Ja ik wil precies hetzelfde doen! Gewoon de meest compleet mogelijke dex maken. Shiny dex klinkt wel absurd. Ben jij daar klaar mee als in alle 1025 shiny?! Heb je dan Pokemon Go/trading gebruikt? Want die zie ik niet staan bij je regels.Sir_Lion schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 16:13:
@Royy90 @Satom
Zelf al geruime tijd bezig met mijn eigen Living Dex. Daarvoor heb ik de volgende condities:Uiteindelijk wil ik dit op den duur uitbereiding naar een Shiny Origin Living Dex. Dus ook vanuit elke generatie. Maar dat is wel een langdurig project.
- OT
- Pokeball
- incl Gender Forms
- incl Regional Forms
- incl Alternate Forms
- Ennnn Shiny!
Eerst maar even de reguliere shiny living dex. Denk dat ik daar ergens volgende maand wel klaar mee ben. Dan kan ik over naar de gender forms.
En voor jou ook de vraag... hoe krijg je het voor elkaar om 1025 shiny te vangen?! Dat is toch insane haha. Wel benieuwd welke unown zo lastig te vangen is? Want wanneer je ze alle 28 hebt spawnen ze daarna gewoon unlimited in de cave toch?Satom schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 16:16:
[...]
In eerste instantie ligt de focus op de standaard dex, zodat ik de HOME gifts kan krijgen. Het doel is wel om de regionals/forms/genders te gaan vangen (in LA wel al alle Unowns gevangen, waarvan er eentje lastig, bijna onmogelijk, te vangen is in een reguliere Poke ball. Mocht je die willen, kan ik de guide daarvoor wel opzoeken)
[...]
Voor mijn shiny living dex ben ik ongeveer een jaar geleden gestart met SV, vervolgens SWSH en BDSP. Moet nu alleen nog wat uit XY halen en dan ben ik daar klaar mee. Alle event exclusives heb ik laten schieten.. shiny Mew en Deoxys heb ik met ACE glitching uit Emerald gehaald en Celebi uit VC Crystal
Ik ben ook benieuwd hoe jullie je boxxen hebben ingedeeld/genoemd. Ik denk eraan om box 1(en misschien 2) leeg te laten aangezien dat mijn import box wordt. Daarnaast kan een box maar 16 karakters hebben dus ik dacht aan GenX 0000 - 9999. Dan zit je op 16 precies. Ook dacht ik er ook aan om naast elkaar male, female, shiny te doen. Maar dat is wel echt even pittig om op te vullen. Andere optie is om shinydex apart te doen en de females die echt anders zijn ook apart. Zo heb ik ook deze gevonden als mogelijke rode draad: https://classic.pokepc.net/apps/livingdex/national