• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:49
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VDl-6tqBrHjUZYhipCqyq5K3-pw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IG0wM6A8gBPggZQJnsqPUv3s.png?f=fotoalbum_large

omfg

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:15

Rudios

Lost in space?

Wat is daar ‘omfg’ aan? Zovaak gehad, binnen paar seconde ben je gewoon online.

Whole lot of stars ***

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:14
Ik was een grote fan van BF6 totdat redsec uitkwam.... man man man ik walg ervan.
Kijk ik snap goed dat ze met redsec komen als alternatief voor warzone.
Maar wat ik niet snap is dat ze challenges verzinnen die mij verplichten om redsec te spelen. Ja, ik ben bekend dat je challenges kan rerollen behalve de bonus challenge die de meeste BP punten geeft (10). Daarvoor moet ik 15 missies doen in redsec.... en geloof me, als dit zo doorgaat haak ik af....

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:53

Phydomir

Dennis

FireBladeX schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 19:39:
Ik was een grote fan van BF6 totdat redsec uitkwam.... man man man ik walg ervan.
Maar wat ik niet snap is dat ze challenges verzinnen die mij verplichten om redsec te spelen. Ja, ik ben bekend dat je challenges kan rerollen behalve de bonus challenge die de meeste BP punten geeft (10). Daarvoor moet ik 15 missies doen in redsec.... en geloof me, als dit zo doorgaat haak ik af....
Niemand verplicht je om RedSec te doen hoor? Als je zo'n fan bent van de game dan kan je toch ook gewoon... de game speler die je leuk vind?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• FireBladeX
Phydomir schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 20:09:
[...]

Niemand verplicht je om RedSec te doen hoor? Als je zo'n fan bent van de game dan kan je toch ook gewoon... de game speler die je leuk vind?
Dat is heel mijn punt. Juist wel als ze mijn weekly bonus challenge alleen te voltooien is via RedSec, want anders ga je het niet redden om je battlepass uit te spelen.

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 23:12
FireBladeX schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 20:16:
[...]

Dat is heel mijn punt. Juist wel als ze mijn weekly bonus challenge alleen te voltooien is via RedSec, want anders ga je het niet redden om je battlepass uit te spelen.
Sorry maar je kan genoeg rerollen om enkel multiplayer challenges te krijgen.
Ik heb ze er allemaal uitgekregen op 2 gaunlet challenges na die haalbaar zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/33QfWVdm3xauGN-D0pHOZH5aCFg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mcSAY8lg3SmKHtzWpUrtodoA.png?f=fotoalbum_large

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

fib3rlight schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 12:30:
gisteravond even weer opgestart, valt me opdat je in een soort van OVERPRIKKELEND menu structuur komt.
ik ben niet van de tiktok generatie, maar zo voelt het hoofdmenu wel.
word ik oud? haha.

het zelfde geld voor het feit als een potje klaar is, ik krijg zoveel meldingen, ik krijg er bijna stress van.
het zou veel vetter zijn (mening) als het een meer RPG gevoel kan krijgen, daarmee bedoel ik, levelen volgens lineare oorzaak gevolg, ipv een massive informatie overvloed....

maar goed, de game zelf, blijft prachtig spelen, alle settings op overkill en 150+ fps.. love it.
Ik dacht dat ik de enige was..
Na een potje vraag ik me af waar kijk ik naar..

En Conquest is toch meest populaire modus? Heb het idee dat ik tig keer moet klikken voordat ik er ben

• FireBladeX
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 20:21:
[...]

Sorry maar je kan genoeg rerollen om enkel multiplayer challenges te krijgen.
Ik heb ze er allemaal uitgekregen op 2 gaunlet challenges na die haalbaar zijn.

[Afbeelding]
Sorry maar volgens mij praat ik echt tegen een muur.
Ik geef duidelijk aan in mijn post dat ik op de hoogte ben dat je challenges kan rerollen.
Ik heb het over de WEEKLY BONUS CHALLENGE ... welke na 1 week verdwijnt.
Deze geeft de meeste punten en is alleen te unlocken nadat je 6-7 van de weekly challenge heb voltooid.
EN DEZE IS NIET - LEES EVEN NOGMAAL DUIDELIJK - NIET - NIET - NIET te rerollen.

Dus terugkomend op mijn punt: Ja, ik word gedwongen om redsec te spelen.

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:19
FireBladeX schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 20:41:
[...]

Ik geef duidelijk aan in mijn post dat ik op de hoogte ben dat je challenges kan rerollen.
Deze geeft de meeste punten en is alleen te unlocken nadat je 6-7 van de weekly challenge heb voltooid.

Sorry hoor maar lekker boeien als je een weekly bonus challenge niet kan halen.
Gas op die lolly en speel het spel ‘gewoon’?

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• Virtua
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:06
Vraagje is het zo boeiend dan?
Ik speel gewoon me game ,upgrade wat wapens en zo door,lekker belangrijk die battlepas denk ik dan.
komt bij dat dit zo onoverzichtelijk is dat het bij mij althans compleet zijn interesse verliest.
Vond dat in 2042 vele malen duidelijker ook en snap de complete layout ook niet.
Kijk bv naar die xp boost hoe je die moet activeren, tuurlijk als je het weet is dat simpel maar lekker duidelijk is anders.
En waar ik ook maar niet achter kom en mischien weet iemand dat ,wat is nu het idee van die level up?
Ken je bv dubbel xp krijgen en je gaat sneller een level hoger dat snap ik ,maar volgens mij heb je er werkelijk geen zak aan als je level 200 bent bv of 40.
En dan heb ik het niet over wapens die vrij komen maar puur als spel karakter.
Persoonlijk denk ik die extra wapens maar ken het mis hebben

[ Voor 54% gewijzigd door Virtua op 31-10-2025 21:06 ]

• Virtua
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:06
..

[ Voor 198% gewijzigd door Virtua op 31-10-2025 21:06 ]

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:38
FireBladeX schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 19:39:
Ik snap je wel, die weekly challenges geven inderdaad wel enorm veel battlepoints weg voor je battlepass, maar je hebt 12 weken om die hele battlepass te halen als je echt alles wilt doen. Het hoeft niet allemaal in 1 week af toch?

Wat ik wel leuk vind aan de challenges is dat je zo wel getriggerd wordt om ook eens andere modes te spelen, ik zou normaal echt geen battle royale spelen, en heb het nu 2 keer gespeeld, maar dat is niet mijn ding.

Maar die Gauntlet challenge heeft mij wel overtuigd, wat een vette mode is dat die gauntlet, ik had al die weekly gauntlet challenges dus ook erg snel completed.

Maar sommige van die weekly challenges voor battleroyale laat ik voorbij gaan, over een paar dagen hebben we nieuwe weekly challenges, dus dat komt echt wel goed in die 12 weken.

• Daan0s
  • Laatst online: 23:29
Jezus die challenges zijn wel echt rete irritant aan het worden. Battlepass gaat al traag en dan zijn toevallig die weekly challenges waar je bp points van krijgt ook steeds bugged...

• Chelseamarre123
  • Laatst online: 23:12
Wat is nu het verschil met een fatal sniper shot. Heb al zat keer gehad dat ik meteen down was met 1 sniper shot maar toch nog kon geresed worden.

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 22:44:
Wat is nu het verschil met een fatal sniper shot. Heb al zat keer gehad dat ik meteen down was met 1 sniper shot maar toch nog kon geresed worden.
Recon heeft 2 'Training Paths' waarvan de standaard de Sniper path is. Die heeft de perk 'Confirmed Kill' waarbij je bij headshots van sniper rifles niet revived kan worden .

Mijn YouTube

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:53

Phydomir

Dennis

FireBladeX schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 20:41:
[...]

Nogmaals, je kan er ook voor kiezen om het niet te spelen. Fuck die battlepass, fuck de fomo. Speel gewoon omdat je het spel leuk vind.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• FireBladeX
Phydomir schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 22:53:
[...]

Nogmaals, je kan er ook voor kiezen om het niet te spelen. Fuck die battlepass, fuck de fomo. Speel gewoon omdat je het spel leuk vind.
Ja hoor, maak jij dan even 25 euro zodat ik battle pass van t volgende seizoen kan kopen? Ik probeer gewoon de max punten te halen zodat ik gratis seizoen 2 kan kopen. Alleen BP levelen zonder challenges is tergend traag en ga je niet halen met 12 weken gamen. Althans ik niet omdat ik niet ieder dag 3/4 uur kan gamen.
Pagina: 1 ... 63 64 Laatste

Let op:
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers.

Voor technische problemen met de PC versie, is er een speciaal topic geopend: [PC] Battlefield 6 - Het Technische problemen topic

Politieke discussie rondom deze game hoort hier niet thuis. Graag alleen over de inhoud praten en niet over politieke standpunten.