Ik heb ook een invite. Helaas voor de PS5
Een dag later na invullen enquete heb ik nog geen vervolgmail gehad. Ben dus benieuwd of ik uiteindelijk in die playtest terecht kom of dat het een dode mus is.....

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ook * D4NG3R heeft z'n interesse voor playtesting opgegeven. Heel erg benieuwd of ze weer een beetje die BF3/4 feel neer weten te zetten.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ik heb verder ook nog iets ontvangen. Waarschijnlijk pas op het laatste moment. Bij de pre-alpha test staat in ieder geval 'approved'. Ik ga er vanuit dat het dan goed gaat komen.Help!!!! schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 08:10:
Een dag later na invullen enquete heb ik nog geen vervolgmail gehad. Ben dus benieuwd of ik uiteindelijk in die playtest terecht kom of dat het een dode mus is.....
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
@Jackal131 Waar zie jij dat dan staanJackal131 schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 09:29:
[...]
...
Bij de pre-alpha test staat in ieder geval 'approved'. Ik ga er vanuit dat het dan goed gaat komen.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Als ik op de knop klik die in de mail staat kom ik op een pagina met alle testen waar ik ooit een uitnodiging voor heb gehad. Helemaal onderin zie ik de Battlefield alpha staan met datum en 'approved'. Ook de mogelijkheid om de periode van de alpha in de agenda te zetten. Ik zit nu op het werk en kan even geen screenshot maken.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
ik kan me niet eens aanmelden voor een playtest wel voor de nieuwe skate game maar helaas niet voor de nieuwe battlefield
Hoppa kan morgen beginnen met testen,opzich jammer dat je maar 1 dag op mag geven om te testen.

Thanks!!Jackal131 schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 09:45:
Als ik op de knop klik die in de mail staat kom ik op een pagina met alle testen waar ik ooit een uitnodiging voor heb gehad. Helemaal onderin zie ik de Battlefield alpha staan met datum en 'approved'. Ook de mogelijkheid om de periode van de alpha in de agenda te zetten. Ik zit nu op het werk en kan even geen screenshot maken.
Heb nog een keer op de rsvp emailknop gedrukt en nu kreeg ik ook de mogelijkheid om een slot te selecteren en heb nu een approved slot.
Toch raar dat ik dit niet kreeg nadat ik gisteren ge-rsvp'd had en de enquete ingevuld
Anyway ben benieuwd.
PC Specs
Ik heb het precies het zelfde. Ik kan nu ook niet een tijdslot selecteren.Help!!!! schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 10:19:
[...]
Thanks!!
Heb nog een keer op de rsvp emailknop gedrukt en nu kreeg ik ook de mogelijkheid om een slot te selecteren en heb nu een approved slot.
Toch raar dat ik dit niet kreeg nadat ik gisteren ge-rsvp'd had en de enquete ingevuld
Anyway ben benieuwd.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
^
Ik heb nog een keer op de rsvp knop gedrukt, ingelogd en vervolgens nog een keer op de rsvp knop gedrukt en toen kwam ik op de goede pagina.
Ik heb nog een keer op de rsvp knop gedrukt, ingelogd en vervolgens nog een keer op de rsvp knop gedrukt en toen kwam ik op de goede pagina.
PC Specs
Gaat weer lekker van harte bij EA. Ik krijg wel steeds dit te zien.
YOUR PLAYTESTSView Calendar
You do not have any upcoming playtests.
Ik was ingelogd op mijn oude EA account.
YOUR PLAYTESTSView Calendar
You do not have any upcoming playtests.
Ik was ingelogd op mijn oude EA account.

[ Voor 19% gewijzigd door Buizerd__NL op 22-05-2025 12:25 ]
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Stond ook duidelijk bij dat je informatie net voor de start van de playtest krijgtHelp!!!! schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 08:10:
Dat heb ik nergens duidelijk zien staan. Deel gerust een screenshot.ProfaNe schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 13:46:
[...]
Stond ook duidelijk bij dat je informatie net voor de start van de playtest krijgt
Daarnaast klopt dat ook niet want je moet je timeslot kiezen en die mogelijkheid kreeg ik gisteren niet nadat ik de enquete had ingevuld. Ook niet als ik opnieuw op de emailbutton klikte en ingelogd was. Dat werkte vandaag pas.
Dus als ik dit niet verder had uitgezocht / nagevraagd en aanvullende acties had ondernomen, had ik niet mee kunnen doen.
Misschien dat het bij jou in 1 keer goed en logisch werkte maar bij mij niet. Het hele proces tot zover vind ik nogal gaar. Hopelijk is de game dit keer beter.
PC Specs
Correct!ProfaNe schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 13:46:
[...]
Stond ook duidelijk bij dat je informatie net voor de start van de playtest krijgt
Iemand al info over de playtest gekregen?
Invites worden vanaf 10:00u gestuurd. Niet iedereen wordt tegelijk toegelaten. Dus de mails kunnen in de komende uren worden verstuurd. Het is gewoon je inbox in de gaten houden.Jackal131 schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 10:37:
Iemand al info over de playtest gekregen?
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Ben benieuwd, DL as we speak.
PC Specs
Welke dag had je geselecteerd als ik vragen mag?Help!!!! schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 11:57:
Ben benieuwd, DL as we speak.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Vandaag. Zit er in maar mijn wapen blijft uitzichzelf auto vuren en reloaden tot ie leeg is dus dat schiet niet echt op.

PC Specs
Iemand die ook inverted y-as speelt en dit voor elkaar heeft gekregen? Krijg het niet voor elkaar, waardoor het niet speelbaar is voor mij.
update: inmiddels gevonden. Bij de settings is het mogelijk om alles op inverted in te stellen, maar dat werkt niet of niet zoals ik verwacht. Om de y-as inverted in te stellen moest ik dus eerst naar de controller settings (ipv controls) om het daar in te stellen.
update: inmiddels gevonden. Bij de settings is het mogelijk om alles op inverted in te stellen, maar dat werkt niet of niet zoals ik verwacht. Om de y-as inverted in te stellen moest ik dus eerst naar de controller settings (ipv controls) om het daar in te stellen.
[ Voor 49% gewijzigd door Jackal131 op 23-05-2025 15:46 ]
Hoe is de game grafisch gezien?
Heb wel leaks gezien, maar dat gaf mede door de slechte kwaliteit van de video’s geen wow gevoel. Bf1 en 5 zijn grafisch in mijn beleving nog steeds de mooiste. Ondanks dat dit voor een nieuwe generatie consoles is. (Al de sprong van bvb ps4 naar 5 in mijn beleving niet zo groot)
Heb wel leaks gezien, maar dat gaf mede door de slechte kwaliteit van de video’s geen wow gevoel. Bf1 en 5 zijn grafisch in mijn beleving nog steeds de mooiste. Ondanks dat dit voor een nieuwe generatie consoles is. (Al de sprong van bvb ps4 naar 5 in mijn beleving niet zo groot)
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Ik zit er ook in alleen krijg na het accepteren van de user agreements alleen maar een menu met wat loze headers en een colorblind preview. Ik kan niets selecteren om te spelen. Meer mensen hier last van?
^
Waarschijnlijk moet ie nog meer downloaden. In de home tab kun je kiezen tussen party up en labs event.
Bij mij kreeg ik bij labs events de mogelijkheid om meer te downloaden, DLC. Daarna kon ik spelen.
Volgensmij download ie de game dus in delen. Je moet na de eerste download in steam misschien niet gelijk op play klikken
Heb de game erafgegooid en opnieuw geinstalleerd maar die autoshoot bug blijft bij mijn main wapen. Pistool geen autofire maar kan ik ook niet mee schieten.
Ook kan ik niet echt sprinten en bewegen is langzaam waardoor het heel sluggish aanvoelt. Graphics zijn wel nice en crisp.
Dus kan nog niet echt lekker testen helaas.
Bij BF2042 playtest hadden ze een forum waar je bugs kon melden e.d. maar daar heb ik nu geen link naar gezien. Iemand weet of dit bestaat en weet waar ik dat kan vinden
Mmm, als ik op Discord kijk bestaat er dus geen forum en zijn ze ook niet geinteresseerd in bugs. Gaat puur om server stresstest.
Waarschijnlijk moet ie nog meer downloaden. In de home tab kun je kiezen tussen party up en labs event.
Bij mij kreeg ik bij labs events de mogelijkheid om meer te downloaden, DLC. Daarna kon ik spelen.
Volgensmij download ie de game dus in delen. Je moet na de eerste download in steam misschien niet gelijk op play klikken
Heb de game erafgegooid en opnieuw geinstalleerd maar die autoshoot bug blijft bij mijn main wapen. Pistool geen autofire maar kan ik ook niet mee schieten.
Ook kan ik niet echt sprinten en bewegen is langzaam waardoor het heel sluggish aanvoelt. Graphics zijn wel nice en crisp.
Dus kan nog niet echt lekker testen helaas.
Bij BF2042 playtest hadden ze een forum waar je bugs kon melden e.d. maar daar heb ik nu geen link naar gezien. Iemand weet of dit bestaat en weet waar ik dat kan vinden
Mmm, als ik op Discord kijk bestaat er dus geen forum en zijn ze ook niet geinteresseerd in bugs. Gaat puur om server stresstest.
[ Voor 22% gewijzigd door Help!!!! op 23-05-2025 13:41 ]
PC Specs
Vandaag de code ontvangen ingevoerd in de playstation app op mijn werk zodat de download klaar was thuis maar er gebeurt niks, geen download of icoon te zien,
Iemand een idee?
Of heb ik de tijd verkeerd en komt die nog?
Iemand een idee?
Of heb ik de tijd verkeerd en komt die nog?
:strip_exif()/f/image/RZEEXQ00tD6PzNtbz8RNNwPK.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 54% gewijzigd door DoubleDutch op 23-05-2025 16:33 ]
Spel deinstaleren en dan systeem taal op engels USA zetten en opnieuw instalerenBoomTree schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 12:59:
Ik zit er ook in alleen krijg na het accepteren van de user agreements alleen maar een menu met wat loze headers en een colorblind preview. Ik kan niets selecteren om te spelen. Meer mensen hier last van?
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Mogelijk moet je ook nog andere data van het spel verwijderen, game data ofzo?ikookhier schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 20:14:
[...]
Spel deinstaleren en dan systeem taal op engels USA zetten en opnieuw instaleren
Nee heb ik niet gedaan, SuccesRobinNL schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 20:34:
[...]
Mogelijk moet je ook nog andere data van het spel verwijderen, game data ofzo?
Zie ook op mijn PS5 dat bij de aankoop historie Battlefield Labs €0 staat,dan moet ik hem toch ergens kunnen downloaden? 🤔
Als er geen class specifieke wapens komen haak ik af. Zo simpel is het gewoon.
Iedereen rond hebben lopen met exact dezelfde (meta) assault rifle enkel wat andere gadgets is gewoon geen battlefield.
Prima dat je bijvoorbeeld besluit om shotguns en dmr's voor elke class te houden maar de sniper, assault rifle en smg of lmg horen bij een class... punt.
Na BF:Hardline ben ik eigenlijk begonnen met afgehaken, BF1 nog wel gespeeld, hoewel het zeker geen slechte game was, vermaakte ik me er gewoon stukken minder in dan in BF2 t/m BF4.Skybullet schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 21:00:
[...]
Als er geen class specifieke wapens komen haak ik af. Zo simpel is het gewoon.
Iedereen rond hebben lopen met exact dezelfde (meta) assault rifle enkel wat andere gadgets is gewoon geen battlefield.
Prima dat je bijvoorbeeld besluit om shotguns en dmr's voor elke class te houden maar de sniper, assault rifle en smg of lmg horen bij een class... punt.
Dat kleine beetje hoop dat er nog leuke BF zou uitkomen is ook meteen weer weg.
Maar goed ik ben er ook wel achter dat ik allang niet meer tot doelgroep behoor voor 90% van AAA games.
Na 35 jaar gamen heb je meeste ook wel gezien, zal ook wel reden zijn dat ik me hedendaags veel meer vermaak met indie-games.
Is er nergens anders waar ik mijn vraag kan stellen aan EA of Dice?
Vragen stellen lukt niet. Heb 4 downloads binnen, kom niet verder dan een half af menu. Mailtje naar bflabsplaytesting@ea.com doet ook precies niks, krijg alleen een auto reply terug….
Ja die auto reply had ik ook ind, lekker handig.🤐Mealer schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 22:43:
Vragen stellen lukt niet. Heb 4 downloads binnen, kom niet verder dan een half af menu. Mailtje naar bflabsplaytesting@ea.com doet ook precies niks, krijg alleen een auto reply terug….
Contact zoeken met grote bedrijven is vaak gewoon bijna niet te doen. Ik heb woensdag een vraag gesteld via Discord bij een CM, maar daar krijg je ook geen antwoord.Mealer schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 22:43:
Ps5 nu op engels gezet, doet niks. Nu maar weer opnieuw downloaden en proberen. Downloaden duurde net alleen een uurtje of 3. Iets met zwaar belastte servers denk ik….DoubleDutch schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 22:45:
[...]
Ja die auto reply had ik ook ind, lekker handig.🤐
Waar kan ik hem op de PS5 terug vinden om hem te downloaden dat is mij een raadsel. 😳Mealer schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 22:48:
[...]
Ps5 nu op engels gezet, doet niks. Nu maar weer opnieuw downloaden en proberen. Downloaden duurde net alleen een uurtje of 3. Iets met zwaar belastte servers denk ik….
Waar staat hij bij jou?
Game library / your collection ( nu de mijne op engels staat)DoubleDutch schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 22:56:
[...]
Waar kan ik hem op de PS5 terug vinden om hem te downloaden dat is mij een raadsel. 😳
Waar staat hij bij jou?
Daar staat hij ind en na 20x selecteren en de melding er ontbreekt iets is de download toch begonnen,maar dan is mijn dag om te testen helaas nagenoeg voorbij,of mag ik tot de 26ste blijven testen?Mealer schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 23:01:
[...]
Game library / your collection ( nu de mijne op engels staat)
In de BF Labs discord. In de registratiemail zit een link.DoubleDutch schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 22:28:
Is er nergens anders waar ik mijn vraag kan stellen aan EA of Dice?
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Het is al gelukt. 😊Shabbaman schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 23:31:
[...]
In de BF Labs discord. In de registratiemail zit een link.
Nee de download is begonnen,zo even kijken of ik erin kom.
1e bestand is binnen, dan kan ik nu wel in het menu, spelen gaat nog niet. Moet eerst 1 van die andere 3 bestanden binnen hebben….DoubleDutch schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 23:58:
[...]
Nee de download is begonnen,zo even kijken of ik erin kom.
Servers zijn alleen zo traag…. Duurt nog 25 min….
Kom niet verder dan dit.
:strip_exif()/f/image/6zatoZl5MnOSOYKWyVW5wQm1.jpg?f=fotoalbum_large)
En daarna zwart beeld en game crash.
*Edit*
Ind 1 en 2 moeten nog gedownload worden. 🤐
:strip_exif()/f/image/6zatoZl5MnOSOYKWyVW5wQm1.jpg?f=fotoalbum_large)
*Edit*
[ Voor 6% gewijzigd door DoubleDutch op 24-05-2025 00:09 ]
Dat had ik ook, toen op engels gezet en opnieuw geïnstalleerd. Dan kwamen er wel knoppen ipv regels tekstDoubleDutch schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 00:08:
Kom niet verder dan dit.
[Afbeelding]
*Edit*
Vanochtend alles gedownload en kom niet verder dan dit. 🤐
:strip_exif()/f/image/5FxCdVkRTM2mb5hqWkdPZXu2.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 21% gewijzigd door DoubleDutch op 24-05-2025 09:08 ]
Lees mijn berichten even terugDoubleDutch schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 09:06:
[Afbeelding]
Lees even terug inderdaad, had hetzelfde scherm. Console op engels gezet en opnieuw geïnstalleerd en toen werkte het wel.DoubleDutch schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 09:06:
[Afbeelding]
Had ik gedaan,op Engels en schone installatie zelfde scherm.Mealer schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 09:50:
[...]
Lees even terug inderdaad, had hetzelfde scherm. Console op engels gezet en opnieuw geïnstalleerd en toen werkte het wel.
Helaas maar mijn testdag is voorbij. 🥴
Mijn timeslot is ook voorbij, maar ik kan nog steeds spelen.
Huidige playtest duurt 72 uur. Gisteren was daar een aankondiging van in de BF Labs Discord.
Ik had initieel een uitnodiging voor de playtest op 9 mei. Toen ook een uurtje kunnen spelen. Als je er eenmaal inzit mag je blijven meedoen met de playtest.
Ik kon gewoon weer spelen vrijdagavond. Had donderdagavond al gezien dat de BF Labs applicatie op de Xbox Series X aan het updaten was. Van ongeveer 34GB naar nu 47GB. Zaten ook extra mappen in.
Voor diegenen die via Discord contact zoeken: ik ben al een paar jaar lang van de officiële Battlefield Discord channel. Daar zit ook een subka aal in over Battlefield Labs maar dat is dus niet goede met alle informatie.
Er is een aparte Battlefield Labs server waar je echt een uitnodiging voor moet hebben gehad in de mail. Als ik die aan klikte, kwam ik steeds bij de normale Battlefield discord server uit. Let daar dus op.
Op de Battlefield Labs discord server staan ook allemaal oplossingen voor standaard problemen op de Xbox en Playstation.
Ik had initieel een uitnodiging voor de playtest op 9 mei. Toen ook een uurtje kunnen spelen. Als je er eenmaal inzit mag je blijven meedoen met de playtest.
Ik kon gewoon weer spelen vrijdagavond. Had donderdagavond al gezien dat de BF Labs applicatie op de Xbox Series X aan het updaten was. Van ongeveer 34GB naar nu 47GB. Zaten ook extra mappen in.
Voor diegenen die via Discord contact zoeken: ik ben al een paar jaar lang van de officiële Battlefield Discord channel. Daar zit ook een subka aal in over Battlefield Labs maar dat is dus niet goede met alle informatie.
Er is een aparte Battlefield Labs server waar je echt een uitnodiging voor moet hebben gehad in de mail. Als ik die aan klikte, kwam ik steeds bij de normale Battlefield discord server uit. Let daar dus op.
Op de Battlefield Labs discord server staan ook allemaal oplossingen voor standaard problemen op de Xbox en Playstation.
XBL: MRE Inc
Ik zit in het spel, uiteindelijk toch gelukt. 😋
Wel even wennen aan de gameplay, in tijden geen controller meer aangeraakt.
Wel even wennen aan de gameplay, in tijden geen controller meer aangeraakt.
Zojuist ook de mail ontvangen voor de PC playtest!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik heb volgens mij die invite niet gehad, voor de Discord server.MRE-Inc schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 15:48:
Huidige playtest duurt 72 uur. Gisteren was daar een aankondiging van in de BF Labs Discord.
Misschien omdat we hierna geen toegang meer hebben tot Labs en opnieuw uitgenodigd moeten worden.
[ Voor 4% gewijzigd door RobinNL op 24-05-2025 18:49 ]
LOL. Heavy game tot nu toe. 
Haal gemiddeld 120FPS met graphics op AUTO. Hij zet dan alle graphics settings op maximaal met mijn systeem.
9800x3D
RTX 5090
64GB DDR5
3440x1440
Haal gemiddeld 120FPS met graphics op AUTO. Hij zet dan alle graphics settings op maximaal met mijn systeem.
9800x3D
RTX 5090
64GB DDR5
3440x1440
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik loop nog niet echt warm voor het spel.
*Edit* uit frustratie de PS5 maar uit gezet,zal mijn leeftijd wel zijn,maar zie de tegenstander gewoon niet. 😩
*Edit* uit frustratie de PS5 maar uit gezet,zal mijn leeftijd wel zijn,maar zie de tegenstander gewoon niet. 😩
[ Voor 58% gewijzigd door DoubleDutch op 25-05-2025 01:35 ]
@Help!!!! Had jij zaterdag nog toegang?
@DoubleDutch Hier ook even op de PS5 gespeeld (ingeschreven voor PC). Het valt toch wel mee? Ik vind het spelen met controller gewoon niks 😅
@DoubleDutch Hier ook even op de PS5 gespeeld (ingeschreven voor PC). Het valt toch wel mee? Ik vind het spelen met controller gewoon niks 😅
[ Voor 64% gewijzigd door RobinNL op 25-05-2025 02:07 ]
Dacht eerst moet vast wennen,maar zie het gewoon niet of te laat. 🤐RobinNL schreef op zondag 25 mei 2025 @ 02:06:
@Help!!!! Had jij zaterdag nog toegang?
Ja.
Alleen die autofire bug was er nog steeds. Hij schiet automatisch full fire, reload , full fire etc net zolang tot je ammo op is. Aantal dingen geprobeerd nav dingen die ik tegenkwam op internet maar niks hielp. Viel zo niet te spelen dus ben wat anders gaan doen. Deze labs invite heb ik dus helaas vrijwel niets aan gehad anders dan een sneakpeak.
PC Specs
Een uitnodiging gekregen en geregistreerd voor vandaag maar heb geen vervolgmail of iets dergelijks, jammer
.
Ik zag een timer staan die zou aflopen om 10:00u vanochtend. Ik weet niet of ik nog toegang heb of niet.Help!!!! schreef op zondag 25 mei 2025 @ 07:43:
[...]
Ja.
Alleen die autofire bug was er nog steeds. Hij schiet automatisch full fire, reload , full fire etc net zolang tot je ammo op is. Aantal dingen geprobeerd nav dingen die ik tegenkwam op internet maar niks hielp. Viel zo niet te spelen dus ben wat anders gaan doen. Deze labs invite heb ik dus helaas vrijwel niets aan gehad anders dan een sneakpeak.
Ingame? Dan veranderen de playlists van matchmaking. Je hebt toegang tot 26 mei 10:00 uur.RobinNL schreef op zondag 25 mei 2025 @ 10:17:
[...]
Ik zag een timer staan die zou aflopen om 10:00u vanochtend. Ik weet niet of ik nog toegang heb of niet.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB
Hoofdmenu. Mijn timer liep tot 10:00u vanochtend. Ik heb het vandaag nog niet gecheckt.Gundogan schreef op zondag 25 mei 2025 @ 11:23:
[...]
Ingame? Dan veranderen de playlists van matchmaking. Je hebt toegang tot 26 mei 10:00 uur.
Ja dat is slechts de playlist change. Die loopt nu tot het einde van de test. Je kan nog spelen tot en met morgenochtend.RobinNL schreef op zondag 25 mei 2025 @ 11:26:
[...]
Hoofdmenu. Mijn timer liep tot 10:00u vanochtend. Ik heb het vandaag nog niet gecheckt.
[ Voor 6% gewijzigd door Gundogan op 25-05-2025 11:42 ]
Ik had mij ingeschreven voor de zaterdag en kan nu nog gewoon spelen op de PS5. Heb er al aantal uur in zitten en speelt lekker weg. Beetje jammer dat crossplay aan moet staan en je tegen PC speelt.
Dit dus. Heeft er voor gezorgd dat ik vroegtijdig ben gestopt gisterenavond.ProfaNe schreef op zondag 25 mei 2025 @ 11:42:
Ik had mij ingeschreven voor de zaterdag en kan nu nog gewoon spelen op de PS5. Heb er al aantal uur in zitten en speelt lekker weg. Beetje jammer dat crossplay aan moet staan en je tegen PC speelt.
Op lange afstand burst schieten en nauwelijks wat raken en de tegenstander schiet je met 3 schoten dood. Dan weet je wel dat je weer tegen pc spelers aan het spelen bent.
Hoop echt dat ze bij de definitieve release cross play hebben voor consoles only. Ik wil onder geen enkele voorwaarde tegen pc spelers spelen.
Hier ook invite gekregen, ingelogd via EA app, battlefield labs staat inderdaad in mn library.. downloaden
en.. pats.. niet te spelen..
:strip_exif()/f/image/07rqxZNyjcVog2woq35h755s.png?f=user_large)
ongeveer alles geprobeerd... ook oude Adrenalin drivers, zelfs dusdanig oud dat ik de melding krijg dat het té oud is..
kunnen wel mooi de bestandsstructuur van de ontwikkelaars zien.. c++
:strip_exif()/f/image/07rqxZNyjcVog2woq35h755s.png?f=user_large)
ongeveer alles geprobeerd... ook oude Adrenalin drivers, zelfs dusdanig oud dat ik de melding krijg dat het té oud is..
Je denkt nu al aan cheaters?MRE-Inc schreef op zondag 25 mei 2025 @ 13:49:
[...]
Dit dus. Heeft er voor gezorgd dat ik vroegtijdig ben gestopt gisterenavond.
Op lange afstand burst schieten en nauwelijks wat raken en de tegenstander schiet je met 3 schoten dood. Dan weet je wel dat je weer tegen pc spelers aan het spelen bent.
Hoop echt dat ze bij de definitieve release cross play hebben voor consoles only. Ik wil onder geen enkele voorwaarde tegen pc spelers spelen.
Kijk of je ergens dx11 kan forceren. Dit is volgens mij een error die bij elke frostbite game kan voorkomen in dx12.13582 schreef op zondag 25 mei 2025 @ 14:16:
Hier ook invite gekregen, ingelogd via EA app, battlefield labs staat inderdaad in mn library.. downloaden
[Afbeelding]
ongeveer alles geprobeerd... ook oude Adrenalin drivers, zelfs dusdanig oud dat ik de melding krijg dat het té oud is..![]()
Of msi afterburner + rivatuner afsluiten. Bij mij geeft bf4 ook zo'n crash bij het opstarten zolang die aanstaan.
[ Voor 7% gewijzigd door Gundogan op 25-05-2025 15:22 ]
Hier werkt BF gewoon met RTSS overlay actief.
Ik dacht heel ff dat het een timer is tot wanneer je kon spelenGundogan schreef op zondag 25 mei 2025 @ 11:23:
[...]
Ingame? Dan veranderen de playlists van matchmaking. Je hebt toegang tot 26 mei 10:00 uur.

Nee geen cheaters,maar muis/toetsenbord spelers waar je niks tegen kunt beginnen,was ook een van mijn frustratie punten.
Als de game de functie cross play OFF niet heeft is het voor mij al een no go.
Ik speelde voor het eerst een shooter op de PS5. Normaal speel ik Battlefield op de PC, dus voor mij was het heel erg wennen om een shooter te spelen met controller. Maar ik had niet het gevoel dat ik weerloos was. Gewoon een wapen pakken met een groot magazijn (42 in mijn geval) en dan maakte ik regelmatig nog wel kans.MRE-Inc schreef op zondag 25 mei 2025 @ 13:49:
[...]
Dit dus. Heeft er voor gezorgd dat ik vroegtijdig ben gestopt gisterenavond.
Heb ik ook wel last van. Heb de VoF lager gezet en toen werd het iets beter, maar de visibility mag wel iets beter.DoubleDutch schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 23:38:
... zie de tegenstander gewoon niet. 😩
Als 50 plusser worden mijn ogen er ook niet beter op, misschien dat dat er ook mee te maken heeft
Gisteren mij ook een paar uur met de pre-alpha playtest kunnen vermaken. Tempo lijkt iets lager te liggen als huidige BF2042. sluit me aan bij @Jackal131 visibility is niet echt lekker, maar begin de 50 ook te naderen. Dus kan ook daar aan liggen
Voor een pre-alpha vond ik het al best degelijk, wel veel texture bugs.

hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....
Ik heb het idee dat de visibility gelijkwaardig is aan oa Battlefield 5. Die speel ik nog dagelijks en daar was het ook al een "issue" dat je tegenstanders niet goed kon zien. BF 2042 te weinig gespeeld.f4stf0rw4rd schreef op maandag 26 mei 2025 @ 09:45:
Gisteren mij ook een paar uur met de pre-alpha playtest kunnen vermaken. Tempo lijkt iets lager te liggen als huidige BF2042. sluit me aan bij @Jackal131 visibility is niet echt lekker, maar begin de 50 ook te naderen. Dus kan ook daar aan liggen![]()
De mappen van afgelopen weekend waren overigens meer close combat mappen. Sniper class niet uitgeprobeerd omdat je toch vanuit alle hoeken, gaten en vooral alle kanten werd neergeschoten. Dit waren geen echte Battlefield mappen. Had liever iets gezien zoals Gulf of Oman met kale vlaktes, een dorpje voor de destruction etc.
Nee geen cheaters, maar pc gamers kunnen hun muis zo instellen dat ze binnen no time zijn omgedraaid. Diverse keren als eerste schoten gelost en hitmarkers, die gasten draaien om en schieten je aan flarden met een gericht headshot en lijken haast geen last te hebben van de recoil.
IK heb diverse wapens uitgeprobeerd, maar de recoil is echt enorm. Op zich wel realistisch, maar niet tegen pc spelers die dat makkelijker kunnen onder controle kunnen houden dan met een controller.
Ik kwam er zelf helaas niet in, maar toch even uit nieuwsgierigheid:
Rekening houdend met het feit dat dit een vrij ruwe playtest is, hoe was de algehele ervaring eigenlijk? Neigt het weer een beetje naar BF3/4 of toch meer richting de laatste 2 titels?
Rekening houdend met het feit dat dit een vrij ruwe playtest is, hoe was de algehele ervaring eigenlijk? Neigt het weer een beetje naar BF3/4 of toch meer richting de laatste 2 titels?
[ Voor 15% gewijzigd door D4NG3R op 27-05-2025 09:27 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ik vond het toch wel BF 3 vibes hebben. Denk aan Grand Bazaar en Azadi Palace.D4NG3R schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 09:07:
Ik kwam er zelf helaas niet in, maar toch even uit nieuwgierigheid:
Ja, die map is een beetje Grand Bazaar maar in het algemeen vond ik het heel erg op 2042 lijken.
www.oldskoolnl.nl
Recoil is vaak wel een probleem op de pc ten opzichte van een controller omdat er geen aimassist is voor de initiele recoil. Hier klagen ze in bijvoorbeeld Call of Duty al jaren over. Je kan dit echter in de meeste modern military shooters prima tegengaan door je wapen op maximale recoil reductie in te stellen. Of dat ook in de nieuwe BF zo gaat zijn moeten we nog zien.MRE-Inc schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 08:48:
Nee geen cheaters, maar pc gamers kunnen hun muis zo instellen dat ze binnen no time zijn omgedraaid. Diverse keren als eerste schoten gelost en hitmarkers, die gasten draaien om en schieten je aan flarden met een gericht headshot en lijken haast geen last te hebben van de recoil.
IK heb diverse wapens uitgeprobeerd, maar de recoil is echt enorm. Op zich wel realistisch, maar niet tegen pc spelers die dat makkelijker kunnen onder controle kunnen houden dan met een controller.
Hous er een rekening mee dat het hebben van een lage server tickrate ervoor kan zorgen dat je het gevoel hebt dat je in één frame doodgaat omdat de server alle hits in één keer naar jou als client stuurt. Kunnen BF games ook wel eens last van hebben.
Als je naar de korte teaser kijkt geeft het mij meer het gevoel van een combinatie van BC2 en BF3. Dus immersie over competitie en geen cleane look zoals in BF2042. Of de prealpha ook zo was.....D4NG3R schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 09:07:
Ik kwam er zelf helaas niet in, maar toch even uit nieuwsgierigheid:
Vond het qua gameplay ook een combi van BF3 en BF2042. En dat is wat mij betreft prima
hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....
Sterker nog, als je de Battlefield Labs app op start, krijg je het zwarte scherm met het Battlefield logo/naam erin en de muziek op de achtergrond is exact dezelfde als die van Battlefield 3.f4stf0rw4rd schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 12:05:
Vond het qua gameplay ook een combi van BF3 en BF2042. En dat is wat mij betreft prima
[...]
[/quote]
En daarom zet ik crossplay altijd uit, maarja dat moest aan voor de playtest.
[/quote]
Je kan de recoil wel aanpassen met verschillende attachments.Mealer schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 10:22:
[...]
[/quote]
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
O oh: 🫣😥
Arstechnica: What’s wrong with AAA games? The development of the next Battlefield has answers.
REPORT: Ars Technica claims sources close to the upcoming #Battlefield title have reported the project has faced "culture clashes, ballooning budgets, and major disruptions" that have left many team members "fearful" that parts of the game will not be finished to players'… pic.twitter.com/EqEKgPOWYS
— Battlefield Bulletin (@BFBulletin) 2 juli 2025
Arstechnica: What’s wrong with AAA games? The development of the next Battlefield has answers.
[ Voor 62% gewijzigd door Help!!!! op 03-07-2025 08:20 ]
PC Specs
Is dat echt nieuw voor een Battlefield game?
Het feit dat er al wel een alpha is, maar nog geen aankondiging is gewoon al bizar.
Nee, maar ze gingen het nu toch helemaal anders doen. Grote namen gehaald, geleerd vd fouten van het verleden enzo....
/s
Waar het mis gaat is dat ze als doelstelling hebben het succes van COD, Fortnite etc te evenaren of overtreffen door zoveel mogelijk elementen daar uit over te nemen ipv gewoon de BF game te maken die de BF community blij maakt en wil spelen. En van daar uit stapje voor stapje verder bouwen.
Als je een COD of Fortnite succes nastreeft, kun je veel beter een nieuwe Franchise starten dan een bestaande verrampeneren.
Waar het mis gaat is dat ze als doelstelling hebben het succes van COD, Fortnite etc te evenaren of overtreffen door zoveel mogelijk elementen daar uit over te nemen ipv gewoon de BF game te maken die de BF community blij maakt en wil spelen. En van daar uit stapje voor stapje verder bouwen.
Als je een COD of Fortnite succes nastreeft, kun je veel beter een nieuwe Franchise starten dan een bestaande verrampeneren.
PC Specs
100 miljoen spelers willen hebben.
Dit gaat weer enorm tegenvallen, nou ja nee dat kan niet heb er 0 vertrouwen in, dus kan alleen meevallen he.

Dit gaat weer enorm tegenvallen, nou ja nee dat kan niet heb er 0 vertrouwen in, dus kan alleen meevallen he.
Ik dacht, die maakt een grapje met die 100 miljoen spelers.....Albinoraptor schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 10:03:
100 miljoen spelers willen hebben.![]()
A lofty player target was set for Glacier: 100 million players over a set period of time that included post-launch.
Ik had meer realiteitszin verwacht van Vince Zampella, dit is echt een aaneenschakeling van onkunde als dat artikel van ArsTechnica echt klopt. Dit wordt weer een bumpy ride

Is er dit weekend weer iets te doen in BF Labs? Er werd bij mij namelijk net een update gepusht.
PC Specs
31 juli lijkt de onthulling van Battlefield 6 te zijn. Maar dit keer voelt het toch anders, omdat we al veel van LABS hebben gezien en velen van ons de game al hebben geprobeerd.