Het grote Pokémon Topic - Deel Drie Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

• whahas
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 28-02 21:19
G_Dragon schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 18:35:
[...]

Ik vind mega tot nu toe nog het mooiste, de rest ben ik eerlijk gezegd ook geen grote fan van :)

In ander nieuws;

[X]

Je mag blijkbaar geen rare namen aan je rivaal geven, het is geen upgrade maar een downgrade op de Switch 2 al ik deze tweet zo lees.
Waarom Nintendo, waarom? Waar is dit nu voor nodig? Om te voorkomen dat er rare nicknames worden gegeven? Gaat toch weg zeg!

Ik vind tera types de gaafste gameplay mechanic, omdat hierdoor allerlei gave strategieën opeens mogelijk worden. Het maakt de meta heel interessant.

[ Voor 11% gewijzigd door whahas op 28-02-2026 21:17 ]

Keuzes maken de Mens

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:39

Zerora

Ik Henk 'm!

Voor wie FireRed/LeafGreen aan het spelen is, is dit wel een handige link voor een interactive map/guides van Kanto:

https://mapgenie.io/pokemon-firered-leafgreen

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• FriXion
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:26
Bestaat er een fysieke Nederlandstalige game guide voor Leaf Green / Firefox red? Ik vraag het voor mijn zoontje die nog niet zo heel kundig is in de Engelse taal (I know, wij kwamen er vroeger ook uit zonder een guide).

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16:32
FriXion schreef op zondag 1 maart 2026 @ 12:53:
Bestaat er een fysieke Nederlandstalige game guide voor Leaf Green / Firefox red? Ik vraag het voor mijn zoontje die nog niet zo heel kundig is in de Engelse taal (I know, wij kwamen er vroeger ook uit zonder een guide).
Volgens mij is er nooit een Nededrlandstalige versie van een gids uitgebracht.

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Sir_Lion schreef op zondag 1 maart 2026 @ 14:13:
[...]

Volgens mij is er nooit een Nededrlandstalige versie van een gids uitgebracht.
Zover ik weet niet nee, wij moesten het vroeger ook met Engels doen en hierdoor leerden we juist beter Engels.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:35

Ypho

Allround Nerd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sjSrqxhIqPSQ6jQR2cv2mpeUZto=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BbK4gtWz2jhvCYNOmzhy7SrZ.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb deze thuis gevonden. R/B/Y is een Nederlandstalige handleiding, de FR/LG en R/S zijn Engels. Of die (ook) in het NL zijn uitgekomen weet ik niet.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Ypho schreef op zondag 1 maart 2026 @ 15:56:
[Afbeelding]

Ik heb deze thuis gevonden. R/B/Y is een Nederlandstalige handleiding, de FR/LG en R/S zijn Engels. Of die (ook) in het NL zijn uitgekomen weet ik niet.
Oh wauw nostalgie <3

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.

Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.

Wil je Pokémon Trading Card Game bespreken? Daar is een apart topic voor: Het grote Pokémon TCG topic.