Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:43
Geraedus schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 19:13:
[...]

Ja de prijzen kan je ook via Samsung Members opvragen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jKs1NoWLtYSt_qapw4L2bvF0TRA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2BEy33sQQIO4cmCYeubdozHc.jpg?f=fotoalbum_large

PSN : Geraedus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:28

Zorian

What the fox?

Heel bijzonder, Samsung probeerde een snelle cent aan me te verdienen dus. Blij dat ik nee heb gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:02
ipje schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 08:29:
[...]

Daar hebben wij nu live translate voor, nog nooit gebruikt maar de optie is in ieder geval aanwezig.
Ja maar dat werkte niet echt lekker, want een robotstem ging alles wat ik zei vertalen en visa versa. Als de gesprekspartner niet op de hoogte is hiervan en hiermee wordt overvallen is dat wat asociaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 18:21
Iemand hier ervaring inmiddels met de S25 Edge? Ik zag net dat de prijs bij Belsimpel inmiddels gezakt is naar 748 Euro. 2e kansje als nieuw voor 719 Euro. Dat is wel erg forse prijsverlaging en ook al zo snel na de introductie. Interessant...

[ Voor 3% gewijzigd door Goofman op 11-07-2025 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExTaxi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:32
Er zit een erg kleine accu in de Edge begreep ik. Ik zie ook redelijke prijsdump bij de S25U. Alsof niemand ze wil. En de opvolgers zitten er ook nog niet aan te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-07 11:15

migros

Nooit meer een Samsung

ExTaxi schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 11:48:
Er zit een erg kleine accu in de Edge begreep ik. Ik zie ook redelijke prijsdump bij de S25U. Alsof niemand ze wil. En de opvolgers zitten er ook nog niet aan te komen.
Rare conclusie. De goedkoopste in de pricewatch is € 931,-Verre van goedkoop. De S25U is al sinds februari in omloop, natuurlijk wordt ie goedkoper. In het begin waren de prijzen zo hoog omdat je overal korting op dat toestel kreeg, die tijd is over en de prijs is reëler nu.

Leuk man gatheren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:49

spartacusNLD

This is Sparta!!

ExTaxi schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 11:48:
Je betaald nu ongeveer evenveel als dat je bij Launch bij Belsimpel kreeg aangeboden door een combinatie van kortingscodes en abbonement (nieuw) korting. Dus valt wel mee. Dit gebeurd volgens mij elk jaar.

Ik heb toen zelf een combinatie van nieuw abbonement korting (sim-only die je na 1 maand weer kon opzeggen van 9 euro per maand) + kortingcode iets van 890 euro betaald voor de S25U 512GB

[ Voor 16% gewijzigd door spartacusNLD op 11-07-2025 16:37 ]

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ExTaxi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:32
migros schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 13:14:
[...]

Rare conclusie. De goedkoopste in de pricewatch is € 931,-Verre van goedkoop. De S25U is al sinds februari in omloop, natuurlijk wordt ie goedkoper. In het begin waren de prijzen zo hoog omdat je overal korting op dat toestel kreeg, die tijd is over en de prijs is reëler nu.
Van 1450 naar 917 nu vind ik een groot verschil. En ze worden ook bij bosjes uitgedeeld bij contractverlenging.
Pagina: 1 ... 23 24 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen, bestellingen en levertijden: [Samsung Galaxy S25-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires: [Samsung Galaxy S25-serie] Accessoires
- Voor het posten van kortingscodes kun je terecht in Meld hier uw kortingscodes/coupons V2