• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-04 19:08
Waarom moet je voor en na elk potje de voorwaarden accepteren? Of doe ik iets verkeerd…?

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:23

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

ChrisLNFF schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 21:51:
Waarom moet je voor en na elk potje de voorwaarden accepteren? Of doe ik iets verkeerd…?
Hier ook op de Xbox.

dangerpaki schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 08:56:
[...]

Hier hetzelfde. Enorm chaotisch. Ze noemden het dus de Metro en Locker van BF6 bij introductie. Dat vind ik het dus helemaal niet.
Zoveel manieren om links en rechts langs te kopen dat er geen dominante punt is waar je elkaar tegenkomt en het helemaal los gaat. Daarnaast geen plekjes om te verschuilen bij de objectives om die te verdedigen. De map is te groot voor alleen te voet.
Met als resultaat dat je heen en weer blijft rennen om objectives die weg zijn weer te pakken. Geen geconcentreerde schietfestijn. Als die er wel een keer is die van korte duur kan je niet echt dekking zoeken en ben je zo van een paar kanten afgeschoten om in de spawnscreen te wachten.

[...]

Ik juist helemaal niet qua gameplay om de bovengenoemde redenen. Ik hoop vooral dat ze de map ook beschikbaar maken voor Escalation en Breakthgough. Misschien nog iets VL7 gas erbij. Dan kan het nog best weleens leuk worden.

[...]

Netcode is drama sinds de update vind ik. Meerdere malen als op de PS5 (cross play uit staan) een halve magazijn in iemand geleegd om vervolgens met 2-3 kogels zelf neer te zijn. Dat was echt wel beter voor de update.
Wij hadden met Conquest juist dat het bij C helemaal vast stond en beide teams niet meer verder kwamen. Dat gaf wel even een Operation Metro / Locker feel. Daarna kwamen beide teams erachter dat je er ook langs kon en werd het meer een Locker x Redacted feel.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• Miesjh

Miesjh

ChrisLNFF schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 21:51:
The team has identified the cause of the EULA (User Agreement) screen appearing more frequently than expected on consoles.

Today, we deployed a client hotfix (Update 1.2.2.2) to resolve the issue.

Thank you for your patience while we worked through this!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 08:11
Miesjh schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 09:59:
[...]

En er is dus ook Breakthrough. Kwamen we gisteren aan het einde van de avond pas achter. :)
Staat deze ergens in het hoofdmenu of gewoon via de filters? :o

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

tillietom schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 15:00:
[...]

Staat deze ergens in het hoofdmenu of gewoon via de filters? :o
Custom search in het hoofdmenu -> alleen de nieuwe map aanvinken en de gamemodes die je wil spelen.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-04 18:34
Hotfix Update 1.2.2.2 deployed to resolve EULA screen.

The team has identified the cause of the EULA (User Agreement) screen appearing more frequently than expected on consoles.

Today, we deployed a client hotfix (Update 1.2.2.2) to resolve the issue.

Thank you for your patience while we worked through this!
ZT9HB

Ik zeg verder niks, just find out ;)

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-04 13:18
Ik speel eigenlijk alleen nog maar BR. Maar tering hé.. Bug galore met de update..

In de helicopter zie je wel een aantal teamgenoten maar je ziet hun naam niet meer. Wapens die je uit kisten wil halen die voor je neus despawnen.. man man man

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:50
Heb dit ook op de PS5 bij het begin van een potje, dat je niet kan zien welke classes je squad members hebben.

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online
Jeetje, matchmaking en het vullen van sessies duren wel erg lang de laatste weken.
Zowel op conquest als op escalation.

Meer mensen hier last van?

[ Voor 10% gewijzigd door Bassbounce op 21-03-2026 09:51 ]

Huidige Pc

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-04 15:04
Bassbounce schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 09:49:
Jeetje, matchmaking en het vullen van sessies duren wel erg lang de laatste weken.
Zowel op conquest als op escalation.

Meer mensen hier last van?
Ja lijkt wat langer dan normaal te duren. Zal wel te maken hebben met die twee nieuwe maps. De meeste spelen die nu waardoor andere maps denk ik wat minder snel vullen. En veel mensen hebben geen geduld --> leaven server en dan duurt het nog wat langer.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• Ecological
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 14:02
Ik had wel even leuk casual breakthrough gespeeld gisteravond en vanmorgen, lekker even niet zo sweaty en even challenges gedaan die al heel lang openstonden. Een gezonde populatie is wel belangrijk, ik hoop echt dat seizoen 3 een server browser brengt. Kunnen ze ook nog wat extra geld verdienen voor grote servers die mensen kunnen huren. Voor mij niet zo heel relevant, voor mij hoop ik wel dat ze minder fel gaan zijn op chat banning. Ik vind het echt niet kunnen dat ze toegang ontzeggen puur omdat iets vervelends zegt. Doe dan gewoon een chatban voor X tijd.

Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism || Zeekr 001 Privilege || e-tron 55 || Tribalisme en dogmatisme zijn slecht voor iedereen

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-04 06:40
@Bassbounce en @Sn3gG3l dat is op de nieuwe maps ook niet uitzonderlijk. Helaas de realiteit dat ze de meeste spelers niet kunnen vasthouden.

Na de laatste update is de Netcode echt wederom helemaal bout.

• BootVluchteling
Zijn er hier nog mensen die actief BR spelen? Ik zoek een paar mensen om beetje regelmatig mee te kunnen spelen.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Sn3gG3l schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 10:41:
[...]

Ja lijkt wat langer dan normaal te duren. Zal wel te maken hebben met die twee nieuwe maps. De meeste spelen die nu waardoor andere maps denk ik wat minder snel vullen. En veel mensen hebben geen geduld --> leaven server en dan duurt het nog wat langer.
"Fun" fact is dat ik de overige mappen niet meer gespeeld heb. Ik speel alleen nog Hagental Base en Contaminated in Breakthrough. Zegt wel iets over de andere mappen.

Ben wel benieuwd welke data Dice heeft hierover. Er zullen altijd wel wat gasten zijn die bv die New York mappen geweldig vinden. Dat had je in BF4 ook. Van die 24/7 Siege of Shanghai mappen. Dat was voor mij gewoon een van de slechtste mappen ooit. Had ook niks met BF te maken maar meer met COD.

XBL: MRE Inc

• wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:21
BootVluchteling schreef op dinsdag 24 maart 2026 @ 12:01:
Zijn er hier nog mensen die actief BR spelen? Ik zoek een paar mensen om beetje regelmatig mee te kunnen spelen.
Ik speel alleen maar BR.
Maar ik speel onregelmatig en vaak ook maar kort. Vaak ben ik na 1 rondje weer even wat anders doen etc.
Aan mij heb je dus niet zo veel. In het spel trouwens ook niet, want erg goed ben ik niet ;)

Kwam gisteren de bug weer tegen. Ik zag mezelf niet zitten in het vliegtuig. Hoorde daarna wel gamegeluid en ik heb gewoon even gewacht. Victory! dus na 23 minuten. De vorige keer had een squadmate deze bug en adviseerde hij om te blijven wachten.

niet iedereen heeft een bierbuikje

• Miesjh

Miesjh

Sn3gG3l schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 10:41:
[...]

Ik probeerde van de week Gaundlet te spelen op de Xbox. Het duurde een eeuwigheid. Als ik bepaalde challenges will halen in een bepaalde game mode, dan zet ik crossplay aan, anders krijg ik helemaal geen game of duurt het een eeuwigheid voordat de game begint. Ook heb ik het gevoel dat we veel eerder op de avond bots in de lobby krijgen.

Ik heb echt enorm veel plezier in de game, maar heb wel het gevoel dat het doodbloed.

• Ecological
wodkabuikje schreef op woensdag 25 maart 2026 @ 14:39:
[...]

Ik speel alleen maar BR.
Maar ik speel onregelmatig en vaak ook maar kort. Vaak ben ik na 1 rondje weer even wat anders doen etc.
Aan mij heb je dus niet zo veel. In het spel trouwens ook niet, want erg goed ben ik niet ;)

Kwam gisteren de bug weer tegen. Ik zag mezelf niet zitten in het vliegtuig. Hoorde daarna wel gamegeluid en ik heb gewoon even gewacht. Victory! dus na 23 minuten. De vorige keer had een squadmate deze bug en adviseerde hij om te blijven wachten.
Je had een win na 23min zonder beeld? Dat is echt geweldig :+

Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism || Zeekr 001 Privilege || e-tron 55 || Tribalisme en dogmatisme zijn slecht voor iedereen

• wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:21
Ecological schreef op woensdag 25 maart 2026 @ 21:08:
[...]

Je had een win na 23min zonder beeld? Dat is echt geweldig :+
Nou ja, een beetje zielig is het wel van mij. De echte winnaars zijn waarschijnlijk in de vlammen opgegaan maar ik was benieuwd wat er zou gebeuren. Een rondje duurt maximaal 23 minuten nog wat.
Als het nog een keer zou gebeuren dan ga ik wel uit de game om opnieuw te beginnen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I7CxZh38ITf6hgemkQIzPswoOK8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P5DtLecB3p4AxPUNIZa20lwb.jpg?f=fotoalbum_large

niet iedereen heeft een bierbuikje

• Ecological
wodkabuikje schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 12:21:
[...]

Nou ja, een beetje zielig is het wel van mij. De echte winnaars zijn waarschijnlijk in de vlammen opgegaan maar ik was benieuwd wat er zou gebeuren. Een rondje duurt maximaal 23 minuten nog wat.
Als het nog een keer zou gebeuren dan ga ik wel uit de game om opnieuw te beginnen.

[Afbeelding]
Een win is een win :+

• Sn3gG3l
wodkabuikje schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 12:21:
[...]

[Afbeelding]
Doe mij die bug! :P

• Sn3gG3l
Miesjh schreef op woensdag 25 maart 2026 @ 16:28:
[...]

Ik probeerde van de week Gaundlet te spelen op de Xbox. Het duurde een eeuwigheid. Als ik bepaalde challenges will halen in een bepaalde game mode, dan zet ik crossplay aan, anders krijg ik helemaal geen game of duurt het een eeuwigheid voordat de game begint. Ook heb ik het gevoel dat we veel eerder op de avond bots in de lobby krijgen.

Ik heb echt enorm veel plezier in de game, maar heb wel het gevoel dat het doodbloed.
Heb ik zelf geen problemen mee gehad met potje gauntlet. Ik speel op de pc dus dan staat crossplay volgens mij altijd aan.

• Miesjh

Miesjh

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/HEWNZptboAAbluI?format=jpg&name=small

[ Voor 20% gewijzigd door Miesjh op 26-03-2026 17:40 ]

• pina
  • Laatst online: 06-04 18:34
Zeer irritant hoeveel medics meer en meer shields exploiten om doorgangen te versperren

• Sn3gG3l
pina schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 23:11:
Zeer irritant hoeveel medics meer en meer shields exploiten om doorgangen te versperren
Je kan die dingen gewoon kapot schieten, of nog sneller wat granaten erop gooien/schieten

• Roniin94
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12:37
Geweldig die muurtjes, ik zou niet weten wat ik zonder moet in breakthrough.

Steam: KonKie

• Miesjh

Miesjh

Die patch wordt niet heel boeiend.

https://www.ea.com/en/gam...eld-6-game-update-1-2-2-5

Update 1.2.2.5, arriving on Tuesday, March 31, delivers minor bug fixes and stability improvements. It addresses visual issues, matchmaking problems when joining friends, and fixes across maps, REDSEC, and UI elements, along with general crash fixes.
CHANGELOG
ATTACHMENTS:
  • Resolved an issue where the soldier's hand would sometimes block the view on some variable scopes.
MATCHMAKING:
  • Corrected an issue that prevented players from joining friends’ in-progress sessions via the Steam system interface.
MAPS & MODES:
  • Corrected an issue where the NVG effect appeared unintentionally when switching between soldiers while spectating.
  • Resolved an issue where the C-RAM emplacement for the PAX faction was not correctly showing on Eastwood.
  • Corrected an issue where additional soldiers would be present behind the active squad in the pre-game insertion screen on Hagental Base.
REDSEC:
  • Resolved an issue that prevented players from automatically picking up Grenades while looting in REDSEC.
  • Resolved an issue that resulted in loot disappearing shortly after spawning.
STABILITY:
  • General improvements have been made towards crashing and stability issues.
UI & HUD:
  • Resolved an issue that caused match and performance statistics, along with your squad information, to display incorrectly on the End of Round screen.
This announcement may change as we listen to community feedback and continue developing and evolving our Live Service & Content. We will always strive to keep our community as informed as possible.

[ Voor 88% gewijzigd door Help!!!! op 30-03-2026 10:51 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:44
Had er gisteren ook een, die zat in een ruimte te campen en had alle doorgangen gesperd met een shield. Even twee incendiary grenades erin, wachten tot hij probeerde te vluchten en een magazijn op hem leeg schieten d:)b

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:15
Gister nog maar eens black ops 7 gespeeld, na enkele potje gefrustreerd afgehaakt om daarna Battlefield 6 domination te spelen.
Werkelijk zo’n verademing, maw als je het ff zat bent start bo7 even op 😎

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Zag op X dat de Battlefield 5 lobbies aardig vol zitten. Is ook niet zo gek. Crossplay is brak. Zaterdagavond Crosplay even aangezet. Zit ik weer met allemaal PC spelers in een match. Later kwam er nog iets van 3 Xbox en 4 Playstation spelers bij. Nou poeh, poeh....

Ben wel benieuwd hoe de PS spelers dit ervaren. Gezien de userbase van PS groter is dan Xbox, zou je rond 20u in de avond toch best wel wat volle matches moeten kunnen joinen. Of zit het op de PS ook voor meer dan de helft gevuld met bots ?

• BootVluchteling
Help!!!! schreef op maandag 30 maart 2026 @ 10:50:
Die patch wordt niet heel boeiend.

https://www.ea.com/en/gam...eld-6-game-update-1-2-2-5

Update 1.2.2.5, arriving on Tuesday, March 31, delivers minor bug fixes and stability improvements. It addresses visual issues, matchmaking problems when joining friends, and fixes across maps, REDSEC, and UI elements, along with general crash fixes.
CHANGELOG
ATTACHMENTS:
  • Resolved an issue where the soldier's hand would sometimes block the view on some variable scopes.
MATCHMAKING:
  • Corrected an issue that prevented players from joining friends’ in-progress sessions via the Steam system interface.
MAPS & MODES:
  • Corrected an issue where the NVG effect appeared unintentionally when switching between soldiers while spectating.
  • Resolved an issue where the C-RAM emplacement for the PAX faction was not correctly showing on Eastwood.
  • Corrected an issue where additional soldiers would be present behind the active squad in the pre-game insertion screen on Hagental Base.
REDSEC:
  • Resolved an issue that prevented players from automatically picking up Grenades while looting in REDSEC.
  • Resolved an issue that resulted in loot disappearing shortly after spawning.
STABILITY:
  • General improvements have been made towards crashing and stability issues.
UI & HUD:
  • Resolved an issue that caused match and performance statistics, along with your squad information, to display incorrectly on the End of Round screen.
This announcement may change as we listen to community feedback and continue developing and evolving our Live Service & Content. We will always strive to keep our community as informed as possible.
Ze mogen in BR ook wel even de bug fixen met kisten die open lijken te zijn, maar nog niet zijn geopend.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-04 10:52
MRE-Inc schreef op maandag 30 maart 2026 @ 11:52:
Zag op X dat de Battlefield 5 lobbies aardig vol zitten. Is ook niet zo gek. Crossplay is brak. Zaterdagavond Crosplay even aangezet. Zit ik weer met allemaal PC spelers in een match. Later kwam er nog iets van 3 Xbox en 4 Playstation spelers bij. Nou poeh, poeh....

Ben wel benieuwd hoe de PS spelers dit ervaren. Gezien de userbase van PS groter is dan Xbox, zou je rond 20u in de avond toch best wel wat volle matches moeten kunnen joinen. Of zit het op de PS ook voor meer dan de helft gevuld met bots ?
De laatste keren dat ik op PS keek, had je niet eens een wachttijd voor de game startte, want hij zat al vol genoeg voordat de bots toegevoegd zouden kunnen worden. In ieder geval bij de populaire playlists vooraan. Maar waar je op Xbox toch wel een paar minuten aan het wachten bent voor de minder populaire modi, heb je daar op Playstation ook maar weinig wachttijd mee.

Je merkt in ieder geval dat het systeem veel beter werkt op Playstation dan op de andere platformen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Martinspire schreef op maandag 30 maart 2026 @ 12:03:
[...]

De laatste keren dat ik op PS keek, had je niet eens een wachttijd voor de game startte, want hij zat al vol genoeg voordat de bots toegevoegd zouden kunnen worden. In ieder geval bij de populaire playlists vooraan. Maar waar je op Xbox toch wel een paar minuten aan het wachten bent voor de minder populaire modi, heb je daar op Playstation ook maar weinig wachttijd mee.

Je merkt in ieder geval dat het systeem veel beter werkt op Playstation dan op de andere platformen.
Vreemd dan dat ik met crossplay aan dan toch in een lobby vol met PC spelers kom. Volgens mij wordt er op de Xbox ook meer CQ gespeeld dan Breakthrough. Ik kom in Breakthrough iig veel dezelfde namen tegen van spelers die niet in mijn vriendenlijst staan.

• Martinspire
MRE-Inc schreef op maandag 30 maart 2026 @ 12:09:
[...]

Vreemd dan dat ik met crossplay aan dan toch in een lobby vol met PC spelers kom. Volgens mij wordt er op de Xbox ook meer CQ gespeeld dan Breakthrough. Ik kom in Breakthrough iig veel dezelfde namen tegen van spelers die niet in mijn vriendenlijst staan.
Mja ik vind het ook jammer dat ie al niet meer inputbased matchmaking doet of meer sony spelers erbij pakt. Maar het is wat het is. Ik verwacht niet dat crossplay ooit nog eens in het voordeel van console spelers komt. Maar je bent welkom om ook een xbox-layout controller voor de PS5 aan te schaffen en mee te doen hoor ;-)

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 19:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Ik word de laatste tijd compleet weggespeeld. In het begin kon ik nog wel aardig meekomen maar nu met level 55 ongeveer en 100+ uur spelen op de pc kan ik het niet echt meer bijhouden. Ik speel veel strikepoint en de tegenstanders zijn zo verschikkelijk snel geworden (of ik langzaam) dat ik echt geen schijn van kans maak de meeste potje. Ben ik de enige die dit ervaart of begin ik gewoon oud en langzaam te worden? :+

• Sn3gG3l
ocdaan schreef op maandag 30 maart 2026 @ 15:27:
Ik word de laatste tijd compleet weggespeeld. In het begin kon ik nog wel aardig meekomen maar nu met level 55 ongeveer en 100+ uur spelen op de pc kan ik het niet echt meer bijhouden. Ik speel veel strikepoint en de tegenstanders zijn zo verschikkelijk snel geworden (of ik langzaam) dat ik echt geen schijn van kans maak de meeste potje. Ben ik de enige die dit ervaart of begin ik gewoon oud en langzaam te worden? :+
Strikepoint al een tijdje niet gespeeld maar dat is ook wel een aardige clusterfuck met veel close combat. Misschien eens breakthrough of conquest proberen?

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Sn3gG3l schreef op maandag 30 maart 2026 @ 15:39:
[...]

Strikepoint al een tijdje niet gespeeld maar dat is ook wel een aardige clusterfuck met veel close combat. Misschien eens breakthrough of conquest proberen?
Ik vind het leuk om strikepoint te spelen en vraag me af of ik de enige ben die dit ervaart? Ik speel ook de andere varianten wel en daar merk ik het ook wel. In strikepoint wordt ik alleen flink met de neus op de feiten gedrukt ;-)

• Sn3gG3l
ocdaan schreef op maandag 30 maart 2026 @ 15:44:
[...]

Ik vind het leuk om strikepoint te spelen en vraag me af of ik de enige ben die dit ervaart? Ik speel ook de andere varianten wel en daar merk ik het ook wel. In strikepoint wordt ik alleen flink met de neus op de feiten gedrukt ;-)
Wellicht is het dan die andere reden :+

• dangerpaki
Ik ben heel gemiddeld denk ik qua skills. Maar ik merk ook dat ik de laatste tijd enorm weggespeeld word. Ik gok dat het twee dingen zijn. Dat er alleen nog maar enorm hardcore mensen zijn die het spelen en ik denk dat er bij de voorlaatste update weer iets met de netcode is gedaan weer.

Overigens helemaal eens met de analyse van de video hierboven. Ik snap de prioritering van DICE niet. Weer tijd stoppen in een of andere tijdelijke race modus van RedBull terwijl er genoeg mankeert aan het spel zelf.

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Het gekke is dat ik dit met vorige versies nooit zo heb meegemaakt. Dus ik word echt oud of het heeft toch deels met bf6 te maken. Het is ook echt iets van de laatste tijd want een paar maanden geleden stond ik af en toe nog wel eens bovenaan in de ranglijst aan het eind van een potje.

Het is wel bijzonder hoe bv Epic Fortnite wel levend kan houden, iedere keer als het saai begint te worden bedenken ze weer iets nieuws zoals een nieuw seizoen of ze breiden de game uit met allerlei custom modes en mappen, beetje zoals Roblox om het toch weer leuk te houden. BF blijft altijd hetzelfde, er is geen enkele vernieuwing na de release. Ik denk dat dat een beetje het probleem is om spelers vast te houden.

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Sn3gG3l schreef op maandag 30 maart 2026 @ 15:39:
[...]

BR en CQ is wel leuk, maar daar stikt het van de snipers, vooral op de map Contaminated. Je ziet de sniper glare, vuurt erop, krijgt 4 hitmarkers en vervolgens leggen ze je om met een headshot alsof suppression nooit heeft bestaan.
dangerpaki schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 04:40:
Ik ben heel gemiddeld denk ik qua skills. Maar ik merk ook dat ik de laatste tijd enorm weggespeeld word. Ik gok dat het twee dingen zijn. Dat er alleen nog maar enorm hardcore mensen zijn die het spelen en ik denk dat er bij de voorlaatste update weer iets met de netcode is gedaan weer.

Overigens helemaal eens met de analyse van de video hierboven. Ik snap de prioritering van DICE niet. Weer tijd stoppen in een of andere tijdelijke race modus van RedBull terwijl er genoeg mankeert aan het spel zelf.
Op de Xbox kom ik de laatste tijd veel dezelfde spelers tegen. Veelal idd die hards die weten welk wapen geen recoil heeft (SMGs) en spelen daar ook mee. In close combat leg je het daar tegen af, maar ook op long range. Verder is de netcode ook erg brak. Heb nog steeds dat ik in het ene potje een half magazijn nodig heb om iemand neer te krijgen ondanks dat ik tig hitmarkers krijg en het andere potje ben ik zelf als ik al om de hoek ben neergeschoten of binnen een fractie van een seconde.

Ik vraag me steeds vaker af waarom ik BF6 nog speel. De enige reden is eigenlijk nog dat ik vaak met @Miesjh en @Martinspire samen speel. Dan is het nog wel leuk want die weten iig hoe het spel gespeeld moet worden. Als die 2 afhaken, dan ben ik denk ik snel terug naar BF5.

• dangerpaki
@MRE-Inc
Zelfde ervaring hier met de netcode. Speel het ook omdat ik weiger voor zo’n prijs zo kort plezier te hebben en ook een bedrijf zo makkelijk ervan af te laten komen. Er zou een manier moeten zijn voor dit soort wanprestaties geld terug te moeten kunnen krijgen zodat bedrijven afgestraft kunnen worden en gedwongen worden om kwalitatief goede producten af te leveren.

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:15
Ik moet zeggen dat ik de netcode wel prima vind, ik leg ook vaak het loodje maar denk dat dit ook is omdat de afwezigheid van matchmaking ervoor zorg dat je ook tegen de allerbeste spelers speel, die zijn met hun uitkering, redbull en een joint veel sneller dan de gewone speler.
Dat het niet gelijk loopt heb ik vrijwel iedere shooter, je merk dat je gewoon net een fractie achter loop en je altijd net 1 bullet te kort kom. Gelukkig is het ook andersom maar minder vaak ook heg geval en gaan ze met gemak neer.
Tja

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

wtf, ik dacht 1 april grap, maar het zit nog echt in de game ook! helemaal van het padje daar bij EA |:(

[ Voor 10% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 01-04-2026 14:58 ]

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 1 april 2026 @ 14:57:
[...]

wtf, ik dacht 1 april grap, maar het zit nog echt in de game ook! helemaal van het padje daar bij EA |:(
Gister even geprobeerd, maar geef mij maar gewoon normale modes (of een goed uitgewerkte nieuwe mode die niet na x weken verdwijnt) of een nieuwe map.

Dit hoort gewoon niet bij Battlefield.

• Sn3gG3l
RobinNL schreef op woensdag 1 april 2026 @ 16:14:
[...]

Gister even geprobeerd, maar geef mij maar gewoon normale modes (of een goed uitgewerkte nieuwe mode die niet na x weken verdwijnt) of een nieuwe map.

Dit hoort gewoon niet bij Battlefield.
Helemaal mee eens maar moet zeggen dat ik dat racen nog best geinig vind :D

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:30

ManiacsHouse

Scheisse!

dangerpaki schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 04:40:
Dat dus. Ik hing meestal wel ergens in de bovenste helft. Nu laatste week ofzo gasten met rank 600+... Of zelfde hoogde als mijn rank (maar wel score van 30-2) en gewoon elke keer exact weten waar je vandaan komt, om het hoekje doodgeschoten worden of een heel magazijn erin pompen en zij switchen onzichtbaar naar pistool en geven je een headshot. Ik bungel ergens onderaan steeds. Heel apart. En bla bla cry more en skills geneuzel komt er dan van die kids.
Ik ga maar weer eens bij BF5 kijken.

• dangerpaki
@ManiacsHouse exact dit dus. Vind het niet erg om te verliezen of afgeschoten te worden. Als ik maar het idee heb dat ik wel een beetje kan spelen. Maar vaak is het tegenwoordig gewoon constant het gevoel hebben dat je tegen mensen speelt die met aim bots en wall hacks spelen.

• Superman
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 11:43
Ik moest hier lachen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z3AMUC9BcZl8Or8zsKnTkS4I1bo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oIX6W4kWXJahBjRl5j5ZVmCS.jpg?f=fotoalbum_large

• Martinspire
dangerpaki schreef op woensdag 1 april 2026 @ 09:59:
@MRE-Inc
Zelfde ervaring hier met de netcode. Speel het ook omdat ik weiger voor zo’n prijs zo kort plezier te hebben en ook een bedrijf zo makkelijk ervan af te laten komen. Er zou een manier moeten zijn voor dit soort wanprestaties geld terug te moeten kunnen krijgen zodat bedrijven afgestraft kunnen worden en gedwongen worden om kwalitatief goede producten af te leveren.
Wanprestaties vind ik wat overdreven. De launch was nog nooit zo rustig verlopen voor een Battlefield game, er waren zowaar mensen positief over de game en je kon zowaar spelen.

Maar het klopt wel dat ze wat weinig maps hadden, er te lang over nieuwe maps wordt gedaan en dat er wat fouten zijn gemaakt wbt balans (waarom zijn SMGs nog steeds zo sterk?). De netcode is de afgelopen patch ook niet beter geworden, ondanks dat ze dat hadden gemeld. Al denk ik dat het nog steeds komt omdat de tickrate te laag ligt. Laat mij desnoods lekker betalen voor betere servers, het maakt mij inmiddels geen reet meer uit als dat het geval is, maar laat mij lekker een goede game spelen. Net als dat ze van mij best crossplay voor alleen consoles mogen lanceren.

Ik vind alleen de reacties en verwachtingen van sommige mensen gewoon heel raar. Onhaalbaar zelfs. Dat een Epic Games een groot deel van de map elke 3 maanden kan verbouwen, lijkt mij met een budget van een paar miljard nog wel te doen, maar dat men dan denkt dat elke game dat kan. Of dat het maken van een Battlefield map net zo snel moet gaan als COD, waar je met 3 lanes in iets van 1000 vierkante meter wel genoeg hebt.

Als je kijkt hoe de laatste 2 maps eruit zien, hoe ze spelen en wat ze verder voor nieuwe dingen proberen, dan vind ik het juist wel de goede kant op gaan. Het gaat nog niet zo rap met de content, maar aan de andere kant ligt dit wel in dezelfde lijn van veel andere EA games imo en ik denk dat als je gewoon deze lijn door trekt, je daar het beste je verwachtingen aan kunt matchen (niet die onhaalbare van elk seizoen 5 nieuwe maps zoals sommige denken dat het gaat komen). Ik vind het in ieder geval verfrissend dat ze een infantry-only map lanceren waarbij je geen grind-fest zoals Metro/Locker hebt, maar waar je nog kunt kiezen om te flanken e.d. Ik kan mij best voorstellen dat dit aardig wat tijd heeft gekost om goed te krijgen. De destruction is er ook heel mooi bij betrokken, dus alom vind ik het best een succes.

• dangerpaki
@Martinspire
Eens met veel wat je zegt hoor. En dat zijn ook niet per se al mijn verwachtingen die je noemt. Maar waar ik moeite mee heb is dat het niet de eerste BF of shooter ooit is. Maar dat bv netcode zo’n probleem is bij release en blijft vind ik bv niet kunnen. Daar moeten ze toch uit het verleden genoeg lering hebben om dat gewoon te laten werken met wat kleine aanpassingen? Net zo wat je zegt over servers en tick rate.

Dat de maps niet in de smaak vallen bij iedereen kan gebeuren en hoeft ook niet een probleem te zijn. De 2 nieuwe maps zijn zeker een goede kant op.

Maar andere dingen dienen niet begrijp:
zoals energie stoppen in die crossmotor zooi van recent als er van alles aan de rest van de game mankeert.
Tijd steken in content wat in de smaak valt en vervolgens weghalen door het time limited te maken.
En zo zijn er wel meer dingen waarvan ik zeg dat kun je doen als je verder een perfect game hebt afgeleverd. Maar niet in de huidige staat van de game.

Er mist prioritering en begrip lijkt het wel. Er gebeurt van alles door elkaar en daardoor alles half ipv gewoon de basis eerst goed.

[ Voor 16% gewijzigd door dangerpaki op 02-04-2026 07:22 ]

• Martinspire
dangerpaki schreef op donderdag 2 april 2026 @ 07:20:
@Martinspire
Eens met veel wat je zegt hoor. En dat zijn ook niet per se al mijn verwachtingen die je noemt. Maar waar ik moeite mee heb is dat het niet de eerste BF of shooter ooit is. Maar dat bv netcode zo’n probleem is bij release en blijft vind ik bv niet kunnen. Daar moeten ze toch uit het verleden genoeg lering hebben om dat gewoon te laten werken met wat kleine aanpassingen? Net zo wat je zegt over servers en tick rate.

Dat de maps niet in de smaak vallen bij iedereen kan gebeuren en hoeft ook niet een probleem te zijn. De 2 nieuwe maps zijn zeker een goede kant op.

Maar andere dingen dienen niet begrijp:
zoals energie stoppen in die crossmotor zooi van recent als er van alles aan de rest van de game mankeert.
Tijd steken in content wat in de smaak valt en vervolgens weghalen door het time limited te maken.
En zo zijn er wel meer dingen waarvan ik zeg dat kun je doen als je verder een perfect game hebt afgeleverd. Maar niet in de huidige staat van de game.

Er mist prioritering en begrip lijkt het wel. Er gebeurt van alles door elkaar en daardoor alles half ipv gewoon de basis eerst goed.
Die crossmotor zooi is gewoon gesponsord door Red Bull (ergo: levert direct geld op zodat ze ontwikkelaars aan kunnen houden). Verder zat een heleboel al in de game en is het maken van gameplay niet zo'n hele spannende gebeurtenis ivm de rest. Ik denk dat je dit vooral moet zien als invulling van mensen die momenteel niet veel op hun bord hebben terwijl de rest van het team bezig is met bugfixing en andere content te bouwen. Een groot deel van deze content kunnen ze bouwen mbv portal en dat werk werd toch al gedaan. Heb je dan liever dat ze het helemaal niet doen? Want dat is vaak de keuze in dit soort zaken.

Verder is de netcode niet altijd even lekker, maar op veel gevallen doet het wel gewoon prima (imo) en daardoor vind ik ook niet echt dat je kunt zeggen dat het slechter is dan voorgaande jaren. Het is gewoon op hetzelfde niveau en ik denk ook niet dat je kosten-technisch echt iets anders kunt krijgen, rekening houdend met alles wat er in een BF game gebeurt (en dus niet helemaal kunt vergelijken met andere titels). Waar je in BF een lagere TTK hebt, levert dit toch andere gevolgen op dan de zoveelste snelle shooter waar je eigenlijk al wel te vaak alle kogels tegelijk binnen krijgt.

Ik vind het vooral jammer dat als ze nieuwe guns toevoegen (zoals die SMG), dat ie dan weer zwaar overpowered is ten opzichte van de rest en dat is gewoon puur om die battlepass te verkopen. En dan komt er met de komende seizoenpatch weer een nerf om hem op zijn normale niveau te brengen. Maar dan zit je dus weer een paar weken met een wapen wat gewoon compleet uit balans is.

• Shabbaman
  • Laatst online: 07-04 20:02

Shabbaman

Got love?

Martinspire schreef op donderdag 2 april 2026 @ 07:34:
Ik vind het vooral jammer dat als ze nieuwe guns toevoegen (zoals die SMG), dat ie dan weer zwaar overpowered is ten opzichte van de rest en dat is gewoon puur om die battlepass te verkopen.
Ik denk niet dat ze dit doen om de battlepass te verkopen:
1. De battlepass is gratis
2. Je moet betalen voor extra content uit de battlepass
3. Die SMG is een gratis item, geen content waarvoor je moet betalen
4. Met "verkopen" valt het ook wel mee, als je 1x de BC hebt voor een battlepass kan je met iedere battlepass de volgende battlepass kopen.

Ik denk dat ze die extra content brengen omdat extra content nodig is om mensen het spel te laten spelen. Dat verstoppen ze dan achter een tijdslot, waardoor je spelers dwingt om regelmatig terug te keren (en FOMO). Je moet wel elke week de missies voor die week doen om genoeg punten te halen voor alle unlocks. En ja, als je dan toch bezig bent met die battlepass, natuuuuuurlijk wil je dan ook al die andere cosmetics 8)7

Dom systeem, maar al met al heeft Premium zoals we t/m BF1 hadden me meer geld gekost. Maar dan kreeg je tenminste nog een fatsoenlijke hoeveelheid content. Deze "live service" is bagger.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 06-04 19:23
Maar aan nieuwe wapens als extra content heb je niet veel als je vervolgens weer flink moet grinden om onderdelen van dat wapen te unlocken.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Martinspire
Shabbaman schreef op donderdag 2 april 2026 @ 09:18:
[...]

Ik denk niet dat ze dit doen om de battlepass te verkopen:
1. De battlepass is gratis
2. Je moet betalen voor extra content uit de battlepass
3. Die SMG is een gratis item, geen content waarvoor je moet betalen
4. Met "verkopen" valt het ook wel mee, als je 1x de BC hebt voor een battlepass kan je met iedere battlepass de volgende battlepass kopen.

Ik denk dat ze die extra content brengen omdat extra content nodig is om mensen het spel te laten spelen. Dat verstoppen ze dan achter een tijdslot, waardoor je spelers dwingt om regelmatig terug te keren (en FOMO). Je moet wel elke week de missies voor die week doen om genoeg punten te halen voor alle unlocks. En ja, als je dan toch bezig bent met die battlepass, natuuuuuurlijk wil je dan ook al die andere cosmetics 8)7

Dom systeem, maar al met al heeft Premium zoals we t/m BF1 hadden me meer geld gekost. Maar dan kreeg je tenminste nog een fatsoenlijke hoeveelheid content. Deze "live service" is bagger.
Met de betaalde pass is het makkelijker hem te unlocken (al is er ook nog een ding in de store om dat te doen volgens mij).

Verder is het minder FOMO en meer dat je anders teveel mensen in losse playlists krijgt waardoor je niemand meer overhoud en het aantal bots nog erger wordt.

Martinspire schreef op donderdag 2 april 2026 @ 07:34:
Ik vind het vooral jammer dat als ze nieuwe guns toevoegen (zoals die SMG), dat ie dan weer zwaar overpowered is ten opzichte van de rest en dat is gewoon puur om die battlepass te verkopen. En dan komt er met de komende seizoenpatch weer een nerf om hem op zijn normale niveau te brengen. Maar dan zit je dus weer een paar weken met een wapen wat gewoon compleet uit balans is.
100% dit. De VHS en de CZ zijn keiharde meta guns, zo niet overpowered. Als je constant in de killfeed die guns voorbij ziet komen en hoe lang het wel niet duurt om die wapens te unlocken, en dat willen ze, dan komt niet alleen fomo om de hoek kijken maar ook een hoop frustratie om toch maar de portemonnee te trekken.

• Miesjh

Miesjh

Battlefield 6 - Community Update - Nightfall Debrief and What’s Next

https://x.com/BattlefieldComm/status/2039720118742290784

✅ Battlefield 6 Season 2, Phase 3 deploys April 14
Full content breakdown 👇

🌲 Hunter / Prey
Final phase of Season 2
Includes Operation Augur limited-time mode
Fight as Pax Armata or NATO to determine the fate of Hagental Base

🚨 Operation Augur (Limited-Time Mode)
Narrative-driven experience tied to Season 2
Set within Hagental Base conflict

🚙 New Vehicle
LTV (Light Tactical Vehicle)
A nimble light vehicle option with solid protection

🗡️ New Melee Weapon
Kapok 14” Machete
Alternative melee weapon with new takedowns

🧪 Portal Updates
Two new Verified Modes
One for REDSEC and one for Battlefield 6

Free for all players
Battle Royale Duos added as a Verified Mode
Players can create Verified Escalation experiences

🎁 Hunter / Prey Bonus Path
Earn customization rewards and the Kapok 14” Machete
Battle Pass owners receive additional rewards

[ Voor 120% gewijzigd door Miesjh op 03-04-2026 10:43 ]

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:37
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 2 april 2026 @ 16:01:
[...]

100% dit. De VHS en de CZ zijn keiharde meta guns, zo niet overpowered. Als je constant in de killfeed die guns voorbij ziet komen en hoe lang het wel niet duurt om die wapens te unlocken, en dat willen ze, dan komt niet alleen fomo om de hoek kijken maar ook een hoop frustratie om toch maar de portemonnee te trekken.
Beide kan je gewoon unlocken. Duurt misschien even, maar is prima te doen.
De VHS is overrated, dat ding is zo onstabiel als het maar kan en vliegt alle kanten op.

De GRT-BC blijft toch een van mijn favoriete guns, maar in BF zeer underrated

wijze woorden

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:16
Lekker Ventje schreef op donderdag 2 april 2026 @ 12:35:
Maar aan nieuwe wapens als extra content heb je niet veel als je vervolgens weer flink moet grinden om onderdelen van dat wapen te unlocken.
Dit. Dit heeft er toe geleid dat ik BF6 links heb laten liggen. Als casual speler is er niet veel eer te behalen, de unlocks die je doet zijn meestal cosmetics.

• Martinspire
Vergeet ook niet dat je gewoon guns kunt oppakken. Dus als je vind dat je een handicap hebt doordat je die SMG niet hebt, pak deze dan op als je ziet dat er iemand mee dood is gegaan.

• Valandil
MEN-O schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 09:26:
[...]

Dit. Dit heeft er toe geleid dat ik BF6 links heb laten liggen. Als casual speler is er niet veel eer te behalen, de unlocks die je doet zijn meestal cosmetics.
Als je een wapen unlocked met direct alle onderdelen er op, dan haken meer mensen af dan wanneer je ze moet grinden.

En die extra onderdelen maken echt niet een wereld van verschil. Ja wel een beetje, maarja dat hoort er nu eenmaal bij. Met een beetje casual gamen unlock je genoeg.

Als casual gamer kan ik je dan ook "casual breakthrough" adviseren. Een modus met 16 spelers en 32 bots. Mooie mix en je kan genoeg kills halen vrij snel wat onderdelen unlocken voor je wapen. Tevens ook een mooie manier om battlepoints te verzamelen en zo wapens te unlocken.

wijze woorden

• Martinspire
Valandil schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 10:38:
[...]

Als je een wapen unlocked met direct alle onderdelen er op, dan haken meer mensen af dan wanneer je ze moet grinden.

En die extra onderdelen maken echt niet een wereld van verschil. Ja wel een beetje, maarja dat hoort er nu eenmaal bij. Met een beetje casual gamen unlock je genoeg.

Als casual gamer kan ik je dan ook "casual breakthrough" adviseren. Een modus met 16 spelers en 32 bots. Mooie mix en je kan genoeg kills halen vrij snel wat onderdelen unlocken voor je wapen. Tevens ook een mooie manier om battlepoints te verzamelen en zo wapens te unlocken.
Mja eens. Met level 10 ben je bij de meeste wapens wel ver genoeg om mee te komen met vergelijkbare attachments. Het verschil zit dan nog echt in een paar procent, wat voor vrijwel de meeste actie niks uit zal maken.

Gister trouwens met die nieuwe SMG gespeeld en hij is inderdaad wel overpowered. Ik verwacht dat de meeste mensen de komende weken met die gun zullen lopen als ie niet generfed wordt. Qua attachments maakt het weinig uit verder, ik heb er nu een suppressor opzitten en dat is eigenlijk het enige wat echt een must-have is in deze game. Maar verder is een groter magazijn wel leuk, maar echt niet verplicht. Ik vind het alleen zo jammer dat ie ook de middellange afstand aan het domineren is...

[ Voor 21% gewijzigd door Martinspire op 03-04-2026 12:10 ]

• BootVluchteling
Martinspire schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 12:09:
[...]

Mja eens. Met level 10 ben je bij de meeste wapens wel ver genoeg om mee te komen met vergelijkbare attachments. Het verschil zit dan nog echt in een paar procent, wat voor vrijwel de meeste actie niks uit zal maken.

Gister trouwens met die nieuwe SMG gespeeld en hij is inderdaad wel overpowered. Ik verwacht dat de meeste mensen de komende weken met die gun zullen lopen als ie niet generfed wordt. Qua attachments maakt het weinig uit verder, ik heb er nu een suppressor opzitten en dat is eigenlijk het enige wat echt een must-have is in deze game. Maar verder is een groter magazijn wel leuk, maar echt niet verplicht. Ik vind het alleen zo jammer dat ie ook de middellange afstand aan het domineren is...
Die thermal scope is wel enorm fijn om te hebben. En die krijg je pas flink stuk later.

• Roniin94
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12:37
Moet men altijd met de beste en nieuwste wapens spelen dan? Ik zie het probleem niet zo. Veel wapens lijken op elkaar. Aim, positioning en awareness blijven net als vorige Battlefields het belangrijkst en in het geval van BF6 ook een suppressor.

Ik speel sinds launch enkel met de DRS en M433 om niet eerst een suppressor te grinden. Soms met een SMG op CQC als sweat 🙃

Steam: KonKie

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-04 12:10

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Roniin94 schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 13:27:
Moet men altijd met de beste en nieuwste wapens spelen dan? Ik zie het probleem niet zo.
[...]
Niets moet he, maar OCD is a bitch. Geel/oranje bolletjes, slotjes op icoontjes... het kan gewoon niet. Die moeten weg.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Roniin94 schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 13:27:
Moet men altijd met de beste wapens spelen?

Ik speel sinds launch enkel met de DRS en M433
Om vervolgens met 2 van de beste wapens in de games te spelen, zo niet de beste allrounder in de vorm van de DRS

(ja i know, ietwat gechargeerd ge-edit) :)

• Lekker Ventje
BootVluchteling schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 12:31:
[...]

Die thermal scope is wel enorm fijn om te hebben. En die krijg je pas flink stuk later.
Klopt, ik gebruik die altijd en bij de nieuwste DMR zit die pas helemaal achterin de vrij te spelen attachements. Als je maar twee uur per dag hebt kan dat best frustrerend zijn.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Martinspire
Lekker Ventje schreef op maandag 6 april 2026 @ 08:56:
[...]

Klopt, ik gebruik die altijd en bij de nieuwste DMR zit die pas helemaal achterin de vrij te spelen attachements. Als je maar twee uur per dag hebt kan dat best frustrerend zijn.
De paar keer dat ik die thermal geprobeerd heb, gaf het maar weinig voordeel en vooral veel nadeel. De aim down sight is echt heel traag en daarmee ook je accuracy.

• Lekker Ventje
Martinspire schreef op maandag 6 april 2026 @ 10:52:
[...]

De paar keer dat ik die thermal geprobeerd heb, gaf het maar weinig voordeel en vooral veel nadeel. De aim down sight is echt heel traag en daarmee ook je accuracy.
Ik hoop dat iedereen er zo over denkt :)

• Sn3gG3l
Lekker Ventje schreef op maandag 6 april 2026 @ 19:23:
[...]

Ik hoop dat iedereen er zo over denkt :)
Nope :+

• MainframeX
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15:20
De balans wat wapens betreft is weer goed verkloot hoor. 90% van de spelers loopt rond met een cz3a1. Een gun zonder recoil, bijna 1000 rate of fire en 35 fast mag die maar 20 punten kost. Ik vraag me echt wat ze daar aan het roken zijn bij EA.

Idempotent.

• Sn3gG3l
MainframeX schreef op maandag 6 april 2026 @ 22:48:
De balans wat wapens betreft is weer goed verkloot hoor. 90% van de spelers loopt rond met een cz3a1. Een gun zonder recoil, bijna 1000 rate of fire en 35 fast mag die maar 20 punten kost. Ik vraag me echt wat ze daar aan het roken zijn bij EA.
Je bent op de hoogte dat er al maanden een KV9 is met ook 1000+ ROF? Zo zijn er nog wel meer wapens die al een tijd uit zijn met hoge ROF.

[ Voor 0% gewijzigd door Sn3gG3l op 07-04-2026 08:49 . Reden: typo ]

• MainframeX
Sn3gG3l schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 08:47:
[...]

Je bent op de hoogte dat er al maanden een KV9 is met ook 1000+ ROF? Zo zijn er nog wel meer wapens die al een tijd uit zijn met hoge ROF.
Vervelendere recoil en kleine ammo clips.

Idempotent.

• Sn3gG3l
MainframeX schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 08:50:
[...]

Recoil is persoonlijk heb ik geen last van. Die ammo clips zijn idd erg klein, die kan je wel unlocken op latere levels. Er zijn in ieder geval genoeg alternatieven.

• Miesjh

Miesjh

• MainframeX
Sn3gG3l schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 08:54:
[...]

Recoil is persoonlijk heb ik geen last van. Die ammo clips zijn idd erg klein, die kan je wel unlocken op latere levels. Er zijn in ieder geval genoeg alternatieven.
Ok dus je wilt zeggen dat die gun niet uitmaakt? Waarom speelt zo ongeveer ermee op moment dan?

Als dit trouwens weer zo'n "hIeR zIjN gEeN pRoBlEmEn" cognitieve dissonantie verhaal wordt, dan ga ik wel direct afhaken.

[ Voor 13% gewijzigd door MainframeX op 07-04-2026 09:20 ]

Idempotent.

• Sn3gG3l
MainframeX schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 09:18:
[...]

Ok dus je wilt zeggen dat die gun niet uitmaakt? Waarom speelt zo ongeveer ermee op moment dan?

Als dit trouwens weer zo'n "hIeR zIjN gEeN pRoBlEmEn" cognitieve dissonantie verhaal wordt, dan ga ik wel direct afhaken.
Omdat ie nieuw en het laatste unlockbare wapen is. Verder zal ik er inhoudelijk maar niet verder op ingaan...

• Valandil
MainframeX schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 08:50:
[...]

GRT-BC is het antwoord.
Heerlijk gun, 830 ROF, 25 dmg

Recoil is goed te doen.

Een van de meest underrated wapens.

wijze woorden

• MainframeX
Valandil schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 09:49:
[...]

GRT-BC is het antwoord.
Heerlijk gun, 830 ROF, 25 dmg

Recoil is goed te doen.

Een van de meest underrated wapens.
Benieuwd. Zal deze vanavond eens een slinger geven.

Idempotent.

• MainframeX
Leuke lijst. Alleen de RPK74-M kan ik niet helemaal plaatsen. We hebben toch al een nagenoeg vegelijkbare gun in het spel zitten lijkt me.

Idempotent.

• MainframeX
@Valandil Ik heb de GRT-BC geprobeerd. Best wel een prima gun. Ook wel gaaf om gelijk in het begin al met de hybrid thermal te kunnen spelen.

Idempotent.

Pagina: 1 ... 80 81 Laatste

Let op:
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers.

Voor technische problemen met de PC versie, is er een speciaal topic geopend: [PC] Battlefield 6 - Het Technische problemen topic

Politieke discussie rondom deze game hoort hier niet thuis. Graag alleen over de inhoud praten en niet over politieke standpunten.