Net terug uit Tokio en Yokohama, waar ik samen met mijn zoon van 10 Pokémonkaarten heb gekocht.Space21 schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 18:04:
Binnenkort 3 weken Japan. Zijn er nog mooie sets die het waard zijn mee te nemen? Volgens mij is het daar ook allemaal wat goedkoper dan hier
De afgelopen twee jaren waren we ook in Japan, en toen kon je nog leuke boxen kopen bij Tsutaya (de boekwinkel in Japan) voor retail prijzen. Dit jaar was dat dus niet zo, alles was uitverkocht, en dat merkte je ook bij de convenience stores (7-Eleven, Lawson, enz.). Geen van die winkels verkocht losse pakjes, terwijl dat de vorige jaren bij een paar stores wel lukte.
Bij de Pokémon Centers kon je gelukkig wél pakjes kopen. Maar bij de drie centers waar we geweest zijn, was alleen Abyss Eye (M5) te koop. In beide centers in Tokio was het 5 pakjes per persoon, en in Yokohama 15 per persoon.
Voor losse kaarten was Hareruya 2 in Akihabara de moeite waard om even naartoe te gaan. De rest vonden we minder leuk en ook best prijzig.
:strip_exif()/f/image/vmrEh8AW8m2CJ581o8iIjKE7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZXJsW9euL1usD1PQWEwOMDct.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/C1042BVnbmbia2hC2HrlPJOm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FeJ20LmB5uSEEJn36eSQkul2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Xq6tGdwBmzPZlxJVROXbf1mC.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/2m0RFp2XI3echV9n2a7E6sHI.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/N6uyvzcjzrthefKzTWdLcxDp.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/W5xoogaX2tG4GSzXFeJ990sU.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/HPRmmvWdorDexYRTLg7KUyEz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9OlH0pwMiF9St664mcYtKd3B.png?f=user_large)
/f/image/xKoVpQpdMPjhQ2xoO0LTa7vZ.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zcaK9ScsXxrZ7B6mYl2XCEO9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gf5Ynucyzcbk13DiBBM3aGxt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0HP9foVx21oZ3640TMYPDnUG.png?f=user_large)