Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:03
Mja met COD heb je dat ook wel eens zeker, zit het dan in de netcode dat jou groep wat nadeel heeft qua input, toch wat milliseconden lag ik heb werkelijk geen idee maar het begin op te vallen en te irriteren.
Je ziet snel genoeg hoe de vlag erbij hangt want dan is iedere tegenstander veel sneller dan jou.
Laatste potje had ik ook het idee dat ze mij later zagen, ik kon ze veel makkelijk raken en lijkt het alsof de bewegingen vloeiender gaan, maar dat laatste is misschien denkbeeldig.

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 00:07
Krijg met geen mogelijkheid de laatste weekly. Kills enemy squad in squad deatmatch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Vandaag in de tech issues blog /s: Alle apps doorgelopen die 1 of andere overlay heeft en uitgezet. Alleen Afterburner staat nog aan, maar daar in de Power en Power% uitgezet, die sensoren blijken met AMD Ryzen niet lekker samen te werken. Geswitched van unlimited fps naar fps cap met Afterburner/Rivatuner op async. Rivatuner kan super soepel zijn maar ietsje meer input lag hebben, al lijkt dat bij BF6 paradoxaal het snelste te werken. Ook wat simpele dingen juist wel aangezet zoals hardware acceleration in Discord, zodat de CPU echt weinig zou hoeven te doen (CPU capped hier, zoals de meeste. BF6 is zeer heavy op de processor)

Stuk of 8 games soepel gespeeld, en als het soepel loopt is het een fijn spel. Maar 't is nu net 8u in de avond dus even kijken of dat aanhoud. En wie weet hebben ze gewoon de servers verbeterd ofzo en was dat de enige reden dat het nu iets lekkerder gaat /jinx :+
De gedachte ging bij mij ook rond dat het vaak verkeerd gaat zodra ik met een Party samen speel, wie weet gebruikt dat EA social gedeelte gewoon unnodig veel CPU, 't is wel EA waar we het over hebben natuurlijk :P

[ Voor 6% gewijzigd door kevz op 27-10-2025 20:20 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:08

HugoBoss1985

Xenotech

Als dat geen cheater is (maar latency o.i.d.) dan vraag ik me toch echt af waarom dit mogelijk is... waarom de developer hier geen rekening mee heeft gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MainframeX
  • Registratie: September 2017
JelleJaapJansen schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 19:47:
[...]

Ik had er tijdens de beta geen last van.

De eerste twee potjes FPS tussen de 140-100 derde potje dropt de FPS naar 70-40, en dat is behoorlijk merkbaar. Je ziet ook dat als je het spel start dat mijn VRAM rond de 8GB zit, maar als je tijdens potje 3 kijkt dan zit mijn VRAM over de max van 12GB (heb zelf een 4070).

[...]

Ik zal is kijken maar heb mijn settings over het algemeen niet heel hoog staan omdat ik over het algemeen frames belangrijker vindt dan hogere settings. Heb ook al verschillende drivers geprobeerd maar niks lijkt nog te werken.
Ok, wat ik tot nu toe gedaan heb; Alle rood gemarkeerde cpu instellingen weer terug naar high/ultra. Textures naar ultra. HAGS staat uit (kan je in windows settings uitzetten, daarna ff rebooten).

In m'n User.cfg staat:

>>>>>
worldrender.motionblurenable 0

Thread.ProcessorCount 24
Thread.MaxProcessorCount 24
Thread.MinFreeProcessorCount 0
Thread.JobThreadPriority 0
GstRender.Thread.MaxProcessorCount 24
<<<<<

Bovenstaande moet je ff aanpassen naar je processortype. Eerste twee threadwaarden stel je in aantal cores en laatste GstRender waarde naar het aantal threads dat je hebt. Voor een proc met multithreading (AMD cpu's en oudere Intel cpu's) is dat bij 8, 8, 16. Bij mij staan ze allemaal op 24 omdat de latere Intel processoren geen SMT meer doen.

That's it. Daarmee werkt de game prima bij mij nu; geen microstutters meer en ook geen waarneembare groei in gpu vram.

Idempotent.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 16:15
Ik weet niet wat het is met dit spel maar ik heb zo vaak dat je een half magazijn leegschiet op een enemy, allemaal hitmarkers krijgt, maar geen kill. Diegene draait zich om, schiet op jou en je bent in 0,1 seconde dood .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:54
Pukson schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 20:17:
Krijg met geen mogelijkheid de laatste weekly. Kills enemy squad in squad deatmatch
Deze lukt mij ook niet. Hoeveel ik ook speel, en ook als ik in goede squad zit die ver boven andere squads eindigt, lijkt deze niet op te tellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Watch #Battlefield6's RedSec streams to earn new in-game rewards from October 28th (8 AM PT) till November 4th (11:59 AM PT) via Twitch 🪂

1 Hour -> "Hitchhiking" Vehicle Decal.
2 Hours -> "Marauder" Vehicle Skin.
3 Hours -> "Highland Hunter" Weapons Package.
4 Hours > "No Mercy" Soldier Skin.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gARkGTH6nnTSY7Lws_-Ji_577sw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VOnABTEhjoI1GHnhdpnVvyQQ.jpg?f=fotoalbum_large

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MainframeX
  • Registratie: September 2017
GT-R schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 22:03:
Ik weet niet wat het is met dit spel maar ik heb zo vaak dat je een half magazijn leegschiet op een enemy, allemaal hitmarkers krijgt, maar geen kill. Diegene draait zich om, schiet op jou en je bent in 0,1 seconde dood .
Netcode en dat is bij zo'n beetje iedere battlefield bij launch wel een issue geweest. Met een paar patches is dat wel nagenoeg weg. Duurt even.

Idempotent.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:18
Goede video van Jackfrags. Ik vond het de moeite waard.

YouTube: Battlefield 6 Pro Tips, Secrets and Settings...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:21

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Een boel handige tips...

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
kevz schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 20:18:
Vandaag in de tech issues blog /s: Alle apps doorgelopen die 1 of andere overlay heeft en uitgezet. Alleen Afterburner staat nog aan, maar daar in de Power en Power% uitgezet, die sensoren blijken met AMD Ryzen niet lekker samen te werken. Geswitched van unlimited fps naar fps cap met Afterburner/Rivatuner op async. Rivatuner kan super soepel zijn maar ietsje meer input lag hebben, al lijkt dat bij BF6 paradoxaal het snelste te werken. Ook wat simpele dingen juist wel aangezet zoals hardware acceleration in Discord, zodat de CPU echt weinig zou hoeven te doen (CPU capped hier, zoals de meeste. BF6 is zeer heavy op de processor)

Stuk of 8 games soepel gespeeld, en als het soepel loopt is het een fijn spel. Maar 't is nu net 8u in de avond dus even kijken of dat aanhoud. En wie weet hebben ze gewoon de servers verbeterd ofzo en was dat de enige reden dat het nu iets lekkerder gaat /jinx :+
De gedachte ging bij mij ook rond dat het vaak verkeerd gaat zodra ik met een Party samen speel, wie weet gebruikt dat EA social gedeelte gewoon unnodig veel CPU, 't is wel EA waar we het over hebben natuurlijk :P
Eerste avond in 2 weken dat BF6 gewoon 8+ potjes blijft werken. Misschien werken de bovenstaande dingen dan toch wel + HAGS uit. Of de servers zijn verbeterd? Al lees ik dat de netcode nog steeds als slecht ervaren word. Bij mij in ieder geval te doen vandaag, nog steeds matig over het algemeen, maar niet dat zo dat ik Alt+F4 uit frustratie :P

edit; Als ik google op Afterburner + Power dan komen er best veel resultaten naar boven bij mensen met een AMD CPU en een nVidia GPU. Facepalm momentje denk ik dan maar. Blijkt dat je dus beter alle sensor monitoring software al die power sensor dingen uit moet zetten als je last hebt van microstuttering. Misschien helpt 't iemand.

[ Voor 9% gewijzigd door kevz op 28-10-2025 00:26 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:51
Toch flink wat klachten. Dan heb ik blijkbaar mazzel met m’n 5800X3D, en 7900XT. Speel op ultra, nergens last van. En vind het een geweldige game, vermaak me prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

fwiw: Bij multi-chiplet AMD cpu's: Zodra EA anticheat actief wordt, werkt coreparking niet meer en worden beide ccd's weer actief.
.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:33
HertogJack schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 11:24:
[...]

Klopt.. Al dat gedoe over drivers en settings word ik echt helemaal lijp van.

Geef ons dan lekker een console topic
Of een gameplay topic en een technische problemen topic

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:51

On_E

Housemusic

Haha wauw, er blijkt gewoon een ‘Soldier Visibilty’ setting te zijn, waarmee vijanden een witte gloed om zich heen krijgen… (‘SOLVIS ‘ filter bij Grafische settings)

Waarom staat dit niet standaard aan? :D
Een van mijn vriendengroep’s grootste klachten, we zien ze amper…

[ Voor 4% gewijzigd door On_E op 28-10-2025 09:17 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:18
Video met info over BR:

YouTube: WATCH THIS FIRST! Battlefield REDSEC Battle Royale Explained + Day O...

[ Voor 3% gewijzigd door kesj op 28-10-2025 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
  • Laatst online: 22:03
Kwam die patch gelijk met die BR uit vandaag?

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:48
merlin1201 schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 09:26:
Kwam die patch gelijk met die BR uit vandaag?
Ja

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +2 Henk 'm!
kevz schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 00:07:
[...]

Eerste avond in 2 weken dat BF6 gewoon 8+ potjes blijft werken. Misschien werken de bovenstaande dingen dan toch wel + HAGS uit. Of de servers zijn verbeterd? Al lees ik dat de netcode nog steeds als slecht ervaren word. Bij mij in ieder geval te doen vandaag, nog steeds matig over het algemeen, maar niet dat zo dat ik Alt+F4 uit frustratie :P

edit; Als ik google op Afterburner + Power dan komen er best veel resultaten naar boven bij mensen met een AMD CPU en een nVidia GPU. Facepalm momentje denk ik dan maar. Blijkt dat je dus beter alle sensor monitoring software al die power sensor dingen uit moet zetten als je last hebt van microstuttering. Misschien helpt 't iemand.
Al sinds de release van de 9800x3D is dit een issue en is dat de oplossing.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rekeewt
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 14:57
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-bWCG8mpFGSrTAh6HnGHIxLRiKA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0Tvwd3T3I4i98cuBlaiQSpvw.png?f=fotoalbum_large

Let's go, 17:00 start het seizoen volgens mij :)
Update is 17,0 gb en was vanaf 10:00 te downloaden.

[ Voor 3% gewijzigd door rekeewt op 28-10-2025 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:29

Vrijdag

De Zwarte

Downloaden van de patch kan vanaf 11:00 Nederlandse tijd. Content wordt vrijgegeven vanaf 17:00 vanmiddag:

Battlefield 6 Seizoen 1 Update 1.1.1.0 patch notes:

We are deploying Update 1.1.1.0 on Tuesday, October 28, followed by the Season 1 launch later that day at the following times:

11:00 (Nederlandse tijd): Update 1.1.1.0 goes live on all platforms. Players will be prompted to download and install the update, which includes all technical and gameplay changes.
17:00 (Nederlandse tijd): Season 1 content, including the Battle Pass and new seasonal features, becomes available for all players.

Between these times, players can continue to play Battlefield 6 as normal after updating, but Season 1 content and progression will unlock at 17:00 (Nederlandse tijd).The Season 1 Update marks the next step in our ongoing journey to evolve and expand the Battlefield 6 experience. This includes fixes, balance changes, and quality-of-life improvements focused on polish, performance, and player feedback to deliver an even smoother experience moving forward.

Patchnotes ondermeer hier te lezen bij IGN: https://nl.ign.com/battle...ttle-royale-online-gelekt

[ Voor 7% gewijzigd door Vrijdag op 28-10-2025 10:47 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BR kan mij persoonlijk gestolen worden. Wil enkel de bugfixes. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Vrijdag schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 10:46:
Downloaden van de patch kan vanaf 11:00 Nederlandse tijd. Content wordt vrijgegeven vanaf 17:00 vanmiddag:

Battlefield 6 Seizoen 1 Update 1.1.1.0 patch notes:

We are deploying Update 1.1.1.0 on Tuesday, October 28, followed by the Season 1 launch later that day at the following times:

11:00 (Nederlandse tijd): Update 1.1.1.0 goes live on all platforms. Players will be prompted to download and install the update, which includes all technical and gameplay changes.
17:00 (Nederlandse tijd): Season 1 content, including the Battle Pass and new seasonal features, becomes available for all players.

Between these times, players can continue to play Battlefield 6 as normal after updating, but Season 1 content and progression will unlock at 17:00 (Nederlandse tijd).The Season 1 Update marks the next step in our ongoing journey to evolve and expand the Battlefield 6 experience. This includes fixes, balance changes, and quality-of-life improvements focused on polish, performance, and player feedback to deliver an even smoother experience moving forward.

Patchnotes ondermeer hier te lezen bij IGN: https://nl.ign.com/battle...ttle-royale-online-gelekt
0900 UTC is 10.00 NL tijd...bezig met downloaden :P

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartStaal98
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 13:34
Niets over het aanpassen van de challenges? Ik lees alleen dat ze wat tekstuele fouten in de challenges hebben aangepast... Ben benieuwd of een aanpassing van de challenges wel meegenomen is in deze update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:15
Is de patch al live? Heb namelijk net op de oilfields map gespeeld.

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rekeewt
jorank schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 11:00:
Is de patch al live? Heb namelijk net op de oilfields map gespeeld.
Ja, 10u, ik heb hem al geïnstalleerd

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

LosGieros schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 10:49:
[...]

0900 UTC is 10.00 NL tijd...bezig met downloaden :P
Afbeeldingslocatie: https://www.matrasfactory.nl/media/wysiwyg/blog/dirk-jan-klok-verzetten.jpg

Zomertijd wintertijd gedoe :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

BartStaal98 schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 10:57:
[...]

Niets over het aanpassen van de challenges? Ik lees alleen dat ze wat tekstuele fouten in de challenges hebben aangepast... Ben benieuwd of een aanpassing van de challenges wel meegenomen is in deze update.
Ik zou het eerlijk gezegd ook niet weten. Misschien dat er nog later aanpassingen gedaan worden aan de challenges/gecommuniceerd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:53
Als we dan toch een BR krijgen hoop ik dat een groot gedeelte van de COD spelers daar naar verhuizen want word een beetje moe van de bunny hoppende/slidende spelers atm :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Laatst online: 17:30

Stimulate14

⭐⭐⭐

Hmmm toch maar eens kopen dan. Wat een hype.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Gixxer27 schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 11:07:
Als we dan toch een BR krijgen hoop ik dat een groot gedeelte van de COD spelers daar naar verhuizen want word een beetje moe van de bunny hoppende/slidende spelers atm :+
Wat zal dat een verademing zijn, hopelijk blijven de echte bf fans in multiplayer en gaan voor de objectiefs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
De ironie is dat ik er een deja vu gevoel bij krijg, dus ik zal het vast lang geleden al geweten hebben. Maar dan zet je alles weer aan om deze game te finetunen en maak je het erger /facepalm.

30.2GB update vandaag op Steam, hopelijk fixed dit een boel en een nieuwe map is welkom :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serpz0r
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13:37
Ik speel sinds kort ook BF6, geen last van stuttering of iets dergelijks.
Ik merk alleen op dat als ik soms de diepte in wil kijken (bij grotere maps buiten) dat ik dan alleen wit zie.
Is dit normaal voor dit spel, of ligt dit aan bepaalde settings?
Ik heb (nog) niks aangepast aan de settings.

Hardware (alleen de relevante geselecteerd) die ik gebruik:
#CategorieProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 7 9700X Boxed€ 283,99€ 283,99
1MoederbordenASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI€ 149,-€ 149,-
1VideokaartenGigabyte Radeon RX 7900 XT GAMING OC 20G€ 744,97€ 744,97
1Geheugen internG.Skill Trident Z5 Neo RGB F5-6000J3636F16GX2-TZ5NR€ 149,-€ 149,-
1MonitorsAOC CU34G2XP/BK Zwart€ 253,20€ 253,20

Als je niet tevreden bent met het antwoord, dan heb je misschien de vraag verkeerd gesteld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BartStaal98
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 13:34
Serpz0r schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 11:23:
Ik speel sinds kort ook BF6, geen last van stuttering of iets dergelijks.
Ik merk alleen op dat als ik soms de diepte in wil kijken (bij grotere maps buiten) dat ik dan alleen wit zie.
Is dit normaal voor dit spel, of ligt dit aan bepaalde settings?
Ik heb (nog) niks aangepast aan de settings.
Het is een bekend probleem dat de wereld soms over-exposed is. Met name als je binnen staat en naar buiten wil kijken, of andersom. Daar wordt met de update van vandaag een flinke verbetering in beloofd. Er is ook een instelling genaamd "world brightness". Die staat standaard op 50, maar kan je prima op 30-40 instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimalFury
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-10 20:25
Ik zie geen aanpassingen in de challenges. Er is nieuwe map live. Had gehoopt op Californië

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDot
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:34
PrimalFury schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 11:31:
Ik zie geen aanpassingen in de challenges. Er is nieuwe map live. Had gehoopt op Californië
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/caVmx33fsr_IHhwG0HODNf_1OcU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/SyRQk43Z4E0nBbNdWKLn03R7.png?f=user_large

Misschien heeft dit er iets mee te maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:07

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Battlefield6 Update 1.1.1.0 is now live on all plaforms ⏬

▪️ PC: 23.7 GB (Steam) / 27.6 GB (EA App)
▪️ PlayStation 5: 5.7 GB
▪️ Xbox Series X: 21.5 GB
▪️ Xbox Series S: 14 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:09
Bij de assignments is nauwelijks iets veranderd maar de respawnkeuze werkt nu goed!
Lijkt er ook op dat de spreiding van de kogels nu minder is, ik scoor makkelijker kills met de SVK nu.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:51
Inladen van graphics.

Mijn PC is na het laden van een potje meteen 'ingeladen'
(Ryzen 7 5700X/ RTX 4070/ 32 GB@3200/ spel geinstalleerd op SSD/ Ultrawide 2K) +100 GB vrij op M2 schrijf

Mijn Zoon zijn pc laden de graphics nog in bij het starten van een game, dus het geweer komt na een paar seconden tevoorschijn en bomen/ gebouwen zien er vaag uit maar na een seconde of 10 goed.
(Ryzen 7 3700X / RX 6700 XT/ 32GB@3200/ ook op een SSD geinstalleerd/ Full HD) 20GB vrij op M2 schrijf.

Beide PC's draaien op een framerate van boven de 80.

Heeft iemand dezelfde ervaring? ik kan vanavond oplossingen uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
Bintzak schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 11:42:
Inladen van graphics.

Mijn PC is na het laden van een potje meteen 'ingeladen'
(Ryzen 7 5700X/ RTX 4070/ 32 GB@3200/ spel geinstalleerd op SSD/ Ultrawide 2K) +100 GB vrij op M2 schrijf

Mijn Zoon zijn pc laden de graphics nog in bij het starten van een game, dus het geweer komt na een paar seconden tevoorschijn en bomen/ gebouwen zien er vaag uit maar na een seconde of 10 goed.
(Ryzen 7 3700X / RX 6700 XT/ 32GB@3200/ ook op een SSD geinstalleerd/ Full HD) 20GB vrij op M2 schrijf.

Beide PC's draaien op een framerate van boven de 80.

Heeft iemand dezelfde ervaring? ik kan vanavond oplossingen uitproberen.
Enige wat ik kan bedenken, is dat sommige SSD's trager worden des te voller ze zijn. Maar details weet ik niet en heb dit zelf nooit ervaren (en heb ook meestal 150gb+ vrij op een 1000gb SSD)

edit; Beiden een SSD benchmark tool draaien om te controleren is een optie. En Steam maakt het gelukkig makkelijk om games te verplaatsen van schijf naar schijf (Steam Settings -> Storage)

[ Voor 9% gewijzigd door kevz op 28-10-2025 11:51 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:51
kevz schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 11:44:
[...]

Enige wat ik kan bedenken, is dat sommige SSD's trager worden des te voller ze zijn. Maar details weet ik niet en heb dit zelf nooit ervaren (en heb ook meestal 150gb+ vrij op een 1000gb SSD)
Denk hetzelfde, de SSD zelf heeft nog zat ruimte maar de M2 waar het besturingssysteem opstaat zit bijna vol. Kan proberen het spel op de M2 schrijf te instaleren maar zal dan even ruimte moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

On_E schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 09:16:
[...]

Haha wauw, er blijkt gewoon een ‘Soldier Visibilty’ setting te zijn, waarmee vijanden een witte gloed om zich heen krijgen… (‘SOLVIS ‘ filter bij Grafische settings)

Lijkt me haast een cheat. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Miesjh schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 11:33:
Battlefield6 Update 1.1.1.0 is now live on all plaforms ⏬

▪️ PC: 23.7 GB (Steam) / 27.6 GB (EA App)
▪️ PlayStation 5: 5.7 GB
▪️ Xbox Series X: 21.5 GB
▪️ Xbox Series S: 14 GB
Steam geeft bij mij 30,2 GB aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

rekeewt schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 10:44:
[Afbeelding]

Let's go, 17:00 start het seizoen volgens mij :)
Update is 17,0 gb en was vanaf 10:00 te downloaden.
LOL.. wat zijn dit nou weer voor skins? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
Valt erg mee, of tegen haha. Behoorlijk subtiel:
YouTube: Best Graphics Settings for Battlefield 6: EVERY Setting Compared and...

Ik heb het aan staan maar merk er zelden wat van eigenlijk. Het effect lijkt pas op afstand te werken dus in close combat in een donker kamertje doet het niets.

[ Voor 15% gewijzigd door kevz op 28-10-2025 12:02 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serpz0r
  • Laatst online: 13:37
BartStaal98 schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 11:28:
[...]

Het is een bekend probleem dat de wereld soms over-exposed is. Met name als je binnen staat en naar buiten wil kijken, of andersom. Daar wordt met de update van vandaag een flinke verbetering in beloofd. Er is ook een instelling genaamd "world brightness". Die staat standaard op 50, maar kan je prima op 30-40 instellen.
Precies dit, hoop dat het na de update beter is.

Als je niet tevreden bent met het antwoord, dan heb je misschien de vraag verkeerd gesteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:07

Miesjh

Battlefield 6 NEW BattleRoyal Gameplay - REDSEC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23:36

BroWohsEdis

George Orwell was right.

On_E schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 09:16:
[...]

Bijzonder, bij mij staat dit standaard aan
Ik word niet echt warm meer van Battle Royales, maar ziet er goed genoeg uit om de CoD spelers over te halen :P krijg er flinke kriebels van hoeveel het op Warzone lijkt, leuk voor de streamertjes.

[ Voor 34% gewijzigd door BroWohsEdis op 28-10-2025 12:31 ]

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 16:15
Rivanov schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 10:48:
BR kan mij persoonlijk gestolen worden. Wil enkel de bugfixes. :)
En nieuwe maps, veel maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:51

On_E

Housemusic

BroWohsEdis schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 12:18:
[...]

Het stond hier blijkbaar ook al aan. :+
Dooie mus.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
En wat is nu het verschil na da update ?......... ik merk er helemaal niks van.

Spijt van dat ik deze meuk heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:53

spartacusNLD

This is Sparta!!

Dit was nog van de playtest / battlefield labs.

Vanmiddag hopelijk wat minder bugs dan in deze video.

Kan zelfs niet bevestigen dat ik ook aan de playtest heb meegedaan en dat er nogal wat zaken waren die opgelost moesten worden. :+

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BroWohsEdis schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 12:18:
[...]

[...]

Ik word niet echt warm meer van Battle Royales, maar ziet er goed genoeg uit om de CoD spelers over te halen :P krijg er flinke kriebels van hoeveel het op Warzone lijkt, leuk voor de streamertjes.
Zolang die dan ook maar bij BR blijven en niet de normale MP gaan "vervuilen". :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

RoaDHouse schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 12:47:

https://www.reddit.com/r/Battlefield6/s/Gd10wh3LKq

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rekeewt

Wat is jouw probleem (met accent)?
Prima spel toch? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
Net een update op de PS5. Weekly is nu locked ineens. Alles staat dat het nieuw is. Wat een rotzooi in de UI.

Blackwell Fields en dan Breaktough is wel echt super nice.

[ Voor 22% gewijzigd door Pukson op 28-10-2025 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23:36

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Bloom is echt wel een stuk beter na de update, in de range getest met de SCAR-H en de kogels landen veel consistenter. SMG's nog steeds OP though.

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GK87
  • Niet online
Hebben we nog ergens een lijst van gamers op PS5? Die Excel wat hier voorbij kwam doet het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

BroWohsEdis schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 14:03:
Bloom is echt wel een stuk beter na de update, in de range getest met de SCAR-H en de kogels landen veel consistenter. SMG's nog steeds OP though.
Dat van die SMG's vindt ik echt irritant.. op afstanden waar je met een AR altijd zou moeten winnen wordt je gewoon neergemaaid door een SMG ;(

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:37

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

rekeewt schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 13:10:
[...]

Wat is jouw probleem (met accent)?
Prima spel toch? :)
Ik krijg Tonnano vibes :D

Na de update waren mijn inverted instellingen voor alleen infanterie aangepast naar normaal terwijl het schuifje wel aanstond voor All inverted.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Exposure is gefixt.
Van Reddit:

Voor patch

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OQVqPXDxO2ZMAr_u2gIHLU2ESVU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/N9pwJnHNOfPqZvDWMqi4wSyN.png?f=fotoalbum_large

Na patch

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aFcS5gQugOF3vsZElUL3i_cBrkw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mmp6gm37J7D464BOqmxl0q5p.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Nu zie je alleen binnen niets meer. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rekeewt
Rivanov schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 14:22:
lololol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDLegion
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 16:16
Denken jullie dat er vandaag ook een in-game shop komt? Heb wel trek in een paar leuke skins.

Er zijn over veel dingen die vandaag uit komen leaks geweest, zoals de skins van de battle pass en de battle royale mode. Maar een in-game shop is niks over bekend.

Zou toch wel bijzonder zijn met name voor de gratis battle royale game dat ze geen enkele vorm van monetization hebben behalve de battle pass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDLegion

Vind het de beste shooter van de laatste 5 jaar. Snap de haat echt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:35
spartacusNLD schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 12:48:
[...]

Kan zelfs niet bevestigen dat ik ook aan de playtest heb meegedaan en dat er nogal wat zaken waren die opgelost moesten worden. :+
Stel he, stel dat je wel aan de playtest meegedaan zou hebben. Hoe zou je dit vergelijken met Warzone (dit vraag ik alleen in het algemeen). Hetzelfde idee een beetje? Gave map?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

AMDLegion schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 14:51:
Denken jullie dat er vandaag ook een in-game shop komt? Heb wel trek in een paar leuke skins.
Ja, er staat bijvoorbeeld ergens verstopt een USA Rangers skin die onderdeel is van een ''pack'' dus verwacht wel.. zal die zo online komen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AMDLegion
Rivanov schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 14:22:
Zou de flashlight attachment helpen? of is die alleen maar voor t verblinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDLegion
spartacusNLD schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 14:53:
[...]

Ja, er staat bijvoorbeeld ergens verstopt een USA Rangers skin die onderdeel is van een ''pack'' dus verwacht wel.. zal die zo online komen?
Nice! Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

xoniq schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 14:52:
[...]
Stel he, stel dat je wel aan de playtest meegedaan zou hebben. Hoe zou je dit vergelijken met Warzone (dit vraag ik alleen in het algemeen). Hetzelfde idee een beetje? Gave map?
Langzamer, loot systeem lijkt erop maar is anders. Ook hier weer vooral op safe gespeeld en het is de battlefield remake van warzone. Iets te hoge TTK, maar dat kan aan de playtest liggen.

Verder heel veel visuele bugs, maar goed. Dat lijkt me opgelost zodadelijk.

De map zag er heel heel tof uit, maar beter dan warzone 1.0? Dat denk ik niet. (heb tijdens corona warzone helmaal grijs gespeeld, daarna nooit meer aangeraakt)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gixxer27
AMDLegion schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 14:51:

Er zijn over veel dingen die vandaag uit komen leaks geweest, zoals de skins van de battle pass en de battle royale mode. Maar een in-game shop is niks over bekend.

Zou toch wel bijzonder zijn met name voor de gratis battle royale game dat ze geen enkele vorm van monetization hebben behalve de battle pass.
Laat al die kneut aub in COD, skins boeien me dus totaal niet liever meer maps en fixes ed. van de huidige bekende issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Gixxer27 schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 14:56:
[...]

Laat al die kneut aub in COD, skins boeien me dus totaal niet liever meer maps en fixes ed. van de huidige bekende issues.
Je kan heel veel wapen skins al inzien.. en sommige lijken gewoon echt op COD ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
spartacusNLD schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 14:55:
[...]

Langzamer, loot systeem lijkt erop maar is anders. Ook hier weer vooral op safe gespeeld en het is de battlefield remake van warzone. Iets te hoge TTK, maar dat kan aan de playtest liggen.

Verder heel veel visuele bugs, maar goed. Dat lijkt me opgelost zodadelijk.

De map zag er heel heel tof uit, maar beter dan warzone 1.0? Dat denk ik niet. (heb tijdens corona warzone heelmaal grijs gespeeld, daarna nooit meer aangeraakt)
Langzamer is niet erg, ik vind bij CoD het al pure 'apenkooien' worden zodra je iemand tegen komt. Bijna tikkertje spelen voor volwassenen.

Ach, ga het gewoon proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMDLegion
Gixxer27 schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 14:56:
[...]

Liever elk jaar een nieuwe battlefield dan? Ik heb liever dat de community de game support met skins dan dat we elk jaar een nieuwe battlefield release krijgen.

En skins hoeven niet zoals COD, ze kunnen ook gewoon waarheidsgetrouwe uniforms van bepaalde special forces gaan verkopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gixxer27
spartacusNLD schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 14:56:
[...]

Je kan heel veel wapen skins al inzien.. en sommige lijken gewoon echt op COD ;(
En dat is nu net wat er niet in een BF game thuis hoort imho, als er al skins moeten komen houd het dan wel enigszins in de realiteit en niet net als het nu in COD gaat aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDLegion
spartacusNLD schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 14:56:
[...]

Doel je hier op die ( onder andere ) gouden sniper en bijvoorbeeld de fel blauwe uniform skin? Dat waren toch battle pass items?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

AMDLegion schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 15:00:
[...]

Doel je hier op die ( onder andere ) gouden sniper en bijvoorbeeld de fel blauwe uniform skin? Dat waren toch battle pass items?
Ja, idd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gixxer27
AMDLegion schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 14:59:
[...]

Liever elk jaar een nieuwe battlefield dan? Ik heb liever dat de community de game support met skins dan dat we elk jaar een nieuwe battlefield release krijgen.

En skins hoeven niet zoals COD, ze kunnen ook gewoon waarheidsgetrouwe uniforms van bepaalde special forces gaan verkopen.
Sorry maar wat hebben skins ermee te maken om een game te supporten, BF is geen POE die FTP is dus die redenering slaat totaal nergens op, in het verleden kregen we ook gewoon nieuwe maps ed. in BF 3/4 en als het een grote toevoeging betrof zat het in een DLC dus daar heb je die kneut uit shops totaal niet voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
De framerate limiter werkte eerst helemaal niet en nu alleen in het hoofmenu 8)7 (bij mij dan)

[ Voor 8% gewijzigd door LosGieros op 28-10-2025 15:03 ]

Rapapa...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Buizerd__NL
De REDSEC mao

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IxVbJTYOrgQ-iz9bDoRDhFL8n8A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7MGgzWEezf9qRPldCBmE2tzt.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMDLegion
Gixxer27 schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 15:02:
[...]

Sorry maar wat hebben skins ermee te maken om een game te supporten, BF is geen POE die FTP is dus die redenering slaat totaal nergens op, in het verleden kregen we ook gewoon nieuwe maps ed. in BF 3/4 en als het een grote toevoeging betrof zat het in een DLC dus daar heb je die kneut uit shops totaal niet voor nodig.
Klinkt als idealisme, ik zou ook graag willen dat we terug kunnen naar een tijd waar we geen monetization buiten het initiele prijskaartje nodig hadden.
Maar tegenwoordig is het naïef om dat nog te geloven/willen/verwachten van een beursgenoteerd bedrijf ( met name als EA ).

Dus als ze niet genoeg geld uit deze game kunnen melken zal het resulteren in snellere releases van nieuwe games waar ik persoonlijk niet op zit te wachten. Heb liever dat ze 1 game wel 5 jaar supporten met seasonal content.

En sommige dingen zijn wel beter vergeleken met de Battlefield 4 era, toen had je namelijk betaalde map packs waardoor de player base opgedeeld werd. Tegenwoordig is seasonal content gratis en kan iedereen alle maps spelen zolang ze de base game bezitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDLegion
Ja oke, vind t zelf nog meevallen. Had liever ook meer waarheidsgetrouwe mil-sim skins gezien maar vind het zelf nog niet echt op COD lijken.

Ik hoop dat de store betere skins heeft, zou het vet vinden als we KMAR skins krijgen of andere echte special units.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDLegion
Nice, dus we kunnen op ''Golf Course'' de nieuwe ''Eastwood'' map vroegtijdig gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Laatst online: 13:51
Ik baal echt dat initiation niet meer speelbaar is. Kan wel een eigen bots server hosten maar daar krijg je geen wapen xp voor.

Weet niet wat er is gebeurd maar alle potjes die ik vandaag heb gespeeld leek wel alsof ik tegen pro spelers speelde. Echt niet te harden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Nice. Ik ga deze game zeker een poging geven. Ik speel meestal met anderen van mijn leeftijd (tussen de 37 en 39 jaar oud) Warzone casual, zien of deze map wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:45

ManiacsHouse

Scheisse!

Geschatte tijd resterend: 06:21:16 (voor de update) euhm okay... :X 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door ManiacsHouse op 28-10-2025 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Laatst online: 13:51
xoniq schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 15:13:
[...]

Nice. Ik ga deze game zeker een poging geven. Ik speel meestal met anderen van mijn leeftijd (tussen de 37 en 39 jaar oud) Warzone casual, zien of deze map wat is.
Kopen? Ik doe hem weg namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:33
Heaget schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 15:11:
Ik baal echt dat initiation niet meer speelbaar is. Kan wel een eigen bots server hosten maar daar krijg je geen wapen xp voor.

Weet niet wat er is gebeurd maar alle potjes die ik vandaag heb gespeeld leek wel alsof ik tegen pro spelers speelde. Echt niet te harden.
Overdag kom je zeker pro spelers tegen (jongeren en studenten) die erg goed zijn (zie je ook wel aan de levels en de speelstijl. Op Europese 'prime time' van 19:00 uur t/m 23:00 uur heb je over het algemeen een meer gemêleerd gezelschap online is mijn ervaring.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rekeewt
Mensen die skins kopen krijgen geen revives van mij, wat een onzin dat dit in BF zit. Begin van het einde...

Ik zal wel oud worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDLegion
Heaget schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 15:19:
[...]

Kopen? Ik doe hem weg namelijk ;)
Hij heeft het over de gratis battle royale mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDLegion
rekeewt schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 15:20:
Mensen die skins kopen krijgen geen revives van mij, wat een onzin dat dit in BF zit. Begin van het einde...

Ik zal wel oud worden.
Laughs in tactically positioned deploy beacon waardoor ik geen revives nodig heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zin in Redsec.
Als ik die map zo zie lijkt het niet zo groot though. De scale is lastig in te schatten natuurlijk maar het oogt alsof het niet zo'n grote BR map is
(vind ik helemaal niet erg)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMDLegion
En nog even over ''begin van het einde'' haat tegen skins. Skins zitten al heel lang in Battlefield, namelijk sinds Battlefield V in 2018.

En overigens ook in Battlefield 1 die nog ouder is, maar daar was het via lootboxes ipv per skin betalen.

[ Voor 28% gewijzigd door AMDLegion op 28-10-2025 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:17

Rudios

Lost in space?

Ik zal wel oud worden.
Haha, iemand met een bling bling skin lekker laten liggen.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:17

Rudios

Lost in space?

AMDLegion schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 15:22:
[...]

Laughs in tactically positioned deploy beacon waardoor ik geen revives nodig heb
Oh jij bent zo’n vervelende waar je heen rent met gevaar voor eigen leven die dan op de repawn button klikt. ;)

Whole lot of stars ***

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMDLegion
Rudios schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 15:25:
[...]

Haha, iemand met een bling bling skin lekker laten liggen.
Ik merkte geen nuance op in zijn bericht. Zelfs een USA Ranger skin ( die al confirmed is ) zal niet gerevived worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

AMDLegion schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 15:24:
En nog even over ''begin van het einde'' haat tegen skins. Skins zitten al heel lang in Battlefield, namelijk sinds Battlefield V in 2018.

En overigens ook in Battlefield 1 die nog ouder is, maar daar was het via lootboxes ipv per skin betalen.
Het gaat niet om skins in het algemeen het gaat om wat voor skins. De skins in BF1 waren cool en volgens het thema van de game. Welke soldaat gaat nou in vel groen of vel blauw het veld in..

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMDLegion
Rudios schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 15:26:
[...]

Oh jij bent zo’n vervelende waar je heen rent voor gevaar van eigen leven die dan op de repawn button klikt. ;)
Nee maar snap wel wat je bedoeld, dat is erg vervelend.

Ik -hoef- geen revive omdat <3 deploy beacon <3

Maar ik blijf wel altijd liggen en klik op ''request revive'' zodat ik even 20 seconden of wat het ook is op adem kan komen haha, dus genoeg tijd om mij wel een revive te geven, ik respawn pas zodra de extended timer helemaal is afgelopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Laatst online: 18:47

Ik zal wel oud worden.
Maakt niet uit, ik skip de revives toch atlijd.

[ Voor 3% gewijzigd door Poulske op 28-10-2025 15:29 ]

Pagina: 1 ... 60 ... 63 Laatste

Let op:
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers.

Voor technische problemen met de PC versie, is er een speciaal topic geopend: [PC] Battlefield 6 - Het Technische problemen topic

Politieke discussie rondom deze game hoort hier niet thuis. Graag alleen over de inhoud praten en niet over politieke standpunten.