Als jij degene bent met Armarouge dan doe je het goed toch
(Ik heb echt 0 kennis van het kaartspel sorry)
(Ik heb echt 0 kennis van het kaartspel sorry)
Mooie kaartjes! Met hele mooie artworks!Joosie200 schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 15:18:
@rickhaha en heb je nog wat leuks uit die tins gehaald? Ik heb er nu 2 van elk geopend en van geen enkele een echte hit.
Ik heb net mijn inzending van november vorig jaar terug. Zeven maanden heeft het geduurd terwijl januari eerder terug was. Een paar leuke en een minder leuke grade.
[Afbeelding]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Absoluut. En toch ga ik die Pikachu met PSA 8 opnieuw insturen. Ben blij met de Greninja, Magikarp en Pikachu in PSA 10. En Kingdra in 9 kan gebeuren. Ik heb ze in elk geval sequential terug.
Nice! Hoeveel is zo een Pikachu van Gogh waard? Zit er aan te denken om er ook 1 te kopen.Joosie200 schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 15:18:
@rickhaha en heb je nog wat leuks uit die tins gehaald? Ik heb er nu 2 van elk geopend en van geen enkele een echte hit.
Ik heb net mijn inzending van november vorig jaar terug. Zeven maanden heeft het geduurd terwijl januari eerder terug was. Een paar leuke en een minder leuke grade.
[Afbeelding]
Wil je een graded of maakt dat niet uit? Op CM beginnen ze bij 200€ en gisteren op de beurs zag ik een PSA 9 voor 275€ liggen.frG schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 22:23:
[...]
Nice! Hoeveel is zo een Pikachu van Gogh waard? Zit er aan te denken om er ook 1 te kopen.
[ Voor 6% gewijzigd door Tosti55 op 30-06-2025 13:45 ]
Jammer van die 8. Mag ik vragen wat je voor die complete grading betaald hebt? En voor die felt hats in het bijzonder?Joosie200 schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 15:18:
[Afbeelding]
Voor grading begin je met het betalen van het standaard bedrag wat een middle man als Flash-Cards, Flevocards of Cardshop Rijnsburg je rekent. 30 euro is nu de grading fee.GustavSan schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 17:26:
[...]
Jammer van die 8. Mag ik vragen wat je voor die complete grading betaald hebt? En voor die felt hats in het bijzonder?
Ik heb nog nooit wat gegrade maar ben het aan het overwegen....
Tegen mij hadden ze het over 3/4 maanden. Alleen als ik naar de zendingen op de website kijk, dan zie je dat er nog van februari een deel in het grading proces zit. Ik zie vanzelf wel wanneer ik ze binnenkrijg.Spacewide schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 21:02:
@GadgetJunkPhone Leuke submission. Over welk termijn spreken ze tegenwoordig?
[ Voor 45% gewijzigd door Joosie200 op 16-07-2025 21:26 ]
Wat fijn dat het alsnog binnen is gekomen! Bizar hoe die de wereld over is gegaan en uiteindelijk gelukkig toch nog wel goed op z’n plek is gekomen 😀Joosie200 schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 21:24:
Mooie inzending @GadgetJunkPhone
Zelf ga ik mijn PSA inzending via Flash-Cards terug krijgen die ik halverwege februari had ingestuurd. Met daarin de Lugia alt art van Silver Tempest, Cassiopeia SIR van Shrouded Fable, gold star Greninja en Umbreon. Dus ik ben benieuwd.
Verder is mijn pakketje met Journey Together pc etb's eindelijk binnen. En die heeft idd een detour gemaakt in Montreal, Canada. Er zat een Canadees sticker op. @NCJ87
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[ Voor 23% gewijzigd door Mog op 18-07-2025 12:32 ]
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
[ Voor 7% gewijzigd door AntraXxX op 20-07-2025 02:22 ]
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Ik verkoop zelf sinds kort op cardmarket en bevalt eigenlijk wel prima. Wel even opletten met verpakken ivm het gewicht. Gaat toch al gauw boven de 20gram voor 1 enkele kaart. Bulk uploaden neemt wel even wat tijd in beslag. Maar is een goede manier om reviews op te bouwen.Salv schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 11:32:
Naast een pull van een Umbreon heb ik hier en daar nog eens wat doosjes gekocht en hier en daar nog wel een leuke pull gekregen en vraag ik mij af hoe men hier om gaat met hun sellable items.
Hebben vele van jullie een cardmarket account? Het ruilen op beurzen bij vendoren tegen 80% kan ik mij nog wel wat bij indenken maar bv het verkopen tegen 70% daar loop je toch behoorlijk wat geld mis soms?
En wanneer stoppen jullie kaarten in sleeves en of topleader / card savers? Doen jullie dat vanaf bepaalde waardes? Of elke IR/SIR in een sleeve / toploader? Of gaan de bulk holo / pokeball / masterball ook in sleeves?
En dan nog het graden, daar heb ik hier al wel wat over gelezen om een aantal winkels al tussenpersoon te kunnen gebruiken. Maar doen jullie ook iets van pre graden? Wanneer bepaal je of je kaart laat graden? En in de huidige economie en verwerkingstijd nog steeds PSA king? Of wijken sommige van jullie ook uit naar andere graders?
Ik heb bv onderstaande uit de pakjes gehaald;
Umbreon ex
Squirtle
Alolan Exeggutor ex
Blastoise ex
Hop's Zacian ex
Daarbij zie je dat voor de meeste als je op bv een PSA 9 uit gaat komen het niet veel scheelt met een ungraded card maar bij een PSA10 og BGS9.5 / black label gaan de prijzen natuurlijk behoorlijk omhoog. Sturen jullie ze ook op wanneer je minimaal een 9 verwacht? Het lijkt mij een lastige keuze wanneer je welke stap onderneemt namelijk.
Cardmarket is de way to go, die afzeterij op beurzen van 70% en mensen die dat accepteren.. tja ieder het zijne.Salv schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 11:32:
Naast een pull van een Umbreon heb ik hier en daar nog eens wat doosjes gekocht en hier en daar nog wel een leuke pull gekregen en vraag ik mij af hoe men hier om gaat met hun sellable items.
Hebben vele van jullie een cardmarket account? Het ruilen op beurzen bij vendoren tegen 80% kan ik mij nog wel wat bij indenken maar bv het verkopen tegen 70% daar loop je toch behoorlijk wat geld mis soms?
En wanneer stoppen jullie kaarten in sleeves en of topleader / card savers? Doen jullie dat vanaf bepaalde waardes? Of elke IR/SIR in een sleeve / toploader? Of gaan de bulk holo / pokeball / masterball ook in sleeves?
En dan nog het graden, daar heb ik hier al wel wat over gelezen om een aantal winkels al tussenpersoon te kunnen gebruiken. Maar doen jullie ook iets van pre graden? Wanneer bepaal je of je kaart laat graden? En in de huidige economie en verwerkingstijd nog steeds PSA king? Of wijken sommige van jullie ook uit naar andere graders?
Ik heb bv onderstaande uit de pakjes gehaald;
Umbreon ex
Squirtle
Alolan Exeggutor ex
Blastoise ex
Hop's Zacian ex
Daarbij zie je dat voor de meeste als je op bv een PSA 9 uit gaat komen het niet veel scheelt met een ungraded card maar bij een PSA10 og BGS9.5 / black label gaan de prijzen natuurlijk behoorlijk omhoog. Sturen jullie ze ook op wanneer je minimaal een 9 verwacht? Het lijkt mij een lastige keuze wanneer je welke stap onderneemt namelijk.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Ik weet niet zeker of ik hier een link mag delen van de mods, maar ik zit sinds een paar weken in een Discord-channel dat ik erg kan aanraden.Blue_blade_3 schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:43:
Hoi allemaal!
Misschien zit ik helemaal verkeerd hier maar weten jullie wat de beste manier is om voorraad bij winkels in de gaten te houden? Ik heb tot nu toe nog niets van de Black en White set via winkels weten te krijgen.
Aangezien ik een Alternate Art Pokedex aan het verzamelen ben wil ik deze set graag compleet maken. Hopelijk kunnen jullie ervaringen mij verder helpen!
Dit is heel fijn dank.je!😁GadgetJunkPhone schreef op zondag 27 juli 2025 @ 23:05:
[...]
Ik weet niet zeker of ik hier een link mag delen van de mods, maar ik zit sinds een paar weken in een Discord-channel dat ik erg kan aanraden.
In dat channel krijg je een melding zodra er weer voorraad online komt bij een winkel (je moet er soms wel snel bij zijn). Er zit een fijne community achter, en er zijn geen paywalls om toegang te krijgen tot de stocknotificaties. De bots checken websites in Nederland, België en Duitsland, en iedereen heeft daar toegang toe.
Je kunt er ook je pulls delen en gezellig chatten met anderen.
https://discord.com/invite/jWskJAgbYs
Als ik zoek naar de sleeve's wat zijn de afmetingen van de perfect fit sleeve? Ik had middels Amazon een pakket van 1000 stuks van Ultra Pro maar hierin heeft de kaart nog wel iets van beweeg ruimte hoesjes voor verzamelkaarten van Ultra Pro met de afmetingen ca. 67 mm x 92 mm.AntraXxX schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 23:38:
[...]
Cardmarket is de way to go, die afzeterij op beurzen van 70% en mensen die dat accepteren.. tja ieder het zijne.
Verder gebruik ik voor kaarten die potentieel gegrade gaan worden een zogenaamde penny sleeve en semi rigid cardholder. Wat in mijn binders gaat krijgt een pro fit sleeve en ook de meeste bulk holo kaarten (zoals de Ex’en, full art trainers etc.) krijgen een pro fit sleeve.
De bulk holo (idem reverse) heb ik in een grote sorteerdoos (zoiets: https://www.tcgpokemon.nl...storage-box-4000-kaarten/) met tabs op alfabetische volgorde.
Dit álles zet ik in m’n Collectr portfolio, zo kwam ik er deze week zodoende toevallig achter dat ik een bepaalde Ace Spec die ik als bulk beschouwde zo’n €10 waard was. Had er zelfs 3 van, en eentje is mooi via Cardmarket onderweg naar Spanje nu lol.
Qua grading bedrijf is inderdaad PSA king (of je moet een Beckett black label of CGC pristine hebben). Ik hou ook vast aan PSA omdat een wirwar aan verschillende slabs in m’n frame ook niet uitziet.
Mocht ik opnieuw moeten beginnen met het verzamelen van slabs dan zou ik voor TAG gaan, imo de mooists uitziende slabs.
Pre graden zou ik even via wat Youtube over inlezen. Maar als je inderdaad niet denkt bij modern dat het een áárdige kans op een 10 krijgt moet je het achterwege als je doel verkopen is. Dit omdat idd de PSA 9 waarde vaak in de buurt ligt van de raw waarde.
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Ultra Pro Fit Sleeves van 64 x 89mm heb ik, deze: https://www.bazaarofmagic...sleeves-100-stuks/9004358Salv schreef op maandag 28 juli 2025 @ 11:03:
[...]
Als ik zoek naar de sleeve's wat zijn de afmetingen van de perfect fit sleeve? Ik had middels Amazon een pakket van 1000 stuks van Ultra Pro maar hierin heeft de kaart nog wel iets van beweeg ruimte hoesjes voor verzamelkaarten van Ultra Pro met de afmetingen ca. 67 mm x 92 mm.
Kom nog andere sleeves tegen met 65mm x 88mm zal dat het verschil zijn voor de perfect fit in de binder? Met de huidige sleeves gaat het ook prima in de binder maar in de toploader hebben ze nog wel iets van beweeg ruimte.
Ik verkoop nu ongeveer een maand via cardmarket. (doe zowel verkopen als kopen).pokéfan schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 10:00:
Ik ben net aangemeld hier, maar lees wel al wat langer mee.
Mijn interesse in Pikémon werd destijds gewekt door de celebrations serie , daarna een tijdje niets en vanaf de prismatic serie ben ik weer wat gaan kopen.
Maar echt een sserie bij elkaar sparen lukt niet.
Misschien Journey together.
Dus nu zou ik wel wat willen verkopen, ik heb een account op cardmarket aangemaakt, dat las ik hier.
Maar ik kom er niet heel goed uit. Alles is in het engels.
Hebben jullie ervaring met verkopen en versturen?
Ik stuur een PM.Rotinomm schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 12:30:
[...]
Ik verkoop nu ongeveer een maand via cardmarket. (doe zowel verkopen als kopen).
Heel eenvoudig, al je kaartjes er op zetten. Enkel kaarten met een prijs hoger dan 1 euro kunnen een foto toegevoegd krijgen.
Iemand plaatst een bestelling, daarna betaald diegene (kan soms paar dagen duren), dan pas versturen.
Dan moet je aangeven dat je het verstuurd hebt. Voor kleine bedragen krijg je dan meteen je geld, anders pas als koper bevestigd heeft dat die het ontvangen heeft.
Als je nog meer info en of vragen hebt, mag je altijd een PM sturen.
[ Voor 1% gewijzigd door pokéfan op 31-07-2025 16:42 . Reden: Aanpassing ]
Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North
Hele mooie vondst. Staat van de kaarten zien er ook goed uit volgens mij als ik de foto's mag geloven.ScreamGT schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 13:35:
Mijn vrouw heeft thuis twee mappen liggen met kaarten. Enig idee wat dit vandaag de dag waard is? Wij zijn er namelijk totaal niet in thuis.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[ Voor 2% gewijzigd door Nyazzin op 16-08-2025 16:50 . Reden: extra ]
[ Voor 4% gewijzigd door AntraXxX op 16-08-2025 17:12 ]
Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North
Geen probleem, gelukkig heb je het niet bij het oud papier gegooid 🤡ScreamGT schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 17:34:
Thanks @Nyazzin en @AntraXxX ,
Nooit verwacht dat het zoveel waard zou zijnZal eens wat meer gaan zoeken via Cardmarket.
Is dat ook een plek waar ik zelf kan verkopen of adviseren jullie iets anders?
Ik heb ze heel lang niet gezien maar laatst ineens weer twee keer gespot. Beide keren wel in de verleiding gekomen om een gokje te wagen maar ik blijf het vermoeden hebben dat er geen enkele kaart in zit die het enigszins waard isHansAnders07 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 17:08:
Liep net in het winkelcentrum hier. Was een vending machine geplaatst met pakjes Pokémon kaarten erin.
[ Voor 6% gewijzigd door ScreamGT op 17-08-2025 16:54 ]
[ Voor 13% gewijzigd door dfbt op 17-08-2025 13:50 ]
Ik stuur je een DM.AntraXxX schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 20:19:
@pokéfan Stuur me maar een DM betreffende Cardmarket, ik wil je wel helpen met e.e.a. op touw te zetten.
Als je niet echt thuis bent in de materie zoals je zegt zou ik vooral de ruilverzoekjes via Marktplaats vermijden.
Pricecharting is ook wel USA gericht (verkopen van Ebay bijv.). Collectr kun je trouwens ook op € zetten (staat standaard op $).
Waar je bedacht op moet zijn is dat cardmarket werkt met gradaties in de staat van de kaart. Poor, played: zichtbare schade. Excellent / near mint: zgan / nieuw uit de verpakking. Mint = als ie een PSA 10 cijfer of soortgelijk heeft.ScreamGT schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 20:43:
Iemand toont interesse in de Charizard.. maar de prijzen verschillen flink op CM? Hij zegt er 120,- voor te willen betalen. Ik probeer er zelf een beetje koek van te maken maar als ik naar de kwaliteit van de kaart kijk is deze vele male beter dan wat er bijvoorbeeld voor 200 wordt aangeboden
https://www.cardmarket.co...rizard-V1-BS4?language=12
Je moet anders hier echt even 2 hele goede foto's sturen van je voor/achterkant. Liefst nog een beetje op zwarte achtergrond. Dan kunnen we wellicht meehelpen de staat te bewaren.ScreamGT schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 20:43:
Iemand toont interesse in de Charizard.. maar de prijzen verschillen flink op CM? Hij zegt er 120,- voor te willen betalen. Ik probeer er zelf een beetje koek van te maken maar als ik naar de kwaliteit van de kaart kijk is deze vele male beter dan wat er bijvoorbeeld voor 200 wordt aangeboden
https://www.cardmarket.co...rizard-V1-BS4?language=12
Uiteraarddfbt schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 09:30:
[...]
Je moet anders hier echt even 2 hele goede foto's sturen van je voor/achterkant. Liefst nog een beetje op zwarte achtergrond. Dan kunnen we wellicht meehelpen de staat te bewaren.
Ik denk dat dit een PSA 5-6 wordt door helaas die rechterbovenhoek en midden.. Als die er niet gezeten hadden. Was dit gewoon een 8-9 geweest. Zeer nette kaart verder.ScreamGT schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 09:53:
[...]
UiteraardBij deze:
https://imgur.com/a/eqFycrH
Zijn er in Japan nog deals te vinden? Lijkt me dat toerisme daar zo hoog is dat pokemon investors daar ook shoppen (dus de prijzen net zo hard omhoog schieten)Joosie200 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 13:58:Met de opbrengst via CM ga ik straks in september shoppen in Japan.
Voor de Munch serie niet bepaald. Voor die kaarten vragen ze raw copy al snel PSA 10 prijzen die je in de US/Europa ziet op ebay. En voor bijvoorbeeld de Yu nagaba serie zitten ze ook al snel op een marktprijs vergelijkbaar met cardmarket en pricecharting.Drag0nizer schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 12:45:
[...]
Zijn er in Japan nog deals te vinden? Lijkt me dat toerisme daar zo hoog is dat pokemon investors daar ook shoppen (dus de prijzen net zo hard omhoog schieten)
Met het dikgedrukte beantwoord je je twijfels al vind ik, gewoon graden dat ding! Heb je dat ook eens meegemaakt.Jerrie schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 14:50:
@AntraXxX Het graden lijkt me leuk omdat ik de kaart al zo lang heb. Zou hem als ie wat waard is ook wel ooit willen verkopen. Met tegenstrijdig bedoel ik dat op reddit lees "niks waard", op eBay soms honderden dollars en op cardmarket ook ungraded wel tot vijfhonderd euro. Ook twijfel ik om hem dan zo te laten of te openen?
Dat wist ik nog niet. Weer wat nieuws geleerd!AntraXxX schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 10:07:
@GadgetJunkPhone dat is inderdaad een optie --> maar als het goed is word je hier van tevoren wel per mail over benaderd wat je precies wil.
Een jaar geleden namelijk stuurde ik ook alle Pika's sealed op naar PSA en vervolgens kon ik per mail toestemming geven of ze de wrapper mochten verwijderen etc.
(ik had het bleu als ik was, niet als opmerking op het aanvraagformulier gezet).
Dan wordt het toch Cardmarket of Ebay. Op een beurs krijg je meestal 80% trade of 70% cash, maar dan lever je veel te veel in qua opbrengst.Eisbar schreef op woensdag 10 september 2025 @ 16:37:
Vraagje voor mijn zoon: Hij heeft een kaart laten graden die EUR 800 waard is. Wat is de 'beste' manier om deze te verkopen? Voor hem is het niet erg als hij er wat tijd aan kwijt is, maar wel dat hij een goede prijs ervoor krijgt en met een laag transactie risico.
Hij had markplaats geprobeerd maar veel 'wat wil je er voor hebben' etc.. Lijkt niet erg geschikt voor deze handel.
Ik zou me ook verdiepen in Cardmarket, je hebt heel Europa als afzetmarkt en het is een fatsoenlijk / serieus platform. De transactiekosten zijn 5%. Verder dien je rekening te houden met het feit dat het geld eerst op een tussenrekening van Cardmarket geplaatst wordt: als de koper de ontvangst bevestigt krijg jij het geld.Eisbar schreef op woensdag 10 september 2025 @ 16:37:
Vraagje voor mijn zoon: Hij heeft een kaart laten graden die EUR 800 waard is. Wat is de 'beste' manier om deze te verkopen? Voor hem is het niet erg als hij er wat tijd aan kwijt is, maar wel dat hij een goede prijs ervoor krijgt en met een laag transactie risico.
Hij had markplaats geprobeerd maar veel 'wat wil je er voor hebben' etc.. Lijkt niet erg geschikt voor deze handel.
Dank! Deze:AntraXxX schreef op woensdag 10 september 2025 @ 19:42:
[...]
Ik zou me ook verdiepen in Cardmarket, je hebt heel Europa als afzetmarkt en het is een fatsoenlijk / serieus platform. De transactiekosten zijn 5%. Verder dien je rekening te houden met het feit dat het geld eerst op een tussenrekening van Cardmarket geplaatst wordt: als de koper de ontvangst bevestigt krijg jij het geld.
Om je in te dekken is het cruciaal om foto's te maken van elke stap in 't verzendproces, dan heb je i.i.g. een poot om op te staan richting Cardmarket als de verkoper je naait door te zeggen dat het pakket nooit gearriveerd is. Succes!
Uit interesse, welke kaart is het?
BTC €94.837,08
Dan heeft die nu zijn eerste slechte review, ik zou zelf zeggen een event waar je de kaarten fysiek kan bekijken en kopen.koelebobes schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:24:
[Afbeelding]
Na een aantal weken twijfelen had ik eindelijk de trigger overgehaald om deze kaart te kopen, annuleert de verkoper mijn aankoop, heeft iemand enig idee waar ik deze kaart zou kunnen kopen ? PSA10 maar wel met de garantie dat de kaart echt is
Mijn eBay seller had 500 goede en 0 slechte reviews dus had het niet verwacht
Ik kan geen review geven op deze order…NaxxiusX schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:29:
[...]
Dan heeft die nu zijn eerste slechte review, ik zou zelf zeggen een event waar je de kaarten fysiek kan bekijken en kopen.
BTC €94.837,08
Hier staan twee Nederlandse verkopers (250 euro): https://www.cardmarket.co...putation=3&minCondition=1koelebobes schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:24:
[Afbeelding]
Na een aantal weken twijfelen had ik eindelijk de trigger overgehaald om deze kaart te kopen, annuleert de verkoper mijn aankoop, heeft iemand enig idee waar ik deze kaart zou kunnen kopen ? PSA10 maar wel met de garantie dat de kaart echt is
Mijn eBay seller had 500 goede en 0 slechte reviews dus had het niet verwacht
Is er een reden waarom je alleen Nederlandse sellers gebruikt? Ik kan alleen naar de foto en de tekst “PSA10” kijken op cardmarket?FriXion schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:40:
[...]
Hier staan twee Nederlandse verkopers (250 euro): https://www.cardmarket.co...putation=3&minCondition=1
BTC €94.837,08
Nou dan heb ik de mijne duidelijk te goedkoop weggedaan in juli voor 135 euro.koelebobes schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 09:25:
Heb er eentje gevonden voor ongeveer dezelfde prijs, dus helemaal happy, daarnaast een Super Premium 🔥
[Afbeelding]
[Afbeelding]
gaaf om zoiets zelf te maken. Mag ik vragen waarom niet alle kaarten op 1 rij dezelfde hoogte etc zitten? of is dat puur design technisch?Danger.Mouse schreef op woensdag 24 september 2025 @ 19:24:
Na e.e.a. aan tekenwerk, het laseren van de cut-outs en uiteindelijk het plaatsen van de kaarten hang alle drie de frames boven mijn bureau op kantoor en ik moet zeggen; ben ik er erg blij mee!
Als men interesse heeft om een dergelijke (of andere layout) cut-out te bemachtigen; stuur een DM![]()
[Afbeelding]
Voornamelijk esthetisch, ik wilde de kaarten niet te dicht op elkaar hebben zodat je duidelijk kan zien dat het 152 afzonderlijke kaarten zijn (151 Pokémon + 1 trainer: Time Capsule want nostalgie).dfbt schreef op woensdag 24 september 2025 @ 20:35:
[...]
gaaf om zoiets zelf te maken. Mag ik vragen waarom niet alle kaarten op 1 rij dezelfde hoogte etc zitten? of is dat puur design technisch?
Gaaf! Wat is je gedachtengang geweest achter je kaartkeuze?Danger.Mouse schreef op woensdag 24 september 2025 @ 19:24:
Na e.e.a. aan tekenwerk, het laseren van de cut-outs en uiteindelijk het plaatsen van de kaarten hang alle drie de frames boven mijn bureau op kantoor en ik moet zeggen; ben ik er erg blij mee!
Als men interesse heeft om een dergelijke (of andere layout) cut-out te bemachtigen; stuur een DM![]()
[Afbeelding]
Het zijn hele goedkope en vrij recente kaarten op een 20 na die ik tot mijn eerste kaarten behoren. De meeste heb ik gekocht gewoonweg omdat ik ze mooi vind en niet idioot duur zijn. Natuurlijk zijn er enkele kaarten die ik graag zou willen hebben maar het ging me meer om het compleet hebben van een leuke set dan iets anders.HowsMyApple schreef op donderdag 25 september 2025 @ 22:48:
[...]
Gaaf! Wat is je gedachtengang geweest achter je kaartkeuze?
Ik was van plan iets vergelijkbaars te doen met m'n 151 collectie. Maar twijfel of het verstandig is om alles altijd in het zonlicht te hebben hangen.
[ Voor 37% gewijzigd door Danger.Mouse op 27-09-2025 20:11 ]
BTC €94.837,08
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq