Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:30

MaDLiVe

.-Observer-.

edgarf28 schreef op zondag 18 mei 2025 @ 14:19:
[...]

De S25 is met OneUI 7 uitgebracht, heeft dus nooit One ui 6 gehad
Sorry doelde sinds de laatste update, even in de war met de tablet (s10+)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:47
Zo, eindelijk overstag gegaan na jaren iPhone gebruik en een S25 besteld. Mijn laatste Samsung was denk ik een S8.

Vooral zin in een frisse start maar ook een beetje benieuwd / bezorgd hoe het gaat om wat te ontkoppelen van één ecosysteem.

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinblokhuis
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 02-06 22:31
Een hele brutale vraag, maar bij de S25 werden destijds AON kortingscodes meegestuurd.
Nu wil ik een Samsung TV aanschaffen en zou daarbij de AON kortingcode enorm welkom zijn.

Heeft iemand toevallig nog een code die hij me via de DM zou willen sturen?
Mijn dank zou zéér groot zijn!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Darks
De S25 is aangekomen. Heerlijke ervaring, zo na al die jaren iPhone. Lekker verfrissend. Een paar 'oh jee' momenten gehad als ik begon te beseffen hoeveel zooi ingebakken zit in dat ecosysteem, maar ook een leuke uitdaging om alles eens af te wegen en de boel open te trekken.

Mijn vrouw blijft resoluut bij haar IPhone dus we gaan veelal Google apps gebruiken om zaken te delen (agenda, keeper, ...) lijkt prima tot nu toe.

Ik twijfel alleen nog tussen Samsung Gallery met onedrive als cloud voor de foto's of Google photos. De icloud bibliotheek blijft voorlopig wel bestaan voor de oude foto's. Ik heb wel een office 365 account voor m'n werk, maar ben niet zo happig om mijn privé foto's in dezelfde onedrive te gaan back uppen, je weet maar nooit.

Het toestel zelf, de S25 doet het prachtig. Een heel verschil met de Samsungs van weleer. Ik heb amper iets van het toestel verwijderd, de software zit zeer strak in elkaar. Ook het compacte formaat bevalt me, hij is merkelijk handzamer en lichter dan een iPhone. Wel blij dat m'n hoesje vandaag aangekomen is, nu zit hij iets steviger in de hand.

Nu lekker Android ontdekken en uitproberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:30
Ik ben heel blij met de Gallerij-app van Samsung. Die Foto's app van Google vind ik maar bloated, zit me teveel rommel in wat ik niet gebruik en begon ook af en toe meldingen te versturen om me te helpen het toch te proberen :? Galerij is snel, eenvoudig en stil. (En in plaats van OneDrive kun je natuurlijk ook een andere cloud kiezen, die knop in de instellingen van de Galerij-app om OneDrive te installeren is gewoon een sponsoring/reclame. Enige bloat die erin zit wat mij betreft.)

Hetzelfde kan ik trouwens zeggen van Samsungs apps voor Mail, Agenda en Internet. Ook de donkere stand werkt erg goed in die apps. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 15:53

Flipm0de

geen

Hebben jullie last van notificaties die te laat binnenkomen? Collega heeft een s25 en krijgt bijvoorbeeld whatsapp berichten pas laat, soms als ie de telefoon zelf ontgrendeld pas. Of bijvoorbeeld de ring doorbell. Maar dan is de persoon aan de deur al weg 😛.
Ben erg gecharmeerd van de s25 reeks. iPhone wordt toch een beetje saai elk jaar.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-06 21:34
Flipm0de schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 10:46:
Hebben jullie last van notificaties die te laat binnenkomen? Collega heeft een s25 en krijgt bijvoorbeeld whatsapp berichten pas laat, soms als ie de telefoon zelf ontgrendeld pas. Of bijvoorbeeld de ring doorbell. Maar dan is de persoon aan de deur al weg 😛.
Ben erg gecharmeerd van de s25 reeks. iPhone wordt toch een beetje saai elk jaar.
Ring is natuurlijk een gekend probleem -maar dan niet van de S25 maar van Ring-.

WhatsApp hier geen last, maar misschien even bij de app m.b.t. batterij-settings 'onbeperkt' instellen. Staat hier gewoon op 'geoptimaliseerd' en werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:35
Het is 01:07u, 13 graden buiten. Now Brief geeft aan dat het nu redelijk weer is om te gaan wielrennen.

Ik duik liever m'n nest in 8)7 :+

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12:03
RobinNL schreef op zondag 25 mei 2025 @ 01:07:
Het is 01:07u, 13 graden buiten. Now Brief geeft aan dat het nu redelijk weer is om te gaan wielrennen.

Ik duik liever m'n nest in 8)7 :+
Gaf ie ook aan waar in Nederland het momenteel lekker weer is, dan ga ik daar nu liever heen :+

PSN : Geraedus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-06 23:57

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Flipm0de schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 10:46:
Ik heb hetzelfde met de Google deurbel. Als de notificatie komt, dan is de persoon aan de deur vaak al weg.

Maar... Mijn vrouw heeft een s23u en exact hetzelfde. Dus lijkt niet telefoongebonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:35
Geraedus schreef op zondag 25 mei 2025 @ 09:16:
[...]

Gaf ie ook aan waar in Nederland het momenteel lekker weer is, dan ga ik daar nu liever heen :+
Dat niet haha

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Treveo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-06 13:55
AndereKoekoek schreef op zondag 25 mei 2025 @ 13:19:
[...]

Ik heb hetzelfde met de Google deurbel. Als de notificatie komt, dan is de persoon aan de deur vaak al weg.

Maar... Mijn vrouw heeft een s23u en exact hetzelfde. Dus lijkt niet telefoongebonden :)
Ik heb juist andersom: de notificaties die ik al heb gelezen (bijvoorbeeld WhatsApp via web) gaan niet vanzelf weg. Meestal pas als ik telefoon unlock. Best irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExTaxi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-06 20:48
Ik zie zo nu en dan nieuwe S25's te koop staan op marktplaats inclusief bon. Zijn dat verlengingsacties van providers ofzo? En dat mensen dan het toestel verkopen? Kan niet verklaren waarom er dan een aankoopbon van bv Mediamarkt bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:43
Bij de Mediamarkt kun je ook abbonement afsluiten en verlengen, dus waarschijnlijk komt dat daar uit voor inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-06 22:17
Ik heb een Carpuride Android Auto scherm voor op de motor die ik draadloos koppel met mijn s25 Ultra. Wat een drama. Verliest steeds de verbinding en wil dan niet meer koppelen. Alle trucs al geprobeerd (Cache legen, updates verwijderen), maar niets helpt. Met de iPhone van mijn werk (Carplay) werkt het wel goed. Iemand nog een goede tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinho96
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:48
coenox schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 16:06:
Ik heb een Carpuride Android Auto scherm voor op de motor die ik draadloos koppel met mijn s25 Ultra. Wat een drama. Verliest steeds de verbinding en wil dan niet meer koppelen. Alle trucs al geprobeerd (Cache legen, updates verwijderen), maar niets helpt. Met de iPhone van mijn werk (Carplay) werkt het wel goed. Iemand nog een goede tip?
Ik denk dat dat merk gewoonweg beter Carplay ondersteund dan Android Auto. Op alle productafbeeldingen die iets te maken hebben met smartphone-integratie staat Carplay afgebeeld op het scherm en niet AA.

Dat personeel bij die fabrikant zullen wel weer bijna allemaal Apple-fanboys zijn. ;w :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coenox
Dus als ik een merkloos exemplaar uit China laat komen zou het beter moeten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nou, na de Samsung S7 Edge alleen maar iPhone gehad, nu op een iPhone 15 PM en verwacht morgen de S25U.

Met de KPN actie krijg ik er ook van Samsung een Watch 7 bij, wat mijn overstap iets makkelijker maakt, gezien ik ook een Apple Watch al sinds de 3de versie gebruik.

Ben een redelijk standaard gebruiker, verwacht daardoor ook weinig uitdagingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanneslol
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Hey mensen,

Sorry als ik het hier niet mag posten maar ik ben hulp nodig want ik ben zwaar gefrustreerd.
Sinds mijn S21 ultra one UI 7 heeft, heb ik de issues dat rond 11 uur elke avond mijn telefoon in grijs veranderd. Het lijkt op de feature gray scale maar dat staat uit.

In digital well being zie ik ook geen wind down feature meer, dit is blijkbaar verwijderd?
Er draaien ook geen modes die dit kunnen doen, dat allemaal uitzetten werkt ook niet.

Ik vermoed dat het de wind down feature is die wel aanstaat, maar verwijderd is uit het menu?
Iemand enige tip? Ik ben bang als ik mijn telefoon zou whipen en een backup terug zet hij vrolijk deze feature weer aanzet...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:17
johanneslol schreef op zondag 1 juni 2025 @ 23:59:
Hey mensen,

Sorry als ik het hier niet mag posten maar ik ben hulp nodig want ik ben zwaar gefrustreerd.
Sinds mijn S21 ultra one
[...]
Ja hoi, hallo.

We hebben ook een S21 topic, lijkt me een logischere plek dan het topic van een S25?

[Samsung Galaxy S21-serie] Ervaringen & Discussie

[ Voor 9% gewijzigd door jongetje op 02-06-2025 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
Nu een weekje in het bezit van de s25. Super tevreden.

Ben alleen nog aan het vergelijken welke internet browser ik ga gebruiken, die ik dan ook op m'n macbook kan gebruiken. Chrome is voor de hand liggend, maar ik lees ook veel negatief over tracken en reclame. Vraag is, is het elders echt wel beter?

Tot nu toe bevalt Edge ook wel goed. Maar dan moet ik ook m'n hele password management gaan aanpassen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:12
Het is weer update tijd...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2FgNo3L9iQ4A2YYo-CBuwtp4B7U=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/BUVnWAqu59d60P8SGK0ho0ON.jpg?f=user_large

[ Voor 22% gewijzigd door Albert020 op 02-06-2025 09:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jos_M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01:33

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Wel een grote update, maar nog niet de juni beveiligingspatch. Benieuwd wat er zo belangrijk was om NU te updaten ipv te wachten tot de juni patch erbij kon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Darks schreef op maandag 2 juni 2025 @ 08:57:
Nu een weekje in het bezit van de s25. Super tevreden.

Ben alleen nog aan het vergelijken welke internet browser ik ga gebruiken, die ik dan ook op m'n macbook kan gebruiken. Chrome is voor de hand liggend, maar ik lees ook veel negatief over tracken en reclame. Vraag is, is het elders echt wel beter?

Tot nu toe bevalt Edge ook wel goed. Maar dan moet ik ook m'n hele password management gaan aanpassen.
Edge bevalt mij goed. En vaak gebruik ik DuckDuckGo. Je kunt je wachtwoorden volgens mij migreren van Chrome naar Edge.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 16:04
Ben zelf sinds een paar maanden aan Vivaldi (chrome based). Werkt lekker op al m'n devices (mac/windows/windows-arm, android en ios).

P2 20" PP Snow Launch Edition 2020 | XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:30
Na deze update kwam er nog een "Samsung Language Core" update van meerdere gigabytes achteraan. Die downloade en installeerde in de achtergrond na de reboot. Wat zou daar in hebben gezeten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:15

AvK

Ready Set Go

Jerrythafast schreef op maandag 2 juni 2025 @ 19:36:
Na deze update kwam er nog een "Samsung Language Core" update van meerdere gigabytes achteraan. Die downloade en installeerde in de achtergrond na de reboot. Wat zou daar in hebben gezeten?
Samsung Language Core is a system application on Galaxy devices that enhances on-device processing for AI-related features. It's a core component of Samsung's AI capabilities, improving features like search extraction, and enhancing the overall user experience on phones with Samsung Galaxy AI features.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:50
Is er iemand die de S25 edge in gebruik heeft, en het "speciale" dunne hoesje van samsung gebruikt?
ik zou graag willen weten welke dit is, en hoe deze bevalt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanger1981
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 08:29
Ik wil mijn S25U gebruiken als een soort van wekker. Het idee is dat hij op een soort van wekkerradio-achtig display springt als ik hem op mijn magsafe oplaadstandaard klik. Maar dan wel alleen als hij op die oplader geconnect is.

De functies die ik dan wil activeren zijn:
- aanpassing display naar een wekkerachtig iets
- geluid voor beltoon aanzetten
- geluid voor alle andere apps uitzetten (bv eventueel de wekker functie uiteraard)

Is er iemand die dit voor elkaar gekregen heeft? Ik lijk het niet voor elkaar te krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:00
sanger1981 schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 11:29:
Ik wil mijn S25U gebruiken als een soort van wekker. Het idee is dat hij op een soort van wekkerradio-achtig display springt als ik hem op mijn magsafe oplaadstandaard klik. Maar dan wel alleen als hij op die oplader geconnect is.

- geluid voor alle andere apps uitzetten (bv eventueel de wekker functie uiteraard)

Is er iemand die dit voor elkaar gekregen heeft? Ik lijk het niet voor elkaar te krijgen....
Ik heb hiervoor een routine aangemaakt en mijn AOD naar wens ingedeeld (grote cijfers voor klok kleinere voor wektijd). Zodat deze wordt getoond als ik deze draadloos aan het opladen ben. Geluid andere apps dempen met slaapstand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
sanger1981 schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 11:29:

Dat is allemaal te verwezenlijken met 'standen en routines' onder instellingen.
Maak een routine aan dat hij de dingen moet doen die je wilt zodra je hem draadloos oplaadt bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-06 21:16

robotjoek

Samsung S25U + Ultrawatch

@ipje

Zou je deze routine willen/kunnen delen aub ?

@edgarf28

XPeng G6 + Ratio Solar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:00
robotjoek schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 20:24:
@ipje

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-2skLvwtT6CRubd3iEe7nDce3A4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ET1r3P4z7qRm0HAIauwtsp8p.jpg?f=fotoalbum_large
AOD en slaap stand kun je naar eigen inzicht indelen. Bij beëindigen ook instellen dat de slaapstand terug gaat naar bijvoorbeeld voorgaande stand.

[ Voor 7% gewijzigd door ipje op 06-06-2025 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-06 21:16

robotjoek

Samsung S25U + Ultrawatch

ipje schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 20:43:
[...]

[Afbeelding]
AOD en slaap stand kun je naar eigen inzicht indelen. Bij beëindigen ook instellen dat de slaapstand terug gaat naar bijvoorbeeld voorgaande stand.
En staat alle geluid dan uit, behalve als r een favoriet belt, zoals dat nu bij mij is ingesteld, of moet ik dan nog wat toevoegen ?
Mijn geluid gaat standaard op Niet Storen van 23:00 uur tot 10:30 uur......

XPeng G6 + Ratio Solar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12:03
robotjoek schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 20:50:
[...]

En staat alle geluid dan uit, behalve als r een favoriet belt, zoals dat nu bij mij is ingesteld, of moet ik dan nog wat toevoegen ?
Mijn geluid gaat standaard op Niet Storen van 23:00 uur tot 10:30 uur......
In de instellingen van niet storen kan je aangeven dat alleen je favorieten contactpersonen je kunnen bereiken. Hetzelfde geld voor welke apps meldingen mogen geven. Werkt perfect.

PSN : Geraedus

Pagina: 1 ... 22 23 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen, bestellingen en levertijden: [Samsung Galaxy S25-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires: [Samsung Galaxy S25-serie] Accessoires
- Voor het posten van kortingscodes kun je terecht in Meld hier uw kortingscodes/coupons V2