Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morwen
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19:58
Als ie meerdere flinke apps te updaten heeft dan zit ik rond de 5% batterijverbruik bij de play store. En dat zal je verbazen hoe vaak dat toch gebeurt. Als je echt twijfelt zet de updates maar eens uit en kijk wat 't verschil is. Diepe slaap helpt daarin inderdaad, dan updaten de apps niet. Kijk wel uit met apps zoals de ANWB of banken/geld. Je wilt bij autopech niet eerst zo'n melding krijgen dat je de app moet updaten om te starten. En bij inloggen om bij je geld te komen ook niet natuurlijk.

Vooral na een software update gaan die app updates heel hard, ik zie dan echt meerdere dagen regelmatig nieuwe versies van alle apps binnenkomen en dan haalt ie wel even honderden MB's binnen en installeert de boel, logisch dat dat wat stroom kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:39

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Scheurbuik schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 14:13:
Voor vandaag een batterijverbruik van 65% met een sot van 5 minuten. Outlook app 5% hoogste. rest niks. Dit weekend factoryreset anders gaat ie terug naar samsung
Kan je niks vinden met good lock en nice catch?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeuwsMeisje
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 20:28
Hulp gevraagd met (start)schermen.

Ik heb vandaag de UI update gedaan, zonder daarbij stil te staan. Nu blijkt dat er heel veel instellingen gewijzigd zijn. De meeste niet zo erg of makkelijk terug te plaatsen maar ik kan niet vinden hoe ik mijn (start)schermen zo kan instellen dat ze als een carrousel rondgaan.
Ik kan nu vanaf mij startscherm alleen de schermen naar links swipen en niet meer naar rechts en het stopt ook bij het laatste scherm.

Wie weet hoe ik dit weer kan instellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• devilkin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:25
ZeeuwsMeisje schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 13:08:
Hulp gevraagd met (start)schermen.

Ik heb vandaag de UI update gedaan, zonder daarbij stil te staan. Nu blijkt dat er heel veel instellingen gewijzigd zijn. De meeste niet zo erg of makkelijk terug te plaatsen maar ik kan niet vinden hoe ik mijn (start)schermen zo kan instellen dat ze als een carrousel rondgaan.
Ik kan nu vanaf mij startscherm alleen de schermen naar links swipen en niet meer naar rechts en het stopt ook bij het laatste scherm.

Wie weet hoe ik dit weer kan instellen?
Daarvoor heb je good lock nodig met de home up app. Waarschijnlijk moet je die nog updaten en gaat het dan als vanouds terug

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:47
Na Oneplus One, iPhone 6, weer terug naar Oneplus One, daarna Oneplus X, Oneplus 6 en Oneplus Nord 2T5G heb ik vanmorgen een Galaxy S25 binnen gekregen.

Ik wacht nog even met instellen en ingebruik nemen tot ik een degelijke hoes heb. Iemand aan/af- raders? Zit te kijken naar de Spigen Slim Armor Backcover MagSafe ?

Als ik gebruik wil maken van draadloos opladen, moet ik dan specifiek een hoes hebben die MagSafe ondersteunt of kan dat ook zonder?

[ Voor 3% gewijzigd door FastFred op 03-10-2025 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeuwsMeisje
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 20:28
devilkin schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 13:42:
[...]

Daarvoor heb je good lock nodig met de home up app. Waarschijnlijk moet je die nog updaten en gaat het dan als vanouds terug
Dank je wel! Good Lock was de oplossing! Helemaal blij weer! 🙏

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:48
FastFred schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 14:24:
Na Oneplus One, iPhone 6, weer terug naar Oneplus One, daarna Oneplus X, Oneplus 6 en Oneplus Nord 2T5G heb ik vanmorgen een Galaxy S25 binnen gekregen.

Ik wacht nog even met instellen en ingebruik nemen tot ik een degelijke hoes heb. Iemand aan/af- raders? Zit te kijken naar de Spigen Slim Armor Backcover MagSafe ?

Als ik gebruik wil maken van draadloos opladen, moet ik dan specifiek een hoes hebben die MagSafe ondersteunt of kan dat ook zonder?
Ik ben altijd wel gecharmeerd geweest van de eigen hoesjes van Samsung.

Draadloos opladen op magsafe laders kan ook zonder magsafe (dus zonder hoesje, en met hoesjes zonder magsafe). Je moet dan natuurlijk wel zelf de telefoon goed positioneren op de oplader.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scheurbuik
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 23:31
Huigie schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 08:49:
[...]

Kan je niks vinden met good lock en nice catch?
Net geinstalleerd.. kijken of er iets uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:54
FastFred schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 14:24:

Ik zit in twijfel na verschillende generaties OnePlus de overstap te make naar de S25 Ultra 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:50

AvK

Ready Set Go

Gewoon doen. Krijg je geen spijt van. Echt een fantastische telefoon.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Pagina: 1 ... 27 28 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen, bestellingen en levertijden: [Samsung Galaxy S25-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires: [Samsung Galaxy S25-serie] Accessoires
- Voor het posten van kortingscodes kun je terecht in Meld hier uw kortingscodes/coupons V2