Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morwen
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 10:58
Is mij vandaag opgevallen toen ik in Duitsland was. Kan het de nep-5G variant zijn als die transparant is en de echte 5G als hij gevuld is? Thuis heb ik via Simyo/KPN een gevuld 5G icoon en in het Duitse netwerk zit ik volgens mij op dat 4G+/LTE gebeuren.

Is een gokje hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:54
zoeken bij google naar 'different 5G icon Samsung'https://www.reddit.com/r/...e_between_these_5g_icons/

Volgens paar comments daar is de gevulde 5G in gebruik, en de lege dat 5G er wel is, maar dat 'ie 4G gebruikt voor de verbinding.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyckie
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 24-09 21:04
Staat toch bij netwerktype mobiele gegevens NR NSA wat in België 5G is dus heb toch full 5G en toch is het 5G niet gevuld.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w-tIeHQ7D8-CZIR3Shx3rTW5hk0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L7I8vmmYzP4ndRywO9QCAIIJ.jpg?f=fotoalbum_large

Voor hulp en meer info zie: https://drive.google.com/drive/folders/1sALkX5QBVEc8xm4wqLEiJzcDmiaJJ_X8?usp=sharing en https://sites.google.com/view/eendraadschema Met vriendelijke groeten, Björn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 24-09 11:57
Hier kan je de uitleg van de icoontje vinden.

https://www.samsung.com/u...ean-on-your-galaxy-phone/

PSN : Geraedus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ilankroon
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:05
Dyckie schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 21:54:
Wat is er met het 5G logo? Soms is dit wit opgevuld en soms niet opgevuld zoals op foto.[Afbeelding]
Leeg = basis 5G (NSA).
Het toestel gebruikt dan nog grotendeels het 4G-netwerk (LTE) als basis, met 5G alleen voor extra snelheid. In de praktijk zijn de snelheidswinst en de latency vaak beperkt.

Opgevuld volwaardige 5G (SA) of 5G+ verbinding
Dit duidt meestal op 5G SA (Standalone) of een hogere 5G-modus zoals 5G+ / 5G Ultra Wideband.
Hierbij maakt je toestel rechtstreeks gebruik van het 5G-core netwerk, waardoor de verbinding sneller kan zijn en de latency lager.

• Midan
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 23-09 22:09
Hallo,

Sinds een paar dagen ben ik in het bezit van een Galaxy S25 Ultra. Hiervoor gebruikte ik een Pixel 9, maar die heeft het helaas begeven. Daarom heb ik afgelopen donderdag de Galaxy S25 Ultra aangeschaft.

Wat mij is opgevallen, is dat het glas aan de achterkant – in de hoek waar de stylus zit – een klein beetje uitsteekt. Er ontstaat daar een lipje van ongeveer een halve millimeter. In de andere hoeken sluit het glas wel netjes aan op de zijkanten van de telefoon.

Heeft jullie toestel dit ook?

Het is zo’n klein detail dat ik twijfel of ik hierover contact moet opnemen met de Samsung-webshop. Ik vrees dat ik het toestel dan moet terugsturen, wat betekent dat ik weer een paar dagen zonder telefoon zit én opnieuw alles moet instellen op een nieuw toestel.

Alvast bedankt voor jullie reactie!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:34

DON PAPA

Tweaker-fan

Midan schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 11:42:
Wat mij is opgevallen, is dat het glas aan de achterkant – in de hoek waar de stylus zit – een klein beetje uitsteekt.

Nee bij mij niet

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:17
Midan schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 11:42:
Hallo,

Sinds een paar dagen ben ik in het bezit van een Galaxy S25 Ultra. Hiervoor gebruikte ik een Pixel 9, maar die heeft het helaas begeven. Daarom heb ik afgelopen donderdag de Galaxy S25 Ultra aangeschaft.

Wat mij is opgevallen, is dat het glas aan de achterkant – in de hoek waar de stylus zit – een klein beetje uitsteekt. Er ontstaat daar een lipje van ongeveer een halve millimeter. In de andere hoeken sluit het glas wel netjes aan op de zijkanten van de telefoon.

Het is zo’n klein detail dat ik twijfel of ik hierover contact moet opnemen met de Samsung-webshop. Ik vrees dat ik het toestel dan moet terugsturen, wat betekent dat ik weer een paar dagen zonder telefoon zit én opnieuw alles moet instellen op een nieuw toestel.

Alvast bedankt voor jullie reactie!
Hier geen problemen.

• Dyckie
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 24-09 21:04
Ilankroon schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 08:29:
[...]

Leeg = basis 5G (NSA).
Het toestel gebruikt dan nog grotendeels het 4G-netwerk (LTE) als basis, met 5G alleen voor extra snelheid. In de praktijk zijn de snelheidswinst en de latency vaak beperkt.

Opgevuld volwaardige 5G (SA) of 5G+ verbinding
Dit duidt meestal op 5G SA (Standalone) of een hogere 5G-modus zoals 5G+ / 5G Ultra Wideband.
Hierbij maakt je toestel rechtstreeks gebruik van het 5G-core netwerk, waardoor de verbinding sneller kan zijn en de latency lager.
In België heb je nog geen volwaardig 5G SA en toch is het meestal gevuld. Dus uitleg klopt niet.
Nu is het wel opgevuld en als je naar foto kijkt is er bijna niks verschil.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DCX54OXrvlFNx2mLQ4zgZRDGpVQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XInuFbpGi2WQd0MvXgBRj7r7.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door Dyckie op 20-09-2025 12:02 ]

Voor hulp en meer info zie: https://drive.google.com/drive/folders/1sALkX5QBVEc8xm4wqLEiJzcDmiaJJ_X8?usp=sharing en https://sites.google.com/view/eendraadschema Met vriendelijke groeten, Björn

• Glassertje
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 11:33
Sorry, zag niet dat er nog een pagina was met reacties. Mag weg.

[ Voor 92% gewijzigd door Glassertje op 20-09-2025 13:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-09 20:53
Dyckie schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 11:57:
[...]

In België heb je nog geen volwaardig 5G SA en toch is het meestal gevuld. Dus uitleg klopt niet.
Nu is het wel opgevuld en als je naar foto kijkt is er bijna niks verschil.
Ik heb hetzelfde bij proximus. Soms opgevuld soms niet.
Verbinding is overal NSA.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• neeecht
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06:12
Geen idee of met oneui 8 nog hetzelfde, maar:
Afbeeldingslocatie: https://x266.nl/dump/5g_icons_s22u.jpg

Wat dit met de S25 niet dan?

Bellen naar *#0011# en de juiste sim kiezen, kun je het zien.
Tijdens een data sessie wordt 5G actief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:45

d0s

sssst

Erg content met OneUI 8. Lijkt allemaal wat vloeiender en ik heb nu eindelijk geen gekke zaken meer met notificaties die later worden getoond.

Batterijverbruik is ook lager.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AreVeeDee
  • Registratie: Maart 2024
Ik merk het ook. Het is allemaal nog net wat vloeiender. Vandaag een beetje ziek en daarom erg veel SOT en de batterij is nu nog op 62%. Super fijn toestel. :)

Mijn vrouw haar iphone 16 kreeg deze week ook een update inclusief een nieuw, gaar 'liquid' design. Hoop dat Samsung dit niet gaat overnemen in OneUI. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:40
Ook op de S25U met CSC ILO sinds gisteren Android 16 met UI8 draaiend - met NOVA- en geen enkel issue.

Lijkt nog iets vlotter (voor zover het al niet vlot was) en lijkt direct nog iets spaarzamer met de batterij om te zijn gegaan -voor zover ik dat kan zien na 1 dag-.

Verder niets schokkends aan veranderingen opgemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
Ja nu ook nog steeds tevreden met de S25U. Nu sinds een aantal maanden in gebruik na jaren (sinds de iPhone 6) een iPhone gehad te hebben.

Met OneUI 8 is de ervaring nog stuk soepeler geworden met bepaalde zaken.

Mijn minpunt, het typen, heb ik opgelost sinds afgelopen week door gebruik te maken van GBoard, deze is voor mij goud en zorgt ervoor dat ik weer kan typen zoals ik op de iPhone deed.

Ondertussen ook wat kleine aanpassingen gedaan via Goodlock, gewoon omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Laatst online: 23-09 00:36
Zorian schreef op donderdag 18 september 2025 @ 11:39:
[...]

Nee, ik zie exact dezelfde knoppen op die ene na die automatisch opnemen doet.

[Afbeelding]
Zet hem gewoon even om naar ilo. Je raakt niks kwijt, alles blijft verder zoals het is, de updates komen vrijwel even snel (soms iets eerder soms halve dag later).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
Hoe hoog staat google play services bij jullie?

Kan me bij mijn s21fe op oneui7 niet echt herinneren dat ik hem uberhaupt heb zien staan in de batterijlijst. Bij mijn nieuwe s25u verschijnt hij wel.

Accu is trouwens fantastisch, maar vraag me af dit even wachten is tot alles is ingesteld of een batterij verbruik probleem is.

[ Voor 75% gewijzigd door twowheeler op 22-09-2025 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
twowheeler schreef op maandag 22 september 2025 @ 07:47:
Hoe hoog staat google play services bij jullie?

Kan me bij mijn s21fe op oneui7 niet echt herinneren dat ik hem uberhaupt heb zien staan in de batterijlijst. Bij mijn nieuwe s25u verschijnt hij wel.

Accu is trouwens fantastisch, maar vraag me af dit even wachten is tot alles is ingesteld of een batterij verbruik probleem is.
Wanneer die checkt voor updates, en hij moet updaten is het logisch dat die in de lijst staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:09
lifeguard schreef op maandag 22 september 2025 @ 09:16:
[...]

Wanneer die checkt voor updates, en hij moet updaten is het logisch dat die in de lijst staat :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ANUNjCodSpdC0uRSkepNI4iqSgE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/NJ36tMZvT0OFOfESNTEG93Oy.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton56
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 05:09
neeecht schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 19:37:
Geen idee of met oneui 8 nog hetzelfde, maar:
[Afbeelding]

Wat dit met de S25 niet dan?

Bellen naar *#0011# en de juiste sim kiezen, kun je het zien.
Tijdens een data sessie wordt 5G actief.
Lukt niet, geen verbinding of iets met MMS ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
lifeguard schreef op maandag 22 september 2025 @ 09:16:
[...]

Is bij mij al geupdate. Vraag me af wat er kan zorgen dat hij zo vaak ontwaakt. Laat hem deze week wel gewoon doorgaan, zaterdag update naar onui8 gehad. Zal vast ook wat doen.

[ Voor 13% gewijzigd door twowheeler op 22-09-2025 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeecht
Anton56 schreef op maandag 22 september 2025 @ 12:39:
[...]

Lukt niet, geen verbinding of iets met MMS ?
Engels:
Settings > Security and privacy > Auto Blocker Off
Deze uitgeschakelen en het zou moeten werken.

Deze feature heeft bij mij altijd uit gestaan, op alle Samsung telefoons.
Geen idee wat het precies doet. Ja je kunt de tekst lezen uiteraard.
Of gewoon weer aanzetten na gebruik service menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Laatst online: 11:01

AvK

Ready Set Go

neeecht schreef op maandag 22 september 2025 @ 15:25:
[...]

Engels:
Settings > Security and privacy > Auto Blocker Off
Deze uitgeschakelen en het zou moeten werken.

Deze feature heeft bij mij altijd uit gestaan, op alle Samsung telefoons.
Geen idee wat het precies doet. Ja je kunt de tekst lezen uiteraard.
Of gewoon weer aanzetten na gebruik service menu.
Die voorkomt toch dat je uit niet betrouwbare bronnen apps kan installeren?

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeecht
AvK schreef op maandag 22 september 2025 @ 15:34:
[...]

Die voorkomt toch dat je uit niet betrouwbare bronnen apps kan installeren?
Denk wel ja.
Daarom, daarna gewoon weer aanzetten nadat je *#0011# hebt gebeld om het service menu te zien.
Indien je dat wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 24-09 19:37

g86

Ik wil NotebookLM gebruiken op mijn S25U. Mijn S25U heeft 2 Google accounts (de 1ste toegevoegde en dus default is mijn Google AI Pro met NotebookLM inbegrepen - de 2de Google account is eentje voor Google Classroom).
Maar ik krijg de melding dat ik geen toegang heb tot NotebookLM. In de NotebookLM app wordt de verkeerde Google account gebruikt (die 2de account ipv de 1ste) en ik kan deze niet wijzigen in de app.
Hoe los ik dit op? Want op deze manier kan ik de app niet gebruiken.

[ Voor 4% gewijzigd door g86 op 22-09-2025 16:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Het valt mij net op dat je sinds de update naar OneUI 8 niet meer kan zien wat de conditie van de batterij is, en hoeveel keer de batterij is opgeladen

Staat deze info soms op een andere plek nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
DON PAPA schreef op maandag 22 september 2025 @ 20:20:
Het valt mij net op dat je sinds de update naar OneUI 8 niet meer kan zien wat de conditie van de batterij is, en hoeveel keer de batterij is opgeladen

Staat deze info soms op een andere plek nu?
Instellingen > Batterij > Batterijgegevens? Stond ie ook al in OneUI 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Vorkie schreef op maandag 22 september 2025 @ 20:25:
[...]
Instellingen > Batterij > Batterijgegevens? Stond ie ook al in OneUI 7
Daar staat alleen nog maar het volgende bij mij
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jvb4DvRGcHnMZYSCGttUPYuFHSw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ESFR57S0aFtJ9wPWZU7rQqMA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
DON PAPA schreef op maandag 22 september 2025 @ 20:31:
[...]

Daar staat alleen nog maar het volgende bij mij
[Afbeelding]
oh, dat is raar, ik heb daar wel alle gegevens.

Heb je al de magische reboot geprobeerd (durf het niet te vragen eigenlijk...dus ik laat de ? weg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Vorkie schreef op maandag 22 september 2025 @ 20:33:
[...]
Heb je al de magische reboot geprobeerd (durf het niet te vragen eigenlijk...dus ik laat de ? weg)
Ja al verschillende keren gedaan, maar dat heeft niks geholpen. Kan iemand met CSC ILO is kijken of die wel de volle batterij informatie heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
DON PAPA schreef op maandag 22 september 2025 @ 21:04:
[...]

Ja al verschillende keren gedaan, maar dat heeft niks geholpen. Kan iemand met CSC ILO is kijken of die wel de volle batterij informatie heeft?
Ik heb wel gewoon de gegevens...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XIHr23EcKl53iB81Xc7-ADlSnLM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QTHvVe0hjh3JCqTPXKOnBZIi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Vorkie schreef op maandag 22 september 2025 @ 21:27:
[...]
Ik heb wel gewoon de gegevens...
Maar heb jij dan ook CSC ILO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulet
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 08:52
Eerste week achter me met de S25 Edge. Veel genoten van vlotheid, camera, scherm, en eigenlijk alles. Geen een dag moetst ik naar een stopcontact rennen :-)

9950x3d+4090+64DDR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbvdb
DON PAPA schreef op maandag 22 september 2025 @ 21:04:
[...]

Hier ILO en idd exact hetzelfde als jij hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

robbvdb schreef op maandag 22 september 2025 @ 23:16:
[...]
Hier ILO en idd exact hetzelfde als jij hebt!
Oke, dan weet ik tenminste waardoor het komt, bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Laatst online: 11:01

AvK

Ready Set Go

Tegenwoordig krijg ik elke dag 1 of 2x zo'n Google nieuws bericht. Altijd oud nieuws of niet interessant.
Hoe zet ik dat uit?

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:13
AvK schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 09:41:
Tegenwoordig krijg ik elke dag 1 of 2x zo'n Google nieuws bericht. Altijd oud nieuws of niet interessant.
Hoe zet ik dat uit?
Waarschijnlijk bedoel je de nieuwe 'Now Brief' functie in OneUI 8. Zie hier hoe je deze kunt instellen of uitzetten:

https://www.samsung.com/n...n-the-samsung-galaxy-s25/

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaradorn
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10:31
Iemand hier die van een S21 ultra afkomt? Ik ben benieuwd hoeveel verschil jullie merken in het dagelijkse leven, ben zelf aan het kijken naar de S25 Ultra maar de specs zien er niet zo veel beter uit dan mijn huidige S21 ultra.

Foto's maken in de telefoonwinkel vertelt ook niet alles, wellicht dat iemand hier wat vergelijkbare fotos heeft. (camera's zijn mijn hoofdzaak in een nieuwe telefoon) En hoeveel feller is dat scherm buiten? Dat kabeltje in zo een winkel is helaas altijd te kort om een blik te werpen in de volle zon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DarkAllMan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:41
aaradorn schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 14:50:
Iemand hier die van een S21 ultra afkomt? Ik ben benieuwd hoeveel verschil jullie merken in het dagelijkse leven, ben zelf aan het kijken naar de S25 Ultra maar de specs zien er niet zo veel beter uit dan mijn huidige S21 ultra.

Foto's maken in de telefoonwinkel vertelt ook niet alles, wellicht dat iemand hier wat vergelijkbare fotos heeft. (camera's zijn mijn hoofdzaak in een nieuwe telefoon) En hoeveel feller is dat scherm buiten? Dat kabeltje in zo een winkel is helaas altijd te kort om een blik te werpen in de volle zon.
Ik kom van een S21 en zit op een S25
Voor mij een wereld van verschil in performance en batterij...........
Over de Ultra kan ik niet mee praten.

• robbvdb
aaradorn schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 14:50:

Joh ........ 1.500 vs 2.600cd/m² ...... Daar kan je je toch wel iets bij voorstellen als je zelf een beetje helder licht bent?

De ene zie je haast niet in de volle zon en voor de ander moet je een zonnebril opzetten 8)

Snapdragon 8 Elite (zuinig, koel, 30% sneller) vs Exynos 2100 .....

Voor de camera's is er ook genoeg te vinden natuurlijk

Succes met kiezen maar weer! Of het genoeg vooruitgang is dat kan alleen jij voor jezelf beslissen. En als het niet genoeg is dan wacht je even op de S26 Ultra die mogelijk de https://tweakers.net/revi...m-apple-het-nakijken.html Elite gen 5 krijgt?

[ Voor 8% gewijzigd door robbvdb op 25-09-2025 00:59 ]

• Llopigat
  • Registratie: Oktober 2023
  • Niet online
robbvdb schreef op donderdag 25 september 2025 @ 00:55:
[...]
Joh ........ 1.500 vs 2.600cd/m² ...... Daar kan je je toch wel iets bij voorstellen als je zelf een beetje helder licht bent?
De ene zie je haast niet in de volle zon en voor de ander moet je een zonnebril opzetten 8)
Dat valt wel mee hoor. Het is inderdaad technisch gezien bijna 2x (1,73x) zo fel. In de praktijk werken onze ogen niet zo, die werken logaritmisch. In de praktijk zal het er voor een mens ongeveer 20% feller uitzien. Echter kost het wel 1,73x zoveel energie en het slijkt ook veel sneller.

Daarom zijn felle schermen ook iets wat in de praktijk niet als zodanig gebruikt wordt, ze kunnen het wel maar het kost enorm veel energie. Dus alleen op auto mode en echt in de volle zon.

• aaradorn
robbvdb schreef op donderdag 25 september 2025 @ 00:55:
[...]

Snapdragon 8 Elite (zuinig, koel, 30% sneller) vs Exynos 2100 .....

Voor de camera's is er ook genoeg te vinden natuurlijk [YouTube: Galaxy S25 Ultra vs S22 Ultra vs S21 Ultra camera test. You won't believe some of the results!!]

Succes met kiezen maar weer! Of het genoeg vooruitgang is dat kan alleen jij voor jezelf beslissen. En als het niet genoeg is dan wacht je even op de S26 Ultra die mogelijk de https://tweakers.net/revi...m-apple-het-nakijken.html Elite gen 5 krijgt?
poeh, das niet heel veel verschil tussen de camera's. De upgrade zou hem dan vooral zitten in het scherm want ik merk niet echt dat de S21 Ultra langzaam is ofzo.

Maybe effe wachten tot de S26 Ultra.

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
aaradorn schreef op donderdag 25 september 2025 @ 08:06:
Maybe effe wachten tot de S26 Ultra.
Bij introductie zijn de nieuwe toestellen vaak ook een stuk goedkoper dan de adviesverkoopprijs.

[ Voor 13% gewijzigd door Ernemmer op 25-09-2025 08:14 ]

• aaradorn
Ernemmer schreef op donderdag 25 september 2025 @ 08:12:
[...]

Bij introductie zijn de nieuwe toestellen vaak ook een stuk goedkoper dan de adviesverkoopprijs.
Das helemaal waar, en maybe kan ik er nog gelijk een nieuw horloge bij fixen. Mijn huidige watch is al weer 3 jaar oud.
Pagina: 1 ... 26 27 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen, bestellingen en levertijden: [Samsung Galaxy S25-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires: [Samsung Galaxy S25-serie] Accessoires
- Voor het posten van kortingscodes kun je terecht in Meld hier uw kortingscodes/coupons V2