Het grote Pokémon TCG topic

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:

  • Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:53

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

dfbt schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 01:09:
hoop wel dat je 70 euro hebt betaald. Perfect order is 1 vd (minst gewilde sets) in iedereens ogen en niemand komt er vanaf. Boosterboxen kan je al voor 180-185 euro scoren. Dan kan je weer voor 5 euro per pack rippen.
Ja klopt 71 ja. Begreep dat het al de mindere was.
Maar was de enige die zowat soms te koop is waar ik snel genoeg bij kon zijn :P

Kiddo's samen met mij pas net deze hobby begonnen dus nu gewoon leuk om af en toe een pakje open te maken samen.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH


  • Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:53

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Mooie stapel kaarten gekregen van een vriend zijn zoontje.. Die spaart al meerdere jaren en had een "trashpile" waar hij niks mee doet. heb 700 kaarten van hem overgenomen :P Kunnen me kids mooi mee beginnen. Net alles een beetje doorgespit en zit echt best veel moois tussen. Niet qua waarde natuurlijk maar om de dex mee te kunnen gaan vullen :)

Leuk zo'n begin. Merk dat ik zelf ook heel enthiousiast ben geworden haha. Nou hopen dat ze het ook echt leuk vinden ipv dat ze het alleen denken te willen en het niet na een week voorbij is :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH


  • llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-06 12:48
Ricmaniac schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 03:01:
[...]

Ja klopt 71 ja. Begreep dat het al de mindere was.
Maar was de enige die zowat soms te koop is waar ik snel genoeg bij kon zijn :P

Kiddo's samen met mij pas net deze hobby begonnen dus nu gewoon leuk om af en toe een pakje open te maken samen.
Ik kon er ook nog 1 scoren voor 65,- maar kan ze hier niet meer in de winkel vinden. Heb nog 1 over die gooi ik gewoon op zolder en vergeten🤣. PO set inmiddels compleet.

hoe gaat dit te werk straks met de nieuwe set? Kan je deze ergens voor redelijke prijs pre-orderen? Of op goed geluk bij een winkel ergens aanschaffen?

  • Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
llovesoccerx7 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 11:50:
[...]

hoe gaat dit te werk straks met de nieuwe set? Kan je deze ergens voor redelijke prijs pre-orderen? Of op goed geluk bij een winkel ergens aanschaffen?
Chaos Rising komt vrijdag komende week uit. Preorders zijn er al geweest voor deze set bij pocket games, catch your cards en andere tcg shops. Je moet nu hopen dat Bol donderdag ochtend 21 mei ergens tussen 08:00 - 12:00 de elite trainer box, booster bundle online gooit met limiet. Zodat je voor normale prijzen kan bestellen en die vrijdag meteen bezorgd worden.

Helaas heeft Bol er een handje van om alles online te zetten zonder limiet. First partner doosjes verkochten zij pas wat een week geleden, terwijl we al drie weken na de release dag zitten. En ze waren beschikbaar zonder limiet. Kortom alles ging naar bots.

  • llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-06 12:48
Joosie200 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:51:
[...]

Chaos Rising komt vrijdag komende week uit. Preorders zijn er al geweest voor deze set bij pocket games, catch your cards en andere tcg shops. Je moet nu hopen dat Bol donderdag ochtend 21 mei ergens tussen 08:00 - 12:00 de elite trainer box, booster bundle online gooit met limiet. Zodat je voor normale prijzen kan bestellen en die vrijdag meteen bezorgd worden.

Helaas heeft Bol er een handje van om alles online te zetten zonder limiet. First partner doosjes verkochten zij pas wat een week geleden, terwijl we al drie weken na de release dag zitten. En ze waren beschikbaar zonder limiet. Kortom alles ging naar bots.
Dan weet ik dat voor de volgende keer. Waar kan ik de “normale” market prijzen vinden van bundles en etbs etc? Zodat ik dit kan vergelijken.

Bol had laatste wel op wat artikelen een limiet.

  • Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:53

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Afgelopen paar uur bezig geweest met de kiddo’s voor het sorteren van die hele bulk per set :D

was een erg leuke bezigheid en begon er zelf gewoon ook helemaal van te glunderen haha de nostalgie sloeg hard toe.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c9jLeHF6GkerhzWZccqmuAkholU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tHUCzmbMfADQpmomx5OCUHJz.jpg?f=fotoalbum_large


ben nog aan het twijfelen hoe ik wil gaan collecten. Idee is gewoon een pokedex eigenlijk.. wat wat “makkelijker” is denk ik gezien we zo laat instappen ipv een specifieke set maarja je hebt zo veel kaarten van dezelfde Pokémon uit verschillende sets.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH


  • llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-06 12:48
Ricmaniac schreef op zondag 17 mei 2026 @ 15:12:
Afgelopen paar uur bezig geweest met de kiddo’s voor het sorteren van die hele bulk per set :D

was een erg leuke bezigheid en begon er zelf gewoon ook helemaal van te glunderen haha de nostalgie sloeg hard toe.

[Afbeelding]


ben nog aan het twijfelen hoe ik wil gaan collecten. Idee is gewoon een pokedex eigenlijk wat “makkelijker” is denk ik gezien we zo laat instappen ipv een specifieke set maarja je hebt zo veel kaarten van dezelfde Pokémon uit verschillende sets.
Dat doe ik ook op dit moment. Lekker pokedex maken dat hoeft niet mega duur te zijn. Ik heb er nu 706 pokemons in zitten. Sets wordt al aardig duur omdat er dure kaarten meestal in zitten helaas..

  • Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
llovesoccerx7 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 14:51:
[...]

Dan weet ik dat voor de volgende keer. Waar kan ik de “normale” market prijzen vinden van bundles en etbs etc? Zodat ik dit kan vergelijken.

Bol had laatste wel op wat artikelen een limiet.
Normaal gesproken zijn de manufactory retail advies prijzen / door fabrikant aangeraden prijzen

Een booster bundle van 6 pakjes: Bol en Smyths vraagt 36 tot 40 euro. Anderen tussen de 45-60 euro.

Een elite trainer box met 9 pakjes, promo kaart, sleeves, dobbelsteen: bol/Smyths vraagt vaak 59,99 euro. Anderen zoals Dreamland / Pocketgames 69, 99 euro en Mediamarkt / Intertoys en anderen 79,99+.

Een mini tin: haal je bij Bol, Smyths, Dreamland, Bruna, Primera vaak voor 12,99 euro. Intertoys / Top1toys 14,99 euro. Reseller als nedgame/gamerparadize vaak meteen het dubbele.

Dus ja het kan nogal uitmaken waar je iets kan kopen op de release dag of vooruit kan preorderen.

  • FriXion
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:41
Ricmaniac schreef op zondag 17 mei 2026 @ 15:12:
Afgelopen paar uur bezig geweest met de kiddo’s voor het sorteren van die hele bulk per set :D

was een erg leuke bezigheid en begon er zelf gewoon ook helemaal van te glunderen haha de nostalgie sloeg hard toe.

[Afbeelding]


ben nog aan het twijfelen hoe ik wil gaan collecten. Idee is gewoon een pokedex eigenlijk.. wat wat “makkelijker” is denk ik gezien we zo laat instappen ipv een specifieke set maarja je hebt zo veel kaarten van dezelfde Pokémon uit verschillende sets.
Het kostte wat tijd maar ik heb gewoon van elke Pokémon (ik ga voorlopig maar t/m 151) gekeken welke kaart uit alle sets ik het mooist vind en die heb ik in een Excelsheet gezet met Cardmarket prijs en serienaam. Ik zet elke maand een vast bedrag opzij en eens in de zoveel tijd bestel ik dan kaarten uit de Excelsheet. Zodra er een nieuwe set uit komt vergelijk ik die kaarten met de keuzes in de Excelsheet en als een nieuwe set een mooiere kaart heeft vervang ik die in de Excelsheet.

  • llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-06 12:48
Wat vinden jullie van Japans? De vrouw vindt packs open het leukst maar goed… Japans is nog een keer betaalbaar. En voor mijn pokedex is het wat makkelijker om een dure erin te doen.

  • schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-06 12:26
(jarig!)
Joosie200 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:51:
[...]

Chaos Rising komt vrijdag komende week uit. Preorders zijn er al geweest voor deze set bij pocket games, catch your cards en andere tcg shops. Je moet nu hopen dat Bol donderdag ochtend 21 mei ergens tussen 08:00 - 12:00 de elite trainer box, booster bundle online gooit met limiet. Zodat je voor normale prijzen kan bestellen en die vrijdag meteen bezorgd worden.

Helaas heeft Bol er een handje van om alles online te zetten zonder limiet. First partner doosjes verkochten zij pas wat een week geleden, terwijl we al drie weken na de release dag zitten. En ze waren beschikbaar zonder limiet. Kortom alles ging naar bots.
Limiet hebben ze er vandaag in ieder geval weer op zitten. Max 2 op o.a. First Partner. Toch weer iets meer kans om iets te bestellen, zal bij Chaos Rising dan ook wel weer zijn verwacht ik

<GoT>NightStalker


  • Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
schaapiej schreef op maandag 18 mei 2026 @ 13:35:
[...]

Limiet hebben ze er vandaag in ieder geval weer op zitten. Max 2 op o.a. First Partner. Toch weer iets meer kans om iets te bestellen, zal bij Chaos Rising dan ook wel weer zijn verwacht ik
Maar weer geen limiet op de posters. En first partner ben ik misgelopen. Gek hé dat je na een daily meeting even koffie haalt. Ben je eens 5min afk dropt Bol de first partner.

  • llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-06 12:48
Joosie200 schreef op maandag 18 mei 2026 @ 13:41:
[...]

Maar weer geen limiet op de posters. En first partner ben ik misgelopen. Gek hé dat je na een daily meeting even koffie haalt. Ben je eens 5min afk dropt Bol de first partner.
Hoe bedoel je zit de hele dag op bol of?🤣

die Zygarde prem box is ook al van 54,- naar 71,- gegaan op bol🤷🏻‍♂️

[ Voor 10% gewijzigd door llovesoccerx7 op 18-05-2026 14:11 ]


  • schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-06 12:26
(jarig!)
Joosie200 schreef op maandag 18 mei 2026 @ 13:41:
[...]

Maar weer geen limiet op de posters. En first partner ben ik misgelopen. Gek hé dat je na een daily meeting even koffie haalt. Ben je eens 5min afk dropt Bol de first partner.
Wat bijzonder dat ze dat per product laten verschillen... ik had geen koffie pauze en nog wel 2 FP boxjes kunnen kopen. @llovesoccerx7 andere verkoper dan Bol zelf? Anders zijn ze wel ineens flink omhoog gegaan ja!

<GoT>NightStalker


  • Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
llovesoccerx7 schreef op maandag 18 mei 2026 @ 14:10:
[...]

Hoe bedoel je zit de hele dag op bol of?🤣

die Zygarde prem box is ook al van 54,- naar 71,- gegaan op bol🤷🏻‍♂️
Ehm nee. Ik zit een keer niet aan mijn mobiel gekluisterd en ik mis Bol. Dat bedoel ik. Je moet bij Bol opletten op de verkoper. Ze staan ook derde verkopers toe. Bol hanteert adviesprijzen.

  • llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-06 12:48
Joosie200 schreef op maandag 18 mei 2026 @ 15:03:
[...]

Ehm nee. Ik zit een keer niet aan mijn mobiel gekluisterd en ik mis Bol. Dat bedoel ik. Je moet bij Bol opletten op de verkoper. Ze staan ook derde verkopers toe. Bol hanteert adviesprijzen.
Ah ik zag het net dat er vanmorgen een drop was vandaar de hype. Helaas ook niet mee gekregen. Maar begreep dat Bol wel vaker wat dropt. En was inderdaad een andere partij had er te snel over heen gelezen.

[ Voor 7% gewijzigd door llovesoccerx7 op 18-05-2026 15:51 ]


  • llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-06 12:48
Iemand ervaring met TCGpower.nl? Japans booster box van PO. In de sale voor 59,- of is dat te mooi om waard te zijn.

  • Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-06 20:38
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 20:50:
Iemand ervaring met TCGpower.nl? Japans booster box van PO. In de sale voor 59,- of is dat te mooi om waard te zijn.
Die nihil zero box? Heeft zelfs 52 gestaan bij launch. Deze webshop ziet er wel betrouwbaar uit. Je kan altijd verder onderzoek doen via een VAT / BTW nummer.

[ Voor 10% gewijzigd door Spacewide op 19-05-2026 20:55 ]


  • Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/quI6ezLf_qlcFgOW6EYuxBN_tdg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3mutFYMC9IDzkKeCiXCwxkip.jpg?f=fotoalbum_large Zo open je je laatste 15 Ninja spinner pakjes uit Japan en zo tref je de Greninja aan in het laatste pakje. Als Chaos Rising mij weinig geeft in de etb, dan heb je nog de Japanse set als back-up.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_d6JpWahUKzG-zjfbOZ1sYR9SWE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sku2qAKO8SyXGsgjzlAWWezY.jpg?f=fotoalbum_large En het staat mooi op een rijtje. Froakie, Frogadier en Mega Greninja.

  • Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:53

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Joosie200 schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 19:28:


[Afbeelding] En het staat mooi op een rijtje. Froakie, Frogadier en Mega Greninja.
Greninja is awesome!

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH


  • Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-06 20:38
Heel leuke evolutie. Het kan wel eens zijn dat Bol webshop dadelijk Chaos Rising te koop zet.

Gisteren heb ik een Perfect order bundltje opengetrokken en 5 pakjes weggegeven. Uit het laatste pakje pullde ik Clefairy POR 094. Goeie karma kan dus :P

[ Voor 24% gewijzigd door Spacewide op 21-05-2026 09:11 ]


  • Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:53

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Spacewide schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 09:09:
[...]

Heel leuke evolutie. Het kan wel eens zijn dat Bol webshop dadelijk Chaos Rising te koop zet.

Gisteren heb ik een Perfect order bundltje opengetrokken en 5 pakjes weggegeven. Uit het laatste pakje pullde ik Clefairy POR 094. Goeie karma kan dus :P
Pff had hem in me winkelwagen. klikte op afrekenen en toen crashde bol.
en als ik nu F5 is me winkelwagen leeg

[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 21-05-2026 09:33 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH


  • Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-06 20:38
Ricmaniac schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 09:32:
[...]

Pff had hem in me winkelwagen. klikte op afrekenen en toen crashde bol.
en als ik nu F5 is me winkelwagen leeg
Ik wilde mijn bericht eigenlijk al verwijderen :+

Het leven is aan de rappen

  • Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Bol was aan het trippen vanochtend. En ook rond 10:45 tot 11:15. Etb kreeg ik voor de tweede keer niet afgerekend en in mijn mandje. De booster bundle wel maar er kwam een betaal error. Sindsdien zie ik bij de bundel: om het eerlijk te houden beperken we het aantal tot 2. Alsof ik wel besteld heb.

De halve en hele booster box zijn wel gelukt. En hoe verliep het bij jullie?

  • Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:26
Joosie200 schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 11:32:
Bol was aan het trippen vanochtend. En ook rond 10:45 tot 11:15. Etb kreeg ik voor de tweede keer niet afgerekend en in mijn mandje. De booster bundle wel maar er kwam een betaal error. Sindsdien zie ik bij de bundel: om het eerlijk te houden beperken we het aantal tot 2. Alsof ik wel besteld heb.

De halve en hele booster box zijn wel gelukt. En hoe verliep het bij jullie?
Helaas niet gelukt. Ik spaar alleen ETB's en werd bij afrekenen elke keer uit mijn winkelmand gegooid. Nu maar even wat diverse sites in de gaten houden waar ze voor "normale" prijzen worden verkocht.

  • Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-06 20:38
Joosie200 schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 11:32:
Bol was aan het trippen vanochtend. En ook rond 10:45 tot 11:15. Etb kreeg ik voor de tweede keer niet afgerekend en in mijn mandje. De booster bundle wel maar er kwam een betaal error. Sindsdien zie ik bij de bundel: om het eerlijk te houden beperken we het aantal tot 2. Alsof ik wel besteld heb.

De halve en hele booster box zijn wel gelukt. En hoe verliep het bij jullie?
Ging goed bij de 2de poging en ik kijk uit naar die Charmeleon cosmos promo.

Weet je of checklanes later uitkomen? Ik open graag checklanes omdat er vaak een leuk kaartje bijzit.


Op nl.pepper.com postte iemand een mooi overzicht met alle linkjes. Handig.

[ Voor 6% gewijzigd door Spacewide op 21-05-2026 12:46 ]


  • pokéfan
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 09:44
Nyazzin schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 12:11:
[...]

Helaas niet gelukt. Ik spaar alleen ETB's en werd bij afrekenen elke keer uit mijn winkelmand gegooid. Nu maar even wat diverse sites in de gaten houden waar ze voor "normale" prijzen worden verkocht.
Wil je delen welke sites ze voor normale prijzen verkopen?

Ik heb geen idee waar ik moet zorken.

  • Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-06 20:38
pokéfan schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 18:23:
[...]

Wil je delen welke sites ze voor normale prijzen verkopen?

Ik heb geen idee waar ik moet zorken.
Catchyourcards, pocketgames, tcgviert, games island,

  • llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-06 12:48
Vanmiddag 1 CRI ETB kunnen bemachtigen beter iets dan niets dan maar🤷🏻‍♂️

  • cas90
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-06 06:07
Ik heb vandaag bij bol helaas alleen de booster bundel weten te bemachtigen...

Dit is de eerste release die ik zo mee maak, zouden ze morgen nog iets droppen?

  • Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-06 20:38
cas90 schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 21:57:
Ik heb vandaag bij bol helaas alleen de booster bundel weten te bemachtigen...

Dit is de eerste release die ik zo mee maak, zouden ze morgen nog iets droppen?
Meestal is dat op donderdag ochtend, maar alles kan natuurlijk.

Morgen ochtend kan je ook aanschuiven bij Dreamland, Mediamarkt, Carrefour (BE),...

Deze nacht om 24u kan Dreamland NL online droppen en 10 minuten later Bij Mediamarkt NL.


Genoeg opties :)

  • Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:53

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

cas90 schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 21:57:
Ik heb vandaag bij bol helaas alleen de booster bundel weten te bemachtigen...
Helaas alleen... ik en meerdere die ik ken hebben niks kunnen krijgen haha.
Voor mij ook de eerste keer en zat er helemaal klaar voor omdat ik greninja super dik vind en wil die box gewoon graag open maken... maar helaas :9

Maargoed, je zou toch denken gezien die nog lange tijd in print zal zijn dat het toch wel moet lukken komende maanden om er gewoon normaal 1 te kunnen kopen.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH


  • Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:53

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

2 3-pack-blisters kunnen kopen van Chaos Rising :)
Hopelijk komt het gewoon dit weekend binnen kan ik met beide kids 1 open maken :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EUO9BM9zhwUKTC1rJZXjYxqyO2o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VEnpPRgnoCj5pwTvsSrYRm4m.png?f=fotoalbum_large

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH


  • Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:53

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Yay ETB bij intertoys gescoord 😀 echt insane mazzel. Me dochter wilde mee en rende vooruit naar de rij omdat ze zei “straks hebben ze niet genoeg” en toevallig hebben wij letterlijk de laatste ticket gekregen. Mensen achter ons hebben pech

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH


  • ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:46
Ricmaniac schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 10:03:
Yay ETB bij intertoys gescoord 😀 echt insane mazzel. Me dochter wilde mee en rende vooruit naar de rij omdat ze zei “straks hebben ze niet genoeg” en toevallig hebben wij letterlijk de laatste ticket gekregen. Mensen achter ons hebben pech
:)

Hoe duur zijn de ETB bij Intetoys?

Bij Dreamland waren ze 80 euro per stuk.

  • Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Fijne releasedag iedereen. Ben benieuwd hoeveel Greninja's of Chinccino's of andere sirs er gepulld gaan worden. Mijn pocket games bestelling is vertraagd omdat de 3 pack blister niet op tijd binnen was. Maar ik krijg wel mijn halve en hele booster box van Bol binnen.

  • Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:53

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ChiMan schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 10:27:
[...]

:)

Hoe duur zijn de ETB bij Intetoys?

Bij Dreamland waren ze 80 euro per stuk.
Intertoys was ook 80. Heel veel shops zijn 80 zie ik. Dat vond ik wel jammer gezien bol.com 60€ was.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH


  • HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-06 12:03
80 is mooi. Ik ben er hier een paar voor 110 tegen gekomen. Intertoys eigenlijk vergeten te checken 😂

  • Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-06 10:51

Ypho

Allround Nerd

Gisteren mis gegrepen bij Bol, maar vandaag eentje via de lokale spellenwinkel kunnen krijgen voor 60 euro, met een Froakie IR en M Dragalge ex SIR daarin.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android


  • Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
De halve booster box en hele booster box kwamen weer eens ingedeukt en met kapotte seal aan. De BB doe ik retour. De halve bb heb ik met korting kunnen openen, 18 packs later: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZFHHDvgrbvz_jFkteAlctzh9_9M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J7sx5lWL20qVchY4XM0sOLYM.jpg?f=fotoalbum_large wie wil er een Metang (dubbel) ruilen en heeft een Tauros of een Ampharos ir dubbel?

  • llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-06 12:48
Hebben bepalende winkels vaste dagen voor vracht/restock wat zover bekend is om is te kijken of er voorraad is?

  • ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:46
Ricmaniac schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 11:31:
[...]

Intertoys was ook 80. Heel veel shops zijn 80 zie ik. Dat vond ik wel jammer gezien bol.com 60€ was.
Blijf het opmerkelijk vinden dat winkels hun eigen prijzen mogen hanteren.

  • llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-06 12:48
2 prismatic etbs aangeschaft bij TCGkingdom mooi voor de collectie! Nog aanraders voor cases ETBs?

[ Voor 18% gewijzigd door llovesoccerx7 op 23-05-2026 21:42 ]


  • Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-06 20:38
llovesoccerx7 schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 21:30:
2 prismatic etbs aangeschaft bij TCGkingdom mooi voor de collectie! Nog aanraders voor cases ETBs?
Een Pokemon Center ETB van Surging Spraks. Shinji Kanda arts 🔥

  • llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-06 12:48
Spacewide schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 23:20:
[...]

Een Pokemon Center ETB van Surging Spraks. Shinji Kanda arts 🔥
Ik bedoel van die acryl cases zijn dat toch?

  • Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:53

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vandaag voor het eerst naar een beurs geweest. Deze was in nijkerk en man wat was dit super leuk om eens mee te maken :D Maar ook een partij pittig om al die mooie kaarten te zien die dan gewoon veeels te duur zijn (voor mij) om te kopen haha.

Was wel erg leuk voor me kiddo's.. meerdere keren kwamen er wat mensen naar ons toe of ze het leuk vonden om dit en dat te hebben enzo. Echt mega aardig en zij vonden dat natuurlijk geweldig :)
In totaal met 200-250 kaarten naar huis gegaan.

Van te voren ging ik er heen met het idee om misschien nog wat Chaos Rising aan te schaffen maar ze vroegen over het algemeen daar wel gelijk een hoofdprijs wat ik gewoon zonde vind gezien ik 1 ETB afgelopen vrijdag voor 15-30 euro minder kon scoren dan dat mensen hem daar aanboden. Dus dat uiteindelijk niet gedaan.

Maar ik ga dit jaar nog wel vaker naar deze tcg events :) was een geslaagd uitje.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH


  • Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-06 20:38
Ricmaniac schreef op zondag 24 mei 2026 @ 20:21:
Vandaag voor het eerst naar een beurs geweest. Deze was in nijkerk en man wat was dit super leuk om eens mee te maken :D Maar ook een partij pittig om al die mooie kaarten te zien die dan gewoon veeels te duur zijn (voor mij) om te kopen haha.

Was wel erg leuk voor me kiddo's.. meerdere keren kwamen er wat mensen naar ons toe of ze het leuk vonden om dit en dat te hebben enzo. Echt mega aardig en zij vonden dat natuurlijk geweldig :)
In totaal met 200-250 kaarten naar huis gegaan.

Van te voren ging ik er heen met het idee om misschien nog wat Chaos Rising aan te schaffen maar ze vroegen over het algemeen daar wel gelijk een hoofdprijs wat ik gewoon zonde vind gezien ik 1 ETB afgelopen vrijdag voor 15-30 euro minder kon scoren dan dat mensen hem daar aanboden. Dus dat uiteindelijk niet gedaan.

Maar ik ga dit jaar nog wel vaker naar deze tcg events :) was een geslaagd uitje.
Showcase je kaarten maar eens :D

Vandaag met m'n dochtertje gestart met het uitknippen van placeholders (1025) voor onze pokedex binder(s). Zou jij een grote of 3 aparte binders kiezen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VkYlEq15F_O4E6l_oU6t-rm3PCA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RYO57DaNaa62PeqrvcsdRpMm.jpg?f=fotoalbum_large

Bron placeholders: https://pokedexchallenge.com/en/pokedex-placeholders

  • Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:53

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Spacewide schreef op maandag 25 mei 2026 @ 13:14:
[...]

Showcase je kaarten maar eens :D

Vandaag met m'n dochtertje gestart met het uitknippen van placeholders (1025) voor onze pokedex binder(s). Zou jij een grote of 3 aparte binders kiezen?

[Afbeelding]

Bron placeholders: https://pokedexchallenge.com/en/pokedex-placeholders
Toevallig wilde ik hetzelfde doen met die placeholders inderdaad :)

Ik ga voor 1 grote binder. Je hebt zo’n vault X XL van 40ish euro met 1080 slots. Dus past het allemaal in 1 binder :)

Maar ik mag die binder niet kopen want willen ze voor vaderdag geven 😂😂

Wahah door mijn dochters hand kan je het niet zien maar heeft hier op die foto die ik poste dezelfde pyama aan als die van jou toen we met die kaarten bezig waren :P

[ Voor 10% gewijzigd door Ricmaniac op 25-05-2026 13:36 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH


  • Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-06 20:38
Ricmaniac schreef op maandag 25 mei 2026 @ 13:21:
[...]

Toevallig wilde ik hetzelfde doen met die placeholders inderdaad :)

Ik ga voor 1 grote binder. Je hebt zo’n vault X XL van 40ish euro met 1080 slots. Dus past het allemaal in 1 binder :)

Maar ik mag die binder niet kopen want willen ze voor vaderdag geven 😂😂

Wahah door mijn dochters hand kan je het niet zien maar heeft hier op die foto die ik poste dezelfde pyama aan als die van jou toen we met die kaarten bezig waren :P
Haha dat is een grappig toeval 😂. Die sponzen pyjama's zijn een succes hier.

Bedankt voor je Vault X tip! Eens opzoeken zodat we naar de volgende stap kunnen. 💯

  • Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-06 10:51

Ypho

Allround Nerd

Spacewide schreef op maandag 25 mei 2026 @ 13:14:
[...]

Showcase je kaarten maar eens :D

Vandaag met m'n dochtertje gestart met het uitknippen van placeholders (1025) voor onze pokedex binder(s). Zou jij een grote of 3 aparte binders kiezen?

[Afbeelding]

Bron placeholders: https://pokedexchallenge.com/en/pokedex-placeholders
Mijn zoontje heeft 3 of 4 binders voor z’n pokedex. Dat is een stuk handzamer en lichter te behappen dan zo’n groot ding.

Daar komt bij: 1080 slots gaat nu wellicht passen (als je ook de alolan/galarian versies doet wordt het krap). Maar volgend jaar komt wind/waves uit, en daarmee een 10e generatie. Dan zal 1080 waarschijnlijk niet meer voldoende zijn.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android


  • Jozias
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 08:43
Ik ben 2 weken geleden ook weer begonnen met het oppakken van de hobby. Zelfde doel als hierboven: de hele pokedex vol krijgen. Ik heb via Temu een binder besteld met 1280 vakken, met het idee om voorlopig nog even genoeg te hebben aan 1 binder (wel een flinke unit overigens haha).

Daarnaast heb ik ook een kleinere binder van Vaultx om de hitjes in te hebben. De kick van het openen van een pakje en hopen op een mooie kaart blijft toch geniaal!

  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Na al heel lang geen kaarten en sets gekocht te hebben, kon ik deze twee niet laten liggen op de markt;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p3Euki39ez-rWQDmfdQ-Di6FF_w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hSgSzoqZbA11UcC11zAoTtRN.jpg?f=fotoalbum_large

Ben heel blij om te zien dat dit soort kwaliteit weer meer terugkomt!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:53

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wat ik wel een beetje jammer vind van al die sets is al die "secret" cards.. dan is het een set van 89 kaarten ofzo maar heb je er bijv 30 extra die over dat nummer heen gaat.

De kaarten zijn dik hoor en dat vind ik best tof maar net als nu met die Greninja bijv. 1 van me favorieten pokemon maar dan zitten er 3 verschillende in die Chaos Rising set :P en dan nog de gold card natuurlijk.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NWhGI0bGmt_e4sjVbCZqMIy1IJk=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/KrQWiPGAPZElSF2U1ZPRHcdC.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3gNJIq_rSuW6LUBjQz2s2RnINjE=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/tzjDBGYagXTITOEh9M6F8wjZ.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mS5vUd2OhMArXyu6zeS25EYYIcA=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/y0mafr886ymYjixot2PgPnUT.png?f=fotoalbum_tile

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH


  • CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:08
Ricmaniac schreef op maandag 25 mei 2026 @ 21:24:
Wat ik wel een beetje jammer vind van al die sets is al die "secret" cards.. dan is het een set van 89 kaarten ofzo maar heb je er bijv 30 extra die over dat nummer heen gaat.

De kaarten zijn dik hoor en dat vind ik best tof maar net als nu met die Greninja bijv. 1 van me favorieten pokemon maar dan zitten er 3 verschillende in die Chaos Rising set :P en dan nog de gold card natuurlijk.
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Die kaarten zijn zeker mooi, al is het steeds lastiger om alles compleet te krijgen zo. Al neig ik steeds meer naar enkel de kaarten kopen die ik echt mooi vind. En dan graded. Dan kan je een beetje kaarten opsporen en zoeken en hoef ik ook niet in de rij voor ETB's, boosters en packs. Dat was toch leuker voorheen, gewoon af en toe een pakje kopen.

Overigens spelen jullie weleens? Ik niet meer, ook geen Magic the gathering meer. En daar is het toch allemaal begonnen met het spelletje. Misschien op de een of andere manier weer eens oppakken.
* en het is mijn favorieten en geen me ;)

  • Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-06 10:51

Ypho

Allround Nerd

CornermanNL schreef op maandag 25 mei 2026 @ 21:44:
[...]

Die kaarten zijn zeker mooi, al is het steeds lastiger om alles compleet te krijgen zo. Al neig ik steeds meer naar enkel de kaarten kopen die ik echt mooi vind. En dan graded. Dan kan je een beetje kaarten opsporen en zoeken en hoef ik ook niet in de rij voor ETB's, boosters en packs. Dat was toch leuker voorheen, gewoon af en toe een pakje kopen.

Overigens spelen jullie weleens? Ik niet meer, ook geen Magic the gathering meer. En daar is het toch allemaal begonnen met het spelletje. Misschien op de een of andere manier weer eens oppakken.
* en het is mijn favorieten en geen me ;)
Ik begon ~30 jaar geleden met het spel. Heeft bij mij een hele tijd stil gelegen. Ik ben op een gegeven moment MTG gaan spelen, want dat was uitdagender. Uiteindelijk 5-6 jaar geleden Pokemon weer gaan spelen met mijn zoon, voor hem was MTG toen te lastig door het vele Engels, en was Pokemon beter te begrijpen.

Voordeel is dat Pokemon een stuk goedkoper is om te spelen dan MTG, zeker omdat verzamelaars en "verzamelaars" vooral de secret rare kaarten willen. Als je als speler de normale ex-kaarten speelt, kost het geen drol :)

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android


  • Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:53

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik was begonnen met die TCG Live game op de PC/Mobile :P
Maar nooit in het echt gespeeld nee. Vroeger ook niet.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH


  • schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-06 12:26
(jarig!)
Spacewide schreef op maandag 25 mei 2026 @ 13:14:
[...]

Showcase je kaarten maar eens :D

Vandaag met m'n dochtertje gestart met het uitknippen van placeholders (1025) voor onze pokedex binder(s). Zou jij een grote of 3 aparte binders kiezen?

[Afbeelding]

Bron placeholders: https://pokedexchallenge.com/en/pokedex-placeholders
Ik ben voor aparte binders gegaan met het oog op de toekomst. Zodra Gen10 komt heb je misschien in die ene grote map weer net te weinig ruimte en moet je alsnog een een extra map kopen. Heb van Nemesis EX de 12 pocket binders (480 kaarten per map) nu 3x dus voor nu meer dan genoeg ruimte voor Gen10 en ook Gen11 gaat nog wel passen. Ben wel voor de simpele Pokédex versie gegaan; van elk beest gewoon één kaart ongeacht hoeveel varianten er van zijn. Dus voor nu 1025 plekjes nodig

<GoT>NightStalker


  • Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-06 20:38
schaapiej schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 08:05:
[...]

Ik ben voor aparte binders gegaan met het oog op de toekomst. Zodra Gen10 komt heb je misschien in die ene grote map weer net te weinig ruimte en moet je alsnog een een extra map kopen. Heb van Nemesis EX de 12 pocket binders (480 kaarten per map) nu 3x dus voor nu meer dan genoeg ruimte voor Gen10 en ook Gen11 gaat nog wel passen. Ben wel voor de simpele Pokédex versie gegaan; van elk beest gewoon één kaart ongeacht hoeveel varianten er van zijn. Dus voor nu 1025 plekjes nodig
Inderdaad goeie tip. Wij gaan het ook zo doen waarschijnlijk. We hebben alle placeholders uitgeknipt en gaan die Megas en Gigantamax niet verzamelen, dan hoeven we niet alles op te schuiven als er weer wat nieuws uitkomt. Ik heb nog enkele CardStacks 480 pocket binders liggen, dan zullen we die maar eens beginnen te vullen :9

  • Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:53

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Hierdoor zit ik nu ook in de twijfel inderdaad haha :P Nog steeds lijkt me 1 map met alle pokemon cool maar de kans dat het er overheen gaat met Gen 10 is heel groot omdat er meestal met een generatie toch wel 80+ bijkomen. en de vrije slots zijn nu maar 60 ofzo dan

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH


  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Eindelijk weer een beurs op fatsoenlijke afstand, nu even kijken of het gaat lukken om heen te gaan want het is best kort dag aangekondigd :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uk_apIVLDCtqQOfo87BuVVVl91U=/x800/filters:strip_exif()/f/image/8zShypcZLzKq2kOLI0UXS3Ec.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door G_Dragon op 28-05-2026 22:52 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:53

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

G_Dragon schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 22:50:
Eindelijk weer een beurs op fatsoenlijke afstand, nu even kijken of het gaat lukken om heen te gaan want het is best kort dag aangekondigd :)

[Afbeelding]
Maar anderhalf uur rijden.. die skip ik 8)7

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH


  • beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:43

beuker19

Killerbeuker is so OP

G_Dragon schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 22:50:
Eindelijk weer een beurs op fatsoenlijke afstand, nu even kijken of het gaat lukken om heen te gaan want het is best kort dag aangekondigd :)

[Afbeelding]
Valt wel mee toch ik weet ongeveer al een half jaar dat deze beurs er aan komt maar kom wel uit Hoogeveen zelf.

Word voor mij en mijn 2 tieners de eerste TCG beurs die we gaan bezoeken en kijk er best wel naar uit.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG


  • Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
G_Dragon schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 22:50:
Eindelijk weer een beurs op fatsoenlijke afstand, nu even kijken of het gaat lukken om heen te gaan want het is best kort dag aangekondigd :)

[Afbeelding]
Ik had er willen staan met een kraampje. Maar als de organisatie pas 48 uur vantevoren reageert op een ingezonden formulier van twee maanden terug heb ik zelf al iets anders gevonden. Dit weekend naar Scheemda. Eens zien hoe die beurs is.

  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Ricmaniac schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 00:03:
[...]

Maar anderhalf uur rijden.. die skip ik 8)7
Anderhalf uur? Het is voor de verandering weer een keer maar 35 minuten rijden voor ons :). Vaak zijn die beurzen veel te ver weg..


beuker19 schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 12:44:
[...]

Valt wel mee toch ik weet ongeveer al een half jaar dat deze beurs er aan komt maar kom wel uit Hoogeveen zelf.

Word voor mij en mijn 2 tieners de eerste TCG beurs die we gaan bezoeken en kijk er best wel naar uit.
Dan heb ik hem zelf dus heel laat ontdekt, excuus mijn fout. Waarom heb je het hier niet gedeeeld? :p


Joosie200 schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 12:47:
[...]

Ik had er willen staan met een kraampje. Maar als de organisatie pas 48 uur vantevoren reageert op een ingezonden formulier van twee maanden terug heb ik zelf al iets anders gevonden. Dit weekend naar Scheemda. Eens zien hoe die beurs is.
Oh wat jammer dat ze pas zo laat reageren, als je naar deze in Hoogeveen was gegaan hadden we wel kunnen meeten. Ik ga thuis ook nog even overleggen of wij ook daadwerkelijk heengaan :)

[ Voor 68% gewijzigd door G_Dragon op 29-05-2026 12:51 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Voor meer beurzen de komende maanden en dergelijke is pokeradar.nl een handige site. Daar stond die in Hoogeveen ook al even op. Verder is het ongelijk verdeeld. Weinig in het Noorden/Oosten, meeste toch wel in de randstad of zuiden.

  • beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:43

beuker19

Killerbeuker is so OP

G_Dragon schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 12:49:
[...]


Dan heb ik hem zelf dus heel laat ontdekt, excuus mijn fout. Waarom heb je het hier niet gedeeeld? :p


Nou omdat ik dit topic pas een week of 2 volg.

Ik ben net zelf pas begonnen en heb vorige week pas mijn eigen binder gekocht.

Wel veel packs geopend met mijn jongste zoontje in het verleden dus hij heeft al een leuke collectie en mijn dochter spaart ze ook pas sinds een paar maanden.

Daarom vond ik het nu tijd om zelf ook maar is te beginnen aangezien ik de meeste games en series wel heb gespeeld en bekeken alleen wel slecht qua timing :-(

Dat is wel heel erg jammer trouwens omdat je ''vroeger'' gewoon naar de winkel kon en een ETB scoren voor 55 euro maar die tijden zijn helaas voorbij.

Ik ben zelf van plan om een binder te maken met kaarten op volgorde van wanneer ze verschijn in de serie en de MC ze ook daad werkelijk ziet op tv of in het echt.

dat geeft mij ook mooi een kans om alles nog eens rustig te bekijken :)

[ Voor 22% gewijzigd door beuker19 op 29-05-2026 14:52 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG


  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
beuker19 schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 14:46:
[...]

Nou omdat ik dit topic pas een week of 2 volg.

Ik ben net zelf pas begonnen en heb vorige week pas mijn eigen binder gekocht.

Wel veel packs geopend met mijn jongste zoontje in het verleden dus hij heeft al een leuke collectie en mijn dochter spaart ze ook pas sinds een paar maanden.

Daarom vond ik het nu tijd om zelf ook maar is te beginnen aangezien ik de meeste games en series wel heb gespeeld en bekeken alleen wel slecht qua timing :-(

Dat is wel heel erg jammer trouwens omdat je ''vroeger'' gewoon naar de winkel kon en een ETB scoren voor 55 euro maar die tijden zijn helaas voorbij.

Ik ben zelf van plan om een binder te maken met kaarten op volgorde van wanneer ze verschijn in de serie en de MC ze ook daad werkelijk ziet op tv of in het echt.

dat geeft mij ook mooi een kans om alles nog eens rustig te bekijken :)
Dat verklaard een hele hoop, schiet me ook net te binnen dat jij mij toen via dm om tips vroeg. Had niet zo snel gezien dat jij dat was :p

Ja de hele markt ligt een beetje op zijn gat, ik onze vaste verkoper ook al een bericht gedaan omdat mijn zwager de nieuwste sets wil. Maar hun zijn ook echt niet te spreken over de huidige markt, het is flink kapot gemaakt door al scalpers.. Hopelijk hersteld zich dit ooit weer, maar ik vrees dat ik dit antwoord al zelf weet.

Trouwens we zouden kunnen meeten met iedereen die naar die beurs gaat, als wij zelf ook heengaan. Weet niet of dit een leuk idee is?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-06 12:48
Ik ga binnenkort naar de beurs van Hoogeveen. Daar kan ik lopends heen mooi om de hoek dit keer🤣


Ik wil een binder gaan beginnen met de 4 seizoenen IRs maar enig idee hoe ik specifieke thema van pokemons kan vinden?

[ Voor 39% gewijzigd door llovesoccerx7 op 01-06-2026 04:54 ]


  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 15:09

Nielless

Born at a very young age.

Hoop dat er hier iets te krijgen gaat zijn.. :-( Zal wel weer gescalpt worden

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™


  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Nielless schreef op maandag 1 juni 2026 @ 15:49:
[...]

Hoop dat er hier iets te krijgen gaat zijn.. :-( Zal wel weer gescalpt worden
Ik ben bang dat ik het antwoord al weet, maar zou deze set wel heel graag willen gaan sparen :).

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Eindelijk wat meer informatie. Die dertig pikachu gaan leuk worden om te verzamelen. Maar mijn chase gaat die Lapras kaart zijn. Lapras, Psyduck en Spheal in één is te cute.

  • Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:53

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dat zou een super leuke set zijn om te sparen idd maar ik weet nu al hoe het gaat straks :P kan dat maar beter uit me hoofd zitten en me kiddo's uberhaupt niet laten zien hahah

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH


  • Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:53

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Die Lapras is idd wel hele dikke artwork!
Mijn chase zal mocht het toch lukken Greninja zijn :D ondanks dat we nu net een Greninja hebben moet deze als favo pokémon toch wel in de binder komen toch :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ityqVtHI76f8B2AlcPHiQfx30o4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/AbSXxxeBojKYFWM820Bi7K6t.png?f=user_large

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH


  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Wij hebben tickets gekocht voor aankomende zondag, even een dagje met z'n tweetjes eruit. Gaan er nog meer mensen heen?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-06 12:48
G_Dragon schreef op maandag 1 juni 2026 @ 21:21:
Wij hebben tickets gekocht voor aankomende zondag, even een dagje met z'n tweetjes eruit. Gaan er nog meer mensen heen?
Welke?

  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Deze

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mrFMyn1K0wVjmrQyVfHWCmNKfWs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/AOjhhp9WDjFXPrM7vYZRUaMu.avif?f=fotoalbum_large

Zie mijn bericht eerder in dit onderwerp..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-06 12:48
G_Dragon schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 20:02:
[...]


Deze

[Afbeelding]

Zie mijn bericht eerder in dit onderwerp..
Zeker, ik ga ochtends heen en nog even einde van de middag! Ik woon zelf in Hoogeveen dus ideaal keer niet ver rijden. _/-\o_


Iemand een site waar je all IR kaarten kan vinden? Ik zoek even wat themed kaarten. En zojuist de pre-order gedaan op de nieuwe set in juli <3!

[ Voor 9% gewijzigd door llovesoccerx7 op 02-06-2026 23:33 ]


  • beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:43

beuker19

Killerbeuker is so OP

G_Dragon schreef op maandag 1 juni 2026 @ 21:21:
Wij hebben tickets gekocht voor aankomende zondag, even een dagje met z'n tweetjes eruit. Gaan er nog meer mensen heen?
Ik ga ook met de kinderen en voor ons ook een thuiswedstrijd.

Wij gaan ook zo vroeg mogelijk heen maar met welk doel weet ik nog niet want ben a.s. vrijdag jarig maar verwacht een mix van losse kaarten en hopelijk een paar boxen voor een mooi bedrag te scoren.

Verder heel erg blij met de aangekondigde 30 set want wil heel erg graag die magikarp dus hopelijk is die straks ook voor een wat minder pijnlijk bedrag te krijgen.

[ Voor 14% gewijzigd door beuker19 op 03-06-2026 10:31 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG


  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
@llovesoccerx7 @beuker19 oh leuk! Wij willen er ook om 10 uur al zijn, kleine tip; Koop de kaarten online. Want dan kan je vaak een lange rij voorbij lopen, dat was toen bij een gamebeurs in Hoogeveen ook zo.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-06 12:48
beuker19 schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 10:29:
[...]

Ik ga ook met de kinderen en voor ons ook een thuiswedstrijd.

Wij gaan ook zo vroeg mogelijk heen maar met welk doel weet ik nog niet want ben a.s. vrijdag jarig maar verwacht een mix van losse kaarten en hopelijk een paar boxen voor een mooi bedrag te scoren.

Verder heel erg blij met de aangekondigde 30 set want wil heel erg graag die magikarp dus hopelijk is die straks ook voor een wat minder pijnlijk bedrag te krijgen.
Het is daar vaak wel duurder..
G_Dragon schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 12:10:
@llovesoccerx7 @beuker19 oh leuk! Wij willen er ook om 10 uur al zijn, kleine tip; Koop de kaarten online. Want dan kan je vaak een lange rij voorbij lopen, dat was toen bij een gamebeurs in Hoogeveen ook zo.
Ik ook vaak in het begin is het erg druk iedereen wil er gelijk bij zijn🤣

  • AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:27
Mooie Espeon + Umbreon 30th ann. promo’s zeg!

https://www.reddit.com/r/PokemonTCG/comments/1tylhum/confirmed_they_are_promos/


Nog meer kans om de set te kunnen scoren in september. :+

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.


  • Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-06 20:38
AntraXxX schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 21:26:
Mooie Espeon + Umbreon 30th ann. promo’s zeg!

https://www.reddit.com/r/PokemonTCG/comments/1tylhum/confirmed_they_are_promos/


Nog meer kans om de set te kunnen scoren in september. :+
Dat wordt weer een lang toiletbezoek op donderdag ochtend. Ik dacht dat ze het jaar van Eevee al vergeten waren met al die Pikachu kaartjes in de set van 30 jaar bestaan.

  • Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:53

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Probeerde zo'n nieuwe minitin te kopen vandaag. paar winkels afgeweest maar helaas. Meerdere hadden hem niet meer of niet binnen gekregen :'(

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH


  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
@llovesoccerx7 @beuker19 zijn jullie er al?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Wij zijn flink geslaagd op de beurs en hebben nu bijna Silver Tempest compleet :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MTfv9y1GePHcxleNnYSV6fb2vB0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uGkXdDFQwoFh6wyhl2uyvFpe.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X2dv5wmT9gYDoUGUbOr5NiQizN8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E6WscWcUnYI42Za9M0lfuik5.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xuWHgxU7goFE6qUHPL63HvL13Gc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Nh1ipKLHksEUv3CEu5duQw55.jpg?f=fotoalbum_tile

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-06 12:48
Hé, ja sorry. Was er om half 11 en in de middag nog even. Mooie kaarten heb je gescoord.

Ik heb besloten om mijn collectie in het Japans te doen. Scheelt aardig wat geld vergeleken met Engels en op dit moment moet de hobby wel leuk blijven🤣

[ Voor 30% gewijzigd door llovesoccerx7 op 07-06-2026 20:06 ]


  • Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14:51
G_Dragon schreef op zondag 7 juni 2026 @ 14:57:
Wij zijn flink geslaagd op de beurs en hebben nu bijna Silver Tempest compleet :)

[Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding]
Jezus die Rayquaza VMAX...

Die ligt hier in mijn map ooit zelf gepulled uit pakje. 250euro 'ineens' Het is dat ik prijzen niet track maar het wordt zóveel waard tegenwoordig

  • beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:43

beuker19

Killerbeuker is so OP

Ik kon helaas door omstandigheden niet gaan maar mijn zoon en dochter zijn wel geweest en hebben een geslaagde dag gehad en zijn beiden redelijk gelaagd al kwam mijn zoon uiteindelijk wel thuis met een pakje die naar alle waarschijnlijkheid gereseald was dus dat was wat minder.

Ze hebben voor mij nog wel Spearow IR, Pinsir IR (Jap) en Mr. Mine IR (jap) kunnen scoren dus daar ben ik wel tevreden over en nu kijken waar de volgende beurs is zodat ik eindelijk een x mee kan.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG


  • llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-06 12:48
Ik wil graag mijn favo pokemon in een eerste slab voor mijzelf kopen. Probleem is op de beurzen dat ik geen idee heb als de verkoop prijs redelijk is of niet. Waar checken jullie de prijzen Ebay?

  • AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:27
llovesoccerx7 schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 20:04:
Ik wil graag mijn favo pokemon in een eerste slab voor mijzelf kopen. Probleem is op de beurzen dat ik geen idee heb als de verkoop prijs redelijk is of niet. Waar checken jullie de prijzen Ebay?
Cardmarket.com (grootste ruilkaarten markt in Europa)

Welke slab heb je in gedachten en welke grade? Hou er rekening mee dat (tegenwoordig) de prijs van een 10 vs. een 9 erg inflated kan zijn.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.


  • llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-06 12:48
AntraXxX schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 20:41:
[...]

Cardmarket.com (grootste ruilkaarten markt in Europa)

Welke slab heb je in gedachten en welke grade? Hou er rekening mee dat (tegenwoordig) de prijs van een 10 vs. een 9 erg inflated kan zijn.
Oh ik wist niet dat CM ook met slang kon. Ik zal eens kijken. Entei.

  • rickhaha
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-06 23:22
Aschtra schreef op zondag 7 juni 2026 @ 20:43:
[...]

Jezus die Rayquaza VMAX...

Die ligt hier in mijn map ooit zelf gepulled uit pakje. 250euro 'ineens' Het is dat ik prijzen niet track maar het wordt zóveel waard tegenwoordig
Ik zit door jouw berichtje weer eens prijzen te kijken, ooit een bubble mew uit een tin in de uitverkoop van 12,50 gepulled :o ik schrik een beetje van de prijzen.

  • llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-06 12:48
AntraXxX schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 20:41:
[...]

Cardmarket.com (grootste ruilkaarten markt in Europa)

Welke slab heb je in gedachten en welke grade? Hou er rekening mee dat (tegenwoordig) de prijs van een 10 vs. een 9 erg inflated kan zijn.
Klopt nu het staat inderdaad bij de bijschrijving is er ook een handige manier om dit eruit te filteren?

  • AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:27
llovesoccerx7 schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 23:25:
[...]

Klopt nu het staat inderdaad bij de bijschrijving is er ook een handige manier om dit eruit te filteren?
Nee helaas, je zult het moeten doen met de tekstuele beschrijving / of toegevoegde foto's checken.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.


  • Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:53

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Speciaal bakje ge-3d print om de kaarten te scannen :P
Legt je telefoon er op en schuift 1 voor 1 de kaarten er in, in het opvang bakje.

Maar gaan maar eens beginnen aan het inventariseren / digitaliseren wat ik inmiddels heb :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N3VDJeeg24wjXLl0SGilAqe9llA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/vmoadWUA0rfN5tc7CZvbRCfx.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 41% gewijzigd door Ricmaniac op 13-06-2026 09:49 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH


  • llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-06 12:48
AntraXxX schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 09:34:
[...]

Nee helaas, je zult het moeten doen met de tekstuele beschrijving / of toegevoegde foto's checken.
Ik zie het ja. Vandaag SIR Meowth gepulled in het Japans. Wordt nog niet veel aangeboden op CM. Wat is wijsheid gewoon lekker in de binder?

[ Voor 29% gewijzigd door llovesoccerx7 op 13-06-2026 00:07 ]


  • Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-06 20:38
Ricmaniac schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 10:31:
Speciaal bakje ge-3d print om de kaarten te scannen :P
Legt je telefoon er op en schuift 1 voor 1 de kaarten er in, in het opvang bakje.

Maar gaan maar eens beginnen aan het inventariseren / digitaliseren wat ik inmiddels heb :)
Welke app gebruik je daarvoor? Bij collectr zijn de resultaten regelmatig verkeerd hier.

  • Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:53

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Spacewide schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 02:15:
[...]

Welke app gebruik je daarvoor? Bij collectr zijn de resultaten regelmatig verkeerd hier.
Dex

Kost wel geld als je de scanfunctie wilt gebruiken maar dat heb ik even 1 maand gedaan om alles er in te knallen (4€)

[ Voor 19% gewijzigd door Ricmaniac op 13-06-2026 09:50 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH


  • Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:53

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vanmiddag een korte stop bij intertoys gehad want wilde nog een 2e ETB er bij en was toevallig in de buurt.
Tot mijn verbazing hadden ze ineens best wat stock. En er lag ook nog een Ascended Heroes collection box tussen :) Die kon ik toen ook niet weer staan om te halen.

En nog wat kleinere producten die ik tof vond om te hebben vanwege de promo's.

Daarna eenmaal thuis met weer 4 nieuwe producten dacht ik eigenlijk: damn.. begin ik miss een scalper te worden :+

Maar nee deze gaan we gewoon gezellig met de kiddo's openmaken en hopen de collectie uit te breiden :D

Duim voor mijn golden Greninja

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste