• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-07 23:01

R.G

Chelseamarre123 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 12:39:
[...]

Exact hetzelfde meegemaakt maar dan op pc
Dat is iets anders, ik en 7 andereb hebben een complete shutdown met badblock jn logbook.

Het is vreemd

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:39
Ze mogen server browse wel eerder uit gaan brengen dan seizoen 5 wat mij betreft. Ben er wel klaar mee om continu tegen bots te spelen, wordt alleen maar meer. Zelfs op zondagavond 2 potjes gespeeld en 50% bots. Zelfs aan het einde van de map nog.
Ik heb er zelf met conquest vrij weinig last van. Verreweg de meeste rondes beginnen met 55+ spelers. Tenzij het een eenzijdige stomp is eindigen ze doorgaans ook gewoon met 55+ spelers.

Dat gezegd hebbende kijk ik ook uit naar de serverbrowser. Het community-gevoel ontbreekt compleet..

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Ik heb zelf ook eigenlijk nooit bots in m'n team. Wij spelen meestal Conquest, Escalation en regelmatig ook modes als Breakthrough, Domination, Rush en in beperkte mate TDM, SDM en KOTH.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• stroopwafel57
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 24-07 14:29
Wat een enorme vertraging af en toe.Alle connecties van internet zijn goed, maar toch die vetraging waarna ik uit het niets wordt neergeknald( niet dat ik de snelste ben..maar het is nu niet leuk meer.

[ Voor 6% gewijzigd door stroopwafel57 op 22-06-2026 15:43 ]

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:19
D4NG3R schreef op maandag 22 juni 2026 @ 13:54:
Ik heb er zelf met conquest vrij weinig last van. Verreweg de meeste rondes beginnen met 55+ spelers. Tenzij het een eenzijdige stomp is eindigen ze doorgaans ook gewoon met 55+ spelers.

Dat gezegd hebbende kijk ik ook uit naar de serverbrowser. Het community-gevoel ontbreekt compleet..
Bizar. Ik start ook bijna elk potje met 60% bots. kom er ook niet van af en met bijna elk speltype.

Bij vrienden hetzelfde. Dit is trouwens op de xbox en qua tijden spelen wij erg verschillend.

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:48

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

To easy schreef op maandag 22 juni 2026 @ 16:22:
[...]

Bizar. Ik start ook bijna elk potje met 60% bots. kom er ook niet van af en met bijna elk speltype.

Bij vrienden hetzelfde. Dit is trouwens op de xbox en qua tijden spelen wij erg verschillend.
Hier ook op Xbox. Wij spelen in de avond na 22:00.

Xbox Live: Miesjh NL

• benjamin19
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-07 13:28
iemand een tip hoe ik de Challenge met de IGLA kan halen?

destroy or support in destroying aircraft with the 9k38

ik biijf nu al vele potjes steken op 3/5. word er bloednerveus van

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-07 19:36
benjamin19 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 11:19:

Blijven knallen, gaat vaak wat mekkelijker als je het met een ander doet. Hij registreert de destroy of assist helaas ook niet altijd goed. Verder grote mappen kiezen dan heb je meer targets (choppers en jets)

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15:06
benjamin19 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 11:19:

Beste tip is er om mee te stoppen, challenge trackt helemaal niet. Andere weekly challenge deed het wel.

• Chabio
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 12:54
Jep, lekker bug fest weer. Hebben meer mensen last van niet werkende matchmaking waarbij je partyleden wel doorgaan naar de volgende map maar jij blijft hangen in het score scherm? Hij is na de update weer heviger dan ooit

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-07 13:15
Bots in BR. Like wtf. Waarom :?

• wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:39
Paar keer gespeeld. Vind het wel grappig. Het is een stuk rustiger spelen.
En 2 wins in 6 potjes ofzo, dat helpt ook :P

niet iedereen heeft een bierbuikje

Wij spelen nu sinds een tijdje regelmatig Tactical Obliteration (8 vs 8 mode) op Siege of Cairo, Cairo Bazaar en Iberian Offensive. Heerlijke mode als je met een paar vrienden speelt. Hier is echt teamwork voor nodig en in de meeste gevallen hebben we intense matches!

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-07 22:20
Redsec vind ik steeds minder leuk worden. Snipers zijn m.i. overkill en maken de dynamiek weinig leuk. Ook zit er te veel poespas op wapens waardoor zulke verschillen zijn. Ik vind een BR een van de leukste spelmodi, maar het wordt bij iedere game (ook COD en APEX) na verloop van tijd minder leuk om te spelen. Het is vaak niet meer tactiek, maar of je op een afstand kan sniperen.. Zou liever zien dat er een modi komt zonder upgrades op wapens, zonder shotgun en snipers, en dan gewoon classic BR spelen...

Toch blijf het leuk om te zien dat BF wel een goede BR in elkaar heeft gezet na het debacel bij BFV

[ Voor 5% gewijzigd door drusloos op 11-07-2026 20:40 ]

• benjamin19
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-07 13:28
Dat skill based matchmaking werkt voor geen meter. 6 potjes conquest. alle 6 verloren met +- 700 voor de tegenstander
Gisteravond meegemaakt toen ik in een Little Bird zat. Een tank op zo'n 250 meter afstand schoot me vanuit het niets neer, toen ik op hoge snelheid net boven de grond vloog.

Morgen verschijnt de Season 4 Gameplay Trailer!

[ Voor 27% gewijzigd door RobinNL op 13-07-2026 18:42 ]

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 27-07 19:20
drusloos schreef op zaterdag 11 juli 2026 @ 20:39:
Redsec vind ik steeds minder leuk worden. Snipers zijn m.i. overkill en maken de dynamiek weinig leuk. Ook zit er te veel poespas op wapens waardoor zulke verschillen zijn. Ik vind een BR een van de leukste spelmodi, maar het wordt bij iedere game (ook COD en APEX) na verloop van tijd minder leuk om te spelen. Het is vaak niet meer tactiek, maar of je op een afstand kan sniperen.. Zou liever zien dat er een modi komt zonder upgrades op wapens, zonder shotgun en snipers, en dan gewoon classic BR spelen...

Toch blijf het leuk om te zien dat BF wel een goede BR in elkaar heeft gezet na het debacel bij BFV
Ja helemaal eens.. voor mij is PUBG nog steeds 1 van de beste BR’s ooit. Gunplay die best wel een beetje skill nodig heeft, niks is echt crazy overpowered. Maargoed die had/heeft weer allemaal andere tekortkomingen. Toch met gunplay mijn favo BR

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:05

Shabbaman

Got love?

Leuk stukje Top Gun als bonus.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Capture points met Conquest.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HNWglhWnrfFbMAvRnxJdffMLQCk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w8K0RqkOMIQdWxv5AEmij8bo.jpg?f=fotoalbum_large

• To easy
Poee hier word ik echt wel blij van. Lees online ook vele positieve berichten!
Community Update rondom Naval Warfare en wat er sinds launch is gebeurd: https://www.ea.com/games/...-our-journey-since-launch

• drusloos
  • Laatst online: 27-07 22:20
Korkss schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 11:34:
[...]

Ja helemaal eens.. voor mij is PUBG nog steeds 1 van de beste BR’s ooit. Gunplay die best wel een beetje skill nodig heeft, niks is echt crazy overpowered. Maargoed die had/heeft weer allemaal andere tekortkomingen. Toch met gunplay mijn favo BR
Eens, met PUBG me ook erg vermaakt. In de begin tijd van corona was warzone nog leuk, maar dat veranderde ook steeds meer in een clowncircus. En Redsec begon leuk, maar is ondertussen zo uit balans. De SVDM is niet te doen, binnen 0.5 sec ben je down als je daarmee wordt geraakt. En elke pot verlaat je halve team de game als ze even moeten wachten op reinforcement of uberhaubt zonder reden.. jammer dat BR zich op zo’n wijze ontwikkelen. (Ik zal wel gewoon een ouwe mopperaar zijn :P )

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-07 21:57
angelol1 schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 16:43:
Zijn hier ook mensen die actief zijn in een Nederlandse BF6 clan (PC)?
Vind het wel nostalgisch om hier weer een keer aan deel te nemen zoals vroeger.

Of bestaand die dingen niet meer haha
Het lijkt erop dat Battlefield 6 de zoveelste quick dopamine fix match maker game is. Ik merk ook dat ik toch wel erg mis om met mensen samen te spelen terwijl je op voice comms zit. Met randoms samenspelen is erg wisselvallend.

Ik denk ook dat het geforceerd plaatsen van mensen in squads het juist tegenwerkt. Dice denkt natuurlijk dat dat bijdraagt aan betere teamplay, maar als er in 8 squads 8 mensen verspreid zitten die wel serieus teamplay willen, zij kunnen wel zelf een squad starten, maar het nodigt niet zozeer uit om te swappen. Terwijl als squads opt-in is je sneller mensen bij elkaar krijgt die juist die teamplay zoeken. Mensen die geen teamplay willen kunnen lekker solo verder, nu bezetten ze plekjes.

Die server browser komt ook veel te laat om het tij nog te keren.

[ Voor 7% gewijzigd door JeroenNietDoen op 17-07-2026 07:59 ]

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-07 11:03

Pimmuz

Roar

Lijkt erop dat matchmaking stuk is? Ik probeer nu al een halfuur lang in een game te komen maar de timer blijft maar oplopen en foutcode's geven. Die scan je vervolgens en dan kom je op niks uit heel erg vreemd allemaal want twee weken terug kon ik nog prima spelen.

Heel erg jammer allemaal dat met iedere update er dingen worden gefixed maar ook weer dingen stukgaan.

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:10
@Pimmuz hier geen problemen, laatste dagen elke dag wel gespeeld. Wel PS5.

Mijn Laravel Portfolio | Laravel log reader

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:00
Pimmuz schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 11:41:
Lijkt erop dat matchmaking stuk is? Ik probeer nu al een halfuur lang in een game te komen maar de timer blijft maar oplopen en foutcode's geven. Die scan je vervolgens en dan kom je op niks uit heel erg vreemd allemaal want twee weken terug kon ik nog prima spelen.

Heel erg jammer allemaal dat met iedere update er dingen worden gefixed maar ook weer dingen stukgaan.
Geen problemen hier. Na een paar seconden wordt ik in een game geladen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HWYqz0s67PDdBoj_fabAbk8dVLw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Sw4tumH8AYzD42NN11tji5dF.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7_WiTrdryXg81DdBfNEfDXO56zU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ege39BrBOCRPATSzS9h3ZQum.jpg?f=fotoalbum_large Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C0uoMXLbprBtkLT1KR3xdhs9Aks=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CIgheP53GIJ1jYFt8WAbgiij.jpg?f=fotoalbum_large

Two-seater jets incoming!
Season 4 brings the fight to the Pacific. Here's what's coming to #Battlefield6 & #REDSEC 👇

Pacific Front (July 21)
🌊 New Map: Tsuru Reef
⚓ Naval Warfare + Dynamic Wave System
🏆 New Ranked Battle Royale Season
🚤 2 New Naval Vehicles
🔫 3 New Weapons

Top Gun (August 18)
🏝️ New Map: Wake Island
✈️ New Mode: Top Gun: Carrier Strike
🛩️ 2 New Fighter Jets
🎯 New Weapon: Interdictor
🎥 Spectator Mode + Custom Lobbies

Tidal Strike (September 15)
🗡️ Deep Six: Collection Event
🔪 New Melee: Royal Navy Dive Knife
📡 Proximity Chat (BF Labs)
🕵️ Phantom Program
🛠️ Portal Updates

🔗 https://x.ea.com/90128
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WSbU9--zu0TVxR2RE0-a2z7UyPs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YBgC2oKcZ2IVb4LLL7DaQBtu.jpg?f=fotoalbum_large

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-07 12:03
Dus vanaf 18 augustus eindelijk custom lobbies. Zou eens tijd worden. Benieuwd hoe dat verder gaat lopen en wat er aan instellingen zijn. Zou mooi zijn als je nog voor een controller-only filter kunt kiezen, maar ik gok dat het gewoon zelfde zal blijven als de normale matchmaking.

Nog even kijken hoe het dan op de Xbox bevalt qua drukte, want ik denk dat er de laatste tijd steeds minder spelers te vinden zijn daar, al gaat het met nieuwe seizoenen vaak de eerste 2 weken wel prima, maar daarna loopt het echt wel af.

Wat wordt die Deep Six Collection Event eigenlijk? Zijn dat gewoon challenges die we nu ook al hebben, of is dat meer zoals die ene conquest dat je ingame dingen moet pakken, want dat vond ik toch nog wel leuk eigenlijk.

[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 19-07-2026 10:03 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Marc3l
Ehhh...hoe maak je een 'prive' portal om te leren vliegen? Portal aangemaakt op https://portal.battlefield.com/bf6/experiences
Ik heb Operation Firestorm als enige map, geen bots, voertuigen staan 'aan', ik kom de portal ook in maar zie 1 spawnpoint, verder geen voertuigen, ook niet op de plek waar ze normaal wel staan.
Doe ik iets verkeerd?

ps. tip, kan je je portal niet hosten, onder settings -> system -> show player created content -> aanzetten (staat standaard uit).

• Chelseamarre123
Marc3l schreef op zondag 19 juli 2026 @ 11:13:
Ehhh...hoe maak je een 'prive' portal om te leren vliegen? Portal aangemaakt op https://portal.battlefield.com/bf6/experiences
Ik heb Operation Firestorm als enige map, geen bots, voertuigen staan 'aan', ik kom de portal ook in maar zie 1 spawnpoint, verder geen voertuigen, ook niet op de plek waar ze normaal wel staan.
Doe ik iets verkeerd?

ps. tip, kan je je portal niet hosten, onder settings -> system -> show player created content -> aanzetten (staat standaard uit).
Even youtuben en je vind genoeg van die portal servers.
Gisteren heb ik de nieuwe map aan een vriend van me laten zien. Het eerste wat hij zei was "Weer staan de objecten zo kort op elkaar. Maak ook gebruik van de eilanden eromheen."

Om eerlijk te zijn, ben ik het met hem eens. Het ziet eruit dat ze het chaotische/fast gameplay willen behouden.

Waarom niet dit, een objective bij elke kruis die ik neer heb gezet? Moet wel nog een beetje uitgebalanceerd worden. Maar dit ziet en voelt voor mij meer Battlefield achtig aan. Op deze manier worden ook meer gebruikt gemaakt van voertuigen, zoals schepen. Als alles weer zo op elkaar ligt, in bebouwde gebieden, worden voertuigen zoals schepen op deze map ook zo overbodig.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F5cwUi_OTiZX9wKdi92PhnKV5_s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bgNwk5xJPyKNwMLcT7SwaqxH.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 58% gewijzigd door CyberToon op 19-07-2026 19:31 ]

Pre-load voor PS5 en Xbox Series X|S is nu beschikbaar.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:08
CyberToon schreef op zondag 19 juli 2026 @ 19:16:
Gisteren heb ik de nieuwe map aan een vriend van me laten zien. Het eerste wat hij zei was "Weer staan de objecten zo kort op elkaar. Maak ook gebruik van de eilanden eromheen."

Om eerlijk te zijn, ben ik het met hem eens. Het ziet eruit dat ze het chaotische/fast gameplay willen behouden.

Waarom niet dit, een objective bij elke kruis die ik neer heb gezet? Moet wel nog een beetje uitgebalanceerd worden. Maar dit ziet en voelt voor mij meer Battlefield achtig aan. Op deze manier worden ook meer gebruikt gemaakt van voertuigen, zoals schepen. Als alles weer zo op elkaar ligt, in bebouwde gebieden, worden voertuigen zoals schepen op deze map ook zo overbodig.

[Afbeelding]
Ik weet niet of dat een beetje een vertekend beeld is omdat de map zo groot is. Kijk naar de aircraft carrier rechtsboven omd e schaal in te schatten.

Maar we zullen pas weten hoe ie speelt als ie uit is :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• To easy
CyberToon schreef op zondag 19 juli 2026 @ 19:16:

[Afbeelding]
Zit zeker wat in. Alleen maar mooi als de hele map gebruikt wordt. Nu gaat het zich vooral tussen die punten afspelen en gaat naval warfare weinig toevoegen zo.

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Die map is best groot hoor. Er zitten ook veel heuvels etc. in (Snipers en DMRs zullen het leuk hebben), het zou een walking simulator worden als ze de punten nog verder uit elkaar zouden doen. Het zal nu al zijn van: Flag captured, en die dat je daarstraks gecaptured hebt, direct weer verloren omdat alles zo ver uit elkaar ligt en de gemiddelde mens niet zal wachten om een flag te verdedigen.

Naval play is nuttig omdat A, B, C, G, I al sowieso aan het water liggen.
F ligt te hoog als ik mij goed herinner.

Die meest linkse en rechtse kruisen zijn trouwens de Base/spawn camps.

Nu ja, dit was ook maar op basis van een match of twee, dus enkel mijn eerste indruk, ze kunnen nog wat zaken aangepast hebben ondertussen.

[ Voor 36% gewijzigd door SmokingCrop op 20-07-2026 16:51 ]

Developer Map guide van Tsuru Reef: https://www.ea.com/games/...-reef-developer-map-guide

We zullen morgen het gaan zien. Ik heb in iedergeval Battlefield 6 voor morgen klaar staan.

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:32

s0kkie

Cowabunga

Nieuw seizoen wordt actief vanaf 14.00 uur, ben echt benieuwd naar de nieuwe naval mappen 8)
s0kkie schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 12:39:
Nieuw seizoen wordt actief vanaf 14.00 uur, ben echt benieuwd naar de nieuwe naval mappen 8)
De update kan je trouwens al downloaden.

• Marc3l
s0kkie schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 12:39:
Volgens mij maar 1 map toch? Wake Island komt pas in augustus. :'(
Maar ziet er wel goed uit, ben benieuwd... update nu aan het downloaden.

• Rivanov
  • Laatst online: 15:00
13.8GB via Steam.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Chelseamarre123
Ik speel via de ea launcher, gaat het downloaden daar ook steeds zo traag? Max 10mbps, als ik games via steam update gaat dit een pak sneller.
Ik moest via Steam 28,5GB binnen harken 8)7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XNdlQEXMnoSUiRWfNcTRfjiQVN4=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/QE8hp1US1cbBGVgPjKzrbyRG.jpg?f=user_large

• Rivanov
  • Laatst online: 15:00
RobinNL schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 13:42:
[...]

Ik moest via Steam 28,5GB binnen harken 8)7
[Afbeelding]
Ja op het einde gaf hij 20.8GB aan. Maar toen hij begon met downloaden stond er nog 13.8. 8)7

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Het was voor mij ook 28,5gb daarna ging de launcher ook nog een aantal extra GB's binnen halen voor andere pakketten zoals HD Textures, Multiplayer & Single-player shared data en nog meer. Uiteindelijk had iets van 35 tot 40gb in totaal moeten downloaden.

Battlefield 6 is in tien pakketten onderverdeeld in de EA launcher, die je allemaal apart moet downloaden.

[ Voor 18% gewijzigd door CyberToon op 21-07-2026 13:50 ]

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Marc3l schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 13:17:
[...]

Volgens mij maar 1 map toch? Wake Island komt pas in augustus. :'(
Maar ziet er wel goed uit, ben benieuwd... update nu aan het downloaden.
Yep klopt, maar ik bedoelde meer over het hele seizoen gezien :P

• Sn3gG3l
Begint lekker, krijg de ene error na de andere...

Stukje Tsuru Breakthrough gespeeld, kansloos design. Nu maar eens conquest proberen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

• Sn3gG3l
Help!!!! schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 14:40:
Stukje Tsuru Breakthrough gespeeld, kansloos design. Nu maar eens conquest proberen.
Ik heb net conquest gedaan, vind em wel cool. Wel erg groot en die patrolboats sturen als een olietanker :D

Ik heb de eerste conquest match erop zitten en ondanks dat dit de grootste map van BF6 is, voelt het nog altijd niet erg groot aan. Er zijn na mijn mening teveel objecten op de map, er mochten een aantal minder. Ik heb breakthrough nog niet gespeeld, maar zie veel negatieve reacties binnen komen.

Het gevoel van chaotische Call of Duty gameplay blijft nog altijd voelbaar. Ik vind het nog altijd niet als een authentische Battlefield aanvoelen maar het is wel enigszins een stap in de goede richting. Het valt mij ook op hoe snel helikopters en vliegtuig van de ene kant naar de andere kant komen. Kreeg een raket van een helikopter op mijn kop, spawn aan de ander kant van de map, loop nog geen 2 meter, en meteen weer van dezelfde helikopter, weer een raket op mijn kop. Dat in een aantal seconde.

Het positieve, goede stap in de richting maar het is weer net niet. Potentieel is dit toch wel de beste map tot nu toe. Grafische ziet de map er ook goed uit, en er zijn genoeg heuvels om cover te zoeken of om ongezien te flanken.

[ Voor 11% gewijzigd door CyberToon op 21-07-2026 14:48 ]

• Ecological
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 15:31
Maar het hoeft toch ook helemaal niet authentiek Battlefield te zijn? Waarom zou dat moeten?

Verandering is ook lastig voor onze breinen en het kan best wel zo zijn Battlefield 6 je niks aanspreekt. Maar er is geen hogere objectiviteit in wat een "Battelfield" game goed maakt. Je kan best je voorkeuren hebben, maar de "goede richting" is natuurlijk erg subjectief.

Ik ben bijna klaar met werken en ik ga hem straks opstarten. Ondertussen al bijna 600 uur plezier.

Autonomy-EV || Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism || Zeekr 001 Privilege || e-tron 55

Ecological schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 15:24:
Maar het hoeft toch ook helemaal niet authentiek Battlefield te zijn?
Daar hebben ze althans wel mee geadverteerd maanden voor BF6 release, om weer terug te gaan naar de roots. En waarom zou een Battlefield niet authentiek Battlefield mogen zijn?

Als het geen authentieke Battlefield is, maar juist stappen maakt richting andere shooters zoals Call of Duty, kunnen we dan wel nog spreken over een Battlefield en niet over een hele nieuwe serie?

[ Voor 22% gewijzigd door CyberToon op 21-07-2026 15:49 ]

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Toffe map en lijkt heel erg op Hainan Resort uit BF4 8)

Ondanks de grootte toch wel veel vijanden tegengekomen en snel van vlag tot vlag.

[ Voor 6% gewijzigd door s0kkie op 21-07-2026 17:42 ]

• RawChild
  • Laatst online: 27-07 07:10

RawChild

PSN: Rawchild

Heb even heel kort 1 potje kunnen doen, mooie map. De zee is gaaf gedaan.

Over de lay out kan ik nog weinig zeggen, behoorlijk groot, maar door veel hoogte verschil en dergelijke kan ook infanterie prima uit de voeten. Al heb ik ook soms minuten lang niemand gezien. Map deed mij wat aan pacific storm van bf5 denken. Eén map die ik erg leuk vond omdat ie goed ik elkaar zat. Overzichtelijker. Dat heb ik nu nog totaal niet. Maar dat is vast logisch in je eerste potje

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

• PEBRU88
  • Laatst online: 00:00

PEBRU88

PC Load Letter?!

Mocht je problemen ervaren met de laatste versie van BF6 icm NVIDIA GPU's, lees hieronder

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uIkB-Nl5oWl7W6jftNUOv8xq1y8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/0FZVy4Hq3D2i0ttEdYu25W16.png?f=user_large

• Chelseamarre123
Ik vind de nieuwe map best kut. 2 potjes conquest gespeeld maar bevalt me niet.
Continu van eiland naar eiland gaan, weinig overzicht.
Ik vermaak mij goed op de nieuwe map, maar moet zeggen dat ik het aanbod qua voertuigen op land wel wat teleurstellend vind.

Oh en de spawn wanneer de ronde start.. Als je even niet oplet of nog met je wapen aan het stoeien bent sta je daar op een eilandje in de midden van de oceaan zonder voertuig.. :')

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:29
Ben ook wel happy met de map, veel mogelijkheden tot flanken en captures als klein team te doen.

Veel actie ook!

• Marc3l
Chelseamarre123 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 14:02:
[...]

Even youtuben en je vind genoeg van die portal servers.
Maak totaal geen verschil, exact deze stappen gedaan YouTube: How to Practice Flying Jets And Helicopter in Custom Game in Battlef... maar nog steeds geen voertuigen.

Edit: pfff na x pogingen wel voertuigen, maar ook pogingen waar helemaal geen spawnpoints zijn.

Gisteren de nieuwe map gespeeld, wel een mooie toevoeging en inderdaad, @s0kkie ik moest ook aan die map denken, met dat hotel.

[ Voor 18% gewijzigd door Marc3l op 22-07-2026 10:34 ]

Gisteren ook Tsuru Reef gespeeld met Conquest, Escalation en Breakthrough. Voor mij is het een goede map met genoeg aanbod aan voertuigen, al mochten er wel meer landvoertuigen zijn. Ter voet is het toch wel een aardig stukje lopen naar het volgende capture point. Er is zeker geen gebrek aan cover!

De carriers (vliegdekschepen) miste ik eigenlijk ook wel een beetje, aangezien die overal in promotiemateriaal te zien was. Maar die komen dus later.

De grotere boot is nog best wel wennen met varen. Soms doet ie iets wat je niet wil en lig je opeens op het droge. Tip: Ga eruit en ga de boot knifen, zodat ie weer richting zee wordt geduwd. Was een BF4 dingetje, maar werkt hier ook nog!

En ik had gisteren paar keer een camera bug toen ik de boot aan het besturen was. Er werd heel kort aardig uitgezoomd in 3rd person, wat vervelend is als je in gevecht bent.

RobinNL schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 09:52:
En ik had gisteren paar keer een camera bug toen ik de boot aan het besturen was. Er werd heel kort aardig uitgezoomd in 3rd person, wat vervelend is als je in gevecht bent.
Klopt, omdat je camera dan ergens een golf clipped word die opeens heel hard de boot in of juist uit gedrukt. Niet het einde van de wereld, maar wel hinderend.

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Er zijn ook weer nieuwe Twitch drops te krijgen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mfHiNSAewASgW8TwU1DLck13T_4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WXYjXCVWEY5EW1HHdg0Nw1Li.png?f=fotoalbum_large

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-07 22:23
CyberToon schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 15:47:
[...]

Daar hebben ze althans wel mee geadverteerd maanden voor BF6 release, om weer terug te gaan naar de roots. En waarom zou een Battlefield niet authentiek Battlefield mogen zijn?

Als het geen authentieke Battlefield is, maar juist stappen maakt richting andere shooters zoals Call of Duty, kunnen we dan wel nog spreken over een Battlefield en niet over een hele nieuwe serie?
Misschien moet je een onderscheid maken tussen terug naar de roots of terug naar 20 jaar geleden. Terug naar de roots is natuurlijk ook in verhouding met de veranderde tijden. Dus ook met nieuwe gameplay mechanics, zoals sliden om iets te zeggen of betalen voor skins etc... Je kan niet verwachten dat ze gewoon de engine van BF4 1 op 1 overnemen in een nieuwe setting.

Vergelijken met cod slaat op niets. Cod speelt totaal anders, bf is mss sneller geworden dan vroeger maar ook niet onoverkomelijk.

Je kan terug naar de roots gaan met evolutie. Als ik nu bv counterstrike beta 5.2 zou spelen, is dat onspeelbaar maar in de context van toen was dat het beste van het beste. ADS deden we zelfs bitter weinig in die tijd. Nu kan je gewoon niet anders... Om maar enkele voorbeelden te geven

[ Voor 10% gewijzigd door pina op 22-07-2026 18:28 ]

• elsympatico
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:33
BF3 and BC2 is peak battlefield, maar spijtig genoeg heel veel cheaters.

• RawChild
  • Laatst online: 27-07 07:10

RawChild

PSN: Rawchild

Weinig enthousiasme/reacties hier. Weerspiegelt vrees ik voor Dice ook een beetje de populariteit van de game.

Beta maakte iedereen enthousiast, de launch versie was even populair maar mensen waren er snel klaar mee. 90 procent weg. En nu ze juist al tijdje grotere Maps maken lijkt niemand terug te keren.

Moet ook eerlijk zeggen dat ik 12 tot 16 jaar terug ook veel meer onder de indruk was van de bad company versie en later bf3 en 4. Koning der shooters.

Is het genre dood of zo? Of vinden mensen de game tegenwoordig een slechte bf game? De magie weg?

Of is dice gewoon te laat met de grotere Maps deze keer.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

RawChild schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 23:25:
Weinig enthousiasme/reacties hier. Weerspiegelt vrees ik voor Dice ook een beetje de populariteit van de game.

Beta maakte iedereen enthousiast, de launch versie was even populair maar mensen waren er snel klaar mee. 90 procent weg. En nu ze juist al tijdje grotere Maps maken lijkt niemand terug te keren.

Moet ook eerlijk zeggen dat ik 12 tot 16 jaar terug ook veel meer onder de indruk was van de bad company versie en later bf3 en 4. Koning der shooters.

Is het genre dood of zo? Of vinden mensen de game tegenwoordig een slechte bf game? De magie weg?

Goede vragen. Het enthousiasme is bij mij ook al maanden weg, ik was benieuwd wat ze zouden doen met de Grand Bazaar remake in combinatie met de M16A3 en andere BF3 content, maar eigenlijk is het spelletje niet heel veel anders op de andere maps.

De gunplay is echt goed, niet zo lekker als de beta wat mij betreft, maar meer dan goed genoeg. Het is echt genieten om in korte tijd door een X aantal man heen te schieten, maar het is de hele godganse tijd exact dat, je kan zo weinig echt impact maken op een potje. Als je wat geforceerd hebt, bam, weer 4+ man of een voertuig binnen 20 seconden voor de kiezen. Na drie van die potjes ben ik wel weer klaar voor de avond.

De BF magie is voor mij toch de teamplay effort, met meer dan drie anderen een server kunnen joinen en ook tegen meerdere goede squads spelen. XP, unlocks, battlepasses, ze kunnen me echt de reet roesten, ik wil na een zwaarbevochten pot kunnen genieten.

Zodra de serverbrowser er is en persistant custom servers, dan kom ik zeker weer in de lucht, nu blijft het toch bij een paar potjes af en toe.

• Chelseamarre123
Er zijn gewoon te weinig maps steeds. 1 map bij een season launch is best weinig. Ook de nieuwe wapens bekoren niet, iedereen speelt nog met de base wapens van de launch heb ik het gevoel

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

8 nieuwe mappen sinds de release en de release was maar 10 maanden geleden en nu met 17 mappen in totaal vind ik het persoonlijk niet slecht wat ze doen qua het uitbrengen van mappen.

Plus nog weet niet hoeveel verschillende game modus over deze mappen.

Ik was er na release ook even op uitgekeken van december tot februari maar sindsdien speel ik zelf eigenlijk al bijna dagelijks.

Tuurlijk het is niet de kwaliteit van een BF3 of BF4 maar ik denk dat ze het behoorlijk goed doen.

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:39
Ik snap persoonlijk de negativiteit niet. Er zijn momenteel genoeg maps en qua shooter vind ik deze vele malen beter dan BF5 bijvoorbeeld. De nieuwe map ziet er ook wel top uit. Buiten de mooiere graphics om blijft het gewoon een shooter. Vernieuwing is denk ik gewoon lastig omdat alles er wel een keer inzit.

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:37
In het begin zijn ook heel veel mensen afgehaakt op de grind, krijg die maar eens terug. Daar ben ik ook op afgehaakt, ondanks dat ik weet/heb gelezen dat het nu beter zou moeten zijn heb ik het nog niet opgepakt.

Ik vond de game echt geweldig om te spelen trouwens, lekkere actie, goede modi. Prima maps, maar wel een paar die ik minder leuk vind. Destruction werkt prima (niet op alles natuurlijk).

[ Voor 30% gewijzigd door Arjan90 op 23-07-2026 09:49 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• kneusteun

Ik merk dat vooral wanneer je een leuke squad hebt die samenwerkt en of wat ouwehoert dat het snel beter wordt.

Je hebt A meer lol en B ook veel meer impact op het verloop van de pot. Ik heb het idee dat nu veel mensen gewoon maar lone wolf gaan, dat zie je bij die nieuwe map ook mooi, mensen springen in een boot en varen weg, onze squad wacht en overlegt wanneer de boot vol is en vaart dan weg. Dit gebeurd ook met choppers en tanks.

Ook zie je vaak dat mensen helemaal niet bezig zijn met wat de squad objectives zijn of zitten spelers uit squads compleet verspreid over een map.

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Arjan90 schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 09:48:
In het begin zijn ook heel veel mensen afgehaakt op de grind, krijg die maar eens terug. Daar ben ik ook op afgehaakt, ondanks dat ik weet/heb gelezen dat het nu beter zou moeten zijn heb ik het nog niet opgepakt.

Ik vond de game echt geweldig om te spelen trouwens, lekkere actie, goede modi. Prima maps, maar wel een paar die ik minder leuk vind. Destruction werkt prima (niet op alles natuurlijk).
Inderdaad, hier ook met season 1 afgehaakt op de grind, maar hier is gelukkig veel op verbeterd, ik heb in season 2 en 3 alles makkelijk kunnen halen met de battle pass en het levelen van de rank en wapens gaat ook sneller.
nickdew schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 09:42:
Ik snap persoonlijk de negativiteit niet. Er zijn momenteel genoeg maps en qua shooter vind ik deze vele malen beter dan BF5 bijvoorbeeld. De nieuwe map ziet er ook wel top uit. Buiten de mooiere graphics om blijft het gewoon een shooter. Vernieuwing is denk ik gewoon lastig omdat alles er wel een keer inzit.
Als ik nog iets mag wensen is dag/nacht cyclus, dynamisch weer en een betere atmosfeer. Het voelt nu een beetje te vrolijk aan soms. Iets grauwer mag van mij wel.

Maar voor de rest ben ik ook gewoon tevreden met het spel. Ik speel bijna iedere dag wel een aantal potjes, alleen of met vrienden. De teller staat op 426 uur inmiddels.

• Rvde
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13:20
Denk dat ik persoonlijk te lang geen shooters heb gespeeld om echt goed te begrijpen wat 'goed/fout' aan de game is.. Ik hoop veel mensen over een te trage gameplay terwijl er momenten zijn dat ik niet weet waar ik moet kijken met zoveel actie.

Van origine ben ik wel altijd een CoD speler geweest maar afgehaakt na Black Ops gezien ik totaal niets heb met die setting. BF6 speel ik inmiddels al weer een tijdje en dan hoofdzakelijk één keer per week samen met een maatje waarin ik merk dat het veel leuker is/wordt als je samen kan spelen i.p.v. een squat hebt die allemaal voor zichzelf spelen en dus ook niet reviven.

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:08

• Marc3l
Ik vermaak mij er ook nog steeds mee. Vond de beta maar chaotisch, te snel maar (door ook het ontbreken van map kennis) heb hier nu minder last van. Alleen nooit een goede shooter geweest maar soms gaat het wel aardig maar zoals gisteren was het weer om te janken 🙈😛

• Pana
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-07 10:46

Enerzijds te laat denk ik, anderzijds (persoonlijk) hou ik meer van de pacing van BF1. Dit is gewoon te snel voor mij en te chaotisch voor mij, had het gevoel dat ik te vaak 0,0 ademruimte kreeg. De beta vond ik thans relatief leuk, maar de full game heb ik na hooguit 6u naast me gelegd.

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:39
Nieuwe map is goed, was gisteren wel na 5 potjes klaar met de map, dacht ga even naar de normale Conquest playlist met alle maps door elkaar. Merk direct dat de pacing op Liberation Peak en Mirak Valley veel hoger ligt en de potjes veel chaotischer aanvoelen dan op de nieuwe map.

De XP en weapon levels gaan nu wel wat sneller, gameplay technisch goed en al wat typische Battlefield momentjes gehad. Met wat vrienden in voice chat en squad is het toch wel de betere multiplayer shooter van het moment.

• Ecological
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 15:31

De spelers op Steam zijn erg goed voor zolang na release. Dit is meer een kleine uithoek van het internet en het kan best zijn dat de mensen die BF6 spelen niet meer op Tweakers zitten.

Autonomy-EV || Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism || Zeekr 001 Privilege || e-tron 55

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-07 23:57
Marc3l schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 14:29:
Ik vermaak mij er ook nog steeds mee. Vond de beta maar chaotisch, te snel maar (door ook het ontbreken van map kennis) heb hier nu minder last van. Alleen nooit een goede shooter geweest maar soms gaat het wel aardig maar zoals gisteren was het weer om te janken 🙈😛
Haha precies hetzelfde bij mij gisteravond. Het was weer drama maar het blijft wel heel leuk en dat is een goed teken. De grote maps brengen bij mij wel weer die oude vibes.

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

• Roniin94
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-07 15:11
Ergens in season 1 of 2 gestopt door het ontbreken van een server browser en persistent servers. Zijn deze er al of komen ze nog?

Steam: KonKie

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:22

Er is nu gewoon een hele andere generatie gamers die veel tijd heeft om te gamen en die spelen andere games. Als ik naar mijzelf kijk, ik vind Battlefield prachtig, maar ik heb gewoon te weinig tijd (prioriteit) om enige vorm vast te houden.

• stroopwafel57
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 24-07 14:29
Ea Servers down? }:O

• Walterv91
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 13:10
Playstation network

• kneusteun
Ook EA, en nog wat andere grote als je allestoringen.nl mag geloven.

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:34
Sinds Season 2 speel ik Battlefield dagelijks en het blijft leuk. Ik heb al heel lang niet meer zoveel Battlefield gespeeld als sinds Battlefield 4 en Battlefield 1. De nieuwste map is ook erg leuk. Ik kan me hier voorlopig nog wel mee vermaken. V en 2042 konden me niet echt boeien. Hopelijk maken ze ooit nog een remake van Back to Karkand, destijds die map helemaal grijs gespeeld.

[ Voor 23% gewijzigd door Bassbounce op 24-07-2026 23:39 ]

Huidige Pc

• MainframeX
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 00:12
Het lijkt erop dat het skill based matchmaking systeem niet meer werkt. Alleen maar sweaty potten met 600-800 tickets verschil op moment. Of je walst er compleet overheen of je wordt falikant ingemaakt. Ik vind er geen reet aan op deze manier.

Idempotent.

• MainframeX
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 00:12
Wederom het houdt niet op met de schijtpotten met enorme puntenverschil. Als dit zo nog een week doorgaat, dan ben ik wel echt klaar met de Battlefield serie. Ik heb het al vanaf Battlefield 4 zien afglijden tot wat het nu is. Er is genoeg materiaal waar ze kunnen afkijken wat wel werkt en ze blijven telkens maar de boel verkloten. Het is niet te geloven.

Idempotent.

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:32
Toch weer even een kans gegeven met S4. Lijkt alsof er niets veranderd is eigenlijk, zelfde matige game. Nog steeds bot matches na middernacht (server browser werd voor seizoen 10 belooft ofzo? :') ) en de nieuwe map is ook gewoon niks bijzonders. Ook nog steeds random performance drops, na een aantal matches gaat de fps nog steeds van 130-140 naar 85 met input lag net als het begin van de game, dus ga er van uit dat dat een engine probleem is waar de huidige devs geen verstand van hebben. Jammer maar ja, beter dan dit word het ook niet meer met deze game serie gok ik.

Mijn YouTube

^
Het is allemaal al uit den treure geanalyseerd, ook in dit topic, waarom deze game helaas geen schim is van wat het had kunnen zijn. Net als zijn voorganger 2042. En waarom het hooguit een surrogaat BF game is.

Maar ja, er is een aardig grote groep die blij is met alle glimmers en kralen en deze treinramp met alle liefde verdedigt.

Ik speel het af en toe wat uurtjes en dat is prima maar deze game heeft imo geen ziel en al helemaal geen battlefield ziel. Een generieke shooter met BF achtige textures.

Het zal wel.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

• Scobravs
  • Registratie: Juli 2026
  • Laatst online: 00:44
Zijn er nog mensen die BF6 op de ps5 spelen? Ik merk dat het aantal vrienden die het spelen de laatste maanden drastisch is afgenomen.

Ik probeer het vaker te spelen, maar merk dat alleen spelen toch een stuk minder leuk is. Dus mochten er mensen zijn die willen game: Scobravs

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:44

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Als je het gevoel hebt dat er meer cheaters zijn, dat is niet echt het geval, maarrrr....

YouTube: Battlefield 6 No Recoil God Gun...

Match trigger is bugged op de nieuwe wapens waardoor de recoil voordelen ook in full auto werken. Waardoor het letterlijke laserbeams worden. 8)7

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12:07
Gundogan schreef op maandag 27 juli 2026 @ 21:56:
Als je het gevoel hebt dat er meer cheaters zijn, dat is niet echt het geval, maarrrr....

YouTube: Battlefield 6 No Recoil God Gun...

Match trigger is bugged op de nieuwe wapens waardoor de recoil voordelen ook in full auto werken. Waardoor het letterlijke laserbeams worden. 8)7
Ik moet dit bericht gelijk ontkrachten, waarschijnlijk is deze video aantal dagen geleden opgenomen. Ze hebben namelijk de Match Trigger tijdelijk uitgeschakeld.

https://x.com/BattlefieldComm/status/2081844318403457104?s=20

[ Voor 4% gewijzigd door Buizerd__NL op 28-07-2026 10:58 ]

Steam: Buizerd_NL; Battlenet: BuizerdNL#2451

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:44

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Buizerd__NL schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 10:57:
[...]

Ik moet dit bericht gelijk ontkrachten, waarschijnlijk is deze video aantal dagen geleden opgenomen. Ze hebben namelijk de Match Trigger tijdelijk uitgeschakeld.

https://x.com/BattlefieldComm/status/2081844318403457104?s=20
Gisteravond/middag was het nog een probleem, maar gelukkig dus nu uitgeschakeld.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Pagina: 1 ... 84 85 Laatste

Let op:
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers.

Voor technische problemen met de PC versie, is er een speciaal topic geopend: [PC] Battlefield 6 - Het Technische problemen topic

Politieke discussie rondom deze game hoort hier niet thuis. Graag alleen over de inhoud praten en niet over politieke standpunten.