet meer relevant.

[ Voor 16% gewijzigd door Toonen1988 op 28-10-2025 20:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Exactor it schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 19:39:
Wel gaaf dat Recon nuttiger wordt dan in eerdere delen. De drone die alles spot, gadgets en mijnen kunnen slopen zijn al tof. Maar de close quarters spotting gadgets en c4 zorgen ervoor dat je meer als in BC2 kunt spelen. Voorheen vond ik het maar een muffe sniper nu begin ik hem als goede tweede achter de engineer te zien qua nuttige gameplay (in ieder geval gaten vullen wat de 60 supports niet kunnen) en toffe momenten creëeren.
Ja en als iedereen die recon speelt ook nog is begint met voertuigen spotten, dat zie ik echt amper iemand doen met die laser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartStaal98
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 30-10 13:34
Inmiddels een paar potjes BR gespeeld, maar ik vind het nog wel moeilijk hoor, poeh. Snap eigenlijk geen zak van wat de bedoeling is met al die opdrachten, en wat je met bepaalde ground loot kan. Kom ik een tank tegen terwijl ik met een shotgun en een smoke grenade rondloop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:55
Aaargh, vriendinlief een avondje bios, kindjes op bed, dus zeldzaam avondje gamen langer dan een uurtje, ik start de PS5 op…….. update

Niets van meegekregen, anders had ik de PS5 wel eerder aangeslingerd. Nu zit ik te kijken hoe het update bestand tergend traag gekopieerd wordt. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rekeewt
B-Real schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 20:14:
Aaargh, vriendinlief een avondje bios, kindjes op bed, dus zeldzaam avondje gamen langer dan een uurtje, ik start de PS5 op…….. update

Niets van meegekregen, anders had ik de PS5 wel eerder aangeslingerd. Nu zit ik te kijken hoe het update bestand tergend traag gekopieerd wordt. |:(
Autoupdate in standby geen optie meer? Had ik op mn ps4 altijd, nooit updaten dan ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimalFury
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-10 20:25
Deadeye headshots DMR. Iemand tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Nu online

Fanta

FordPerformance™️

Pfff ik zit al een eeuwigheid te wachten om te gaan spelen, updaten in de EA app gaat tergend langzaam. En waarom kan ik niet gewoon de MP spelen als de SP aan het updaten is? Krom.

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
EA-app gebruikers die op de release avond fouten ondervonden zouden toch compensatie krijgen? Ben net terug van vakantie, maar kan nergens iets erover vinden, ook geen ingame message. Moest ik hier toch nog iets voor doen?

Aanvulling met edit: Hmm zie ondertussen op Reddit talloze topics hierover en dat EA blijkbaar dit verkloot heeft. Maar ja, ik wil niet nu een seasonpass kopen terwijl ze de eerste gratis belooft hadden?

[ Voor 31% gewijzigd door Okasha op 28-10-2025 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 00:07
jagermeister schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 17:11:
Net even snel een potje Breakthrough op Blackwell Fields.
Voor zover ik nu zie is dat één grote clusterfuck. Als aanvallend team is er haast geen doorkomen aan met al die snipers die je op de flanken liggen op te wachten.
Mijn eerste keer op die map was als aanvallend team, en vond het juist echt geweldig. Constant actie, en bij de laatste 3 points met een tank naar binnen rijden en hoppa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 20:06:
[...]

Ja en als iedereen die recon speelt ook nog is begint met voertuigen spotten, dat zie ik echt amper iemand doen met die laser
Je hoeft toch niet persé die laser te gebruiken? Via de scoop van het geweer kan het ook. Als je die laser weg zet wordt die binnen no time gesloopt. En als nu gewoon eens iedereen, ongeacht de class, eens aan zou geven dat ie een vijand ziet die nog niet gespot is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
Wat een drama die nieuwe kaart.. sniperfest.

Redsec niet geprobeerd; ben beetje BR moe :-)

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 08:03
B-Real schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 20:14:

I know that feel bro… :|

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Lekker Ventje schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 20:35:
[...]

Je hoeft toch niet persé die laser te gebruiken? Via de scoop van het geweer kan het ook. Als je die laser weg zet wordt die binnen no time gesloopt. En als nu gewoon eens iedereen, ongeacht de class, eens aan zou geven dat ie een vijand ziet die nog niet gespot is.
Via de scope kan je enkel soldaten spotten, met die laser kan je voertuigen/Tanks/helis.. painten.
Hierdoor ziet je hele team de tank veel sneller en kunnen auto lock launcher veel sneller en verder hun rakket sturen.
Je hoeft hem niet weg te zetten, ik zet die nooit neer. Ik gebruik hem vaak als vizier om snel vijanden te spotten

Filmpje met uitleg: vanaf 4m28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rekeewt
hoe verander je het zoom lvl van variable zoom? zie er geen keybind voor, V werkt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01:09
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 20:06:
[...]

Painten bedoel je? Daar moet je je drone of C4 voor opgeven. Dat is wel een offer als je close combat recon mannetje speelt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-10 02:29
Ik krijg de hele controle toch niet helemaal lekker. Gaat regelmatig mis. Als je de yaw/roll van de ene stick op de andere wilt hebben dan heb je ineens dat een stick niets meer doet naar links en rechts. Daarnaast laten de controllers nog steeds niet de juiste controle zien in de setting menu als je die hebt aangepast. Toch wel basis dingen.

Edit: overigens was het menu al een drama. Nu met die store om de haverklap in je neus helemaal niks zeg. Bah. Ze moeten zich schamen om na een game voor de prijs verkocht te hebben zo pontificaal zooi proberen aan te smeren.

[ Voor 24% gewijzigd door dangerpaki op 28-10-2025 21:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:33
Battlefield REDSEC nu uitbrengen voelt toch niet helemaal goed. Gaat dit niet ten koste van de huidige playerbase? Je kan het natuurlijk ook andersom bekijken dat ze misschien Battlefield 6 gaan kopen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:53
Hmm. Net de laatste update neergezet. Ik ga van 180 frames op 3440x1440 naar 150. Wat is er veranderd in deze update. 9800x3d &7900xtx.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-10 19:18
Dank voor het delen. Heb het ook aangepast, maar toch loopt het niet mega soepel hier.

Ik zou heel graag een constante fps halen. Nu zie ik soms een hele korte hapering.

Heb een Nvidia 4080 16gb, AMD Ryzen 7 5800X3D 8-Core en 64gb ram. Mijn 165Hz scherm heeft G-sync. HDR heb ik uit. Ik moet daar toch wel een constante 120fps mee kunnen halen? Liefst 165 en dan mag dat wat mij betreft ook nog met upscaling. Heb eigenlijk van alles al geprobeerd, vsync aan/uit, lage settings, frame generation aan/uit, reflex low latency enabled+boost, noem het maar op.

Het is niet dat ik continu hele erg dips heb, maar regelmatig een spike ofzo. Haal soms dik 235fps, dan zou ik toch wel een mooie constante fps moeten kunnen krijgen? Had gehoopt dat de patch iets zou oplossen, maar helaas.

Heeft iemand de gouden tip(s)? Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:33
Ik speel op ps5 en krijg nu tijdens een spel plots een zwart scherm... Als ik respawn is het terug ik maar na 1 min weer een zwart scherm. Herkenbaar bij iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Ze hebben een aantal games compleet kansloos gemaakt door de tanks sterker te maken. Als je nu een map speelt waarbij 1 team alleen maar tanks heeft ben je kansloos. Zolang ze de tank met 1 of twee engineers blijven repareren zijn ze onoverwinnelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dat Gauntlet lijtk me ook wel cool. jullie dat al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
pina schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 21:52:
Ik speel op ps5 en krijg nu tijdens een spel plots een zwart scherm... Als ik respawn is het terug ik maar na 1 min weer een zwart scherm. Herkenbaar bij iemand?
Nee herken ik niet, normaal kunnen spelen net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-10 18:28

Phydomir

Dennis

Paar potjes op die nieuw map, conquest gespeeld. Toch knap dat er nu een map inzit die ik nog kutter vind dan Scorched Earth. Te veel spelers en te veel voertuigen op een te kleine map. Op een enkele map na zou echt iedere map lekkerder spelen als het max 16vs16 of 20vs20 zou zijn.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Phydomir schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 22:26:
Paar potjes op die nieuw map, conquest gespeeld. Toch knap dat er nu een map inzit die ik nog kutter vind dan Scorched Earth. Te veel spelers en te veel voertuigen op een te kleine map. Op een enkele map na zou echt iedere map lekkerder spelen als het max 16vs16 of 20vs20 zou zijn.
Ja het is echt een verschrikkelijke map haha.. bizar dat je zoiets uitbrengt vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijsbeer
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 06:31
Ik heb me juist prima vermaakt op die nieuwe map. Hele avond een beetje gevlogen met de jet en helicopter. Begin het eindelijk wat onder de knie te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 30-10 19:48
Zoo eindelijk de challenge 100 kills over 50m met Assault Rifle weten te voltooien, wat heeft deze challenge soms frustratie gekost. Nu nog ongeveer 30 kills met Kord 6P67 of B36A4

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:00
Ricmaniac schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 22:20:
Dat Gauntlet lijtk me ook wel cool. jullie dat al gedaan?
2 potjes gedaan, best leuk!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
  • Laatst online: 07:22
Season 1 challenge is heel onduidelijk. Je moet een aantal kills doen met de SU-230 LPVO kijker. Voor welk wapen is dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Virtua
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 00:25
Mischien heeft iemand hier wat aan met x3d
YouTube: AMD Core Parking Fixed in BATTLEFIELD 6 FINALLY!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsje043
  • Laatst online: 06:49
De nieuwe map vind ik verschrikkelijk. Waarom moeten punten in conquest zo kort op de HQ zitten? Nauwelijks flanking opties. Hoop snipers. Niet een map die ik vaker ga spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012

RawChild

PSN: Rawchild

Die nieuwe map.. is dat de standaard voor battlefield nu?
Gelukkig had ik al gezien dat de november map beter lijkt. Maar wat we nu aan Maps hebben is echt minimaal.. anders.. ongeïnspireerd..

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kevz
Ik begon gewoon te lachen toen de Breakthrough 64 match begon op die nieuwe map op defense. Met z'n 32'en om 1 vrachtwagen verdedigen 7(8)7

DICE is echt all-in om zo veel mogelijk COD gamers binnen te hengelen. 't Zag er in de video's al wat gemiddeld uit kwa grootte maar in deze objective modus is het echt minuscuul haha...

In Rush is het nog okay'ish, wat afwisseling in ieder geval.

[ Voor 8% gewijzigd door kevz op 29-10-2025 00:30 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik dacht dat sommige mensen beweerde dat de full release grote mappen zouden hebben. Tot nu toe heb ik nog een enkel gezien. En als ik dan kijk naar de nieuwe map Blackwell fields. Wat een slechte map man, echt zo slecht. Is dit nu de richting die Battlefield opgaat?

Ik spawnde op Blackwell Fields en ik was van "Ohh dit ziet er vet uit" met de zon en belichting maar toen ik eenmaal de map opende, toen had ik iets van WTF is dit?

Objecten liggen veel te kort bij de basis. Het is allemaal te smal vooral de manier hoe je richting objecten moet lopen. Je kunt maar van één kant aanvallen anders krijg je een melding dat je het slagveld aan het verlaten bent. Wie in godsnaam dacht dat dit nou bij Battlefield past? Je hebt een chokepoint en that's it. Je kunt andere objecten niet van een andere kant aanvallen, je MOET via de chokepoint lopen. Wat is dit voor een ameuristische level design?

Het wordt alleen maar meer statisch en minder dynamisch en sandbox achtig. Dit is echt een wanproduct aan het worden met het level design. Sorry, maar dit slaat echt werkelijk helemaal nergens op.

[ Voor 10% gewijzigd door Toonen1988 op 29-10-2025 02:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Virtua
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 00:25
vind het ook 3 keer niks...hier ga ik echt geen 1000+ uurtjes bij halem

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Virtua schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 02:05:
vind het ook 3 keer niks...hier ga ik echt geen 1000+ uurtjes bij halem
Ik zit nu op 35 uur en ik begin het eigenlijk al een beetje zat te worden. Ik lees veel kritiek op internet over de nieuwe Blackwell Fields map. Als EA dit probleem niet zal oplossen, ben ik bang dat het de komende maanden veel spelers zullen gaan stoppen.

En dan zie ik die streamers zeggen "SeE GuYs, We WeRe RiGhT" maar vergeten wel erbij te vermelden dat mensen juist zijn gestopt over het map design en niet wat de streamers wilde. Maar dat negeren ze maar, om toch hun gelijk te krijgen.

Let maar op, dat gaat gebeuren. Ik lees veel positieve reacties over de gameplay zelf, maar veel negativiteit over het map design. Als ze dit soort mappen blijven uitbrengen, ben ik bang dat het snel in spelers aantallen zal gaan dalen.

[ Voor 12% gewijzigd door Toonen1988 op 29-10-2025 02:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rekeewt
Hoe heet die ene map met die olievelden? Daar met m’n squad met 2 tanks de bergen in gereden en het hele enemy team (tanks, vliegtuigen en heli’s) de hele game plat kunnen leggen. Wij zaten op +- 30k punten per persoon in het squad (1 recon, 1 support en 2 engineers). Repairen, spotten en alles naar de klote :+ Die lockon missiles van tank zijn echt OP en engineer repairs zijn sterk! Leukste potje tot nu toe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Exactor it schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 21:17:
[...]

Painten bedoel je? Daar moet je je drone of C4 voor opgeven. Dat is wel een offer als je close combat recon mannetje speelt. :)
Jep, ik speel met een sniper dus heb geen c4 of drone nodig momenteel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online
De nieuwe update heeft een probleem met FSR. In het deployment scherm heb ik nog maar 40 FPS. Ook blijf ik de Directx crash Device Removed houden. Balen, heb al van alles geprobeerd.

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kesj schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 21:48:
[...]

Dank voor het delen. Heb het ook aangepast, maar toch loopt het niet mega soepel hier.

Ik zou heel graag een constante fps halen. Nu zie ik soms een hele korte hapering.

Heb een Nvidia 4080 16gb, AMD Ryzen 7 5800X3D 8-Core en 64gb ram. Mijn 165Hz scherm heeft G-sync. HDR heb ik uit. Ik moet daar toch wel een constante 120fps mee kunnen halen? Liefst 165 en dan mag dat wat mij betreft ook nog met upscaling. Heb eigenlijk van alles al geprobeerd, vsync aan/uit, lage settings, frame generation aan/uit, reflex low latency enabled+boost, noem het maar op.

Het is niet dat ik continu hele erg dips heb, maar regelmatig een spike ofzo. Haal soms dik 235fps, dan zou ik toch wel een mooie constante fps moeten kunnen krijgen? Had gehoopt dat de patch iets zou oplossen, maar helaas.

Heeft iemand de gouden tip(s)? Thanks!
Die is er niet. Constante FPS is bij zo’n massive multiplayer shooter een utopie. Battlefield leunt altijd zwaar op de CPU, dus dan zit je met een 5800x3D natuurlijk niet aan de high-end kant.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kesj
Rivanov schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 06:56:
[...]

Die is er niet. Constante FPS is bij zo’n massive multiplayer shooter een utopie. Battlefield leunt altijd zwaar op de CPU, dus dan zit je met een 5800x3D natuurlijk niet aan de high-end kant.
Dank voor je reactie. Volgens mij zit mijn cpu load rond de 50 tot max 70, dat is toch juist goed? Wat ik ook niet goed begrijp is dat een framedrop van 200+ fps naar zeg 115 zo duidelijk zichtbaar is. Boven de zeg 100 zou het toch vloeiend moeten zijn of is een drop altijd duidelijk te zien?

[ Voor 18% gewijzigd door kesj op 29-10-2025 07:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dan ben je mogelijk ook GPU bound. Hoe staan je settings en wat is je GPU load?
En al vaker vermeld. Er is géén One Solution Fix all.

Zoveel variabelen die invloed hebben.

Zelfs op mijn systeem heb ik geen 100% constante FPS de hele tijd. Fluctueert ook wel eens een keer.

[ Voor 60% gewijzigd door Rivanov op 29-10-2025 07:02 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kesj
Rivanov schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 07:00:
Dan ben je mogelijk ook GPU bound. Hoe staan je settings en wat is je GPU load?
En al vaker vermeld. Er is géén One Solution Fix all.

Zoveel variabelen die invloed hebben.
Gpu zit wel behoorlijk aan zijn max volgens Nvidia overlay. Maar een 4080 met 16gb is toch niet onderkant voor deze game?

Qua settings heb ik het ook als ik alles op low draai en met dlss performance, balanced en quality. Ook als ik dlaa kies en geen upscaling. En ook als ik in de game een frame limit op 120fps 1440p zet of vsync aanzet.

Ik haal echt een bizar hoge fps, daar heb ik geen klagen over. En als ik geen constante fps kan halen is dat ook geen ramp. Als het maar vloeiend blijft. Maar ik zie soms toch even een korte hapering. Heb jij dat ook?

[ Voor 6% gewijzigd door kesj op 29-10-2025 07:07 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• HertogJack
Kunnen we aub een apart bf6 pc problemen topic maken?

Zodat het hier alleen over de game kan gaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:59
New Sobek City vond ik al best een sniper map maar viel wel omheen te werken. Blackwell Fields daarentegen, wat een sniper bagger. Heel die heuvelrug ligt vol met Recon.

Die staat na 1 avondje al op mijn filter list :+

Waar zijn die 2 andere maps dan, Eastwood en Ice Lock :? Of zitten die niet in conquest?
Pagina: 1 ... 61 ... 63 Laatste

Let op:
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers.

Voor technische problemen met de PC versie, is er een speciaal topic geopend: [PC] Battlefield 6 - Het Technische problemen topic

Politieke discussie rondom deze game hoort hier niet thuis. Graag alleen over de inhoud praten en niet over politieke standpunten.