Dat is grappig, want afgelopen week heeft Asmodee iedere winkel geinformeerd over de aantallen en inkoopprijzen van 30th. De winkels waar ik actief ben hebben allemaal aangegeven dat de lever aantallen veel hoger zijn dan normaal. De inkoop is een paar euro gestegen voor de ETB wat ik heb mee gekregen, voor de andere producten weet ik het niet.HansAnders07 schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 12:53:
...
Net als bij de andere 30th Celebration producten willen we transparant zijn: niemand kan precies voorspellen wat prijzen en beschikbaarheid na release gaan doen.
Wij moeten op basis van deze batch onze prijs bepalen. Maak daarom vooral een verstandige keuze en koop alleen waar jij je goed bij voelt.
...
Het kan natuurlijk zijn dat deze winkel niet bij Asmodee inkoopt, waardoor ze later geleverd krijgen, of andere winkels leegkopen, en het (nog) niet bekend is wat andere winkels rekenen.
Een "normale" prijs zou zijn 60-65 voor een ETB, want speciale set, en 250 voor een UPC. Dat is puur gebaseerd op de prijzen die de enige normale winkel hanteert die ik ken, dus geen garantie.
🃏 TCG Codex ::: 🍏 App Store ::: 🤖 Play Store
:strip_exif()/f/image/0HP9foVx21oZ3640TMYPDnUG.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/RxPXGaVksFzyznz7JOsdYrKB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Z47dfcxOJwGsjsumszFz8BbT.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/HKKNhUsTnZzG1bnYFHn6IEWq.jpg?f=fotoalbum_large)