• Gixxer27
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-01 14:01
ArcticWolf schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 08:48:
[...]

Ik vind het wel een leuk spel maar mijn grootste issue is dat ik niet hard level maar dat ik wel met lvl 70 mensen in een squad kom... (ik ben lvl 10) Laatst zat ik met een level 71, 34 en 32 in een squad 8)7
Als casual speler maakt het dat niet echt leuk, omdat ik niet met hun kan meekomen en bij de tegenstander zitten vast ook hogere levels. Zou fijn zijn als ze lagen aanbrengen in de squad indeling.
Ben het niet helemaal met je eens, ja je hebt wat nadelen doordat je attachments mist die andere wel hebben maar ook zonder kan je prima mee komen, je moet alleen wel niet in het run and gun meegaan wat een hoop aanwezig is.
Merk zelf ook dat als ik wat meer tactisch speel het vaak beter gaat dat als ik mijzelf laat verleiden om mee te rennen over de maps 8)7
Het beste werkt het als ik een avondje met wat vrienden kan spelen en dan via disc samen kunnen werken dit zorgt vaak ervoor dat we top squad staan en ook dikke punten rapen en K/D tja leuke stat maar kijk daar totaal niet naar.

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-01 15:09

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

ArcticWolf schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 08:48:
[...]

Ik vind het wel een leuk spel maar mijn grootste issue is dat ik niet hard level maar dat ik wel met lvl 70 mensen in een squad kom... (ik ben lvl 10) Laatst zat ik met een level 71, 34 en 32 in een squad 8)7
Als casual speler maakt het dat niet echt leuk, omdat ik niet met hun kan meekomen en bij de tegenstander zitten vast ook hogere levels. Zou fijn zijn als ze lagen aanbrengen in de squad indeling.
Joh maak je niet druk, ben zelf level 59 en ben dat alleen maar geworden doordat ik veel speel. In mijn geval zegt level niet veel over m'n skills. Ik probeer m'n rol in m'n team te vervullen en haal daar m'n lol uit.

XBL: theArthurrrr

• DeEeekhoorn
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 29-12-2025
Rubberen schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 20:29:
Ondertussen kunnen spelen tot level 25. KD van 1.8! Ben ik wel trots op haha.

Ik moet zeggen dat de game-play echt top is.

Echter stoor ik me wel aan meerdere zaken:
- de menu, echt onoverzichtelijk en veel te druk. Hier hebben ze toch wel COD elementen overgenomen wat ze dus zeker niet hadden moeten doen.
-Ook na een spel, al die troep van dingen die je hebt bekomen.. Ook nu ook nog iets van een battlepass die erbij is gekomen waar ik zelfs niet van weet waarvoor het dient.
- De maps zijn onvoldoende, er zijn maar weinig maps die voor mij battlefield aanvoelen. Ook de conquest maps zijn vaak te druk op specifieke punten. Die nieuwe map met die oliebronnen is als infanterie zeer moeilijk speelbaar.
-breaktrough is niet meer apart speelbaar? Dat is nu samengevoegd in een spelmodus waar je afwisselend conquest en breakthrough speelt? Zonde

Al bij al zeer goede game. Hopelijk komen er wat maps bij die echt de game nog naar een hoger niveau kunnen tillen.
Ik verdwaal ook in dat menu, ook nu om 1 of andere reden alle wapens weer 'New' zijn, terwijl dat niet zo is, ook geen nieuwe attachments.. Dit hadden ze echt simpeler moeten houden.
Over Breakthrough -> Als je een custom search doet, kan je Breakthrough zelf selecteren en ook de mappen die je wilt spelen. Dan kom je gewoon in 'officiele' server terecht met alle exp/challenges (als ze een keer werken :+ ) gewoon krijgt.

Iets anders wat me gisteren opviel is dat er in 1 van de eerste opstartschermen aan de linker kant verticaal in een dunne rode balk 'PTFO' staat :P vond het wel lachen

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-01 15:22

ThunderNet

Flits!

Ik vind het levelen eigenlijk belachelijk snel gaan? Vooral de weapon-unlocks gaan snel, gaat geen potje voorbij zonder 1-3 items te unlocken.

Ik hoop binnenkort eens in portal te kunnen duiken. Lijkt mij leuk om een 1-kill team deathmatch te maken. (Zoals team deathmatch vroeger in Rainbow Six was).

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:18

KipCurreh

Nightcrawler

Aangezien ik de SP campaign niet kon spelen (wou daar eigenlijk mee beginnen om er terug in rollen) wegens connection errors etc, dan maar gewoon in de multi gesprongen.

Was wel effe terug wennen (ik word er ook niet sneller op op mijn 40ste), zeker omdat ik gestart was met wat TEAM of SQUAD deathmatches.. Holy shit wat een chaos is me dat.
Paar uur later dan maar in de 'echte' BF gestort, heerlijke Conquest/Escalation modes toch wel weer. Mondjesmaat kwam ik er wel terug in, met wat betere uitslagen ondertussen.
Gauntlet is ook nog wel leuk om doen, zeker als je in een team geraakt die weet wat er verwacht wordt..

8 u in multi - geen enkele tech issues ondervonden. Loop vrij soepel op men Ryzen 7 3700 + Radeon RX7900 GRE, en ziet er ook fantastisch uit.

Enige nadeel vind ik is het totaal onoverzichtelijke en extreem drukke menu. Ik word helemaal overdonderd door die challenges en wapens unlocken enz. Om je wapen aan te passen ook net iets teveel schermen nodig imo, maar goed als het dat maar is.

Ik amuseer me alvast nog steeds, en al die BR/battle pass/enz troep laat ik gewoon voor wat het is.

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:52

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Gisteren me eerste serieuse potje BR gedaan.
Gelijk 2e geworden. ik chokede bij het laatste stel.

Speelt heerlijk weg. had een recon kit gevonden. kwam er direct achter hoe chill een drone gewoon is.
Je kan zo makkelijk mensen spotten.

Ook nog een heli uit de lucht kunnen halen met een bazooka en de kill gekregen. Geeft heel veel voldoening in de BR haha. Nog meer dan in multiplayer imo.

Ook solo een missie gestart en complete waarvan mijn Duo random partner zei niet doen de storm komt blabla. Was dicht bij de rand en ging hem toch snel doen juist omdat ik dacht de storm is daar al dus niet zo veel spelers daar denk ik. Heb ik hem solo gefinished maar het voelde echt net als een film haha. Als je zo dicht bij het vuur speelt voegt de audio en visual effects zo veel toe aan de ervaring.

Is uiteraard allemaal nog een beetje pink cloud :P en denk als ik het nog 10 potjes speel het al veel minder tof voelt maar het was wel heel nice haha

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:54

charrel

Cortisol4life..

ThunderNet schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 09:17:
Ik vind het levelen eigenlijk belachelijk snel gaan? Vooral de weapon-unlocks gaan snel, gaat geen potje voorbij zonder 1-3 items te unlocken.

Ik hoop binnenkort eens in portal te kunnen duiken. Lijkt mij leuk om een 1-kill team deathmatch te maken. (Zoals team deathmatch vroeger in Rainbow Six was).
Dat gaat vanzelf langzamer ;)

Ik kan nog niet echt wennen aan het BR concept, mis een beetje de epische "bf" momenten dan. Vindt die andere missies met die squads wel echt leuk om te doen. Zeker als je een beetje kan samenwerken sta je eigenlijk zo in de finale. Maar dat BR :X

[ Voor 21% gewijzigd door charrel op 30-10-2025 09:35 ]

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Even een potje BR gespeeld gisteren.
"You have been targeted" Ehm say whutttt, zit toch geen warzone te spelen? :X
Bah bah

Rapapa...

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:48

Dhrax

Prog Lord

dangerpaki schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 20:58:
@Thomas voorlopig principieel geen BattlePass gekocht. Als ik het goed begrepen heb kun je alles ook gewoon zelf vrij spelen toch. Bij de pro krijg je dan nog wat extra challenges. Daar zit ik nou niet echt op te wachten. En volgens mij is het (dingen die er toe zouden kunnen doen) dat je wat loadouts voor bestaande wapens vrijspeelt. Of mis ik iets?
Wat in de BP zit is allemaal apart en niet via een andere weg te verkrijgen (vooralsnog). Ze willen ook wat verkopen natuurlijk, als je het zonder BP ook kunt vrijspelen, koopt niemand de BP. Zo werkt het in de meeste games.

• DeEeekhoorn
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 29-12-2025
Oh... voor de (gratis) Battlepass-mensen.. Als je het eerste path compleet hebt, kan je daarna 1 van de 4 paden met 22 levels kiezen. Je hoeft ze dus niet 1-voor-1 af te ronden om door te gaan naar de volgende.
Als je dus die nieuwe Mini-Scout wilt unlocken, check dan even onder welk pad die valt en start die, dan heb je in ieder geval iets meer zekerheid dat je hem ook op tijd vrij speelt (mocht je wat krapper in de vrije uurtjes zitten).

• fib3rlight
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20:20
spelen jullie vooral BR of gewoon normale BF?

+ die nieuwe modus is best vet volgens mij, 1 potje gedaan gisteren, maar dat is wel een geinige modus wat ik er zo van kon zien.

ps. de BR modus vind ik zelf een warzone kopie. niet relevant voor mij.

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-12-2025

BroWohsEdis

George Orwell was right.

fib3rlight schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 11:48:

+ die nieuwe modus is best vet volgens mij, 1 potje gedaan gisteren, maar dat is wel een geinige modus wat ik er zo van kon zien.

Ik speel voornamelijk breakthrough, conquest en king of the hill. Als ik een wat relaxter potje wil doe ik die Battle Royale, wel leuke afwisseling zo.

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:44

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb nu inmiddels een paar potjes (beginner) RedSec gespeeld. Eerst in duo's en daarna in quads. Ook nog even Gauntlet geprobeerd.

Moet zeggen dat het ingame allemaal wel lekker loopt. Qua controls is het ook wel prima (tot nu toe alleen infanterie gedaan). Heb de grafische instellingen op performance, heb toch maar een 1080p scherm en een base PS5 Slim.
Heb niet zo gek veel met BR, op wat probeersels in Warzone na. Ben ook voornamelijk bezig met opdrachten te doen, bij voorkeur in team natuurlijk. Gisteren zowaar met een random andere speler goed samengewerkt en toch nog tweede geworden.

Na elke match zie ik allemaal dingen die ik blijkbaar vrijspeel, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik me daar (voorlopig) helemaal niet mee bezig hou. Ik zie het tzt wel, pak toch vooral wapens uit kistjes en drops.
Voor een gratis spelletje vind ik het wel best. Dat hele pusherige van een pass negeer ik gewoon. Of ik het spel zelf ga kopen weet ik nog niet. Geen haast mee en ik wacht wel op een sale eventueel.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• fib3rlight
BroWohsEdis schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 11:55:
[...]

Ik speel voornamelijk breakthrough, conquest en king of the hill. Als ik een wat relaxter potje wil doe ik die Battle Royale, wel leuke afwisseling zo.
ik speel idd breaktrough, KOTH en SQDM, conquest is te chaotisch voor mij :)
mar die nieuwe modus voeg ik daar aan toe denk ik hehe.
BR blijf ik ver van, en ik hoop dat ze daar niet alle aandacht op zetten.

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Tipa voor de tank drivers, de explosive shell is nutteloos, beste is multi purpose shell i.c.m. anti armor tegen tanks. De LMG is ook een stuk beter dan de HMG, ookal staat er bij de HMG dat ie voor range bedoelt is is de spread van de LMG een stuk lager en damage vrijwel hetzelfde.

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 13:57
Wel bijzonder dat Microsoft via de XBOX app REDSEC promoot..

• Ricmaniac
  • Laatst online: 19:52

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

fib3rlight schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 11:48:

Speel voornamleijk gewoon multiplayer.
Het feit dat de BF Battleroyale voor een groot deel een warzone kopie is, is juist goed. voor de mensen die van BattleRoyale houden want warzone was heer en meester in BR genre samen met Apex imo.

Ik heb nog niet te veel gespeeld maar het voelt allemaal heel goed aan.

Voor alsnog blijf ik voor battlefield gewoon conquest/escelation/breaktrough multiplayer prefereren.

Die nieuwe Gauntlet mode lijkt me ook erg leuk ja. vooral als je met een vaste squad samenspeelt.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Sballato
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 06-01 14:18
Toonen1988 schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 02:09:
Dat gaat best goed met Battlefield 6, na 3 weken release is de game ondertussen gezakt naar 67% positieve reviews en blijft verder zakken. Zijn al iets van rond de 20% gezakt sinds dinsdag.

REDSEC krijgt nog de hardste klappen met 38% positieve reviews. De community gaat hard te keer tegen EA games.
Ik vertrouw daar niet op. Helldivers 2 werd ook (onterecht) in de grond geboord. Ik amuseer me er mee. Ik heb meer en meer de indruk dat iedereen overdreven kritisch is en altijd een stok zoekt om de hond te slaan.

• Sballato
BroWohsEdis schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 12:27:
Tipa voor de tank drivers, de explosive shell is nutteloos, beste is multi purpose shell i.c.m. anti armor tegen tanks. De LMG is ook een stuk beter dan de HMG, ookal staat er bij de HMG dat ie voor range bedoelt is is de spread van de LMG een stuk lager en damage vrijwel hetzelfde.
Naar mijn gevoel doet de heavy shell wel meer splash damage naar infantry? Ik rij meestal rond met de heavy shell en de armour piercing shell.
LMG is inderdaad naar mijn gevoel stukken beter tegen infantry dan de HMG.

• lux
  • Laatst online: 25-11-2025

lux

Ik ben inmiddels bijna level 100 en heb dus redelijk wat indrukken kunnen opdoen.
Ik snap niet dat er zoveel geklaagd wordt eerlijk gezegd.
Wil je enkel infanterie spelen ga lekker CoD spelen. Ja je kan door een sniper en shotgun in 1 shot afgemaakt worden. Realistisch toch? Je kan dit ook gebruiken.
Problemen met objectives in te nemen? Smokes en voertuigen gebruiken als team. Dus niet 1 iemand die er vandoor raast met een tank en hem opblaast in mijnen rond het objective.
Lekker als team achter de tank lopen en in leven houden.
Je kan ook de objective met een mortar bestoken.
Problemen met andere tanks? Lekker laser designaten en wat engineers ammo boxen geven.
Problemen met verdedigen? T-UGS plaatsen en drones om te spotten. granaat interceptie systemen plaatsen. Enemy snipen en surpressen ..
Er zijn zoveel mogelijkheden om dit spel te spelen maar de meeste mensen zittten vast in rondlopen met je assault rifle en andere mannetjes afknallen. Dan is dit niet het spel voor jou.
Eerlijk vind ik ook wel dat het een stuk leuker is met mensen die je kent en die ook echt samenspelen.
Verder zijn er natuurlijk nog veel zaken die beter kunnen. Ik vind de challenges bijv. behoorlijk frustrerend bij momenten. Niet alles wordt goed geregistreerd of sommige challenges duren echt veel te lang.

• lux
  • Laatst online: 25-11-2025

lux

BartStaal98 schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 17:46:
[...]

Welk platform speel je? Ik speel zelf op PC maar ben best vaak engineers en met tanks bezig. Als je wil kunnen we wel een squad vormen.
ik speel op PS5 Pro (voeg me even toe anders AirsoftVeteran)

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:27
LosGieros schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 09:56:
Even een potje BR gespeeld gisteren.
"You have been targeted" Ehm say whutttt, zit toch geen warzone te spelen? :X
Bah bah
BR nog niet gespeeld, gisteren wel een stream gekeken (Squid G en Jackfrags in een squad) maar dacht af en toe, huh zijn ze nu CoD aan het spelen. Airstrikes, armor plates, kisten waar wapens inzitten enz. allemaal toch precies hetzelfde als in Warzone haha.

• Sballato
jorisdekloris schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 21:27:
Ik speel nu met alles op Low. Is dat normaal met mijn setup? Zitten er bottlenecks in mijn systeem?
#CategorieProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 5 3600X Tray€ 0,-€ 0,-
1MoederbordenGigabyte B550 Gaming X V2€ 95,48€ 95,48
1VideokaartenGigabyte Aorus GeForce RTX 3070 Master 8G€ 399,99€ 399,99
1Behuizingenbe quiet! Pure Base 500DX Zwart€ 102,24€ 102,24
1ProcessorkoelingScythe Mugen 5 Rev. B€ 0,-€ 0,-
1Geheugen internG.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS€ 53,27€ 53,27
1VoedingenCorsair RM750x (2018) (EU-model) Zwart€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 650,98
Een 3600x is beetje "licht" voor BF6. Zit ook namelijk tussen de "low" en "recommended" requirements. Een RTX 3070 met 8GB VRAM zal ook aan de lichte kant zijn afhankelijk van de resolutie waarop je speelt. Op 1080p zal je misschien wel nog wegkomen met 8GB VRAM maar vanaf 1440p helemaal niet meer. Bij mij vreet BF6 makkelijk alle 16GB VRAM op. Ik speel met alles op ultra, textures op overkill en FSR op quality.
Ik denk dat je wel 50 FPS moet kunnen halen op 1080p op "high" preset.

https://www.techpowerup.c...formance-benchmark/5.html
https://www.techspot.com/...-battlefield-6-benchmark/
https://www.techspot.com/...tlefield-6-cpu-benchmark/

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:38
Sballato schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 12:56:
[...]

Ik vertrouw daar niet op. Helldivers 2 werd ook (onterecht) in de grond geboord. Ik amuseer me er mee. Ik heb meer en meer de indruk dat iedereen overdreven kritisch is en altijd een stok zoekt om de hond te slaan.
Wat tegenwoordig ook niet meehelpt zijn de hordes streamers die AAA games de weken voor release hypen om maar views te krijgen. Vervolgens zijn ze de eerste dagen na release lyrisch over de (vernieuwde) gameplay, en een week later zie je de clickbait thumbnails op YT alweer verschijnen: "Why is does this game s*ck so much?". Het is bijna een standaard riedeltje, alles voor de views.

Je ziet het nu ook bij (voormalig) CoD Warzone streamers gebeuren. De views liggen daar wat minder, ze gaan massaal naar REDSEC omdat daar het momentum ligt. Ze vertellen hoe fantastisch het allemaal is en speelt en over een week of wat branden ze het af omdat BO7 uitkomt. Het zijn net sprinkhanen die verwoesting achterlaten nadat ze ergens geweest zijn :+

Zelf maak ik me er niet zo druk meer om. Zoals gezegd vermaak ik me uitstekend met de game en heb ik er aardig BF4 vibes bij. Maar kan me voorstellen dat dit gedoe de publieke opinie wel beïnvloed.

Join het GoT Pulse-Team!

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-01 12:41
Die 5k damage met incendiary-Round Shotgun voor assault expert 2 is belachelijk veel. Maar je kan hem makkelijk halen als je een portal server met voertuigen zoekt waar je alleen in zit (wachtwoord maken). Begin als engineer en leg wat mijnen tussen de voertuigen. Redeploy als assault en schiet de mijnen met de incendiary shotgun. 1k per voertuig, dan maar zo

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-01 10:55
Denman schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 13:18:
[...]

Wat tegenwoordig ook niet meehelpt zijn de hordes streamers die AAA games de weken voor release hypen om maar views te krijgen. Vervolgens zijn ze de eerste dagen na release lyrisch over de (vernieuwde) gameplay, en een week later zie je de clickbait thumbnails op YT alweer verschijnen: "Why is does this game s*ck so much?". Het is bijna een standaard riedeltje, alles voor de views.

Je ziet het nu ook bij (voormalig) CoD Warzone streamers gebeuren. De views liggen daar wat minder, ze gaan massaal naar REDSEC omdat daar het momentum ligt. Ze vertellen hoe fantastisch het allemaal is en speelt en over een week of wat branden ze het af omdat BO7 uitkomt. Het zijn net sprinkhanen die verwoesting achterlaten nadat ze ergens geweest zijn :+

Zelf maak ik me er niet zo druk meer om. Zoals gezegd vermaak ik me uitstekend met de game en heb ik er aardig BF4 vibes bij. Maar kan me voorstellen dat dit gedoe de publieke opinie wel beïnvloed.
Ik vermaak me prima met BF6 en laat me echt niet van de wijs brengen door al die Youtubers. Echt goed ben ik niet, maar ik probeer zoveel mogelijk in de rol te blijven, probeer ondertussen zoveel mogelijk challenges te doen en de wapens te upgraden. Ondertussen geniet ik van de chaos en dat is voor mij voldoende.

• PizzaFunghi
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 06-01 02:38
Heb inmiddels meer dan 50u gespeeld en vind het echt geweldig. Wapens voelen voor mij vrij gebalanceerd, op wat flaters na (Operation Firestorm, Empire State & New Sobek City) ben ik tevreden met de maps, zelfs de nieuwe map vind ik best prima te doen. Zeker na meerdere potjes erop gespeeld te hebben, pak een sniper of een dmr en veel plezier.

Waar ik me enorm aan stoor is de kritiek over cosmetics, Portal XP in PvE (waarom speel je BF?) en in mindere maten de maps. Ze zijn zeker niet perfect, maar op Reddit zeuren mensen eerst dat de maps te klein zijn en nu weer te groot. En dan willen ze op de BR map Conquest spelen, kom op, dit is niet serieus te nemen.

Dit spel heeft echter andere problemen waarvan ik bang ben dat ze hierdoor ondergesneeuwd raken: de netcode moet echt verbeterd worden. Het komt te vaak voor dat ik in dekking ben maar nog steeds geraakt wordt en daardoor dood ga. Breakthrough moet her en der opnieuw gebalanceerd worden, spawn traps komen te vaak voor. De exploit met drone en hamer moet er asap uit, maakt bepaalde mappen onspeelbaar. Mijn grootste irritatie is echter bot lobbys. Holy fuck, hoeveel games moet ik joinen voordat ik een server heb met alleen echte spelers? Oke, ik speel op PS5 en heb crossplay uit, ik speel vaak savonds laat en snachts. Maar als ik BF1 of BF5 opstart vind ik nog altijd gevulde servers, ook snachts. En dat zijn games van 9 en 7 jaar oud. Wie heeft ooit het idee gehad om servers te vullen met bots? Daarvoor speel ik geen Battlefield en haalt me echt compleet uit het spel. Ik heb overigens ook met crossplay aan gespeeld en ook daar lobbys vol met bots gezien. Gisteravond kwam ik in een lobby die om 21u al was gevuld met bots. Ben bang dat als ze de bots er niet uithalen, ik uiteindelijk afhaak. En dat zou ik echt zonde vinden, eindelijk weer een shooter die goed bij me past :(

• Sballato
PizzaFunghi schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 13:30:
Heb inmiddels meer dan 50u gespeeld en vind het echt geweldig. Wapens voelen voor mij vrij gebalanceerd, op wat flaters na (Operation Firestorm, Empire State & New Sobek City) ben ik tevreden met de maps, zelfs de nieuwe map vind ik best prima te doen. Zeker na meerdere potjes erop gespeeld te hebben, pak een sniper of een dmr en veel plezier.

Waar ik me enorm aan stoor is de kritiek over cosmetics, Portal XP in PvE (waarom speel je BF?) en in mindere maten de maps. Ze zijn zeker niet perfect, maar op Reddit zeuren mensen eerst dat de maps te klein zijn en nu weer te groot. En dan willen ze op de BR map Conquest spelen, kom op, dit is niet serieus te nemen.

Dit spel heeft echter andere problemen waarvan ik bang ben dat ze hierdoor ondergesneeuwd raken: de netcode moet echt verbeterd worden. Het komt te vaak voor dat ik in dekking ben maar nog steeds geraakt wordt en daardoor dood ga. Breakthrough moet her en der opnieuw gebalanceerd worden, spawn traps komen te vaak voor. De exploit met drone en hamer moet er asap uit, maakt bepaalde mappen onspeelbaar. Mijn grootste irritatie is echter bot lobbys. Holy fuck, hoeveel games moet ik joinen voordat ik een server heb met alleen echte spelers? Oke, ik speel op PS5 en heb crossplay uit, ik speel vaak savonds laat en snachts. Maar als ik BF1 of BF5 opstart vind ik nog altijd gevulde servers, ook snachts. En dat zijn games van 9 en 7 jaar oud. Wie heeft ooit het idee gehad om servers te vullen met bots? Daarvoor speel ik geen Battlefield en haalt me echt compleet uit het spel. Ik heb overigens ook met crossplay aan gespeeld en ook daar lobbys vol met bots gezien. Gisteravond kwam ik in een lobby die om 21u al was gevuld met bots. Ben bang dat als ze de bots er niet uithalen, ik uiteindelijk afhaak. En dat zou ik echt zonde vinden, eindelijk weer een shooter die goed bij me past :(
Enkele maps hebben inderdaad wat liefde nodig. "Manhattan Bridge" bijvoorbeeld op Breaktrough is de eerste objective bijna niet in te nemen tenzij iedereen Support speelt en rushed met smoke grenades.
Nu is het zelfs helemaal om zeep omdat snipers op de brug zelf raken. Dus je kan amper je spawn uit.
"Empire State" zou ook wel beter zijn mochten er 2 objectives zijn from the get-go.

Is makkelijk op te lossen door in Breakthrough telkens minstens 2 objectives te voorzien IMHO.

Ik ben ondertussen level 41 met 26h speeltijd.

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Sballato schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 12:58:
[...]

Naar mijn gevoel doet de heavy shell wel meer splash damage naar infantry? Ik rij meestal rond met de heavy shell en de armour piercing shell.
LMG is inderdaad naar mijn gevoel stukken beter tegen infantry dan de HMG.
Ja ik heb ff getest in een test range, explosive doet iets meer damage maar de splash radius is echt ontzettend klein, de multi purpose splash radius is iets groter en doet maar een klein beetje minder damage. Die high explosive mag wel gebuffed worden.

Heb mijn eerste wapen op level 50, de MP5. Heeft in totaal 1410 kills gekost :D

[ Voor 6% gewijzigd door BroWohsEdis op 30-10-2025 15:13 ]

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-01 10:55

SD5k

>4&X

PizzaFunghi schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 13:30:

Dat er bots in de servers zitten is mij eerlijk gezegd nog niet opgevallen (ben ik zelf een bot? ;( ), hoe kun je die herkennen?

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-12-2025

Metian

Snert is vies

SD5k schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 15:27:
[...]

Dat er bots in de servers zitten is mij eerlijk gezegd nog niet opgevallen (ben ik zelf een bot? ;( ), hoe kun je die herkennen?
Er staat bij hun naam [Bot].. :o

Rupsen, Rapsen.

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:27
Ik ben bezig die nieuwe update binnen te harken via de EA omgeving. Iets van 70 gb, klopt dat? Vind dat wel bizar groot...

• PizzaFunghi
Metian schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 15:30:
[...]

Er staat bij hun naam [Bot].. :o
Idd dit dus, sinds deze week geven ze er ook gegenereerde namen aan ipv Private Smith oid.

Maar jij hebt dus ook ervaring met bots? 8)7

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
PizzaFunghi schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 16:32:
[...]

Idd dit dus, sinds deze week geven ze er ook gegenereerde namen aan ipv Private Smith oid.

Speel maar eens na middernacht, dan kunnen er nog 200k BF6 spelers actief zijn, maar dan krijg je soms gewoon een 64 man game met 8-32 mensen en de rest bots. Dan ben ik meteen weg want dat werkt vaak voor geen meter in Breakthrough.

Mijn YouTube

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

DeEeekhoorn schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 11:27:
Oh... voor de (gratis) Battlepass-mensen.. Als je het eerste path compleet hebt, kan je daarna 1 van de 4 paden met 22 levels kiezen. Je hoeft ze dus niet 1-voor-1 af te ronden om door te gaan naar de volgende.
Als je dus die nieuwe Mini-Scout wilt unlocken, check dan even onder welk pad die valt en start die, dan heb je in ieder geval iets meer zekerheid dat je hem ook op tijd vrij speelt (mocht je wat krapper in de vrije uurtjes zitten).
Ja, wat is dat met dat Battlepass geneuzel, noem mij een boomer maar ik vind het echt allemaal totaal onoverzichtelijk met challenges/daily challenges/weekly challenges en nu dit 8)7 En moet je nu challenges tracken, of doet die dat automatisch?

Geldt ook voor de menustructuur, hartstikke onoverzichtelijk en druk

Vaak bu'j te bang!

• PizzaFunghi
kevz schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 16:37:
[...]

Speel maar eens na middernacht, dan kunnen er nog 200k BF6 spelers actief zijn, maar dan krijg je soms gewoon een 64 man game met 8-32 mensen en de rest bots. Dan ben ik meteen weg want dat werkt vaak voor geen meter in Breakthrough.
Nja dit bedoel ik dus precies.

Ik speel meestal savonds laat en snachts en vaak ben ik dan 5/6 pogingen verder voordat ik een ''normale'' server zonder bots heb. Vergeet het maar na 2u snachts. Gister spande de kroon, ik kwam om 21u online, eerste server die ik join vol met bots. Er moet echt een server browser komen, maar ik heb er een hard hoofd in

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12-2025
BF6 bevalt mij ook erg goed, al hoop ik dat er snel een aantal goede maps bij gaan komen. En dat de hitregistratie op orde gebracht gaat worden. Als ik drie kogels op 35 meter door iemands bolleke jaag verwacht ik dat die hartstikke dood is. Niet dat ie mij vervolgens met zijn pistool neerknalt. Een ander krijgt op 40 meter 5 bodyshots en kan mij vervolgens neermaaien met zijn SMG. Ik speel met een Mini Scout en dat is 80 dmg per schot.
Maar verder weinig reden tot klagen, bij CoD zou ik allang verveeld zijn.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:01
lux schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 13:06:
Ik ben inmiddels bijna level 100 en heb dus redelijk wat indrukken kunnen opdoen.
Ik snap niet dat er zoveel geklaagd wordt eerlijk gezegd.
Wil je enkel infanterie spelen ga lekker CoD spelen. Ja je kan door een sniper en shotgun in 1 shot afgemaakt worden. Realistisch toch? Je kan dit ook gebruiken.
Problemen met objectives in te nemen? Smokes en voertuigen gebruiken als team. Dus niet 1 iemand die er vandoor raast met een tank en hem opblaast in mijnen rond het objective.
Lekker als team achter de tank lopen en in leven houden.
Je kan ook de objective met een mortar bestoken.
Problemen met andere tanks? Lekker laser designaten en wat engineers ammo boxen geven.
Problemen met verdedigen? T-UGS plaatsen en drones om te spotten. granaat interceptie systemen plaatsen. Enemy snipen en surpressen ..
Er zijn zoveel mogelijkheden om dit spel te spelen maar de meeste mensen zittten vast in rondlopen met je assault rifle en andere mannetjes afknallen. Dan is dit niet het spel voor jou.
als de nieuwe cod 7 uitkomt zal het geklaag ook wel wat minder worden denk ik, dan zijn de cod spelers wel weg. Ik snap die negativiteit ook niet zo, ook over die nieuwe map, lees je met name op reddit dingen als dat die te klein is, of dat het 1 grote open map is voor snipers. Ik vind dat echt meevallen in de praktijk. Ik speel voornamelijk als support en engineer, maar met bijvoorbeeld zo'n smoke grenade by het capturen heb je echt totaal geen last van snipers.

En natuurlijk zal je nooit rechtstreeks in de openheid naar een capture point toerennen, dan weet je zeker dat je geraakt wordt. Maar er zijn zoveel hoogte verschillen in deze nieuwe map, dat is toch totaal geen probleem lijkt me.

Maar zoals jij het beschrijft spelen er echt veel meer mensen, maar die hoor je ook niet zo klagen online, die maken gebruik van de situatie per type omgeving. In open maps speel je simpelweg anders dan in zo'n city map. Best logisch eigenlijk.

Maar ik kan me wel voorstellen dat als je met name assault cod like wilt spelen, dat je dit soort maps echt haat. Maar goed, daar zijn genoeg alternatieve game modes voor of andere games die beter zijn in dat soort gameplay.

Maar al die negativiteit online, ik kan het echt niet serieus nemen, het speelt echt geweldig en zeker met een groep vrienden in een squad is het gewoon echt leuk om elke map met zijn type gameplay te spelen.

Wat wij doen is:
kleinere maps: assault of support class
grotere maps: engineer of support class
Mirak valley: recon class (andere class is zinloos met al die snipers op hoge gebouwen met onze type gameplay :D)

overigens blijf ik ervan overtuigd, haal die auto rangefinder eruit met een binding op je fire knop en dat hele probleem met de no skill needed snipers is over.

• Kismodrx04
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:46
Als echte Batllefield fan ben ik teleurgesteld.
De game speelt heel soepel, geluid is zwaar ok, visuals zijn prachtig.
Maar na een paar avonden spelen vind ik het Cod in een mooi en beter jasje.

Ik had gehoopt op een mix van BfBadcompany2 en Bf 3. Maar daar zijn de maps veel te klein voor. Je moet als een gek rennen en achter elk rotsblok duiken of bijna campen om niet direct overhoop geschoten te worden. Bij Cod vind ik dat niet erg, dat is nou eenmaal COD, maar ik vind dat niet passen bij Batllefield.

Als de nieuwe Cod uitkomt dan worden de servers een heel stuk leger denk ik, hoop ik ook, want er zijn mij veel te veel rondrennende sprayende gamers die doen alsof het cod is.

EA heeft mij niet overtuigd, gekozen voor het geld, dat kan je ze niet kwalijk nemen, maar ze hebben mij teleurgesteld.

Mooi gemaakt, draait soepel maar het is geen Batllefield.

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:35
Dan ben je geen echte BF fan. Dat je COD in een mooiere jasje vindt. Battlefield is graphics wel echt een stukken beter dan, het zelfde engine COD. Maar we zullen je niet missen op Battlefield.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

• MennoEvers
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 09-12-2025
Mochten er mensen op PS5 spelen en samen willen: PS-Menno
Tot daar 👍🏻

• Virtua
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-01 14:49
Mooi gemaakt, draait soepel maar het is geen Batllefield.
[/quote]
Het is ook een soort cod, maar dan in een battlefield jasje.
Slim gedaan van EA

• kevz
  • Nu online
Buizerd__NL schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 19:48:
Dan ben je geen echte BF fan. Dat je COD in een mooiere jasje vindt. Battlefield is graphics wel echt een stukken beter dan, het zelfde engine COD. Maar we zullen je niet missen op Battlefield.
Niet echt nodig om iemand zo aan te vallen denk? Het is werkelijk de Metro64 formule toegepast op alle mappen. Is het Battlefield? Jup. Is het Battlefield zoals je zou verwachten? Nee niet echt :P

Ik speelde vroagah exclusief Hardcore Rush (BC2, BF3, BF4 voor eventjes, BFV had geen HC, bagger spel bij launch). En hoewel de TTK mij wel aan staat, zitten er te veel mensen op een kluitje en krijg je idd weinig kans om je te bewegen. De ironie is dat ik juist in BF3 veel Metro gespeeld had, maar dat was met minder dan 32 man op HC, en explosieven uitgezet, automatisch balans aan en vaak terug komen naar dezelfde servers waar er lekker gespeeld werd en games lekker intens en 50/50 waren.
Ik merk daar weinig van in BF6. Veel te veel eenzijdige games, geen ziel, geen mens die je twee keer ziet. Servers dicht zodra de game over is. Rush is nog te doen maar ook vandaag een stuk of 8 games achter elkaar verloren door teammaatjes die in spawn gingen zitten snipen, 100m van de A/B bombsites af. Breakthrough wil ik leuk vinden maar op sommige mappen is het onbegrijpelijk wat DICE er van gemaakt heeft. Die nieuwe map 'Blackwell Fields' in Breakthrough? Wie heeft dat verzonnen? Meteen er uit gefilterd. Oh over filters gesproken, als je Rush+Breakthrough wil spelen kan je niet voor elke gamemode de mappen selecteren. Rush op Blackwell Fields is wat beter te doen, maar in Breakthrough dus niks aan. Als ik geforceerd werd in die meatgrinder te spelen dan haak ik af want daar kan ik mijn creativiteit niet in kwijt.
In de basis is BF6 prima hoor, maar wat DICE er mee doet is gewoon flink ondermaats.
Ook nog steeds dat drone exploiten om op daken te komen, ik neem aan dat DICE dit wil anders had het in de beta al gefixed geweest. De game is eigenlijk zo afgesteld dat het behoorlijk knudde speelt, terwijl er best meer mogelijk is. Geen privé servers die Breakthrough van 64 naar 48 of 32 kunnen halen, dat maakt denk ik de game zo veel beter, even 1 seconde adem kunnen halen, maar nee we kijken tegen 4 tanks aan als verdedigers op Liberation Peak fase 1...

Ok genoeg gezeurd. Maar de game krijgt van mij een 6.5'je. Een 7.5 op een goede dag. BFV was de laatste hier voor en dat was zoals de naam al aangeeft een 5/10. (En nee, COD spreekt me totaal niet aan, so dont give me any of that :P)

edit; Dit is een beetje r/maliciouscompliance, maar als DICE het prima vind dat iedereen op de daken gaat spelen, hier is hoe je dat doet: Je Recon teammaatje zet een drone neer, jij (Assault met spawn beacon) gaat er op zitten en slaat er op met je hamer, en dan schiet je de lucht in. Spring er af op 't dak en presto. Laten we allemaal extra irritant zijn totdat DICE er wat aan doet 8)

[ Voor 6% gewijzigd door kevz op 30-10-2025 20:41 ]

Mijn YouTube

• Kismodrx04
  • Registratie: December 2008
Buizerd__NL schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 19:48:
Je begrijp mij denk ik verkeerd. Ik vindt batllefield grafisch vele malen beter. Vandaar Cod in een mooie batllefield jas.
En dan zeggen, we zullen je niet missen op batllefield... Man o man, wat een niveau zeg, alsof jij je persoonlijk aangesproken voelt. Dat is toch niet nodig?

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:24
MennoEvers schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 19:55:
Mochten er mensen op PS5 spelen en samen willen: PS-Menno
Tot daar 👍🏻
Heb je toegevoegd, inmiddels al een aantal tweakers in de lijst maar zie er maar weinig BF spelen ;-)

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik heb Redsec eens geprobeerd, eerste potje zullen we het niet over hebben, tweede potje net tweede geworden en niet eerste met ons squad randoms. Maar euhm, volgens het internet zou performance vergelijkbaar of beter moeten zijn als random multiplayer maps. Maar mijn framerate was eerder de helft. Met de mp/s indicator in het rood grootste deel van de tijd.

Normale spel vind ik Breakthrough leuk. Het is wat overzichtelijker als Conquest, en je acties hebben meer impact: So what als je drie in de rug neerschiet in Conquest, ja je hebt misschien een basis ingenomen, over 2 minuten heeft de vijand hem weer. Bij Breakthrough is dat wel anders.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
b.o.n.s schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 05:40:
[...]

En? Ligt voelt het beter en is het tempo nu lager?
Het tempo is hetzelfde, echter speelt het gewoon lekkerder, omdat ik al te lang niet meer op de PC FPS heb gespeeld. Op de PC ga ik ook al kan je met een DualSense spelen daarnaast toch telkens ook weer opzoek naar instellingen aanpassen, verbeteren, etc. Dit geeft wat meer rust. En ik heb een LG OLED 77 inch 4K 120 Hz en mijn PC zit aan een 32 inch 1440p IPS monitor. Allemaal zaken die mee gewogen hebben.

Helaas komende drie weken nog even wat minder tijd.

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 30-10-2025 20:53 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• merlin1201
Vraag me werkelijk af wat ze aan wapens hebben aangepast? werkelijk niks die shotgun is een sniper geworden knal je op grote afstand weg, denk de Assault is wat beter geworden maar verder is er toch weinig veranderd tenminste wat ik merk.
Die TTK is gewoon nog steeds hetzelfde idioot snel dood, er is totaal geen auto-aim want 1 millimeter ernaast is gewoon mis geen correctie, lekker voor de pc spelers je bent gewoon de sigaar want je bent kansloos met die controles.
Speelt verder best wel lekker, bewegingen gaan lekker en die Bloom geen idee er mist toch steeds heel veel op korte afstand.
Wat opvalt is dat ene potje gaan gewoon lekker, prima kills alles klopt en daarna schijt potjes waar je blij mag zijn dat je 2 kils haal voordat je 10 x plat lig.

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:52
@Buizerd__NL je reactie is niet zo netjes :)
@Kismodrx04 mag zijn best zijn mening geven...
Ik geniet ook van BF6, heerlijk in voertuigen enzo..
CoD vind ik anders spelen... voor mij zijn het gewoon 2 andere spellen.

CoD ga ik ook weer kopen en beide games spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Aggressor op 30-10-2025 22:17 ]

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 23:26
merlin1201 schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 21:48:
Vraag me werkelijk af wat ze aan wapens hebben aangepast? werkelijk niks die shotgun is een sniper geworden knal je op grote afstand weg, denk de Assault is wat beter geworden maar verder is er toch weinig veranderd tenminste wat ik merk.
Die TTK is gewoon nog steeds hetzelfde idioot snel dood, er is totaal geen auto-aim want 1 millimeter ernaast is gewoon mis geen correctie, lekker voor de pc spelers je bent gewoon de sigaar want je bent kansloos met die controles.
Speelt verder best wel lekker, bewegingen gaan lekker en die Bloom geen idee er mist toch steeds heel veel op korte afstand.
Wat opvalt is dat ene potje gaan gewoon lekker, prima kills alles klopt en daarna schijt potjes waar je blij mag zijn dat je 2 kils haal voordat je 10 x plat lig.
Als de ttk frustrerend is als je dood gaat en als je schiet, doe je zelf iets minder handig ben ik bang. :)

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-01 22:41
ViNOK16Bit schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 08:03:
[...]

Die crash kun je oplossen door in Windows via schijf opruiming de DirectX shaders op te schonen:
[...]
Helaas heeft het niet geholpen, het lijkt wel of de crashes steeds vaker voorkomen.
Ook de nieuwe gpu update heeft het niet verholpen.

Blijk een grootschalig probleem te zijn.

https://forums.ea.com/dis...rror-device-hung/12737991

[ Voor 20% gewijzigd door Bassbounce op 31-10-2025 12:09 ]

Huidige Pc

• Jumpman
Zojuist 1200 wachtende om de Campaign te gaan spelen. :)

• miicker
  • Niet online
Net een paar potjes battle royale (redsec) gespeeld. Ik vond het heerlijk, 10x leuker dan de multiplayer. Beetje jammer dat ik het spel gekocht heb en vanaf nu waarschijnlijk enkel nog BR ga spelen :P

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• SillBro
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 01:01
miicker schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 23:12:
Net een paar potjes battle royale (redsec) gespeeld. Ik vond het heerlijk, 10x leuker dan de multiplayer. Beetje jammer dat ik het spel gekocht heb en vanaf nu waarschijnlijk enkel nog BR ga spelen :P
Ik vind het ook heel leuk en heb hetzelfde! Haha heb het ook gekocht.. hoop wel ook op een solo mode. Met vreemden vind ik niet zo leuk.

• Virtua
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-01 14:49
voor mensen die core parking willen met bf6
YouTube: Boost FPS with Process Lasso on AMD CPUs (Dual CCD Fix)

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-12-2025

Metian

Snert is vies

PizzaFunghi schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 16:32:
[...]

Vaak zat. Ik merk het vaak meteen tijdens het spelen omdat bots heel anders reageren dan normale spelers.
Met name in Conquest kom ik ze vaker tegen. :X

Edit: ik zie nu namen van bots voorbij komen, NookCranny11 :+

[ Voor 7% gewijzigd door Metian op 31-10-2025 05:43 ]

Rupsen, Rapsen.

• merlin1201
Exactor it schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 22:36:
[...]

Als de ttk frustrerend is als je dood gaat en als je schiet, doe je zelf iets minder handig ben ik bang. :)
auw, tja ben ik ook bang voor, het zal wel een haat liefde verhouding worden. maar ik blijf spelen tis een te mooie game.

• jorisdekloris
  • Laatst online: 09-01 21:57
Ik moet zeggen dat ik BR niet leuk vind maar Gauntlet is echt top. 4 rondes met teams van 4. Omdat je samen MOET spelen heeft het voor mij de juiste feel. Gister een potje gewonnen en 94k xp!

Tierelier

• Gixxer27
De nieuwe map is nog een beetje hit or miss atm, als je een fatsoenlijk team hebt die smokes en met name mines/RPG's gebruikt is het prima te doen en kan je een dikke pot hebben vooral als de tegenstanders dat ook doen, echter heb je aan 2 kanten 50% sniper is het een zooitje want dan is er haast geen doorkomen aan zonder tank enz. en het ergste wat je kan hebben is 1 kant met het meerendeel aan snipers dan is het een easy win ertegen ( tank beats sniper :+ )
Dus ja die map is nog wel een dingetje, verder zijn een groot deel van de fixes prima maar hoop met name dat de challenges snel gefixed worden want dat is atm gewoon een ramp en dan ook maar meteen die verschrikkelijke UI :X dat ze die naar een BF4 achtige terugbrengen AUB.

• merlin1201
Wat wel grappig os dat als je die fimpjes bekijk betreffende controler settings dat werkelijk iedereen wat anders zeg, maw volgens mij maakt het geen klote uit, tis maar net wat jou speelstijl is, snippers hebben een andere setting dan iemand die run en gunt.
Wapens eigelijk exact hetzelfde ieder filmpje roept dat dit wapen de beste is, nou ik denk dat alle wapens heel dicht bij elkaar liggen en het maar net is wat jou speelstijl is.
Ik merk vooral dat die netcode nog niet optimaal is en nooit zal worden waardoor je in het ene potje een soort god mode krijg en de pot erna je de pineut bent want die TTK is daar juist voelbaar als jou party net ff wat meer vertraging heeft. Vaak voel ik bij het starten van de game al hoe het gaat, tgaat dan net ff wat trager lijkt het, aiming, bewegingen alles is net ff wat minder fel. Maar nogmaals ik vermaak me nog zeker al vloekend en tierend dat wel. Vaak maak ik een vid shot om terug te kijken waar ik fout zit en meestal schiet ik er een millimeter naast of werkt aim assist net niet, maar vaak raak ik wel maar dan wint alsnog de tegenstander.
Gelukkig heb ik ook regelmatig goede potjes en das dan wel lekker.
Merk wel dat rustig en afwachtend spelen mij niet ligt en ik dan te vaak gesnipperd wordt

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22:25
Run en gun voelt na de update een heel pak anders. Lijkt wel of ze de sensitivity veranderd hebben van aimen. Ben al 2 dagen aan het proberen alles wat te fine tunen.
Waar ik voorheen wel 50/50 gevechten won, word ik nu met momenten echt afgeslacht.

• merlin1201
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 10:19:
Run en gun voelt na de update een heel pak anders. Lijkt wel of ze de sensitivity veranderd hebben van aimen. Ben al 2 dagen aan het proberen alles wat te fine tunen.
Waar ik voorheen wel 50/50 gevechten won, word ik nu met momenten echt afgeslacht.
Ok, ik ervaar juist dat het iets beter gaat maar dat is echt per avond en potje verschillend.
Mijn gevoel is dat het toch meer een delay is waardoor je net ff die laatste kogel te kort komt en de tegenstander wint.
Moet er wel bij zeggen ik dit ook bij cod ervaar, dus wie weet is dat gewoon de online ervaring, zou eens moeten vergelijken met een lan party.
Ik zal eens wat van die net verloren 1/1 gevechten sparen en een compilatie maken dan mogen jullie een oordeel vellen 😎

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Heb al dik 60 uur gespeeld maar heb nog geen enkele bot gezien behalve in de Battle Royale

• Aftansert
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23:02
BroWohsEdis schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 11:41:
Heb al dik 60 uur gespeeld maar heb nog geen enkele bot gezien behalve in de Battle Royale
Zojuist escalation proberen te spelen, maar daar is de player base nu echt te klein voor. Dan kom je in een match met alleen maar bots.

Waarschijnlijk helpt het niet dat ik crossplay uit heb staan.

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Aftansert schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 11:46:
[...]

Zojuist escalation proberen te spelen, maar daar is de player base nu echt te klein voor. Dan kom je in een match met alleen maar bots.

Waarschijnlijk helpt het niet dat ik crossplay uit heb staan.
Ja ik speel op PC met crossplay aan, op welk platform speel je? Ik hoorde dat in Azië wel veel bots in de servers zitten. Bij mij is vrijwel elke game binnen 30 seconden gevult met spelers.

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-01 11:40
Ik heb in mij 30uur nog geen bot gezien op PC..

• Gixxer27
BroWohsEdis schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 12:09:
[...]

Ja ik speel op PC met crossplay aan, op welk platform speel je? Ik hoorde dat in Azië wel veel bots in de servers zitten. Bij mij is vrijwel elke game binnen 30 seconden gevult met spelers.
Vrij logisch dat je met crossplay aan speelt want op de PC kan je het helaas nog steeds niet uitschakelen |:(

Verder heb ik op de PC inderdaad nog geen games gehad waar bots in zaten, speel zelf eigenlijk alleen maar Conquest/Escallation dus weet niet hoe het in de andere game modes is.

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-01 19:00
Gisteren, paar potjes gespeeld. Ging eigenlijk wel lekker. Had ook een potje conquest die we met 5-0 wonnen dus dat qua tickets enorm close. Het blijft me verbazen hoeveel beter mijn mp5 voelt ten opzichte van die m433 assault rifle.

Een potje operation firestorm even mijn max headshot verbetert. Is nu 687m. Lagen een paar snipers op de hill dus dat is makkelijk jagen. Ging best aardig zonder range finder maar met rangefinder is het echt kinderspel. Dat is bijna te simpel. Ze zouden van mij het oude systeem wel mogen houden waarbij je wel de range kan veranderen en de range kan zien maar waar je het nog steeds handmatig bij moet stellen.

Challenges gaan ook wel door. Ben bezig met die van de Assault rifle en de snipers in een keer. Als Assault spelen en je neemt een DRM mee dan kom je best een eind. Dan kun je best wel op lekker posities komen en daar vandaan de vijand aanvallen of juist verdedigen

Nickname KasPlantje.

• Chelseamarre123
Gixxer27 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 12:18:
[...]

Vrij logisch dat je met crossplay aan speelt want op de PC kan je het helaas nog steeds niet uitschakelen |:(

Verder heb ik op de PC inderdaad nog geen games gehad waar bots in zaten, speel zelf eigenlijk alleen maar Conquest/Escallation dus weet niet hoe het in de andere game modes is.
Ik speel ook op pc maar waarom zou je dat willen uitzetten dan?
(En oh ja ik speel ook met controller/aim assist voor als dat je argument is >:) )

• Gixxer27
GerGio schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 12:19:
Gisteren, paar potjes gespeeld. Ging eigenlijk wel lekker. Had ook een potje conquest die we met 5-0 wonnen dus dat qua tickets enorm close. Het blijft me verbazen hoeveel beter mijn mp5 voelt ten opzichte van die m433 assault rifle.

Een potje operation firestorm even mijn max headshot verbetert. Is nu 687m. Lagen een paar snipers op de hill dus dat is makkelijk jagen. Ging best aardig zonder range finder maar met rangefinder is het echt kinderspel. Dat is bijna te simpel. Ze zouden van mij het oude systeem wel mogen houden waarbij je wel de range kan veranderen en de range kan zien maar waar je het nog steeds handmatig bij moet stellen.

Challenges gaan ook wel door. Ben bezig met die van de Assault rifle en de snipers in een keer. Als Assault spelen en je neemt een DRM mee dan kom je best een eind. Dan kun je best wel op lekker posities komen en daar vandaan de vijand aanvallen of juist verdedigen
SMG's zouden wel een nerfje verdienen ja want die zijn vaak gewoon bijna een laserbeam tegenover AR's, ben zelf gestopt met het gebruik van die rangefinder gewoon weer zoals het in bf3/4 ging afstand inschatten en de zero aanpassen en dan gevoel je lead en elevation inschatten 8) , en moet zeggen het gaat mij aardig af op de middelange afstanden (200/300m).

Vind het op het moment met name vervelend dat de challenges niet fatsoenlijk tracken maar verder niet specifiek er ook op aan het grinden dus meh komt vanzef ;)

• Gixxer27
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 12:24:
[...]

Ik speel ook op pc maar waarom zou je dat willen uitzetten dan?
(En oh ja ik speel ook met controller/aim assist voor als dat je argument is >:) )
Dat is wel een van de redenen ja, vooral in close quarter heeft een console speler hier wel voordelen tegenover een pc speler met muis/keyboard en geen aim assist.
Dat gezegd hebbende op het moment is het niet anders en ervaar nu ook niet zo veel nadelen dat ik helemaal gek word dat het niet uit staat maar zou wel netjes zijn als pc speler ook die optie te hebben die console spelers wel krijgen.

• fib3rlight
gisteravond even weer opgestart, valt me opdat je in een soort van OVERPRIKKELEND menu structuur komt.
ik ben niet van de tiktok generatie, maar zo voelt het hoofdmenu wel.
word ik oud? haha.

het zelfde geld voor het feit als een potje klaar is, ik krijg zoveel meldingen, ik krijg er bijna stress van.
het zou veel vetter zijn (mening) als het een meer RPG gevoel kan krijgen, daarmee bedoel ik, levelen volgens lineare oorzaak gevolg, ipv een massive informatie overvloed....

maar goed, de game zelf, blijft prachtig spelen, alle settings op overkill en 150+ fps.. love it.

• Chelseamarre123
Gixxer27 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 12:28:
[...]

Dat is wel een van de redenen ja, vooral in close quarter heeft een console speler hier wel voordelen tegenover een pc speler met muis/keyboard en geen aim assist.
Dat gezegd hebbende op het moment is het niet anders en ervaar nu ook niet zo veel nadelen dat ik helemaal gek word dat het niet uit staat maar zou wel netjes zijn als pc speler ook die optie te hebben die console spelers wel krijgen.
Er spelen genoeg mensen op pc met controller en aim assist hoor

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:45
Gixxer27 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 12:28:
[...]

Huh? Ik denk dat je de aim-assist voor controller niet moet overschatten. Ja, het helpt, maar het is in mijn ervaring nog zeker niet zo snel of nauwkeurig als een muis en toetsenbord. Als PC-gamer zou ik juist blij zijn als er veel console spelers in een pot zitten. :+

Even voor het beeld: ik heb verschillende Battlefields op zowel PC als console (PS3, PS4 en PS5) gespeeld.

YouTube

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

fib3rlight schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 12:30:
gisteravond even weer opgestart, valt me opdat je in een soort van OVERPRIKKELEND menu structuur komt.
word ik oud? haha.

het zelfde geld voor het feit als een potje klaar is, ik krijg zoveel meldingen, ik krijg er bijna stress van.
het zou veel vetter zijn (mening) als het een meer RPG gevoel kan krijgen, daarmee bedoel ik, levelen volgens lineare oorzaak gevolg, ipv een massive informatie overvloed....

maar goed, de game zelf, blijft prachtig spelen, alle settings op overkill en 150+ fps.. love it.
Mee eens, de UI is een overprikkel-fest, met onlogische keuzes en geen duidelijke lijn. Merkte ook in die nieuwe olie-map, continu een wat een medegamer "casio horloge piepje" noemde in de achtergrond gestopt: vreselijk irritant en het nut ontgaat me ook volledig. Ik wil me focussen op belangrijke informatie, dus niet onnodig geplingel en geplop. De grap is dan weer dat als iemand je invite voor party, je geen melding ziet voorbijkomen maar bewust in dat menudeel moet rondhangen om het te zien 8)7

Ben wel wat aan het wisselen met de game-modi, conquest blijft leuk vooral met squad vol met gamebuddies en discord aan, maar af en toe wat anders en min of meer hectiek..why not ;)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• fib3rlight
2Dutch schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 12:39:
[...]

Mee eens, de UI is een overprikkel-fest, met onlogische keuzes en geen duidelijke lijn. Merkte ook in die nieuwe olie-map, continu een wat een medegamer "casio horloge piepje" noemde in de achtergrond gestopt: vreselijk irritant en het nut ontgaat me ook volledig. Ik wil me focussen op belangrijke informatie, dus niet onnodig geplingel en geplop. De grap is dan weer dat als iemand je invite voor party, je geen melding ziet voorbijkomen maar bewust in dat menudeel moet rondhangen om het te zien 8)7

Ben wel wat aan het wisselen met de game-modi, conquest blijft leuk vooral met squad vol met gamebuddies en discord aan, maar af en toe wat anders en min of meer hectiek..why not ;)
haha ja precies dat, ik zie zeker de overlap met COD, maar ik zie het vooral als evolutie van de game industrie, dit is gewoon succesvol, dus ik snap wel waarom ze dit doen.
de negatieve dingen wegen voor mij ook minder zwaar als het uiteindelijke plezier :).
ik moet alleen nog ff nederlandse squad mates vinden, ik speel op PC. (fib3rlight op steam)

• Exactor it
Niet altijd. :)

https://www.xbox.com/play/media/x7baJxSJvW

Dit soort momenten is waarom ik BF leuk vind om te spelen. Ik ga veel te vaak dood in onhandige pogingen dingen te doen maar als het na tien keer proberen lukt, is het prachtig.

• Gixxer27
Exactor it schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 13:02:
[...]

Niet altijd. :)

https://www.xbox.com/play/media/x7baJxSJvW

Dit soort momenten is waarom ik BF leuk vind om te spelen. Ik ga veel te vaak dood in onhandige pogingen dingen te doen maar als het na tien keer proberen lukt, is het prachtig.
Oke kleine correctie, tank beats sniper @ range :+

• Aftansert
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23:02
BroWohsEdis schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 12:09:
[...]

Ja ik speel op PC met crossplay aan, op welk platform speel je?
PS5. Ik ben er alleen niet enorm goed in, dus dan helpt het als er geen PC spelers tussen zitten.

• Jumpman
De mooiste vernieuwing is nog wel dat als je de Battlefield 6 campaign opstart, je op een gegeven moment het Battlefield thema in je controller voelt, voordat het begint. :)

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-01 11:40
fib3rlight schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 12:30:
word ik oud? haha.

Helemaal me eens! Ik ben 37 en ik snap af en toe helemaal niks van dat menu. Wat is er mis met een simpel menu met:
- Singleplayer
- Multiplayer
- Settings
- Quit

etc.

Gelukkig sta ik wel nog steeds vaak bovenaan of in de top10 :9~

[ Voor 3% gewijzigd door invine op 31-10-2025 13:33 ]

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:44

Vrijdag

De Zwarte

Het menu/de menu's zijn inderdaad wel heel erg gecompliceerd. En hoewel ik het kan waarderen dat je zo ontzettend veel instelmogelijkheden hebt, is het (voor mij) wel heel erg overweldigend.
Na elke match komt er zoveel over het scherm gegaloppeerd dat ik maar even de andere kant op kijk, anders word ik duizelig :P

Voor de PS5 spelers is er nu een gratis cosmetic pack trouwens. Het Rogue Ops pack. Je moet bij de addons even helemaal naar beneden en dan naar rechts scrollen en daar zie je het.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01:38
Gauntlet is wel leuk maar me KD gaat er wel aan -O-

NERDSHIT

• SD5k

SD5k

>4&X

Vraagje voor de PS5 gebruikers:

Ik ervaar flinke input lag wanneer de graphics preset op Balanced staat, op Performance heb ik daar geen last van. Maar aangezien mijn TV wel 120hz maar geen VRR ondersteunt heb ik niet zo heel veel aan die hogere framerate. Vooral in Redsec valt het verschil in grafische kwaliteit me wel op en vind ik het spel er maar karig uit zien, maar Balanced is door de eerder genoemde input lag niet speelbaar voor mij. Iemand hier ervaring mee?

• fib3rlight
invine schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 13:32:
[...]

Helemaal me eens! Ik ben 37 en ik snap af en toe helemaal niks van dat menu. Wat is er mis met een simpel menu met:
- Singleplayer
- Multiplayer
- Settings
- Quit

etc.

Gelukkig sta ik wel nog steeds vaak bovenaan of in de top10 :9~
haha nou precies dit, zelfde leeftijd en exact zelfde ervaring, en idd, in de SQDM/KOTH vaak bovenaan :) #trots

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-12-2025
Jammer dat je nog geen solo kan spelen in RedSec, Wel gave map zo groot, en zo mooi zonnig

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• merlin1201
SD5k schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 14:29:
Vraagje voor de PS5 gebruikers:

Ik ervaar flinke input lag wanneer de graphics preset op Balanced staat, op Performance heb ik daar geen last van. Maar aangezien mijn TV wel 120hz maar geen VRR ondersteunt heb ik niet zo heel veel aan die hogere framerate. Vooral in Redsec valt het verschil in grafische kwaliteit me wel op en vind ik het spel er maar karig uit zien, maar Balanced is door de eerder genoemde input lag niet speelbaar voor mij. Iemand hier ervaring mee?
Geen idee of vrr veel uitmaakt grafisch gezien.
Maar je het het over een TV heb je dan niet altijd input lag? Want hoeveel milliseconden is jou tv?
Ik heb sinds kort een samsung odessy 5 van 32 inch en die is grafische heel mooi maar heeft geen vrr .

• MRE-Inc
  • Laatst online: 09-01 14:20

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Vermaak me prima met de game. Mijn grootste ergernis is dat het wel lijkt alsof Dice speciaal voor mij overal betonblokjes/bakstenen, uitstekende muurtjes, balkjes, kastjes etc heeft geplaatst zodat ik niet kan strafen van links naar rechts en andersom.

Meestal als ik op iemand schiet dan beweegt diegene, dus ik beweeg mee. Vaak blijf ik dan steken achter een baksteen die op de grond ligt of stoeprand die weer net 3mm te hoog is om normaal overheen te komen. Dit resulteert dan weer dat ik afgeschoten wordt. Het gebeurd elk potje wel een keer of 2 of 3.

XBL: MRE Inc

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-01 15:42
MRE-Inc schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 15:34:
Vermaak me prima met de game. Mijn grootste ergernis is dat het wel lijkt alsof Dice speciaal voor mij overal betonblokjes/bakstenen, uitstekende muurtjes, balkjes, kastjes etc heeft geplaatst zodat ik niet kan strafen van links naar rechts en andersom.

Meestal als ik op iemand schiet dan beweegt diegene, dus ik beweeg mee. Vaak blijf ik dan steken achter een baksteen die op de grond ligt of stoeprand die weer net 3mm te hoog is om normaal overheen te komen. Dit resulteert dan weer dat ik afgeschoten wordt. Het gebeurd elk potje wel een keer of 2 of 3.
ahahha dit echt alsof ik overal struikel

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Ben echt blij, in BF3 en BF4 gebeurde dit 10x per game en zat je echt op alles vast :P Vind het nu een stuk beter, alleen nu heb je dat bouncen ervoor terug. Een tijd geleden bouncde ik toen de game begon 100 meter de lucht in en kon ik zo met m'n parachute naar de enemy spawn vliegen :D

• stroopwafel57
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 09-01 13:47
Pfff, lijkt steeds slechter te worden met die hitregistratie.
( mijn ping:50, is volgens mij voldoende) ?
Ook lijken sommige poppetjes sneller te kunnen bewegen dan hun eigen schaduw.....

"Misschien weer terug naar de Beta- basis"
Het spel begint mij nu al te irriteren helaas.

• merlin1201
stroopwafel57 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 16:42:
Ook lijken sommige poppetjes sneller te kunnen bewegen dan hun eigen schaduw.....

Een ping van 50? dat vind ik flink geen glasvezel? Odido geef mij 12 ms

Herkenbaar door al die zooi zie ik de tegenstands moeilijk, vind het wel prachtig

[ Voor 44% gewijzigd door merlin1201 op 31-10-2025 16:54 ]

• Advizor
  • Laatst online: 07-11-2025
Is het normaal dat wanneer ik de Campaign start het spel herstart en je dan opeens in de campaign zit?

Multiplayer 1 potje gedaan, ging voor geen meter. Moet hier weer even inkomen!

• k4kl44s
  • Laatst online: 04-01 20:07
Even domme vraag hoor, maar krijg je nou alleen XP-boosts, cosmetische dingen en wat wapenloadouts voor die Battlepass?

Want dan vind ik het persoonlijk de moeite niet waard.

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-01 11:53
Wel gaaf dat in de BR mode echt bijna alles kapot kan qua gebouwen, dit mogen ze van mij ook wel doen in de multiplayer. Desnoods een aparte modus, total destruction.

• wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:42
Er zijn in ieder geval geen bug fixes geweest met deze laatste update:
Update 1.1.1.0 includes some minor changes to weapons recoil and dispersion (bloom), but not bug fixes.

Bug fixes will be added in a future update, including more weapon dispersion changes. Battlefield Studios is working on a general pass.
https://x.com/BFBulletin/status/1983865774956535883

niet iedereen heeft een bierbuikje

• kevz
  • Nu online
wodkabuikje schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 18:33:
Er zijn in ieder geval geen bug fixes geweest met deze laatste update:

[...]

https://x.com/BFBulletin/status/1983865774956535883
Ik merk eigenlijk ook weinig van de bloom veranderingen. Full auto is nog steeds veel missen voor de meeste guns. Dit youtube kanaaltje had alles getest voor en na de patch:
YouTube: Did they Fix Spread/"Bloom" & Visibility in Battlefield 6?

Mijn YouTube

• SD5k

SD5k

>4&X

merlin1201 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 14:46:
[...]

Geen idee of vrr veel uitmaakt grafisch gezien.
Maar je het het over een TV heb je dan niet altijd input lag? Want hoeveel milliseconden is jou tv?
Ik heb sinds kort een samsung odessy 5 van 32 inch en die is grafische heel mooi maar heeft geen vrr .
Het ligt niet aan m’n TV, input lag heb je natuurlijk altijd in meer of mindere mate, maar op Balanced heb ik zo veel input lag dat het voor mij onspeelbaar is.

• Chelseamarre123
stroopwafel57 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 16:42:

50 is best hoog hoor.

• Exactor it
Over netwerken, conquest en escalation zijn niet te doen bij mij op series x. Rubberbanding tot de max. Rush en Breakthrough gaan prima (net als alle CoD gamemodes). Heeft iemand een truk om het wel stabiel te krijgen in de grotere gamemodes?
Pagina: 1 ... 63 ... 76 Laatste

Let op:
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers.

Voor technische problemen met de PC versie, is er een speciaal topic geopend: [PC] Battlefield 6 - Het Technische problemen topic

Politieke discussie rondom deze game hoort hier niet thuis. Graag alleen over de inhoud praten en niet over politieke standpunten.