Het grote Pokémon Topic - Deel Drie Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Even ons geheugen opfrissen :p

Hier de exclusives per spel:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o_iE1zQsFkHxOX60uCYzSTg3YuM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZZVleystOCwBNuAmUdo3Vib3.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:20

Zerora

Ik Henk 'm!

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er nog wat QoL aanpassingen gemaakt zijn. Ik verwacht o.a. wel de connectie met Pokemon Home bijvoorbeeld.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 12:10
Zerora schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 11:22:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er nog wat QoL aanpassingen gemaakt zijn. Ik verwacht o.a. wel de connectie met Pokemon Home bijvoorbeeld.
Inderdaad, en dan hoop ik ook dat de mystery gift exclusive areas toegankelijk worden.

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L_4hj3YQQHW0WF7kVTdNrKzZjkM=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/sQkKGVoxRoUvouJYCdIQiR4t.jpg?f=user_large Hopelijk word er bij deze show nog een leuke fysieke uitgave van Pokémon Fire Red en Leaf Green onthuld, maar dan wel met het spel op de cartridge.

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 20-02-2026 12:26 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
Die show is voor mij pas geslaagd als ze met Gen10 komen.Verder hoop ik deze Switch 2 generatie nog een nieuwe Pokemon Snap te zien.
Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.

Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.

Wil je Pokémon Trading Card Game bespreken? Daar is een apart topic voor: Het grote Pokémon TCG topic.