• Acradavos
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 09:03

Acradavos

Poetsfanaat

Ik kom 100 coins tekort voor de battlepass van season 2. Kan je die nog vrijspelen?

PV 7,82 kWp (Enphase IQ7+ 6x Jinko N-Type 370 Watt / 14x Jinko P-Type 400 Watt)

Acradavos schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 22:35:
Ik kom 100 coins tekort voor de battlepass van season 2. Kan je die nog vrijspelen?
Als in dat je 100 coins hebt gemist tijdens season 1? Die kan je niet vrijspelen.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• stroopwafel57
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 08:31
'Thanks voor alle reacties en tips! :)F

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 00:19
Was toch echt positief verrast toen er een battle royale in bf6 zat. Vind het concept ervan erg leuk weg spelen. Onlangs redsec weer opgepakt, maar het is enkel maar snipers en snipers. De lol is er dan voor mij een beetje van af.
Wat zou ik graag een modus zien zonder snipers in het spel, en een solo mode. Wie weet wie weet.
Desondanks loopt het nu lekker (laatste keer dat ik speelde was even terug) en is het verder een toffe modus!

• Ecological
  • Registratie: November 2021
  • Nu online
drusloos schreef op maandag 27 april 2026 @ 18:29:
Was toch echt positief verrast toen er een battle royale in bf6 zat. Vind het concept ervan erg leuk weg spelen. Onlangs redsec weer opgepakt, maar het is enkel maar snipers en snipers. De lol is er dan voor mij een beetje van af.
Wat zou ik graag een modus zien zonder snipers in het spel, en een solo mode. Wie weet wie weet.
Desondanks loopt het nu lekker (laatste keer dat ik speelde was even terug) en is het verder een toffe modus!
Leuk hè? Ik vind de operations mode erg leuk. Ook casual breakthrough kan ik waarderen als ik iets minder zin heb om een sweat te zijn.

Ondertussen al 50+ Wins op Battle Royale maar ik ga tot seizoen 3 even korte pauze en focussen op mijn Trails breakthrough (pun intended) en Microsoft flight sim :)

Autonomy-EV || Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism || Zeekr 001 Privilege || e-tron 55

• stroopwafel57
@drusloos.

Voor B royale heb je toch RedSec nodig?
En voor wat betreft die snipers? Daarmee ben ik het geheel eens.

[ Voor 39% gewijzigd door stroopwafel57 op 28-04-2026 12:55 ]

• wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:56
drusloos schreef op maandag 27 april 2026 @ 18:29:
De recon is natuurlijk heel krachtig in Redsec dus er zijn veel spelers die het spelen.
Van de sniper kills heb ik zelf echter weinig last, heb meer moeite om te overleven tegen springende mannetjes voor mijn neus :)

Maar het is heel verslavend. Probeer tegenwoordig echt bij de squad in de buurt te blijven, dat scheelt echt veel en maakt de kans veel groter dat we lekker ver komen.

niet iedereen heeft een bierbuikje

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 00:19
wodkabuikje schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 16:47:
[...]

De recon is natuurlijk heel krachtig in Redsec dus er zijn veel spelers die het spelen.
Van de sniper kills heb ik zelf echter weinig last, heb meer moeite om te overleven tegen springende mannetjes voor mijn neus :)

Maar het is heel verslavend. Probeer tegenwoordig echt bij de squad in de buurt te blijven, dat scheelt echt veel en maakt de kans veel groter dat we lekker ver komen.
Recon is iets te krachtig als je het mij vraagt. Met name in de endgame kan je amper bewegen in het open met alle snipers. Vooral omdat je bijna nooit met je team kan communiceren is het niet te doen. Van mij zou het dus wat minder mogen met snipers.

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-05 12:48
Als mensen BR spelen en nog een team zoeken, PM me maar. Ik speel paar keer per week sowieso.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-05 14:58

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Vanavond is er nog een LABS playtest om 19:00 uur voor de nieuwe Gulmud Railway.

XBL: MRE Inc

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:09
MRE-Inc schreef op woensdag 29 april 2026 @ 12:24:
Vanavond is er nog een LABS playtest om 19:00 uur voor de nieuwe Gulmud Railway.
Hoe join je die dingen. Ik krijg altijd mails, ben die discord gejoined maar heb geen idee hoe ik die test kan spelen.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:42

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Iets met een NDA voor dit soort info...

[ Voor 20% gewijzigd door 42dpi op 29-04-2026 13:47 ]

Si vis pacem, para bellum

• Sn3gG3l
42dpi schreef op woensdag 29 april 2026 @ 13:46:
[...]

Iets met een NDA voor dit soort info...
Idd, lol, het staat letterlijk dik gedrukt in de mail :p

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Sn3gG3l schreef op woensdag 29 april 2026 @ 13:46:
[...]

Hoe join je die dingen. Ik krijg altijd mails, ben die discord gejoined maar heb geen idee hoe ik die test kan spelen.
Als je bent geselecteerd staat alles op de discord hoe en wat.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Sn3gG3l schreef op woensdag 29 april 2026 @ 13:46:
[...]

Op de Xbox heb je een aparte app daarvoor in de Xbox store. Die moet je installeren en dan starten op het moment dat zo'n playtest aan de gang is. Eerder kan ook, maar dan heb je alleen wat menuutjes maar kun je geen game selecteren.

Hoe dit op PC geregeld is, weet ik niet.

• Sn3gG3l
MRE-Inc schreef op woensdag 29 april 2026 @ 13:50:
[...]

Op de Xbox heb je een aparte app daarvoor in de Xbox store. Die moet je installeren en dan starten op het moment dat zo'n playtest aan de gang is. Eerder kan ook, maar dan heb je alleen wat menuutjes maar kun je geen game selecteren.

Hoe dit op PC geregeld is, weet ik niet.
Op pc zag ik iets van Battlefield Workshop maar daar vind ie geen account met inloggen....
Discord ook gekeken maar ik zal wel verkeerd kijken want ik zie niks. Heb EA net maar ff gemaild...

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Sn3gG3l schreef op woensdag 29 april 2026 @ 13:55:
[...]

Op pc zag ik iets van Battlefield Workshop maar daar vind ie geen account met inloggen....
Discord ook gekeken maar ik zal wel verkeerd kijken want ik zie niks. Heb EA net maar ff gemaild...
https://www.ea.com/games/battlefield/news/this-is-battlefield-labs?isLocalized=true

*Inschrijven is geen garantie voor deelname dit moet bevestigd worden vanuit labs en dan volgt alle info en toegang tot de mediums.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Poah. Niet het gevoel dat je op Gulmud Railway aan het spelen bent. Zulke mappen hadden er vanaf het begin in moeten zitten.

• Sn3gG3l
42dpi schreef op woensdag 29 april 2026 @ 17:13:
[...]

https://www.ea.com/games/battlefield/news/this-is-battlefield-labs?isLocalized=true

*Inschrijven is geen garantie voor deelname dit moet bevestigd worden vanuit labs en dan volgt alle info en toegang tot de mediums.
Dat heb ik allemaal al gedaan en heb ook gewoon invite voor die test in mail gehad. Weet alleen niet hoe ik kon spelen :) Ach ja we wachten gewoon maar ff volgend seizoen af :)

• stroopwafel57
Zijn er nog wel mensen 'hier' die de originele betaalde versie spelen, of klikt iedereen alleen nog op het RedSec keuze menu?
Ik kom steeds vaker bots tegen tijdens het spelen.
Ik voel mij wel enigszins g....d dat er aan de betaalde versie weinig aandacht wordt besteed door
DICE (hoofdontwikkelaar) :-(

[ Voor 3% gewijzigd door stroopwafel57 op 30-04-2026 09:46 ]

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:11

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

stroopwafel57 schreef op donderdag 30 april 2026 @ 09:44:
Zijn er nog wel mensen 'hier' die de originele betaalde versie spelen, of klikt iedereen alleen nog op het RedSec keuze menu?
Ik voel mij wel enigszins g....d dat er aan de betaalde versie weinig aandacht wordt besteed door
Ik speel juist helemaal geen RedSec. Breakthrought en Operation Augur voornamelijk op de nieuwe maps.

• pr0mo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:04
Ik speel ook alleen maar de "betaalde" versie. RedSec kan me niet zoveel schelen. Wellicht als de solo playlist beschikbaar komt dat ik het nog even ga proberen.

Ik lees wel meer dat jullie veel bots tegen gekomen, Die ervaring heb ik totaal niet. Heel af en toe kom ik in een potje waar wat bots in zitten maar dit is eerder uitzondering dan regel.

Gezien de updates die ze hebben gegeven voor het komende jaar qua roadmap ziet het er naar uit dat ze meer focussen op de orginele modes dan op RedSec.

iracing profiel

Ik speel ook alleen maar Battlefield hoe de game bedoelt is. Dus geen RedSec (heel soms een potje Gauntlet met vrienden, maar geen Battle Royale).

[ Voor 6% gewijzigd door RobinNL op 30-04-2026 10:32 ]

Ik speel geen BR / RedSec. Dat soort gamemodes hebben me nooit gelegen en daarnaast zie ik het als vorm van protest tegen EA/DICE :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

• Ecological
  • Nu online
Ik speel beiden! Afgelopen jaar viel inderdaad een beetje tegen, maar er is goede hoop en wat er is aangekondigd is echt geweldig! Seizoen 3 wordt erg leuk en ook de community servers komen eraan. Wellicht huur ik dan wel een server voor NL doelgroep. Lijkt me erg leuk!

Uiteindelijk goed om te beseffen dat enterprise organisaties log zijn en dat verandering moeilijk zijn, maar de basis voor Battlefield 6 vind ik erg goed (laten we de nuance niet vergeten dat veel van de dingen waar we over praten ook genuanceerd zijn en dat mensen ook andere meningen kunnen hebben) en met seizoen 3 en verder ga ik weer heel veel spelen! Nu 500 uur+ gespeeld en nog lang niet klaar, 1 van de beste spellen die ik ooit heb gespeeld naar mijn mening.

Soms wil ik een kleine sweat zijn en speel ik Battle Royale, welke ik echt een geweldige gamemodus vind. De spanning is soms echt heel hoog als je in de top 3 bent nog steeds, het is erg leuk met een leuk team. Soms heb ik meer zin in wat meer laidback gamen en dan speel ik operations.

Vergeet niet dat dingen veranderen in het leven, ik speel al sinds Battlefield 1942 en soms ligt een game je niet, en dat is niet erg. Het is soms ook een beetje mindset aanpassen!

[ Voor 16% gewijzigd door Ecological op 30-04-2026 11:13 ]

Autonomy-EV || Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism || Zeekr 001 Privilege || e-tron 55

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-05 10:10
Is er ook al een screen waar ergens de vlaggen liggen bij conquest/escalation? En welke modussen hij nu ondersteund? Doet ie bv al Breakthrough, TDM, SQDM of Rush?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Martinspire schreef op donderdag 30 april 2026 @ 11:16:
[...]

Is er ook al een screen waar ergens de vlaggen liggen bij conquest/escalation? En welke modussen hij nu ondersteund? Doet ie bv al Breakthrough, TDM, SQDM of Rush?
Featuring land and air vehicles - buggies, tanks, helicopters and jets - Battlefield 4’s Golmud Railway is defined by its train: as those who played Conquest over a decade ago will tell you, once a team captured the train, it moved towards their headquarters. The train also had machine gun turrets as a means of manned defense, while large explosive devices sprinkled around the map created craters or disrupted large ground vehicle movements. In more tactical modes, the village is the focal point: abandoned houses turned into rubble by the end of a Deathmatch or Domination, lest the rooftops be controlled by Recon soldiers picking squads off with a DMR or Sniper Rifle.

IT TAKES A VILLAGE… Need to master a key point of interest? Tactical modes like Domination and Squad Deathmatch focus on the Village area, so squad up and dive into those experiences to dominate this area in larger modes.
Dus ik verwacht Conquest, Escalation, Breakthrough, Rush, TDM, SDM, Domination en KOTH.

De maps met de vlaggen heb ik nog niet gezien, enkel wat getekende mappen. Dus het is nog even wachten.

• stroopwafel57
Die maps zien er (bekend: oude glorie) goed uit.
Nu nog de water-en oerwoud maps, en dan ben ik (voorlopig uitgezeurd. :D
Overigens, dank voor jullie reacties weer: maakt mij ook weer wat wijzer wat de game betreft.

[ Voor 28% gewijzigd door stroopwafel57 op 30-04-2026 11:32 ]

• Martinspire
RobinNL schreef op donderdag 30 april 2026 @ 11:27:
[...]

Dus ik verwacht Conquest, Escalation, Breakthrough, Rush, TDM, SDM, Domination en KOTH.

De maps met de vlaggen heb ik nog niet gezien, enkel wat getekende mappen. Dus het is nog even wachten.
De map is al speelbaar in BF Labs, dus het lijkt mij dat die informatie toch al wel beschikbaar is?

Martinspire schreef op donderdag 30 april 2026 @ 13:44:
[...]

De map is al speelbaar in BF Labs, dus het lijkt mij dat die informatie toch al wel beschikbaar is?
Meer info dan die blogpost heb ik nog niet echt voorbij zien komen. Normaal wordt het op de kanalen die ik volg van tevoren al gedeeld. Maar daar blijft het ook vrij stil nu.

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22-05 19:51
Ik heb Battlefield 6 eindelijk aangeschaft via de EA-app. Hij was nu in de aanbieding voor €41,99 in plaats van de normale €69,99 (40% korting). Naast Call of Duty: Black Ops 7, die ik momenteel ook veel speel, ben ik erg benieuwd naar deze nieuwe BF.

Ik ben met name geïnteresseerd in de multiplayer. Hoewel ik eigenlijk alle edities van Battlefield sinds het begin heb gespeeld, voelt deze nieuwe telg toch weer anders aan. Hebben jullie nog specifieke tips voor een beginner in Battlefield 6? Waar moet ik op letten wat betreft de nieuwe mechanics of meta?

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S26 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 4 Pro - 22TB

Van der Berg schreef op donderdag 30 april 2026 @ 14:12:
Ik heb Battlefield 6 eindelijk aangeschaft via de EA-app. Hij was nu in de aanbieding voor €41,99 in plaats van de normale €69,99 (40% korting). Naast Call of Duty: Black Ops 7, die ik momenteel ook veel speel, ben ik erg benieuwd naar deze nieuwe BF.

Ik ben met name geïnteresseerd in de multiplayer. Hoewel ik eigenlijk alle edities van Battlefield sinds het begin heb gespeeld, voelt deze nieuwe telg toch weer anders aan. Hebben jullie nog specifieke tips voor een beginner in Battlefield 6? Waar moet ik op letten wat betreft de nieuwe mechanics of meta?
Gewoon spelen en zelf een prettig wapen vinden. Wat de ene fijn vindt, vindt de ander weer niet fijn.

Battlefield 6 - Community Update - Railway to Golmud, Ranked BR, and More

Het hoofdmenu wordt ook aangepast. Normaal plaats je de belangrijkste dingen bovenaan en de minst belangrijke dingen onderaan. Multiplayer staat wel heel laag...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AOs-Cpc-vw4Z8cpBqKuimdbizCM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/i82RytFG01xYJfitU8qlMIt7.png?f=fotoalbum_large

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Gewoon spelen idd, je hebt casual breakthrough en Initiation redsec duo's met bots en echt spelers beetje 50/50 om er in te komen. Multiplayer is geen COD spray and pray maar tactisch anticiperen. Qua load out letten op bepaalde attachment die kunnen andere voordelen geven dan je zou denken bijvoorbeeld een laser.

• Slappyjoez
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 11:35

Heb zelf het spel sinds vorige week (PS5), en probeer in de spaarzame uurtjes het even aan te zetten. Heb al in jaren geen Battlefield meer gespeeld dus het is nogal overweldigend in bepalen van juiste gamemodus, loadout en tactiek. Zit er nog niet helemaal lekker in, maar merk wel dat ik FPS nog niet verleerd ben. :9~

Fallout | TES | CIV | Lego | PS5 | Switch

Inmiddels kan je ook de season pass van Season 3 pre-orderen in game. Moet niet gekker worden 😅

* RobinNL heeft 'm al gehaald met de gespaarde Battlefield Coins.

• Ecological
  • Nu online
RobinNL schreef op vrijdag 1 mei 2026 @ 09:08:
Inmiddels kan je ook de season pass van Season 3 pre-orderen in game. Moet niet gekker worden 😅

* RobinNL heeft 'm al gehaald met de gespaarde Battlefield Coins.
Maakt mij niet zoveel uit, het is wat mij betreft gezond als een bedrijf winst probeert te maken. Dat doe je door goede producten te maken en met de aankondiging van de road map zit dat wat mij betreft wel snor. Ik betaal ook gewoon voor BF Pro, dat haal ik er wel uit met mijn 500 uur :+

Natuurlijk is het allemaal gecompliceerd maar compute om de servers te laten draaien is duur, personeel is duur en er komt naar mijn mening gaan shooter in de buurt die mij zo goed aanspreekt en zoveel features heeft. Dat kost gewoon geld.

Natuurlijk heb ik ook wel kritiek maar het preorderen van een battle pass heb ik geen last van, sterker nog, het kan een beetje helpen met de ontwikkeling van de game!

• Van der Berg
  • Laatst online: 22-05 19:51
Heeft iemand tips voor een goede FPS-overlay? De tool die ik nu gebruik is slecht leesbaar en staat hinderlijk rechtsboven in beeld. Ik speel op de pc. Overigens een erg toffe game, doet me qua sfeer flink denken aan Battlefield 2042.

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S26 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 4 Pro - 22TB

• Ecological
  • Nu online
Van der Berg schreef op vrijdag 1 mei 2026 @ 13:46:
Heeft iemand tips voor een goede FPS-overlay? De tool die ik nu gebruik is slecht leesbaar en staat hinderlijk rechtsboven in beeld. Ik speel op de pc. Overigens een erg toffe game, doet me qua sfeer flink denken aan Battlefield 2042.
Ik zou hem bijna refunden en op steam kopen, ik vind de steam overlay heel fijn. Trouwens ook fijner friend list systeem. Je kan trouwens ook Battlefield 6 toevoegen als non-steam game en dan nog steeds de overlay gebruiken. :D

• Sn3gG3l
Ik gebruik zelf ook de steam overlay. Erg makkelijk en je kan een knop binden om de bar weer te geven of niet. Had ook altijd alle BF's op Origin maar ben blijf dat ik de game nu gewoon via steam heb.

• Wimpie79
  • Registratie: April 2026
  • Laatst online: 12:05
Heb battlefield sinds release niet meer aangeraakt voor een lange tijd. Mss eens terug mee beginnen....

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:04

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Van der Berg schreef op vrijdag 1 mei 2026 @ 13:46:
Steam overlay of MSI Afterburner. Laatste kan je naar hartenlust instellen.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Miesjh

Miesjh

Martinspire schreef op donderdag 30 april 2026 @ 11:16:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/HHUv2fnXUAAGsAp?format=jpg&name=4096x4096

• Lastpost.
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 21-05 17:59
Ik word echt te oud voor deze game merk ik, voeg me wel weer bij de bots en casuals. Dan lijkt het af en toe nog wat.

• stroopwafel57
hahahahaaha..lastpost.
Ik voel met je mee. :'( ;)

[ Voor 8% gewijzigd door stroopwafel57 op 04-05-2026 17:47 ]

• noordwolde
  • Laatst online: 11-05 22:36
Wake island?

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-05 23:12

• Superman
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 08:33
Na 1000 uur spelen heb ik mijn interesse verloren.
Zag in dit topic, ook recent, mensen die Daemon Tools nog gebruiken. "FYI, FWIW:

nieuws: Kaspersky: Daemon Tools is gehackt en wordt misbruikt voor supplychai...

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Niemand gebruikt Daemon tools voor BF6 alleen (zo kun je elk topic in het gehele forum wel gaan posten) Javelin kon weigeren de game te starten door dat deamon tools draaide op die PC, Daemon tool is sowieso niet meer nodig je kunt een ISO mounten in Windows 11.n\

"Ja maar ik draai op een oudere OS! daarom heb ik deamon tools nodig'' Ja doei BF6 draait niet op oudere OS dan Windows 10..

[ Voor 3% gewijzigd door 42dpi op 06-05-2026 15:13 ]

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:58

Format-C

Tracing Rays

Eigenlijk is het nu "Demon" tools. :P

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• Miesjh

Miesjh

De roadmap van Season 3

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bzhNMKTyK4rFoSThbMmgQKv-SdA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UnQmOqcGrYE7sSj1fHWGL1Pw.png?f=fotoalbum_large

• Martinspire
Ik vraag mij af of obliteration zo'n populaire modus gaat zijn. Strikepoint is dat volgens mij ook niet echt.

De nieuwe attachments zien er wel prima uit, denk ik. Even wachten hoe dat uit gaat pakken. En die handheld jammer lijkt mij ook wel top, want spotting is iets te krachtig in deze game imo.

Mijn opvallende items van de patch:
  • Corrected an issue where dragging and reviving would sometimes be cancelled when on uneven terrain.
  • Updated the Engineer Field Specialization passive skills
    (AKA nerfs)
  • Corrected an issue where enemy weapons could appear sideways and not properly aligned with their actual aim direction in certain states, such as while jumping.
  • Corrected an issue where projectiles could fire from the wrong position height during stance transitions under poor network conditions causing bullet hits to be rejected by the server.
  • Jets and helicopters will now have an indicator on their HUD clearly showing whether or not they are currently being protected by below radar.
    (bij de minimap)
  • (Tank) Angle & Zone Damage Rework
    (AKA terug naar vorige games als ik het goed zie)
  • The healthy portion of armored vehicles will no longer be split into brackets. The critical health bracket, which previously prevented regeneration entirely, will instead slow regeneration substantially.
  • Tank type vehicles are no longer immobilized by taking high damage (Anti Tank mines will still immobilize Tanks).
  • Player-controlled gadgets, including the Portable Mortar, XFMG-6D Recon Drone, LTLM II Laser Designator, and the CSB IV EOD Bot, now only begin resupplying once the deployed gadget has been destroyed.
  • Increased the maximum number of mines that can be placed from 6 to 9.
  • Mines no longer despawns 3 minutes after its owner dies.
  • Mines now glint at close range to help distinguish it from level props and debris.
  • Additionally increased recoil for the high DPS automatic weapons, reducing their long and mid range capabilities and giving them outsized opportunity costs and making other weapons more attractive to use.
    (Dit lijkt mij nog best wel een ding eigenlijk)
  • Recoil for all automatic weapons has been slightly increased to compensate for the recoil compensation bug fixes that came out in Game Update 1.2.1.0.
  • Corrected an issue on Manhattan Bridge where players were able to access rooftops meant to be inaccessible.
  • Added a new threat indicator for jets and helicopters that appears when a nearby enemy jet has your vehicle in its sights, helping pilots identify threats and take evasive action more quickly.
  • Added a new threat indicator that highlights incoming aim-guided missiles, improving pilots’ ability to spot and react to them.
  • Corrected an issue where the “New” marker did not disappear after highlighting a new Weapon Package.
  • The Spawn Beacon no longer appears as contested in the deploy window after looking at a contested objective.
  • Added a new Deadzones Draw Tool to the Controller Tuning options, providing an in-game overlay to visualise the currently selected controller deadzones and help with fine-tuning.
Benieuwd hoe de tank veranderingen uit gaan pakken. Ik verwacht dat het weer terug gaat naar de wat oudere games eigenlijk. Wellicht dat de mijnen nu wat te makkelijk te zien zijn en daardoor wat te makkelijk te omzeilen, maar we gaan het zien.

[ Voor 86% gewijzigd door Martinspire op 09-05-2026 11:40 ]

Martinspire schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 11:07:
Ik vraag mij af of obliteration zo'n populaire modus gaat zijn. Strikepoint is dat volgens mij ook niet echt.

De nieuwe attachments zien er wel prima uit, denk ik. Even wachten hoe dat uit gaat pakken. En die handheld jammer lijkt mij ook wel top, want spotting is iets te krachtig in deze game imo.

Mijn opvallende items van de patch:
  • Corrected an issue where dragging and reviving would sometimes be cancelled when on uneven terrain.
  • Updated the Engineer Field Specialization passive skills
    (AKA nerfs)
  • Corrected an issue where enemy weapons could appear sideways and not properly aligned with their actual aim direction in certain states, such as while jumping.
  • Corrected an issue where projectiles could fire from the wrong position height during stance transitions under poor network conditions causing bullet hits to be rejected by the server.
  • Jets and helicopters will now have an indicator on their HUD clearly showing whether or not they are currently being protected by below radar.
    (bij de minimap)
  • (Tank) Angle & Zone Damage Rework
    (AKA terug naar vorige games als ik het goed zie)
  • The healthy portion of armored vehicles will no longer be split into brackets. The critical health bracket, which previously prevented regeneration entirely, will instead slow regeneration substantially.
  • Tank type vehicles are no longer immobilized by taking high damage (Anti Tank mines will still immobilize Tanks).
  • Player-controlled gadgets, including the Portable Mortar, XFMG-6D Recon Drone, LTLM II Laser Designator, and the CSB IV EOD Bot, now only begin resupplying once the deployed gadget has been destroyed.
  • Increased the maximum number of mines that can be placed from 6 to 9.
  • Mines no longer despawns 3 minutes after its owner dies.
  • Mines now glint at close range to help distinguish it from level props and debris.
  • Additionally increased recoil for the high DPS automatic weapons, reducing their long and mid range capabilities and giving them outsized opportunity costs and making other weapons more attractive to use.
    (Dit lijkt mij nog best wel een ding eigenlijk)
  • Recoil for all automatic weapons has been slightly increased to compensate for the recoil compensation bug fixes that came out in Game Update 1.2.1.0.
  • Corrected an issue on Manhattan Bridge where players were able to access rooftops meant to be inaccessible.
  • Added a new threat indicator for jets and helicopters that appears when a nearby enemy jet has your vehicle in its sights, helping pilots identify threats and take evasive action more quickly.
  • Added a new threat indicator that highlights incoming aim-guided missiles, improving pilots’ ability to spot and react to them.
  • Corrected an issue where the “New” marker did not disappear after highlighting a new Weapon Package.
  • The Spawn Beacon no longer appears as contested in the deploy window after looking at a contested objective.
  • Added a new Deadzones Draw Tool to the Controller Tuning options, providing an in-game overlay to visualise the currently selected controller deadzones and help with fine-tuning.
Benieuwd hoe de tank veranderingen uit gaan pakken. Ik verwacht dat het weer terug gaat naar de wat oudere games eigenlijk. Wellicht dat de mijnen nu wat te makkelijk te zien zijn en daardoor wat te makkelijk te omzeilen, maar we gaan het zien.
Ik denk dat mijnen niet het grote probleem zijn, maar die kleinere dingen die je kan plaatsen. Die zie je gewoon niet, mijnen wel. Als ze nu allemaal gaan glinsteren in de buurt, dan is de fun er ook van af voor de mijnenleggers.

• Martinspire
RobinNL schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 12:57:
[...]

Ik denk dat mijnen niet het grote probleem zijn, maar die kleinere dingen die je kan plaatsen. Die zie je gewoon niet, mijnen wel. Als ze nu allemaal gaan glinsteren in de buurt, dan is de fun er ook van af voor de mijnenleggers.
Maar die kleine doen ook minder damage, dus in hoeverre zijn die wel een probleem? Ik denk dat nu een tank weer tot 100% gaat healen, het een stuk minder erg is om over mijnen te rijden...

Heeft iemand toevallig op PC (Steam) ook het probleem dat wanneer je BF6 wil spelen, je maar 1-15fps hebt? Ik heb het sinds de laatste update, dat de game bijna niet speelbaar is. Niet altijd, maar inmiddels wel een aantal keer gehad. Normaal speel ik de game met 70-90fps.

[ Voor 7% gewijzigd door RobinNL op 09-05-2026 18:58 ]

• Miesjh

Miesjh

• Miesjh

Miesjh

BATTLEFIELD 6 GAME UPDATE 1.3.1.0 is now live on all platforms!

Game Update 1.3.1.0 is available now, bringing a wide range of gameplay improvements, fixes, and Season 3 Challenges to Battlefield 6. At 12:00 UTC, Warlords: Supremacy goes live, kicking off Season 3 with Railway to Golmud, Ranked Battle Royale Quads, new weapons, and a new Battle Pass.

NEW CONTENT: SEASON 3

New Map: Railway to Golmud. Battlefield 6’s biggest map yet, built for large-scale warfare across multiple combat styles.
Ranked Battle Royale Quads: Squad up, climb the ranks in REDSEC, earn permanent rewards, and compete your way from Rookie to the Elite 250 leaderboard.
New Weapons and Battle Pass: Season 3 introduces new weapons to master alongside a new Battle Pass packed with rewards, unlocks, and progression throughout the season.
Gameplay Improvements: Vehicles, gadgets, weapons, netcode, UI, audio, AI, Portal, and core gameplay have all received a wide range of updates in this release

• MRE-Inc

MRE-Inc

Player-controlled gadgets, including the Portable Mortar, XFMG-6D Recon Drone, LTLM II Laser Designator, and the CSB IV EOD Bot, now only begin resupplying once the deployed gadget has been destroyed.
Oh jammer, vooral voor de EOD bot waar ik aardig wat kills mee maak.
Additionally increased recoil for the high DPS automatic weapons, reducing their long and mid range capabilities and giving them outsized opportunity costs and making other weapons more attractive to use.
Wat is DPS ? En als dit de smg's betreft, dan prima. Die dingen zijn met hun 3cm korte loop nog steeds accurater dan een assault rifle met een 35cm loop.

Verder kun je dus nog steeds perfecte headshots laten landen op tegenstanders die jou op flinke afstand al 3x geraakt hebben. :(

[ Voor 6% gewijzigd door MRE-Inc op 12-05-2026 12:03 ]

• Ecological
  • Nu online
Zo excited! Ben heel erg blij dat deze map er nu is, ik ga helemaal Railway helemaal stuk spelen en de ranked vind ik ook wel heel interessant!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 00:25
MRE-Inc schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 11:52:
[...]

Oh jammer, vooral voor de EOD bot waar ik aardig wat kills mee maak.

[...]

Wat is DPS ? En als dit de smg's betreft, dan prima. Die dingen zijn met hun 3cm korte loop nog steeds accurater dan een assault rifle met een 35cm loop.

Verder kun je dus nog steeds perfecte headshots laten landen op tegenstanders die jou op flinke afstand al 3x geraakt hebben. :(

[Embed]
Damage per second.

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:22
Ik durf het haast niet te vragen, maar hoe zit het met de hitbox na de update?
De nieuwe map speelt toch best wel heerlijk weg! Lekker veel voertuigen, grootte is goed en de trein maakt het toch net wat leuker.

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05 19:49

RawChild

PSN: Rawchild

Had niet veel tijd vanavond, dus maar 1 potje gespeeld. Mooie map. Was bang dat te groot weer dat gevoel van de vorige bf zou brengen, groot kaal en saai, leeg. Maar dat idee heb geen seconde gehad. Wel dat ie groot was, want heb dat ene potje geen trein gezien, hsha.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

• MRE-Inc

MRE-Inc

Nol_NL schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 18:37:
Ik durf het haast niet te vragen, maar hoe zit het met de hitbox na de update?
Als je je niet te veel focussed op al die wijzigingen, dan merk je er eigenlijk weinig van. Ik vond het gisteravond na ruim 4 uur spelen niet echt veel anders aanvoelen. Had twee keer op lange afstand met een LMG dat ik enemies neerschoot waarvan ik zoiets had dat dit pre-patch allemaal missers waren geweest. Maar kan ook dat deze gasten al op 50% health zaten.

Verder is de map erg groot en de potjes Breakthrough waren eigenlijk niet zo heel spannend. Conquest is echt net zoals in BF4. Je pakt vlag A en rent met zn allen naar vlag B om vervolgens te zien dat vlag A weer wordt gepakt. Ondertussen heb je aan het eind van het potje met geluk (als je niet in voertuigen zit) 15 kills.

Heli's en vliegtuigen zijn in Conquest lastig uit de lucht te halen met de AA voertuigen als de piloot ook maar een klein beetje weet wat die aan het doen is. Even de flares droppen en de afterburner aan en je bent buiten range. Helpt ook niet dat het luchtruim onzettend groot is.

De M16 is overigens wel weer erg lekker en de FOMO heeft ook weer toegeslagen nadat @Miesjh en @Martinspire BF Pro hadden gekocht. :o

• MRE-Inc

MRE-Inc

Oh die kende ik nog niet. Bedankt !!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:25

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

MRE-Inc schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 09:19:
[...]

Heli's en vliegtuigen zijn in Conquest lastig uit de lucht te halen met de AA voertuigen als de piloot ook maar een klein beetje weet wat die aan het doen is. Even de flares droppen en de afterburner aan en je bent buiten range. Helpt ook niet dat het luchtruim onzettend groot is.
Herkenbaar. Er was/is een challenge om 5 aircrafts met een IGLA neer te halen (or assist). Daar zijn we gisteren met z'n tweeën bijna een hele pot conquest op Golmud mee bezig geweest. Niet te doen. Aan het einde van de pot had ons squad <1000 punten :| (challenge wel gehaald)

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• MRE-Inc

MRE-Inc

BlaTieBla schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 11:08:
[...]

Herkenbaar. Er was/is een challenge om 5 aircrafts met een IGLA neer te halen (or assist). Daar zijn we gisteren met z'n tweeën bijna een hele pot conquest op Golmud mee bezig geweest. Niet te doen. Aan het einde van de pot had ons squad <1000 punten :| (challenge wel gehaald)
Ja das idd niet fijn spelen dan. Ik zat gisteren bij een heli piloot als gunner. Die vloog de hele tijd ongeveer 20m boven de grond. Ik weet niet exact hoe hoog/laag die below radar werkt, maar als ik met een igla of stinger sta te richten, dan krijg ik iig de melding dat ik niet een lock on kan krijgen want below radar.
Die challenges moet je echt met een vol squad doen. Iig met 2 of meer en hopen op een piloot die minder ervaren is.

• BlaTieBla
  • Laatst online: 09:25

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

MRE-Inc schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 11:24:
[...]

Ja das idd niet fijn spelen dan. Ik zat gisteren bij een heli piloot als gunner. Die vloog de hele tijd ongeveer 20m boven de grond. Ik weet niet exact hoe hoog/laag die below radar werkt, maar als ik met een igla of stinger sta te richten, dan krijg ik iig de melding dat ik niet een lock on kan krijgen want below radar.
Die challenges moet je echt met een vol squad doen. Iig met 2 of meer en hopen op een piloot die minder ervaren is.
Het was heel vaak below radar en ook gewoon missed. Dan is er net geflared en de IGLA krijgt weer lock en de copter blijft binnen bereik, dan nog gewoon twee IGLA's missen... Bij een jet met afterburner kan ik me er nog een voorstelling bij maken, maar een copter een stuk minder.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• Eijsbeer
  • Registratie: Januari 2024
  • Nu online
Ik vond het als chopper piloot juist heerlijk spelen op Golmud. Voor het eerst een ronde op conquest kunnen halen met 0 deaths 🙂
Hier gisteren ook als chopper piloot gespeeld gisteren. Vlieg ik boven xx meter, dan werd ik altijd gelocked. Dus dan ga je net below radar vliegen en op het moment dat je een aantal gaat doen ga je er iets boven vliegen.

fwiw:

PC Specs

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-05 21:21
RobinNL schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 11:49:
Hier gisteren ook als chopper piloot gespeeld gisteren. Vlieg ik boven xx meter, dan werd ik altijd gelocked. Dus dan ga je net below radar vliegen en op het moment dat je een aantal gaat doen ga je er iets boven vliegen.
Dit is imho ook (deel van) het probleem, en dat was het in BF4 ook al. Below radar zou naar mijn mening niet moeten betekenen dat je helemaal niet meer gelocked kan worden, alleen dat het bijvoorbeeld 2x zo lang duurt. Nu pop je als heli piloot flares, en duik je naar de grond om vervolgens afstand te creëren zodat je flares kunnen herladen.

Bij jets ben ik van mening dat de lock-on range een dikke 50% groter moet worden gemaakt. Van 650M naar 1000M. Je krijgt na de flares niet genoeg tijd voor een nieuwe lock, en tegen de tijd dat de jet weer terug is heeft die opnieuw flares.

Een solo speler hoeft van mij echt niet de capaciteit te hebben om elk vliegende voertuig in 1 pass in z'n eentje neer te halen, maar tegen een goede piloot is het zelfs in groepsverband zeer moeilijk om voor elkaar te krijgen.

In positiever nieuws; de Golmund remake speelt heerlijk weg, het feit dat de trein nu richting de spawn van de vijand rijd en dat er meer cover is toegevoegd zijn goede changes. :)

[ Voor 17% gewijzigd door D4NG3R op 13-05-2026 16:28 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

D4NG3R schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 12:29:
[...]

Dit is imho ook (deel) van het probleem, en dat was het in BF4 ook al. Below radar zou naar mijn mening niet moeten betekenen dat je helemaal niet meer gelocked kan worden, alleen dat het bijvoorbeeld 2x zo lang duurt. Nu pop je als heli piloot flares, en duik je naar de grond om vervolgens afstand te creëren zodat je flares kunnen herladen.

Bij jets ben ik van mening dat de lock-on range een dikke 50% groter moet worden gemaakt. Van 650M naar 1000M. Je krijgt na de flares niet genoeg tijd voor een nieuwe lock, en tegen de tijd dat de jet weer terug is heeft die opnieuw flares.

Een solo speler hoeft van mij echt niet de capaciteit te hebben om elk vliegende voertuig in 1 pass in z'n eentje neer te halen, maar tegen een goede piloot is het zelfs in groepsverband zeer moeilijk om voor elkaar te krijgen.

In positiever nieuws; de Golmund remake speelt heerlijk weg, het feit dat de trein nu richting de spawn van de vijand rijd en dat er meer cover is toegevoegd zijn goede changes. :)
Als je laag vliegt ben je juist weer een groot doelwit voor tanks en RPG's. Gisteren heb ik meerdere heli's rondom punt C (de trein) kapot geschoten met m'n tank.

Dus laag ben je niet zo veilig als je zou denken })

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:13
Vliegtuigen moeten gewoon een max aantal flares krijgen, prima dat je een paar minuten niet echt meer te halen bent, maar daarna is het feest gewoon klaar. Grondtroepen hebben ook gelimiteerde ammo. Refills in de base of bij die supply units.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-05 21:21
TheJVH schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 13:27:
Refills in de base of bij die supply units.
Effectief al exact wat ze nu doen > wegrennen voor nieuwe flares.

Ik verwacht dan ook niet dat dit het veel beter maakt voor infantry/MAA om met (vooral) jets te dealen, alleen saaier voor piloten. En lastiger voor jets op je eigen team om ze op te jagen omdat ze hun base in duiken waar ze cover van de automatische AA krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 13-05-2026 13:52 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-05 02:06
Damn wat een vette map haha, grote blij hier :P

PC Specs

Operation Augur komt later in Season 3 weer terug!
With Season 3 launch on May 12, Operation Augur has rotated out as scheduled. We have seen your interest in Operations through your comments online and in our data internally, and we know you would like to see it return soon. With the additional content coming in Season 3, we’re dedicated to maintaining healthy matchmaking across all featured experiences, which means making tough calls on which modes stay active at any given time.

Our current plan is to reactivate Operation Augur later in Season 3 while we continue to monitor activity across our experiences. We will share an update on the timing once it's been finalized.

We are still in the early stages of reviewing the overall player experience of Operation Augur along with investigating some potential changes. Your feedback around areas like match pacing, map selection, Attack/Defense balance, sector layout, match length, and how different classes impacted the game flow is very helpful. We’ll review this feedback alongside the data we gathered during Season 2 as we continue shaping how Operations show up in Battlefield moving forward.

• Ecological
  • Nu online
Thanks for sharing! Super leuk.

• Okasha
  • Niet online
Thanks zijn echt hartstikke OP geworden vind ik. Vind het vaak best leuk om in tanks te rijden, maar ook om ze te slopen. Gisteren zat ik in een Casual Breakthrough potje, de tanks waren gewoon niet te vernietigen. Ze hebben én meer RPGs nodig, zeker uit ongunstige hoeken én ze repairen helemaal door en vrij snel.

Gefrustreerd daarna in het volgende potje een tank gepakt, dat gaat wel héél makkelijk nu. Dit moet echt wat bijgetuned worden.
Okasha schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 15:53:
[...]

Thanks zijn echt hartstikke OP geworden vind ik. Vind het vaak best leuk om in tanks te rijden, maar ook om ze te slopen. Gisteren zat ik in een Casual Breakthrough potje, de tanks waren gewoon niet te vernietigen. Ze hebben én meer RPGs nodig, zeker uit ongunstige hoeken én ze repairen helemaal door en vrij snel.

Gefrustreerd daarna in het volgende potje een tank gepakt, dat gaat wel héél makkelijk nu. Dit moet echt wat bijgetuned worden.
Ja, op zich wel eens. Niet alleen vanwege de snellere volledige selfrepair maar als er nog wat engineers meelopen wordt het wel erg lastig. Daarnaast zijn ze nu ook minder snel immobilized.

Denk dat voorheen de tanks iets te snel / makkelijk stuk konden maar nu is het weer omgeslagen naar de andere kant.

PC Specs

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:13
Iemand al DXGI_ERROR_DEVICE_REMOVED error gehad op Golmud? Ik bijna iedere match sinds gisteren.

9070 XT hier..

Huidige Pc

• MRE-Inc

MRE-Inc

Help!!!! schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 16:38:
[...]

Ja, op zich wel eens. Niet alleen vanwege de snellere volledige selfrepair maar als er nog wat engineers meelopen wordt het wel erg lastig. Daarnaast zijn ze nu ook minder snel immobilized.

Denk dat voorheen de tanks iets te snel / makkelijk stuk konden maar nu is het weer omgeslagen naar de andere kant.
Een typische Dice "fix" dus.

Alle vliegtuigen en heli's zijn met goede piloten overpowered. Below radar als je flars gebruikt hebt, en dan weer los gaan op infanterie, weer duiken below radar om je flares op te laden, rinse and repeat. Beetje jammer dit.

[ Voor 23% gewijzigd door MRE-Inc op 18-05-2026 06:55 ]

^
Ja, idd voor Air vehicles geldt hetzelfde. Eigenlijk hebben imo alle vehicles direct en indirect een te grote buff gekregen.

[ Voor 26% gewijzigd door Help!!!! op 18-05-2026 09:04 ]

PC Specs

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:00
Dat van de tanks heb ikzelf gisteren ook ervaren, "gelukkig" zat ik in de tank. Pas bij iets van 70 kills en toen ik zelf iets te overmoedig werd, werd ik opgeblazen.

Ach, het is nooit perfect maar moet zeggen dat ik wekelijks toch wel wat uurtjes BF6 mee pak. Terwijl voor BF6 de PS5 soms weken of maanden niet aan stond, zegt in mijn geval wel genoeg.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Help!!!! schreef op maandag 18 mei 2026 @ 09:04:
^
Ja, idd voor Air vehicles geldt hetzelfde. Eigenlijk hebben imo alle vehicles direct en indirect een te grote buff gekregen.
Ik zag vanochtend toevallig een filmpje in mijn X tijdlijn staan over iemand die met de M136AT heli's de lucht uit schoot. Ik ga die maar eens proberen. Als iemand daar tips voor heeft, ik houd me aanbevolen...

• Sn3gG3l
Net een rondje Goldmud voor het eerst gespeeld. Erg leuke map om te spelen, veel voortuigen en lekker groot. Heerlijke tankrun gehad! Meeste objectives ook prima te pakken terwijl je in tank zit.

• Typhone
  • Laatst online: 12:35

Typhone

Who Dares Wins

Wat is die diamanten/witte verblindende shit in boutique district en downtown nadat je in RedSec redeployed in dat gebied? Compleet blind loop je over de map en altijd ná een redeploy.

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-05 12:48
Typhone schreef op maandag 18 mei 2026 @ 22:34:
Wat is die diamanten/witte verblindende shit in boutique district en downtown nadat je in RedSec redeployed in dat gebied? Compleet blind loop je over de map en altijd ná een redeploy.
Hier ook last van. Leek wel een radioactieve gloed ofzo. Was eerst bang dat mijn videokaart aan het overlijden was, maar meer mensen schijnen er last van te hebben.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

BootVluchteling schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 10:00:
[...]

Hier ook last van. Leek wel een radioactieve gloed ofzo. Was eerst bang dat mijn videokaart aan het overlijden was, maar meer mensen schijnen er last van te hebben.
Schrijnend om te zien dat met elke patch dit soort dingen terugkomen. Het is dat ik tegenwoordig wat meer genuanceerd ben en enkel RedSec vind ik interessant maar ik vind het maar matig / amateuristisch gedoe.

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Ik had die lightning bug paar weken geleden ook al eens, ik ging de bunkers in bij redsec kwam beneden: Alles was donker en rood en elke deurpost leek wel kerst verlichting ik dacht ''oh shit easterbug gevonden!!!''

Nu gisteren avond bam vergelijkbare ik zat in de Marina de meeste aan land gedeelte keek in een hoek begon heel fel licht weerkaatsing, alles wat rook of dust was werd in een groen leek wel nucleaire meltdown en zodra ik dat gedeelte uit liep ging het ook weer weg.

Dus puur laad in lightining bug.

En gisteren de hele fijne bug als je de bunkers in gaat beneden komt zit je ''vast'' je komt de zipline niet af en alleen als je weer naar boven gaat (ook al niet als je naar boven gaat rondje loopt koffie haalt en terug komt dan nog steeds kom je de bunker niet in vanaf de zipline)

Kwam de volgende zaken tegen vandaag:

Community Feedback Survey for May is here!
Hey, Battlefield community! We're back with a new Discord Community Feedback Survey for Battlefield 6 and REDSEC.

We're keen to hear your feedback about the latest Seasonal Content, Warlords: Supremacy. This survey takes around 5 minutes of your time, and we really appreciate your input. Be aware that the survey is capped at 5.000 responses, so if you're interested in sharing your thoughts, make sure you click the link at your earliest convenience!

Of course, we're also reading your comments and suggestions here on Discord and on our other social platforms, and these surveys give us a quick overview of your reactions.

Thank you for your time!
@Game News

🟠 https://www.surveymonkey.com/r/G93DYTF

----------------

[BFComms] Eastwood Escalation Changes
We are making a first pass of changes to Escalation on Eastwood by adjusting HQ and Capture Points to help balance the win rates between the two sides.

The HQ on the west side of the map is moving north.
Capture Point B will move closer to Capture Point A and have its Capture Zone adjusted.
Capture Point C moves slightly south
Capture Point D moves slightly south
Capture Point F repositions north and has its Capture Zone increased.

These changes are now live and may take a short moment to propagate across all servers. We look forward to your feedback on the new layout.
@Game News

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iMVV67i1hihE4x-qWF-H4fAy11o=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/RY3TIAoMf4rdvDftZ4lN4CLK.gif?f=fotoalbum_large

PC Specs

• stroopwafel57
Typhone schreef op maandag 18 mei 2026 @ 22:34:
Thyphone.

Het een GATIS spel met de sfeer van Fortnite.

Dan kun je dit soort grapics verwachten.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

stroopwafel57 schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 15:16:
[...]

Thyphone.

Het is niet gratis. Ik heb gewoon full Battlefield 6 besteld :). Die graphics zijn verder prima, maar de patches die elke keer goed werkende zaken slopen zijn een ander verhaal.

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

stroopwafel57 schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 15:16:
[...]

Thyphone.

In alle jaren dat ik game ben ik nog geen een game tegen gekomen (betaald of gratis) die geen bugs had in welke aspect dan ook. Heeft niks te maken of nou betaald of een deel van de game gratis te spelen is.

Battlefield 6 is gemaakt op een engine die op heel scale aan hardware draait en niet alles kan daardoor compleet foutloos zijn dit is gewoon weg onmogelijk. De ene game zal meer bugs hebben dan de andere en dat kan door vele factoren.

Helaas zitten we in huidige game ontwikkeling dat ontwikkelaars investeerders in hun nek hebben hijgen voor release pushen maar dat is een andere discussie, voor BF maatstaven vind ik het nog meevallen in de bug die heel irritant zijn en in de maten dat ze voorkomen.

• stroopwafel57
Typhone schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 20:23:
[...]

Het is niet gratis. Ik heb gewoon full Battlefield 6 besteld :). Die graphics zijn verder prima, maar de patches die elke keer goed werkende zaken slopen zijn een ander verhaal.
Redsec is toch een gratis gedeelte van de betaalde versie?

;)
Pagina: 1 ... 82 83 Laatste

Let op:
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers.

Voor technische problemen met de PC versie, is er een speciaal topic geopend: [PC] Battlefield 6 - Het Technische problemen topic

Politieke discussie rondom deze game hoort hier niet thuis. Graag alleen over de inhoud praten en niet over politieke standpunten.