[Multi] Battlefield 6 / LABS

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:20
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lcpWwiZRbL9zZdwQ0ArooqE4Jww=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/H0CANnKBQ77oExaOiE9XexbP.png?f=user_large

De volgende Battlefield game is in de maak, en DICE lanceert Battlefield LABS: een omgeving waarbij de spelers mee kunnen beslissen over het tot stand komen van de game.

Battlefield LABS herinnert aan de CTE (Community Test Environment) ten tijde van BF4.

Battlefield Labs is een plek waar we concepten en ervaringen die we spannend vinden samen met jullie, onze spelers, kunnen testen. We willen dat onze community een sleutelrol speelt in de toekomst van Battlefield, en dit is een kans voor velen van jullie om precies dat te doen.

We zullen (bijna) alles testen, maar niet alles wat je ziet zal compleet zijn. Om ervoor te zorgen dat jullie feedback impact heeft, zullen spelers, onder NDA, verschillende delen van een onvolledig puzzel ervaren, zodat we tijd hebben om jullie feedback in het uiteindelijke product te verwerken.

Zelfs in de pre-alpha zijn we trots op waar de game staat. We testen onvermoeibaar, maar jullie feedback zal onze ontwikkeling een boost geven terwijl we proberen de perfecte balans te vinden tussen vorm, functie en gevoel.

Dit is een ongekende mijlpaal voor Battlefield. We beginnen met het testen van de pijlers van gameplay, zoals de kern van gevechten en vernietiging. Daarna schakelen we over naar balans en feedback voor onze wapens, voertuigen en gadgets, en uiteindelijk brengen we al deze onderdelen samen in onze kaarten, modi en squadplay.

En ja, we zullen Conquest en Breakthrough testen, de ziel van onze all-out warfare ervaring, maar BF Labs zal ook een plek zijn om nieuwe ideeën te verkennen en de pijlers van Battlefield, zoals ons klassen systeem (Assault, Engineer, Support, en Recon), te verfijnen en te verbeteren voor diepere, strategischere gameplay.

Aanmelden voor Battlefield LABS kan via deze link: https://www.ea.com/en-gb/games/battlefield/battlefield-labs.

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Introducing Battlefield Labs | Battlefield Studios

Battlefield LABS en de nieuwe Battlefield die in productie zijn worden door het nieuwe Battlefield Studios geproduceerd. Battlefield Studios bestaat uit DICE, Criterion, Ripple Effect en Motive.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bka5xoZtu_N42OF0683mqPzRa84=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jZ7jiCVL5LLAuoAxHEQAKubd.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 179% gewijzigd door Geronimous op 08-02-2025 12:21 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noordwolde
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07-05 16:26
Plek 190042

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Oei ik zag dit veel te laat, dus ik sta ergens helemaal achteraan in de rij 8)7

Verder ben ik toch wel benieuwd, ik heb onder de streep toch van meer Battlefields genoten dan niet genoten dus ik hou het zeker in de gaten.

Edit: Er zitten toch wel een hoop fijne games in de serie

Battlefield 2
Battlefield 3
Battlefield 4
Battlefield: Bad Company 1
Battlefield: Bad Company 2
Battlefield: 1
Battlefield: V
Battlefield 1942
Battlefield Modern Combat

[ Voor 34% gewijzigd door Donstil op 03-02-2025 22:51 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:11
Ik heb de queue afgekapt, na vele uurtjes ben ik pas op een kwart. Ik meld me wel een andere keer aan, en anders wacht ik gewoon netjes op full release.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:03

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

BF6, ik hoop dat ze iets zoals BF1 Grand Operations gaan maken, speel dat tot de dag van vandaag nog steeds.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Demonslayer
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 20:07
Donstil schreef op maandag 3 februari 2025 @ 22:40:
Oei ik zag dit veel te laat, dus ik sta ergens helemaal achteraan in de rij 8)7

Verder ben ik toch wel benieuwd, ik heb onder de streep toch van meer Battlefields genoten dan niet genoten dus ik hou het zeker in de gaten.

Edit: Er zitten toch wel een hoop fijne games in de serie

Battlefield 2
Battlefield 3
Battlefield 4
Battlefield: Bad Company 1
Battlefield: Bad Company 2
Battlefield: 1
Battlefield: V
Battlefield 1942
Battlefield Modern Combat
toon volledige bericht
Met bf 2142 heb ik mij ook jaren vermaakt. :)

Edit

En bf Vietnam niet te vergeten.

[ Voor 4% gewijzigd door Demonslayer op 04-02-2025 11:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• noordwolde
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07-05 16:26
Lukte vanochtend in 1x. Geen rij niks.
Back to BF3/BF4. Speel nu vaak delta force maar, dat is een slap aftreksel van BF. De launch van 4 was erg beroerd maar daarna misschien wel het fijnste spel in de hele serie. Snel, chaos, battlefield

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Toonen1988
Het grootste probleem wat ik heb met Battlefield is, het komt niet meer immersie of geloofwaardig over.

BFV heb ik snel links laten liggen. Toen ik mensen met capes zag rond rennen en Duitse met Amerikaanse wapens zag rond rennen, en Amerikanen met Duitse wapens, heb ik het spel afgesloten, verwijderd en nooit meer MP gespeeld

BF1 rende iedereen rond met een volledig geautomatiseerde wapens rond. Brak voor mij het hele WW1 gevoel.

In BF 2042 de operators, die gespeeld kunnen worden in elke faction.

Nu zijn operators nog niet zo'n probleem, maar zorg ervoor dat elke factions zijn eigen operators heeft. Het is toch belachelijk dat je lelijke icoontjes in beeld moet hebben, om onderscheid te maken tussen vriend en vijand?

Daarnaast moet elke faction ook zijn eigen wapens gebruiken. Westerse factions, gebruiken westerse wapens. Oosterse factions, gebruiken oosterse wapens.

Breng ook het class systeem terug van BF3. Geen automatische health generation meer, voor zowel infantry en voertuigen. Alleen de Medic kan infantry healen, en mechanics voertuigen.

Niet al die magische zooi. Ook zou bijv. een recon geen toegang moeten hebben tot ammo packs of health packs in hun loadout zoals BF2042. Telkens als je een recon raakte, doken ze weg, snel healen en dan kwamen ze weer te voorschijn. Constant, dit was gewoon niet meer leuk en saai. Voertuigen was precies hetzelfde.

[ Voor 19% gewijzigd door Toonen1988 op 04-02-2025 16:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:11
Toonen1988 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 00:54:
Ik heb de queue afgekapt, na vele uurtjes ben ik pas op een kwart. Ik meld me wel een andere keer aan, en anders wacht ik gewoon netjes op full release.
Je hoeft de pagina niet open te laten. Sta ook pas halverwege en vanochtend gestart. Kijk morgen nog wel een keertje.

Edit: toch even een poging gedaan, nu kan ik er ook in.

Ik heb mij met de laatste BF toch ook wel vermaakt.
Nog een leuke aanrader is om wat YouTube te kijken van 'Squid G', wat hij allemaal kan, niet normaal 😀

[ Voor 5% gewijzigd door Marc3l op 04-02-2025 19:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Marc3l schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 17:59:
[...]

Je hoeft de pagina niet open te laten. Sta ook pas halverwege en vanochtend gestart. Kijk morgen nog wel een keertje.

Ik heb mij met de laatste BF toch ook wel vermaakt.
Nog een leuke aanrader is om wat YouTube te kijken van 'Squid G', wat hij allemaal kan, niet normaal 😀
Ik heb ongeveer drie uur geleden nog een keer ingelogd, toen was er geen rij meer. Meteen even aangemeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:35
Als je in de queue sta, open de link van tweakers in een nieuw tabblad. Klik op aanmelden, dan kom je er direct doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10:00
Hopelijk komt er een goede campaign. Ik ben meer van de single player.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:54

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
NEW Battlefield Gameplay Details and Release Date...

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Speel al een tijd geen BF meer, BF3 was de laatste maar wa ziet de trailer er weer dik uit, goed BC2 vibes met alle destructie chaos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:15
Het lijkt (weer) allemaal de goede kant op te gaan.

Geen paars/blauw/roze figuren die zo uit een stripboek lijken te komen in de trailer in ieder geval (BF V). Goede eerste stappen zo. Nu hopen dat ze ook luisteren naar alle feedback die ze op willen gaan halen uit de community.

Ik ben wel benieuwd of ze het oude gevoel kunnen creëren zonder er een remaster van BF3 van te maken. Daar heeft dit wel iets van weg namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:52

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Bekijk op YouTube
NEW Battlefield Gameplay Details and Release Date...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Ik begrijp 100% dat deze beelden niet van het eind product zijn, maar ik wordt er niet echt bepaald warm van. De destructie ziet er goed uit, het gaat eindelijk weer terug naar Bad Company serie's en BF3, maar om met zo'n anti-tank een volledig gebouw op te blazen is weer een beetje te overdreven. Maargoed, dat is nog niet zo'n groot probleem. Het is immers een arcade shooter met een likje strategische gameplay.

Waar ik meer aan stoor is dat ik totaal geen gevoel heb dat ik BF6 aan het kijken ben. Nogmaals, ik berijp dat dit geen beelden zijn van het eind product maar als ik zo de beelden kijk, heb ik echt totaal geen gevoel of het een nieuwe Battlefield is.

Ik zal het spel waarschijnlijk wel kopen omdat ik altijd plezier heb beleeft in Battlefield games. Maar het is nog niet waar ik echt warm van loop. Het is even afwachten op betere footage en wanneer ze iets verder zijn in de ontwikkeling.

Ik vind het ook weer zo jammer dat een objective gebied met dikke vette lijnen op de grond worden weergegeven. Breekt voor mij weer een beetje de immersie.

[ Voor 8% gewijzigd door Toonen1988 op 07-03-2025 19:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:05

Martinspire

Awesomeness

Hier nog een bericht:
https://www.dexerto.com/b...esperately-needs-3158385/

En hier de tweet met meer gelekte gameplay:
https://x.com/BobNetworkUK_/status/1898061762752032953

Meer recoil. Minder last van laggy verbindingen. Langzamere TTK (zo te zien). Dat is echt wel waar ik op zat te wachten!

@MRE-Inc Komt de gang weer bij elkaar? :D

[ Voor 39% gewijzigd door Martinspire op 07-03-2025 23:39 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:11
Als ik de filmpjes bekijk zie ik geen nieuwe game maar gewoon bf2042 en wat lijkt op de map 'haven"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:38
Helaas geen uitnodiging gehad voor Labs, maar ondertussen wel wat video's voorbij zien komen. In mijn 1-2 uur dat ik de laatste CoD game heb gespeeld zie ik toch wat UI dingetjes terug van CoD, zoals het gebied waarin je moet cappen. Van mij mogen ze dat gewoon weglaten. En dat je op het scherm ziet dat je een kill hebt gemaakt met 100 punten.

Ik ben zo blij dat ze van de scores van 2042 zijn afgestapt. Na een goed potje had je daar xxx punten, bij eerdere BF games zat je in de duizenden punten. Het zijn maar getalletjes, maar het geeft iets meer voldoening na een potje.

Dit keer moeten ze gewoon de tijd nemen om een goede BF game af te leveren. Laat ze de game maar uitstellen als dat nodig is. Zolang het maar geen tweede 2042 gaat worden.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:08

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

[b]Martinspire in "[Multi] Battlefield 6 / LABS"Martinspire schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 23:35

[Twitter]
@MRE-Inc Komt de gang weer bij elkaar? :D
Ja als het aan mij ligt wel :) . Was destijds prima teamwork in BF3. Dit ziet er wel weer erg BF3 achtig uit. Prima dus....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
MRE-Inc schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 14:08:
[...]

Ja als het aan mij ligt wel :) . Was destijds prima teamwork in BF3. Dit ziet er wel weer erg BF3 achtig uit. Prima dus....
Ssssttttt.... Er kan nog een hoop misgaan tijdens de ontwikkeling ;)

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-03 18:25
Martinspire schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 23:35:
Meer recoil. Minder last van laggy verbindingen. Langzamere TTK (zo te zien). Dat is echt wel waar ik op zat te wachten!
Hier moet je altijd voorzichtig mee zijn. Zowel in BF3, BF4, BF1, BF5 en 2042 is er zo vaak aan de TTK gesleuteld met soms enorme verschillen tussen de alpha, beta, release en de patches naderhand.

Wat de lag betreft, BFV bijvoorbeeld speelde heerlijk in de beta, maar toen ze die achievements of hoe het dan ook heette, toevoegde was het ook voor lange tijd een drama. Deze eerste builds zijn vaak nog relatief licht en beperkt qua omvang,

Maar goed, de eerste beelden en geluiden zijn best positief te noemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:58
Ziet er in de basis goed uit. Toch hoop ik stiekem dat er simpelweg nog een 1op1 remake komt van BF1942. Op dit moment toch nog dagelijks redelijk gevulde 1942 servers voor een potje "oldscool" BF zonder poespas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E.R.Y.
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:15
De 1e beelden stemmen mij hoopvol. Bf3 en bf4 waren in mijn ogen geweldig ook omdat ik best goed mee kon komen maar bf1 is in mijn ogen toch echt de parel. Ik bakte er alleen niks van maar het level van detail en de sfeer van die game is ongeëvenaard. Ik hoop op een mix van deze 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Hier ook nog wat gelekte gameplay. Deze speler is wel wat beter dan de spelers die we eerder zagen.

https://www.reddit.com/r/...umpj/new_leaked_gameplay/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

RobinNL schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 14:26:
Hier ook nog wat gelekte gameplay. Deze speler is wel wat beter dan de spelers die we eerder zagen.

https://www.reddit.com/r/...umpj/new_leaked_gameplay/
Oef, hier krijg ik wel een lekker BF3/BF4 gevoel van! Ik ga niet pre-orderen maar deze beelden stemmen me hoopvol!

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
Tjebakka schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 15:27:
[...]

Oef, hier krijg ik wel een lekker BF3/BF4 gevoel van! Ik ga niet pre-orderen maar deze beelden stemmen me hoopvol!
Idem! BF3 was voor mij toch wel het hoogtepunt, ook al was BF1 ook heel goed. Maar de moderne setting is toch net iets meer voor mij.

Ik hoop echt dat ze rush weer goed kunnen maken, zoals het in BC2 en BF3 was. Rush was altijd spannend op Grand Bazaar, Seine Crossing, Port Valdez etc.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ronzz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:24
Voor volgende week vrijdag mag ik de nieuwe BF testen tussen 19 en 21u. Net een invite gekregen :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ronzz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:24
Ondanks de pre-alpha ben ik toch best onder de indruk. Het voelt allemaal wat sneller aan; het respawnen lijkt o.a. minder tijd te kosten. Nog wel wat bugs maar dat is logisch. Verder mag ik er volgens mij niet echt wat over zeggen.

(Dit soort sessies levert wel echt goed teamwork op. Daardoor was ik fan van BF en blij dat ik dat gevoel weer even heb gehad!)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:05

Martinspire

Awesomeness

Goed teamwork komt natuurlijk ook omdat het een beta voor insiders is. Als straks de randoms erbij komen, is het weer helemaal anders. Daarom is het ook altijd lastig te zeggen hoe representatief dit soort tests zijn. Daarnaast tref je ook meer mensen aan die dit soort spellen veel te serieus nemen. Ik hoop dat ze deze keer beter in ogen houden dat ze een game opleveren en geen Twitch highlight video.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Martinspire schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 09:17:
Goed teamwork komt natuurlijk ook omdat het een beta voor insiders is. Als straks de randoms erbij komen, is het weer helemaal anders. Daarom is het ook altijd lastig te zeggen hoe representatief dit soort tests zijn. Daarnaast tref je ook meer mensen aan die dit soort spellen veel te serieus nemen. Ik hoop dat ze deze keer beter in ogen houden dat ze een game opleveren en geen Twitch highlight video.
Met 2042 was er vaker geen echt teamwork dan wel. Ik hoop dat we terug kunnen gaan naar BC2 of BF3, waar (vooral met rush) vaak goed teamwork werd geleverd.

Ik durf niet te zeggen of randoms weten dat het je een ticket kost als je doodgaat en opnieuw spawnt. In de nieuwe tijdelijke mode van 2042 is dat totaal niet terug te zien. Daar heb je ong 12-16 levens in totaal als squad. Sommigen spawnen zo vaak opnieuw dat je er heel snel doorheen bent. En veel spelers (ik maak me er soms ook aan schuldig) vinden het soms leuker om te snipen dan echt mee te helpen in de mode, vooral met Conquest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
De nieuwe Battlefield game wordt in de zomer onthuld!
“The incredible success of College Football and the enduring strength of FC drove another record year for EA SPORTS, while The Sims capped FY25 with a historic Q4,” said Andrew Wilson, CEO of Electronic Arts. “As we look to the future, we’re confident in our ability to execute across a deep pipeline — beginning this summer with the highly anticipated reveal of Battlefield, a pivotal step in delivering on our next generation of blockbuster entertainment.”
https://www.ea.com/news/e...-results?isLocalized=true

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ronzz schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 15:47:
Voor volgende week vrijdag mag ik de nieuwe BF testen tussen 19 en 21u. Net een invite gekregen :)
Idem. Vrijdag 9 mei tussen 19u en 21u op de Xbox Series X. Ben wel erg benieuwd. Uiterlijk vandaag een mail met instructies. Zal wel een download link of iets dergelijks zijn om de game te kunnen installeren op je console. Zal mijn ervaringen wel delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
MRE-Inc schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 08:52:
[...]

Idem. Vrijdag 9 mei tussen 19u en 21u op de Xbox Series X. Ben wel erg benieuwd. Uiterlijk vandaag een mail met instructies. Zal wel een download link of iets dergelijks zijn om de game te kunnen installeren op je console. Zal mijn ervaringen wel delen.
Pffff... Ik mag het doen met een marketing e-mail voor de nieuwe Battlefield :+ 8)7 |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

RobinNL schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 08:55:
[...]

Pffff... Ik mag het doen met een marketing e-mail voor de nieuwe Battlefield :+ 8)7 |:(
Ja had ik ook een paar van gehad. Elke keer als ik een mail van EA kreeg, was er even hoop. Heb me niet eens zolang geleden pas ingeschreven. Toen je je kon inschrijven voor Battlefield Labs, heb ik het eerst nog een paar weken afgewacht alvorens me aan te melden.

Onderwerp van de uitnodiging is: Battlefield Labs | Your Playtest Invitation!

In de mail zit ook een knop waarop je moet drukken en moet aangeven wat oa je gamertag (voor de Xbox) is en of je er daadwerkelijk bij kan zijn om mee te doen. Verder nog een korte vragen lijst en ze willen je Discord account weten omdat support via Discord loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:52

Miesjh

Bekijk op YouTube
New Battlefield Reveal and Information...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

MRE-Inc schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 09:03:
[...]

Ja had ik ook een paar van gehad. Elke keer als ik een mail van EA kreeg, was er even hoop. Heb me niet eens zolang geleden pas ingeschreven. Toen je je kon inschrijven voor Battlefield Labs, heb ik het eerst nog een paar weken afgewacht alvorens me aan te melden.

Onderwerp van de uitnodiging is: Battlefield Labs | Your Playtest Invitation!

In de mail zit ook een knop waarop je moet drukken en moet aangeven wat oa je gamertag (voor de Xbox) is en of je er daadwerkelijk bij kan zijn om mee te doen. Verder nog een korte vragen lijst en ze willen je Discord account weten omdat support via Discord loopt.
Was op vakantie dus kon niet direct inschrijven. Toen ik eenmaal ingeschreven was waren er al een paar honderduizend voor mij. Weet niet precies welk algorithme EA hanteert voor selectie maar ben bang dat ik niet snel aan de beurt zal zijn. :'( Ondanks dat ik een behoorlijke diehard BF speler ben sinds 1942.

Had wel een invite voor 2042 PC versie maar die playtestenvironment was utter crap. :X

Veel plezier in ieder geval. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
Help!!!! schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 09:45:
[...]

Was op vakantie dus kon niet direct inschrijven. Toen ik eenmaal ingeschreven was waren er al een paar honderduizend voor mij. Weet niet precies welk algorithme EA hanteert voor selectie maar ben bang dat ik niet snel aan de beurt zal zijn. :'( Ondanks dat ik een behoorlijke diehard BF speler ben sinds 1942.

Had wel een invite voor 2042 maar die playtestenvironment was utter crap. :X

Veel plezier in ieder geval. :)
Het lijkt er niet op dat het 'first come, first served' is. @MRE-Inc heeft zich nog niet zolang geleden ingeschreven zei hij net. Volgens mij heb ik het direct aan het begin gedaan (met uren in de rij moeten wachten). Hij heeft wel een invite, ik niet. Dus er is gewoon kans dat je erbij kan zitten binnenkort.

Het is ook niet bekend waar ze op selecteren. Zelf ben ik begonnen met BFBC2, daar zit wel aardig wat uur in (maar niet te zien). Vervolgens ruim 1200 uur met Battlefield 3 en ruim 1000 uur met Battlefield 4. Zo'n 400 uur met Battlefield 1 en ruim 550 uur met Battlefield 5. En uiteindelijk ruim 1000 uur met Battlefield 2042.

Al zou ik graag willen testen en feedback willen leveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

RobinNL schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 10:07:
[...]

Het lijkt er niet op dat het 'first come, first served' is. @MRE-Inc heeft zich nog niet zolang geleden ingeschreven zei hij net. Volgens mij heb ik het direct aan het begin gedaan (met uren in de rij moeten wachten). Hij heeft wel een invite, ik niet. Dus er is gewoon kans dat je erbij kan zitten binnenkort.

Het is ook niet bekend waar ze op selecteren. Zelf ben ik begonnen met BFBC2, daar zit wel aardig wat uur in (maar niet te zien). Vervolgens ruim 1200 uur met Battlefield 3 en ruim 1000 uur met Battlefield 4. Zo'n 400 uur met Battlefield 1 en ruim 550 uur met Battlefield 5. En uiteindelijk ruim 1000 uur met Battlefield 2042.

Al zou ik graag willen testen en feedback willen leveren.
Klopt, toen het bericht op Tweakers stond dat je je kon inschrijven voor de Battlefield Labs voor de nieuwe Battlefield had ik in eerste instantie zoiets van: Komt nog wel, nu probeert toch iedereen zich in te schrijven en kom je in een wachtrij.

Daarom pas ruim 1,5 maand terug pas een keer ingeschreven. Moet er wel bij zeggen dat ik pas sinds Battlefield 3 speel, maar wel de daaropvolgende delen kapot gespeeld heb op 2042 na. Die vond ik niets.

Wellicht is het ook afhankelijk op welk platform je hebt ingeschreven. PC is natuurlijk het grootst, dus dan zal de kans wat kleiner zijn dat je wordt ingeloot. Speel zelf alleen op de XBox en Playstation, maar de XBox is mijn main console waarop ik alle games koop en speel. Denk dat de userbase op de Xbox het kleinst is, waardoor wellicht de kans groter is om daar ingeloot te worden.

Pagina: 1