• ikkeok
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 21:31
Mapuck schreef op zondag 8 maart 2026 @ 18:17:
[...]

Sterkte met de klantenservice. Meestal willen die helemaal geen service verlenen.
Heb ik ook gehoord maar dat ging prima.
Probleem gemeld via de app.
2 dagen later een mail dat de accu opgehaald wordt en wanneer ik die omgeruild wil hebben voor een nieuwe.

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-03 19:00

BeyondThunder

Lost Lightning

Mapuck schreef op zondag 8 maart 2026 @ 18:17:
[...]

Sterkte met de klantenservice. Meestal willen die helemaal geen service verlenen.
Dat is niet helemaal waar. Ze zijn soms van langzaam door onderbezetting en het enorme succes van de PiB. Maar ik weet uit eigen ervaring dat ze de klant echt centraal hebben staan. Ook al lukt het soms niet binnen enkele dagen.
Pagina: 1 ... 253 254 Laatste

Let op:
Dit topic gaat specifiek over de HomeWizard Plug-in Battery.
Andere batterijen kan je vergelijken in Het grote plug-and-play thuisaccu's met een stekker topic en voor vragen over de meterkast, huisinstallatie, etc. kan je terecht in bijv.: Het grote topic voor Elektra huisinstallaties - Deel 3.
Voor vragen over hoeveel accu's je per groep kunt aansluiten, of hoe je dit unlocked: Lees de topicstart, gebruik de zoekfunctie of kijk in het eerste topic: Het HomeWizard Plug-In Battery topic. Bepaal daarna of je vraag specifiek voor de HW Plug-in battery is (hier stellen) of beter in het algemene Elektra huisinstallaties topic past.
Voor de andere HomeWizard producten kan je terecht in: HomeWizard algemeen (Energy, watermeter en meer) #2