Ben nog steeds van mening dat de game gewoon super goed is. Ik als iemand die wat minder speelt dan gemiddeld heb ook nog steeds veel plezier telkens dat ik hem opstart. Het geklaag is vooral van mensen die er veel uren in (willen) stoppen.kevlar01 schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 12:04:
Heb vorig jaar de beta gespeeld en was toen erg enthousiast. Heb gewacht met het kopen van BF6 omdat ik destijds met andere games bezig was.
Deze week BF6 gekocht en het voelt voor mij nog net zo tof als in de beta. Ik zit ook op een subreddit van Battlefield en daar is een hoop geklaag (dat weten ze zelf ook maar toch).
Gisteren begonnen met de campaign en ik moet zeggen dat het me best meevalt. Ik heb ook de Black Ops 7 campaign gespeeld, en ik vind tot nu to de BF6 campaign veel toffer (vergeleken met BO7 ook niet heel moeilijk maar toch). Het klopt dat je wel nogal door de levels heen rushed, maar ze zijn mooi vormgegeven en de cutscenes zijn tot nu toe ook gewoon goed.
Had eerlijk gezegd verwacht dat het slechter zou zijn.
De multiplayer is erg tof. Begonnen met Breakthrough Casuals om er in te komen. Je merkt wel dat de bots wel erg matig zijn qua AI. Als ik er wat meer in zit ga ik denk ik de normale modes proberen (Rush, Escalation en Conquest uiteraard).
Veel mensen hebben erg veel aan te merken aan deze game, en de BF community heeft een hoge standaard. Maar wat mij betreft is dit een geslaagde editie.
En sommig geklaag is ook wel legitiem hoor. en iedereen zijn eigen smaak natuurlijk maar ik vind het oprecht nog steeds een hele goeie Battlefield
[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 29-01-2026 13:14 ]