Niet echt nodig om iemand zo aan te vallen denk? Het is werkelijk de Metro64 formule toegepast op alle mappen. Is het Battlefield? Jup. Is het Battlefield zoals je zou verwachten? Nee niet echt
Ik speelde vroagah exclusief Hardcore Rush (BC2, BF3, BF4 voor eventjes, BFV had geen HC, bagger spel bij launch). En hoewel de TTK mij wel aan staat, zitten er te veel mensen op een kluitje en krijg je idd weinig kans om je te bewegen. De ironie is dat ik juist in BF3 veel Metro gespeeld had, maar dat was met minder dan 32 man op HC, en explosieven uitgezet, automatisch balans aan en vaak terug komen naar dezelfde servers waar er lekker gespeeld werd en games lekker intens en 50/50 waren.
Ik merk daar weinig van in BF6. Veel te veel eenzijdige games, geen ziel, geen mens die je twee keer ziet. Servers dicht zodra de game over is. Rush is nog te doen maar ook vandaag een stuk of 8 games achter elkaar verloren door teammaatjes die in spawn gingen zitten snipen, 100m van de A/B bombsites af. Breakthrough wil ik leuk vinden maar op sommige mappen is het onbegrijpelijk wat DICE er van gemaakt heeft. Die nieuwe map 'Blackwell Fields' in Breakthrough? Wie heeft dat verzonnen? Meteen er uit gefilterd. Oh over filters gesproken, als je Rush+Breakthrough wil spelen kan je niet voor elke gamemode de mappen selecteren. Rush op Blackwell Fields is wat beter te doen, maar in Breakthrough dus niks aan. Als ik geforceerd werd in die meatgrinder te spelen dan haak ik af want daar kan ik mijn creativiteit niet in kwijt.
In de basis is BF6 prima hoor, maar wat DICE er mee doet is gewoon flink ondermaats.
Ook nog steeds dat drone exploiten om op daken te komen, ik neem aan dat DICE dit wil anders had het in de beta al gefixed geweest. De game is eigenlijk zo afgesteld dat het behoorlijk knudde speelt, terwijl er best meer mogelijk is. Geen privé servers die Breakthrough van 64 naar 48 of 32 kunnen halen, dat maakt denk ik de game zo veel beter, even 1 seconde adem kunnen halen, maar nee we kijken tegen 4 tanks aan als verdedigers op Liberation Peak fase 1...
Ok genoeg gezeurd. Maar de game krijgt van mij een 6.5'je. Een 7.5 op een goede dag. BFV was de laatste hier voor en dat was zoals de naam al aangeeft een 5/10. (En nee, COD spreekt me totaal niet aan, so dont give me any of that

)
edit; Dit is een beetje r/maliciouscompliance, maar als DICE het prima vind dat iedereen op de daken gaat spelen, hier is hoe je dat doet: Je Recon teammaatje zet een drone neer, jij (Assault met spawn beacon) gaat er op zitten en slaat er op met je hamer, en dan schiet je de lucht in. Spring er af op 't dak en presto. Laten we allemaal extra irritant zijn totdat DICE er wat aan doet
[
Voor 6% gewijzigd door
kevz op 30-10-2025 20:41
]