Ypho schreef op maandag 30 maart 2026 @ 22:16:
[...]
Zie mijn signature, dat is een Nederlands platform, haalt dagelijks prijsinfo op van Cardmarket op basis van daadwerkelijke sales. Doet Pokemon (Internationaal + JP), MTG, Lorcana, SW:Unlimited en One Piece.
Ik ben wat kaarten er in aan het zetten, maar het valt mij op dat de site / search af en toe er helemaal mee op houdt. Daarbij zit het weergeven van waarde van je totale collectie achter het premium plan.
Ook de waardes die naast individuele kaarten staan zijn... anders dan op cardmarket (sowieso varieert card market natuurlijk tussen een min en max). Helaas heb ik behoorlijk wat Nederlandstalige first edition, maar ook die staan niet echt in de websites
Ik heb even m'n eerste pagina kaarten er in gezet en kom uit op verdomd hoge waardes, een base set pikachu zou al voor €9,75 gaan, of een onbeschadigde, non-graded Dark Blastoise voor €15, of een Pikachu first movie promo voor €18
Nog niet te spreken over een base foil Venusaur of een Aerodactyl pre-release, of first edition Articuno (wel NL...)...
Het is te veel om 1 voor 1 te verkopen in een winkel, maar deze hoeveelheid valt ook weer onder bulk.
Wilde gok, 151 + trainers, meerdere sets (tot Basic tot Rocket), ik gok zo'n 400 kaarten
AntraXxX schreef op maandag 30 maart 2026 @ 19:32:
[...]
Collectr (app) is degene die ik gebruik, je kunt er zowel Pokemon als MtG in bijhouden. Denk er wel aan om je valuta op € te zetten.
Prijsdata wordt van o.a. TCGplayer, Ebay en Cardmarket gehaald.
Die lijkt wat beter te werken. De foto/scan optie is fantastisch. Zit sterk te overwegen om de Pro voor een maandje te nemen zodat ik alle kaarten iig in kan voeren. Wel een nadeel, ik zat te zoeken naar mogelijke extra kosten voordat ik de app installeerde, maar dat staat weer nergens, niet op de website, niet in de Play app store.
Alleen heb ik ook een Japanse Pikachu Neo Genisis (dubbele witte sterretje), die herkent ie alleen weer niet als de juiste Japanse, of ik kan alleen de Engelse variant vinden bij de search.
[
Voor 38% gewijzigd door
DropjesLover op 05-04-2026 13:21
]