Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:17

MaDLiVe

.-Observer-.

edgarf28 schreef op zondag 18 mei 2025 @ 14:19:
[...]

De S25 is met OneUI 7 uitgebracht, heeft dus nooit One ui 6 gehad
Sorry doelde sinds de laatste update, even in de war met de tablet (s10+)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
Zo, eindelijk overstag gegaan na jaren iPhone gebruik en een S25 besteld. Mijn laatste Samsung was denk ik een S8.

Vooral zin in een frisse start maar ook een beetje benieuwd / bezorgd hoe het gaat om wat te ontkoppelen van één ecosysteem.

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinblokhuis
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 09-09 09:25
Een hele brutale vraag, maar bij de S25 werden destijds AON kortingscodes meegestuurd.
Nu wil ik een Samsung TV aanschaffen en zou daarbij de AON kortingcode enorm welkom zijn.

Heeft iemand toevallig nog een code die hij me via de DM zou willen sturen?
Mijn dank zou zéér groot zijn!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Darks
  • Nu online
De S25 is aangekomen. Heerlijke ervaring, zo na al die jaren iPhone. Lekker verfrissend. Een paar 'oh jee' momenten gehad als ik begon te beseffen hoeveel zooi ingebakken zit in dat ecosysteem, maar ook een leuke uitdaging om alles eens af te wegen en de boel open te trekken.

Mijn vrouw blijft resoluut bij haar IPhone dus we gaan veelal Google apps gebruiken om zaken te delen (agenda, keeper, ...) lijkt prima tot nu toe.

Ik twijfel alleen nog tussen Samsung Gallery met onedrive als cloud voor de foto's of Google photos. De icloud bibliotheek blijft voorlopig wel bestaan voor de oude foto's. Ik heb wel een office 365 account voor m'n werk, maar ben niet zo happig om mijn privé foto's in dezelfde onedrive te gaan back uppen, je weet maar nooit.

Het toestel zelf, de S25 doet het prachtig. Een heel verschil met de Samsungs van weleer. Ik heb amper iets van het toestel verwijderd, de software zit zeer strak in elkaar. Ook het compacte formaat bevalt me, hij is merkelijk handzamer en lichter dan een iPhone. Wel blij dat m'n hoesje vandaag aangekomen is, nu zit hij iets steviger in de hand.

Nu lekker Android ontdekken en uitproberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:46
Ik ben heel blij met de Gallerij-app van Samsung. Die Foto's app van Google vind ik maar bloated, zit me teveel rommel in wat ik niet gebruik en begon ook af en toe meldingen te versturen om me te helpen het toch te proberen :? Galerij is snel, eenvoudig en stil. (En in plaats van OneDrive kun je natuurlijk ook een andere cloud kiezen, die knop in de instellingen van de Galerij-app om OneDrive te installeren is gewoon een sponsoring/reclame. Enige bloat die erin zit wat mij betreft.)

Hetzelfde kan ik trouwens zeggen van Samsungs apps voor Mail, Agenda en Internet. Ook de donkere stand werkt erg goed in die apps. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

Hebben jullie last van notificaties die te laat binnenkomen? Collega heeft een s25 en krijgt bijvoorbeeld whatsapp berichten pas laat, soms als ie de telefoon zelf ontgrendeld pas. Of bijvoorbeeld de ring doorbell. Maar dan is de persoon aan de deur al weg 😛.
Ben erg gecharmeerd van de s25 reeks. iPhone wordt toch een beetje saai elk jaar.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:00
Flipm0de schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 10:46:
Hebben jullie last van notificaties die te laat binnenkomen? Collega heeft een s25 en krijgt bijvoorbeeld whatsapp berichten pas laat, soms als ie de telefoon zelf ontgrendeld pas. Of bijvoorbeeld de ring doorbell. Maar dan is de persoon aan de deur al weg 😛.
Ben erg gecharmeerd van de s25 reeks. iPhone wordt toch een beetje saai elk jaar.
Ring is natuurlijk een gekend probleem -maar dan niet van de S25 maar van Ring-.

WhatsApp hier geen last, maar misschien even bij de app m.b.t. batterij-settings 'onbeperkt' instellen. Staat hier gewoon op 'geoptimaliseerd' en werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:36
Het is 01:07u, 13 graden buiten. Now Brief geeft aan dat het nu redelijk weer is om te gaan wielrennen.

Ik duik liever m'n nest in 8)7 :+

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16:55
RobinNL schreef op zondag 25 mei 2025 @ 01:07:
Het is 01:07u, 13 graden buiten. Now Brief geeft aan dat het nu redelijk weer is om te gaan wielrennen.

Ik duik liever m'n nest in 8)7 :+
Gaf ie ook aan waar in Nederland het momenteel lekker weer is, dan ga ik daar nu liever heen :+

PSN : Geraedus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Flipm0de schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 10:46:
Ik heb hetzelfde met de Google deurbel. Als de notificatie komt, dan is de persoon aan de deur vaak al weg.

Maar... Mijn vrouw heeft een s23u en exact hetzelfde. Dus lijkt niet telefoongebonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:36
Geraedus schreef op zondag 25 mei 2025 @ 09:16:
[...]

Gaf ie ook aan waar in Nederland het momenteel lekker weer is, dan ga ik daar nu liever heen :+
Dat niet haha

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Treveo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:28
AndereKoekoek schreef op zondag 25 mei 2025 @ 13:19:
[...]

Ik heb hetzelfde met de Google deurbel. Als de notificatie komt, dan is de persoon aan de deur vaak al weg.

Maar... Mijn vrouw heeft een s23u en exact hetzelfde. Dus lijkt niet telefoongebonden :)
Ik heb juist andersom: de notificaties die ik al heb gelezen (bijvoorbeeld WhatsApp via web) gaan niet vanzelf weg. Meestal pas als ik telefoon unlock. Best irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExTaxi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:59
Ik zie zo nu en dan nieuwe S25's te koop staan op marktplaats inclusief bon. Zijn dat verlengingsacties van providers ofzo? En dat mensen dan het toestel verkopen? Kan niet verklaren waarom er dan een aankoopbon van bv Mediamarkt bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
Bij de Mediamarkt kun je ook abbonement afsluiten en verlengen, dus waarschijnlijk komt dat daar uit voor inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:12
Ik heb een Carpuride Android Auto scherm voor op de motor die ik draadloos koppel met mijn s25 Ultra. Wat een drama. Verliest steeds de verbinding en wil dan niet meer koppelen. Alle trucs al geprobeerd (Cache legen, updates verwijderen), maar niets helpt. Met de iPhone van mijn werk (Carplay) werkt het wel goed. Iemand nog een goede tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinho96
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:15
coenox schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 16:06:
Ik heb een Carpuride Android Auto scherm voor op de motor die ik draadloos koppel met mijn s25 Ultra. Wat een drama. Verliest steeds de verbinding en wil dan niet meer koppelen. Alle trucs al geprobeerd (Cache legen, updates verwijderen), maar niets helpt. Met de iPhone van mijn werk (Carplay) werkt het wel goed. Iemand nog een goede tip?
Ik denk dat dat merk gewoonweg beter Carplay ondersteund dan Android Auto. Op alle productafbeeldingen die iets te maken hebben met smartphone-integratie staat Carplay afgebeeld op het scherm en niet AA.

Dat personeel bij die fabrikant zullen wel weer bijna allemaal Apple-fanboys zijn. ;w :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coenox
Dus als ik een merkloos exemplaar uit China laat komen zou het beter moeten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nou, na de Samsung S7 Edge alleen maar iPhone gehad, nu op een iPhone 15 PM en verwacht morgen de S25U.

Met de KPN actie krijg ik er ook van Samsung een Watch 7 bij, wat mijn overstap iets makkelijker maakt, gezien ik ook een Apple Watch al sinds de 3de versie gebruik.

Ben een redelijk standaard gebruiker, verwacht daardoor ook weinig uitdagingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanneslol
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Hey mensen,

Sorry als ik het hier niet mag posten maar ik ben hulp nodig want ik ben zwaar gefrustreerd.
Sinds mijn S21 ultra one UI 7 heeft, heb ik de issues dat rond 11 uur elke avond mijn telefoon in grijs veranderd. Het lijkt op de feature gray scale maar dat staat uit.

In digital well being zie ik ook geen wind down feature meer, dit is blijkbaar verwijderd?
Er draaien ook geen modes die dit kunnen doen, dat allemaal uitzetten werkt ook niet.

Ik vermoed dat het de wind down feature is die wel aanstaat, maar verwijderd is uit het menu?
Iemand enige tip? Ik ben bang als ik mijn telefoon zou whipen en een backup terug zet hij vrolijk deze feature weer aanzet...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:40
johanneslol schreef op zondag 1 juni 2025 @ 23:59:
Hey mensen,

Sorry als ik het hier niet mag posten maar ik ben hulp nodig want ik ben zwaar gefrustreerd.
Sinds mijn S21 ultra one
[...]
Ja hoi, hallo.

We hebben ook een S21 topic, lijkt me een logischere plek dan het topic van een S25?

[Samsung Galaxy S21-serie] Ervaringen & Discussie

[ Voor 9% gewijzigd door jongetje op 02-06-2025 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
  • Nu online
Nu een weekje in het bezit van de s25. Super tevreden.

Ben alleen nog aan het vergelijken welke internet browser ik ga gebruiken, die ik dan ook op m'n macbook kan gebruiken. Chrome is voor de hand liggend, maar ik lees ook veel negatief over tracken en reclame. Vraag is, is het elders echt wel beter?

Tot nu toe bevalt Edge ook wel goed. Maar dan moet ik ook m'n hele password management gaan aanpassen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:07
Het is weer update tijd...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2FgNo3L9iQ4A2YYo-CBuwtp4B7U=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/BUVnWAqu59d60P8SGK0ho0ON.jpg?f=user_large

[ Voor 22% gewijzigd door Albert020 op 02-06-2025 09:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jos_M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:14

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Wel een grote update, maar nog niet de juni beveiligingspatch. Benieuwd wat er zo belangrijk was om NU te updaten ipv te wachten tot de juni patch erbij kon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Darks schreef op maandag 2 juni 2025 @ 08:57:
Nu een weekje in het bezit van de s25. Super tevreden.

Ben alleen nog aan het vergelijken welke internet browser ik ga gebruiken, die ik dan ook op m'n macbook kan gebruiken. Chrome is voor de hand liggend, maar ik lees ook veel negatief over tracken en reclame. Vraag is, is het elders echt wel beter?

Tot nu toe bevalt Edge ook wel goed. Maar dan moet ik ook m'n hele password management gaan aanpassen.
Edge bevalt mij goed. En vaak gebruik ik DuckDuckGo. Je kunt je wachtwoorden volgens mij migreren van Chrome naar Edge.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:10
Ben zelf sinds een paar maanden aan Vivaldi (chrome based). Werkt lekker op al m'n devices (mac/windows/windows-arm, android en ios).

XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:46
Na deze update kwam er nog een "Samsung Language Core" update van meerdere gigabytes achteraan. Die downloade en installeerde in de achtergrond na de reboot. Wat zou daar in hebben gezeten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:48

AvK

Ready Set Go

Jerrythafast schreef op maandag 2 juni 2025 @ 19:36:
Na deze update kwam er nog een "Samsung Language Core" update van meerdere gigabytes achteraan. Die downloade en installeerde in de achtergrond na de reboot. Wat zou daar in hebben gezeten?
Samsung Language Core is a system application on Galaxy devices that enhances on-device processing for AI-related features. It's a core component of Samsung's AI capabilities, improving features like search extraction, and enhancing the overall user experience on phones with Samsung Galaxy AI features.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:34
Is er iemand die de S25 edge in gebruik heeft, en het "speciale" dunne hoesje van samsung gebruikt?
ik zou graag willen weten welke dit is, en hoe deze bevalt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanger1981
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 08-09 09:01
Ik wil mijn S25U gebruiken als een soort van wekker. Het idee is dat hij op een soort van wekkerradio-achtig display springt als ik hem op mijn magsafe oplaadstandaard klik. Maar dan wel alleen als hij op die oplader geconnect is.

De functies die ik dan wil activeren zijn:
- aanpassing display naar een wekkerachtig iets
- geluid voor beltoon aanzetten
- geluid voor alle andere apps uitzetten (bv eventueel de wekker functie uiteraard)

Is er iemand die dit voor elkaar gekregen heeft? Ik lijk het niet voor elkaar te krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 07:51
sanger1981 schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 11:29:
Ik wil mijn S25U gebruiken als een soort van wekker. Het idee is dat hij op een soort van wekkerradio-achtig display springt als ik hem op mijn magsafe oplaadstandaard klik. Maar dan wel alleen als hij op die oplader geconnect is.

- geluid voor alle andere apps uitzetten (bv eventueel de wekker functie uiteraard)

Is er iemand die dit voor elkaar gekregen heeft? Ik lijk het niet voor elkaar te krijgen....
Ik heb hiervoor een routine aangemaakt en mijn AOD naar wens ingedeeld (grote cijfers voor klok kleinere voor wektijd). Zodat deze wordt getoond als ik deze draadloos aan het opladen ben. Geluid andere apps dempen met slaapstand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
sanger1981 schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 11:29:

Dat is allemaal te verwezenlijken met 'standen en routines' onder instellingen.
Maak een routine aan dat hij de dingen moet doen die je wilt zodra je hem draadloos oplaadt bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:00

robotjoek

Samsung S25U + Ultrawatch

@ipje

Zou je deze routine willen/kunnen delen aub ?

@edgarf28

XPeng G6SR(24) + Ratio Solar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
robotjoek schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 20:24:
@ipje

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-2skLvwtT6CRubd3iEe7nDce3A4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ET1r3P4z7qRm0HAIauwtsp8p.jpg?f=fotoalbum_large
AOD en slaap stand kun je naar eigen inzicht indelen. Bij beëindigen ook instellen dat de slaapstand terug gaat naar bijvoorbeeld voorgaande stand.

[ Voor 7% gewijzigd door ipje op 06-06-2025 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:00

robotjoek

Samsung S25U + Ultrawatch

ipje schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 20:43:
[...]

[Afbeelding]
AOD en slaap stand kun je naar eigen inzicht indelen. Bij beëindigen ook instellen dat de slaapstand terug gaat naar bijvoorbeeld voorgaande stand.
En staat alle geluid dan uit, behalve als r een favoriet belt, zoals dat nu bij mij is ingesteld, of moet ik dan nog wat toevoegen ?
Mijn geluid gaat standaard op Niet Storen van 23:00 uur tot 10:30 uur......

XPeng G6SR(24) + Ratio Solar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geraedus
robotjoek schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 20:50:
[...]

En staat alle geluid dan uit, behalve als r een favoriet belt, zoals dat nu bij mij is ingesteld, of moet ik dan nog wat toevoegen ?
Mijn geluid gaat standaard op Niet Storen van 23:00 uur tot 10:30 uur......
In de instellingen van niet storen kan je aangeven dat alleen je favorieten contactpersonen je kunnen bereiken. Hetzelfde geld voor welke apps meldingen mogen geven. Werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 10:52
wat zijn de ervaringen met S25+?
(is het waard om s25+ te kopen?)

[ Voor 34% gewijzigd door MrOsman op 07-06-2025 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
Zo, kleine week verder na overstap van mijn iPhone 15 PM met Apple Watch 7 naar de S25 Ultra met Galaxy Watch 7 LTE.

Ik heb succesvol WhatsApp meegenomen, alhoewel dat wel 3 pogingen nodig had.

Tot nu toe nog geen reden gevonden om terug te vallen. Met Google Pay betaal ik zoals vanouds met mijn horloge, in de auto gebruik ik Android Auto en alle apps zijn geïnstalleerd en werken.

En je kan, zoals ik al wist, eigenlijk veel te veel instellen... dat je soms niet meer weet wat je moet instellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:19
MrOsman schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 13:34:
Wmb wel, ik had hier voor een s22 (dus niet plus), en ben blij dat ik nu de + heb.

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Llopigat
  • Registratie: Oktober 2023
  • Niet online
Als je zo'n grote telefoon wil, dan ja. Hij heeft een hogere resolutie, heeft UWB voor Samsung airtags, grotere accu, en sneller laden (45W vs 25W, al schijnt het in werkelijkheid maar weinig verschil te maken omdat hij maar een kort deel van de tijd echt met 45W laadt).

Ik had die functies ook zelf wel willen hebben maar zo'n enorme lap telefoon is een harde dealbreaker voor me. Vooral de breedte, ik vind zo'n brede telefoon erg moeilijk vasthouden. Is het dat niet voor je dan zou ik het zeker doen. Vooral die UWB mis ik wel want ik heb een aantal van die samsung tags.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Had een S21+ en nu de S25 Ultra 512Gb. Wat een verschil! Nog nooit zo een snelle telefoon gehad. Het scherm is fantastisch. Scherm beslaat vrijwel het gehele oppervlak van de telefoon door de zeer smalle bezels. Door de matte coating erop zie je nauwelijks reflecties. Zeer goede accuduur. 200Mp hoofd camera en het ding kan een eind inzoomen, dat is niet normaal. De grootte van de telefoon valt ook erg mee (vind ik). Prima te handelen. Als je 's nachts laadt maakt het wat 'tragere' opladen tov de nieuwste concurrenten ook niet uit. Zeer goed geluid uit de speakers. Zit een S-pen bij (zonder BT) maar zelf gebruik ik die vrijwel nooit. Je krijgt 7 jaar updates dus voorlopig zit je goed. Verzin zelf wat.... :)

[ Voor 7% gewijzigd door AvK op 08-06-2025 12:20 ]

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Geraedus
AvK schreef op zondag 8 juni 2025 @ 12:17:
[...]

Had een S21+ en nu de S25 Ultra 512Gb. Wat een verschil! Nog nooit zo een snelle telefoon gehad. Het scherm is fantastisch. Scherm beslaat vrijwel het gehele oppervlak van de telefoon door de zeer smalle bezels. Door de matte coating erop zie je nauwelijks reflecties. Zeer goede accuduur. 200Mp hoofd camera en het ding kan een eind inzoomen, dat is niet normaal. De grootte van de telefoon valt ook erg mee (vind ik). Prima te handelen. Als je 's nachts laadt maakt het wat 'tragere' opladen tov de nieuwste concurrenten ook niet uit. Zeer goed geluid uit de speakers. Zit een S-pen bij (zonder BT) maar zelf gebruik ik die vrijwel nooit. Je krijgt 7 jaar updates dus voorlopig zit je goed. Verzin zelf wat.... :)
Daarom is het beste om na 2 a 3 jaar gewoon te kiezen om alleen de batterij te vervangen voor 69 euro ipv een nieuw toestel aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThimoCoenderman
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-09 23:54
.

[ Voor 99% gewijzigd door ThimoCoenderman op 09-06-2025 17:27 . Reden: Voorzien in vraag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanger1981
ipje schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 11:50:
[...]

Ik heb hiervoor een routine aangemaakt en mijn AOD naar wens ingedeeld (grote cijfers voor klok kleinere voor wektijd). Zodat deze wordt getoond als ik deze draadloos aan het opladen ben. Geluid andere apps dempen met slaapstand.
Maar is dat dan altijd met draadloos laden? Of alleen bij een specifieke lader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
sanger1981 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 14:52:
[...]

Maar is dat dan altijd met draadloos laden? Of alleen bij een specifieke lader?
Nee, bij alles wat draadloos laden is. Type lader maakt niet uit. Zelf heb ik een draadloze lader van Temu (goedkoop ding) en werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanger1981
Geraedus schreef op maandag 9 juni 2025 @ 16:37:
[...]

Nee, bij alles wat draadloos laden is. Type lader maakt niet uit. Zelf heb ik een draadloze lader van Temu (goedkoop ding) en werkt perfect.
Maar kan dat wel? Want ik laad in de auto ook draadloos op en dan zou hij dezelfde routine uitvoeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:12
sanger1981 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 16:53:
[...]

Maar kan dat wel? Want ik laad in de auto ook draadloos op en dan zou hij dezelfde routine uitvoeren.
Meer condities? Draadloos laden en verbonden met je thuis-wifi, bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Th_mas
  • Laatst online: 13-07 19:35
pitchdown schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 12:31:
Is er iemand die de S25 edge in gebruik heeft, en het "speciale" dunne hoesje van samsung gebruikt?
ik zou graag willen weten welke dit is, en hoe deze bevalt :-)
Ik gebruik de S25 Edge met het dunne, transparante, hoesje van Samsung (dus niet de dikkere siliconen variant). Het positieve is dat het toestel inderdaad behoorlijk dun blijft en de uitsparingen en knoppen gewoon goed zitten, zoals je van een origineel Samsung hoesje mag verwachten. Het negatieve is dat er heel snel krassen opkomen (zonder gekke dingen te doen) en je zo ongeveer de procedure voor het plaatsen van een screenprotector moet volgen om te zorgen dat er geen stof of viezigheid tussen het hoesje en de telefoon komt tijdens het plaatsen. Dat heb ik persoonlijk nooit eerder gehad met hoesjes.

Maar voor de prijs (ik heb er afgerond €21 voor betaald bij GSMpunt) is het een goede deal, alleen al omdat je dit toestel niet in een dik (lees: normaal) hoesje wil stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Google Play Store Mei Update is uit
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JkVy9v-cv5xmqugKHPlJiBCV25Y=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/D7XOBHaxKjh0mrIx8Umjnnvj.jpg?f=user_large

[ Voor 21% gewijzigd door Albert020 op 11-06-2025 05:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Albert020 schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 05:54:
Google Play Store Mei Update is uit
[Afbeelding]
Hoe update je dit?
Ik had hier laatst al eens naar gezocht met google, maar als ik dat stappenplan volg kom ik uit op

Play store versie 46.5.19-31 [O] [PR] 765282348
En als ik op updaten druk zegt ie al weken dat ik de laatse versie heb 🙄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:57

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Supershiva schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 17:16:
[...]

Hoe update je dit?
Ik had hier laatst al eens naar gezocht met google, maar als ik dat stappenplan volg kom ik uit op

Play store versie 46.5.19-31 [O] [PR] 765282348
En als ik op updaten druk zegt ie al weken dat ik de laatse versie heb 🙄
Settings > Security and privacy > Updates > Google Play system update

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hcQd
Patriot schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 17:28:
[...]

Settings > Security and privacy > Updates > Google Play system update
Ik doe het altijd via Info telefoon > Softwaregegevens > Google Play-systeemupdate.

Is overigens geen update van de Play Store zelf wat @Albert020 ook vertelt, dat kun je eventueel controleren in de instellingen van de Play Store.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:27
De One UI7 juni patch is er (ultra)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 13:03

GforceNL

Out of memory....

sanger1981 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 16:53:
[...]

ik heb dit opgelost met een tijdvak aan de routine te hangen ( alleen tussen 22:00 en 07:00)

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treveo
hcQd schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 17:39:
[...]

Ik doe het altijd via Info telefoon > Softwaregegevens > Google Play-systeemupdate.
Deze kende ik nog niet, is een stuk sneller dan de normale manier die ik altijd deed, tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:14

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Treveo schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 13:36:
[...]

Deze kende ik nog niet, is een stuk sneller dan de normale manier die ik altijd deed, tnx!
Op welke andere manier deed jij het dan als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treveo
Jos_M schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 14:41:
[...]

Op welke andere manier deed jij het dan als ik vragen mag?
Ik deed altijd dit:

Settings > Security and privacy > Updates > Google Play system update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanger1981
GforceNL schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 09:29:
[...]

ik heb dit opgelost met een tijdvak aan de routine te hangen ( alleen tussen 22:00 en 07:00)
Het kan soms ook zo simpel zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Update tijd...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/haQ3-7PgSEt9tF5ydPMIW-wbnEU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/0SCehSqryawm8rDZfFKzVpWC.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Zit je continue te checken of er updates zijn?
(Mijn telefoon doet zelf checks op updates en ik hoef ze niet meteen te hebben, zijn er afgelopen jaren genoeg teruggetrokken door issues).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
jongetje schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 07:04:
[...]

(Mijn telefoon doet zelf checks op updates en ik hoef ze niet meteen te hebben, zijn er afgelopen jaren genoeg teruggetrokken door issues).
Zo snel was @Albert020 toch niet? De update was al uit sinds gisterochtend vroeg. @Hakki meldde dat al veel eerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

edgarf28 schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 08:07:
[...]

Zo snel was @Albert020 toch niet? De update was al uit sinds gisterochtend vroeg. @Hakki meldde dat al veel eerder
Ik kreeg gister ook automatisch al een melding dat er een nieuwe update klaar stond, maar dat kan ook komen omdat ik de CSC op IOL (israelische) heb gezet, zodat automatisch alle telefoon gesprekken worden opgenomen op mijn S25U.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
jongetje schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 07:04:
[...]

Onderweg naar werk check ik dit wel eens jah........ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik heb een probleem met mijn S25 Ultra sinds de upgrade van vanochtend.

Hij wil niet (goed) meer opladen. Hij begint te Fast Chargen, en geeft dan aan <xx> minuten, zoals normaal. Echter op een gegeven moment verdwijnt die tijdsaanduiding. Het bliksemschichtje blijft wel staan, maar opladen doet hij niet meer, het perentage blijft hangen. Ook na een uur nog.

Ik heb de Fast Charger van Samsung zelf, 45W.

Ik heb het ook nog met een oude lader van mijn S23 Ultra geprobeerd (die niet fast charging is), maar daar gebeurt hetzelfde mee.

Alle instelingen qua batterij zijn nog hetzelfde als voor de update...

Iemand enig idee wat hier fout gaat, en hoe ik dit kan herstellen?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
@wildhagen Geen stof in de usb-poort? Klikt de stekker nog goed vast? Hier geen probleem, maar dat was maar 13% in zeven minuten, misschien tekort om dit te triggeren als het daadwerkelijk aan de software ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zover ik kan zien klikt hij goed vast. Zowel de trage als de fast charger beginnen ook gewoon netjes met laden.

Echter stopt dat dus na 10 tot 15 procent (wisselt). Daarna kan ik hem er opnieuw in stoppen en gaat hij weer 10 tot 15 procent doen.

Ik krijg hem uiteindelijk dus wel geladen, hij zit nu op 100 procent, maar met een hoop gedoe zeg maar.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ok wtf. Ik zie nu in het Batterijscherm: "Door te hoge temperatuur van de batterij is het laden onderbroken.".

Hmm, hij is idd aardig warm, maarja, wat wil je met 31 graden buiten?

Nooit geweten dat dit erin zat in de S25 Ultra? In de S23 Ultra heb ik dit nooit gezien in de 2 jaar dat ik die gehad heb, en die heeft 35+ graden meermaals gezien....

Ik houd het morgen eens in de gaten als het iets minder heet is, of het dan wel beter gaat...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

wildhagen schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 16:56:
Ik heb een probleem met mijn S25 Ultra sinds de upgrade van vanochtend.

Hij wil niet (goed) meer opladen. Hij begint te Fast Chargen, en geeft dan aan <xx> minuten, zoals normaal. Echter op een gegeven moment verdwijnt die tijdsaanduiding. Het bliksemschichtje blijft wel staan, maar opladen doet hij niet meer, het perentage blijft hangen. Ook na een uur nog.

Ik heb de Fast Charger van Samsung zelf, 45W.

Ik heb het ook nog met een oude lader van mijn S23 Ultra geprobeerd (die niet fast charging is), maar daar gebeurt hetzelfde mee.

Alle instelingen qua batterij zijn nog hetzelfde als voor de update...

Iemand enig idee wat hier fout gaat, en hoe ik dit kan herstellen?
Herken het deels ja. Bij mij stond batterij bescherming ineens aan..... 's Avonds laadt ik de S25 draadloos. Dat ging een paar weken goed (heb em net) en na de update stopt ie bij 70% terwijl ik 90% heb ingesteld. 8)7
Ben er nog niet achter wat er aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Denk dat het toch die warmte is geweest. Ik heb hem een halfuur geleden aan de Fast Charger gehangen toen hij rond de 40 procent zat. Hij is nu in één keer weer probleemloos naar de 100 procent geladen.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Laatst online: 21:29
Ik heb met mn oude telefoon wel eens gehad dat als ik hem als router gebruikte in huis, tegelijkertijd oplaadde, door oudere soc de boel echt warm werd. Laden stopte dan, ook 4g antenne ging uit dus het netwerken/routeren ook. Even 10min in de diepvries (ja condens, ik weet het, was toch al 5jr oud ding en is er nooit door gesneuveld) was ie goed koud en kon.die weer een uur. Nu met nieuwere Samsung is dit alles geen probleem meer:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chefspecial
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01-09 10:15
Ik krijg sinds een paar dagen de ultra fast charging niet meer geactiveerd op de S25 Ultra. Gebruikte al vanaf het begin een anker 100w adapter en dat werkte probleemloos. Sinds een paar dagen is die niet meer werkend. Als je de kabel aansluit gaat hij gewoon opladen en geeft hij 10watt, ook op 45w, 65w of 100w poorten. Nou heb ik nog een ugreen powerbank liggen en die geeft wel ultrafast charging.
Ik was er dus even zeker van dat de anker het had begeven...
Gisteren dus bij een webshop een nieuwe adapter gekocht van anker (140w met pd 3.1) en ook hier geen ultrafast charging. Huh. Ik ben het spoor bijster. Gebruik overal de zelfde 3ah 100w kabel en het werkte altijd. Nu alleen nog maar op een powerbank van ugreen. Is er een software glitch ontstaan na de update?

[ Voor 4% gewijzigd door chefspecial op 16-06-2025 10:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kakkerlak
  • Nu online
chefspecial schreef op maandag 16 juni 2025 @ 10:51:
Ik krijg sinds een paar dagen de ultra fast charging niet meer geactiveerd op de S25 Ultra. Gebruikte al vanaf het begin een anker 100w adapter en dat werkte probleemloos. Sinds een paar dagen is die niet meer werkend. Als je de kabel aansluit gaat hij gewoon opladen en geeft hij 10watt, ook op 45w, 65w of 100w poorten. Nou heb ik nog een ugreen powerbank liggen en die geeft wel ultrafast charging.
Ik was er dus even zeker van dat de anker het had begeven...
Gisteren dus bij een webshop een nieuwe adapter gekocht van anker (140w met pd 3.1) en ook hier geen ultrafast charging. Huh. Ik ben het spoor bijster. Gebruik overal de zelfde 3ah 100w kabel en het werkte altijd. Nu alleen nog maar op een powerbank van ugreen. Is er een software glitch ontstaan na de update?
Herkenbaar, je kan de usbsettings resetten dat doe je door naar 'apps' te gaan dan op het filter icoon te klikken. En hier "systeem apps weergeven" aanvinken. Dan zoeken naar usbsettings - opslag - hier kan je "gegevens wissen" en "cache legen" dit beide doen. En dan opnieuw opstarten. Je kan ook nog overwegen om de cache van je telefoon te legen als dit niet werkt. https://m.youtube.com/watch?v=3DjiIpcbUwk . En als je het nog niet gedaan hebt ook even kijken voor eventueel stof in de poort maar dat zal je al gedaan hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Julius
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 21:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1UqK-74xL2yafOWiKD9FlXYOCHM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/An6ZxCZD5aBE5K4guV31vY8f.jpg?f=fotoalbum_large

Heel irritant. Dit balkje staan in Chrome er dwars doorheen waardoor je de knoppen niet goed kan aanklikken. Iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

Zijn er hier gebruikers die van een iPhone zijn overgestapt naar een Samsung (ultra)? Merk je daar tegenwoordig echt wat van? Wat zijn jullie ervaringen? Op YouTube vind je tientallen video’s van gebruikers die zogenaamd switchen maar die video’s elk jaar maken.

Faceid is handig, zou iMessage missen. Maar iets minder afhankelijk van Apple is fijn. Net als wat meer mogelijkheden zoals Dex en wat meer aanpassen. Maar denk dat tegenwoordig alle apps allemaal hetzelfde zijn dus dat zal echt niet meer uitmaken.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:14
Flipm0de schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 10:23:
Zijn er hier gebruikers die van een iPhone zijn overgestapt naar een Samsung (ultra)? Merk je daar tegenwoordig echt wat van? Wat zijn jullie ervaringen? Op YouTube vind je tientallen video’s van gebruikers die zogenaamd switchen maar die video’s elk jaar maken.

Faceid is handig, zou iMessage missen. Maar iets minder afhankelijk van Apple is fijn. Net als wat meer mogelijkheden zoals Dex en wat meer aanpassen. Maar denk dat tegenwoordig alle apps allemaal hetzelfde zijn dus dat zal echt niet meer uitmaken.
Ik twijfel zelf ook enorm tussen de S25U en de pixel 9 pro XL.
Heb nu een iPhone 15. Zijn er zaken of apps die ik niet over kan zetten betreft data?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
Julius schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 10:02:
[Afbeelding]

Heel irritant. Dit balkje staan in Chrome er dwars doorheen waardoor je de knoppen niet goed kan aanklikken. Iemand een oplossing hiervoor?
Veeggebaren gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Julius schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 10:02:
[Afbeelding]

Heel irritant idd, is ook zo bij de eta app voor een uk eta aan te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
jongetje schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 13:17:
[...]

Heel irritant idd, is ook zo bij de eta app voor een uk eta aan te vragen.
Dat hadden we hier ook, op s23 ultra. Dus dit is niet specifiek een s25u probleem. Wel heul irritant in die app dat je een foto moet maken die aan allerlei regels voldoet maar die Samsung balk zit in de weg van de sluiterknop.
8e keer was pas raak :F

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Julius
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 21:54
Opgelost in chrome intoetsen chrome://flags/ en dan zoeken op edgetoedge. Alles op disabled zetten. Chrome herstarten en opgelost!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
Flipm0de schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 10:23:

Merk er weinig van.

Alles wat het moet doen, doet het.

Ja soms moet je even moment checken hoe het werkt, maar in generiek is alles zoals je gewend bent.

Je kan ook instellen dat je kan vegen ipv zon lelijke menu balk onderin.

Ben nu sinds mijn post over van de 15 PM naar de 25 Ultra en nog geen moment gehad dat ik terug wil.

Moet er wel bijzeggen dat ik gelijk ook de Galaxy watch 7 hebt besteld zodat ik de ervaring zoals Apple pay kon overzetten naar Google pay.

Ook dit werkt feilloos, moet stiekem melden dat de watch 7 44 LTE beter reageert dan mijn Apple watch 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweddy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-08 00:00
lifeguard schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 13:13:
[...]

Ik twijfel zelf ook enorm tussen de S25U en de pixel 9 pro XL.
Heb nu een iPhone 15. Zijn er zaken of apps die ik niet over kan zetten betreft data?
De Pixel 10 komt deze zomer uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 15:48

Leviathan23

I am the proof....

Gooi hem toch nog maar een keer hier neer..... Kan mijn probleem nergens anders vinden.... Mijn WhatsApp op mijn s25 ultra heeft gekke kuren. Het ene moment heeft deze wel geluid het andere moment weer niet.... Alleen een volledige herstart verhelpt het probleem... Het gebeurt echt random.... Ook geluiden aan/uit helpt niet.... Heb de laastste softwareversie en laatste versie van whatsapp.... Iemand nog een idee wat ik kan proberen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:14
Leviathan23 schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 14:57:
Gooi hem toch nog maar een keer hier neer..... Kan mijn probleem nergens anders vinden.... Mijn WhatsApp op mijn s25 ultra heeft gekke kuren. Het ene moment heeft deze wel geluid het andere moment weer niet.... Alleen een volledige herstart verhelpt het probleem... Het gebeurt echt random.... Ook geluiden aan/uit helpt niet.... Heb de laastste softwareversie en laatste versie van whatsapp.... Iemand nog een idee wat ik kan proberen....
Ik las laatst iets dat wanneer er te veel meldingen zijn hij dan op een soort zachte modus gaat. Of is dit pas in OneUI 8?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Zo gisteren de knoop doorgehakt en de S25 Ultra besteld. Hoop alleen dat hij in mijn broekzak niet te groot gaat zijn, maar dat kon ik in de winkel niet testen.

Wat bij de Mediamarkt (en ik heb in principe al een hekel aan deze winkel) en wilde hem eigenlijk direct meenemen, maar de sfeer daar en het feit dat geen enkele verkoper genegen was om me te helpen ben ik naar huis gegaan en heb ik hem bij Belsimpel besteld (zakelijk goede ervaringen mee).

Bij GSMPunt ook nog screenprotectors, hoesje (kevlar) en een magsafe lader voor in de auto besteld.

Vooral die houder in de auto zou heel fijn zijn, nu moet ik hem in de auto steeds in de bekerhouder steken met USB laadkabel erin.

Ben heel benieuwd :) toestel komt vanavond al en de accessoires morgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Fairy schreef op maandag 7 juli 2025 @ 09:17:
Zo gisteren de knoop doorgehakt en de S25 Ultra besteld. Hoop alleen dat hij in mijn broekzak niet te groot gaat zijn, maar dat kon ik in de winkel niet testen.

Wat bij de Mediamarkt (en ik heb in principe al een hekel aan deze winkel) en wilde hem eigenlijk direct meenemen, maar de sfeer daar en het feit dat geen enkele verkoper genegen was om me te helpen ben ik naar huis gegaan en heb ik hem bij Belsimpel besteld (zakelijk goede ervaringen mee).

Bij GSMPunt ook nog screenprotectors, hoesje (kevlar) en een magsafe lader voor in de auto besteld.

Vooral die houder in de auto zou heel fijn zijn, nu moet ik hem in de auto steeds in de bekerhouder steken met USB laadkabel erin.

Als Belsimpel duurder was dan de MM, dan nog koop ik daar (wat ook gebeurt is). Zelfs bij Brownies & Downies wordt je beter geholpen dan bij de MM :/

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Zijn er überhaupt nog mensen die in een fysieke winkel een telefoon kopen? Online zijn ze meestal goedkoper.
Zitten de doosjes nog dicht omdat MM er nog wel eens screen protectors op plakt en dergelijke. Heb mijn S25 Ultra 512Gb een week of 5 geleden gekocht voor Eur 1077,-
Diezelfde telefoon is nu te koop voor Eur 1014,- Dat is zelfs goedkoper dan de S24 Ultra 512GB.

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
AvK schreef op maandag 7 juli 2025 @ 21:54:
Zijn er überhaupt nog mensen die in een fysieke winkel een telefoon kopen? Online zijn ze meestal goedkoper.
Zitten de doosjes nog dicht omdat MM er nog wel eens screen protectors op plakt en dergelijke. Heb mijn S25 Ultra 512Gb een week of 5 geleden gekocht voor Eur 1077,-
Diezelfde telefoon is nu te koop voor Eur 1014,- Dat is zelfs goedkoper dan de S24 Ultra 512GB.

8)7
Mijn oom en tante zijn trouwe klanten van de lokale kpn winkel :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

dragon2 schreef op maandag 7 juli 2025 @ 22:40:
[...]

Mijn oom en tante zijn trouwe klanten van de lokale kpn winkel :Y
Ook dat is prima :) . Als die paar procent provisie geen probleem is en ze worden er rustig geholpen en kunnen later ook terecht met een domme vraag, dan is dat helemaal goed.

Zie dat wel vaker bij ouderen, die gaan dan vaak ook naar de lokale radio/TV ondernemer voor een TV, betalen wat meer voor een TV met wat minder snufjes, maar hebben wel goede support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glassertje
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21:18
Fairy schreef op maandag 7 juli 2025 @ 09:17:

Was her niet zo dat bij Belsimpel, dat een losse toestel grijze import was en bij een abonnement je wel een Benelux versie kreeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Glassertje schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 10:31:
[...]

Was her niet zo dat bij Belsimpel, dat een losse toestel grijze import was en bij een abonnement je wel een Benelux versie kreeg?
Daar heb ik niets over zien staan. Kan ik dat ergens terugzien?

Bij het opstarten moest ik wel Nederlands selecteren, begon in het Duits meen ik, maar dat komt volgens mij ook omdat ik de sim er bij de eerste keer starten nog niet in had zitten.

Heeft verder geen nadelen toch....?

[ Voor 3% gewijzigd door Fairy op 08-07-2025 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Fairy schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 08:29:
[...]

Ook dat is prima :) . Als die paar procent provisie geen probleem is en ze worden er rustig geholpen en kunnen later ook terecht met een domme vraag, dan is dat helemaal goed.

Zie dat wel vaker bij ouderen, die gaan dan vaak ook naar de lokale radio/TV ondernemer voor een TV, betalen wat meer voor een TV met wat minder snufjes, maar hebben wel goede support.
Zo doen ze dat inderdaad. Geld is het probleem daar niet, al zijn ze wel altijd in voor een koopje (ik had aangeraden S25 ultra te kopen zodra deze uit kwam, ipv in December S24 ultra, dat bleek een goede zet).
En ik moet zeggen, de service die je bij fysieke winkels krijgt is ook wel prima. Vervangende vriezer terwijl de nieuwe onderweg is, vervangende koelkast idem, enz. Hoef je bij amazon, coolblue oid niet bij aan te komen natuurlijk. Al is mijn dorp dermate duur voor witgoed dat het boven m'n budget ligt, en telefoons hebben we hier helemaal niet (nou ja 1 zo'n vaag telefoonhoeswinkeltje slash pakketpunt waar nooit iets te doen is, vage shop wel dat).

Maar ik zie zelf het nut ook niet in van naar de mediamarkt gaan en daar dan alsnog de telefoon later thuis/in de winkel bezorgd krijgen :|
Lang leven belsimpel en co :)
Zelfs m'n ouders heb ik helemaal om. Inschrijven voor introductiekorting, oude telefoon opsturen, en een goede deal op een spiksplinternieuwe Samsung :) (met gratis techsupport van mij, uiteraard :twk).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

Wat ben ik blij met de automatische gesprek opnamen op mijn S25U, het heeft mij nu al twee keer geholpen om te bewijzen dat er iets anders was beloofd tijdens een telefoongesprek dan wat er later gedaan/geleverd werd. Deze functie zou toch gewoon standaard op elke telefoon moeten zitten...

[ Voor 3% gewijzigd door DON PAPA op 08-07-2025 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
DON PAPA schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 11:40:
Wat ben ik blij met de automatische gesprek opnamen op mijn S25U, het heeft mij nu al twee keer geholpen om te bewijzen dat er iets anders was beloofd tijdens een gesprek dan wat er later gedaan/geleverd werd. Deze functie zou toch gewoon standaard op elke telefoon moeten zitten...
Waar komt je S25 ultra vandaan?
De mijne heeft dat namelijk niet :|
CSC: OXM EUX, van belsimpel
Op nemen werkt overigens wel met cubeACR.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

dragon2 schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 11:54:
[...]
Waar komt je S25 ultra vandaan?
De mijne heeft dat namelijk niet :|
CSC: OXM EUX, van belsimpel
Op nemen werkt overigens wel met cubeACR.
Die van mij komt ook bij Belsimpel vandaan, maar als je zelf de CSC veranderd in ILO (Israël) dan krijg je wel de opname functie in de telefoon instellingen. Zie voor meer info bijvoorbeeld deze posting robbvdb in "[Samsung Galaxy S25-serie] Ervaringen & Discussie"

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wBKUr_8asIeDyXB_VQuBbwMoa4Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HMVY75k6dj8LWLgN8PkNT3QE.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door DON PAPA op 09-07-2025 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Laatst online: 21:29
Ik heb er vooral veel aan gehad in Frankrijk en spanje. Telefoon gesprek voeren met een local waar ik niks van begreep omdat die geen Engels kon maar zijn verhaal wel via transcriberen naar Nederlands weten te vertalen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
HBSVDK schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 08:14:
Ik heb er vooral veel aan gehad in Frankrijk en spanje. Telefoon gesprek voeren met een local waar ik niks van begreep omdat die geen Engels kon maar zijn verhaal wel via transcriberen naar Nederlands weten te vertalen :).
Daar hebben wij nu live translate voor, nog nooit gebruikt maar de optie is in ieder geval aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glassertje
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21:18
Fairy schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 10:33:
[...]

Daar heb ik niets over zien staan. Kan ik dat ergens terugzien?

Bij het opstarten moest ik wel Nederlands selecteren, begon in het Duits meen ik, maar dat komt volgens mij ook omdat ik de sim er bij de eerste keer starten nog niet in had zitten.

Heeft verder geen nadelen toch....?
Is volgens mij het belangrijkste als er lopende acties zijn bij Samsung. Dat is alleen op Benelux modellen. Zijn meer winkels die doet doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 23:58

Zorian

What the fox?

AvK schreef op maandag 7 juli 2025 @ 21:54:

8)7
Ik heb hem bij de MM afgehaald in Amsterdam omdat ik hem graag direct mee wou nemen, normaal heb ik ook slechte ervaringen met MM maar dit filiaal was verfrissend goed. Misschien omdat het een klein filiaal was in Zuidas.

Ben ondertussen al een paar weken in bezit van de S25U 512GB titanium zilver-blauw, officïele transparante hoesje eromheen zodat de kleur zichtbaar blijft. Wat me opvalt is hoe insane goed de accuduur is tov mijn S23U. Ik kan hem nu de hele dag gebruiken (ook met scherm heel veel aan, vaak zelfs een SOT van 6-8 uur) en dan nog rustig ~40-50% over hebben aan het eind van de dag.

Mijn S23U heeft dat nooit gekund, hooguit 4-5 uur SOT en dan was het wel gedaan, en na ~anderhalf jaar mocht je al 2-3 keer per dag laden met licht gebruik.

Ook de snelheid van alles is VEEL beter, van apps openen/sluiten tot apps installeren en overall performance. Alles voelt ook veel soepeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
Zorian schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 18:38:
[...]

Mijn S23U heeft dat nooit gekund, hooguit 4-5 uur SOT en dan was het wel gedaan, en na ~anderhalf jaar mocht je al 2-3 keer per dag laden met licht gebruik.
Klinkt op een slechte en of versleten batterij. Ik had hetzelfde probleem en gekozen voor een nieuwe batterij voor 69 euro. Aangezien ik geen uren spendeer op sociale media is dit de beste keuze geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 23:58

Zorian

What the fox?

Geraedus schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 18:51:
[...]

Klinkt op een slechte en of versleten batterij. Ik had hetzelfde probleem en gekozen voor een nieuwe batterij voor 69 euro. Aangezien ik geen uren spendeer op sociale media is dit de beste keuze geweest.
69 euro? Bij Samsung zelf??
Ik had het ook overwogen maar ze vroegen 299 euro voor een accuwissel, tenzij ik naar zo'n shady telecomwinkeltje op de hoek ga. En die vroeg ook 149 euro omdat "het een lastig toestel is". :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
Zorian schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 19:08:
[...]

69 euro? Bij Samsung zelf??
Ik had het ook overwogen maar ze vroegen 299 euro voor een accuwissel, tenzij ik naar zo'n shady telecomwinkeltje op de hoek ga. En die vroeg ook 149 euro omdat "het een lastig toestel is". :')
Ja de prijzen kan je ook via Samsung Members opvragen.

Pagina: 1 ... 23 ... 26 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen, bestellingen en levertijden: [Samsung Galaxy S25-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires: [Samsung Galaxy S25-serie] Accessoires
- Voor het posten van kortingscodes kun je terecht in Meld hier uw kortingscodes/coupons V2