PSN ID Binloading_nl
Ja ben ff in de war denk ik, je hebt die normale pass en die pro pass. Mijne zat al bij PE toen ik deze later kocht. Met die 1100 punten kan je iig de normale pass weer kopen, of dat genoeg voor pro is weet ik niet.DeWaanzin schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 10:02:
[...]
Nee toch? Kun je (hoop ik) dan toch met je 1100 battlepoints kopen?
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Maar alstublieft... geen "Nuke towns" die met elke release van COD in een ander kleurtje komensteefje schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 10:26:
Het gebrek aan mappen is voor mij de reden om te stoppen. Ben de lol kwijt en vind de huidige mappen mwa. Ik verwacht niet dat we over een aantal jaar nog zullen terugdenken aan de bf6 mappen.
Mappen zijn altijd lastig om de designen.
Vind het wel leuk als ze af toe wat oude maps terug brengen, zoals b.v. Operation Firestorm en wie weet Metro
ja eensch maar dan wel de leuke maps en niet zoals firestorm die maar weinig gespeeld werd. Waar blijven de gulf of oman of strike at Karkand....XanaLuXX schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 11:58:
[...]
Maar alstublieft... geen "Nuke towns" die met elke release van COD in een ander kleurtje komen
Mappen zijn altijd lastig om de designen.
Vind het wel leuk als ze af toe wat oude maps terug brengen, zoals b.v. Operation Firestorm en wie weet Metro
Nu zijn dat toevallig twee van mijn favo mappen, maar het is erg moeilijk om een oude map goed over te zetten naar een nieuwe bf. Enerzijds zijn de gameplay mechanics niet zomaar toepasbaar op oudere mappen en de grootste uitdaging zal m in het sentiment zitten. Daar is lastig tegen op te boksenWeeDzi schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 12:44:
[...]
ja eensch maar dan wel de leuke maps en niet zoals firestorm die maar weinig gespeeld werd. Waar blijven de gulf of oman of strike at Karkand....
PSN ID Binloading_nl
Maps als Grand Bazar en Operation Metro zijn al zo goed als mogelijk identiek nagemaakt in Portal. Het moet toch niet zo moeilijk zijn deze maps gewoon over te nemen door DICE en met full XP speelbaar te maken, zodat er daadwerkelijk spelers komen die dit gaan spelen?steefje schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 12:59:
[...]
Nu zijn dat toevallig twee van mijn favo mappen, maar het is erg moeilijk om een oude map goed over te zetten naar een nieuwe bf. Enerzijds zijn de gameplay mechanics niet zomaar toepasbaar op oudere mappen en de grootste uitdaging zal m in het sentiment zitten. Daar is lastig tegen op te boksen
Ook een grote map zoals in deze video is gewoon gemaakt in Portal. YouTube: Battlefield 6 actually has a big map now...
Dus kom op DICE, EA!
ViNOK16Bit schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 13:41:
[...]
Maps als Grand Bazar en Operation Metro zijn al zo goed als mogelijk identiek nagemaakt in Portal. Het moet toch niet zo moeilijk zijn deze maps gewoon over te nemen door DICE en met full XP speelbaar te maken, zodat er daadwerkelijk spelers komen die dit gaan spelen?
Ook een grote map zoals in deze video is gewoon gemaakt in Portal. YouTube: Battlefield 6 actually has a big map now...
Dus kom op DICE, EA!
als je goed kijke is die map in dat filmpje gewoon gulf of oman, of het scheelt in eider geval niet al te veelsteefje schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 12:59:
[...]
Nu zijn dat toevallig twee van mijn favo mappen, maar het is erg moeilijk om een oude map goed over te zetten naar een nieuwe bf. Enerzijds zijn de gameplay mechanics niet zomaar toepasbaar op oudere mappen en de grootste uitdaging zal m in het sentiment zitten. Daar is lastig tegen op te boksen
Jammer dit dat voor mij de lol er nu al vanaf is.
Ik denk dat ik daar eerlijk gezegd niks aan ga vinden. En dat ligt niet aan die mappen, maar aan het feit dat we nog steeds geen 60hz custom servers kunnen draaien. Dus dat betekend dat het aan DICE ligt of je die mappen kan spelen met 32 man, 48, of 64(te veel, die mappen zijn tot max 32 geschikt) en daar boven op speelde ik die vroeger met explosives disabled. Die controle hebben ze weggenomen. Mochten ze de community weer persistent servers terug geven, dan is het wellicht leuk om die oude maps te spelen, maar ga er maar niet van uit. Dus een dikke pass van mij, geef mij maar nieuwe mappen die goed gebalanceerd zijn.
Ricmaniac schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:37:
Oh my wat speelt deze heeerlijk weg zeg. ik had echt issues verwacht op performance of server instabiliteit maar echt geen enkele issue op PC (bij mij) 7800X3D en 3060TI
Uiteraard niet hoogste kwaliteit enzo maar wat knalt het lekker.
Je merkt volgens mij wel veel spelers die het niet gewent zijn idd.. zoo veel medics die niet reviven net als in beta![]()
Dit is ook mega ziek voor battlefield![]()
750k voor alleen steam ..
[Afbeelding]
U bent niet de enige. Het aantal actieve spelers op Steam is inmiddels 90% gedaald...Fern schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 15:35:
Heb helaas een beetje genoeg van dit spel ,speel alle BF en vooral BF1 is nog steeds fun, maar met de huidige is de lol ervanaf, met name de kleine maps en hoe snel je klaar bent met sommige maps is verbazingwekkend met name omdat de meesten wel doorkrijgen waar de zwakke en sterke plekken in de maps zitten.
Jammer dit dat voor mij de lol er nu al vanaf is.
[ Voor 22% gewijzigd door MaZo op 14-01-2026 16:50 ]
die 90% zegt zo weinig though voor een game die al zo lang uit is. Voor alleen steam zijn dit nog steeds hele mooie nummers.. zoals battlefield ze eerder nog niet gezien heeft denk ik bij voorgaande versies.MaZo schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 16:49:
U bent niet de enige. Het aantal actieve spelers op Steam is inmiddels 90% gedaald...
Niet dat deze battlefield beter is dan voorgangers maar bedoel gewoon in nummer aantallen.
Denk dat het mee helpt dat BO7 zo slecht ontvangen is.
Ander subgenre van shooters, maar ARC Raiders doet het een stuk beter. Lagere piek maar veeeeel meer retentie. 90% van de mensen die nu al weg zijn bij BF6 mag je behoorlijk matig noemen. Al die bugs en brakke matchmaking, en voor sommige te weinig nieuwe content, maakt de game iets te irriterend om te spelen ipv vermakelijk.Ricmaniac schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 16:58:
[...]
die 90% zegt zo weinig though voor een game die al zo lang uit is. Voor alleen steam zijn dit nog steeds hele mooie nummers.. zoals battlefield ze eerder nog niet gezien heeft denk ik bij voorgaande versies.
Niet dat deze battlefield beter is dan voorgangers maar bedoel gewoon in nummer aantallen.
Denk dat het mee helpt dat BO7 zo slecht ontvangen is.
zo gefixeert zijn op die player nummers vanaf de release is zo nutteloos. al die zogenaamde "journalisten" op facebook posten ook niks anders.kevz schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 17:02:
[...]
Ander subgenre van shooters, maar ARC Raiders doet het een stuk beter. Lagere piek maar veeeeel meer retentie. 90% van de mensen die nu al weg zijn bij BF6 mag je behoorlijk matig noemen. Al die bugs en brakke matchmaking, en voor sommige te weinig nieuwe content, maakt de game iets te irriterend om te spelen ipv vermakelijk.
Je kan toch maar 64 of 128 mensen in je server hebben.. wat maakt het dan uit als er 80k concurrent zijn op een dinsdag avond op alleen steam. wat dus (Epic, EA, Xbox, Playstation, Geforce now) uitsluit.. dus dan ga je in totaal makkelijk over de 200k denk ik. Die 90% daling is zoo irrelevant wanneer een chart van de afgelopen weken gewoon redelijk stabiel is.
Probeer niet op zoek te gaan naar games die je 365 dagen van het jaar wilt spelen. Even gegeneraliseerd zijn verfente gamers daar te vaak naar opzoek omdat ze anders het gevoel hebben dat hun time invested als verloren is.. ipv gewoon het plezier wat je er wel mee heb gehad voor lief te nemen en dan door te gaan naar iets anders.
Niet om je persoonlijk aan te vallen maar begrijp je de basics van een multiplayer game? Dat je daar spelers voor nodig hebt?Ricmaniac schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 20:09:
[...]
zo gefixeert zijn op die player nummers vanaf de release is zo nutteloos. al die zogenaamde "journalisten" op facebook posten ook niks anders.
Je kan toch maar 64 of 128 mensen in je server hebben.. wat maakt het dan uit als er 80k concurrent zijn op een dinsdag avond op alleen steam. wat dus (Epic, EA, Xbox, Playstation, Geforce now) uitsluit.. dus dan ga je in totaal makkelijk over de 200k denk ik. Die 90% daling is zoo irrelevant wanneer een chart van de afgelopen weken gewoon redelijk stabiel is.
Probeer niet op zoek te gaan naar games die je 365 dagen van het jaar wilt spelen. Even gegeneraliseerd zijn verfente gamers daar te vaak naar opzoek omdat ze anders het gevoel hebben dat hun time invested als verloren is.. ipv gewoon het plezier wat je er wel mee heb gehad voor lief te nemen en dan door te gaan naar iets anders.
Ik ben zelf een nachtmens, en vlak na launch hadden we al bots na 0300u, kan je je voorstellen hoe dat nu is. Er worden al Aziatische mensen gesignaleerd op Europese servers omdat daar te weinig spelers zijn, en das fijn tegen mensen spelen met 150 ping. Dat wij hier in Europa geluk hebben dat multiplayer games hier het meest actief zijn, wil niet zeggen dat het zo werkt op elk moment van de dag. Niet alleen dat, maar DICE heeft met opzet alles versimpeld met een matchmaking systeem waardoor je alleen maar op queue hoeft te drukken, en dat systeem staat dusdanig strak afgesteld dat lege servers bijna direct worden voorgeschoteld en met bots worden volgegooid als er niet voldoende mensen zijn binnen enkele minuten. Dat er dus wat minder spelers zijn had geen probleem hoeven te zijn als er vaste servers waren waarin je kan blijven. Een matchmaking systeem wat voor een te groot percentage van de tijd 3-0/0-3 matches veroorzaakt op Escalation, na 5-15 minuten ga je de queue weer in. Geen spanning te vinden op die manier.
90% terugval in een multiplayer game is behoorlijk slecht, en iedereen weet ondertussen wel waarom. Hier een samenvatting: EA gooit het product te vroeg op de markt om COD spelers te poachen, bam, korte termijn winst 'een groot success'. De game is in deze onafgemaakte vorm een probleem voor veel mensen op technisch niveau. Of het loopt niet soepel zoals het hoort, of crashes, of bugs waardoor je niks meer kan doen, of, of, of, de lijst is lang. Net niet voldoende geteste maps op balans waardoor mensen uit irritatie stoppen met spelen. Beloftes niet waarmaken of terugdraaien (bots zouden volledige XP geven, nu niet meer...), dus alles voelt als een grind aan om meer XP boosters te verkopen (hoi hebberige EA met je MTX). Dan hebben we nog het verlies van community hosted permanente servers, portal geeft je 30hz en is niet half de kwaliteit van wat de community kan, daar wil je je dus ook niet vinden als de game al ongepolijste server netcode heeft.
Ik kan zo nog wel een uur door gaan. Maar het is duidelijk, als je een lijntje trekt van 'EA Greed' naar DICE die voldoende tijd krijgt om de game af te maken, staat het pijltje tegen de EA kant aan. MP games hebben gamers nodig, en die blijven niet als je een game wat notabene gezien word als van hoge kwaliteit, zo verziekt met een zeer slechte december patch en dan een maand op vakantie gaat (fijn voor DICE Zweden dat ze daar wel mensenrechten hebben tov Amerika in ieder geval), wat een timing lol.
ARC doet dat beter denk. Een grotendeels PvE(vP) game waar maximum 21 man in een server kunnen, die 4x zo veel spelers heeft als een game die tot 64 man in een server nodig heeft.
Sorry, had ff zin om wat neer te typen, ignore me
Vooral eastwood escalation vind ik echt geweldig, ik speel wel elke avond met een groepje - dat maakt wel veel verschil.
Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism || Zeekr 001 Privilege || e-tron 55 || Tribalisme en dogmatisme zijn slecht voor iedereen
Absoluut mee eens hoor. In de basis blijft het een goede game. Eastwood Escalation heb ik ook veel uurtjes in zitten, leuke map (al kan het soms ineens heel druk worden met tanks aan het eind haha). Ook spring ik vaak solo in een game en idd dat kan net het verschil maken...Ecological schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 22:54:
Zelf is het voor mij simpel, ik heb heel veel lol met het spel en heb er nu 160 uur in zitten. Ik speel niet om 3 uur ‘s nachts (helaas) - maar dan begrijp ik wel dat het wat minder leuk is met bots. Er zijn veel dingen te verbeteren - alleen de basis staat voor mij persoonlijk als een huis en ik had heel veel lol. Ik speelde vandaag tegen een level 502, die vind waarschijnlijk ook wel een leuk spel.
Vooral eastwood escalation vind ik echt geweldig, ik speel wel elke avond met een groepje - dat maakt wel veel verschil.
edit; Dan heb je eindelijk een spannende game die een 3-2 word en kakt m'n performance in dat een game restart nodig is. Alt F4 maar weer
[ Voor 7% gewijzigd door kevz op 14-01-2026 23:40 ]
In COD, waar dat soort grind-maps thuis horen...
Ik vond dat matchmaking systeem al klote maar na eergisteravond helemaal.
Op Blackwell fields (of hoe die map ook heet) in Breakthrough als aanvallende partij zag ik een gast die ons bestookte met mortieren. Ik die gast opzoeken en probeer hem neer te schieten van een afstandje. Had hij net genoeg tijd om te ontsnappen. Vervolgens in dat gebied rondgezocht maar kon hem nergens meer vinden. Wordt ik 2 tellen later in mijn rug geschoten door hem en dood. In de killcam zie ik hem mij teabaggen. Omdat het tegen het eind van het potje was, niet meer de kans gehad om het te killen terug te teabaggen en door die verrotte matchmaking zat ik daarna in een andere server dan hij zat. Gelukkig zijn makkelijke naam kunnen onthouden, dus de volgende keer is hij aan de beurt.....als de matchmaking dat toelaat
XBL: MRE Inc
Jij komt tenminste nog in een game. Sinds gisteravond heeft de anti-cheat ineens problemen met Daemon Tools services (die niet actief draaien).kevz schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 22:57:
[...]
edit; Dan heb je eindelijk een spannende game die een 3-2 word en kakt m'n performance in dat een game restart nodig is. Alt F4 maar weer
Toch knap, geen updates, geen veranderingen aan het systeem en dan zou de enige oplossing zijn om daemon tools geheel van de pc te gooien? De groeten, EA maakt het me wel erg lastig om deze game te (blijven) spelen zo.
Javelin schijnt ook het probleem te zijn bij de bug dat de game stottert als je op je keyboard WASD en omliggende keys indrukt, en dat probleem kwam spontaan sinds december ook voor in oudere Battlefield games... Ook daar mag EA eens goed naar gaan kijken want een anti cheat is waardeloos als mensen onterecht verbannen worden of de games lopen niet meer goed. Ik kan ook nog steeds niet RTSS draaien want dan krijg ik dat probleem, dus Javelin zal wel RTSS in de weg zitten, of andersom. In ieder geval maakt EA er een rommeltje van, maar het zal ze weinig uit maken want BF6 gaat/ging prima over de toonbank dus de cijfertjes staan in het groenA.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 16:04:
[...]
Jij komt tenminste nog in een game. Sinds gisteravond heeft de anti-cheat ineens problemen met Daemon Tools services (die niet actief draaien).
Toch knap, geen updates, geen veranderingen aan het systeem en dan zou de enige oplossing zijn om daemon tools geheel van de pc te gooien? De groeten, EA maakt het me wel erg lastig om deze game te (blijven) spelen zo.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Volgens mij heeft iedereen daar last van momenteel. Blijft op matchmaking staan.Buizerd__NL schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 15:36:
Ik kan vandaag echt geen matches meer vinden bij alle modes.
https://allestoringen.nl/storing/battlefield/
Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism || Zeekr 001 Privilege || e-tron 55 || Tribalisme en dogmatisme zijn slecht voor iedereen
Changlog BATTLEFIELD 6 GAME UPDATE 1.1.3.5
[ Voor 23% gewijzigd door Help!!!! op 19-01-2026 19:57 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Ik blijf het apart vinden dat we zo vroeg patchnotes krijgen, waarom niet gewoon op de dag van release.
Ziet er naar uit dat het iig vrij oppervlakkige veranderingen zijn, en verwacht ik niks van technische problemen die snel opgelost moeten worden. Het kan zijn dat er ook fixes in zitten die niet in de lijst staan, daar heeft DICE een handje van om slecht te communiceren en alles zo enorm wazig te verwoorden
In ieder geval enkele verbeteringen aan de Assault Ladder, ben benieuwd of ik nog steeds een kwartier nodig ga hebben om een ladder te plaatsen
[ Voor 8% gewijzigd door pina op 20-01-2026 12:45 ]
Je moet iets...als het topic beetje dood bloeit. Maar ja, past helaas wel bij Battlefieldpina schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 12:45:
Zijn jullie echt aan het discussieren dat de release notes een dag voor release werd vrijgegeven? :]
PSN: Maichel
In ieder geval knap om dat soort dingen weer stuk te maken.
Je moet wat. En ze releasen de patchnotes steeds op een donder/vrijdag ipv de standaard dinsdag patch day. Misschien ligt t aan mij hoor maar dit schept alleen maar verwarring op. Mensen klagen dat de game nog steeds brak voelt na de patch is dan ook niet zo verrassendpina schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 12:45:
Zijn jullie echt aan het discussieren dat de release notes een dag voor release werd vrijgegeven? :]
Nou maar even spelen dan, wie weet merk ik er wat van
Al ben ik net lekker aan het viben als Assault met een TR-7 + SVK als 2e wapen en een Spawn Beacon, dus dat wapen moet weer weg voor de Ladder om te kijken of dat wat verbeterd is. Sterke kit overigens, close combat beast en 50+ meter beast bij elkaar. Enig nadeel is af en toe een Support opzoeken voor wat ammo
edit; 22 Jan komt x2 wapen XP er weer aan, goed om te weten voor iedereen die de wat lastig te levelen wapens wil beginnen. (Vector bijv met dat minuscule magazine, of andere guns die pas na lv30 nuttig worden
edit2; HDR was completely fucked. Blijkt dat er weer opnieuw wat config settings reset waren. GstRender.DisplayMappingHdr10PeakLuma 350.000000 dus ipv 10000 wat default is. Lekker bezig DICE.
Lijkt alsof die setting nu gelinked is aan de ingame HDR tool, 100% ingame is 10000 in config..? Ach het blijft sleutelen aan deze game elke patch lol.
[ Voor 46% gewijzigd door kevz op 20-01-2026 15:30 ]
Iemand dit ook al opgevallen? Speel op XSX
XBL: theArthurrrr
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Misschien dat je die map binnenkort kunt spelen in Labs. Er is net een grote update geweest en zo te zien is die al voorbereid op seizoen 2.RobinNL schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 14:15:
Map van Season 2 is in Zuid-Duitsland. Lijken geen jets in te zitten.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Granate Deckung! Had stiekem wel op meer dan 2 mappen gehoopt maar we gaan het zien. Die jets boeien me niet want daar ben ik toch te slecht voor. Hoop wel op Little Birds in season 2.RobinNL schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 14:15:
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Leesvoer: https://www.ea.com/games/...ason-2-testing-and-beyondWe also have plans to bring a fan-favorite map from Battlefield 4 into Battlefield Labs, prior to it going live in a future season: Golmud Railway.
[ Voor 12% gewijzigd door RobinNL op 21-01-2026 17:16 ]
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Ze werken dus ook eindelijk aan een grote map (maar die komt niet in seizoen 2): een remake van Golmud Railway. Ik heb geen BF4 gespeeld. Is dit iets om naar uit te kijken?RobinNL schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 17:13:
Ik krijg een beetje Monte Grappa (BF1) feels bij deze afbeelding.
[...]
Leesvoer: https://www.ea.com/games/...ason-2-testing-and-beyond
[Afbeelding]
Het was niet mijn favoriete map. Ze kunnen wel veel voertuigen op kwijt, al was de map ook vrij open met weinig bescherming als rondrennende speler, tussen objectives.Eijsbeer schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 17:20:
[...]
Ze werken dus ook eindelijk aan een grote map (maar die komt niet in seizoen 2): een remake van Golmud Railway. Ik heb geen BF4 gespeeld. Is dit iets om naar uit te kijken?
Ach de BF6 voertuigen rijden als winkelwagentjes dus wat maakt het eigenlijk nog uit...RobinNL schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 14:15:
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
De zwaardere voertuigen rijden gewoon goed naar mijn mening. Jets ook niet echt iets mis mee. De lichtere voertuigen rijden minder fijn, maar dat is al zeker sinds BF3 zoHelp!!!! schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 18:29:
[...]
Ach de BF6 voertuigen rijden als winkelwagentjes dus wat maakt het eigenlijk nog uit...
Goed om te weten dat er morgen weer een test is. Als je al Labs hebt, hoor je eigenlijk nooit meer iets en moet je gokken wanneer de volgende test is.pina schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 08:15:
Invite gekregen om morgen mee te doen aan de closed playtest van Battlefield Labs
Heb je misschien ook een tijd?
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Geen mailtje gehad? Vrijdag 23 jan, 7PM CET. Hopelijk komen we er dan ook gelijk in.. was vorige keren af en toe drama.Jackal131 schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 08:43:
[...]
Goed om te weten dat er morgen weer een test is. Als je al Labs hebt, hoor je eigenlijk nooit meer iets en moet je gokken wanneer de volgende test is.
Heb je misschien ook een tijd?
Xbox: Virgo Mossel
Ik heb ergens vorig jaar een uitnodiging gehad en door vervolgens af en toe in het weekend in te loggen in Labs heb ik kunnen deelnemen aan verschillende tests.
Ik kan gewoon elke keer via hun website inschrijven voor playtests en beta's etc.
Hoe ik daar in geraakt ben? volgens mij was ik geselecteerd en kreeg ik een uitnodiging. (jaaaaren terug)
Je moet hiervoor uitgenodigd worden, BF Labs aanvragen en dan krijg je een uitnodiging als je geselecteerd wordt.Jackal131 schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 14:56:
hoe kom je bij de BF Labs discord? Deze kan ik niet vinden. Ik zie alleen de Battlefield discord.
Xbox: Virgo Mossel
[ Voor 7% gewijzigd door Eijsbeer op 22-01-2026 21:56 ]
Hele grote open map die beetje lijkt op Mirai denk ik. 1 vlag die ver buiten alles ligt en een paar anderen gegroepeerd. Al zitten ze dan niet op de lijn van de 2 teams, maar haaks erop. Op zich wel aardige map, maar vond hem nooit heel bijzonder. Oja en er zat een treintje in wat je kon gebruiken, maar ik weet niet of ze dat nog gaan toevoegen.Eijsbeer schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 17:20:
[...]
Ze werken dus ook eindelijk aan een grote map (maar die komt niet in seizoen 2): een remake van Golmud Railway. Ik heb geen BF4 gespeeld. Is dit iets om naar uit te kijken?
Laatste tijd zie ik een tegenstander slechter. Ook valt er 'bij wijze van spreken', een tegenstander, vanuit het niets uit de lucht en word ik met 1 schot omgelegd.
Ps. Ben niet de jongste,
[ Voor 3% gewijzigd door stroopwafel57 op 23-01-2026 14:26 ]
Ik denk dat je zelf al het antwoord hebt gegevenstroopwafel57 schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 14:24:
Ligt het aan mij?
Laatste tijd zie ik een tegenstander slechter. Ook valt er 'bij wijze van spreken', een tegenstander, vanuit het niets uit de lucht en word ik met 1 schot omgelegd.
Ps. Ben niet de jongste,dus veraf poppetjes misschien daarom lastiger te zien
Vrij jonge ogen hier, zelf merk ik niet dat een tegenstander slechter te zien is.
De map vind ik wel knap. Veel variatie, groot vind ik maar genoeg bomen en rotsen om dekking achter te zoeken
/f/image/MEA8JWXD3aJi8CgCQ3hyjQg3.png?f=fotoalbum_large)
17 kills in een duo Battle Royale potje en dan ook nog winnen - is toch wel heel erg lekker.
Steam: KonKie
Ik probeer het nu ook te spelen nadat ik op YT filmpjes van Chasenoface te zien kreeg. Op het einde wordt het pas echt spannend maar zover ben ik nog niet gekomenEcological schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 23:27:
Zin in de nieuwe maps. Voor nu vermaak ik me prima met Redsec.[Afbeelding]
17 kills in een duo Battle Royale potje en dan ook nog winnen - is toch wel heel erg lekker.
2 vragen. Hoe kan het dat iemand 2 wapens heeft? Ik blijf steeds die handgun houden maar dat zal vast een buttonoptie zijn. En ik zie die Chasenoface ook soms in een menu gaan en bijvoorbeeld zijn plates weggooien om die aan een squadmate te gunnen. Hoe kom ik daar in?
Ik speel op pc btw.
niet iedereen heeft een bierbuikje
Met 1 en 2 wissel je van wapen, als je jouw handgun in je hand hebt, dan wissel je die om voor een ander wapen.wodkabuikje schreef op zondag 25 januari 2026 @ 19:57:
[...]
Ik probeer het nu ook te spelen nadat ik op YT filmpjes van Chasenoface te zien kreeg. Op het einde wordt het pas echt spannend maar zover ben ik nog niet gekomen![]()
2 vragen. Hoe kan het dat iemand 2 wapens heeft? Ik blijf steeds die handgun houden maar dat zal vast een buttonoptie zijn. En ik zie die Chasenoface ook soms in een menu gaan en bijvoorbeeld zijn plates weggooien om die aan een squadmate te gunnen. Hoe kom ik daar in?
Ik speel op pc btw.
Met tab kan je inventory openen en dan als je op je extra plates drukt dan kan je ze geven.
Vandaag twee keer tweede - mijn hartslag was weer erg hoog - en paar keer 4de. Binnenkort weer even een mooie win!
Klinkt heel logisch...thanks!Ecological schreef op zondag 25 januari 2026 @ 20:10:
[...]
Met 1 en 2 wissel je van wapen, als je jouw handgun in je hand hebt, dan wissel je die om voor een ander wapen.
Met tab kan je inventory openen en dan als je op je extra plates drukt dan kan je ze geven.
Vandaag twee keer tweede - mijn hartslag was weer erg hoog - en paar keer 4de. Binnenkort weer even een mooie win!
Het moeten verzamelen van wapens houdt mij een beetje tegen maar ik houd wel van de spanning die meer en meer wordt 😀
Had je ook al filmpjes van Chasenoface gekeken? Hij maakt er een verhaal van en ik ben meer zijn kanaal aan het kijken dan dat ik zelf speel.
Gauntlet is wel leuk maar is steeds zo voorbij.
De reguliere BF6 ben ik klaar mee jammer genoeg.
niet iedereen heeft een bierbuikje
Is ook mijn ervaring. Als je een team hebt wat ook maar een beetje samenwerkt dan win je als attacker eigenlijk gegarandeerd.benjamin19 schreef op zondag 25 januari 2026 @ 20:57:
balans in breakthrough is helemaal zoek. 8/9 potjes gespeeld, of je wint hem heel simpel, of je komt niet voorbij sector 1. waardeloos
Ik speel soms wel eens een potje casual breaktrough om snel wat wapens te levelen, maar dan is het helemaal drama.
Escalation lijkt nog het meest in balans, omdat je daar ook gewoon goed terug kan komen als verliezende partij.
Vaak bu'j te bang!
Breakthrough is voor mij alleen "leuk" met dubbel weapon XP om je levels te grinden. Anders is het voor je plezier constant tegen een muur aansprinten.benjamin19 schreef op zondag 25 januari 2026 @ 20:57:
balans in breakthrough is helemaal zoek. 8/9 potjes gespeeld, of je wint hem heel simpel, of je komt niet voorbij sector 1. waardeloos
Escalation is voor mij nu "de" gamemode. Potjes zijn snel genoeg over als er geen balans is en langere potjes zijn juist spannend met mooie comebacks en nagelbijtende eindes waarbij beide teams op 2-2 hun balkjes bijna vol hebben.
Normale conquest heeft nog altijd het probleem dat niet gebalanceerde potjes te lang duren in vergelijking.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ook dit wijt ik toch wel deel aan gebrek van in-game voice.benjamin19 schreef op zondag 25 januari 2026 @ 20:57:
Hoe kan je met wat squads een aanval timen en organiseren? je moet lekker allemaal als squads gaan typen wat de plannen zijn??
Hier slaat BF toch wel de plank erg mis, je kan met 4 man gamen in een squad en wil je met je maten van vroeger samen in een game wat squads maken is het een hoop geklooi. Het blijft raar hoe weinig sociaal deze game is geworden....
BF6 bevalt mij uitstekend. Speel vooral Breakthrough. Gewoon lekker knallen en toffe potjes hebben. Potjes gaan meestal best aardig gelijk op en dat vind ik het belangrijkste.
Afgelopen weekend had ik wel opvallend veel potjes waarin ik tegenstanders met lvl 250+ zag rondlopen. Die deden mij qua bewegen en snelheid denken aan de Warzone ellende, uiteindelijk qua score scheelde het niet zo heel veel.
Grote maps met helikopters en vliegtuigen skip ik. Ongeveer 99 uit de 100x zit er iemand in zo'n ding niet neer te halen is en non-stop alles minutieus plat gooit. Geen reet aan.
Zelf proberen een vliegtuig/helikopter onder de knie te krijgen? Zodra ik het ding een beetje onder controle heb, word ik (logisch!) neer gehaald. Ze horen absoluut bij Battlefield, maar persoonlijk zou ik zonder kunnen.
Ik vind het een verademing na Warzone. Heb ik ten tijde van corona met vrienden best veel gespeeld, maar daar was het toch vaak een kwestie van lang rondlopen en de eerste tegenstander die ik tegenkwam maaide mij neer. Kon je vervolgens weer gaan zitten wachten.
Niveau verschil was in Warzone gigantisch, plus dat als je er belachelijk veel tijd in steekt je veel betere wapens/loadouts had. Dat red je dus niet als je zoals ik een casual gamer bent.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Als ie voor een tientje in de bakken ligt kun je m wel halen voor de SP. Maar voor de huidige prijs vind ik het veel te duur.
PC Specs
Dat vergelijk kan ik niet helemaal maken, heb het niet meer vers in het geheugen.G_Dragon schreef op maandag 26 januari 2026 @ 14:28:
ALS ik dit spel al zou halen, zou dit puur voor de campaign zijn. Hoe is deze? Beetje vergelijkbaar met Battefield 3 en Battlefield 4?
De campaign in BF6 is best aardig, ik kwam heel snel lekker in het spel en het ziet er tof uit.
Het verhaal is "oke", beetje hak op de tak en gaat erg vlug, stopt voor je gevoel ook redelijk abrupt. Het is echt een opwarmer voor het online gebeuren en dat lukt best aardig.
Koop je hem echt alleen voor de campaign, dan lekker laten liggen.
Klinkt alsof je ook heel snel door de campaign heen bent, klopt dat?B-Real schreef op maandag 26 januari 2026 @ 14:47:
[...]
Dat vergelijk kan ik niet helemaal maken, heb het niet meer vers in het geheugen.
De campaign in BF6 is best aardig, ik kwam heel snel lekker in het spel en het ziet er tof uit.
Het verhaal is "oke", beetje hak op de tak en gaat erg vlug, stopt voor je gevoel ook redelijk abrupt. Het is echt een opwarmer voor het online gebeuren en dat lukt best aardig.
Koop je hem echt alleen voor de campaign, dan lekker laten liggen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik speel zo af en toe eens een missie, maar het is wel heel generiek hoor. Ga van punt A naar B, schiet onderweg iedereen dood en vergeet de 'intel' niet. Nachtmissie, voertuigmissie, het zit er allemaal wel in. Grafisch ok, maar niet baanbrekend ofzo. Het conflict tussen NATO en PAX is nietszeggend, maar ik begrijp de keuze voor een niet bestaand leger wel ivm gevoeligheid.G_Dragon schreef op maandag 26 januari 2026 @ 14:28:
ALS ik dit spel al zou halen, zou dit puur voor de campaign zijn. Hoe is deze? Beetje vergelijkbaar met Battefield 3 en Battlefield 4?
Campaign werd niet echt bepaald positief ontvangen, ook vrij kort.G_Dragon schreef op maandag 26 januari 2026 @ 14:51:
[...]
Klinkt alsof je ook heel snel door de campaign heen bent, klopt dat?
ChrisLNFF schreef op maandag 26 januari 2026 @ 15:04:
[...]
Ik speel zo af en toe eens een missie, maar het is wel heel generiek hoor. Ga van punt A naar B, schiet onderweg iedereen dood en vergeet de 'intel' niet. Nachtmissie, voertuigmissie, het zit er allemaal wel in. Grafisch ok, maar niet baanbrekend ofzo. Het conflict tussen NATO en PAX is nietszeggend, maar ik begrijp de keuze voor een niet bestaand leger wel ivm gevoeligheid.
Oh jammer, dan is het niet zoals ik had gehoopt. Dan sla ik hem over! Hoopte namelijk dat Battlefield 6 weer z'n indrukwekkende campaign zou hebben als Battlefield 3 en Battlefield 4.Chelseamarre123 schreef op maandag 26 januari 2026 @ 15:06:
[...]
Campaign werd niet echt bepaald positief ontvangen, ook vrij kort.
Vaak bu'j te bang!
Zou de game er echter nooit voor kopen, totaal niet waard. Misschien voor max een tientje ofzo maar dan nog.
PC Specs
Klopt. Paar uurtjes en je bent klaar.G_Dragon schreef op maandag 26 januari 2026 @ 14:51:
[...]
Ik zou puur voor de campaign het spel niet kopen, zeker niet voor de volle mep.
Wat zijn je redenen om alleen de campaign te spelen? Online is ook erg vermakelijk en op alle niveaus goed te doen doorgaans.
Je kunt er in een uurtje of 6 wel doorheen ploegen, maar redelijkerwijs doe je er een uurtje of 10 over. Maar hij is gewoon niet memorabel. Het is vrij inwisselbaar wat er gebeurt en de karakters spatten niet echt van het scherm. Verder is de gameplay op veel momenten gewoon saai/herhalend.G_Dragon schreef op maandag 26 januari 2026 @ 14:28:
Dus hij is wel minder boeiend dan 3 en 4. Al is het ook weer geen ramp om te spelen verder. Maar waarom haal je hem niet ook gewoon voor de MP? Er is genoeg activiteit online en je kunt vast wel meekomen. Ik vind deze BF itt de vorige 2 een stuk beter met randoms te doen dan daarvoor. Breakthrough is gewoon een heerlijke modus om te starten en ook Escalation is prima zat voor als je om de zoveel dagen een uurtje wilt schieten.
Battlefield speel je voor de multiplayer en niet voor de campaign. De campaign is eigenlijk gewoon vrij basic, het stelt niet veel voor. Na 5 uur ben je er wel doorheen. Wil je echt alleen de campaign spelen, dan zou ik wachten tot de game zo'n 5-10 euro is.G_Dragon schreef op maandag 26 januari 2026 @ 14:51:
[...]
The Frostfire Bonus Path is now live in #Battlefield6.
— Battlefield Bulletin (@BFBulletin) 27 januari 2026
Ends February 10th.
Things to keep in mind 📝
🔹 The Frostfire Bonus Path can be completed concurrently alongside the Season 1 Battle Pass.
🔹 Some additional rewards require purchase of the Season 1 Battle Pass.
🔹 All… pic.twitter.com/Hk9BZPCo6H
Xbox Live: Miesjh NL
Snap wat je bedoeld maar wat had je dan verwacht.Buizerd__NL schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 14:33:
Deze rewards zijn echt een joke.
Begint steeds meer op een nog slechtere versie van Warzone te lijken die BP met nog slechtere dingen erin.
Deze vat het wel goed samen:
When Battlefield Become Call Of Duty
— Battlefield Intel (@BattlefieldInte) 27 januari 2026
📹: TheWarp Zone YT #Battlefield6 #CallofDuty pic.twitter.com/GHcgHSYk5V
[ Voor 14% gewijzigd door MRE-Inc op 28-01-2026 08:48 ]
Ligt niet aan jou. Ik heb gister alle weekly challenges afgerond, maar dat zijn niet genoeg battle pass points om de bonus path af te ronden. Dus zal pas met de challenges van volgende week voltooid worden. Niet dat het echt boeit , want de rewards zijn nogal lame.MRE-Inc schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 08:42:
Die Frostfire Bonus Path kan niet eens via de wekelijkse challenges gehaald worden. Heb er nu 9/11 unlocked maar heb dus nog 20 van die coins nodig die je met challenges kan halen. Ik heb van deze week nog 1 challenge openstaan die me 5 van die coins geven. Of ik zie iets over het hoofd, of Dice heeft weer zelf niet zitten opletten. 9 van de 10 keer ligt het aan mij, maar met Dice weet je het eigenlijk nooit.
[Embed]
Gisteravond toch maar eens weer geprobeerd, en een paar potjes Breakthrough gespeeld. Was toch wel weer verrassend leuk
Over dat laatste gesproken: zeer regelmatig gehad dat ik heldhaftig met een smoke grenade en alles iemand probeer te reviven om er vervolgens achter te komen dat ie heeft geskipt en dus dood is
Ah mooi, kan ik toch mooi Dice de schuld geven. Maar dacht gezien te hebben dat de Frostfire bonus path maar 1 week duurde, dus dan kan je het alsnog niet halen, tenzij de challenges volgende week eerder live zijn dan dat de tijd van de Frostfire verloopt.ViNOK16Bit schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 08:51:
[...]
Ligt niet aan jou. Ik heb gister alle weekly challenges afgerond, maar dat zijn niet genoeg battle pass points om de bonus path af te ronden. Dus zal pas met de challenges van volgende week voltooid worden. Niet dat het echt boeit , want de rewards zijn nogal lame.
Hier net andersom. Gisteren weer eens Escalation gespeeld ipv Breakthrough. Ging wel lekker en was wel weer leuk.MitchellHearth schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 09:02:
Laatste tijd was ik een beetje BF6 moe. Zelfs al tijdje niet meer gespeeld en op zoek naar een andere shooter... Speelde vooral Escalation en Conquest, maar begon te vervelen.
Gisteravond toch maar eens weer geprobeerd, en een paar potjes Breakthrough gespeeld. Was toch wel weer verrassend leuk. Vooral ook omdat ik beetje andere speelstijl aanhield. Wat minder run & gun, maar juist wat voorzichtiger de flanken pakken. Vooral als recon veel leuke kills gemaakt en zodra we konden door pushen als support naar binnen.
Over dat laatste gesproken: zeer regelmatig gehad dat ik heldhaftig met een smoke grenade en alles iemand probeer te reviven om er vervolgens achter te komen dat ie heeft geskipt en dus dood isTerwijl ik wel Q had gedaan op z'n lichaam om aan te geven dat ik er aan kom. Kan beter Assault/Engineer spelen op die manier
Maar vraag me af hoe je wil flanken dan in Breakthrough want de mappen zijn dermate smal dat het nauwelijks lukt. Neem Mirak Valley de 2e sector, dus bij dat hoge gebouw waar de grote hijskraan achter staat. Links flanken kan nauwelijks ondanks dat er wat meer ruimte is want je wordt daar continue afgeschoten door snipers uit de verdidigende spwan. Rechts flanken kan niet eens want dan sta je out of bounds. De enige map die zich enigszins een beetje leent voor flanken is Siege of Cairo omdat daar meerder wegen naar de objectives leiden. De overige mappen is bijna allemaal een trechter waarin je wordt gegooid.
Dit is precies hoe ik mij voel op dit moment met BF6. Heb geen zin in 'kiddie' spulletjes. Koop een game en klaar... Geen GI-JOE met een Heman zwaard oid. Een militair is een militair.MRE-Inc schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 08:42:
Die Frostfire Bonus Path kan niet eens via de wekelijkse challenges gehaald worden. Heb er nu 9/11 unlocked maar heb dus nog 20 van die coins nodig die je met challenges kan halen. Ik heb van deze week nog 1 challenge openstaan die me 5 van die coins geven. Of ik zie iets over het hoofd, of Dice heeft weer zelf niet zitten opletten. 9 van de 10 keer ligt het aan mij, maar met Dice weet je het eigenlijk nooit.
[Embed]
Komt misschien dat ik een 40+ ben en al de hele BF reeks achter mij heb
Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!
Ik heb totaal geen FOMO-gevoel meer eigenlijk in bijna geen enkele game meer.
Het enige wat ik recent nog als cosmetic heb gekocht, is een setje in Arc Raiders met punten die ik heb gekregen en WoW Heroic editie waar wat extra spulletjes inzitten. Voor de verder rest geen speciale edities meer en/of geld uitgegeven aan cosmetic. En dat al voor 4 à 5 maanden ongeveer. Bf6 speelde ik gewoon default met EA pro, dat ondertussen stop is gezet.
Ik speel graag Resident Evil, maar ook Requiem speciale editie zal ik waarschijnlijk ook niet kopen. Wordt totaal niet meer warm van al die cosmetische dingetjes. Meestal vind ik het nog niet eens uitzien.
[ Voor 45% gewijzigd door Toonen1988 op 28-01-2026 11:54 ]
Laatste tijd met één maat van me weer eens aan de bordspellen gezeten. Biertje er bij en op een een of andere manier haal ik hier toch wel meer plezier uit dan uit het gamen. BF6 in dit geval ook alweer 3 weken niet meer aangeraakt hierdoor.
Hopelijk komt er weer een simpele tijd dat het allemaal gewoon werkt en dat je kunt spelen zonder dat het spel je op je zenuwen begint te werken. Kwaliteit wat naar beneden en maak het rete snel, denk dat daar meer mensen op zitten te wachten.
Misschien begrijp ik je verkeerd maar het enige probleem dat BF6 niet heeft is snelheid.
PC Specs
Deze week BF6 gekocht en het voelt voor mij nog net zo tof als in de beta. Ik zit ook op een subreddit van Battlefield en daar is een hoop geklaag (dat weten ze zelf ook maar toch).
Gisteren begonnen met de campaign en ik moet zeggen dat het me best meevalt. Ik heb ook de Black Ops 7 campaign gespeeld, en ik vind tot nu to de BF6 campaign veel toffer (vergeleken met BO7 ook niet heel moeilijk maar toch). Het klopt dat je wel nogal door de levels heen rushed, maar ze zijn mooi vormgegeven en de cutscenes zijn tot nu toe ook gewoon goed.
Had eerlijk gezegd verwacht dat het slechter zou zijn.
De multiplayer is erg tof. Begonnen met Breakthrough Casuals om er in te komen. Je merkt wel dat de bots wel erg matig zijn qua AI. Als ik er wat meer in zit ga ik denk ik de normale modes proberen (Rush, Escalation en Conquest uiteraard).
Veel mensen hebben erg veel aan te merken aan deze game, en de BF community heeft een hoge standaard. Maar wat mij betreft is dit een geslaagde editie.
Ben nog steeds van mening dat de game gewoon super goed is. Ik als iemand die wat minder speelt dan gemiddeld heb ook nog steeds veel plezier telkens dat ik hem opstart. Het geklaag is vooral van mensen die er veel uren in (willen) stoppen.kevlar01 schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 12:04:
Heb vorig jaar de beta gespeeld en was toen erg enthousiast. Heb gewacht met het kopen van BF6 omdat ik destijds met andere games bezig was.
Deze week BF6 gekocht en het voelt voor mij nog net zo tof als in de beta. Ik zit ook op een subreddit van Battlefield en daar is een hoop geklaag (dat weten ze zelf ook maar toch).
Gisteren begonnen met de campaign en ik moet zeggen dat het me best meevalt. Ik heb ook de Black Ops 7 campaign gespeeld, en ik vind tot nu to de BF6 campaign veel toffer (vergeleken met BO7 ook niet heel moeilijk maar toch). Het klopt dat je wel nogal door de levels heen rushed, maar ze zijn mooi vormgegeven en de cutscenes zijn tot nu toe ook gewoon goed.
Had eerlijk gezegd verwacht dat het slechter zou zijn.
De multiplayer is erg tof. Begonnen met Breakthrough Casuals om er in te komen. Je merkt wel dat de bots wel erg matig zijn qua AI. Als ik er wat meer in zit ga ik denk ik de normale modes proberen (Rush, Escalation en Conquest uiteraard).
Veel mensen hebben erg veel aan te merken aan deze game, en de BF community heeft een hoge standaard. Maar wat mij betreft is dit een geslaagde editie.
En sommig geklaag is ook wel legitiem hoor. en iedereen zijn eigen smaak natuurlijk maar ik vind het oprecht nog steeds een hele goeie Battlefield
[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 29-01-2026 13:14 ]
Sluit ik me helemaal bij aan. Je leest veel kritieken en als je veel wilt spelen snap ik dat er weinig content en vernieuweing is. Kan ik me deels in vinden, maar voor paar uurtjes per week is de game echt wel vermakelijkRicmaniac schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 13:13:
[...]
Ben nog steeds van mening dat de game gewoon super goed is. Ik als iemand die wat minder speelt dan gemiddeld heb ook nog steeds veel plezier telkens dat ik hem opstart. Het geklaag is vooral van mensen die er veel uren in (willen) stoppen.
En sommig geklaag is ook wel legitiem hoor. en iedereen zijn eigen smaak natuurlijk maar ik vind het oprecht nog steeds een hele goeie Battlefield
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers.
Voor technische problemen met de PC versie, is er een speciaal topic geopend: [PC] Battlefield 6 - Het Technische problemen topic
Politieke discussie rondom deze game hoort hier niet thuis. Graag alleen over de inhoud praten en niet over politieke standpunten.
:strip_exif()/f/image/qg2OBM8rMnMF2P5BjBIB7dR8.jpg?f=fotoalbum_large)