FastFred schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 18:19:
[...]
Er is onafhankelijk onderzoek gedaan naar het 'onheus behandelen' van een medewerkster en daar is niks strafbaars gevonden, dat was vorig jaar februari. En hij is nogmaals vrijgesproken in een 2e onafhankelijk onderzoek in augustus vorig jaar. En tot die rechtszaak zegt dat hij schuldig is, blijft hij onschuldig.
Die machtstrijd daar weten wij als buitenstaanders helemaal niks van. Een beetje roeptoeteren van Jos en wat andere ongeloofwaardige bronnen en dat was het wel. Wij weten de echte reden niet van het vertrek van Weatly, Newey en andere sleutelfiguren. Is allemaal speculaas.
#cancelcancelculture
Het eerste onderzoek was verre van objectief, betaald door Red Bull zelf door een ingehuurd advocatenkantoor.
Ik ben overigens benieuwd of je nog cancel culture kunt roepen als je precies hetzelfde zou doen als wat Christian Horner heeft gedaan. Die heeft letterlijk naar een medewerker (de dame in kwestie) geappt dat ie zicht zelf even ging bevredigen in het kleine kamertje.
Ieder andere persoon zou bij een multi-national binnen het uur ontslagen zijn. Maar in deze situatie is het belang va de p.a. van ondergeschikt geweest in relatie tot de statuur van Horner.
Maar goed we dwalen af van de discussie. Horner is er niet meer vanwege zeer waarschij
nlijk een opstapeling van factoren. Persoo
nlijk vind ik de opvolging bijzonder, ik had eerder nog verwacht dat bijvoorbeeld Lambiase een promotie zou krijgen. Mekies vind ik, voorzover ik vanaf de zijlijn kan beoordelen niet een teambaas die bij zijn vorige teams voor enorme progressie zorgde.