whahas schreef op zondag 27 april 2025 @ 21:26:
Misschien doet zo'n update enkel wat zaken compatibel maken.
Ik vind het jammer / verdacht dat er weinig aandacht vanuit TPCi aan wordt geschonken.
Het liefst had ik een Switch 2 editie gezien, maar ja, ik kan wel snappen waarom ze dat niet doen.
Is hier ondertussen al meer duidelijkheid over? Zo ja, ga ik gewoon een 2e hands versie van de switch 1 pokemon games op V&A / marktplaats scoren voor 35 euro.
Als iemand die de switch 1 alleen gekocht heeft voor zelda (en daarna weer weg gedaan heeft) gaat er een wereld voor me open..
De laatste pokemon game die ik gespeeld heb was Omega Ruby.. (waarom maken ze zoiets niet gewoon op de switch? verkoopt als een tierelier) Dus bij mij staan nu op de lijst
uitvoering: Pokémon Brilliant Diamond, Switch voor die ''oldskool'' pokemon game op de switch 2 te kunnen spelen. Als dat bevalt gaat
uitvoering: Pokémon Violet, Switch er ook komen (hopelijk met een betere performance op de switch 2). Moet zeggen dat de ''3D wereld'' pokemon games me nooit hebben aangesproken verder.. dus weet niet of Z-A dan interessant is als Violet niet bevalt.
Hoe kan het dat Nintendo zo'n prachtige wereld creert met Zelda op de switch.. en dan zie je trailers van pokemon games.. dat is gewoon troep vergeleken met zelda

(ik schop nu een hele hoop pokemon fans tegen de schenen)
Offtopic:
Verder dan natuurlijk
uitvoering: The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom, Switch 2
En dan later dit jaar Hades II.. en ohjah
uitvoering: Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp, Switch want daar was ik als jong kind kapot verslaafd aan, op de DS volgens mij.
[
Voor 20% gewijzigd door
spartacusNLD op 07-05-2025 21:57
]
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W