Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16:55
Geraedus schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 19:13:
[...]

Ja de prijzen kan je ook via Samsung Members opvragen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jKs1NoWLtYSt_qapw4L2bvF0TRA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2BEy33sQQIO4cmCYeubdozHc.jpg?f=fotoalbum_large

PSN : Geraedus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 23:58

Zorian

What the fox?

Heel bijzonder, Samsung probeerde een snelle cent aan me te verdienen dus. Blij dat ik nee heb gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:29
ipje schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 08:29:
[...]

Daar hebben wij nu live translate voor, nog nooit gebruikt maar de optie is in ieder geval aanwezig.
Ja maar dat werkte niet echt lekker, want een robotstem ging alles wat ik zei vertalen en visa versa. Als de gesprekspartner niet op de hoogte is hiervan en hiermee wordt overvallen is dat wat asociaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:49
Iemand hier ervaring inmiddels met de S25 Edge? Ik zag net dat de prijs bij Belsimpel inmiddels gezakt is naar 748 Euro. 2e kansje als nieuw voor 719 Euro. Dat is wel erg forse prijsverlaging en ook al zo snel na de introductie. Interessant...

[ Voor 3% gewijzigd door Goofman op 11-07-2025 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExTaxi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:59
Er zit een erg kleine accu in de Edge begreep ik. Ik zie ook redelijke prijsdump bij de S25U. Alsof niemand ze wil. En de opvolgers zitten er ook nog niet aan te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:44

migros

Nooit meer een Samsung

ExTaxi schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 11:48:
Er zit een erg kleine accu in de Edge begreep ik. Ik zie ook redelijke prijsdump bij de S25U. Alsof niemand ze wil. En de opvolgers zitten er ook nog niet aan te komen.
Rare conclusie. De goedkoopste in de pricewatch is € 931,-Verre van goedkoop. De S25U is al sinds februari in omloop, natuurlijk wordt ie goedkoper. In het begin waren de prijzen zo hoog omdat je overal korting op dat toestel kreeg, die tijd is over en de prijs is reëler nu.

Leuk man gatheren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

ExTaxi schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 11:48:
Je betaald nu ongeveer evenveel als dat je bij Launch bij Belsimpel kreeg aangeboden door een combinatie van kortingscodes en abbonement (nieuw) korting. Dus valt wel mee. Dit gebeurd volgens mij elk jaar.

Ik heb toen zelf een combinatie van nieuw abbonement korting (sim-only die je na 1 maand weer kon opzeggen van 9 euro per maand) + kortingcode iets van 890 euro betaald voor de S25U 512GB

[ Voor 16% gewijzigd door spartacusNLD op 11-07-2025 16:37 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ExTaxi
  • Laatst online: 12-09 15:59
migros schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 13:14:
[...]

Rare conclusie. De goedkoopste in de pricewatch is € 931,-Verre van goedkoop. De S25U is al sinds februari in omloop, natuurlijk wordt ie goedkoper. In het begin waren de prijzen zo hoog omdat je overal korting op dat toestel kreeg, die tijd is over en de prijs is reëler nu.
Van 1450 naar 917 nu vind ik een groot verschil. En ze worden ook bij bosjes uitgedeeld bij contractverlenging.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• GerardReintke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:40
Update met juli beveiliging beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Laatst online: 14:00
GerardReintke schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 14:01:
Update met juli beveiliging beschikbaar.
Op ILO hier ook de update. Lijkt mooier tegelijktijdig te lopen dan bij de S24U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pseudomuffin
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-09 16:07
Ik heb vanochtend de update naar one ui 8 gekregen en als ik nu de watch wil opladen gebeurt er niks, tenzij ik nadat ik hem heb afgedaan eerst de pincode invoer voordat ik hem aan de oplader leg. Zijn er meer mensen hier die hetzelfde hebben ervaren of ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 18:00
pseudomuffin schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 14:56:
Ik heb vanochtend de update naar one ui 8 gekregen en als ik nu de watch wil opladen gebeurt er niks, tenzij ik nadat ik hem heb afgedaan eerst de pincode invoer voordat ik hem aan de oplader leg. Zijn er meer mensen hier die hetzelfde hebben ervaren of ben ik de enige?
Volgens mij beta ? Stable is nog niet beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pseudomuffin
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-09 16:07
Vincent91 schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 15:22:
[...]
Oh, ik heb in het verkeerde topic gepost. Ik bedoelde one ui 8 voor de watch ultra. Excuses!

Volgens mij beta ? Stable is nog niet beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

robbvdb schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 22:40:
[...]

Op ILO hier ook de update. Lijkt mooier tegelijktijdig te lopen dan bij de S24U.
Hier niet, met ILO. Kreeg wel de update in juni. Kun je OTA's nog triggeren via een VPN oid?

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 19:16

g86

Iemand die weet hoe ik met mijn S25U (of eender andere Android toestel) een VPN connectie kan maken die dezelfde is als via Windows (Barracuda Network Client)? Ik vind niet direct een Android app hiervoor.
thx om mee te denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:47

DON PAPA

Tweaker-fan

g86 schreef op maandag 28 juli 2025 @ 10:14:
Iemand die weet hoe ik met mijn S25U (of eender andere Android toestel) een VPN connectie kan maken die dezelfde is als via Windows (Barracuda Network Client)? Ik vind niet direct een Android app hiervoor.
thx om mee te denken
Ik heb hier geen ervaring mee, maar kan het niet met deze app
https://play.google.com/s...firewall.sslvpn.mobileapp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

DON PAPA schreef op maandag 28 juli 2025 @ 10:30:
[...]

Ik heb hier geen ervaring mee, maar kan het niet met deze app
https://play.google.com/s...firewall.sslvpn.mobileapp
thx, maar denk dat ik met deze een "advanced remote access" licentie nodig heb. En dat heb ik niet. Dus ik zoek een alternatief. Die licentie is echter niet nodig met de Barracuda Network Client (Windows).

"CudaLaunch vereist Barracuda CloudGen F Firewall versie 6.1.1 en hoger met de Premium Remote Access-abonnement."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:27

masauri

aka qwybyte

Ik gebruik tailscale (dockerinstallatie op een thuisserver) om zo van vpn gebruik te maken, ofwel via eddie (airvpn client) voor buitenlandse vpn servers.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
jelbo schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 19:58:
[...]

Hier niet, met ILO. Kreeg wel de update in juni. Kun je OTA's nog triggeren via een VPN oid?
Geen idee gezien ik geen VPN gebruik.

Ik heb automatisch updaten uitstaan, dus heb wel even moeten gaan naar updates en toen laten zoeken.
Was beschikbaar en installeerde direct daarna.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

robbvdb schreef op maandag 28 juli 2025 @ 12:00:
[...]

Geen idee gezien ik geen VPN gebruik.

Ik heb automatisch updaten uitstaan, dus heb wel even moeten gaan naar updates en toen laten zoeken.
Was beschikbaar en installeerde direct daarna.
Mijn S25 (SM-S931B) met ILO CSC heeft nu S931BXXS4AYF1 en dat is de voorlaatste firmware van EUX.

OTA zou moeten updaten naar S931BXXS5AYF6, maar dat doet 'ie niet. Ook niet naar S931BXXS5AYF4 voor EUX.

Ik denk dat ik het beste m'n CSC tijdelijk terugzet naar EUX om te kunnen updaten. Of ik moet met Odin aan de slag, maar dan ben ik altijd bang dat ik per ongelijk een clean install flash.

/edit: Ik heb het Odin pad bewandeld, met succes. Deze instructies gevolgd met een SM-S931B_ILO_S931BXXS5AYF6_fac firmware package van samfw.com. Vanaf nu zouden OTA's weer moeten werken.

[ Voor 13% gewijzigd door jelbo op 28-07-2025 15:50 ]

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
Hier gewoon OTA en dan met de details zoals in de screenshot:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MaL0tjAWGuk_qQYA62MeFzTkzbQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/EOThJnY2tkVbQmTAGkZYiBCE.png?f=fotoalbum_large

Misschien bij jou details anders m.b.t. ILO ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Ik heb een gek probleempje, misschien dat iemand het herkend.

Ik heb in de auto een draadloze oplader via USB geïnstalleerd. Deze wordt met genoeg power gevoed door een originele Samsung lader.

De telefoon laad netjes op, echter zodra deze 100% vol is (of 80% zoals hij ingesteld staat) springt het scherm aan en gaat na een paar seconden weer uit.Echter dit gebeurd constant achter elkaar door, lijkt alsof hij stopt met opladen en daarna meteen weer begint.

Telefoon doet verder niets, alleen contact hebben met android auto (draadloos) en daar is verder ook niets aan veranderd.

Heeft iemand een idee hoe dit komt en hoe ik het kan voorkomen? Ik zou graag zien dat hij net zoals hij aan de stekker zit oplaad en als hij vol is gewoon vol blijft zonder uit en aan te gaan constant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwezz
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-09 23:01
Fairy schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 15:44:
Ik heb een gek probleempje, misschien dat iemand het herkend.

Ik heb in de auto een draadloze oplader via USB geïnstalleerd. Deze wordt met genoeg power gevoed door een originele Samsung lader.

De telefoon laad netjes op, echter zodra deze 100% vol is (of 80% zoals hij ingesteld staat) springt het scherm aan en gaat na een paar seconden weer uit.Echter dit gebeurd constant achter elkaar door, lijkt alsof hij stopt met opladen en daarna meteen weer begint.

Telefoon doet verder niets, alleen contact hebben met android auto (draadloos) en daar is verder ook niets aan veranderd.

Heeft iemand een idee hoe dit komt en hoe ik het kan voorkomen? Ik zou graag zien dat hij net zoals hij aan de stekker zit oplaad en als hij vol is gewoon vol blijft zonder uit en aan te gaan constant.
Ik ben zeker geen expert, maar zou dit te maken kunnen hebben met de spanning? Het probleem stelt zich niet met dezelfde oplader en kabel in een gewoon stopcontact?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AreVeeDee
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 18:41
Twee maanden met een iPhone 16 rondgelopen, mooi toestel, maar niet mijn ding. Gelukkig zit mijn vrouw diep in het Apple ecosysteem en haar bijna vijf jaar oude iPhone 12 was wel aan vervanging toe. Zij helemaal happy en ik ook.

Nu een S25 gekocht en tja, had dat gelijk moeten doen. Had hiervoor een S20 FE en daarna een S22. De S22 voldeed prima, op de matige batterijduur na dan... de S25 doet dat vele malen beter en daarmee een logische opvolger.

Toestel is trouwens heerlijk dun en licht!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LDa8Q6uR-FG4FWNXYqPTNThahDE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AQoTRE3cY58wESQ6RxnAv4UD.jpg?f=fotoalbum_large

NSO: SW-7515-1623-5706

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:54
@AreVeeDee Nice.

Hier hetzelfde. Anderhalve maand terug een iPhone 16plus gekocht, maar na 12 jaar iPhone is voor mij de vernieuwing er wel af. Mijn zoon heeft een nieuwe telefoonnodig, dus mooi excuses om over te stappen.
Zelf heb ik de s25 Ultra besteld, die komt vrijdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwpi
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 09-09 14:17
AreVeeDee schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 11:07:
Twee maanden met een iPhone 16 rondgelopen, mooi toestel, maar niet mijn ding. Gelukkig zit mijn vrouw diep in het Apple ecosysteem en haar bijna vijf jaar oude iPhone 12 was wel aan vervanging toe. Zij helemaal happy en ik ook.

Nu een S25 gekocht en tja, had dat gelijk moeten doen. Had hiervoor een S20 FE en daarna een S22. De S22 voldeed prima, op de matige batterijduur na dan... de S25 doet dat vele malen beter en daarmee een logische opvolger.

Toestel is trouwens heerlijk dun en licht!
Ik kijk naar een S25 of een S25+ - is er een specifieke reden buiten prijs dan om voor de S25 te kiezen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AreVeeDee
jwpi schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 11:22:
[...]

Ik kijk naar een S25 of een S25+ - is er een specifieke reden buiten prijs dan om voor de S25 te kiezen?
Dat is persoonlijk, vind ik.

Ik heb een voorkeur voor compacte, lichte premium telefoons. Content kijk ik liever op mijn OLED TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwpi
AreVeeDee schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 11:37:
[...]

Dat is persoonlijk, vind ik.

Ik heb een voorkeur voor compacte, lichte premium telefoons. Content kijk ik liever op mijn OLED TV.
Sorry, ik had preciezer kunnen zijn: bij is de batterij belangrijk, en die leek me bij de S25+ beter te zijn. Dat was bij jou geen doorslaggevende factor, of is het verschil in de praktijk niet groot?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AreVeeDee
jwpi schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 11:49:
[...]

Sorry, ik had preciezer kunnen zijn: bij is de batterij belangrijk, en die leek me bij de S25+ beter te zijn. Dat was bij jou geen doorslaggevende factor, of is het verschil in de praktijk niet groot?
De S25+ zal vast langer meegaan, maar ik heb die extra juice niet nodig. De S22 moest ik regelmatig tussentijds opladen, maar dat toestel staat dan ook bekend om zijn beroerde batterijduur dankzij de Exynos soc (en specifiek 5G modem, meen ik). De S25 met Snapdragon 8 Elite is van een hele andere orde. Heb na een werkdag vaak nog 70%+ over. Dat is voor mij ruim voldoende. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
lifeguard schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 11:20:
@AreVeeDee Nice.

Hier hetzelfde. Anderhalve maand terug een iPhone 16plus gekocht, maar na 12 jaar iPhone is voor mij de vernieuwing er wel af. Mijn zoon heeft een nieuwe telefoonnodig, dus mooi excuses om over te stappen.
Zelf heb ik de s25 Ultra besteld, die komt vrijdag :)
Je had ook nog een half jaartje kunnen wachten en de 26 ultra kunnen nemen. Wat ik op X heb mogen lezen komen er vernieuwde camera's en een verbeterde accu. Maar goed, laten wat daar maar op wachten of dat juist is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
Geraedus schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 13:35:
[...]

Je had ook nog een half jaartje kunnen wachten en de 26 ultra kunnen nemen. Wat ik op X heb mogen lezen komen er vernieuwde camera's en een verbeterde accu. Maar goed, laten wat daar maar op wachten of dat juist is.
Ik snap je gedachte, maar zo kunnen we blijven wachten ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:32
lifeguard schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 14:03:
[...]

Ik snap je gedachte, maar zo kunnen we blijven wachten ;)
Ja en nee. Eerlijk gezegd is er vanaf de 23 niet echt meer iets veranderd. Camera modules zijn bijna ongewijzigd etc. Het voelt meer als elke keer een 23.1 23.2 en 23.3 Als de 26 weer echt een upgrade gaat zijn is dat goede reden even te wachten.

Ik loop zelf nog rond met een 21FE en kijk naar aanbiedingen voor een 25 maar gezien het nieuws verwacht ik toch even te wachten tot januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
twowheeler schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 14:27:
[...]

Ja en nee. Eerlijk gezegd is er vanaf de 23 niet echt meer iets veranderd. Camera modules zijn bijna ongewijzigd etc. Het voelt meer als elke keer een 23.1 23.2 en 23.3 Als de 26 weer echt een upgrade gaat zijn is dat goede reden even te wachten.

Ik loop zelf nog rond met een 21FE en kijk naar aanbiedingen voor een 25 maar gezien het nieuws verwacht ik toch even te wachten tot januari.
Dit had ik dus bij iPhone. Vanaf de 12 tot mijn 16plus ... vond ik de verbeteringen die 1000 euro elk jaar niet waard. Had mijn pijlen eerst op de s24 gericht, maar kies dan toch voor het nu meest recente model :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geraedus
lifeguard schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 14:28:
[...]

Dit had ik dus bij iPhone. Vanaf de 12 tot mijn 16plus ... vond ik de verbeteringen die 1000 euro elk jaar niet waard. Had mijn pijlen eerst op de s24 gericht, maar kies dan toch voor het nu meest recente model :)
Je zou haast zeggen dat Samsung en Apple samenwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicco92
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:55
Ik ben op zoek naar een nieuwe compacte Android en twijfel tussen de S25 en de Xiaomi 15 (die is even groot als mijn huidige telefoon, dus voldoet ook nog voor mij). Ik hoop minimaal 4 jaar met het toestel te gaan doen, en daarbij speelt de accu voor mij de grootste rol. Het liefst zou ik in die 4 jaar ook geen accuwissel hoeven te doen.
Veel van de verschillen tussen de 2 telefoons kan ik wel uit reviews en ervaringen halen, maar de batterijduur gelimiteerd op 80% en batterijdegradatie vind ik moeilijk te vinden. Vandaar dat ik hoop dat iemand hier wat ervaringen kan delen.

- Voor de gebruikers die de S25 al langere tijd hebben, zien jullie iets van batterijdegradatie? Zou je op basis daarvan verwachten dat de accu ~4 jaar mee zou kunnen gaan?

- Voor de minste degradatie wil ik de accu zoveel mogelijk limiteren op 80%. Kom je daarmee de dag een beetje door, ook als je bijvoorbeeld veel aan het navigeren en/of foto's aan het maken bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llopigat
  • Registratie: Oktober 2023
  • Niet online
twowheeler schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 14:27:
[...]
Dat is waar maar geldt alleen voor de kleine S23. Voor de + is wel het een en ander veranderd waaronder een hogere resolutie scherm (eindelijk weet terug naar de QHD+ resolutie die ik op mijn S8 al had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
ik zit me net te bedenken dat ik nog een oude galaxy watch 4 heb liggen. Zou dit nog een beetje werken met de s25 Ultra, of beter kijken voor een 7 of 8 ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:48

AvK

Ready Set Go

lifeguard schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 20:17:
ik zit me net te bedenken dat ik nog een oude galaxy watch 4 heb liggen. Zou dit nog een beetje werken met de s25 Ultra, of beter kijken voor een 7 of 8 ?
Werkt prima.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:30
@Sicco92 Ik heb de S25 nu een maand of 3, ben er zeer tevreden van. Komende van iPhone 15.

Lekker compact, licht, vliegend snel, en ik laad elke nacht tot 80%. Daar kom ik prima mee toe met normaal gebruik. Als ik verwacht 's avonds laat weg te gaan kan het zijn dat ik tussendoor een kwartiertje aan de lader hang om terug bij te vullen.

Wil je het maximale aan gebruiksduur zou je de + kunnen overwegen maar dit kleine formaat is toch ook al vaak handig gebleken.

Ik heb m'n iPhone aan mijn vrouw overgaten, als ik die nog eens ter handen neem is het schokkerend, zeker de 60hz refresh rate.

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:59
@Sicco92 ik heb de S25 nu 5 maanden. Ik laad hem alleen overdag op, wanneer ik zie dat hij rond de 20% zit, en ik heb de limiet van 80% ook aan staan. Dus als die percentages betrouwbaar zijn gebruik ik eigenlijk maar 60% van de capaciteit. Drie maanden geleden haalde ik daarmee nog 2 dagen op een acculading. En nu nog steeds, ik merk niks van degradatie (maar dat zou ook wel heel erg snel zijn toch, op 5 maanden). Overigens had ik hiervoor een S10e en hoewel die minder lang mee ging (en ik die wel tot 100% laadde) hoefde die ook maar 1x per dag aan de lader terwijl die al 5,5 jaar oud was.

Ik heb trouwens bijna altijd batterijbesparing aan staan, daarmee kun je de CPU ook nog iets beteugelen (al merk ik er eigenlijk niks van). Ik zet dat alleen uit als ik mijn route aan het tracken ben (bv tijdens fietsen/motorrijden), want anders gaat een paar minuten na het uitschakelen van het scherm ook de GPS uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• g86

g86

Ik gebruik de basisbescherming van de batterij in mijn S25U. Dus altijd tot 100% en in de auto met AndroidAuto altijd aan de kabel. Mijn toestel zal max. 1 a 2 jaar gebruikt worden. Daarna naar de S26U of S27U. Dus ik lig niet wakker van mijn batterij.
Tot op heden geen problemen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EU8VnNVupo--ZHbblZeiThyjkGU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AYl2LsPgshpAfidpPPC5FWjg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jwpi
AreVeeDee schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 11:54:
[...]

De S25+ zal vast langer meegaan, maar ik heb die extra juice niet nodig. De S22 moest ik regelmatig tussentijds opladen, maar dat toestel staat dan ook bekend om zijn beroerde batterijduur dankzij de Exynos soc (en specifiek 5G modem, meen ik). De S25 met Snapdragon 8 Elite is van een hele andere orde. Heb na een werkdag vaak nog 70%+ over. Dat is voor mij ruim voldoende. :)
Goed om te weten - ik kom eveneens van een S22... vandaar mijn focus op de batterij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scheurbuik
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 17:21
Ik heb dubbele sim in mijn s25, maar dan moet ie toch wel iedere dag aan de lader. Je merkt gewoon dat 2 netwerken aanhouden energie kost. Batterijdegradatie zie ik nog niet, maar dat zou ook wel kort zijn na 150 cycles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
:'( gisteren besteld om 9:59.
Belsimpel zegt, voor 23:59 besteld, morgen in huis.

Vanmorgen een mail .... het is niet gelukt, dus je mag een dagje wachten.

Hoeveel werk kan het zijn...

Dagje wachten dus maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
lifeguard schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 11:37:
:'( gisteren besteld om 9:59.
Belsimpel zegt, voor 23:59 besteld, morgen in huis.

Vanmorgen een mail .... het is niet gelukt, dus je mag een dagje wachten.

Hoeveel werk kan het zijn...

Dagje wachten dus maar
Inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
Kreeg vanochtend het zelfde mailtje ... dus dat gaat weer wachten worden.

Leuk, bestellen in de verwachting dat je vrijdag je nieuwe telefoon krijt, en hem vervolgens pas dinsdags krijgt.

Ik ben wel even klaar met Belsimpel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 07:51
lifeguard schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 07:17:
[...]

Leuk, bestellen in de verwachting dat je vrijdag je nieuwe telefoon krijt, en hem vervolgens pas dinsdags krijgt.

Dit is heel vaak bij belsimpel het geval, kijk maar in het leveringstopic van bijvoorbeeld de S25. Waar dit volgens mij ook thuis hoort.

[ Voor 4% gewijzigd door ipje op 02-08-2025 09:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geraedus
lifeguard schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 07:17:
[...]

Ze moeten gewoon afstappen van zulke beloftes. Ze kunnen deze beloftes alleen waarmaken als de bezorgdiensten dit ook kunnen garanderen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scheurbuik
Veel webshops vernelden ook steeds vaker.. voor 23.00 besteld, vandaag nog verzonden. Dan leg je de schuld bij de bezorgdie sten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lifeguard
Geraedus schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 10:22:
[...]

Ze moeten gewoon afstappen van zulke beloftes. Ze kunnen deze beloftes alleen waarmaken als de bezorgdiensten dit ook kunnen garanderen..
Mee eens.
Ik vind het echt niet erg om te wachten. Maar als ze gewoon vermelden dat de levertijd 3-5 werkdagen is, prima :)
Maar niet beloven dat wanneer je op donderdag een bestelling doet, deze dan vrijdagbezorgd wordt.
Ik heb nu de vrijdag vrij gehouden, vandaag vrijgehouden. Waarschijnlijk komt die morgen ook niet, op maandag krijgen we hier nooit pakketten, dus dat zal dinsdag worden. Die moet ik nu dus ook vrijhouden.

Geduld is een schone zaak zeggen ze dan, had er zin in het hele weekend te "spelen" met mijn nieuwe s25U :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Peer_76
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 13:19
Even op en neer rijden naar één van de 2 winkels en je hebt het dezelfde dag nog in huis 🤡

Maar even zonder gekkigheid, zijn wij als Nederlanders zo op en top verwend dat er gelijk online geklaagd moet worden als een bestelling niet binnen 24 uur geleverd is?
Wachten is altijd vervelend, maar gelukkig niet het einde van de wereld. Jij bent binnenkort in elk geval in bezit van een toptoestel 🙂

Zoekerman, zoek op meerdere zoekmachines tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
Om terug on-topic te blijven, ik stap over van iOs naar Android. Overal lees ik wel dat samsung switch voor meer problemen zorgt dan dat het werkt.
Mij gaat het erom dat ik de foto's en contacten over kan zetten. De rest is me weinig waard.
Wat is de makkelijkste manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Scheurbuik schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 13:20:
Ik heb dubbele sim in mijn s25, maar dan moet ie toch wel iedere dag aan de lader. Je merkt gewoon dat 2 netwerken aanhouden energie kost. Batterijdegradatie zie ik nog niet, maar dat zou ook wel kort zijn na 150 cycles
Meteen een vraag. Ik heb een sim van Youfone met KPN netwerk. Daarnaast nu ook een sim van mijn werk erin zodat ik op de interne centrale zit, ook via KPN).

Kost het dan ook meer energie om die 2e e-sim actief te houden als het netwerk dezelfde is?

Daarnaast, kan ik ook instellen dat die 2e sim alleen actief is tijdens kantooruren? Daarbuiten hoeft hij namelijk niet aan te zijn. Ik kon daar zo niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 01:12
Fairy schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 18:16:
[...]

Meteen een vraag. Ik heb een sim van Youfone met KPN netwerk. Daarnaast nu ook een sim van mijn werk erin zodat ik op de interne centrale zit, ook via KPN).

Kost het dan ook meer energie om die 2e e-sim actief te houden als het netwerk dezelfde is?
2 verbindingen zal altijd meer energie kosten dan 1, ook al zitten ze beide op precies hetzelfde netwerk.

Maar waar de energie vooral in gaat zitten is slecht bereik. Als je goed bereik hebt, dan zal een verbinding aanzienlijk minder energie kosten.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinho96
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Hahn schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 18:20:
[...]

2 verbindingen zal altijd meer energie kosten dan 1, ook al zitten ze beide op precies hetzelfde netwerk.

Maar waar de energie vooral in gaat zitten is slecht bereik. Als je goed bereik hebt, dan zal een verbinding aanzienlijk minder energie kosten.
Daarom dat de batterij van mijn telefoon altijd sneller leeg is op mijn werk dan thuis. Altijd slecht bereik daar. Klinkt wel logisch, want dan moet je telefoon veel meer verbruiken om iets van signaal te "vinden" dan bij goed bereik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

lifeguard schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 17:10:
Om terug on-topic te blijven, ik stap over van iOs naar Android. Overal lees ik wel dat samsung switch voor meer problemen zorgt dan dat het werkt.
Mij gaat het erom dat ik de foto's en contacten over kan zetten. De rest is me weinig waard.
Bij mij werkt Switch meer dan prima. Gewoon proberen en mocht het toch niet naar je zin zijn kan je altijd nog handmatig zaken overzetten.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jerrythafast
lifeguard schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 17:10:
Ik heb al mijn contacten in Outlook staan... ik kan me voorstellen dat dat bij jou iCloud is? De S25 synchroniseert in ieder geval naadloos met Outlook en Gmail. Je kunt contacten zelfs heel eenvoudig verplaatsen van het ene naar het andere account. Als iCloud IMAP ondersteunt kun je ze denk ik ook zo (inclusief email en agenda, mocht je die willen blijven gebruiken) op je S25 synchroniseren. Ik zie iCloud niet bij de accountinstellingen staan op de S25 (in tegenstelling tot Gmail en Outlook), maar het zou me verbazen als het niet werkt via IMAP. Als je op je iPhone al Gmail of Outlook gebruikt hoef je alleen maar te zorgen dat ze daarin staan opgeslagen (geen idee hoe dat moet op een iPhone).

Foto's heb ik vanaf mijn S10e (en daarvoor vanaf Lumia 925) gewoon overgezet met een USB-kabel via mijn laptop (en gelijk de back-ups geüpdatet, want die staan niet in de cloud).
Hahn schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 18:20:
Dat kan ik beamen! Ik was eind juni een week lang op een locatie met heul slecht bereik en dat was goed te merken, het ging misschien wel 2x zo snel. Dat was in de VS, waar mijn abonnement toch niet geldig is, dus na 2 dagen maar op vliegtuigstand gezet (WiFi was er wel). Daarmee was de accuduur weer zoals die hoort, heb hem die week verder nog maar 2x hoeven opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Ik ontdek net een raar probleem met mijn camera van mijn S25 ultra.

Als ik de telelens gebruik en ik zet de camera op 50MP, dan schud de lens op het moment dat ik een foto maak, ik zie in de preview heb beeld verspringen. De gemaakte foto is daarna ook waziger dan de foto op 12MP modus met dezelfde vergroting.

Ik heb het trilsignaal bij het maken van de foto ook uitgezet om dat uit te sluiten, maar dat heeft geen effect.

Is dit een bekend issue of kan iemand dit checken?

PS. moet er bij zeggen dat ik dit test in de avond in een relatief donkere woonkamer, maar ook met foto's van mijn laptopscherm hetzelfde effect, in 12MP zie ik de pixel op mijn scherm, in 50mp zijn die weer wazig.

Het lijkt erop dat de OIS een sprong maakt als je 50MP schiet, telkens een andere kant op.

[ Voor 24% gewijzigd door Fairy op 02-08-2025 21:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scheurbuik
[...]

Daarnaast, kan ik ook instellen dat die 2e sim alleen actief is tijdens kantooruren? Daarbuiten hoeft hij namelijk niet aan te zijn. Ik kon daar zo niets over vinden.
Blijven 2 verbindingen.. voor het 2e heb ik geen oplossing, zou ik ook graag willen.. maar is nergens een app oid voor te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lifeguard
Jerrythafast schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 21:13:
[...]

Ik heb al mijn contacten in Outlook staan... ik kan me voorstellen dat dat bij jou iCloud is? De S25 synchroniseert in ieder geval naadloos met Outlook en Gmail. Je kunt contacten zelfs heel eenvoudig verplaatsen van het ene naar het andere account. Als iCloud IMAP ondersteunt kun je ze denk ik ook zo (inclusief email en agenda, mocht je die willen blijven gebruiken) op je S25 synchroniseren. Ik zie iCloud niet bij de accountinstellingen staan op de S25 (in tegenstelling tot Gmail en Outlook), maar het zou me verbazen als het niet werkt via IMAP. Als je op je iPhone al Gmail of Outlook gebruikt hoef je alleen maar te zorgen dat ze daarin staan opgeslagen (geen idee hoe dat moet op een iPhone).

Foto's heb ik vanaf mijn S10e (en daarvoor vanaf Lumia 925) gewoon overgezet met een USB-kabel via mijn laptop (en gelijk de back-ups geüpdatet, want die staan niet in de cloud).

[...]

Dat kan ik beamen! Ik was eind juni een week lang op een locatie met heul slecht bereik en dat was goed te merken, het ging misschien wel 2x zo snel. Dat was in de VS, waar mijn abonnement toch niet geldig is, dus na 2 dagen maar op vliegtuigstand gezet (WiFi was er wel). Daarmee was de accuduur weer zoals die hoort, heb hem die week verder nog maar 2x hoeven opladen.
Heb op het moment twee accounts prive erop staan. en een 365 account van het werk.
Ik ga samsung switch proberen, kijken hoe dat verloopt. En anders maar handmatig :)

Bedankt voor je reactie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kakkerlak
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:30
Fairy schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 21:33:
Ik ontdek net een raar probleem met mijn camera van mijn S25 ultra.

Als ik de telelens gebruik en ik zet de camera op 50MP, dan schud de lens op het moment dat ik een foto maak, ik zie in de preview heb beeld verspringen. De gemaakte foto is daarna ook waziger dan de foto op 12MP modus met dezelfde vergroting.

Ik heb het trilsignaal bij het maken van de foto ook uitgezet om dat uit te sluiten, maar dat heeft geen effect.

Is dit een bekend issue of kan iemand dit checken?

PS. moet er bij zeggen dat ik dit test in de avond in een relatief donkere woonkamer, maar ook met foto's van mijn laptopscherm hetzelfde effect, in 12MP zie ik de pixel op mijn scherm, in 50mp zijn die weer wazig.

Het lijkt erop dat de OIS een sprong maakt als je 50MP schiet, telkens een andere kant op.
Hey,
Klinkt precies als wat ik had: https://www.tomsguide.com...sue-what-you-need-to-know

Bij mij bleek het een hardwarefout te zijn. Heb 'm gisteren laten maken bij het Samsung Service Center in Rotterdam. Ze hebben de camera-module daar ter plekke vervangen. Duurde ongeveer een uurtje.uiteraard gewoon garantie werk wel vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edv76
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 04-08 11:10
Ik heb ineens sinds gister dat apps met plaatjes erg traag worden weer gegeven. Zoals Marktplaats Vinted Pepper en Facebook. Alles via Google gaat prima teksten spelletje gaan ook goed. Heb al opnieuw opgestart meerdere malen, cash geheugen gewist, cccleaner gedaan maar niks helpt wat gaat hier ineens mis. Zowel met WiFi als via netwerk. Please help ?
S25 ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 07:51
Ik gebruik Outlook en gmail, eigenlijk wil ik alles bekijken met of outlook of gmail. Heb het wel eens gedaan in het verleden maar altijd weer terug gegaan naar twee email clients. Omdat het toch niet zo lekker samenwerkte, met bijvoorbeeld bewaren van mail of snoozen.
Werkt dit inmiddels goed en wat raden jullie aan Outlook gebruiken en gmail importeren, gmail gebruiken en outlook importeren of bijvoorbeeld beide importeren in samsung mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiZ5500
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 18:32
[...]

Ik heb ook twee verbindingen, zou die optie van tweede sim uitzetten tussen bepaalde tijden ook wel prettig vinden! Kon geen optie of automation vinden om dat automatisch te regelen.. handmatig aan en uit begin ik niet aan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jerrythafast
@ipje Ik heb mijn Outlook-account in Samsung's Mail-app, dat werkt prima. Gmail gebruik ik eigenlijk niet. In de Agenda-app heb ik naast Outlook wel ook het Google-account toegevoegd, omdat de afvalkalender van mijn gemeente het niet doet in Outlook (8)7). De agenda-items van beide accounts worden mooi met verschillende (instelbare) kleurtjes weergegeven, en wanneer je een agenda-item aanmaakt kun je kiezen op welk account die thuis hoort. Uiteraard is instelbaar wat het standaardaccount moet zijn (Outlook, Google of laatstgebruikte).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcGuru
  • Laatst online: 16:01

OcGuru

Giulietta Qv

edv76 schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 12:24:
Ik heb ineens sinds gister dat apps met plaatjes erg traag worden weer gegeven. Zoals Marktplaats Vinted Pepper en Facebook. Alles via Google gaat prima teksten spelletje gaan ook goed. Heb al opnieuw opgestart meerdere malen, cash geheugen gewist, cccleaner gedaan maar niks helpt wat gaat hier ineens mis. Zowel met WiFi als via netwerk. Please help ?
S25 ultra
Hier ook last van voornamelijk met FB. Als ik reddit moet geloven ook nog een hoop mensen meer. Wachten tot er weer een update komt en voorlopig maar via Chrome :F

Bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Kakkerlak schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 10:43:
[...]

Hey,
Klinkt precies als wat ik had: https://www.tomsguide.com...sue-what-you-need-to-know

Bij mij bleek het een hardwarefout te zijn. Heb 'm gisteren laten maken bij het Samsung Service Center in Rotterdam. Ze hebben de camera-module daar ter plekke vervangen. Duurde ongeveer een uurtje.uiteraard gewoon garantie werk wel vervelend
Bij mij gaat het niet om de ultrawide, maar om de 5x tele. Ik heb voorbeelden gezien dat de focus dan helemaal wild wordt, dat is bij mij niet het geval.

Bij mij gebeurd het zodra ik een foto schiet in 50 MP in supertele modus.
De foto's zijn dan ook superwazig. Net nog even geprobeerd met veel licht en probleem is duidelijk aanwezig.

Je ziet dat de OIS ineens naar een uithoek schiet zodra je afdrukt.

Heb ook trillen bij maken van de foto uitgezet, maar dit heeft geen effect.

[ Voor 6% gewijzigd door Fairy op 04-08-2025 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
OcGuru schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 00:13:
[...]

Hier ook last van voornamelijk met FB. Als ik reddit moet geloven ook nog een hoop mensen meer. Wachten tot er weer een update komt en voorlopig maar via Chrome :F
FB is het voornamelijk de newsfeed. Groepen en marketplace gaan wel vloeiend.
Instagram idem, ook de newsfeed gaat schokkerig.

Ander vraagje, ik heb een oude Galaxy Watch 4 en morgen krijg ik een 7.
Is dat gewoon een kwestie van de 4 unpairen, en de 7 opnieuw connecten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

lifeguard schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 12:09:
[...]

Ander vraagje, ik heb een oude Galaxy Watch 4 en morgen krijg ik een 7.
Is dat gewoon een kwestie van de 4 unpairen, en de 7 opnieuw connecten?
Volgens mij volstaat een Back Up maken met WEAR en deze zet je dan over op je nieuwe horloge. Dat gaat vanzelf als je je nieuwe horloge aanmeldt op je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:12
AvK schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 13:03:
[...]

Volgens mij volstaat een Back Up maken met WEAR en deze zet je dan over op je nieuwe horloge. Dat gaat vanzelf als je je nieuwe horloge aanmeldt op je telefoon.
Ik krijg vanavond mijn nieuwe Watch en heb vast ergens nog een backup van mijn 6. Maar wat zet je dan terug? Zoveel staat er toch niet op? Instellingen, watch faces?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

coenox schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 13:17:
[...]

Ik krijg vanavond mijn nieuwe Watch en heb vast ergens nog een backup van mijn 6. Maar wat zet je dan terug? Zoveel staat er toch niet op? Instellingen, watch faces?
En je apps die je geïnstalleerd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:12
AvK schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 13:20:
[...]

En je apps die je geïnstalleerd hebt.
Dat zijn er in mijn geval maar weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:18
Ik heb helemaal nergens geen update van gemaakt. Ik koppel de nieuwe en laat de oude ook nog actief.

Daarna ga ik de play store in het oude horloge. Daar kun je op bv alle watchfaces klikken en van daaruit deze installeren.
Voor de rest even instellen naar wens en toen was ik klaar.

Heb dit gedaan met de watch 7 en nu met de watch 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yasna72
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:49

Yasna72

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Dit topic is niet voor het vragen om kortingcodes, zie ook de topicwaarschuwing. Misschien kun je ze vinden in het kortingcodes topic. Succes!

[ Voor 66% gewijzigd door PaT op 06-08-2025 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 21:22
Ik heb 2 jaar geleden een A54 gekocht, maar nu echt spijt. Toestel is zo traag als wat en eigenlijk ook veelste groot.

Wil daarom een kleinere telefoon, dus dacht aan de S25. Een dingetje is; ik heb het niet zo met de UI Samsung interface.. vind het gewoon niet relaxt (kom van OnePlus, Xiaomi).

Vraag me af of er een verschil in ervaring zit tussen dezeldde UI 7.0 op mijn A54 vs. de S25. Iemand ervaring ermee?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 19:17

MaDLiVe

.-Observer-.

darkfujita schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 10:14:
Ik heb 2 jaar geleden een A54 gekocht, maar nu echt spijt. Toestel is zo traag als wat en eigenlijk ook veelste groot.

Wil daarom een kleinere telefoon, dus dacht aan de S25. Een dingetje is; ik heb het niet zo met de UI Samsung interface.. vind het gewoon niet relaxt (kom van OnePlus, Xiaomi).

Vraag me af of er een verschil in ervaring zit tussen dezeldde UI 7.0 op mijn A54 vs. de S25. Iemand ervaring ermee?
Denk dat die ervaring bijna precies hetzelfde is, wellicht mbt features wat verschil (referenties, A9+/S10+ en S25 Ultra).

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
darkfujita schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 10:14:

Misschien een Google pixel meer een optie voor je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkfujita
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 21:22
Geraedus schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 23:18:
[...]

Misschien een Google pixel meer een optie voor je?
Ja twijfel ook eraan of ik beter kan kijken voor een pixel 10, maar die is gelijk weer stukje groter (en prijziger).

Ik denk dat ik even afwacht tot die gereleased is, dan even naar mediamarkt zodat ik ze kan vergelijken qua handgevoel / besturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicco92
Ik heb sinds maandag een S25. Werkt prima, behalve dat ik een wit scherm krijg bij sommige apps. Bij de Samsung News app bijvoorbeeld, krijg ik een wit scherm als ik deze open na het allereerste instellingenscherm. Dat gebeurt ook vanaf het nieuwsgedeelte in de launcher (helemaal links). Bij de asr Mijn Hypotheek app krijg ik een wit scherm nadat ik ingelogd ben. Op mijn oude mobiel werkt deze verder prima.

Al geprobeerd: force stop, clear cache, clear data, herinstalleren. App openen op WiFi of 5G maakt ook geen verschil.

Als ik er op zoek, dan vind ik eigenlijk geen mensen met hetzelfde probleem, dus ik vraag het eens hier. Is dit een bekend probleem met de S25 serie en/of met OneUI? En zo ja, is er een fix bekend?

[ Voor 8% gewijzigd door Sicco92 op 08-08-2025 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiZ5500
  • Laatst online: 13-09 18:32
Sicco92 schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 14:09:
Ik heb sinds maandag een S25. Werkt prima, behalve dat ik een wit scherm krijg bij sommige apps. Bij de Samsung News app bijvoorbeeld, krijg ik een wit scherm als ik deze open na het allereerste instellingenscherm. Dat gebeurt ook vanaf het nieuwsgedeelte in de launcher (helemaal links). Bij de asr Mijn Hypotheek app krijg ik een wit scherm nadat ik ingelogd ben. Op mijn oude mobiel werkt deze verder prima.

Al geprobeerd: force stop, clear cache, clear data, herinstalleren. App openen op WiFi of 5G maakt ook geen verschil.

Als ik er op zoek, dan vind ik eigenlijk geen mensen met hetzelfde probleem, dus ik vraag het eens hier. Is dit een bekend probleem met de S25 serie en/of met OneUI? En zo ja, is er een fix bekend?
Ik herken deze problemen niet eerlijk gezegd.
Het is wel de vraag hoe je je telefoon in gebruik hebt genomen: schone installie of Samsung switch.

Bij laatstgenoemde treden er vaker allerhande problemen op, ook op batterij gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicco92
LogiZ5500 schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 14:57:
[...]

Ik herken deze problemen niet eerlijk gezegd.
Het is wel de vraag hoe je je telefoon in gebruik hebt genomen: schone installie of Samsung switch.

Bij laatstgenoemde treden er vaker allerhande problemen op, ook op batterij gebruik.
Samsung Switch inderdaad. Ik merk niks aan m'n batterijgebruik, die is prima.

Zal hem dit weekend eens resetten en kijken of de apps het dan normaal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:13
Ik ben van de S24U overgestapt naar de S25 voor het formaat. Het formaat bevalt erg goed!
Mis de camera, accu/opladen wel van de Ultra. Maar wellicht het meeste nog wel het scherm met de anti reflecterende coating.

Zelf met de S25 wel een paar momentjes aan het strand / op het zwembad gehad dat het bijna niet te lezen was.

Voor diegene met de S25U hoe is het anti reflecterende scherm van de S25U bevallen deze zomer?

[ Voor 3% gewijzigd door Roodey op 11-08-2025 18:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Er zit een anti reflecterende laag op en die werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almere
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 18:32
Ik kom van de pixel 8 pro. Die heeft ook een samsung scherm maar een 10 x betere dan de s25ultra.

Wat een slecht scherm van de s25ultra.

I'm Mickey Mouse. They don't know who's inside the suit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 11:45
Roodey schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 18:58:
Ik ben van de S24U overgestapt naar de S25 voor het formaat. Het formaat bevalt erg goed!
Mis de camera, accu/opladen wel van de Ultra. Maar wellicht het meeste nog wel het scherm met de anti reflecterende coating.

Zelf met de S25 wel een paar momentjes aan het strand / op het zwembad gehad dat het bijna niet te lezen was.

Voor diegene met de S25U hoe is het anti reflecterende scherm van de S25U bevallen deze zomer?
Ik heb de standaard S25 met originele anti reflecterende screenprotector van Samsung. Werkt (voor mij) echt perfect! wat een verschil met het standaard scherm, zeker buiten. Komen wel snel krasjes op, maar er zitten er 2 in een verpakking, dus maar gewoon regelmatig vervangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

almere schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 06:33:
Ik kom van de pixel 8 pro. Die heeft ook een samsung scherm maar een 10 x betere dan de s25ultra.

Meen je dat nou serieus?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lifeguard

Serieus? Wat is er in jouw ogen slecht aan?
Ik ben een tijd terug overgestapt van de iPhone 16 plus naar de s25U en was juist erg verbaasd over het scherm, in positieve zin.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• g86

g86

Zeker dat jouw S25U correct werkt? Fabricagefout?
Ik had de S23U, S24U en nu de S25U ... een van de redenen om dit toestel te kopen is het scherm. Ik heb zelfs geen beschermfolie op mijn scherm. Mijn S24U had na een jaar geen enkele kras op het scherm en mijn S25U nu na een half jaar ook niet. En de beeldkwaliteit en antireflectie is perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almere
AvK schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 10:59:
[...]

Meen je dat nou serieus?
Ja serieus.

De helderheid is veel beter van de pixel 8 pro.
Buiten in zonlicht prima.

De s25ultra in zonlicht valt zwaar tegen in vergelijking met de pixel 8 pro.

Zal proberen een filmpje of foto straks te maken van de verschillen in zonlicht.

Moet ff tijd daarvoor maken . Eerst nog even werken.

[ Voor 18% gewijzigd door almere op 12-08-2025 16:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
almere schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 16:28:
[...]

Ja serieus.

Zal proberen een filmpje of foto straks te maken van de verschillen in zonlicht.

Adaptive brightness wel aanstaan? Bij je screen settings.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
almere schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 16:28:
[...]

Ja serieus.

Dus Adaptive Brightness staat gewoon aan en je S25U blijft minder helder dan de Pixel 8 Pro buiten? Dan heeft je S25U een defect paneel of softwareprobleem vrees ik. De S25U heeft het beste paneel van het moment: https://www.dxomark.com/s...y-s25-ultra-display-test/

Het AMOLED display van de Pixel 8 Pro is een ouder generatie Samsung display óf komt van BOE. Beide presteren op helderheid overigens slechter dan het nieuwere generatie S25U paneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almere
stin00 schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 17:00:
[...]

Dus Adaptive Brightness staat gewoon aan en je S25U blijft minder helder dan de Pixel 8 Pro buiten? Dan heeft je S25U een defect paneel of softwareprobleem vrees ik. De S25U heeft het beste paneel van het moment: https://www.dxomark.com/s...y-s25-ultra-display-test/

Het AMOLED display van de Pixel 8 Pro is een ouder generatie Samsung display óf komt van BOE. Beide presteren op helderheid overigens slechter dan het nieuwere generatie S25U paneel.
Dan maar een x weer een hardreset geven alles vers installeren en dan weer kijken of er verschil is.

Dit lijkt me dan eerst het beste om te proberen.

Dankjewel voor jullie input.

Fijne dag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geraedus
Klopt inderdaad wat @stin00 zegt, dit is helaas al vaker voorgekomen dat het om een defectief paneel gaat. Gelukkig valt dit onder de garantie.

Als een Hard reset geen effect bied dan samsung contacteren en eventueel via pick up and return het toestel ter reparatie aanbieden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
almere schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 17:18:
[...]

Dan maar een x weer een hardreset geven alles vers installeren en dan weer kijken of er verschil is.

Dit lijkt me dan eerst het beste om te proberen.

Dankjewel voor jullie input.

Fijne dag
Ik zou eerst eens kijken of je Adaptive Brightness wel aan hebt staan voordat je de hele boel reset... of heb je dat al gecontroleerd?

En anders moet het toestel terug naar Samsung vrees ik ter reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almere
stin00 schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 17:26:
[...]

Ik zou eerst eens kijken of je Adaptive Brightness wel aan hebt staan voordat je de hele boel reset... of heb je dat al gecontroleerd?

En anders moet het toestel terug naar Samsung vrees ik ter reparatie.
Staat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
@almere zoals al gezegd, dat moet bijna een defect zijn.

Buiten addaptive, kun je ook nog eens extra helder kiezen, dan is het net een gezichtsbruiner.
Ben benieuwd na het filmpje :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• GerardReintke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:40
We hebben weer een update.beveiliging update augustus en google play systeem update 1 juli.

[ Voor 56% gewijzigd door GerardReintke op 13-08-2025 13:01 ]

• Annie1980
  • Laatst online: 14-08 09:04
Ik heb een beetje gelezen niet alles. Maar ik heb een s23plus is upgraden naar 25 echt de moeite waard? Zo'n flip phone lijkt me handig maar laat ik geheid stuk vallen.
Zijn er alweer concurrente merken? Geen Apple aub ben ik geen fan van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 11:45
Update van Augustus staat nu klaar 563MB voor de gewone S25 :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Llopigat
  • Registratie: Oktober 2023
  • Niet online
Annie1980 schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 02:36:
Ik heb een beetje gelezen niet alles. Maar ik heb een s23plus is upgraden naar 25 echt de moeite waard? Zo'n flip phone lijkt me handig maar laat ik geheid stuk vallen.
Zijn er alweer concurrente merken? Geen Apple aub ben ik geen fan van.
Niet echt. Het scherm is iets hoger van resolutie (maar zal je in de praktijk nauwelijks merken), je hebt 12 vs 8 GB geheugen, de SoC is ietwat sneller. Accu is maar ietsjes groter. De camera's zijn vrijwel hetzelfde. Je hebt 7 vs 4 android upgrades maar dat zal je niet zo boeien denk ik als je nu al de S23+ wil upgraden.

Tenzij je echt de AI functies mist zie ik niet echt een groot verschil. Het extra geheugen zou voor mij het belangrijkste zijn ivm DeX.
Pagina: 1 ... 24 ... 26 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen, bestellingen en levertijden: [Samsung Galaxy S25-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires: [Samsung Galaxy S25-serie] Accessoires
- Voor het posten van kortingscodes kun je terecht in Meld hier uw kortingscodes/coupons V2