Het grote Pokémon TCG topic

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18:23
HansAnders07 schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 12:53:
...

Net als bij de andere 30th Celebration producten willen we transparant zijn: niemand kan precies voorspellen wat prijzen en beschikbaarheid na release gaan doen.

Wij moeten op basis van deze batch onze prijs bepalen. Maak daarom vooral een verstandige keuze en koop alleen waar jij je goed bij voelt.

...
Dat is grappig, want afgelopen week heeft Asmodee iedere winkel geinformeerd over de aantallen en inkoopprijzen van 30th. De winkels waar ik actief ben hebben allemaal aangegeven dat de lever aantallen veel hoger zijn dan normaal. De inkoop is een paar euro gestegen voor de ETB wat ik heb mee gekregen, voor de andere producten weet ik het niet.

Het kan natuurlijk zijn dat deze winkel niet bij Asmodee inkoopt, waardoor ze later geleverd krijgen, of andere winkels leegkopen, en het (nog) niet bekend is wat andere winkels rekenen.

Een "normale" prijs zou zijn 60-65 voor een ETB, want speciale set, en 250 voor een UPC. Dat is puur gebaseerd op de prijzen die de enige normale winkel hanteert die ik ken, dus geen garantie.

🃏 TCG Codex ::: 🍏 App Store ::: 🤖 Play Store

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Lachwekkend!

Ze dekken zich nu al in door te zeggen dat de prijzen waarschijnlijk lager zullen uitvallen dan wat ze momenteel in hun webshop durven te vragen, €190 voor een pre-order van een 30th ETB }>

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fror1m1N8zuxPzkXP6_YGMgz71k=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/XxNqBLbbzfUnQ5qqGKKftbZG.png?f=user_large

• dfbt
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:05
Asmodee geeft gewoon een richtprijs mee om spullen te verkopen. Ik haalde een paar weken geleden nog gewoon een ETB bij de bruna voor 59,99 terwijl de giganten zoals bol/smyths al op 72/66 euro zitten. Inkoop stijgt heel lichtjes, maar een mediamarkt vraagt gewoon 100 euro per etb en krijgt hem voor de zelfde inkoopprijs.

Er komt echt een shitload aan producten op de markt. Trap niet in hoge pre-order prijzen. Er komt genoeg. Meerdere waves. Geen fomo. Het zijn ook maar pakjes met 5 kaarten. Dus een ETB met 9 packjes heeft 45 kaarten en de promo waarvan er een shitload gaat zijn. Wellicht is de Ditto box en de UPCS nog aan de kant waarvan je kan zeggen ik pre-order dit, want deze aantallen zijn niet heel hoog.

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:01

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
ChiMan schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 14:43:
Lachwekkend!

Ze dekken zich nu al in door te zeggen dat de prijzen waarschijnlijk lager zullen uitvallen dan wat ze momenteel in hun webshop durven te vragen, €190 voor een pre-order van een 30th ETB }>

[Afbeelding]
Mijn g.. dit meen je toch niet? Wat een absurde prijzen, ik hoop echt dat mensen slim genoeg zijn om dit niet te supporten en gewoon wachten voor de normale prijzen van €50 tot max €80 voor een ETB..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Gaat lekker met mijn Journey Together-set! Afgelopen weekend in Spijkenisse geweest en daar ~45 ontbrekende kaarten/varianten gehaald. Veel Reverse holo's die ik nog niet had en wat van de >159 kaarten met de full art.

Screenshot uit mijn eigen tooltje:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zAJxsN_VuwAeHX-8rz57FBNlLks=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/0HP9foVx21oZ3640TMYPDnUG.png?f=user_large

Mijn doelen voor deze set:
1. Alle 159 kaarten in de basisset halen (97%)
2. Alle varianten van de 159 kaarten halen (~84%)
3. Alle kaarten halen, maar er zijn een paar die duur zijn :P (76%)

Doel 1 is binnen handbereik met nog 5 unieke kaarten te gaan. Doel 2 gaat ook al aardig. Zit eigenlijk al aan een 2e set te denken :P Maar die nieuwe 30th lijkt mij ook wel leuk.. Iemand anders nog een tip voor een leuke set?

Mijn zoon moet ook een set gaan kiezen, hij heeft best wel veel van Prismatic Energy, dus denk dat we die gaan doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 25-08-2026 15:29 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:56

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Angeloonie schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 15:21:
Gaat lekker met mijn Journey Together-set! Afgelopen weekend in Spijkenisse geweest en daar ~45 ontbrekende kaarten/varianten gehaald. Veel Reverse holo's die ik nog niet had en wat van de >159 kaarten met de full art.

Screenshot uit mijn eigen tooltje:
[Afbeelding]

Mijn doelen voor deze set:
1. Alle 159 kaarten in de basisset halen (97%)
2. Alle varianten van de 159 kaarten halen (~84%)
3. Alle kaarten halen, maar er zijn een paar die duur zijn :P (76%)

Doel 1 is binnen handbereik met nog 5 unieke kaarten te gaan. Doel 2 gaat ook al aardig. Zit eigenlijk al aan een 2e set te denken :P Maar die nieuwe 30th lijkt mij ook wel leuk.. Iemand anders nog een tip voor een leuke set?

Mijn zoon moet ook een set gaan kiezen, hij heeft best wel veel van Prismatic Energy, dus denk dat we die gaan doen.
Ligt ook een beetje aan je eigen gevoel bij pokémon toch denk ik.

Ik ben bijvoorbeeld echt fan van de OG pokémon dus ik zou uiteindelijk graag een base set van 151 compleet willen hebben. (masterset maar uit me hoofd gezet gezien de prijzen)

Verder was het mij een beetje een kwestie van Bulk verzamelen en had ineens heel veel van Perfect Order en de japanse set Wild Force waardoor ik besloot om die te verzamelen.

Verder is het voornamelijk verzamelen van de pokédex. gewoon elke pokemon een keer in de binder en dan steeds upgraden naar mooiere artworks als we die vinden :)

Inmiddels over de helft :) (vrij recentelijk begonnen met de hobby)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sG1xtK_ve4K24L4AmSCzzjGQ1KE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/xaWkFKZeRsQ7gtaWH7ZsHs6U.png?f=user_large

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• dfbt
oprecht valt een 151 set nog wel mee qua single prijzen. Ligt aan je budget ofc, maar elke maand iets opzij zetten en de single kopen is dan wel een optie.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

dfbt schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 16:37:
oprecht valt een 151 set nog wel mee qua single prijzen. Ligt aan je budget ofc, maar elke maand iets opzij zetten en de single kopen is dan wel een optie.
Haha ja het is ook maar hoe je perspectief is, maar als ik de 151 zou masteren dan hoef ik misschien 2 maanden wat op zij te zetten voordat mijn vrouw mij opzij zet 8)7

"voor kartonnetjes met een plaatje er op"

[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 25-08-2026 16:58 ]

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:49
Wat doet jouw vrouw allemaal voor papier met bruggetjes erop?

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Beavbusi schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 17:44:
Wat doet jouw vrouw allemaal voor papier met bruggetjes erop?
Hahaha ik snap je punt. die krijg ik er bij haar niet doorheen :) trust me, i tried

• dfbt
Ricmaniac schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 16:57:
[...]

Haha ja het is ook maar hoe je perspectief is, maar als ik de 151 zou masteren dan hoef ik misschien 2 maanden wat op zij te zetten voordat mijn vrouw mij opzij zet 8)7

"voor kartonnetjes met een plaatje er op"
hebben jullie zelf geen eigen hobby's/rekening waar je elkaar niet dus scheef van kan aankijken :D?

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:54
G_Dragon schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 14:57:
[...]

Mijn g.. dit meen je toch niet? Wat een absurde prijzen, ik hoop echt dat mensen slim genoeg zijn om dit niet te supporten en gewoon wachten voor de normale prijzen van €50 tot max €80 voor een ETB..
Ik vraag het me af of die prijs het gaat worden. Het goedkoopste wat ik tot nu toe heb gevonden is 95 euro en daar was ik zelf oke mee dus heb ik hem daar gepre-ordered.

Maar schandalig dat ze zichzelf zo proberen in te dekken en die prijs van 190 euro proberen goed te praten. Ze zien dus al een shit storm aankomen. Daar ga ik dus nooit meer wat kopen.

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04:20
Ricmaniac schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 01:30:
Jeeej eindelijk een keer iets kunnen bemachtigen van de bol.com drops :P

[Afbeelding]

Het is heel gek alsof ze een nieuwe antiscalp systeem hebben ofzo :P
Was echt lang beschikbaar net en heel veel mensen van die pallet town discord krijgen foutmeldingen

[Afbeelding]
Hun nieuwe anti scalp systeem is random mensen aan een IP ban helpen :P
Opende vorige week een link, krijg ik ineens een melding dat m'n IP (wifi, 5G en zelfs op de telefoon van m'n vrouw die zo'n beetje voor het eerst een linkje van Bol opende) was geblokkeerd. Antwoord van Bol is dat je een paar dagen de app niet moet openen met Pokemon producten. Dus blijkbaar zijn ze IETS aan het doen met/aan de app wat toch net effe iets teveel doet...

Laat die Pokemon bubbel maar gewoon liever gisteren dan vandaag klappen. Kunnen we weer normale prijzen betalen voor packs en is het rippen met de kids weer leuker (voor de portemonnee :+ )

<GoT>NightStalker

• ChiMan
  • Nu online
Gezien op FB. Geen idee of het klopt, hopelijk wel :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L7qm1ZVlw3lIePqZGAK4VebNODg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RxPXGaVksFzyznz7JOsdYrKB.jpg?f=fotoalbum_large

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ChiMan schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 14:16:
Gezien op FB. Geen idee of het klopt, hopelijk wel :)

[Afbeelding]
Yup alsnog raakt het uitverkocht! :P

• ChiMan
  • Nu online
Daar ga ik ook van uit. Maar meer aanbod betekent (hopelijk) ook dat iedereen een kans krijgt om iets te kopen.

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Zaterdag samen met mijn zoontje naar Collectorsland geweest, mijn eerste beurs voor Pokemon TCG (ok ze hadden ook wat andere meuk :+).

Ik vond het wel geslaagd, bij een paar stands heel blij geworden van gesorteerde mappen/bakken met commons/holos, waardoor ik mijn basisset van JTG nu helemaal compleet heb (alle 159). Ook veel ontbrekende varianten erbij. Iets van 30 common/reverse holo/double rares erbij.
Daarnaast toch ook maar voor wat van de full arts gegaan, en daar er 10 van gekocht. Nou ja 1tje gratis gekregen, dus 9 gekocht. Duurste was een Wailord IR van €16.

Voor de volledigecollectie zit ik nu op 288/333. Ik mis enkel nog full arts, waarvan de totaal volgens collectr €321 moet zijn. Nou dat heeft dus ff geen haast meer :+
De 43 holo's die ik nog mis moeten wel lukken, dus daar ga ik sowieso mee door.

Zoon heeft een paar Eeveelutions van de PRE set mee naar huis genomen. Paar normale en dan nog 6 Double Rares. Dacht dat we ze nu allemaal wel hadden maar missen nog de Leafeon, Flareon, Vaporeon blijkbaar. Die dure SIRs gaan we maar niet doen _O-

Al met al flink geslaagd, niet enorm veel geld uitgegeven en ik vond vooral het speuren naar kaarten & de beste deals het leukste. Voor de kleine was het misschien wat lang, die was rond 16:00 echt helemaal kapot (waren er om 11:00).

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:17

m0nk

16-09-2003 15.15

Ik was er vandaag ook met mijn zoons, broertje en neefje. Was wel leuk om even rond te lopen en wat ideeen op te doen. Trading en prijzen waren niet echt aantrekkelijk helaas. ETB's van dik 200 euro die je via CM of zelfs bij de MM etc voor minder kunt kopen. Hier en daar wel leuke deals bij shops die hun prijzen niet de laatste dagen hadden bijgewerkt. Uiteindelijk een een Japanse Zekrom Ex SIR PSA10 slab uit Black Bolt voor een scherpe prijs gekocht. Mooi kaartje, maar eens zien wat ik daar mee ga doen (collectie of weer traden voor wat mooiers). Ook voor de Charizard binder een Charizard Ex (Obsidian Flames) gekocht NM voor de cm prijs.

Mijn jongens waren wel druk met hun Japanse kaarten traden en gingen met wat mooie kaarten naar huis ook. Mijn broertje kocht nog een mooie Charizard VSTAR (SWSH 262) voor naast zijn zelf gepullde Mewtwo VSTAR (CRZ GG44).

Enige nadeel van zo'n dag, weer veelste veel mooie kaarten gezien die ik nu ook op mijn wish list heb staan..

Inmiddels zijn mijn Bulbasaur/Ivysaur en Venusaur slabs ook binnen. Volgende doel, de Japanse Charmander Charmeleon AR Charizard SAR Set..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• dfbt
Angeloonie schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 19:48:
Zaterdag samen met mijn zoontje naar Collectorsland geweest, mijn eerste beurs voor Pokemon TCG (ok ze hadden ook wat andere meuk :+).

Ik vond het wel geslaagd, bij een paar stands heel blij geworden van gesorteerde mappen/bakken met commons/holos, waardoor ik mijn basisset van JTG nu helemaal compleet heb (alle 159). Ook veel ontbrekende varianten erbij. Iets van 30 common/reverse holo/double rares erbij.
Daarnaast toch ook maar voor wat van de full arts gegaan, en daar er 10 van gekocht. Nou ja 1tje gratis gekregen, dus 9 gekocht. Duurste was een Wailord IR van €16.

Voor de volledigecollectie zit ik nu op 288/333. Ik mis enkel nog full arts, waarvan de totaal volgens collectr €321 moet zijn. Nou dat heeft dus ff geen haast meer :+
De 43 holo's die ik nog mis moeten wel lukken, dus daar ga ik sowieso mee door.

Zoon heeft een paar Eeveelutions van de PRE set mee naar huis genomen. Paar normale en dan nog 6 Double Rares. Dacht dat we ze nu allemaal wel hadden maar missen nog de Leafeon, Flareon, Vaporeon blijkbaar. Die dure SIRs gaan we maar niet doen _O-

Al met al flink geslaagd, niet enorm veel geld uitgegeven en ik vond vooral het speuren naar kaarten & de beste deals het leukste. Voor de kleine was het misschien wat lang, die was rond 16:00 echt helemaal kapot (waren er om 11:00).
zo dan haha, 11:00 tot 16:00 is echt flink voor op een beurs. Weet niet hoe oud je zoon is, maar ik ben zelf al gaar na een uur of 3-4 :D

• dfbt
m0nk schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 22:43:
Ik was er vandaag ook met mijn zoons, broertje en neefje. Was wel leuk om even rond te lopen en wat ideeen op te doen. Trading en prijzen waren niet echt aantrekkelijk helaas. ETB's van dik 200 euro die je via CM of zelfs bij de MM etc voor minder kunt kopen. Hier en daar wel leuke deals bij shops die hun prijzen niet de laatste dagen hadden bijgewerkt. Uiteindelijk een een Japanse Zekrom Ex SIR PSA10 slab uit Black Bolt voor een scherpe prijs gekocht. Mooi kaartje, maar eens zien wat ik daar mee ga doen (collectie of weer traden voor wat mooiers). Ook voor de Charizard binder een Charizard Ex (Obsidian Flames) gekocht NM voor de cm prijs.

Mijn jongens waren wel druk met hun Japanse kaarten traden en gingen met wat mooie kaarten naar huis ook. Mijn broertje kocht nog een mooie Charizard VSTAR (SWSH 262) voor naast zijn zelf gepullde Mewtwo VSTAR (CRZ GG44).

Enige nadeel van zo'n dag, weer veelste veel mooie kaarten gezien die ik nu ook op mijn wish list heb staan..

Inmiddels zijn mijn Bulbasaur/Ivysaur en Venusaur slabs ook binnen. Volgende doel, de Japanse Charmander Charmeleon AR Charizard SAR Set..
Kaarten kopen om vervolgens te traden is vaak niet echt worth door t verlies wat je maakt met traden? of bedoel je met scherp ook echt flink scherp? 8)

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Scherp als in 30 euro onder de laatste CM verkoop. Bedoel meer, verkopen en dan weer iets mooiers terug kopen, of ruilen met een andere verzamelaar. Niet zozeer bij die veelste dure vendors.

[ Voor 4% gewijzigd door m0nk op 31-08-2026 10:59 ]

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Een nieuwe pokémon animé film volgend jaar over de TCG :P

• ChiMan
  • Nu online
Bij Dreamland kan je diverse 30th producten aanvragen.

O.a. ETB voor 80 euro per stuk.

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:13
ChiMan schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 10:42:
Bij Dreamland kan je diverse 30th producten aanvragen.

O.a. ETB voor 80 euro per stuk.
Ik kon alleen de ETB vinden op hun site. Heb mijn geluk maar eens op de proef gesteld daarmee. Dank voor de tip!

-Opsomming van allemaal apparaatjes in mijn bezit-

• Goeiedagschotel
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 08:44
pixels66 schreef op woensdag 2 september 2026 @ 09:46:
[...]

Ik kon alleen de ETB vinden op hun site. Heb mijn geluk maar eens op de proef gesteld daarmee. Dank voor de tip!
In de post op pepper staan alle links van de diverse producten, iets naar beneden scrollen vind je ze.

[ Voor 7% gewijzigd door Goeiedagschotel op 02-09-2026 09:48 ]

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04:20
pixels66 schreef op woensdag 2 september 2026 @ 09:46:
[...]

Oh zie hierboven al de verwijzing naar Pepper. Hier ook de loting, ben benieuwd!

[ Voor 67% gewijzigd door schaapiej op 02-09-2026 10:28 ]

<GoT>NightStalker

• Merik
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:00
Even een off-topic vraag, is er ook een Magic the Gathering-topic? Met de populariteit van TCG's tegenwoordig had ik die eigenlijk wel verwacht.

En pas achter gekomen dat mijn buurvrouw ook in Pokemon-kaarten doet - om extra inkomsten op te halen, niet om te spelen of verzamelen...

Ignorance is bliss

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Merik schreef op woensdag 2 september 2026 @ 10:41:
Even een off-topic vraag, is er ook een Magic the Gathering-topic? Met de populariteit van TCG's tegenwoordig had ik die eigenlijk wel verwacht.
Nee zo te zien bestaat die nog niet.
Je kan de initiator zijn :) misschien is er wel animo voor.

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Vanmiddag komt er een google forms online van CYC voor afhaaldagen 30th celebration in Naaldwijk. Geen online verkoop nog, info daarvanm volgt later zeggen ze.

Prijzen:
  • Elite Trainer Box — €79,95
  • Poster Collection — €34,95
  • Binder Collection — €59,95
  • EX Box Sylveon/Greninja — €34,95
Donderdag 17 september 2026 Vrijdag 18 september 2026 Afhalen tussen 10:00 en 17:00 uur

Binnen minuut alles weg :P

[ Voor 32% gewijzigd door m0nk op 02-09-2026 14:10 ]

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ging snel maar tbh dat formulier zit altijd met 5 minuten vol. Had hem om 13:59 ingevuld en bevestiging binnen via de mail. Ik ga donderdag langs. Wie nog meer?

• NCJ87
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18:51
Joosie200 schreef op woensdag 2 september 2026 @ 14:59:
[...]

Ging snel maar tbh dat formulier zit altijd met 5 minuten vol. Had hem om 13:59 ingevuld en bevestiging binnen via de mail. Ik ga donderdag langs. Wie nog meer?
Leuk! Voor mij te ver weg helaas, maar fijn dat het gelukt is. Prima prijzen zo te zien.

Ik heb ondertussen bij 3 lokale winkels pre-orders kunnen plaatsen, dus ik ben ondertussen voorzien van alle producten voor normale prijzen. Ik heb zelfs 4x ETB, 4x boosterbundel, 3x Ditto en 4x UPC kunnen bestellen, en daarnaast van de andere producten steeds 1 exemplaar. Dus ik mag niet klagen.
Het zou me ergens ook niks verbazen als de prijzen in de komende maanden nog fors gaan dalen ook, er is echt veel beschikbaar.
Ik ben in ieder geval blij dat ik niet voor de absurde prijzen ben gaan pre-orderen. 100 euro voor deze ETB is echt te veel. Met deze pullrates zullen de kaarten niet prijzig kunnen blijven. Ik zou in ieder geval een beetje oppassen met deze set.

• Joosie200
  • Niet online
NCJ87 schreef op woensdag 2 september 2026 @ 17:00:
[...]
Leuk! Voor mij te ver weg helaas, maar fijn dat het gelukt is. Prima prijzen zo te zien.

Ik heb ondertussen bij 3 lokale winkels pre-orders kunnen plaatsen, dus ik ben ondertussen voorzien van alle producten voor normale prijzen. Ik heb zelfs 4x ETB, 4x boosterbundel, 3x Ditto en 4x UPC kunnen bestellen, en daarnaast van de andere producten steeds 1 exemplaar. Dus ik mag niet klagen.
Dan heb je al een flinke aantal preorders staan. Kan je gerust je geluk beproeven met packs openen en wat dicht laten voor later. Ik heb naast Catch your Cards enkel nog 1 Pokemon Center etb te pakken. En gezien Smyths nu ook €80 per etb vraagt, Mediamarkt al snel €100 is het maar afwachten of ik er online bij Bol, Pocket nog tussen kom. Dus ik heb nu iig 1x etb, 1x binder, 1x Greninja en 1x Sylveon box te pakken. Is het nu nog zaak om een upc voor een normale prijs te zien te krijgen en liefst allebei. Maar dat kan nog steeds via Pokemon Center UK, Smyths, Bol.
NCJ87 schreef op woensdag 2 september 2026 @ 17:00:
Het zou me ergens ook niks verbazen als de prijzen in de komende maanden nog fors gaan dalen ook, er is echt veel beschikbaar.
Ik ben in ieder geval blij dat ik niet voor de absurde prijzen ben gaan pre-orderen. 100 euro voor deze ETB is echt te veel. Met deze pullrates zullen de kaarten niet prijzig kunnen blijven. Ik zou in ieder geval een beetje oppassen met deze set.
Gezien het prijsverloop van Celebrations (bleef gewoon 2 jaar lang vlak) en de indicatie dat er flink meer al sinds januari is geprint voor de 30th anniversary, verwacht ik dat met gemakkelijke pullrates singles niet zo duur zullen zijn en producten niet schaars. Dus ik koop nu enkel wat ik zelf wil rippen. Maar ik ga geen enorme aantallen verzamelen of heel veel geld in deze set steken.

Juist omdat ik nog weet dat je in 2023 voor 40 euro een Paldean Fates etb kon halen, Bol lange tijd 60 euro heeft aangehouden en dan zou het nu ineens €100 het nieuwe normaal zijn bij MM? Ik ben toch niet gek? Natuurlijk wil ik een gokje wagen om die Crystal Lugia of gouden Magikarp van de classic collection te zien pullen. Maar ik geef niks om die RGB rarity mews. Dan heb ik liever de future rares van Mew en Mewtwo. Mijn chase is Lapras ir, Lugia en Magikarp.

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:53
Wanneer zijn altijd die bol drops en hoe blijven jullie daarvan op de hoogte?

• SB!
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 18:07

SB!

Hebben jullie nog goede websites (van bijvoorbeeld lokale winkels) die tegen normale prijzen pre orders aannemen?

• Joosie200
  • Niet online
HansAnders07 schreef op woensdag 2 september 2026 @ 20:19:
Wanneer zijn altijd die bol drops en hoe blijven jullie daarvan op de hoogte?
Wanneer verschilt. Als de lancering van nieuwe producten op vrijdag is, kan je de klok erop gelijk zetten dat Bol donderdagochtend, de dag ervoor spullen online slingert tussen ergens 08:00 - 11:00 uur. Maar zijn producten vertraagd (laatste keer de first partner fp3) dan kan er ook een keer een drop plaats vinden willekeurig op maandag of dinsdag.

Nu hebben we 16 september als aanstaande release. Das op een woensdag. Dat wijkt af van de doorsnee vrijdag release day voor Nederland. Dus dan zou ik dinsdag 15 september bol in de gaten houden. Hoe je dat het beste doet? Er zijn tig gratis discord groepen (Dealbytes, Stockmonster, Pallet town) en betaalde groepen die je pings geven (Pallet Town All in One, tcg sniper vip , Poke legends NL met hun premium)

Meldingen dus dat of 1) iets nieuws is toegevoegd of dat 2) een link naar een product offline is gegaan. Je krijgt dan een korte melding: de etb is online voor 75 euro, klik hier om te kopen. Sommige hebben een add to cart knop: dan ga je niet naar de productpagina maar zit het artikel direct in je mandje. Maar dat werkt in mijn ervaring maar de helft van de keren. Zeker bij Bol krijg ik vaker eenhoorn pagina's met: de unicorn heeft de pagina opgegeten. Of wow slow down speedracer met een unicorn op een skateboard.

En zeker bij Bol heb je nog het issue dat ze vaker niet dan wel limieten toepassen. Dat je maar 1 etb, 1 bundel, 1 mini tin kan bestellen per account. Zit dat er niet op: dan hebben automatische checkout bots de gehele voorraad allang opgesnoept. Het is dan soms ook gewoon pech hebben. Want elke discord groep heeft makkelijk 5k tot 10k leden. Dus met jou proberen makkelijk 10k of meer mensen tegelijkertijd iets af te rekenen. Bij de laatste keer dat Bol de Prismatic etb aanbood voor 60 euro had ik hem wel in mijn mandje maar klapte hun payment server provider eruit. Kortom niemand kon achteraf betalen, Via ideal, creditcard etc.

• Joosie200
  • Niet online
SB! schreef op donderdag 3 september 2026 @ 09:19:
Hebben jullie nog goede websites (van bijvoorbeeld lokale winkels) die tegen normale prijzen pre orders aannemen?
Nee. Die heb ik niet. Na Mediamarkt, Intertoys, Dreamland heeft nu ook Smyths de prijzen omhoog geslingerd voor de 30th anniversary producten. Zij verkochten nog etb's voor 56/60 euro op release. Maar hun 30th anniversary etb kost nu €79.99. Ik ken geen specifieke speelgoedwinkel in mijn buurt die 1) aan preorders doet 2) normale prijzen vragen. Het is voor winkels een makkelijke cashcow geworden.

• Ypho
SB! schreef op donderdag 3 september 2026 @ 09:19:
Veel normale prijzen gaan vaak niet via website, zeker bij kleinere winkels. Een aantal kleine winkels waar ik actief ben doen pre-orders (als ze dat doen) via Whatsapp/Discord, voor de vaste klanten. Soms ook helemaal niet, maar geven een dag/tijd wanneer ze beginnen met verkopen in de groep.

Tip: Asmodee verstuurt de producten pas op dinsdag, het heeft dus geen zin om woensdagochtend vroeg voor de winkel te wachten. Daarbij geeft GLS nog wel eens problemen, dus levering op woensdag is voor de meeste winkels ook niet eens gegarandeerd.

• Joosie200
  • Niet online
Mochten mensen benieuwd zijn naar wat je uit 50 pakjes 30th anniversary set krijgt? Hier een Nederlandse early unboxing.
Ik vind het fijn om te weten dat je dus wel classic collection kaarten uit normale reguliere packs kunt krijgen.

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:10
Moet je 30th celebration preorderen, of is er nog een kans dat je wat packs ad hoc kan kopen in de winkel of online?

• NCJ87
Ik hoor van de drie winkels waar ik heb gepreorderd dat ze het grootste gedeelte in de pre order voor vaste klanten zetten maar ook nog wat overhouden voor vrije verkoop. Alleen is het even kijken wanneer elke winkel voorraad krijgt, vanwege levering op de dag van release zelf: waarschijnlijk zal je dus niet bij opening van de winkel meteen iets aantreffen

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wat zou een acceptabele prijs zijn voor de 30th ETB? Ik heb geen idee wat de RRP zou moeten zijn, dus lastig om te checken welke shops er ver boven gaan of welke er dichtbij blijven..

• Ypho
Angeloonie schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 15:58:
Wat zou een acceptabele prijs zijn voor de 30th ETB? Ik heb geen idee wat de RRP zou moeten zijn, dus lastig om te checken welke shops er ver boven gaan of welke er dichtbij blijven..
De "normale" prijs is 65 euro. Veel winkels zitten tussen de 70 en 95, en sommige uitschieters tot (ver over de) 100 euro.

• dfbt
de ''msrp'' de aanbevolen prijs vanuit Leverancier naar de winkels toe is 72,95 ( Bol hanteert altijd adviesprijzen) en deze prijzen zie ik vaker voorbij komen.

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ok dan sla ik de 150+ zeker over _O-

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:03
Zou ik ook zeker doen. Retail zullen ze straks voor ~80 euro aangeboden worden.

Persoonlijk ben ik erg benieuwd naar volgende week woensdag, als de release is. Het voelt een beetje nostalgisch aan, daar ik ruim 15 jaar geleden voor het laatst enthousiast voor een winkel diens openingstijd heb gestaan vanwege een release :)

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Iemand ervaring met forward2me of een andere forwarding service. Amazon UK heeft de inschrijvingen op alle 30th producten open gegooid.

https://www.amazon.co.uk/stores/Pok%C3%A9monTradingCardGame/page/05E2227E-A2B6-40E2-A453-E43161398E88

• NCJ87
m0nk schreef op woensdag 9 september 2026 @ 13:56:
Iemand ervaring met forward2me of een andere forwarding service. Amazon UK heeft de inschrijvingen op alle 30th producten open gegooid.

https://www.amazon.co.uk/stores/Pok%C3%A9monTradingCardGame/page/05E2227E-A2B6-40E2-A453-E43161398E88
Ik gebruik Atvido, meestal gaat dat goed maar blijft een risico.

Mijn ervaring met de Amazon invites is dat de kans ontzettend klein is. Ik heb vaak aangemeld en 2x een invite gehad uiteindelijk. Maar dat was dan weer voor 1 PRE tin en de moeite niet om uiteindelijk te laten versturen.
Ik vermoed dat dit systeem ook alweer kapot is gemaakt door eindeloze hoeveelheden Amazon accounts

• Joosie200
  • Niet online
m0nk schreef op woensdag 9 september 2026 @ 13:56:
Ik heb ervaring met hun invites. De kans is groter dat je een mini tin, 3 pack, 2 pack product mag kopen. Ik heb 2x een etb kunnen kopen van Black Bolt en van Ascended Heroes en voor het laatst drie weken terug de first partner series 3, geen 2 of 1. Maar ik heb geen Prismatic spc, geen 151 UPC, geen Mega Charizard UPC mogen halen via Amazon. Verder vaker een goedkope mini tin of 2 pack. En het is pas gratis verzending vanaf 35gbp + forwarder kosten. Dus alleen leuk als je toch al iets hebt liggen en kan bundelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Joosie200 op 09-09-2026 14:23 ]

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Altijd het proberen waard als extra ETB die je kan rippen. Ik heb inmiddels 1 ETB kunnen regelen via een kennis die bij een speelgoedwinkel werkt. Ben benieuwd volgende week. Leest ook echt veel verschillende verhalen over pullrates etc in deze set..

• Joosie200
  • Niet online
m0nk schreef op woensdag 9 september 2026 @ 14:29:
Altijd het proberen waard als extra ETB die je kan rippen. Ik heb inmiddels 1 ETB kunnen regelen via een kennis die bij een speelgoedwinkel werkt. Ben benieuwd volgende week. Leest ook echt veel verschillende verhalen over pullrates etc in deze set..
Oh zeker. En 45 GBP is 52 euro. Dus je kunt zelfs met €18 forwarder kosten voor 70 euro een 30th anniversary etb erbij hebben wat niet verkeerd is. Ik heb nog alleen de ophaaldag bij CyC voor elkaar. En 1 pc etb via PKC UK (geen forwarder adres) Dus ik pak alle invites mee.

Als de pullrates idd 1 op 22 packs een sir is, 1 op 10 een ir en classic collection kaarten ook voorbij komen in de normale packs wil ik best wat pakjes rippen. Want die Lapras, maushold ir is nice, ik zeg geen nee tegen Crystal Lugia, Magikarp Paldea Evolved, Pikachu / Zekrom etc. Ik geloof alleen niet in dat deze set flink gaat stijgen na release. Zeker niet als we Crown Zenith achtig pullrate mogen verwachten. Misschien pas over drie jaar nadat de set out of print raakt.

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:19
dfbt schreef op woensdag 9 september 2026 @ 08:43:
de ''msrp'' de aanbevolen prijs vanuit Leverancier naar de winkels toe is 72,95 ( Bol hanteert altijd adviesprijzen) en deze prijzen zie ik vaker voorbij komen.
Msrp... dat woord geeft mij kippenvel.
Als TCG speler heb ik deze ETBs aan 60 euro besteld bij mijn officieel speelpunt. Msrp lijkt wel een fabeltje.

Zou er een verschil zijn tussen winkels en speelpunten?

[ Voor 6% gewijzigd door Spacewide op 10-09-2026 09:32 ]

• pixels66
Spacewide schreef op donderdag 10 september 2026 @ 09:27:
[...]

Als TCG speler heb ik deze ETBs aan 60 euro besteld bij mijn officieel speelpunt. Msrp lijkt wel een fabeltje.

Er zal flink verschil zijn want ik kan ze echt nergens vinden voor 60 euro, wat ik nog leuk vind om ervoor te betalen..

• NCJ87
Om 12.00 uur komen ze online bij Pocketgames, maar dan voor 90 euro per ETB. Dat vind ik zelf te duur dus ik ga niet bestellen, maar ik verwacht dat ze binnen seconden/minuten uitverkocht zijn. De markt vindt 90 euro waarschijnlijk nog steeds okay.

• Ypho
Spacewide schreef op donderdag 10 september 2026 @ 09:27:
[...]

MSRP is er officieel niet meer, vandaar ook de quotes vermoed ik. Er is wel een onofficiele prijs vanuit de leverancier, maar dat zie je vrijwel nergens.
pixels66 schreef op donderdag 10 september 2026 @ 09:53:
[...]

Er zal flink verschil zijn want ik kan ze echt nergens vinden voor 60 euro, wat ik nog leuk vind om ervoor te betalen..
Vaak de kleine(re) winkels. Er zit bij mij in de stad ook een kleine speelgoedwinkel die normaal een ETB voor 60 verkoopt. Deze set is iets duurder inkoop, dus zal 65 zijn, maar nog betaalbaar. Dat is ook de enige winkel die "normale" prijzen hanteert in de omgeving, en daar staat bij vrijwel iedere release 's morgens vroeg al een enorme rij klanten. Het grappige is dat Intertoys ook in de stad zit, erg duur is, en daar ook gewoon een rij mensen staat heb ik van horen zeggen.

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Zo die PocketGames drop ging hard.. Misschien iets te duur maar heb maar een ETB gefixt, is mijn FOMO honger weer even gestopt.. :P Ook nog een Poster Collection gekocht. Die geef ik aan mijn zoon.

[ Voor 23% gewijzigd door m0nk op 10-09-2026 12:38 ]

• SB!
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 18:07

SB!

Ook een ETB weten te scoren bij Pocketgames. Moest continue op de knop drukken om hem in de winkelwagen te krijgen en na 10 minuten proberen zat hij erin! Heb nu in ieder geval 1 box.

• Joosie200
  • Niet online
Mooi voor jullie. Ik heb pocket links laten liggen vandaag. Ga al richting CatchYourCards volgende week. En ben van plan woensdag richting Smyths te gaan. Das voor mij voldoende.

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:04
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dySsI3NZJraaBVDTKdlseQFif8E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z47dfcxOJwGsjsumszFz8BbT.jpg?f=fotoalbum_large

• Joosie200
  • Niet online
Amai. Dat zijn nog eens nette prijzen. Heb je wel bon chance nodig om het te bemachtigen. Zeker en vast!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:04
er zijn 40 hypermarkt carrefour in Belgie dus gemiddeld 20 ETB per winkel

voor mensen die tijd heeft om op vrijdag langs te gaan lijkt het toch leuk om aan msrp prijzen te kunnen kopen

• Joosie200
  • Niet online
superchanbe schreef op zondag 13 september 2026 @ 19:19:
er zijn 40 hypermarkt carrefour in Belgie dus gemiddeld 20 ETB per winkel

voor mensen die tijd heeft om op vrijdag langs te gaan lijkt het toch leuk om aan msrp prijzen te kunnen kopen
Oh zeker. Maar dan nog met 2 etb cases zal het snel gaan verlopen. Ik stel me erop in dat je met een uur of twee vantevoren aansluiten mis zal grijpen. Als ik de filmpjes zo zie toen ze Ascended en Prismatic etb's hadden voor ook 60 euro.

Wel ziet het er naar uit dat de pullrate gunstig zal zijn. 1 op 20 voor een sir, 1 op 6/7 een ir, classic collection komt ook regelmatig voorbij in rip en ship streams. En of die rgb mews nu echt zijn of niet: die zullen zeldzaam zijn. Vind ik niet erg, ik geef niks om die art work. Heb liever de Mew en Mewtwo sirs.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik was vandaag een tijdje op de beurs Collectors Garden. Toffe beurs.

Maar was me vrij verbaasd hoe vaak ik wel niet gehoord heb dat kaarten nep waren.
Veelal jongere jochies die dan enthiousiast denken hun kaarten te kunnen ruilen en er dan achter komen dat het nep is.

Ik heb echt 4 of 5 keer die situatie naast me gehoord op verschillende plekken en ook verschillende kinderen.

Echt sneu als het onbewust is.

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:54
Ricmaniac schreef op zondag 13 september 2026 @ 20:13:
Ik was vandaag een tijdje op de beurs Collectors Garden. Toffe beurs.

Maar was me vrij verbaasd hoe vaak ik wel niet gehoord heb dat kaarten nep waren.
Veelal jongere jochies die dan enthiousiast denken hun kaarten te kunnen ruilen en er dan achter komen dat het nep is.

Ik heb echt 4 of 5 keer die situatie naast me gehoord op verschillende plekken en ook verschillende kinderen.

Echt sneu als het onbewust is.
Helaas met de komst van Ali en temu doe je daar niks aan. Mijn zoon krijgt van zijn opa ook altijd pakjes van temu/Ali. Super lief en leuk bedoeld natuurlijk en mijn zoon zelf merkt het toch niet, maar echt handig is het niet.

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Wat is nu de plek om een ETB voor 30th te fixen? :) Dochterlief vindt de Pokémon kaarten toch wel interessant en dan lijkt me dit toch wel een veilige aankoop. :)

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Niet echt een specifieke plek.. Drops in de gaten houden, releases in de gaten houden en op tijd in de rij staan..

• dfbt
Als je via rentepunten ing een mediamarkt bon koopt van 100 euro, betaal je via rentepunten 90 euro, en dan kan je woensdag 15:00 bij Mediamarkt kans hebben op een ETB van 90 euro. Denk dat t bijna de goedkoopste ETBS worden die je kan gaan vinden....

Hoe gek t ook klinkt..

• Tanuki
  • Niet online
dfbt schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 12:44:
Als je via rentepunten ing een mediamarkt bon koopt van 100 euro, betaal je via rentepunten 90 euro, en dan kan je woensdag 15:00 bij Mediamarkt kans hebben op een ETB van 90 euro. Denk dat t bijna de goedkoopste ETBS worden die je kan gaan vinden....

Hoe gek t ook klinkt..
En als het niet lukt heb je een cadeaubon van 90 euro over die je niet kunt uitgeven tenzij je een stofzuiger of zo koopt? :P

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

• dfbt
Tanuki schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 13:18:
[...]

En als het niet lukt heb je een cadeaubon van 90 euro over die je niet kunt uitgeven tenzij je een stofzuiger of zo koopt? :P
ja je kan zo bon natuurlijk kopen als je in de rij staat op je mobiel. Dat is echt binnen 1 minuut geregeld als je ING heb en genoeg rentepunten.

(edit ) als je zeker weten dat er ETBS zijn en dat jij er 1 mag kopen.

[ Voor 9% gewijzigd door dfbt op 15-09-2026 14:05 ]

• dfbt
Tanuki schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 13:18:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/1436006444498554972/1549377226363895848/mm_stock.png?ex=6aaa797c&is=6aa927fc&hm=d58b12960e39041012e3eda50f8496b814f30ac2d20cd70e58c28b052374415e&=&format=webp&quality=lossless&width=1536&height=961

Hier nog een overzicht met de voorraad per store :)

[ Voor 7% gewijzigd door dfbt op 15-09-2026 14:08 ]

• NCJ87
dfbt schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 14:04:
[...]

ja je kan zo bon natuurlijk kopen als je in de rij staat op je mobiel. Dat is echt binnen 1 minuut geregeld als je ING heb en genoeg rentepunten.

(edit ) als je zeker weten dat er ETBS zijn en dat jij er 1 mag kopen.
Ik zou het inderdaad wel even navragen voordat je koopt. Ik heb ook nog een voucher van 20 euro opgespaard met Mediamarkt punten, maar die mocht ik de laatste keer niet inzetten bij Pokemon TCG producten. Het kan zijn dat dit ook geldt voor de ING bon.

• ChiMan
  • Nu online
dfbt schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 14:07:
[...]

[Afbeelding]

Hier nog een overzicht met de voorraad per store :)
Heb je ook een overzicht van Dreamland en Intertoys? :)

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Ik heb nu in principe 2 ETB's en de rest behalve de binder en de Greninja ex box. Die wil ik nog wel ergens scoren.. Wellicht nog een derde ETB voor mijn zoon.

• ChiMan
  • Nu online
Op social media zie ik dat een aantal winkels de release vanwege leveringsproblemen naar aanstaande vrijdag heeft uitgesteld.

Grote winkels zoals MediaMarkt, Intertoys en Dreamland misschien ook?

• Spacewide
Nog mensen verlof gepakt hiervoor? Gelukkig was ik zuinig met mijn schamele 30dagen verlof dit jaar.

• Tanuki
  • Niet online
Ik heb helaas geen verlofdagen meer dit jaar. En het voelt ook een beetje als van de zotte om verlof te vragen om Pokemon kaarten te kopen. Dat zou ook prima na het werk / in het weekend moeten kunnen, zou je zeggen.

Maar goed, aan de andere kant, je leest genoeg verhalen die de indruk doen wekken dat het chaos wordt?! :p en ik kan nu ook al geen Pokémon item meer reserveren zo te zien. :(

• Ypho
Tanuki schreef op woensdag 16 september 2026 @ 06:35:
Ik heb helaas geen verlofdagen meer dit jaar. En het voelt ook een beetje als van de zotte om verlof te vragen om Pokemon kaarten te kopen.
Ik denk dat het voor de meeste van ons hier goedkoper is om 50 euro meer te betalen online, dan 2-3 uur verlof op te nemen om in de kou te gaan staan wachten :)

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Ypho schreef op woensdag 16 september 2026 @ 08:01:
[...]

Ik denk dat het voor de meeste van ons hier goedkoper is om 50 euro meer te betalen online, dan 2-3 uur verlof op te nemen om in de kou te gaan staan wachten :)
hehe ja idd, al staan mijn zoons wel in de rij bij de Intertoys, vanaf 7 uur. Staan 10 en 11 dus een ETB scoren zal nog wel gaan al vind ik de Intertoys prijzen nog wel vrij hoog. Collega van mijn vrouw staat al sinds 12 uur vannacht bij Smyths in Rotterdam in de rij. Gedurende de nacht werd de rij al vrij lang. Ik ga vandaag maar even kijken of er nog wat te scoren valt. Wellicht komt er nog een bol en CyC drop vandaag.

• NCJ87
Echt niet normaal dit, zijn die mensen in de rijen allemaal verzamelaars of vooral mensen die voor een paar tientjes winst op marktplaats gaan?

Ik ben blij dat ik vandaag gewoon moet werken, dan kan ik niet in de verleiding komen om ergens in de rij te gaan staan. Het zou dan natuurlijk wel leuk zijn als CYC of bol met een goede drop gaat komen :)

• Ypho
NCJ87 schreef op woensdag 16 september 2026 @ 08:15:
Echt niet normaal dit, zijn die mensen in de rijen allemaal verzamelaars of vooral mensen die voor een paar tientjes winst op marktplaats gaan?
Ik ben vooral benieuwd of al deze mensen weten dat er nog steeds maar 9 pakjes in een ETB zitten, maar ieder pakje nu maar 5 kaarten heeft in plaats van 10.

Er zit een stad verderop een spellenwinkel die 180 vraagt voor een etb ( 8)7), dat is dus 4 euro per kaart...

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:23
Ypho schreef op woensdag 16 september 2026 @ 08:20:
[...]

Ik ben vooral benieuwd of al deze mensen weten dat er nog steeds maar 9 pakjes in een ETB zitten, maar ieder pakje nu maar 5 kaarten heeft in plaats van 10.

Er zit een stad verderop een spellenwinkel die 180 vraagt voor een etb ( 8)7), dat is dus 4 euro per kaart...
Get rich quick. Ik hoop nog ergens wat te bemachtigen, en anders ga ik het definitief anders doen. Dan maar niet meer de lol van pakjes open maken en gewoon alleen de kaarten kopen die ik mooi vindt.

• HansAnders07
m0nk schreef op woensdag 16 september 2026 @ 08:04:
[...]

hehe ja idd, al staan mijn zoons wel in de rij bij de Intertoys, vanaf 7 uur. Staan 10 en 11 dus een ETB scoren zal nog wel gaan al vind ik de Intertoys prijzen nog wel vrij hoog. Collega van mijn vrouw staat al sinds 12 uur vannacht bij Smyths in Rotterdam in de rij. Gedurende de nacht werd de rij al vrij lang. Ik ga vandaag maar even kijken of er nog wat te scoren valt. Wellicht komt er nog een bol en CyC drop vandaag.
Ik hoorde dat de CyC drop vannacht is geweest? Rond 1 lag de site eruit en rond een uur of 3 werd een van m'n maten wakker en zat hij in een wachtrij, vlak daarna was alles uitverkocht.

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

HansAnders07 schreef op woensdag 16 september 2026 @ 09:38:
[...]

Ik hoorde dat de CyC drop vannacht is geweest? Rond 1 lag de site eruit en rond een uur of 3 werd een van m'n maten wakker en zat hij in een wachtrij, vlak daarna was alles uitverkocht.
Zeker? Ik zie niks in de stockmonster discord kwa aankondiging. Normaliter kondigen ze het altijd aan via discord en hun socials.

• HansAnders07
m0nk schreef op woensdag 16 september 2026 @ 09:41:
[...]

Zeker? Ik zie niks in de stockmonster discord kwa aankondiging. Normaliter kondigen ze het altijd aan via discord en hun socials.
Begin nu wel te twijfelen, zie het ook nergens

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ook online nergens meer op voorraad voor normale prijzen die nieuwe set, jammer! Het plezier van verzamelen gaat zo wel weg..

[ Voor 36% gewijzigd door G_Dragon op 16-09-2026 10:11 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
In een dorp in de buurt deden ze het wel slim.
Je kon de ETB kopen voor 120 euro, óf voor 60 euro maar dan haalde de verkoper het plastic eraf :+

• HansAnders07
Flapperbol schreef op woensdag 16 september 2026 @ 10:15:
In een dorp in de buurt deden ze het wel slim.
Je kon de ETB kopen voor 120 euro, óf voor 60 euro maar dan haalde de verkoper het plastic eraf :+
Dat is nog een goede deal. Hier is hij 180 met plastic, 135 zonder...

• Spacewide
Genoeg bij elkaar, kostte welliswaar een verlofdagje, maar de rest van deze dag lekker in de tuin werken. M'n gazon kan wat liefde gebruiken en al het groen moet weg.

Verder nog die Vault-X 30th 9pocket binder afwachten om het netjes te bewaren. Een volledig setje is toch weer even geleden (Crown Zenith, 151,..). Benieuwd naar jullie hitjes

[ Voor 14% gewijzigd door Spacewide op 16-09-2026 11:33 ]

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

HansAnders07 schreef op woensdag 16 september 2026 @ 09:46:
[...]

Begin nu wel te twijfelen, zie het ook nergens

Webshop tijdelijk niet bereikbaar

Wegens voorbereidingen op de Pokemon 30th Celebration drop is onze webshop tijdelijk niet bereikbaar.

Wil je op de hoogte blijven van deze drop? Join dan ons WhatsApp-kanaal voor de laatste updates.

CYC website

[ Voor 3% gewijzigd door m0nk op 16-09-2026 12:09 ]

• Zenomyscus
Ik denk dat ik deze set maar oversla. Bij Intertoys online was de ETB 99 euro en dat was online de goedkoopste prijs die ik kon vinden. In een comment hier boven lees ik dat er maar 5 kaartjes in zitten.

Toen ik instapte was een ETB 45 euro. Dus de prijs is verdubbeld en het aantal kaartjes gehalveerd. Tot slot zit er op iedere kaart een lelijk icoontje bovenop de art.

Meh.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Zenomyscus schreef op woensdag 16 september 2026 @ 13:01:
Ik denk dat ik deze set maar oversla. Bij Intertoys online was de ETB 99 euro en dat was online de goedkoopste prijs die ik kon vinden. In een comment hier boven lees ik dat er maar 5 kaartjes in zitten.

Toen ik instapte was een ETB 45 euro. Dus de prijs is verdubbeld en het aantal kaartjes gehalveerd. Tot slot zit er op iedere kaart een lelijk icoontje bovenop de art.

Meh.
5 kaartjes? Nee joh er zitten 9 pakjes kaarten in. Helaas heb ik er geen een kunnen bemachtigen omdat ik moest werken en het waarschijnlijk nu overal uitverkocht is...

• Ypho
G_Dragon schreef op woensdag 16 september 2026 @ 14:07:
[...]

5 kaartjes? Nee joh er zitten 9 pakjes kaarten in. Helaas heb ik er geen een kunnen bemachtigen omdat ik moest werken en het waarschijnlijk nu overal uitverkocht is...
5 kaartjes per booster, en inderdaad 9 packs in een ETB.

• Zenomyscus
G_Dragon schreef op woensdag 16 september 2026 @ 14:07:
[...]

Maar wel 5 kaartjes per pakje als ik het zo lees:
Ypho schreef op woensdag 16 september 2026 @ 08:20:
Als dat klopt, dan vind ik het niet de moeite waard. Sowieso vind ik meer dan een euro per kaart betalen eigenlijk teveel, vooral omdat de meeste kaarten mij niet aanspreken. Ik koop daarom steeds vaker geen pakjes maar gewoon een aantal kaarten via cardmarket. Het 'nadeel' is dat ik dan nooit dure kaarten krijg, want die koop ik niet. En die zijn soms erg mooi! Met een pakje heb je soms geluk, maar daar betaal je dus ook voor. De duurste kaart die ik zelf gekocht heb was 7 euro. Ik koop de full arts omdat ik ze mooi vind en graag naar de map kijk, niet omdat ik vermogen wil opbouwen en een dure collectie wil hebben. Daarom baal ik al een tijdje van de hype rondom pokemon kaarten. Toen ik nog boosters kocht van minder dan 5 euro per pakje was het ook leuk om wat te gokken. Ik kan het denk ik het beste omschrijven als 'de liefde is er nog, maar de lol is eraf' ofzo.

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:03
Vanmorgen vroeg naar de lokale Intertoys XL gegaan samen met mijn vriendin en wij hebben alle artikelen 1x kunnen bemachtigen op de binder na.

Kort erna mijn deel van alle artikelen gelijk nog geopend, voor ik toch écht weer terug aan het werk moest en de hitrate was prima!

Te pakken:
- Articuno IR
- Moltres IR
- Exeggutor IR
- Meowth IR
- Lapras IR
- Kommo-o IR
- Jirachi EX SIR
- Buzzwole GX classic IR

Ben benieuwd wat we vanavond uit de artikelen van mijn vriendin nog kunnen halen 8-)

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Iemand hier nog iets van Dreamland? Ik alleen de Blisterpack.

• cchristiaan
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17:43
helemaal niks

• Joosie200
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RStr_a2QilEj3AW3oNKwJGQIydA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HKKNhUsTnZzG1bnYFHn6IEWq.jpg?f=fotoalbum_large

Hier mijn hitjes na 1 tin, 1 poster, 1 two pack en 1 etb ofwel 18 packs in. Iig de twee meest derpy pikachu en de futuristic Mewtwo. Al kwamen die allebei uit de etb. De rest had weinig om handen.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik dacht dat er een regel was van 1 per klant, ik zie overal posts op Facebook dat mensen ontzettend veel hebben. Tafels vol, maar dan word die regel toch ook niet goed nageleefd?

• Zenomyscus
Joosie200 schreef op woensdag 16 september 2026 @ 17:41:
[Afbeelding]

Hier mijn hitjes na 1 tin, 1 poster, 1 two pack en 1 etb ofwel 18 packs in. Iig de twee meest derpy pikachu en de futuristic Mewtwo. Al kwamen die allebei uit de etb. De rest had weinig om handen.
Die Articuno is wel echt gaaf hoor! Jammer van de stamp erop, maar de art is prachtig weer. Mooie hits

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Uit een Greninja ex, poster en tin

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SuKbPqEwW37wd9NJd6eBdlrusxY=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/XCD1FgOgIpcRycEYMyThC3Bi.jpg?f=user_large

• pixels66
m0nk schreef op woensdag 16 september 2026 @ 16:51:
Iemand hier nog iets van Dreamland? Ik alleen de Blisterpack.
Ja ik kan de tin bestellen. Maar ik heb besloten deze serie aan me voorbij te laten gaan. Deze gekte is belachelijk. Als een stel idioten staan de mensen winkels leeg te rauzen en vervolgens elke kaart voor maximale winst verkopen. Daarbij komt dat ik de prijzen belachelijk hoog vind. Ik doe hier niet aan mee, weinig fomo hier.

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste