Het grote Pokémon TCG topic

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:25
cas90 schreef op woensdag 6 mei 2026 @ 14:37:
M'n zoontje heeft nog geen doel of plan, anders dan zoveel mogelijk verschillende Pokemonkaarten, liefst glimmende kaarten te verzamelen. Zal hem eens vragen wat hij graag wil/doel wordt.

Voor mezelf heb ik het plan bedacht om drie mappen aan te schaffen en de eerste drie series Pokemon te verzamelen uit het Red/Blue tijdperk, gold/Silver en Crystal. Wel uit de verschillende/modernere sets, anders is het volgens mij niet te betalen

Vind het wel een goede tip om een doel te hebben, ook voor m'n zoontje.

Plan voor nu is om wat bulk kaarten aan te schaffen, sorteren en verdelen. Zodat we wel allebei onze eigen kaarten hebben.

Zitten jullie toevallig in Zwolle? Daar zijn wel een aantal liefhebbers winkels volgensmij.
Zwolle is nog wel te doen voor mij. Inmiddels wat bulk ingekocht. Ik wil toch graag zelf ook iets openen als starter. Ik weet het is duur maar puur het idee eenmalig. Ik kan hier alleen de phantasmal flames ETB voor 110,- krijgen in de regio. Weet niet als deze überhaupt de moeite waard is?

[ Voor 12% gewijzigd door llovesoccerx7 op 07-05-2026 01:38 ]

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:51

Ypho

Allround Nerd

llovesoccerx7 schreef op donderdag 7 mei 2026 @ 01:24:
[...]

Zwolle is nog wel te doen voor mij. Inmiddels wat bulk ingekocht. Ik wil toch graag zelf ook iets openen als starter. Ik weet het is duur maar puur het idee eenmalig. Ik kan hier alleen de phantasmal flames ETB voor 110,- krijgen in de regio. Weet niet als deze überhaupt de moeite waard is?
Als je "iets" wilt openen, maar niet uit maakt wat, zou ik kijken voor Perfect Order. Dat is een enorm populaire set, en is vaak bij Bol ook nog verkrijgbaar voor 60 euro per ETB.

/edit: deze is ook leuk: https://www.bol.com/nl/nl/p/pokemon-mega-zygarde-premium-ex-box/9300000279040509/

[ Voor 14% gewijzigd door Ypho op 07-05-2026 09:33 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

• llovesoccerx7
Ypho schreef op donderdag 7 mei 2026 @ 07:58:
[...]

Als je "iets" wilt openen, maar niet uit maakt wat, zou ik kijken voor Perfect Order. Dat is een enorm populaire set, en is vaak bij Bol ook nog verkrijgbaar voor 60 euro per ETB.

/edit: deze is ook leuk: https://www.bol.com/nl/nl/p/pokemon-mega-zygarde-premium-ex-box/9300000279040509/
Top dankje! Ik ga even kijken. Ik wil gewoon even keer wat openen als starter maar wil wel wat value voor de prijs zeg maar. Ik zag dat scalpertoys de Zygarde had voor 80..🤣. Dan ga ik voor zo’n Zygarde box van bol eens proberen👍🏻.

[ Voor 4% gewijzigd door llovesoccerx7 op 07-05-2026 11:16 ]

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

llovesoccerx7 schreef op donderdag 7 mei 2026 @ 10:45:
[...]

Top dankje! Ik ga even kijken. Ik wil gewoon even keer wat openen als starter maar wil wel wat value voor de prijs zeg maar. Ik zag dat scalpertoys de Zygarde had voor 80..🤣. Dan ga ik voor zo’n Zygarde box van bol eens proberen👍🏻.
Als Bol dingen heeft, is het doorgaans voor "normale" prijzen. Perfect Order is niet een hele populaire set, daarom zijn deze vaak langer te bestellen. De populaire dingen zijn bij Bol binnen een paar seconden altijd al verkocht :( zoals vandaag bv de First Partner packs weer.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

• llovesoccerx7
Ypho schreef op donderdag 7 mei 2026 @ 11:34:
[...]

Als Bol dingen heeft, is het doorgaans voor "normale" prijzen. Perfect Order is niet een hele populaire set, daarom zijn deze vaak langer te bestellen. De populaire dingen zijn bij Bol binnen een paar seconden altijd al verkocht :( zoals vandaag bv de First Partner packs weer.
Dat is erg jammer op dit moment.. overal waar je kijkt staat ook uitverkocht. Maar ik vrees dat deze situatie niet zal veranderen denk je wel?🤷🏻‍♂️

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

llovesoccerx7 schreef op donderdag 7 mei 2026 @ 12:57:
[...]

Dat is erg jammer op dit moment.. overal waar je kijkt staat ook uitverkocht. Maar ik vrees dat deze situatie niet zal veranderen denk je wel?🤷🏻‍♂️
Nee dat gaat voorlopig niet veranderen. Je moet geluk hebben, of genoegen nemen met de wat minder populaire producten (die Zygarde Box, of de Pokemon Day Collection bijvoorbeeld).

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Goeiemorgen, mijn kids zijn geïnteresseerd geraakt in Pokémon en dan dus ook nu Pokémon kaarten.

Was vroeger een fan en had ook een binder met kaarten maar ergens als tiener voor een paar euro verkocht op Koninginnedag ofzo 🤦🏼‍♂️😛

Maar nu je zo veel verschillende sets en alles hebt weet ik niet goed waar ik met ze moet beginnen. Ik zelf zou het bijv leuk vinden ze een beetje te sturen naar de originele 3 generaties Pokémon. Worden daar ook nog nieuwe kaarten voor gemaakt bijv of is dat allemaal een stuk schaarser geworden?

iemand advies voor een goeie startplek qua eerste box ofzo wat niet gelijk 100 euro p/s kost :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Op mobiel wat lastiger lezen hier maar zie nu dat er soort gelijken gesprekken hier geweest zijn. Zal wel even teruglezen ook 😅

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-05 00:55
Ricmaniac schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 08:29:
Goeiemorgen, mijn kids zijn geïnteresseerd geraakt in Pokémon en dan dus ook nu Pokémon kaarten.

Was vroeger een fan en had ook een binder met kaarten maar ergens als tiener voor een paar euro verkocht op Koninginnedag ofzo 🤦🏼‍♂️😛

Maar nu je zo veel verschillende sets en alles hebt weet ik niet goed waar ik met ze moet beginnen. Ik zelf zou het bijv leuk vinden ze een beetje te sturen naar de originele 3 generaties Pokémon. Worden daar ook nog nieuwe kaarten voor gemaakt bijv of is dat allemaal een stuk schaarser geworden?

iemand advies voor een goeie startplek qua eerste box ofzo wat niet gelijk 100 euro p/s kost :P
Mijn tip, koop een Vault X binder waar je 1088 kaarten in kwijt kan en begin een Pokedex.

Ik ben in November met mijn zoon begonnen en het ging heel snel qua uitgaven, als je een volledige set gaat sparen.

Met een Pokedex hebben wij echter veel meer plezier. Gezien je dan constant je kaartjes kan blijven upgraden. Wij worden er heel blij van als we weer een kaartje kunnen toevoegen aan de map. Wat voor mij het grootste voordeel is, het maakt dan ook niet uit wat je koopt / krijgt er kan altijd een upgrade voor je Dex bijzitten.

• llovesoccerx7
Is het raar om op een beurs alle dubbele kaarten mee te nemen en verkopen? Heb voornamelijk veel die weinig waard zijn 0,05 tot 0,50 cent? Of kan je dit beste gewoon online verkopen?

[ Voor 81% gewijzigd door llovesoccerx7 op 09-05-2026 17:20 ]

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Oh dat is grappig. Wist niet dat er een beurs in Nijkerk was. Ben vaak in Nijkerk. Misschien eens voor het eerst naar zo’n beurs gaan :)

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Protax schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 11:22:
[...]

Mijn tip, koop een Vault X binder waar je 1088 kaarten in kwijt kan en begin een Pokedex.

Ik ben in November met mijn zoon begonnen en het ging heel snel qua uitgaven, als je een volledige set gaat sparen.

Met een Pokedex hebben wij echter veel meer plezier. Gezien je dan constant je kaartjes kan blijven upgraden. Wij worden er heel blij van als we weer een kaartje kunnen toevoegen aan de map. Wat voor mij het grootste voordeel is, het maakt dan ook niet uit wat je koopt / krijgt er kan altijd een upgrade voor je Dex bijzitten.
En bedankt! Dit is idd zoals ik zelf een beetje in gedachte had. Lijkt me een leuke manier van collecten.

• Sander0105
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 14:12
Wij hebben inderdaad ook 2 binders voor de pokedex met daarin de geprinte placeholders. Uiteindelijk voor een XL versie gegaan met 2x 640 slots voor toploaders

tja...

• cas90
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-05 19:14
Ventje van mij krijgt volgende week een binder van vault x, de me1 regenboog van 360 voor zn verjaardag, zijn wel donders mooie binders, dus denk dat ik er voor mezelf ook wel een aanschaf😁 Daarnaast zijn we druk aan t oefenen met het spel voor aankomend weekend, dan gaan we naar een pre release.

Voor de herfstvakantie gaan we naar de beurs in Utrecht, zijn jullie daar vaker geweest en is het wat?

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Protax schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 11:22:
[...]

Wat bedoel je eigenlijk met "kaartjes blijven upgraden? "

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-05 19:31
Ricmaniac schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 20:06:
[...]

Wat bedoel je eigenlijk met "kaartjes blijven upgraden? "
Ik gok vervangen door een mooiere of een uncommon vervangen door een illustration rare.

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

llovesoccerx7 schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 13:35:
Is het raar om op een beurs alle dubbele kaarten mee te nemen en verkopen? Heb voornamelijk veel die weinig waard zijn 0,05 tot 0,50 cent? Of kan je dit beste gewoon online verkopen?
Op een beurs zal een vendor er vrijwel niets voor geven (<1 cent per kaart, eerder een kiloprijs). Ik geef dit soort bulk vaak weg aan nieuwe (jonge) spelers, of aan een winkel die het vervolgens weer verder uitdeelt.

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-05 00:55
Spacewide schreef op zondag 10 mei 2026 @ 09:27:
[...]

Ik gok vervangen door een mooiere of een uncommon vervangen door een illustration rare.
Correct, je begint met een standaard kaart, dan naar holo en dan naar "plaatje".

Zo kan je heel je leven blijven sparen ;)

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Hoe doen jullie het eigenlijk als er nieuwe setjes in de winkels komen bijv. Is het gewoon een kwestie van mazzel hebben dat er nog ligt als je er heen gaat of kan je bij winkels reserveren enzo? Of is dit gewoon per winkel verschillend.

Pas heel kort dat ik me er zelf dus mee bezig hou maar scalpers lijken wel een groot probleem :P Jammer dat winkels niet een 1 per persoon policy o.i.d. doen.

• dfbt
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:22
Groot verschil, Veel winkels reserveren voor vaste klanten of mensen weten simpelweg de restock momenten en kopen alles op voordat er normale mensen langs kunnen komen.

Smyths toys is nog 1 vd winkels die zonder aankondiging nog product tegen normale prijzen op de toonbank legt. Verder moet je vandaag helaas alles monitoren via discords, en zelfs dan gaat t in secondes weg

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Ricmaniac schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 13:04:
Hoe doen jullie het eigenlijk als er nieuwe setjes in de winkels komen bijv. Is het gewoon een kwestie van mazzel hebben dat er nog ligt als je er heen gaat of kan je bij winkels reserveren enzo? Of is dit gewoon per winkel verschillend.

Pas heel kort dat ik me er zelf dus mee bezig hou maar scalpers lijken wel een groot probleem :P Jammer dat winkels niet een 1 per persoon policy o.i.d. doen.
Donderdagochtend bij Bol.com is meestal een drop van producten. Afhankelijk van de populariteit van het product moet je er bovenop zitten, anders heb je gewoon pech. Perfect Order is best goed bestelbaar als ze het hebben, omdat deze set niet enorm populair is.

Verder, kijk of er Pokemon Even Locations in de buurt zijn (link: https://events.pokemon.com/EventLocator/?locale=en-US&range=50&startdate=2026-05-12&iskm=false). Ik speel en ruil regelmatig bij een winkel in de buurt, en ben samen met een andere winkel bezig om daar een en ander qua toernooitjes en ruilmomenten te organiseren. In beide gevallen is er een Whatsapp-groep met de spelers, en in beide gevallen krijgen de "vaste spelers" een seintje als er nieuwe producten aan komen. Dit garandeert geen succes (wordt niet gereserveerd), maar geeft wel een heads-up tegenover scalpers die soms dagelijks langskomen om te kijken of er wat is. Het tweede is sowieso leuk, omdat je dan onderdeel kan zijn van een (lokale) community, maar dat moet je ding zijn natuurlijk :)

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Thanks voor de info.

Het is wel kwalijk dat die situatie zo is dat er van die gasten elke dag langs gaan om te kijken of er wat is :P Jammer voor de mensen onder ons die het gewoon echt als verzamel hobby hebben ipv investering.

Maargoed, ga binnekort naar de eerste beurs met de kiddo's en moeten eerst maar kijken of ze het daadwerkelijk wel leuk blijven vinden en niet na een maand ineens weer helemaal klaar zijn met pokémon hahah

• llovesoccerx7
Wat is het verschil of beter? Ik zie TCG om waarde te checken en eBay maar het ligt of aan mij maar zie ik best verschil in prijzen met dezelfde kaart.

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

llovesoccerx7 schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 02:15:
Wat is het verschil of beter? Ik zie TCG om waarde te checken en eBay maar het ligt of aan mij maar zie ik best verschil in prijzen met dezelfde kaart.
Verschil kan meerdere redenen hebben:
  • Verschillende varianten (bv "normale" vs bijvoorbeeld een "stamped" of "first edition" kaart)
  • Conditie (NM vs damaged)
  • Ebay rekent een stapel fees bij verkoop, dit kan de prijs beinvloeden
Sowieso zou ik geen Ebay of TCG Player oid gebruiken voor waardebepaling, dat is vooral gebaseerd op de VS markt, en die prijzen houden wel/geen/misschien rekening met fees. Er is een enorme Europese markt die vrij goed een indicatie kan geven voor de waarde van je kaart. Kijk bijvoorbeeld op Cardmarket (cardmarket.com). Dit is de bekendste marktplaats in Europa waar dagelijks enorme hoeveelheden aan bestellingen gaan. Nu is Cardmarket soms lastig zoeken, daarom heb ik zelf een app gemaakt die de Cardmarket prijzen laat zien (zie mijn message-footer).

• dfbt
Ricmaniac schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 16:52:
Thanks voor de info.

Het is wel kwalijk dat die situatie zo is dat er van die gasten elke dag langs gaan om te kijken of er wat is :P Jammer voor de mensen onder ons die het gewoon echt als verzamel hobby hebben ipv investering.

Maargoed, ga binnekort naar de eerste beurs met de kiddo's en moeten eerst maar kijken of ze het daadwerkelijk wel leuk blijven vinden en niet na een maand ineens weer helemaal klaar zijn met pokémon hahah
Tja.. Dat is wat geld verdienen met je doet he haha. Zolang er zo weinig voorraad is, en elk artikel voor x2 of x3 gaat zodra je t gekocht heb, zal je dit blijven houden.

• llovesoccerx7
Ypho schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 07:45:
[...]

Verschil kan meerdere redenen hebben:
  • Verschillende varianten (bv "normale" vs bijvoorbeeld een "stamped" of "first edition" kaart)
  • Conditie (NM vs damaged)
  • Ebay rekent een stapel fees bij verkoop, dit kan de prijs beinvloeden
Sowieso zou ik geen Ebay of TCG Player oid gebruiken voor waardebepaling, dat is vooral gebaseerd op de VS markt, en die prijzen houden wel/geen/misschien rekening met fees. Er is een enorme Europese markt die vrij goed een indicatie kan geven voor de waarde van je kaart. Kijk bijvoorbeeld op Cardmarket (cardmarket.com). Dit is de bekendste marktplaats in Europa waar dagelijks enorme hoeveelheden aan bestellingen gaan. Nu is Cardmarket soms lastig zoeken, daarom heb ik zelf een app gemaakt die de Cardmarket prijzen laat zien (zie mijn message-footer).
Duidelijk, ik heb mijn kaarten in collectr maar dat is dus meer een indicatie exacte prijzen even kijken op cardmarket gewoon. Of is er andere app om aan te raden?

EDIT: ik denk Dex met premium dan heb je cardmarket.

[ Voor 3% gewijzigd door llovesoccerx7 op 13-05-2026 15:27 ]

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

llovesoccerx7 schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 13:02:
[...]

Duidelijk, ik heb mijn kaarten in collectr maar dat is dus meer een indicatie exacte prijzen even kijken op cardmarket gewoon. Of is er andere app om aan te raden?

EDIT: ik denk Dex met premium dan heb je cardmarket.
Er zijn diverse platforms, veel volgen de US markt. Zie mijn forum-handtekening hieronder dit bericht, dat is een Nederlands platform dat EU verkoopprijzen tracked.

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ypho schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 19:32:
[...]

Er zijn diverse platforms, veel volgen de US markt. Zie mijn forum-handtekening hieronder dit bericht, dat is een Nederlands platform dat EU verkoopprijzen tracked.
Dat is jou eigen app of niet? :P Ga hem wel even proberen

• Spacewide
Vraagje voor de doorgewinterde verzamelaars die zulke ups en downs al eens doorstaan hebben. Ik weet dat niemand een glazen bol heeft, maar misschien wel wat insiderinfo. De vraag: zou het een goed moment zijn om een Destined rivals boosterboxje te kopen? Ze zitten rond de 350-400 ondertussen. 200 vond ik absurd duur destijds, kijk nu.. 350 en de twijfel kickt in. /Meh

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Destined Rivals heeft een uitgebreide reprint/restock gehad in Nederland de afgelopen maanden. Dat bracht de booster box van €500 op card market terug naar €375 nu. Mocht je €200 te duur vinden, je gaat bij geen enkele winkel zelfs bol geen booster box Destined Rivals meer scoren voor dat bedrag. Hoogstens bij een Primera voor €225 als je de eigenaar kent en mazzel hebt dat die een dichte voor dat bedrag aan je wil verkopen (van de week nog gezien)

Mediamarkt had wekenlang Destined Rivals in stock. Een paar zijn geslaagd om voor €251 een geseald exemplaar daar te halen. Ik ben nog enkel tegen MediaMarkten aangelopen die je losse boosters willen verkopen voor €7 per pack. Lang verhaal kort: gok op een Primera of MediaMarkt bij jou in de buurt die er toevallig nog wat hebben liggen. Anders is het minimaal €350 betalen op marktplaats of meer op cardmarket.

• llovesoccerx7
Wij gaan zaterdag naar een beurs. We hebben aantal kaarten met value om te traden. Hoe kan ik van tevoren hun waarde bepalen via CM? Ik zie meerdere bedragen van paar voor bijvoorbeeld 20,- dan 25,- en dan 30.-. Dan kijk ik wel naar Nederlandse verkopers. Is dit de juiste manier of moet ik dit anders opzoekend?

• Joosie200
  • Niet online
llovesoccerx7 schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 14:32:
Wij gaan zaterdag naar een beurs. We hebben aantal kaarten met value om te traden. Hoe kan ik van tevoren hun waarde bepalen via CM? Ik zie meerdere bedragen van paar voor bijvoorbeeld 20,- dan 25,- en dan 30.-. Dan kijk ik wel naar Nederlandse verkopers. Is dit de juiste manier of moet ik dit anders opzoekend?
De meeste vendors zeggen lowest NL dus dan zit je goed. Ik zelf kijk eerder naar België, Duitsland, Luxemburg. Als je een verkoper uit die landen aantreft die flink onder de laagste verkoper in NL zit bestel ik liever bij een Belgische, Duitse, Luxemburgse verkoper.

Besef je wel dat men in de regel 80-85% van die waarde aan trade value geven. Dus 16/17 euro. Bij inkoop kan ik het nog volgen om wat marge in te bouwen. Maar bij een trade doe ik vaker 1 op 1.

• llovesoccerx7
Joosie200 schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 14:50:
[...]

De meeste vendors zeggen lowest NL dus dan zit je goed. Ik zelf kijk eerder naar België, Duitsland, Luxemburg. Als je een verkoper uit die landen aantreft die flink onder de laagste verkoper in NL zit bestel ik liever bij een Belgische, Duitse, Luxemburgse verkoper.

Besef je wel dat men in de regel 80-85% van die waarde aan trade value geven. Dus 16/17 euro. Bij inkoop kan ik het nog volgen om wat marge in te bouwen. Maar bij een trade doe ik vaker 1 op 1.
Duidelijk, ja klopt ben ik mij bewust van!

• dfbt
Spacewide schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 12:46:
Vraagje voor de doorgewinterde verzamelaars die zulke ups en downs al eens doorstaan hebben. Ik weet dat niemand een glazen bol heeft, maar misschien wel wat insiderinfo. De vraag: zou het een goed moment zijn om een Destined rivals boosterboxje te kopen? Ze zitten rond de 350-400 ondertussen. 200 vond ik absurd duur destijds, kijk nu.. 350 en de twijfel kickt in. /Meh
Als je die box echt nog wilt, zou ik hem gewoon aftikken op 350. Kan eigenlijk alleen nog maar omhoog gaan, of hij moet nog een keer geprint worden maar dat verwacht ik niet.

Boosterboxen worden over t algemeen heel slecht geprint. (in amerika is nog geen nieuwe print geweest) daar is de bbox momenteel al over de 600 dollar. Dus zodra de goedkope opgekocht worden, zal hij echt wel heel stabiel weer snel terug naar 500 klimmen. ( aldus mijn glazen bol) maar goed, je moet echt doen wat goed voelt. Evolving Skies was ook ooit 100 , toen 200, toen 400, toen 800, toen ineens 2.2k :D

https://www.tcgplayer.com/product/624679/pokemon-sv10-destined-rivals-destined-rivals-booster-box?srsltid=AfmBOooUAZaqNJ-UQbv7vT-m-rC3C3SxnNnBCUe2Xh8s3vXt10EfMMB7&Language=English

• llovesoccerx7
-

[ Voor 100% gewijzigd door llovesoccerx7 op 15-05-2026 21:54 ]

• Joosie200
  • Niet online
Spacewide schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 12:46:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YDXewp0A8j4ktEmnvYNUK5MlS-M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W5epgunHRg4QLMD93Gl1Oebg.jpg?f=fotoalbum_large

Niet mijn foto. Dit bedoel ik dus. Primera ergens in the middle of nowhere die nog een sealed Destined Rivals meegeeft voor 215 euro. Helaas zijn mijn Primera winkels in de buurt en de Mediamarkt niet zover te krijgen.

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik ben een newbie. Deze via een webshop gekocht maar toch vind ik de seal een beetje gek. Het plastic voelt wel normaal maar wat denken jullie? resealed of komt het wel vaker voor zo?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E6cS2A3cEgXuP2osDWDUD_x4L5I=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/0U06GVbCvzVVqQ6x46qNistK.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DZ84NURaKVgl_ASgzpA5GNJX-tE=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/o6TBdTrEChQChbdjeUWXcLSs.png?f=fotoalbum_tile

• dfbt
Ricmaniac schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 16:38:
Ik ben een newbie. Deze via een webshop gekocht maar toch vind ik de seal een beetje gek. Het plastic voelt wel normaal maar wat denken jullie? resealed of komt het wel vaker voor zo?
[Afbeelding][Afbeelding]
welke shop is dit geweest?

Heel soms zijn seals wel eens zoals dit. maar heel vaak zie ik t zo extreem ook weer niet.

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

dfbt schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 17:48:
[...]

welke shop is dit geweest?

Heel soms zijn seals wel eens zoals dit. maar heel vaak zie ik t zo extreem ook weer niet.
Spellenwinkel.nl

• Spacewide
Joosie200 schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 13:34:
[...]

[Afbeelding]

Niet mijn foto. Dit bedoel ik dus. Primera ergens in the middle of nowhere die nog een sealed Destined Rivals meegeeft voor 215 euro. Helaas zijn mijn Primera winkels in de buurt en de Mediamarkt niet zover te krijgen.
Ik heb het ook opvangen, maar ik ben niet dat type persoon die rond gaat rijden voor producten. Op deze manier ben ik al verloren zeg maar :o

Misschien komt er wel wat online voor schappelijke prijzen. Ondertussen heb ik eentje overgekocht voor 335. Stevige premium, maar het is nu eenmaal zo.

• Joosie200
  • Niet online
Spacewide schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 19:21:
[...]

Ik heb het ook opvangen, maar ik ben niet dat type persoon die rond gaat rijden voor producten. Op deze manier ben ik al verloren zeg maar :o

Misschien komt er wel wat online voor schappelijke prijzen. Ondertussen heb ik eentje overgekocht voor 335. Stevige premium, maar het is nu eenmaal zo.
335 is als nog een prima prijs als je geen halve wereldreis wil maken door Nederland. Beam, Pocket, Catch your Cards en andere shops kwamen voorbij tussen de 375-400 euro. Ik heb een case premium betaald 380 ps. Maargoed ik had ook nog eentje van Games Island van 170 liggen. Compenseert het iets.

• dfbt
wel legit shop hoor :)

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Oh dat geloof ik ook wel en verwacht ook niet dat resealen allerdaagse business is maar kan me voorstellen dat zo'n winkel ook miss in de maling genomen kan worden door mensen die het resealen en dan retourneren

• dfbt
hoop wel dat je 70 euro hebt betaald. Perfect order is 1 vd (minst gewilde sets) in iedereens ogen en niemand komt er vanaf. Boosterboxen kan je al voor 180-185 euro scoren. Dan kan je weer voor 5 euro per pack rippen.

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

dfbt schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 01:09:
hoop wel dat je 70 euro hebt betaald. Perfect order is 1 vd (minst gewilde sets) in iedereens ogen en niemand komt er vanaf. Boosterboxen kan je al voor 180-185 euro scoren. Dan kan je weer voor 5 euro per pack rippen.
Ja klopt 71 ja. Begreep dat het al de mindere was.
Maar was de enige die zowat soms te koop is waar ik snel genoeg bij kon zijn :P

Kiddo's samen met mij pas net deze hobby begonnen dus nu gewoon leuk om af en toe een pakje open te maken samen.

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Mooie stapel kaarten gekregen van een vriend zijn zoontje.. Die spaart al meerdere jaren en had een "trashpile" waar hij niks mee doet. heb 700 kaarten van hem overgenomen :P Kunnen me kids mooi mee beginnen. Net alles een beetje doorgespit en zit echt best veel moois tussen. Niet qua waarde natuurlijk maar om de dex mee te kunnen gaan vullen :)

Leuk zo'n begin. Merk dat ik zelf ook heel enthiousiast ben geworden haha. Nou hopen dat ze het ook echt leuk vinden ipv dat ze het alleen denken te willen en het niet na een week voorbij is :P

• llovesoccerx7
Ricmaniac schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 03:01:
[...]

Ja klopt 71 ja. Begreep dat het al de mindere was.
Maar was de enige die zowat soms te koop is waar ik snel genoeg bij kon zijn :P

Kiddo's samen met mij pas net deze hobby begonnen dus nu gewoon leuk om af en toe een pakje open te maken samen.
Ik kon er ook nog 1 scoren voor 65,- maar kan ze hier niet meer in de winkel vinden. Heb nog 1 over die gooi ik gewoon op zolder en vergeten🤣. PO set inmiddels compleet.

hoe gaat dit te werk straks met de nieuwe set? Kan je deze ergens voor redelijke prijs pre-orderen? Of op goed geluk bij een winkel ergens aanschaffen?

• Joosie200
  • Niet online
llovesoccerx7 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 11:50:
[...]

hoe gaat dit te werk straks met de nieuwe set? Kan je deze ergens voor redelijke prijs pre-orderen? Of op goed geluk bij een winkel ergens aanschaffen?
Chaos Rising komt vrijdag komende week uit. Preorders zijn er al geweest voor deze set bij pocket games, catch your cards en andere tcg shops. Je moet nu hopen dat Bol donderdag ochtend 21 mei ergens tussen 08:00 - 12:00 de elite trainer box, booster bundle online gooit met limiet. Zodat je voor normale prijzen kan bestellen en die vrijdag meteen bezorgd worden.

Helaas heeft Bol er een handje van om alles online te zetten zonder limiet. First partner doosjes verkochten zij pas wat een week geleden, terwijl we al drie weken na de release dag zitten. En ze waren beschikbaar zonder limiet. Kortom alles ging naar bots.

• llovesoccerx7
Joosie200 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:51:
[...]

Chaos Rising komt vrijdag komende week uit. Preorders zijn er al geweest voor deze set bij pocket games, catch your cards en andere tcg shops. Je moet nu hopen dat Bol donderdag ochtend 21 mei ergens tussen 08:00 - 12:00 de elite trainer box, booster bundle online gooit met limiet. Zodat je voor normale prijzen kan bestellen en die vrijdag meteen bezorgd worden.

Helaas heeft Bol er een handje van om alles online te zetten zonder limiet. First partner doosjes verkochten zij pas wat een week geleden, terwijl we al drie weken na de release dag zitten. En ze waren beschikbaar zonder limiet. Kortom alles ging naar bots.
Dan weet ik dat voor de volgende keer. Waar kan ik de “normale” market prijzen vinden van bundles en etbs etc? Zodat ik dit kan vergelijken.

Bol had laatste wel op wat artikelen een limiet.

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Afgelopen paar uur bezig geweest met de kiddo’s voor het sorteren van die hele bulk per set :D

was een erg leuke bezigheid en begon er zelf gewoon ook helemaal van te glunderen haha de nostalgie sloeg hard toe.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c9jLeHF6GkerhzWZccqmuAkholU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tHUCzmbMfADQpmomx5OCUHJz.jpg?f=fotoalbum_large

ben nog aan het twijfelen hoe ik wil gaan collecten. Idee is gewoon een pokedex eigenlijk.. wat wat “makkelijker” is denk ik gezien we zo laat instappen ipv een specifieke set maarja je hebt zo veel kaarten van dezelfde Pokémon uit verschillende sets.

• llovesoccerx7
Ricmaniac schreef op zondag 17 mei 2026 @ 15:12:
Afgelopen paar uur bezig geweest met de kiddo’s voor het sorteren van die hele bulk per set :D

was een erg leuke bezigheid en begon er zelf gewoon ook helemaal van te glunderen haha de nostalgie sloeg hard toe.

[Afbeelding]

ben nog aan het twijfelen hoe ik wil gaan collecten. Idee is gewoon een pokedex eigenlijk wat “makkelijker” is denk ik gezien we zo laat instappen ipv een specifieke set maarja je hebt zo veel kaarten van dezelfde Pokémon uit verschillende sets.
Dat doe ik ook op dit moment. Lekker pokedex maken dat hoeft niet mega duur te zijn. Ik heb er nu 706 pokemons in zitten. Sets wordt al aardig duur omdat er dure kaarten meestal in zitten helaas..

• Joosie200
  • Niet online
llovesoccerx7 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 14:51:
[...]

Dan weet ik dat voor de volgende keer. Waar kan ik de “normale” market prijzen vinden van bundles en etbs etc? Zodat ik dit kan vergelijken.

Bol had laatste wel op wat artikelen een limiet.
Normaal gesproken zijn de manufactory retail advies prijzen / door fabrikant aangeraden prijzen

Een booster bundle van 6 pakjes: Bol en Smyths vraagt 36 tot 40 euro. Anderen tussen de 45-60 euro.

Een elite trainer box met 9 pakjes, promo kaart, sleeves, dobbelsteen: bol/Smyths vraagt vaak 59,99 euro. Anderen zoals Dreamland / Pocketgames 69, 99 euro en Mediamarkt / Intertoys en anderen 79,99+.

Een mini tin: haal je bij Bol, Smyths, Dreamland, Bruna, Primera vaak voor 12,99 euro. Intertoys / Top1toys 14,99 euro. Reseller als nedgame/gamerparadize vaak meteen het dubbele.

Dus ja het kan nogal uitmaken waar je iets kan kopen op de release dag of vooruit kan preorderen.

• FriXion
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-05 16:22
Ricmaniac schreef op zondag 17 mei 2026 @ 15:12:

[Afbeelding]

ben nog aan het twijfelen hoe ik wil gaan collecten. Idee is gewoon een pokedex eigenlijk.. wat wat “makkelijker” is denk ik gezien we zo laat instappen ipv een specifieke set maarja je hebt zo veel kaarten van dezelfde Pokémon uit verschillende sets.
Het kostte wat tijd maar ik heb gewoon van elke Pokémon (ik ga voorlopig maar t/m 151) gekeken welke kaart uit alle sets ik het mooist vind en die heb ik in een Excelsheet gezet met Cardmarket prijs en serienaam. Ik zet elke maand een vast bedrag opzij en eens in de zoveel tijd bestel ik dan kaarten uit de Excelsheet. Zodra er een nieuwe set uit komt vergelijk ik die kaarten met de keuzes in de Excelsheet en als een nieuwe set een mooiere kaart heeft vervang ik die in de Excelsheet.

• llovesoccerx7
Wat vinden jullie van Japans? De vrouw vindt packs open het leukst maar goed… Japans is nog een keer betaalbaar. En voor mijn pokedex is het wat makkelijker om een dure erin te doen.

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-05 11:15
Joosie200 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:51:
[...]

Limiet hebben ze er vandaag in ieder geval weer op zitten. Max 2 op o.a. First Partner. Toch weer iets meer kans om iets te bestellen, zal bij Chaos Rising dan ook wel weer zijn verwacht ik

<GoT>NightStalker

• Joosie200
  • Niet online
schaapiej schreef op maandag 18 mei 2026 @ 13:35:
[...]

Limiet hebben ze er vandaag in ieder geval weer op zitten. Max 2 op o.a. First Partner. Toch weer iets meer kans om iets te bestellen, zal bij Chaos Rising dan ook wel weer zijn verwacht ik
Maar weer geen limiet op de posters. En first partner ben ik misgelopen. Gek hé dat je na een daily meeting even koffie haalt. Ben je eens 5min afk dropt Bol de first partner.

• llovesoccerx7
Joosie200 schreef op maandag 18 mei 2026 @ 13:41:
[...]

Maar weer geen limiet op de posters. En first partner ben ik misgelopen. Gek hé dat je na een daily meeting even koffie haalt. Ben je eens 5min afk dropt Bol de first partner.
Hoe bedoel je zit de hele dag op bol of?🤣

die Zygarde prem box is ook al van 54,- naar 71,- gegaan op bol🤷🏻‍♂️

[ Voor 10% gewijzigd door llovesoccerx7 op 18-05-2026 14:11 ]

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-05 11:15
Joosie200 schreef op maandag 18 mei 2026 @ 13:41:
[...]

Wat bijzonder dat ze dat per product laten verschillen... ik had geen koffie pauze en nog wel 2 FP boxjes kunnen kopen. @llovesoccerx7 andere verkoper dan Bol zelf? Anders zijn ze wel ineens flink omhoog gegaan ja!

<GoT>NightStalker

• Joosie200
  • Niet online
llovesoccerx7 schreef op maandag 18 mei 2026 @ 14:10:
[...]

Hoe bedoel je zit de hele dag op bol of?🤣

die Zygarde prem box is ook al van 54,- naar 71,- gegaan op bol🤷🏻‍♂️
Ehm nee. Ik zit een keer niet aan mijn mobiel gekluisterd en ik mis Bol. Dat bedoel ik. Je moet bij Bol opletten op de verkoper. Ze staan ook derde verkopers toe. Bol hanteert adviesprijzen.

• llovesoccerx7
Joosie200 schreef op maandag 18 mei 2026 @ 15:03:
[...]

Ehm nee. Ik zit een keer niet aan mijn mobiel gekluisterd en ik mis Bol. Dat bedoel ik. Je moet bij Bol opletten op de verkoper. Ze staan ook derde verkopers toe. Bol hanteert adviesprijzen.
Ah ik zag het net dat er vanmorgen een drop was vandaar de hype. Helaas ook niet mee gekregen. Maar begreep dat Bol wel vaker wat dropt. En was inderdaad een andere partij had er te snel over heen gelezen.

[ Voor 7% gewijzigd door llovesoccerx7 op 18-05-2026 15:51 ]

• llovesoccerx7
Iemand ervaring met TCGpower.nl? Japans booster box van PO. In de sale voor 59,- of is dat te mooi om waard te zijn.

• Spacewide
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 20:50:
Iemand ervaring met TCGpower.nl? Japans booster box van PO. In de sale voor 59,- of is dat te mooi om waard te zijn.
Die nihil zero box? Heeft zelfs 52 gestaan bij launch. Deze webshop ziet er wel betrouwbaar uit. Je kan altijd verder onderzoek doen via een VAT / BTW nummer.

[ Voor 10% gewijzigd door Spacewide op 19-05-2026 20:55 ]

• Joosie200
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/quI6ezLf_qlcFgOW6EYuxBN_tdg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3mutFYMC9IDzkKeCiXCwxkip.jpg?f=fotoalbum_large Zo open je je laatste 15 Ninja spinner pakjes uit Japan en zo tref je de Greninja aan in het laatste pakje. Als Chaos Rising mij weinig geeft in de etb, dan heb je nog de Japanse set als back-up.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_d6JpWahUKzG-zjfbOZ1sYR9SWE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sku2qAKO8SyXGsgjzlAWWezY.jpg?f=fotoalbum_large En het staat mooi op een rijtje. Froakie, Frogadier en Mega Greninja.

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Joosie200 schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 19:28:

[Afbeelding] En het staat mooi op een rijtje. Froakie, Frogadier en Mega Greninja.
Greninja is awesome!

• Spacewide
Heel leuke evolutie. Het kan wel eens zijn dat Bol webshop dadelijk Chaos Rising te koop zet.

Gisteren heb ik een Perfect order bundltje opengetrokken en 5 pakjes weggegeven. Uit het laatste pakje pullde ik Clefairy POR 094. Goeie karma kan dus :P

[ Voor 24% gewijzigd door Spacewide op 21-05-2026 09:11 ]

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Spacewide schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 09:09:
[...]

Heel leuke evolutie. Het kan wel eens zijn dat Bol webshop dadelijk Chaos Rising te koop zet.

Gisteren heb ik een Perfect order bundltje opengetrokken en 5 pakjes weggegeven. Uit het laatste pakje pullde ik Clefairy POR 094. Goeie karma kan dus :P
Pff had hem in me winkelwagen. klikte op afrekenen en toen crashde bol.
en als ik nu F5 is me winkelwagen leeg

[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 21-05-2026 09:33 ]

• Spacewide
Ricmaniac schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 09:32:
[...]

Pff had hem in me winkelwagen. klikte op afrekenen en toen crashde bol.
en als ik nu F5 is me winkelwagen leeg
Ik wilde mijn bericht eigenlijk al verwijderen :+

Het leven is aan de rappen

• Joosie200
  • Niet online
Bol was aan het trippen vanochtend. En ook rond 10:45 tot 11:15. Etb kreeg ik voor de tweede keer niet afgerekend en in mijn mandje. De booster bundle wel maar er kwam een betaal error. Sindsdien zie ik bij de bundel: om het eerlijk te houden beperken we het aantal tot 2. Alsof ik wel besteld heb.

De halve en hele booster box zijn wel gelukt. En hoe verliep het bij jullie?

• Nyazzin
  • Laatst online: 19:43
Joosie200 schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 11:32:
Bol was aan het trippen vanochtend. En ook rond 10:45 tot 11:15. Etb kreeg ik voor de tweede keer niet afgerekend en in mijn mandje. De booster bundle wel maar er kwam een betaal error. Sindsdien zie ik bij de bundel: om het eerlijk te houden beperken we het aantal tot 2. Alsof ik wel besteld heb.

Helaas niet gelukt. Ik spaar alleen ETB's en werd bij afrekenen elke keer uit mijn winkelmand gegooid. Nu maar even wat diverse sites in de gaten houden waar ze voor "normale" prijzen worden verkocht.

• Spacewide
Joosie200 schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 11:32:

Ging goed bij de 2de poging en ik kijk uit naar die Charmeleon cosmos promo.

Weet je of checklanes later uitkomen? Ik open graag checklanes omdat er vaak een leuk kaartje bijzit.

Op nl.pepper.com postte iemand een mooi overzicht met alle linkjes. Handig.

[ Voor 6% gewijzigd door Spacewide op 21-05-2026 12:46 ]

• pokéfan
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 19:25
Nyazzin schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 12:11:
[...]

Helaas niet gelukt. Ik spaar alleen ETB's en werd bij afrekenen elke keer uit mijn winkelmand gegooid. Nu maar even wat diverse sites in de gaten houden waar ze voor "normale" prijzen worden verkocht.
Wil je delen welke sites ze voor normale prijzen verkopen?

Ik heb geen idee waar ik moet zorken.

• Spacewide
pokéfan schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 18:23:
[...]

Wil je delen welke sites ze voor normale prijzen verkopen?

Ik heb geen idee waar ik moet zorken.
Catchyourcards, pocketgames, tcgviert, games island,

• llovesoccerx7
Vanmiddag 1 CRI ETB kunnen bemachtigen beter iets dan niets dan maar🤷🏻‍♂️

• cas90
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-05 19:14
Ik heb vandaag bij bol helaas alleen de booster bundel weten te bemachtigen...

Dit is de eerste release die ik zo mee maak, zouden ze morgen nog iets droppen?

• Spacewide
cas90 schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 21:57:

Dit is de eerste release die ik zo mee maak, zouden ze morgen nog iets droppen?
Meestal is dat op donderdag ochtend, maar alles kan natuurlijk.

Morgen ochtend kan je ook aanschuiven bij Dreamland, Mediamarkt, Carrefour (BE),...

Deze nacht om 24u kan Dreamland NL online droppen en 10 minuten later Bij Mediamarkt NL.

Genoeg opties :)

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

cas90 schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 21:57:
Helaas alleen... ik en meerdere die ik ken hebben niks kunnen krijgen haha.
Voor mij ook de eerste keer en zat er helemaal klaar voor omdat ik greninja super dik vind en wil die box gewoon graag open maken... maar helaas :9

Maargoed, je zou toch denken gezien die nog lange tijd in print zal zijn dat het toch wel moet lukken komende maanden om er gewoon normaal 1 te kunnen kopen.

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

2 3-pack-blisters kunnen kopen van Chaos Rising :)
Hopelijk komt het gewoon dit weekend binnen kan ik met beide kids 1 open maken :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EUO9BM9zhwUKTC1rJZXjYxqyO2o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VEnpPRgnoCj5pwTvsSrYRm4m.png?f=fotoalbum_large

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Yay ETB bij intertoys gescoord 😀 echt insane mazzel. Me dochter wilde mee en rende vooruit naar de rij omdat ze zei “straks hebben ze niet genoeg” en toevallig hebben wij letterlijk de laatste ticket gekregen. Mensen achter ons hebben pech

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:13
Ricmaniac schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 10:03:
Yay ETB bij intertoys gescoord 😀 echt insane mazzel. Me dochter wilde mee en rende vooruit naar de rij omdat ze zei “straks hebben ze niet genoeg” en toevallig hebben wij letterlijk de laatste ticket gekregen. Mensen achter ons hebben pech
:)

Hoe duur zijn de ETB bij Intetoys?

Bij Dreamland waren ze 80 euro per stuk.

• Joosie200
  • Niet online
Fijne releasedag iedereen. Ben benieuwd hoeveel Greninja's of Chinccino's of andere sirs er gepulld gaan worden. Mijn pocket games bestelling is vertraagd omdat de 3 pack blister niet op tijd binnen was. Maar ik krijg wel mijn halve en hele booster box van Bol binnen.

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ChiMan schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 10:27:
[...]

:)

Hoe duur zijn de ETB bij Intetoys?

Bij Dreamland waren ze 80 euro per stuk.
Intertoys was ook 80. Heel veel shops zijn 80 zie ik. Dat vond ik wel jammer gezien bol.com 60€ was.

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:39
80 is mooi. Ik ben er hier een paar voor 110 tegen gekomen. Intertoys eigenlijk vergeten te checken 😂

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Gisteren mis gegrepen bij Bol, maar vandaag eentje via de lokale spellenwinkel kunnen krijgen voor 60 euro, met een Froakie IR en M Dragalge ex SIR daarin.

• Joosie200
  • Niet online
De halve booster box en hele booster box kwamen weer eens ingedeukt en met kapotte seal aan. De BB doe ik retour. De halve bb heb ik met korting kunnen openen, 18 packs later: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZFHHDvgrbvz_jFkteAlctzh9_9M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J7sx5lWL20qVchY4XM0sOLYM.jpg?f=fotoalbum_large wie wil er een Metang (dubbel) ruilen en heeft een Tauros of een Ampharos ir dubbel?

• llovesoccerx7
Hebben bepalende winkels vaste dagen voor vracht/restock wat zover bekend is om is te kijken of er voorraad is?

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:13
Ricmaniac schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 11:31:
[...]

Intertoys was ook 80. Heel veel shops zijn 80 zie ik. Dat vond ik wel jammer gezien bol.com 60€ was.
Blijf het opmerkelijk vinden dat winkels hun eigen prijzen mogen hanteren.

• llovesoccerx7
2 prismatic etbs aangeschaft bij TCGkingdom mooi voor de collectie! Nog aanraders voor cases ETBs?

[ Voor 18% gewijzigd door llovesoccerx7 op 23-05-2026 21:42 ]

• Spacewide
llovesoccerx7 schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 21:30:
2 prismatic etbs aangeschaft bij TCGkingdom mooi voor de collectie! Nog aanraders voor cases ETBs?
Een Pokemon Center ETB van Surging Spraks. Shinji Kanda arts 🔥

• llovesoccerx7
Spacewide schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 23:20:
[...]

Een Pokemon Center ETB van Surging Spraks. Shinji Kanda arts 🔥
Ik bedoel van die acryl cases zijn dat toch?

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vandaag voor het eerst naar een beurs geweest. Deze was in nijkerk en man wat was dit super leuk om eens mee te maken :D Maar ook een partij pittig om al die mooie kaarten te zien die dan gewoon veeels te duur zijn (voor mij) om te kopen haha.

Was wel erg leuk voor me kiddo's.. meerdere keren kwamen er wat mensen naar ons toe of ze het leuk vonden om dit en dat te hebben enzo. Echt mega aardig en zij vonden dat natuurlijk geweldig :)
In totaal met 200-250 kaarten naar huis gegaan.

Van te voren ging ik er heen met het idee om misschien nog wat Chaos Rising aan te schaffen maar ze vroegen over het algemeen daar wel gelijk een hoofdprijs wat ik gewoon zonde vind gezien ik 1 ETB afgelopen vrijdag voor 15-30 euro minder kon scoren dan dat mensen hem daar aanboden. Dus dat uiteindelijk niet gedaan.

Maar ik ga dit jaar nog wel vaker naar deze tcg events :) was een geslaagd uitje.

• Spacewide
Ricmaniac schreef op zondag 24 mei 2026 @ 20:21:
Vandaag voor het eerst naar een beurs geweest. Deze was in nijkerk en man wat was dit super leuk om eens mee te maken :D Maar ook een partij pittig om al die mooie kaarten te zien die dan gewoon veeels te duur zijn (voor mij) om te kopen haha.

Was wel erg leuk voor me kiddo's.. meerdere keren kwamen er wat mensen naar ons toe of ze het leuk vonden om dit en dat te hebben enzo. Echt mega aardig en zij vonden dat natuurlijk geweldig :)
In totaal met 200-250 kaarten naar huis gegaan.

Van te voren ging ik er heen met het idee om misschien nog wat Chaos Rising aan te schaffen maar ze vroegen over het algemeen daar wel gelijk een hoofdprijs wat ik gewoon zonde vind gezien ik 1 ETB afgelopen vrijdag voor 15-30 euro minder kon scoren dan dat mensen hem daar aanboden. Dus dat uiteindelijk niet gedaan.

Maar ik ga dit jaar nog wel vaker naar deze tcg events :) was een geslaagd uitje.
Showcase je kaarten maar eens :D

Vandaag met m'n dochtertje gestart met het uitknippen van placeholders (1025) voor onze pokedex binder(s). Zou jij een grote of 3 aparte binders kiezen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VkYlEq15F_O4E6l_oU6t-rm3PCA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RYO57DaNaa62PeqrvcsdRpMm.jpg?f=fotoalbum_large

Bron placeholders: https://pokedexchallenge.com/en/pokedex-placeholders

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Spacewide schreef op maandag 25 mei 2026 @ 13:14:
[...]

Vandaag met m'n dochtertje gestart met het uitknippen van placeholders (1025) voor onze pokedex binder(s). Zou jij een grote of 3 aparte binders kiezen?

[Afbeelding]

Toevallig wilde ik hetzelfde doen met die placeholders inderdaad :)

Ik ga voor 1 grote binder. Je hebt zo’n vault X XL van 40ish euro met 1080 slots. Dus past het allemaal in 1 binder :)

Maar ik mag die binder niet kopen want willen ze voor vaderdag geven 😂😂

Wahah door mijn dochters hand kan je het niet zien maar heeft hier op die foto die ik poste dezelfde pyama aan als die van jou toen we met die kaarten bezig waren :P

[ Voor 10% gewijzigd door Ricmaniac op 25-05-2026 13:36 ]

• Spacewide
Ricmaniac schreef op maandag 25 mei 2026 @ 13:21:
[...]

Toevallig wilde ik hetzelfde doen met die placeholders inderdaad :)

Ik ga voor 1 grote binder. Je hebt zo’n vault X XL van 40ish euro met 1080 slots. Dus past het allemaal in 1 binder :)

Maar ik mag die binder niet kopen want willen ze voor vaderdag geven 😂😂

Wahah door mijn dochters hand kan je het niet zien maar heeft hier op die foto die ik poste dezelfde pyama aan als die van jou toen we met die kaarten bezig waren :P
Haha dat is een grappig toeval 😂. Die sponzen pyjama's zijn een succes hier.

Bedankt voor je Vault X tip! Eens opzoeken zodat we naar de volgende stap kunnen. 💯

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Spacewide schreef op maandag 25 mei 2026 @ 13:14:
[...]

[Afbeelding]

Mijn zoontje heeft 3 of 4 binders voor z’n pokedex. Dat is een stuk handzamer en lichter te behappen dan zo’n groot ding.

Daar komt bij: 1080 slots gaat nu wellicht passen (als je ook de alolan/galarian versies doet wordt het krap). Maar volgend jaar komt wind/waves uit, en daarmee een 10e generatie. Dan zal 1080 waarschijnlijk niet meer voldoende zijn.

• Jozias
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 21:01
Ik ben 2 weken geleden ook weer begonnen met het oppakken van de hobby. Zelfde doel als hierboven: de hele pokedex vol krijgen. Ik heb via Temu een binder besteld met 1280 vakken, met het idee om voorlopig nog even genoeg te hebben aan 1 binder (wel een flinke unit overigens haha).

Daarnaast heb ik ook een kleinere binder van Vaultx om de hitjes in te hebben. De kick van het openen van een pakje en hopen op een mooie kaart blijft toch geniaal!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:51

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Na al heel lang geen kaarten en sets gekocht te hebben, kon ik deze twee niet laten liggen op de markt;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p3Euki39ez-rWQDmfdQ-Di6FF_w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hSgSzoqZbA11UcC11zAoTtRN.jpg?f=fotoalbum_large

Ben heel blij om te zien dat dit soort kwaliteit weer meer terugkomt!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wat ik wel een beetje jammer vind van al die sets is al die "secret" cards.. dan is het een set van 89 kaarten ofzo maar heb je er bijv 30 extra die over dat nummer heen gaat.

De kaarten zijn dik hoor en dat vind ik best tof maar net als nu met die Greninja bijv. 1 van me favorieten pokemon maar dan zitten er 3 verschillende in die Chaos Rising set :P en dan nog de gold card natuurlijk.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NWhGI0bGmt_e4sjVbCZqMIy1IJk=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/KrQWiPGAPZElSF2U1ZPRHcdC.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3gNJIq_rSuW6LUBjQz2s2RnINjE=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/tzjDBGYagXTITOEh9M6F8wjZ.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mS5vUd2OhMArXyu6zeS25EYYIcA=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/y0mafr886ymYjixot2PgPnUT.png?f=fotoalbum_tile

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:49
Ricmaniac schreef op maandag 25 mei 2026 @ 21:24:
Wat ik wel een beetje jammer vind van al die sets is al die "secret" cards.. dan is het een set van 89 kaarten ofzo maar heb je er bijv 30 extra die over dat nummer heen gaat.

De kaarten zijn dik hoor en dat vind ik best tof maar net als nu met die Greninja bijv. 1 van me favorieten pokemon maar dan zitten er 3 verschillende in die Chaos Rising set :P en dan nog de gold card natuurlijk.
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Die kaarten zijn zeker mooi, al is het steeds lastiger om alles compleet te krijgen zo. Al neig ik steeds meer naar enkel de kaarten kopen die ik echt mooi vind. En dan graded. Dan kan je een beetje kaarten opsporen en zoeken en hoef ik ook niet in de rij voor ETB's, boosters en packs. Dat was toch leuker voorheen, gewoon af en toe een pakje kopen.

Overigens spelen jullie weleens? Ik niet meer, ook geen Magic the gathering meer. En daar is het toch allemaal begonnen met het spelletje. Misschien op de een of andere manier weer eens oppakken.
* en het is mijn favorieten en geen me ;)

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

CornermanNL schreef op maandag 25 mei 2026 @ 21:44:
[...]

Die kaarten zijn zeker mooi, al is het steeds lastiger om alles compleet te krijgen zo. Al neig ik steeds meer naar enkel de kaarten kopen die ik echt mooi vind. En dan graded. Dan kan je een beetje kaarten opsporen en zoeken en hoef ik ook niet in de rij voor ETB's, boosters en packs. Dat was toch leuker voorheen, gewoon af en toe een pakje kopen.

Overigens spelen jullie weleens? Ik niet meer, ook geen Magic the gathering meer. En daar is het toch allemaal begonnen met het spelletje. Misschien op de een of andere manier weer eens oppakken.
* en het is mijn favorieten en geen me ;)
Ik begon ~30 jaar geleden met het spel. Heeft bij mij een hele tijd stil gelegen. Ik ben op een gegeven moment MTG gaan spelen, want dat was uitdagender. Uiteindelijk 5-6 jaar geleden Pokemon weer gaan spelen met mijn zoon, voor hem was MTG toen te lastig door het vele Engels, en was Pokemon beter te begrijpen.

Voordeel is dat Pokemon een stuk goedkoper is om te spelen dan MTG, zeker omdat verzamelaars en "verzamelaars" vooral de secret rare kaarten willen. Als je als speler de normale ex-kaarten speelt, kost het geen drol :)

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik was begonnen met die TCG Live game op de PC/Mobile :P
Maar nooit in het echt gespeeld nee. Vroeger ook niet.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste