@Chocoball ik denk dat jij (/de bron al) energie en vermogen door elkaar haalt. Je schrijft kW en noemt het energie, maar energie is kWh, en kW is vermogen.
"Over een ronde" zal dan gaan over energie? Want kW "over een ronde" kan niet, kW is een momentopname.
En "350kW" beschikbaar onder de rechtervoet lijkt mij ook vrij veel. Dat is een vermogen gelijk aan ~175 waterkokers (van ~2kW). Dat lijkt mij vrij fors. Of om het anders te stellen, 350kW vermogen in huis zou betekenen dat (met 230V) je een 1500Ampère trekt (ter vergelijking: een 1-fase aansluiting is normaliter 35A, 3-fase is 3x 25A).
"Over een ronde" zal dan gaan over energie? Want kW "over een ronde" kan niet, kW is een momentopname.
En "350kW" beschikbaar onder de rechtervoet lijkt mij ook vrij veel. Dat is een vermogen gelijk aan ~175 waterkokers (van ~2kW). Dat lijkt mij vrij fors. Of om het anders te stellen, 350kW vermogen in huis zou betekenen dat (met 230V) je een 1500Ampère trekt (ter vergelijking: een 1-fase aansluiting is normaliter 35A, 3-fase is 3x 25A).
:strip_exif()/f/image/sYlJJsAwrzmt6Hb8oe2Yk4sj.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/RazdX5rk6V5qsO0SP7rYtZYe.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nKBBSdOwtka2fbTKpythD1m5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/n3tCDGnW34MF0TqoRsQIVV4D.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/j0aOw8XRWwG44YkfhqkWleAS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HxxCdwJsUF5t5lG7XVh3dpsZ.jpg?f=fotoalbum_large)