Er zijn iets van 30~ die niet als Shiny te verkrijgen zijn momenteel. Hoe dat met PoGo zit, weet ik niet. Die laat ik buiten beschouwing op de Meltan en Melmetal na, want die heb ik inmiddels al.Royy90 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 17:30:
[...]
Ja ik wil precies hetzelfde doen! Gewoon de meest compleet mogelijke dex maken. Shiny dex klinkt wel absurd. Ben jij daar klaar mee als in alle 1025 shiny?! Heb je dan Pokemon Go/trading gebruikt? Want die zie ik niet staan bij je regels.
Dan kom ik uit op 994 Pokemon die in de main games als Shiny te verkrijgen zijn (geweest). Er zijn ook een heleboel Shiny Event Legendaries die ik op die manier al in mijn Shiny Living Dex heb.
Er zijn nog maar 3 Shiny Legendaries die ik moet vangen die mogelijk zijn: Regieleki, Regidrago, en Arceus.
(Tevens nog een aantal voor de OT in Dynamax Adventures, maar daar wacht ik nog eventjes mee tot ik 4 Switches heb, zodat ik in mijn eentje 4 rolls heb in 1x

Buiten die 3, zijn er nog maar een handvol die ik nog moet, met name 3 van de Home unlocks. Daar ben ik ook mee bezig. Vooral BDSP gaat nog wel eventjes duren