• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:41
Super @meesje en @Sepio . Heldere posts en erg behulpzaam. Geeft weer wat extra stof tot nadenken. Ergens neig ik toch naar de Homewizard voor mijn schoonvader vanwege het ecosysteem en de eventuele Nederlandse support. Al hoewel de Zendure wel een hoop geld scheelt.

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:11
Kartmans1 schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 21:30:
Super @meesje en @Sepio . Heldere posts en erg behulpzaam. Geeft weer wat extra stof tot nadenken. Ergens neig ik toch naar de Homewizard voor mijn schoonvader vanwege het ecosysteem en de eventuele Nederlandse support. Al hoewel de Zendure wel een hoop geld scheelt.
Ik begrijp je volledig. Ik blijf een zwak houden voor HW. Ik heb al eens overwogen om de Zendure batterijen te verkopen en voor HW te gaan. Gelukkig bleef het daarbij. :) Bij de prijzen die ik betaald heb voor de Zendure producten kun je nog het nog over terug verdienen hebben, alhoewel dat echt niet belangrijkste is. Het is een hobby en het geeft mij een goed gevoel om te zien dat ik de avond en nacht doorkom met opgewekte zonne-energie. En ook zelfs als er in die periode een keer een groot verbruiker aan gezet wordt.

Succes met de keuze!
Pagina: 1 ... 284 285 Laatste

Let op:
Dit topic gaat specifiek over de HomeWizard Plug-in Battery.
Andere batterijen kan je vergelijken in Het grote plug-and-play thuisaccu's met een stekker topic en voor vragen over de meterkast, huisinstallatie, etc. kan je terecht in bijv.: Het grote topic voor Elektra huisinstallaties - Deel 3.
Voor vragen over hoeveel accu's je per groep kunt aansluiten, of hoe je dit unlocked: Lees de topicstart, gebruik de zoekfunctie of kijk in het eerste topic: Het HomeWizard Plug-In Battery topic. Bepaal daarna of je vraag specifiek voor de HW Plug-in battery is (hier stellen) of beter in het algemene Elektra huisinstallaties topic past.
Voor de andere HomeWizard producten kan je terecht in: HomeWizard algemeen (Energy, watermeter en meer) #2