Het grote Pokémon TCG topic

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:03
Hier een creatieve ochtend achter de rug:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8OpIDsZx4haWImcvYZQWGLEEvPE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4FeCnaNb8q3e2SL9br6q8Ab4.jpg?f=fotoalbum_large

Iets voor @G_Dragon, om straks te doen met de kleine. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Gezien Shrouded Fable nog goedkoop te openen is: ik had nog een booster bundel en etb liggen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6xAFxJATzOwj1kSzzBmrAB1gsJA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m32r5G34cgod9CwpWurmDeGC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dWz2uHu6kMAX_91zbcCR6bov6fk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SqOBoC9ius164F7SReYfVr1F.jpg?f=fotoalbum_large

Maar verder leuke kleurrijke kaartjes. Al ben ik het meest blij met Houndoom zelf pullen. Dat was mijn chase uit die set samen met de Persian.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:13

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Yonix schreef op zondag 23 maart 2025 @ 11:24:
Hier een creatieve ochtend achter de rug:

[Afbeelding]

Iets voor @G_Dragon, om straks te doen met de kleine. :D
Oh wat een leuk idee! :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:03
Vanmiddag ook nog even de stad ingelopen voor wat kaarten, met leuke pulls:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q6KLta5oOj0TQsDv-1ZPEWmWFZg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i74drIHk9ZpgNh7tEg6sRsKB.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sldF-k6dXleElBL0HF7vE7D25FE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Gb0C4nBLeOee47VyhBRhSEdg.jpg?f=fotoalbum_large

De Ninetails maar meteen in het lijstje geplaatst. :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lV6capVQXxgtrP9mi2qqlv0LXCU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ANZFQnymIEQvu8h4HAI3c68C.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14:04
Die hoort daar nieeeeeettt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:33
Ervaring CollectorsCon Veldhoven:

Goed georganiseerd, ruim opgezet en genoeg kraampjes.
Booster box aanbod was wel erg minimaal, zowat alle vendors gehad en op 1 hand te tellen die een set van Paldea Evolved / Twilight Masquerade te koop hadden. Nauwelijks onderhandelingsruimte, je krijgt een botte “nahh nee, we verkopen het toch wel” als je een tientje wil onderbieden.
Wel weer even genezen van zo’n beurs, doe mij maar CM voor sealed + slabs aankopen.

Uiteindelijk naar huis gegaan met 1 BB Twilight Masquerade en dit waren de hits. Niet groots in kwantiteit, maar een Eevee is altijd leuk en de Pinsir is een van m’n favo van de set. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/53nGLFN8_4ICf0IeV92mXDcgDUI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1IK0nUjKEWTDri0poQEHE48W.jpg?f=fotoalbum_large

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NCJ87
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 28-04 21:56
Zojuist is de PC ETB van de nieuwe Rocket set online gekomen. Ik lees berichten van een wachtrij van 1,5 miljoen mensen.
Ik was natuurlijk te laat, om 16.11 kreeg ik een mail van PC, meteen geklikt en om 17.15 werd ik doorgelaten op de site, toen waren ze al niet meer zichtbaar.
Heel erg jammer, het is echt niet meer te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:21
NCJ87 schreef op maandag 24 maart 2025 @ 17:35:
Zojuist is de PC ETB van de nieuwe Rocket set online gekomen. Ik lees berichten van een wachtrij van 1,5 miljoen mensen.
Ik was natuurlijk te laat, om 16.11 kreeg ik een mail van PC, meteen geklikt en om 17.15 werd ik doorgelaten op de site, toen waren ze al niet meer zichtbaar.
Heel erg jammer, het is echt niet meer te doen
Ze zijn nooit zichbaar geweest. Je had via een link van de etb op de pagina moeten komen nadat je que uit was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
dfbt schreef op maandag 24 maart 2025 @ 21:36:
[...]
Ze zijn nooit zichbaar geweest. Je had via een link van de etb op de pagina moeten komen nadat je que uit was..
En de mazzel moeten hebben niet tegen betaling issues aan te lopen. Ik was binnen om 16:40 uur. UK site gaf toen 404 errors, site is currently under maintenance. Ik kon zelfs niet eens naar de homepage navigeren om te checken of daar een banner stond. Om 17:30 uur een tweede keer binnen, ETB kunnen zichtbaar krijgen via de specifieke product link, maar afrekenen gaf payment errors. Toen werd ik gevlagd als bot omdat ik te vaak de betaling wilde bevestigen. Om rond 20:00 uur ten laatste malen te zien dat de ETB nog in mijn mandje zit maar de out of stock melding ook prijkt bij availability.

Geef me dan maar Prismatic en Journey Together taferelen. Uitverkocht in een half uur en klaar. Ben er nu meer dan drie uur mee zoet mee geweest om hetzelfde resultaat te halen _O- En dat terwijl ik de pings op Discord, Twitter op tijd door kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:23
Is het nog wel leuk? Natuurlijk kan je achteraf losse kaarten kopen maar gewoon van nieuwe sets producten kopen en pakjes openmaken is toch waar we allemaal mee begonnen zijn.

Nu is het uberhaupt te pakken krijgen van producten al een hele toer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NCJ87
CornermanNL schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 07:01:
Is het nog wel leuk? Natuurlijk kan je achteraf losse kaarten kopen maar gewoon van nieuwe sets producten kopen en pakjes openmaken is toch waar we allemaal mee begonnen zijn.

Nu is het uberhaupt te pakken krijgen van producten al een hele toer.
Ik begin het plezier wel te verliezen. Ik vond het eerder nog wel leuk en spannend om in Engeland te bestellen. Tot en met Prismatic ging dat nog wel, maar JT en DR is echt niet meer te doen. Het is ook bizar dat een nieuwe set als Surging Sparks ook al niet meer te vinden is. En ik weiger om iets boven MSRP te betalen. Ik vind de Intertoys prijzen al te hoog geworden, daar ben ik ook mee gestopt.
Ik denk dat de prijzen begin vorig jaar te laag waren en ik snap daarom ook dat shops en webshops nu wat meer marge pakken. Maar boven de adviesprijs vind ik niet meer leuk. Daar wordt de hobby echt te duur door. Ons doel is nog steeds om van elke SWSH en SV masterset te verzamelen. Dat was al een flinke uitdaging voor de enorme prijsverhogingen en zeer beperkte beschikbaarheid. Maar ik ben sinds vorige maand minder uit gaan geven aan de hobby omdat ik het nu echt te duur vind worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperz89
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12:41
Via games-island.eu een journey together booster display weten te bemachtigen voor 160 euro. Prima prijs lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
jasperz89 schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 10:26:
Via games-island.eu een journey together booster display weten te bemachtigen voor 160 euro. Prima prijs lijkt me?
Met verzendkosten 172 euro of 4,77 per pack. Ik heb Prismatic voor dat bedrag niet kunnen openen. (eerder 7,5 / 8 euro) Bepaal het voor jezelf maar ik vind het de moeite waard. Krijg ik een booster bundel via Bol, 3 pack via Intertoys, booster box via Games Island.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperz89
Joosie200 schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 10:38:
[...]

Met verzendkosten 172 euro of 4,77 per pack. Ik heb Prismatic voor dat bedrag niet kunnen openen. (eerder 7,5 / 8 euro) Bepaal het voor jezelf maar ik vind het de moeite waard. Krijg ik een booster bundel via Bol, 3 pack via Intertoys, booster box via Games Island.
Ik heb hem besteld inderdaad hoor. Ook packs via bol, intertoys en heb nog een etb in de preorder staan.
Sinds deze set weer echt in het verzamelen gedoken, als ik dan voor een redelijke prijs serieus kan beginnen, waarom niet.

[ Voor 11% gewijzigd door jasperz89 op 25-03-2025 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperz89
[quote]jasperz89 schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 10:45:
[...]

[ Voor 53% gewijzigd door jasperz89 op 25-03-2025 10:46 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15:32
AntraXxX schreef op maandag 24 maart 2025 @ 00:54:
Ervaring CollectorsCon Veldhoven:

Goed georganiseerd, ruim opgezet en genoeg kraampjes.
Booster box aanbod was wel erg minimaal, zowat alle vendors gehad en op 1 hand te tellen die een set van Paldea Evolved / Twilight Masquerade te koop hadden. Nauwelijks onderhandelingsruimte, je krijgt een botte “nahh nee, we verkopen het toch wel” als je een tientje wil onderbieden.
Wel weer even genezen van zo’n beurs, doe mij maar CM voor sealed + slabs aankopen.

Uiteindelijk naar huis gegaan met 1 BB Twilight Masquerade en dit waren de hits. Niet groots in kwantiteit, maar een Eevee is altijd leuk en de Pinsir is een van m’n favo van de set. :)

[Afbeelding]
Ik heb een andere ervaring gehad, maar dat kan wellicht liggen aan het feit dat dit mijn eerste beurs ooit was. Zoals je zegt, inderdaad ruim opgezet en veel verschillende handelaren. Wat mij wel stoorde is dat je soms moest zoeken waar je was en waar je wat kon vinden. Voor ik het tweede TCG stuk had gevonden was ik denk ik al 3 uur binnen, ook met hulp van de plattegrond die gemaakt was.
Qua handelaren redelijk goed kunnen onderhandelen voor mijn gevoel. Wel had ik een collectie bij die ik mogelijk wilde verkopen in een keer, maar biedingen daarvoor waren te laag naar mijn idee. Collectie ligt dus nog thuis en ga ik waarschijnlijk een claimsale voor houden in een Facebook groepje o.i.d.

Zelf opzoek geweest naar kaarten om mijn Brilliant Stars set compleet te krijgen en wat kaarten opgestuurd naar PSA via Flashcards.
Brilliant Stars nu op 9 kaarten compleet (geen master, is nog het overwegen waard) waarvan ik de Charizard V Alt Art heb kunnen scoren voor een redelijke prijs. Ik heb er denk ik zo'n 5-6 gezien op de beurs, maar allen waren ze erg off center of letterlijk scheef op de kaart gedrukt, waar men vervolgens 220-250 voor vroeg. Uiteindelijk de beste er uit gepikt en kunnen kopen voor ruim onder de €200.

Dit is mijn eerste PSA submissie, waarvan een deel bestaat uit mijn kindercollectie en een deel uit opgekochte kaarten:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dMvyMUhBEZB5ESZSufWdyFguBeY=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/TeyfKTRJdmkDrPKyJN7tZvzr.jpg?f=user_large

[ Voor 12% gewijzigd door MusicMaikel op 25-03-2025 14:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
De eerste keer ging het pakket verloren in november. Geld terug van Ebay. Toen eind februari maar bij een andere verkoper nogmaals besteld. Die heeft het met DHL verzonden ipv Chinapost. En zo heb je drie weken later deze jumbo dozen binnen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hQfCPqlNTEfbZm9ISvEKkyawmMs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RgfBEOWMQDBzqjGb6pljbnOa.jpg?f=fotoalbum_large

Dat Chinese verkopers niet happig zijn om deze Flareon, Jolteon en Vaporeon GX gift boxen te shippen snap ik wel. Ze wegen nogal wat. Maar als de losse binder map al 70 ps kost, je nog een play mat / deck box / dobbelstenen box en verder een prima aantal packs en promo kaarten erbij krijgt haal ik liever de boxen. Die drie mappen ga ik gebruiken voor mijn SWSH base sets. En die playmat was toch wel de reden om die Vaporeon box sowieso te willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hombre41
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-03 19:22
Hallo, ben van plan om ook wat via ebay te bestellen, maar wat als nadien dan blijkt dat het fake/hersealed/...is?

kan je dit goed aankaarten zodat je je geld eventueel terug hebt?

Alvast bedankt

Meta referral links: https://linktr.ee/hombre41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ebay doet aan kopersbescherming. Als het product afwijkt van de omschrijving, beschadigd aan komt, nep is, niet bezorgd wordt krijg je je geld terug als koper. Kost even want officieel moet je altijd de verkoper twee weken de tijd geven. En daarna heeft Ebay twee weken de tijd om een escalatie te bestuderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessy100
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:57
Net bericht van Bol gehad dat m’n 2 booster bundels van journey together verzonden zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hombre41
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-03 19:22
Joosie200 schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 20:32:
Ebay doet aan kopersbescherming. Als het product afwijkt van de omschrijving, beschadigd aan komt, nep is, niet bezorgd wordt krijg je je geld terug als koper. Kost even want officieel moet je altijd de verkoper twee weken de tijd geven. En daarna heeft Ebay twee weken de tijd om een escalatie te bestuderen.
bedankt voor de info

Meta referral links: https://linktr.ee/hombre41

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
jessy100 schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 12:05:
Net bericht van Bol gehad dat m’n 2 booster bundels van journey together verzonden zijn :D
Das vroeg. De mijne kwam pas vanavond. En op de bevestiging van de etb wacht ik nog. Daarom vanavond maar eens de Vaporeon GX gift box geopend. Waarom? Voor de playmat en binder. En vooruit de promo kaarten zijn nice. Als kers op de taart 6 thicc packs openen en 2 promo packs erbij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DrgdJeflk_GYLhJFTTtWetH_ZaA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9eGjIZ4GW5jHWW7injmAjjXm.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yIfQZjZbykWKg_6xuIA7APNAMhM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yiFGjGUBZP5CYqvpWrUcfuTt.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NE2nDADt4osWFD8JmITguNNeeOk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W9glEkkD2l7qNvoJQktwONfg.jpg?f=fotoalbum_large

Met een paar leuke pulls. Ik vind de Mew, Sylveon vmax, Jolteon vmax het leukste. Maar ik ben blij met elke Eeveelution. Dus die Espeon V past mooi in het rijtje met de reguliere Vaporeon V promo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NACrat
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 15:50
Kwam dit artikel tegen en moest aan dit topic denken (ben zelf geen verzamelaar en doe eigenlijk niks met Pokémon).

https://www.ad.nl/binnenl...pokemonkaarten~a010e6dab/

Kort samengevat: kerel creëert schaarste (of probeert het in ieder geval) door zo veel mogelijk op te kopen. En op het moment dat het echt overal uitverkocht is zet hij het in de markt voor een veel hogere prijs.

Nou heb ik zelf weinig verstand van Pokémon kaarten. Maar het is wel sneu voor de mensen die echt proberen te verzamelen, en er geen geld aan willen verdienen, dat de prijs op zo'n manier omhoog wordt gestuwd. Bijzondere strategie die wel lijkt te werken. Maar ik weet niet of ik hier zelf zo openlijk voor zou uitkomen als een dergelijke onderneming had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bolko
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16:41
NACrat schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 10:03:
Kwam dit artikel tegen en moest aan dit topic denken (ben zelf geen verzamelaar en doe eigenlijk niks met Pokémon).

Kort samengevat: kerel creëert schaarste (of probeert het in ieder geval) door zo veel mogelijk op te kopen. En op het moment dat het echt overal uitverkocht is zet hij het in de markt voor een veel hogere prijs.

Nou heb ik zelf weinig verstand van Pokémon kaarten. Maar het is wel sneu voor de mensen die echt proberen te verzamelen, en er geen geld aan willen verdienen, dat de prijs op zo'n manier omhoog wordt gestuwd. Bijzondere strategie die wel lijkt te werken. Maar ik weet niet of ik hier zelf zo openlijk voor zou uitkomen als een dergelijke onderneming had.
Er is zoveel vraag naar de kaarten dat ik zulke jongens ergens wel begrijp. Voor de liefhebber en verzamelaar is het natuurlijk erg irritant zijn/haar hobby niet op een normale manier uit te kunnen voeren. Je ziet dit echter in elke branche voorbij komen. Videokaarten, concert of festival tickets. You name it en er zijn scalpers.

Voor de mensen zonder AD abonnement: https://archive.is/fURid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Wie heeft er wat aan Journey Together kunnen kopen vanochtend bij Intertoys, Top1toys, ToyChamp en co? Intertoys meest in de buurt: stond als nr 7 in de rij, er waren 10 etb's uitgestald. Pakt de kerel voor mij er gewoon 3 meteen mee naar de kassa. Personeel kijkt niet op of om ondanks overal 'van elk pokemon product geldt een limiet van 1 artikel per persoon'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
Joosie200 schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 10:14:
Wie heeft er wat aan Journey Together kunnen kopen vanochtend bij Intertoys, Top1toys, ToyChamp en co? Intertoys meest in de buurt: stond als nr 7 in de rij, er waren 10 etb's uitgestald. Pakt de kerel voor mij er gewoon 3 meteen mee naar de kassa. Personeel kijkt niet op of om ondanks overal 'van elk pokemon product geldt een limiet van 1 artikel per persoon'
Ja resellers of hebberige verzamelaars. Ga er als winkelpersoneel maar aan staan. Hier staan er studenten in de intertoys. Die kijken wel uit. Voor dat geld ga je geen risico’s lopen. Ik ga al niet eens meer. Soms zetten ze alles achter de toonbank dan is het makkelijker te handhaven.

Het wordt tijd dat de hype er een beetje vanaf gaat. Nu lijkt het alleen nog te gaan om het geld, niet meer om de lol van het verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NCJ87
Joosie200 schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 10:14:
Dat is wel erg jammer. Hier in Eindhoven was de Toychamp erg netjes met 1 product per persoon, ik kon gelukkig een ETB meenemen (wel voor 70 euro... wat een geld). Daarna bij de Intertoys geweest en daar mocht ik per product 1 stuk meenemen. Helaas waren de ETB's al op, dus ik heb een 3 pack blister, 1 pack blister en 3 sleeved boosters mee kunnen nemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NCJ87
Bolko schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 10:09:
[...]

Er is zoveel vraag naar de kaarten dat ik zulke jongens ergens wel begrijp. Voor de liefhebber en verzamelaar is het natuurlijk erg irritant zijn/haar hobby niet op een normale manier uit te kunnen voeren. Je ziet dit echter in elke branche voorbij komen. Videokaarten, concert of festival tickets. You name it en er zijn scalpers.

Voor de mensen zonder AD abonnement: https://archive.is/fURid
Hier heb ik toch wel moeite mee. Ik snap ook zeker wel dat dit gebeurd. Ik heb bij Pokemen vorig jaar ook wel eens wat leuke dealtjes kunnen scoren, dus er zal ook wel een risico zijn dat boxen lang op de plank blijven liggen. Maar om als grote partij zo bewust schaarste te gaan creëren.. en vooral dit zo openbaar in de krant te zetten, dat vind ik moreel toch wel ver gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolko
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16:41
NCJ87 schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 11:08:
[...]

Hier heb ik toch wel moeite mee. Ik snap ook zeker wel dat dit gebeurd. Ik heb bij Pokemen vorig jaar ook wel eens wat leuke dealtjes kunnen scoren, dus er zal ook wel een risico zijn dat boxen lang op de plank blijven liggen. Maar om als grote partij zo bewust schaarste te gaan creëren.. en vooral dit zo openbaar in de krant te zetten, dat vind ik moreel toch wel ver gaan.
Moet bekennen dat de manier waarop hij er mee pronkt mij ook wel ver gaat. Ook de manier waarop hij verteld zijn website op "uitverkocht" te zetten om zo nog meer fomo te creëren vind ik heel naar. Gewoon puur uit op winst (Wat ik snap als bedrijf zijnde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Trustpilot stroomt al vol met 1 ster reviews voor die toko. Snap het ook. Het is 1 ding om te doen wat iedereen doet: pakken wat ie pakken kan. Maar om doelbewust inventory van concullega's leeg te kopen, je eigen shop op out of stock te zetten zodat je een x5 kunt doen is toch wat anders. En ermee te koop gaan lopen / naar buiten brengen. Dan heb je teveel sterallures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:39

Ypho

Allround Nerd

Ik heb het geluk gehad vandaag van Bol voor de normale prijs twee bundles te hebben gehad. Nu kwam ik net bij de Bruna om een pakketje af te geven, zag ik daar nog een volle doos 3-pack blisters staan, en een stapel losse boosters (sleeved en vanuit een box)

Het is dus mogelijk!

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Mijn oudste zoon wil voor zijn verjaardag graag een trainer box. Geen voorkeur voor een specifieke serie.
T.o.v. een jaar geleden lijkt me veel veranderd. Er lijkt nu een schaarste.
Op Amazon.nl zie ik trainer boxen voor nog ouderwetse prijzen van 50-55 euro. Maar de tekst op de box is Duits. Betekent dit dat de kaarten zelf ook Duitse tekst bevatten? Of gewoon Engels? Indien Duits dan vind ik het een no go.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:49
meesje schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 18:16:
Mijn oudste zoon wil voor zijn verjaardag graag een trainer box. Geen voorkeur voor een specifieke serie.
T.o.v. een jaar geleden lijkt me veel veranderd. Er lijkt nu een schaarste.
Op Amazon.nl zie ik trainer boxen voor nog ouderwetse prijzen van 50-55 euro. Maar de tekst op de box is Duits. Betekent dit dat de kaarten zelf ook Duitse tekst bevatten? Of gewoon Engels? Indien Duits dan vind ik het een no go.
Duitse doos dan ga ik er vanuit dat het Duitse kaarten zijn. Je kan eens gaan kijken op de website cardmarket. Daar worden ook elite trainer boxen aangeboden voor prima prijsjes. Natuurlijk niet de populaire sets, maar een shrouded fable kan al vanaf €40

https://www.cardmarket.co...language=1&minCondition=2

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Royy90 schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 18:51:
[...]

Duitse doos dan ga ik er vanuit dat het Duitse kaarten zijn. Je kan eens gaan kijken op de website cardmarket. Daar worden ook elite trainer boxen aangeboden voor prima prijsjes. Natuurlijk niet de populaire sets, maar een shrouded fable kan al vanaf €40

https://www.cardmarket.co...language=1&minCondition=2
Bedankt! Ik heb er helemaal geen verstand van. Het liefst wil hij hij een trainer box uit een Sword&Shield serie. Onderstaande heb ik gevonden voor 60 euro. Dit zal kennelijk wel de nieuwe prijs zijn. In mijn beleving waren deze boxen een jaartje geleden 10 euro goedkoper.
Ik heb hem nog gezegd dat de Scarlett&Violet boxen 9 booster packs bevatten (1 meer dan de Sw&Sh boxen), maar toch blijft hij bij Sword&Shield. Prima, hij wil dat graag. Voor mij is hij de expert, het zegt mij niet veel. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8BaLJvE0SH0fdyuqdLyhb6NmZy0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/K3OJvExZkO4XMnFN2VROtWhm.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
O ja, deze vind ik er ook wel leuk uit zien. Maar weer 5 euro duurder (65 euro). Is dat beter dan de Astral Radiance of is die ook prima?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bxg6trtZQNg0D3RK9YbMB3B_4l8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/X6R2yJG2UMk0aFGXDw1MkbUA.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Even er vanuitgaande dat hij een verzamelaar is en geen speler... dan is er geen "betere" en gaat het puur om welke kaarten hij leuk vindt. De Astral set heeft wellicht wat duurdere kaarten maar als het gewoon gaat om de heb... gewoon kijken welke kaarten je leuker vindt!

https://www.tcgcollector....newToOld&displayAs=images

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Royy90 schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 20:53:
[...]

Even er vanuitgaande dat hij een verzamelaar is en geen speler... dan is er geen "betere" en gaat het puur om welke kaarten hij leuk vindt. De Astral set heeft wellicht wat duurdere kaarten maar als het gewoon gaat om de heb... gewoon kijken welke kaarten je leuker vindt!

Hij is inderdaad geen speler. Ik had deze sets aan hem voorgelegd en los van jouw bericht had hij al gekozen voor Astral. Die leek hem leuker. Helemaal goed! Zojuist besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mits112
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:03
Wanneer komen meestal die ETB's op bol?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
NACrat schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 10:03:

Dit artikel las ik toevallig vanochtend op budgetgaming. Er gaat weer een wereld voor me open. Weer wat geleerd. Deze ontwikkeling vind ik wel erg jammer. Ik zou er zelf niet zo te koop mee lopen. Een dergelijk artikel zou zomaar een negatief effect kunnen hebben.
Nu begrijp ik trouwens waarom je bij de lokale Intertoys winkel vrijwel niks kunt kopen. Dat was twee jaar geleden wel anders. Toen maakte we nog een leuk dagje uit naar Utrecht en gingen we langs bij pokefamily. Er was toen keuze uit tig boxen. Als ik hun website zie hebben ze nu vrijwel niks op voorraad. Betekent dit dat je in de fysieke winkel ook bijna niks te verkrijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperz89
Iemand uit ervaring een idee wanneer we een beetje pre orders van destined rivals kunnen verwachten bij zaken als games-island etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-04 17:32
jasperz89 schreef op zondag 30 maart 2025 @ 12:26:
Iemand uit ervaring een idee wanneer we een beetje pre orders van destined rivals kunnen verwachten bij zaken als games-island etc?
De meeste winkels wachten in deze tijd tot releasedatum met een aankoop limiet zoals 1 bb en 1 etb. Zo kunnen ze enerzijds garantie geven en anderzijds veel winst opstrijken.
Dus een grote speler zoals G-I moet wel aangezien The Pokémon Company aan softreleases doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jasperz89
Bol heeft net pre orders van DR etbs, bundels en sleeved packs gedropt. 4 packs en een etb te pakken kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jero_B
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:44
jasperz89 schreef op maandag 31 maart 2025 @ 17:28:
Bol heeft net pre orders van DR etbs, bundels en sleeved packs gedropt. 4 packs en een etb te pakken kunnen krijgen.
Heb je directe Links, ik kan de producten niet eens vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
jasperz89 schreef op maandag 31 maart 2025 @ 17:28:
Net, net? Pal om 15:00 uur toen ik op kantoor in een vergadering zat. En zoeken op Destined Rivals heeft geen zin gehad. Net zoals op de Pokemon Center moest je de verborgen urls weten.

https://www.bol.com/nl/nl...ng-cards/9300000227659487

9300000227659487 - ETB
9300000227659480 - Boosterbox
9300000227659483 - 3 Blisterpack
9300000227659488 - Premium
9300000227659485 - Sleeved

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperz89
Joosie200 schreef op maandag 31 maart 2025 @ 17:45:
[...]

Net, net? Pal om 15:00 uur toen ik op kantoor in een vergadering zat. En zoeken op Destined Rivals heeft geen zin gehad. Net zoals op de Pokemon Center moest je de verborgen urls weten.

9300000227659487 - ETB
Haha ja net, paar uurtjes terug inderdaad. Kreeg eerst alleen de sleeved boosters te pakken, die zijn wel een tijdje beschikbaar geweest en vlak daarna ineens een etb. Helaas geen boosterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jero_B
[...]

9300000227659487 - ETB
Merci, ze gaan weer op de verlanglijst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
jasperz89 schreef op maandag 31 maart 2025 @ 17:49:
[...]
Haha ja net, paar uurtjes terug inderdaad. Kreeg eerst alleen de sleeved boosters te pakken, die zijn wel een tijdje beschikbaar geweest en vlak daarna ineens een etb. Helaas geen boosterbox
Zoals gewoonlijk vis ik achter het net. Maargoed voor Journey Together heb ik op 27 februari nog een etb kunnen preorderen terwijl ik de bundel op 11 januari wel te pakken kreeg. Dus ik probeer het eind april nog een keertje. Ben ik ook net terug uit Japan met hopelijk de tas vol Glory of Team Rocket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:52
[...]

9300000227659487 - ETB
Nou zo wordt het wel heel moeilijk om iets te kunnen bestellen natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
[...]

9300000227659487 - ETB
En voor mijn beeldvorming, wat kost tegenwoordig een ETB bij een ‘normale’ winkel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jasperz89
meesje schreef op maandag 31 maart 2025 @ 19:32:
[...]

En voor mijn beeldvorming, wat kost tegenwoordig een ETB bij een ‘normale’ winkel?
ETB was 60 euro, sleeved boosters 5,99. Van de rest geen idee, daar was ik allemaal te laat mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
jasperz89 schreef op maandag 31 maart 2025 @ 19:37:
[...]

ETB was 60 euro, sleeved boosters 5,99. Van de rest geen idee, daar was ik allemaal te laat mee
Bedankt! Dan heb ik een beetje een beeld van wat een ETB doet. Afgelopen weekend onderstaande ETB voor onze oudste zoon besteld. Prijs was 59,95 euro. Leek en lijkt mij nog steeds prima. Gekocht bij bazaarofmagic. Produkt was netjes verpakt en snel verzonden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xBrhatDzeefswfPNdXBYefhK1dc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BUiKkkkRG9Jdt9ZoYmk6PcfY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GadgetJunkPhone
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06:10
Woolfy681 schreef op maandag 31 maart 2025 @ 19:02:
[...]

Nou zo wordt het wel heel moeilijk om iets te kunnen bestellen natuurlijk
Inderdaad, heel slecht dat het achter een URL zat verstopt. Met Journey Together wel nog gewoon kunnen zoeken en bestellen op de site van bol. Je zou zeggen dat je dan een insider moet zijn om uberhaupt iets te kunnen bestellen. Welk normaal persoon kan die URL achterhalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mits112
Hoe kom je uberhaupt achter zo een URL? Ze maken het wel moeilijk zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
mits112 schreef op maandag 31 maart 2025 @ 20:05:
Hoe kom je uberhaupt achter zo een URL? Ze maken het wel moeilijk zo
Er waren mensen die de sku / ean code gingen opzoeken. Vervolgens een Google search bol + ean / sku code en de anders onzichtbare urls werden zichtbaar.

Ik zie liever dat Bol het laat aan select lidmaatschap members. En wat daarna nog niet uitverkocht is gooi je in de vrije verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mits112
Die SKU EAN had ik nog niet aan gedacht. Goed opgemerkt wel. Heb nu iig notificaties aan staan (voor zover ik op tijd kan zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
jasperz89 schreef op maandag 31 maart 2025 @ 19:37:
[...]

Boosterbox was 215, maar de bots hadden die binnen de 2minuten opgekocht.
Bol is ronduit slecht en alles verkoopt onder de radar.

De gewone shopper had niet beter dan een ETB kunnen scoren, de sleeved packs stonden wat langer online.

Hup naar de volgende!

[ Voor 15% gewijzigd door Spacewide op 31-03-2025 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
je bedoeld de volgende bol drop voor Black en White set? die nog weer gekker gaat worden :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wat een drama met de laatste sets zeg, ik lees geen goede dingen over die beperkte voorraad. Doordat scalpers ze allemaal opkopen, dit is in mijn ogen slecht voor de Pokémon kaarten wereld en de gewone verzamelaar..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
G_Dragon schreef op maandag 31 maart 2025 @ 23:33:
Wat een drama met de laatste sets zeg, ik lees geen goede dingen over die beperkte voorraad. Doordat scalpers ze allemaal opkopen, dit is in mijn ogen slecht voor de Pokémon kaarten wereld en de gewone verzamelaar..
Exact, maar en dit is een saaie economische voorspelling, die scalpers komen straks met grote voorraden te zitten. De economische groei is er aan het uitlopen en dankzij de handelsoorlog en andere perikelen hebben mensen straks geen geld meer om die prijzen te betalen en moeten ze er vanaf.

Hopelijk kunnen de gewone verzamelaars en spelers dan weer voor normale prijzen kopen en gewoon wat kopen op release date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14:04
Ik heb al bijna een jaar geen Pokémon kaarten gekocht maar moest 2 weken geleden iets van Pokémon hebben voor mijn broer zijn verjaardag. De intertoys had inderdaad geen reet. Denk dat ze 3-5 verschillende doosjes hadden van wat ouder spul.

Dat was een jaar geleden wel anders toen kon je nog best wat halen daar. Uiteindelijk maar een kistje gehaald met een Tyranitair erop (geen idee hoe dat allemaal heet tegenwoordig :p)

Zeer jammer. Aan de kassa zeiden ze ook dat ze überhaupt maar enkele doosjes kregen met een bevoorrading..

Als ik weer ga kopen dan zal het vooral oldschool spul zijn. Vorig jaar base set completed en als ik weer zin heb verder met Neo Genesis

[ Voor 11% gewijzigd door Aschtra op 01-04-2025 07:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
CornermanNL schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 06:52:
[...]

Exact, maar en dit is een saaie economische voorspelling, die scalpers komen straks met grote voorraden te zitten. De economische groei is er aan het uitlopen en dankzij de handelsoorlog en andere perikelen hebben mensen straks geen geld meer om die prijzen te betalen en moeten ze er vanaf.

Hopelijk kunnen de gewone verzamelaars en spelers dan weer voor normale prijzen kopen en gewoon wat kopen op release date.
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik zie het niet zo snel gebeuren.
Zelf doe ik niks met Pokemon, maar mijn oudste zoon vindt het leuk om de kaarten te sparen. Door de veel hoge prijzen is het helaas voor kids bijna niet meer te doen. Dat vind ik erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
meesje schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 18:49:
[...]

Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik zie het niet zo snel gebeuren.
Zelf doe ik niks met Pokemon, maar mijn oudste zoon vindt het leuk om de kaarten te sparen. Door de veel hoge prijzen is het helaas voor kids bijna niet meer te doen. Dat vind ik erg jammer.
Ik hoor vaker dat het erg is voor de kinderen, maar hoeveel spenderen ouders dan aan Pokemon voor de kinderen? Dat klinkt alsof men honderden euros uitgeeft om een kind gelukkig te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Spacewide schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 21:16:
[...]

Ik hoor vaker dat het erg is voor de kinderen, maar hoeveel spenderen ouders dan aan Pokemon voor de kinderen? Dat klinkt alsof men honderden euros uitgeeft om een kind gelukkig te maken.
Onze oudste zoon (nu bijna 10) kocht van zijn eigen spaargeld (10 euro per maand) en geld gekregen als hij bv jarig is regelmatig Pokemon kaarten. Volgens mij waren we twee jaar geleden met het gezin een dagje naar Utrecht gegaan met een bezoekje aan de lokale Pokemon winkel (pokefamliy dacht ik). In de winkel waren enorm veel ETB’s uitgestald en, als ik me het goed herinneren, prijzen variërend van 40 tot 50 euro. Dat zijn in mijn ogen aardige bedragen waar hij zelf voor kan sparen. Hoeven we als ouder niks voor te doen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
Spacewide schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 21:16:
[...]

als je nu prismatic wilt rippen ben je 10+ euro per pack kwijt, etbs kosten 100+.
Nieuwste set Journey etb kost goedkoopste die je kan vinden rond 75-85 euro. Ga je ook richting 10 euro per pack.

Destined rivals wordt al helemaal bijzonder. Ga daar maar direct 15 euro per pack rekenen.

Oudere goedkope sets worden ook gewoon steeds duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Laatst online: 09:40
[...]

Denk dat het nog tegen gaat vallen. Hype rond Team rocket houdt dit jaar ook nog aan. Daarnaast volgend jaar viering van 30 jaar Pokémon met allerlei celebrations producten. Ik hoop daarna weer een mooie cool down periode. Maarja we hebben helaas geen glazen bol :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jero_B
Voldoende Journey Together Sleeved Boosters te koop bij Bol ATM.

https://www.bol.com/nl/nl...g-cards/9300000222766118/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
Jero_B schreef op woensdag 2 april 2025 @ 12:56:
Voldoende Journey Together Sleeved Boosters te koop bij Bol ATM.

https://www.bol.com/nl/nl...g-cards/9300000222766118/
uitverkocht en nu 15 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NCJ87
NCJ87 schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 09:48:
Hier helaas mijn eerste slechte ervaring met Atvido:
Eind januari is het pakketje opgestuurd met oa Prismatic PC ETB's vanuit UK. Maar het is nog steeds niet aangekomen. Op de een of andere manier is het volgens de tracking in Noorwegen gekomen.

DPD kan me niet helpen omdat de afzender als enige informatie kan aandragen en een onderzoek kan starten. Dus dan kom ik uit bij Atvido en ik merk dat de klantenservice echt beroerd is :(
Het telefoonnummer van Atvido op de website werkt niet. Het mailcontact verloopt enorm traag en ik krijg steeds dezelfde hele beperkte reacties en vragen. Het lijkt er in ieder geval niet op dat ze hun best doen om te helpen.
Via DPD kreeg ik een ander telefoonnummer van de afzender. Dat heb ik gebeld, ik kreeg een vrouw aan de lijn die blijkbaar pakketjes van Atvido krijgt en deze moet voorzien van een label en daarna doorstuurt. Ze kon me ook niet verder helpen, maar het klinkt allemaal wel een beetje shady...

Ik beschouw het pakket daarom nu maar als verloren. Echt heel erg jammer, niet alleen van het geld, maar ook omdat we nu de PC ETB's van Prismatic en Journey gaan missen in de verzameling.

Iemand nog andere tips voor een forwarding service vanuit de UK?
Nou, de belabberde bende van Atvido is nog erger geworden.
Mijn zending met Prismatic PC ETB’s en Fusion Strike BB is definitief verloren. DPD wijst naar Atvido, Atvido naar DPD, ik kan fluiten naar m’n producten en centen. Ik heb zelf de domme fout gemaakt om het niet verzekerd te versturen. Waarschijnlijk zit er iemand te genieten van een mooie waardevol pakket dat bewust kwijt is gemaakt

Maar om het nog erger te maken, is m’n zending van vorige week verkeerd geleverd. Ik had 7 pakketjes (paar PC en de rest Cardmarket bestellingen) gecombineerd. Ik kreeg een grote doos thuisgestuurd met 3 pakketjes van mij en 4 pakketjes voor iemand uit Noorwegen. In die 4 zaten losse Temporal Forces PC ETB’s.
Atvido zegt dat ze mijn 4 vergeten pakketjes inmiddels hebben nagestuurd, maar die tracking staat al een week op de status dat DPD het pakket nog moet ontvangen. Ze willen aanstaande maandag de pakketjes voor de ontvanger in Noorwegen op komen halen, maar dat heb ik vanmiddag afgeblazen: eerst mijn vergeten pakketjes maar eens ontvangen…
Conclusie: echt de laatste keer Atvido, wat een amateurs zijn het daar, die slecht reageren op de mail, telefonisch niet bereikbaar zijn en op Trustpilot wel komen met mooie praatjes, snelle reacties en beloftes.

Iemand ervaring met Forward2Me?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mits112
Meerdere keren forward2me gebruikt vanuit amerika. FIjn om mee samen te werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
NCJ87 schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 21:24:
[...]
Nou, de belabberde bende van Atvido is nog erger geworden.

Iemand ervaring met Forward2Me?
Forward heb ik gebruikt toen importeren uit Amerika nog mooi goedkoop was. Nooit geen issues mee.

Maarre heb jij dan ook de naw gegevens van die pc etb's die voor Noorwegen zijn bedoeld? En heeft dat adres dan niet jouw pakket? Want dan heeft atvido met inpakken twee orders door elkaar gehusseld. Ik zou het niet aan atvido of DPD overlaten want daar valt weinig te forceren. Snap wel dat je nu liever forward.me gaat gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NCJ87
Joosie200 schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 07:15:
[...]

Forward heb ik gebruikt toen importeren uit Amerika nog mooi goedkoop was. Nooit geen issues mee.

Maarre heb jij dan ook de naw gegevens van die pc etb's die voor Noorwegen zijn bedoeld? En heeft dat adres dan niet jouw pakket? Want dan heeft atvido met inpakken twee orders door elkaar gehusseld. Ik zou het niet aan atvido of DPD overlaten want daar valt weinig te forceren. Snap wel dat je nu liever forward.me gaat gebruiken.
Ik heb nu een verzendlabel gekregen met de gegevens van de man uit Noorwegen, waarvan ik zijn ETB’s heb ontvangen. Maar volgens Atvido hebben zij mijn pakketjes zelf nagestuurd, dus die zouden niet in Noorwegen moeten zijn. Maar het is allemaal echt een heel vaag verhaal.
Ik zal eens kijken of ik rechtstreeks contact met de ontvanger kan opnemen, hopelijk komt daar meer uit

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
NCJ87 schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 09:17:
[...]

Ik heb nu een verzendlabel gekregen met de gegevens van de man uit Noorwegen, waarvan ik zijn ETB’s heb ontvangen. Maar volgens Atvido hebben zij mijn pakketjes zelf nagestuurd, dus die zouden niet in Noorwegen moeten zijn. Maar het is allemaal echt een heel vaag verhaal.
Ik zal eens kijken of ik rechtstreeks contact met de ontvanger kan opnemen, hopelijk komt daar meer uit
Ah oké, uit je eerdere bericht kreeg ik het idee dat Atvido jouw items naar Noorwegen had besloten te shippen ipv Nederland. Het ligt ook zo lekker dichtbij elkaar in de buurt enzo.

Enfin: ben nu twee dagen in Osaka. Gisteren hele dag rondgehangen op circuit Suzuka. Met helaas een slaapverwekkende optocht. Ik moest het meest interessante: tussen Norris en Max in de pitstraat op het grote scherm zien gebeuren.

Vandaag andere highlights bezocht. Waaronder 25 tcg stores. Wat me opvalt: ze prijzen populaire alt arts / SIR gelijk aan de prijzen op cardmarket. En van het overige is niet veel op voorraad en dus niet alles even beschikbaar. Zo heeft geen enkele store een complete Yu nagaba set. Maar de losse prijzen voor singles zijn duurder dan wat er op cardmarket staat qua aanbod.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KTaKDDyfmigU7AcG2zNQr1X7TGc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wMWLN6pmdjjlPosxpvR7ilV7.jpg?f=fotoalbum_large
Daarom ben ik maar voor wat anders gegaan. Bij elkaar gesprokkeld bij Bee, BookOff en C-labo. De birdies voor omgerekend 15 euro (11 voor de Pidgeot, 4 voor Pidgey en Pidgeotto) en Furret/Wailord voor 5 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolapsje
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 21-04 22:52
Hallo allemaal,

Ik verzamel sinds een half jaar pokemon kaarten. Alleen illustration rares en alleen kaarten die ik mooi vind.
Ik heb nu volgens mijn cardmarket 62 purchases en een huilende bankrekening. Nu heb ik natuurlijk ook wat booster pakjes gescheurd en goede hits die niet in mijn verzameling passen. Dus ik dacht, ik word seller op cardmarket. :)

Maar sorry hoor....WTF is dat voor gezeik met die duitse cm accounts die bijna elke dag je duurdere aangeboden kaarten in het winkelwagentje donderen en niet kopen?
Ik kan bijna elke dag een winkelwagentje leegtieften van meer dan 4 uur oud :(
Het is iedere keer tussen 2200 en 0200 uur raak. Niet alleen nieuwe accounts, maar ook 2 jaar oud met 300 purchases.

Nou ja,
Tot zover mijn gejank.
groetjes van Prolapsje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
[...]

Ja ik ben bang dat dit nog wel eens het verzamelen voor veel mensen kan gaan verpesten, als alles snel ingekocht word voor / op release en dan later voor zoveel meer geld aangeboden worden. Als ze eenmaal een maas in de wet gevonden hebben, stoppen ze er niet zo snel meer mee.

Echt heel jammer dat alles zo verpest word om geld :X

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Na de tcg shops was het tijd voor een Pokemon Center, Osaka DX. Stipt om half 10 stond ik als enige toerist in een rij vol Japanners buiten bij een groot gebouw vol met shops op elke etage. Mijn bestemming? De 9e verdieping. De schuifdeuren gingen van het slot en de meute kwam op gang. Beveiligers stonden met borden paraat: don't run. Toch voelde het als de doldwaze dagen van de Bijenkorf. Ik snelwandelde naar de eerste beste lift. Meer mensen drukten op de 9e verdieping. En we gingen omlaag. Iemand wilde vanuit de kelder erbij. Toen sloegen we gelukkig de begane grond over en zette de lift een sprint in naar boven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FyiCFcqyZIJHML3pZimG9RzfI_M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8DIV98LYtlj2ZE85YfW65OHV.jpg?f=fotoalbum_large

Eenmaal uit de lift zag je de drie legendary birdies je opwachten als welkomstcomitee. Genoeg personeel hadden pokemon pluchies om ons mee te begroeten. Om 10:05 uur liep ik dan rond in mijn eerste Pokemon Center. Het staat tjokvol pluchies, in alle soorten en maten. Maar ook eetgerei, koppen, mokken, accessoires voor in de badkamer. Ik zag nog Pokemon Old Maid de tweede set. Ik heb al de eerste set: rode versie. Maar hier zag ik de blauwe editie hangen voor omgerekend een tientje. Hop in de mand. Ik zag verder Bulbasaur, Charmander en Squirtle als mini pluche liggen. Die gaan mee voor mijn neefjes.

De kassa rij stond al rijen dik. Dus netjes aansluiten. Wel zag ik dat je van geen enkele set een booster box kon bestellen. Van future flash, shadow wanderer, Stellar miracle, Battle Partners mocht je nog wel 10 packs per set uitkiezen. Heat wave was al uitverkocht gemarkeerd. Dus maar 10 pakjes Battle Partner gekocht voor 1 euro per pakje. De tas werd geseald omdat ik een tax refund vroeg omdat ik over de 5k aan yen zat. En ik kreeg een presentje mee omdat ik in mijn maand qua verjaardag besloot wat te kopen.

Pal naast het Pokemon Center vind je het Pokemon Cafe. Steevast uitverkocht via vooraf reserveren en vandaag was geen uitzondering. Gelukkig voorzien Japanners in een wachtrij voor mensen zonder reservering zoals ik. Want als je niet op tijd bent voor jouw tijdslot van 1 uur komt je plek te vervallen en mag iemand zonder reservering naar binnen. 2 uur later kwam iemand van het café mij vragen met hoeveel personen ik was en ik werd begeleid het café in. Natuurlijk is het volop in thema uitgerust: Pikachu als kok, Pikachu als ober, alle gen 9 starters present.

Van al dat wachten kreeg ik wel trek. Dus ik besloot een koffie met Pokemon naar keuze opdruk te bestellen en een Pikachu pannekoek. Ik kreeg mijn koffie met Mew opdruk en even later volgde de eetbare Pikachu. Heel smakelijk is het niet voor het geld (5 euro koffie, 13 euro pannekoek met fruit) Maar ach: het gaat om de vibe, beleving. Want na 45min tafelen kregen we een show met een Pikachu mascotte. Of we de kabouterdans mee wilden doen. En natuurlijk afsluiten met het uitzwaaien van Pikachu. In de rij voor de kassa werd je langs de merchandise van het café geleid. Je hebt een Eevee eetbord, een Pikachu eet bord, natuurlijk een pokeball die fungeert als thee/koffie kop, maar de leukste items een set onderzetters was preorder only. Probleem als niet Japanner mag je niks vooraf reserveren want ze vereisen een Japans mobiel nummer. En ze geven die niet aan de toeristen. Dus zonder café merch verder gegaan. Wel was het een geslaagd bezoek. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billy_C
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 24-04 12:02
Hallo iedereen, ik ben nieuw hier. Ik zag een onderwerp over Pokémon en besloot het te bekijken. Ik heb een paar kaarten zoals degene die jullie sturen. Ik kreeg ze samen met een kindermenu van McDonald's. Ik wist niet wat ik ermee moest, maar nu realiseer ik me dat er maar heel weinig van zijn om mee te spelen. Zijn ze iets waard als verzamelobject of zijn het gewoon kaarten die weggegooid kunnen worden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AntraXxX
Billy_C schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 13:57:
Hallo iedereen, ik ben nieuw hier. Ik zag een onderwerp over Pokémon en besloot het te bekijken. Ik heb een paar kaarten zoals degene die jullie sturen. Ik kreeg ze samen met een kindermenu van McDonald's. Ik wist niet wat ik ermee moest, maar nu realiseer ik me dat er maar heel weinig van zijn om mee te spelen. Zijn ze iets waard als verzamelobject of zijn het gewoon kaarten die weggegooid kunnen worden?
Dat zijn kaarten van de "McDonald's Dragon Discovery" set, inderdaad een kleine set van 15 kaarten.
De Dragonite en Pikachu zijn opzich wel wat waard á €5, de rest <€2. Weggooien kan altijd nog, wie weet wat ze waard zijn als je ze ergens een aantal jaar netjes weglegt in huis toch. :)

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• jessy100
even flexen met mn PSA return :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5g-x34Jp8ejkLgCRe_sp1HcT3Y4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/vS4F4tCKIrJcMvsYwKLq4OUs.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• AntraXxX
@jessy100 lekker hoor!

Hier thuis op de overloop afgelopen weekend m’n slab display frame opgehangen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lfCcr1o-kzuTYCm9fEL6EGi0KE4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tZ9Xzo0m3eBt4DfIQvj1xGWe.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0FYR4bGGAPQCj9a4Kk9NG_5wduA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CvjHYU0KBVIFhzDaL3j0Hcu6.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-QJMuaKgIw9WUUH1w1kaEBGOZx4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ypHgQAooYutD1ympAncackYl.jpg?f=fotoalbum_large

Bovenste rij m’n persoonlijk mooiste / uniekste kaarten een plekje gegeven. Verder een Charizard rij, rij met de OG starters, Pikachu rij die nog een plekje heeft en tot slot de onderste twee zijn een beetje voor de randoms.

Érg leuk om zo m’n kaarten wat meer in het zicht te hebben i.p.v. te liggen verstoffen in ‘n kast ofzo.
En wie kan nu zeggen dat hij een Van Gogh aan de muur heeft hangen?! :+ :9

[ Voor 3% gewijzigd door AntraXxX op 14-04-2025 13:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jessy100
AntraXxX schreef op maandag 14 april 2025 @ 13:18:
@jessy100 lekker hoor!

Hier thuis op de overloop afgelopen weekend m’n slab display frame opgehangen.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Bovenste rij m’n persoonlijk mooiste / uniekste kaarten een plekje gegeven. Verder een Charizard rij, rij met de OG starters, Pikachu rij die nog een plekje heeft en tot slot de onderste twee zijn een beetje voor de randoms.

Érg leuk om zo m’n kaarten wat meer in het zicht te hebben i.p.v. te liggen verstoffen in ‘n kast ofzo.
En wie kan nu zeggen dat hij een Van Gogh aan de muur heeft hangen?! :+ :9
Heel nice! Hoe kom je aan dat frame? Zelf gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
G_Dragon schreef op maandag 31 maart 2025 @ 23:33:
Ja ik vind er ook niks aan. Ik koop meestal maandelijks 1 of 2 pakjes. Daarmee heb ik allerlei kaarten uit verschillende sets en geef ik geen honderden euro's uit aan een set. Uiteindelijk wil ik een nationale pokedex maken, dus welke sets ik heb maakt mij verder niet uit. Maar de laatste tijd kan ik gewoon nergens in een winkel een pakje kopen. Heel intertoys was uitverkocht, op wat veel te dure dozen na. Online is de prijs ook enorm gestegen, zoveel dat ik het zelf niet de moeite waard vind. Er zijn grenzen.

Ik baal er wel van. Mijn hobby ligt een beetje stil en ik heb er niet zoveel zin meer in eigenlijk. Ik weiger 3 keer zoveel te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-04 23:07
Zenomyscus schreef op maandag 14 april 2025 @ 16:09:
[...]

Ja ik vind er ook niks aan. Ik koop meestal maandelijks 1 of 2 pakjes. Daarmee heb ik allerlei kaarten uit verschillende sets en geef ik geen honderden euro's uit aan een set. Uiteindelijk wil ik een nationale pokedex maken, dus welke sets ik heb maakt mij verder niet uit. Maar de laatste tijd kan ik gewoon nergens in een winkel een pakje kopen. Heel intertoys was uitverkocht, op wat veel te dure dozen na. Online is de prijs ook enorm gestegen, zoveel dat ik het zelf niet de moeite waard vind. Er zijn grenzen.

Ik baal er wel van. Mijn hobby ligt een beetje stil en ik heb er niet zoveel zin meer in eigenlijk. Ik weiger 3 keer zoveel te betalen.
Op zich is dit misschien wel een realistischer doel dan om sets te verzamelen. Gewoon van alle Pokémon in ieder geval één kaartje.

Ik was met 151 weer een beetje begonnen en heb die grotendeels compleet, maar als ik de missende kaarten wil halen dan wordt het een duur geintje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
jessy100 schreef op maandag 14 april 2025 @ 15:07:
[...]

Heel nice! Hoe kom je aan dat frame? Zelf gemaakt?
Via Temu, de 36 kaarten variant is helaas uitverkocht zie ik (was €65 incl. verzending), maar ze hebben bijv. nog wel een 25 kaarten variant. https://www.temu.com/nl/2..._1744708320577_vmoi0j94h5

@Zenomyscus en @Kaasdipje mede National Pokedex verzamelaar hier --> als het je niet zo veel uit maakt wélke variant van 'n Pokemon kaart je in de binder hebt moet je bijvoorbeeld deze Nederlandse verkoper op Cardmarket eens bekijken. Hier heb ik ook een goede 300 (holo / reverse holo bulk) voor iets meer dan €100 besteld in het verleden.
Met een inventaris van 262K (!!) singles zit er vast wel iets tussen: https://www.cardmarket.com/en/Pokemon/Users/PoCards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:39

Ypho

Allround Nerd

De complete lijst voor Glory of Team Rocket staat online. Deze set komt vrijdag uit.

Nog niet alle kaarten zijn "officieel" uit, dus een aantal secret rares zijn nog foto's van een stream tot deze in betere kwaliteit beschikbaar komen.

Met Destined Rivals in het vooruitzicht voor de Engelse varianten, vind ik Moltres#124 en Mewtwo#125 echt wel puik (al mag Mewtwo#114 er ook wel zijn!

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Daarvan vind ik de Zamazenta (107) en de Clamperl (102) erg leuke kaarten, de rest vind ik niet zo bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik vind de Houndoom #100 en Moltres #112 goed geslaagd. Naast team rocket's Mewtwo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
Moltres gaf me een Pokemon Pocket vibe. Er zitten enkele leuke kaarten tussen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Billy_C
AntraXxX schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 14:51:
[...]

Dat zijn kaarten van de "McDonald's Dragon Discovery" set, inderdaad een kleine set van 15 kaarten.
De Dragonite en Pikachu zijn opzich wel wat waard á €5, de rest <€2. Weggooien kan altijd nog, wie weet wat ze waard zijn als je ze ergens een aantal jaar netjes weglegt in huis toch. :)
Ja, je hebt gelijk. Over het algemeen storen ze me niet. Dus ik zal ze houden. Dank je wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zEyr7OobtSlUTdEyZF5RAsu07Ck=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4JJpg5CWgfD41lrvePaBZLho.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ELKBOJ2yBHovXZKqo7N95XWB_dg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8hdMvzQ8aKMh2jWyftHOdzHf.jpg?f=fotoalbum_large

Glory of Team Rocket release dag vandaag in Japan. De meeste items zijn al uitverkocht op de Pokemon Center online. Ik heb zelf een mok en tshirt met Mewtwo print gehaald. Nu nog een boosterbox of packs überhaupt. Beide werden niet verkocht in Osaka of Osaka DX. En voor de loterij voor het speciale Rocket koffertje ben ik uitgeloot helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
Joosie200 schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 12:40:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Glory of Team Rocket release dag vandaag in Japan. De meeste items zijn al uitverkocht op de Pokemon Center online. Ik heb zelf een mok en tshirt met Mewtwo print gehaald. Nu nog een boosterbox of packs überhaupt. Beide werden niet verkocht in Osaka of Osaka DX. En voor de loterij voor het speciale Rocket koffertje ben ik uitgeloot helaas.
Kan je wat genieten van Japan of voel je daar de stadsdrukte om je heen?

Enne, nogmaals, zo'n Team R stropdas is noice! 8)
Ze gaan voor 55 euro op Ebay. Het dubbele!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Spacewide schreef op zondag 20 april 2025 @ 13:18:
[...]
Kan je wat genieten van Japan of voel je daar de stadsdrukte om je heen?

Enne, nogmaals, zo'n Team R stropdas is noice! 8)
Ze gaan voor 55 euro op Ebay. Het dubbele!
Ja wel hoor. Ik doe weliswaar een vierstedentrip: Osaka, Kyoto, Nagasaki, Tokyo. Met dagtripjes naar Huis ten Bosch, Hiroshima, Nara, Kobe en Himeji. Dus op en top toeristische route. Gewoon vroeg op pad: heb je niet zo'n last van de toeristen massa. Zelfs niet in Osaka, Dotonbori. Of Kyoto bij de Fushimi Inari.

Bij de Pokemon Centers is het elke dag eerst een tijdslot regelen. En dan merk je de populariteit wel. Kwam de reguliere in Osaka, Hiroshima, Nagoya niet in zonder tijdslot. Maar in Osaka DX kon ik zo doorlopen. De booster boxen gaan hier trouwens voor omgerekend 120 euro weg als ik 20 tcg shops in Osaka en 10 shops in Nagoya als een betrouwbare graadmeter mag gebruiken.

Nog geen enkele losse TR pack kunnen kopen trouwens. Wel van Terastal Festival. In Nagoya vond ik daar voor het eerst dat je 2 packs per persoon per dag mocht kopen. En ook op Tokyo station. Maar Osaka, Kyoto, Hiroshima en Fukuoka hadden nul Terastal en nul team rocket. Wel jammer want de tcg shops hebben al de nodige singles. En die Meowth, Moltres, Mewtwo zien er gaaf uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Royy90
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2-pZp42Xk8B7x65ii2XRQilZfcc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Pe6s1VZUmgYRx0lurxJwt2pC.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ck_7l_m9-XVs0oHs5nNyn7mjpeE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DaFeLBcKHwYYXm1EczreOH4x.jpg?f=fotoalbum_large

Zojuist MasterBall gehaald met een prima winrate. Toch wel beetje trots op :P

PSN Profile

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Joosie200 schreef op maandag 21 april 2025 @ 09:46:
[...]

Nog geen enkele losse TR pack kunnen kopen trouwens. Wel van Terastal Festival. In Nagoya vond ik daar voor het eerst dat je 2 packs per persoon per dag mocht kopen. En ook op Tokyo station. Maar Osaka, Kyoto, Hiroshima en Fukuoka hadden nul Terastal en nul team rocket. Wel jammer want de tcg shops hebben al de nodige singles. En die Meowth, Moltres, Mewtwo zien er gaaf uit.
Geh manifesteren kun je leren!
Gisteren haalde ik nog mijn dagelijkse aanbevolen :+ hoeveelheid pakjes Terastal op bij Skytree. Dus vanochtend herhaald. Was Terastal Festival op, maar Team Rocket voor het eerst te koop. Wel in een limiet van 5 pakjes pp per dag. Dus nog geen losse booster boxen. Maar hey: het is een begin.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kq1VLm2Wv5vglr1ZNEklyIc687c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7e5vgpl8f3ArB3rXwmq6AOYG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Billy_C
Mijn innerlijke Jessie en James zijn nu al jaloers op je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Geen idee van welke set deze kaart is want kwam deze foto op Twitter tegen, maar wauw wat een plaatje! Dit is nou precies de artwork kwaliteit en diepgang die ik mis in de nieuwe sets..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TMPMOLA95z3zT3T7SENwk6e8dd0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/TOYRrRErOcNkJl25IbnxPc9x.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hemmies
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 00:24
G_Dragon schreef op donderdag 24 april 2025 @ 12:45:
Geen idee van welke set deze kaart is want kwam deze foto op Twitter tegen, maar wauw wat een plaatje! Dit is nou precies de artwork kwaliteit en diepgang die ik mis in de nieuwe sets..

[Afbeelding]
Komt niet uit een set, is fan art : https://www.etsy.com/shop/topdresseurben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dfbt
Gister avond was er een restock van Pokemoncenter in US van prismatic ETBS. Met geluk 2 kunnen bemachtigen ondanks een 110k positie in de que. (flinke restock moet er geweest zijn dan)

Vandaag op bol de release van de eevee pouch geweest rond 11:00 en rond 12:00 op top1toys voor 40 euro. Goedkoopste die je kon vinden. Maar alles binnen minuten weg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Billy_C schreef op donderdag 24 april 2025 @ 11:56:
Mijn innerlijke Jessie en James zijn nu al jaloers op je
Gisteren was de eindopbrengst trouwens dit:
Door te shoppen bij Pokemon Centers Skytree, Tokyo DX, Mega Tokyo en de gesealde box heb ik voor 106 euri gehaald bij een tcg shop in Akihabara.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VQXJbjJJAo6leaQuiPPUr9KCYFY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/49gWsGilnhKDHSaDjckDaa8P.jpg?f=fotoalbum_large

En vandaag Shibuya meegepakt naast Skytree, Tokyo DX en Tokio station:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2WURtnaRd3kCjyOtZ0GX0dI2lNk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RdX2Qmf4RCozbIUjfK6b1FIT.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb nu de cherry blossom Pika, Kabuki Pikachu gisteren opgepikt. Maar vandaag lag de ninja Pikachu ook op de plank. Blijft leuk zulke exclusieve plushies. De losse packs ga ik thuis openen en de box blijft dicht. €44 voor 40 losse packs, €106 voor 30 sealed packs is €2,13 per pakje. Dat maakt het openen zelfs van de box leuk Zelf beschouw ik alle losse packs als gratis te openen gezien de prijs van een dichte booster box op cardmarket gaat voor 125-130 euro.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
En nog wat aanwinsten uit...

Ikebukuro, Tokyo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mPNT_gDutYmpg57u1gJH8d2t5eE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/szPBYRsckhE7DR5qJBrAihGK.jpg?f=fotoalbum_large

Akihabara, Tokyo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sKS-qKo1nAx1mgeyDWsv85f7inU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SvLWQeoozDhPkW0KcD85HAb9.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8AIdZ7VC5U0ubzRVcGPqyHSeCSQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lYRzfvnnog9hmL34d8a99bUe.jpg?f=fotoalbum_large

Denden Street, Osaka
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4oDbGeQrs0vCl49JOS_5BsJEFXs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EE5wLwrIMrZ9ZoCupHZmpoMi.jpg?f=fotoalbum_large

De Magikarps: een met damage, een zonder. Als mijn huidige bij PSA geen tien krijgt heb ik nog twee kansen. Verder een setje banned Japanse kaarten. Lang naar gezocht, pas gevonden toen ik in Tokyo was. Idem voor het setje aan tag team kaarten. En oh nu ik weer in Osaka ben beland: die Raikou maakt het trio af in het Japans, had al eerder Suicuine en Entei gehaald.

Die pretend tea ceremony pikachu is toch wel wat mijn rondreis door Japan afmaakt. Again geel gestickerd dus met damage maar dat slaat op een zichtbare kras achterop. Lekker belangrijk zolang de voorkant netjes is. Was vanmiddag nog in Kyoto en hoe Japanser wil je het hebben: twee pika in kimono bereiden de thee voor. Verder een hele stapel Team Rocket dus ik heb wat te openen thuis *O*

edit:
Door een overstap in Shenzhen heb ik genoeg tijd om te doden. Dus ik slenter in de departures hal rond. Zie ik in een boekwinkeltje drie Chinese pokemon boxen liggen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kpovVymFRXhCrloQAXdUxKGY5Ss=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZL99xlYn6kxlv3BVA8Ntr6EB.jpg?f=fotoalbum_large

Dat zijn dus deze drie
https://www.cardmarket.co...al-Arts-Jumbo-Booster-Box
https://www.cardmarket.co...ry-Star-Guide-Booster-Box
https://www.cardmarket.co...-Card-Display-Set-Lucario

Ook nog een gele pokeball met rode M logo. Maar ik weet niet de pack selectie bij gebrek aan de juiste naam. En die is van blik/metaal. Zullen ze bij de security leuk vinden straks. Kan ik beter all in karton meenemen in de rugtas.

[ Voor 19% gewijzigd door Joosie200 op 29-04-2025 06:23 ]

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste