Hier sinds gisteren de S25u in gebruik na een iPhone 17 geprobeerd te hebben. Wat een fantastisch toestel. Was bang dat hij te groot zou zijn maar valt 100% mee in het echt. Gewicht voelt heel goed gebalanceerd en het toestel voelt heel premium in de hand. Ik heb de Jetblack versie en die is echt prachtig. Ik heb het scherm niet eens op de maximale resolutie staan, want ik zag het verschil simpelweg niet. De antireflective coating is echt heel erg goed! Die van de iPhone stelde niks voor. Wel heb ik hetzelfde privacy glass besteld als wat ik op de iPhone had, dus dat gaat het wel teniet doen helaas.
Tijdens de installatie werd het toestel wel even goed warm, maar nu in het gewone gebruik totaal niet (YouTube, browsen, whatsapp e.d.) de iPhone 17 werd echt continue warm. Vind dit toestel er ook veel volwassener uitzien, maar dat is persoonlijk. iOS vond ik verder echt zeer beperkend en ben heel blij dat ik weet terug ben bij Android.
Nog wel even een vraagje mbt de batterij, ik heb hem op 80% max gezet. Gaat hij dan alsnog beter worden in de komende dagen door het optimaliseren of is dit alleen het geval wanneer je kiest voor adaptive battery?
Tijdens de installatie werd het toestel wel even goed warm, maar nu in het gewone gebruik totaal niet (YouTube, browsen, whatsapp e.d.) de iPhone 17 werd echt continue warm. Vind dit toestel er ook veel volwassener uitzien, maar dat is persoonlijk. iOS vond ik verder echt zeer beperkend en ben heel blij dat ik weet terug ben bij Android.
Nog wel even een vraagje mbt de batterij, ik heb hem op 80% max gezet. Gaat hij dan alsnog beter worden in de komende dagen door het optimaliseren of is dit alleen het geval wanneer je kiest voor adaptive battery?