Het grote Pokémon Topic - Deel Drie Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 21:35
Aschtra schreef op donderdag 17 april 2025 @ 07:45:
Silver / Gold / Crystal hebben een RTC die blijft doortikken. Vreet veel batterij waardoor die stúk korter meegaat.

Snel backuppen die save zou ik zeggen
PS
Er staat bijzonder weinig boeiends op die Pokémon Blue.
Het is ook een van de weinige games waarvan ik de Pokémon overgezet heb naar de volgende generatie. Van 2 naar 3 ging niet echt... dus toen ben ik er helemaal mee gestopt, ook omdat ik hierdoor teams kon bewaren bij de generatie waarin ik er mee speelde.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07:44
whahas schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 19:01:
Ik heb een Nintendo Switch 2 besteld (kreeg een uitnodiging) en ga, zeer waarschijnlijk, als eerste Pokémon Violet in die Switch stoppen.

Ik ga ook mijn NS1 verkopen, dus ik ben benieuwd hoe soepel het overzetten gaat zijn.
Het gaat in ieder geval dus ook een 'Pokémon Player' worden, die NS2 van mij.

Mooi uitgestalde collectie, @Sir_Lion !
Heb je ook die Japanse spellen gespeeld? Of is het meer voor de verzameling?
Meer voor de verzameling, maar een aantal ervan gebruik ik ook.

Emerald voor de Mew met Old Sea Map.

Daarnaast de 3DS spellen kun je prima spelen omdat je daar de taal ervan gewoon op Nederlands kan zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:34

Satom

Verzamel ervaringen

Sir_Lion schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 18:33:
[...]

Je laat er geen gras over groeien :D

Mooi setje.

Hier is mijn set uit de ouwe doos:
[Afbeelding]
Bedankt! Ik kon deze gewoon niet laten liggen, maar jij hebt ook een aardige collectie! Ik zal eens kijken of ik alles bij elkaar kan leggen voor een foto!
Sir_Lion schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 19:59:
[...]

Emerald voor de Mew met Old Sea Map.
Je brengt mij wel op een idee, aangezien ik op Emerald bezig ben met een national dex (icm Ruby en Sapphire). Het idee is om middels ACE de nodige event tickets te verkrijgen, maar zonder Japanse Emerald zal een (iets meer legit) Mew ontbreken

Dus dat wordt zoeken naar een Japanse Emerald >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Sir_Lion schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 18:33:
[...]

Je laat er geen gras over groeien :D

Mooi setje.

Hier is mijn set uit de ouwe doos:
[Afbeelding]
Oh my.. om dit allemaal origineel te mogen hebben is gewoon te mooi voor woorden _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
G_Dragon schreef op woensdag 23 april 2025 @ 09:00:
[...]

Oh my.. om dit allemaal origineel te mogen hebben is gewoon te mooi voor woorden _/-\o_
Zekers! En straks met de release van ZA, mag ik weer op zoek naar de Japanse versie.

Wel even de overweging of ik straks en de NS1 versie en NS2 versie, of slechts 1 van de twee haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Satom schreef op woensdag 23 april 2025 @ 08:55:
[...]
Bedankt! Ik kon deze gewoon niet laten liggen, maar jij hebt ook een aardige collectie! Ik zal eens kijken of ik alles bij elkaar kan leggen voor een foto!
Het is de complete collectie van mainline core games.
[...]
Je brengt mij wel op een idee, aangezien ik op Emerald bezig ben met een national dex (icm Ruby en Sapphire). Het idee is om middels ACE de nodige event tickets te verkrijgen, maar zonder Japanse Emerald zal een (iets meer legit) Mew ontbreken

Dus dat wordt zoeken naar een Japanse Emerald >:)
Success! Zal wel loslopen denk ik. Zeker als je enkel de cartridge koopt, ipv CIB zoals ik dat deed :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Sir_Lion schreef op woensdag 23 april 2025 @ 09:43:
[...]

Het is de complete collectie van mainline core games.
En heb je daarnaast ook de Engels games? Ik heb zelf voornamelijk alleen de Engels en heb nu dus D/P/Pt in Japanse, even kijken hoeveel ik er nog bij ga sparen.
Success! Zal wel loslopen denk ik. Zeker als je enkel de cartridge koopt, ipv CIB zoals ik dat deed :').
Dat laatste was wel het idee. Ik heb alle Pokémon games vanaf GBA nog CIB, sterker nog, van de NDS games heb ik zelfs nog aanschafbonnen (gekocht bij de lokale Bart Smit, voor wie het nog kent). Alleen voor Sapphire heb ik afgelopen jaar een fake doosje gekocht. Vond het prijsverschil tussen een echte/originele doos en een goede namaak te groot.

Maar zijn jou S/V games ook revision 4, met beide DLC's op de cartridge? Dat is wel nog iets wat ik heel graag zou willen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Satom schreef op woensdag 23 april 2025 @ 10:21:
[...]
En heb je daarnaast ook de Engels games? Ik heb zelf voornamelijk alleen de Engels en heb nu dus D/P/Pt in Japanse, even kijken hoeveel ik er nog bij ga sparen.
De Engelse spellen heb ik ook, maar een aantal zijn geimporteerd uit de US, en een aantal uit Frankrijk, en hebben dan ook een frans hoesje :'). De redenen daarvoor waren de pre-order bonussen.
[...]
Dat laatste was wel het idee. Ik heb alle Pokémon games vanaf GBA nog CIB, sterker nog, van de NDS games heb ik zelfs nog aanschafbonnen (gekocht bij de lokale Bart Smit, voor wie het nog kent). Alleen voor Sapphire heb ik afgelopen jaar een fake doosje gekocht. Vond het prijsverschil tussen een echte/originele doos en een goede namaak te groot.
Ik zoek eigenlijk nog goede namaak doosjes voor mijn Engelse RBYGSCRSEFRLG spellen. Heb je een suggestie?
Maar zijn jou S/V games ook revision 4, met beide DLC's op de cartridge? Dat is wel nog iets wat ik heel graag zou willen :9
Mijn Japanse? Geen idee. Die zijn nog sealed.

EDIT: Even gegoogle'd, het zijn geen 004 versies, maar 001.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Sir_Lion schreef op woensdag 23 april 2025 @ 09:41:
[...]

Zekers! En straks met de release van ZA, mag ik weer op zoek naar de Japanse versie.

Wel even de overweging of ik straks en de NS1 versie en NS2 versie, of slechts 1 van de twee haal.
Ik haal sowieso de Nintendo Switch 1 versie! :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Sir_Lion schreef op woensdag 23 april 2025 @ 10:41:
[...]

De Engelse spellen heb ik ook, maar een aantal zijn geimporteerd uit de US, en een aantal uit Frankrijk, en hebben dan ook een frans hoesje :'). De redenen daarvoor waren de pre-order bonussen.
Ik heb die via Etsy gekocht, verkoper genaamd 'KuchoppBoxes'
[...]

Ik zoek eigenlijk nog goede namaak doosjes voor mijn Engelse RBYGSCRSEFRLG spellen. Heb je een suggestie?

[...]

Mijn Japanse? Geen idee. Die zijn nog sealed.

EDIT: Even gegoogle'd, het zijn geen 004 versies, maar 001.
Ah check, helaas zijn revisie 004 overal uitverkocht en gaan ze nu voor dik 150+ euro per stuk weg op de 2dehands sites. Twijfel nog een beetje of ik het dat waard vind. Mocht er op korte termijn nog een Switch 2 versie komen (met DLCs) dan koop ik die wel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-06 16:17
Mooie collecties! Heb ook over de jaren heen wat Worlds spul bij elkaar gesprokkeld alsmede ook wat handtekeningen op mijn oude games. Moet eigenlijk eens kijken naar een goede vitrine om het allemaal mooi in te zetten vanwege stof enzo. Iemand aanraders daarvoor?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sSd6M_ObkmDE1zzKvDCFetebBIE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4eIrodiOJQbdyAuJAwhv6A2F.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SIYYPgu3cfHQIokEyUsx5wLarII=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rM1M92PYWVCZ8Chw3oLPQnir.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xPvOmyGvjOfy0zzprjbdvpgOZcc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JK0zf0aOBOvmrcIOcfMAWuaZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ywIGTjMg4UVoJ5MxXIWwP35BVNs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w71uwrZq7jqNExBRwbM7ckgn.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a9vImpJx8QRoKCFMk51ZU_5Wdns=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7qUvYRZl4uowJhCS6hd8y5gS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ULV8r4_xdAmr4bTiUp_WmxHdleI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VpOw7Fll8qPQZeKK6E2vu2NP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
G_Dragon schreef op woensdag 23 april 2025 @ 10:50:
[...]

Ik haal sowieso de Nintendo Switch 1 versie! :D
Weet je dat wel zeker?
Je was toch aan het overwegen of je ging wachten op de recensies?

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

En was het ook niet zo dat de Switch 2 versie op de Switch 1 ook werkt? Of is dat alweer een achterhaalde gerucht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:30
Het is niet eens een overweging waard om ZA op switch1 te halen. Heb mijn violet links laten liggen door de slechte performance, ZA gaat niet anders zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Die player's guide van rood en blauw is nog steeds een van de betere guides. @Akaendra

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
whahas schreef op woensdag 23 april 2025 @ 18:55:
[...]

Weet je dat wel zeker?
Je was toch aan het overwegen of je ging wachten op de recensies?
Nog niet helemaal om heel eerlijk te zijn, ik wil namelijk wel eerst weten of de Nintendo Switch 2 versie ook in de Nintendo Switch 1 werkt maar dan alleen de Switch 1 versie van het spel afspeelt. Zou namelijk heel veel kosten schelen als ik ooit wel voor de Nintendo Switch 2 ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Je kan toch altijd zo'n upgrade kopen?
Afijn, ik verwacht niet dat een editie 2 in de NS1 werkt.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
switch2 games in switch1 verwacht ik ook niet inderdaad.

Iemand een idee of die scarlet / violet upgrade ook kan met een fysieke versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Nee, niet zeker, maar is een van de eerste zaken die ik ga testen met mijn Nintendo Switch 2.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Aschtra schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 13:14:
Iemand een idee of die scarlet / violet upgrade ook kan met een fysieke versie?
Ik heb ergens gelezen dat het niet uit maakt of je digital of fysiek hebt, de upgrade (of zoals Nintendo het zelf zegt: update) werkt. Software technische verwacht ik dat het puur een update zal zijn, zoals het bij de “free updates” van de PS4 games op de PS5 zal zijn (om maar even een ander platform als voorbeeld te pakken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Misschien doet zo'n update enkel wat zaken compatibel maken.
Ik vind het jammer / verdacht dat er weinig aandacht vanuit TPCi aan wordt geschonken.

Het liefst had ik een Switch 2 editie gezien, maar ja, ik kan wel snappen waarom ze dat niet doen.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Ook even hier een post voor de mensen die het Pokemon Brilliant Diamond and Shining Pearl Topic niet volgen;

Wat een tijd heeft het gekost maar eindelijk heb ik vandaag de laatste Pokémons gevangen en de nationale Pokédex helemaal compleet! *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LgygmCGqLvfHFc8Mlq_9dCNRdeY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KGaqXuzh3X8B3w0oOj0RQmBC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ofMyA2Ul46cWSShavg9zjPtaQis=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xzFDnGzPutOaMUnLSnPiA08o.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DVUWfNRcPyqiAq6ICgUpJJf0zaQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uhBLURAUIciMvJ9BWIbrWN2c.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hNfxSAjIGxSfeRE5hPaKAlh-fZ8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LlFWnXuedTmME9M0ZyvK8IW1.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bPOSlHMcKKdNSaYRHbPGXXW8tJs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OJmmWUr0im1LqGVckuMjyyxW.jpg?f=fotoalbum_large

Ook voor een groot deel de living dex kunnen maken, daarmee ga ik nu nog even verder denk ik :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whahas
Iets zegt me dat Pokémon spelen voor jou rustgevend is. :)

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
whahas schreef op maandag 28 april 2025 @ 18:08:
Iets zegt me dat Pokémon spelen voor jou rustgevend is. :)
Haha ja, is ook geen heel druk spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06:40

spartacusNLD

This is Sparta!!

whahas schreef op zondag 27 april 2025 @ 21:26:
Misschien doet zo'n update enkel wat zaken compatibel maken.
Ik vind het jammer / verdacht dat er weinig aandacht vanuit TPCi aan wordt geschonken.

Het liefst had ik een Switch 2 editie gezien, maar ja, ik kan wel snappen waarom ze dat niet doen.
Is hier ondertussen al meer duidelijkheid over? Zo ja, ga ik gewoon een 2e hands versie van de switch 1 pokemon games op V&A / marktplaats scoren voor 35 euro.

Als iemand die de switch 1 alleen gekocht heeft voor zelda (en daarna weer weg gedaan heeft) gaat er een wereld voor me open..

De laatste pokemon game die ik gespeeld heb was Omega Ruby.. (waarom maken ze zoiets niet gewoon op de switch? verkoopt als een tierelier) Dus bij mij staan nu op de lijst uitvoering: Pokémon Brilliant Diamond, Switch voor die ''oldskool'' pokemon game op de switch 2 te kunnen spelen. Als dat bevalt gaat uitvoering: Pokémon Violet, Switch er ook komen (hopelijk met een betere performance op de switch 2). Moet zeggen dat de ''3D wereld'' pokemon games me nooit hebben aangesproken verder.. dus weet niet of Z-A dan interessant is als Violet niet bevalt.

Hoe kan het dat Nintendo zo'n prachtige wereld creert met Zelda op de switch.. en dan zie je trailers van pokemon games.. dat is gewoon troep vergeleken met zelda :'( (ik schop nu een hele hoop pokemon fans tegen de schenen)

Offtopic:

Verder dan natuurlijk uitvoering: The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom, Switch 2

En dan later dit jaar Hades II.. en ohjah uitvoering: Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp, Switch want daar was ik als jong kind kapot verslaafd aan, op de DS volgens mij.

[ Voor 20% gewijzigd door spartacusNLD op 07-05-2025 21:57 ]

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
spartacusNLD schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 21:32:

Hoe kan het dat Nintendo zo'n prachtige wereld creert met Zelda op de switch.. en dan zie je trailers van pokemon games.. dat is gewoon troep vergeleken met zelda :'( (ik schop nu een hele hoop pokemon fans tegen de schenen)
Omdat andere studio's die eraan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Ik zou wel eens willen weten welke spellen meer tijd kosten om te maken: Zelda games of Pokémon games.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

spartacusNLD schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 21:32:
[...]

Is hier ondertussen al meer duidelijkheid over? Zo ja, ga ik gewoon een 2e hands versie van de switch 1 pokemon games op V&A / marktplaats scoren voor 35 euro.
Ga er niet vanuit dat je hier veel meer informatie over gaat krijgen, dan er al is (dus performance verbeteringen), sterker nog, ik verwacht uberhaupt niet dat er nieuwe features gaan worden toegevoegd.

Zelf ben ik developer en kan je vertellen dat het compatibel maken van een app (of game in dit geval) voor een nieuw systeem soms al veel werk/tijd kan kosten, laat staan nieuwe features toevoegen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Een dubbelpost, maar vandaag de Japanse Emerald CIB ontvangen. Ik blijf het bizar vinden hoe goed dit is bewaard. Boekjes lijken praktisch als nieuw. Enige waar ik iets minder blij mee was, is dat de batterij vervangen is, maar verder erg blij! Nu met ACE een Mew vangen voor de 3rd gen living dex!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HlBBDu8CWlc8XVN-X4Y9weC6gpQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xQViRJld4Lyj7oEenxS21WEU.jpg?f=fotoalbum_large

Gelijk even een moment genomen om alle spellen er bij te pakken. Het was nog even puzzelen om het allemaal op de foto te krijgen :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/isCnYHTn3p2BvSyeRc2zCmYfGGI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kYBSPUUlPz1D4bSZkoqwZ3ay.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Ik zie dit topic nu voor het eerst, maar ik houd er nu al van.

Ik zal niet zeggen dat ik een groot fan van Pokémon ben maar... ik heb ook nog ergens een GBC liggen met Pokémon Gold, helaas is die save game defect.

* Meg gaat gewoon wat foto's delen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uqCxTF9YREFmC8VbSon-J6aN6cc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZvZO8rL1vUzuHMbSQSVALGnO.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WX33OIm9EPL1hK2_nQry8djagiU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JhU99dOJ5iVQrqeqrJrY1Ocu.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CDQC6LZ20SZMwzNnGVqpCQEe__M=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lwoMSpqNVVrpRZwJ4E2S0c00.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RL0P_Lp8uCMRStAXyNVT09NIy-c=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/INV9qrAEPCG9zgjXQavy047a.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I3fPFSLRr38IJnBk1qiNsQGFhlI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C07g48bpQeT8ydsRT7rTvQSc.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3QUp7Mk3sV1HqGqGyNe4pW_3HQ4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mHllMoa2dGI7qu4Dj7pxiUXk.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dW4QSDQRui975exQimZTrgr3g0g=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ugJMdVsh8UKkFkjNTYKgFWbB.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SZdHPNwvxP9X1drlqHmRb-YFIvM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AJnQjkvyw59McC3gtg5i3hkj.jpg?f=fotoalbum_tile

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Satom schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 18:41:
Een dubbelpost, maar vandaag de Japanse Emerald CIB ontvangen. Ik blijf het bizar vinden hoe goed dit is bewaard. Boekjes lijken praktisch als nieuw. Enige waar ik iets minder blij mee was, is dat de batterij vervangen is, maar verder erg blij! Nu met ACE een Mew vangen voor de 3rd gen living dex!

[Afbeelding]

Gelijk even een moment genomen om alle spellen er bij te pakken. Het was nog even puzzelen om het allemaal op de foto te krijgen :+

[Afbeelding]
Ik vind het ook echt fantastisch om te zien dat andere ook een dergelijke collectie hebben, en uitbreiden. Fijn jou geinspireerd te hebben met de Japanse spellen ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aschtra
Dit afgelopen zondag op de Retro Game beurs gehaald

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TQ6gyRW.png

Allemaal met hun originele batterij en in topstaat aan de buitenkant.
PMD heeft wat pinnetjes die niet helemaal goed zijn maar na het schoonmaken werkt hij prima. Was ook wel wat aan de goedkope kant, 25 euro.

Save games worden geëxporteerd, batterijen zijn vervangen.
De collectie:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Bno7BNh.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lifNBvW.png

Alpha Sapphire en X werken helaas niet meer. Worden niet meer herkent. Known issue met deze spellen helaas. X boeit me niet zo maar dat AS niet meer werkt vind ik erg jammer dat vond ik een leuke remake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Jij hebt een fysieke 3DS Silver version?
Ik was alweer vergeten dat die bestaan heeft! Euh, bestaat.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
whahas schreef op maandag 26 mei 2025 @ 23:04:
Jij hebt een fysieke 3DS Silver version?
Ik was alweer vergeten dat die bestaan heeft! Euh, bestaat.
Zit alleen een download code in. Fysieke digitale? ;p

[ Voor 4% gewijzigd door Aschtra op 27-05-2025 05:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Mijn beste vriend en ik hebben ooit vastgesteld dat video games altijd digitaal zijn. De term 'digitaal' wordt veel gebruikt. Naast de fysieke variant hebben wij het wel eens over de 'vormloze' variant. Alleen kan je daar ook weer kritiek op hebben. Tenslotte zijn spellen die je download niet geheel vormloos.

Gelukkig zorgen de termen 'fysiek' en 'digitale' games over het algemeen in normaal Nederlands taalgebruik niet voor verwarring.
Ik ben hier ooit een onderwerp over begonnen, hier op Tweakers, maar dat heeft geen lang leven gehad.

Om te voorkomen dat deze reactie compleet offtopic is:
Over 9 dagen hoop ik Pokémon Violet, de fysieke versie, van een digitale update te voorzien in mijn fysieke Nintendo Switch 2.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Er is een Pokémon Presents aangekondigd.
Ongetwijfeld zal daarin veel verteld worden over Pokémon Legends Z-A.
Persoonlijk hoop ik dat we ook wat te weten komen over Pokémon Champions.

Wat ik niet verwacht had is dat deze presentatie vóór Pokémon Worlds is. Zo vroeg had ik het niet verwacht.
A Pokémon Presents has been announced. This Pokémon Presents will air on July 22nd 2025 at 14:00 UTC / 09:00 EST / 06:00 PST / 15:00 CET / 23:00 JST. Currently no further details have been revealed for the contents of this Presentation but we'll provide full details as and when they come
Bron: https://serebii.net/

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aschtra
Ben nu fatsoenlijk PMD Red Rescue team aan het spelen. Had deze nog nooit gespeeld had vroeger Blue Rescue team voor de NDS.
Dit keer ga ik mijn verstand eens gebruiken en daadwerkelijk mijn partner IQs geven en deze benutten :+

Net Zapdos verslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Veel plezier!

Ik heb zelf nooit de behoefte gehad om als Pokémon te spelen.
Ik vind het wel een fatsoenlijke spin-off.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aschtra
Ik vind het qua verhaallijn het beste Pokémon spel wat er is. Beter dan main games.
Iets trekt me er gewoon in.
Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.

Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.

Wil je Pokémon Trading Card Game bespreken? Daar is een apart topic voor: Het grote Pokémon TCG topic.