• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:36

Canis Lupus

Vosbot

Ik herhaal het hier nog maar eens, misschien toch wel waardevol om op te pakken @HomeWizard_NL ? :)
  1. Bij meeste mensen staan de PiB's, Watermeters en P1 meters niet in het zicht
  2. Dus als er een storing is, zie je een (oranje) knipperende LED ook niet zo snel
  3. Waarom is ervoor gekozen geen pushmelding in de app te geven? (desnoods optioneel) Bv. "P1 meter is offline", "Battery 1 heeft een storing"
  4. Low effort: via de app waar ik nu ook een melding kan instellen als er veel water wordt gebruikt, daar zou de optie "Toon melding bij error in Homewizard apparaat" toch bij moeten kunnen?
Het is dat ik zonet even in Home Assistant keek hoeveel batterij ik nog had, bleek dat de P1 meter al ruim 3 uur (sinds 19.30) offline was... Even aan/uit loste het op, maar toch...

Ik neem aan dat meer Tweakers dit probleem herkennen? :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h2dHHuvoz5Q9jA6KRRTkj97SqU4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5BrICKo6UaSzmEDVXYAMwiW7.png?f=fotoalbum_large

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Pagina: 1 ... 285 286 Laatste

Let op:
Dit topic gaat specifiek over de HomeWizard Plug-in Battery.
Andere batterijen kan je vergelijken in Het grote plug-and-play thuisaccu's met een stekker topic en voor vragen over de meterkast, huisinstallatie, etc. kan je terecht in bijv.: Het grote topic voor Elektra huisinstallaties - Deel 3.
Voor vragen over hoeveel accu's je per groep kunt aansluiten, of hoe je dit unlocked: Lees de topicstart, gebruik de zoekfunctie of kijk in het eerste topic: Het HomeWizard Plug-In Battery topic. Bepaal daarna of je vraag specifiek voor de HW Plug-in battery is (hier stellen) of beter in het algemene Elektra huisinstallaties topic past.
Voor de andere HomeWizard producten kan je terecht in: HomeWizard algemeen (Energy, watermeter en meer) #2