✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
4.000.000 / Vier miljoen verkopen van een heruitgave van een remake van een spel waarmee de legendarische franchise begon. Inmiddels zullen de meeste wel snappen waarom ze dit niet uitgegeven hebben via Nintendo Switch Online...
Ik zit zelf aan de maximum uitgave aan Pokémon Champions, een spel dat de gratis multiplayer van Pokémon achter een free to start live service game gestopt heeft, dus ook aan mij verdienen ze goed!
Ik zit zelf aan de maximum uitgave aan Pokémon Champions, een spel dat de gratis multiplayer van Pokémon achter een free to start live service game gestopt heeft, dus ook aan mij verdienen ze goed!
Keuzes maken de Mens
Let op:
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.
Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.
Wil je Pokémon Trading Card Game bespreken? Daar is een apart topic voor: Het grote Pokémon TCG topic.
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.
Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.
Wil je Pokémon Trading Card Game bespreken? Daar is een apart topic voor: Het grote Pokémon TCG topic.