Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 23:16
Leviathan23 schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 18:11:
[...]

Nou föhn erop.... Nog niks.... Heb de EzGlass van Spigen.....
Gek, ik had dezelfde. Beetje warm maken en toen kwam het er vrij vlot af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-06 12:53

Leviathan23

I am the proof....

Lynix schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 18:21:
[...]

Gek, ik had dezelfde. Beetje warm maken en toen kwam het er vrij vlot af.
Het is gelukt....... En wat blijkt??? Zat dus onder die screenprotector........ Duhhhhh..... Gelukkig maar! Tnx iedereen..... Eraf ging makkelijk gewoon plat plastic lepeltje eronder..... Plop

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• davidnothen72
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 02-07 18:32
er rolt een nieuwe update van april binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Robin40 schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 14:34:
Ben zelf overgestapt van de iPhone 12 naar de standaard s25 maar absoluut niet overtuigd over met name batterij en warmte van het toestel. Met name draadloos Android auto met Flitsmeister is een drama waarbij de telefoon echt heet wordt en de batterij 3x meer verbruikt dan mijn oude iPhone 12 met nog maar een accu capaciteit van 85%. Erg in dubio om toch de iPhone 16 te nemen.
Ik vind ook dat de S25 wel erg veel energie verbruikt bij het gebruik van BT. Ik merk het in de auto, maar ook als ik ga wandelen met AirPods in, dan wordt de telefoon soms gewoon warm. Ik heb ook het idee dat het na een update sinds weer weg is en dan later weer terugkomt. Mijn s23 had niet eigenlijk nooit last van een werd veel minder warm.

[ Voor 4% gewijzigd door Ernemmer op 23-04-2025 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treveo
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
davidnothen72 schreef op woensdag 23 april 2025 @ 11:10:
er rolt een nieuwe update van april binnen
Yes, binnen! Wel insane hoe snel hij is met Android update t.o.v. mijn S21U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynix
Telefoon is hier ook binnen, ik zie dat ik een model uit India heb gekregen. Is Vietnam niet de standaard in Europa?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:58
Lynix schreef op woensdag 23 april 2025 @ 13:00:
Telefoon is hier ook binnen, ik zie dat ik een model uit India heb gekregen. Is Vietnam niet de standaard in Europa?
Geen idee. Mijn s25 van Belsimpel komt ook uit een fabriek in india

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GerardReintke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-06 12:29
Het is update tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Laatst online: 23:54
Had de update ook op ILO CSC binnen. Die is vaak wat later maar deze keer niet. Gewoon OTA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

edgarf28 schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 10:41:
[...]

Voor EUX nog niets op mijn S25 Ultra
Update loopt hier nu binnen op mijn S25 Ultra.

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 02-07 09:21
Ernemmer schreef op woensdag 23 april 2025 @ 11:19:
[...]

Ik vind ook dat de S25 wel erg veel energie verbruikt bij het gebruik van BT. Ik merk het in de auto, maar ook als ik ga wandelen met AirPods in, dan wordt de telefoon soms gewoon warm. Ik heb ook het idee dat het na een update sinds weer weg is en dan later weer terugkomt. Mijn s23 had niet eigenlijk nooit last van een werd veel minder warm.
Met BT heb ik er geen last van, met Android Auto wel, maar dat heb ik met alle telefoons met Android Auto gemerkt en is helaas geen Samsung dingetje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glassertje
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 02-07 10:17
[...]

Ik wandel veel. Heb sinds kort de buds 3 en hiervoor buds van jaren geleden. Nog nooit gemerkt dat mijn telefoon warm wordt of dat de accu snel leeg loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skitso
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 28-06 06:11
[...]

Bedoel je dat je apple airpods gebruikt in combi met de s25? Zo ja werkt dat een beetje goed? Kun je alle instellingen van je airpods benaderen of is alles basic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Skitso schreef op woensdag 23 april 2025 @ 22:06:
[...]

Bedoel je dat je apple airpods gebruikt in combi met de s25? Zo ja werkt dat een beetje goed? Kun je alle instellingen van je airpods benaderen of is alles basic?
Ik gebruik geen functies van de airpods, ik bedien ze met mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Glassertje schreef op woensdag 23 april 2025 @ 21:27:
[...]

Ik wandel veel. Heb sinds kort de buds 3 en hiervoor buds van jaren geleden. Nog nooit gemerkt dat mijn telefoon warm wordt of dat de accu snel leeg loopt.
Misschien ligt het ook aan welke app er gebruikt wordt voor het afspelen, ik gebruik Google music.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
April Google Play system update is nu ook beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• katerke
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-06 07:19
katerke schreef op woensdag 16 april 2025 @ 22:58:
Ik heb sinds eind februari een samsung Galaxy 25.  Alles ging prima (nog nooit problemen gehad met verbinding, zowel sms, bellen, wifi thuis en mobiel internet, 14 jaar en 4 toestellen verder nog nooit problemen gehad ... mobile Viking gebruiker, België ), maar sinds een dag of 2 heb ik geen mobiel internet meer,
- harde reset gedaan van het toestel
- mobiele gegevens verwijderd en teruggeplaatst
- samsung member app gebruikt, heeft geen problemen aan met mobiel internet
- nu heb ik een esim, lukt ook niet ...

Zou een fabriekreset de oplossing zijn ? Natuurlijk eerst al mijn updates back-uppen.
na de e-sim die geen soelaas brengt, nu een nieuw kaartje gekregen ... :+ ... en werkt mobiel internet nog niet ... (bellen en sms'n is geen probleem, enkel mobiel internet)

Vreemde is dat de sim kaart van mijn vrouw op 2 toestellen mobiel kan internetten, en ik op geen van beide. (de telefoon van mijn vrouw dus ook niet)

[ Voor 10% gewijzigd door katerke op 24-04-2025 13:17 ]

---Intel Core i7 2600K, Gigabyte GA-Z68X-UD4-B3, MSI GTX570 Twin Frozr III ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-07 16:31

E-B

Sinds gisteren eigenaar van een blauwe S25 (128 GB). Ik heb er nauwelijks mee kunnen spelen maar het was een verademing ten opzichte van mijn Pixel 7. Nu nog hopen dat de foto's de kwaliteit van de Pixel 7 een beetje kunnen evenaren. :)

Had nog wel even kleine tegenslag, de bestelling van hoesje + screenprotectors bij Belsimpel zou vandaag door DHL geleverd worden. Laatstgenoemde laat het echter afweten en heeft de levering verplaatst naar maandag waardoor het langer duurt voordat ik hem echt in gebruik kan nemen. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankFe
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01-07 12:47
Na de update op mijn S25 Ultra werkt het contactloos betalen niet meer, hebben hier meer mensen last van? Via DigiD app kan ik nog wel mijn ID kaart uitlezen.. NFC chip lijkt dus gewoon te werken.

Maak gebruik van Google Wallet

[ Voor 7% gewijzigd door FrankFe op 25-04-2025 19:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-07 16:13
FrankFe schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 19:32:
Na de update op mijn S25 Ultra werkt het contactloos betalen niet meer, hebben hier meer mensen last van? Via DigiD app kan ik nog wel mijn ID kaart uitlezen.. NFC chip lijkt dus gewoon te werken.

Bij mij werkt het wel maar soms wel traag..met mijn S24 Ultra was het supersnel.

ING/Google wallet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
Michel242186 schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 19:41:
[...]

Bij mij werkt het wel maar soms wel traag..met mijn S24 Ultra was het supersnel.

ING/Google wallet
Dat valt mij ook op hoe slecht/traag de nfc chip reageert op mijn S25 Ultra in vergelijking met al mijn vorige toestellen (Samsung en Xiaomi's)
Moet soms wel 3-4 keer opnieuw proberen met pinnen en het lukt zelden in 1x. Met mijn vorige toestellen altijd in 1x, vaak al als ik in de buurt kwam met mn toestel van het pin apparaat dan deed hij het al.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-07 18:04
FrankFe schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 19:32:

Klopt, ik moest mijn pas opnieuw toevoegen, gelukkig op tijd opgemerkt.

[ Voor 35% gewijzigd door Bassbounce op 26-04-2025 10:05 ]

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:43
Ik had ook geupdate en vandaag in eerste instantie ook een trage nfc chip. Daarna nog heel vaak wél een snelle nfc chip gek genoeg.

P2 20" PP Snow Launch Edition 2020 | XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabouterTilly
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 20:47
Google Play-systeemupdate met datum 1 april 2025 (geen grap) zojuist binnengehaald op mijn S25+. Was 41mb groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glassertje
KabouterTilly schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 20:49:
Google Play-systeemupdate met datum 1 april 2025 (geen grap) zojuist binnengehaald op mijn S25+. Was 41mb groot.
Is 22 april al gemeld. Had hem toen ook al op de S25+.

[ Voor 6% gewijzigd door Glassertje op 29-04-2025 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynix
Hmmm.. Is het normaal dat ik nog geen 5 uur Screen on time haal met mijn S25 Ultra?

Sinds vorige week heb ik het toestel in gebruik, fijn ding, maar de batterij valt mij wel tegen. Red echt net de dag, Hij zit nu op 23% met nog geen 4 uur schermtijd, en dan heb ik nog niks bijzonders gedaan.. Ook geen YouTube of iets. Gewoon puur wat mailtjes/whatsapp/nieuws/reddit.

Edit; nog geen uur verder en hij zit alweer op 15% zonder dat ik iets gedaan heb met het toestel. Lijkt mij niet goed

[ Voor 13% gewijzigd door Lynix op 30-04-2025 20:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cpootjes
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 04-05 19:20
Hoe heb je hem ingesteld?
Fresh install of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynix
cpootjes schreef op woensdag 30 april 2025 @ 22:22:
Hoe heb je hem ingesteld?
Fresh install of niet?
Nope, zoals hij binnen gekomen is. Denk je dat een hard reset helpt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:32
Lynix schreef op woensdag 30 april 2025 @ 23:04:
[...]

Nope, zoals hij binnen gekomen is. Denk je dat een hard reset helpt?
Ik had ook last van accu problemen en andere dingen. Heb een tijd geleden alles met de hand opnieuw ingesteld.
Daarna geen probleem meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-07 13:58

avotar

P0werd by Black Coffee

E-B schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 13:56:
Sinds gisteren eigenaar van een blauwe S25 (128 GB). Ik heb er nauwelijks mee kunnen spelen maar het was een verademing ten opzichte van mijn Pixel 7. Nu nog hopen dat de foto's de kwaliteit van de Pixel 7 een beetje kunnen evenaren. :)

Had nog wel even kleine tegenslag, de bestelling van hoesje + screenprotectors bij Belsimpel zou vandaag door DHL geleverd worden. Laatstgenoemde laat het echter afweten en heeft de levering verplaatst naar maandag waardoor het langer duurt voordat ik hem echt in gebruik kan nemen. -O-
Ik sta op het punt dezelfde stap te maken. Bevalt ie?

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cpootjes
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 04-05 19:20
Inderdaad. Handmatig instellen is de beste weg.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• E-B

E-B

avotar schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 15:08:
[...]
Ik sta op het punt dezelfde stap te maken. Bevalt ie?
Ik moest sowieso even wachten op de vertraagde accessoires en door omstandigheden de telefoon pas gisteren in gebruik genomen, maar de eerste indrukken zijn veelbelovend! :) Heb de neiging lang van stof te zijn maar ik zal kort m'n indrukken samen te vatten;

De positieve punten:
  • Hij is een stuk kleiner en lichter dan de Pixel 7. Hij voelt echter zeker niet minder premium. Het is een mooi(er) toestel om te zien (heb de blauwe), als je het mij vraagt. Het officiële Samsung hoesje is wel vrij glad waardoor ik bij het vasthouden het idee heb dat ik hem elk moment kan laten vallen.
  • Het scherm is fantastisch. Er is een duidelijk verschil in de refresh rate merkbaar ten opzicht van Pixel (120hz vs 90hz). En in zonlicht is het scherm een stuk beter leesbaar door de hogere helderheid. Heb wel de officiële screenprotectors besteld en geïnstallerd die volgens mij anti-reflectief zijn (installeren was door de applicator een eitje trouwens).
  • De processor, tja, die is gewoon bloedsnel. En aangezien de Pixel 7 al niet de snelste was merk je dit aan alles.
  • OneUI vind ik (tegenwoordig!) een prima schil over Android. Hoewel ik ze niet direct kan benoemen heb je meer/andere handigheden qua het kunnen tweaken van je Android ervaring. Voor de Pixel had ik een S21 en de terugkeer naar OneUI voelt best vertrouwd.
De minder positieve punten:
  • Er komt meer bloat/software mee dan op een Pixel (uiteraard). Echter kun je veel gewoon weer verwijderen. Ik stoor mij er verder niet aan.
  • Privacy i.c.m. OneUI/AI. Je deelt al heel veel met Google op een niet-gemodificeerde Pixel. Echter deel je met een Samsung toestel de informatie ook nog met Samsung (en mogelijk andere partijen). Ik ben zo naïef dat ik daar dan in maar meega, want anders is het lastig om dit toestel te gebruiken (volgens mij lukt het instellen niet eens zonder WiFi bijvoorbeeld). Nu wel alle synchronisatie richting Samsung zoveel mogelijk uitgeschakeld. Of althans de zaken waarvan ik het weet.
  • In zekere zin de camera's. Moet wel zeggen, heb nog geen foto geschoten dus misschien nog niet helemaal representatief. Ik heb dit toestel heel bewust gekozen omdat de nabewerking van Samsung mooier vind. Het is echter bekend dat de cameraopstelling qua hardware de afgelopen generaties (sinds S22, geloof ik) niet veranderd is. Het is ook bekend dat onder slechte lichtomstandigheden de camera's sowieso slechter presteren dan die van een niet-A serie Pixel (er is veel meer ruis aanwezig). Ook beweging schijnen de camera's niet heel goed mee om te kunnen gaan. Maar onder de juiste omstandigheden schijn je prima foto's te kunnen maken.
  • Niet zozeer een nadeel maar ik moet wel even wennen dat verhoudingen binnen bepaalde apps wat anders zijn. Zou mijzelf al (licht) autistisch classificeren, het feit dat de tekst binnen WhatsApp veel groter is, moet ik wel even aan wennen. Ja, je kunt de grootte gewoon aanpassen en je kunt een zoom-level instellen binnen de instellingen maar daardoor veranderen heel veel andere apps ook weer mee.
Hoewel ik een telefoon vooral koop voor de camera's (Ultra's passen niet in m'n budget, helaas), zegt het wel iets dat ik de Pixel achter mij heb gelaten. De algehele ervaring was het net niet en daardoor durfde ik een Pixel 9 of 8 Pro (die ook in het budget vielen) niet aan.

Over de camera en batterij heb ik verder nog niet een heel goed beeld. Het is mij tot nu toe meegevallen hoe snel de batterij leeg is gelopen. Na volledig opladen ben ik gisterochtend begonnen met het inrichten van de telefoon en ben daar gedurende de dag best wel intensief mee bezig geweest. Heb hem vanochtend voor het eerst aan de lader gehangen. Ter vergelijking; m'n Pixel gaat momenteel een halve dag mee. :)

TLDR; ik ben erg enthousiast over het toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

E-B schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 12:11:
[...]

Ik moest sowieso even wachten op de vertraagde accessoires en door omstandigheden de telefoon pas gisteren in gebruik genomen, maar de eerste indrukken zijn veelbelovend! :) Heb de neiging lang van stof te zijn maar ik zal kort m'n indrukken samen te vatten;

De positieve punten:
  • Hij is een stuk kleiner en lichter dan de Pixel 7. Hij voelt echter zeker niet minder premium. Het is een mooi(er) toestel om te zien (heb de blauwe), als je het mij vraagt. Het officiële Samsung hoesje is wel vrij glad waardoor ik bij het vasthouden het idee heb dat ik hem elk moment kan laten vallen.
  • Het scherm is fantastisch. Er is een duidelijk verschil in de refresh rate merkbaar ten opzicht van Pixel (120hz vs 90hz). En in zonlicht is het scherm een stuk beter leesbaar door de hogere helderheid. Heb wel de officiële screenprotectors besteld en geïnstallerd die volgens mij anti-reflectief zijn (installeren was door de applicator een eitje trouwens).
  • De processor, tja, die is gewoon bloedsnel. En aangezien de Pixel 7 al niet de snelste was merk je dit aan alles.
  • OneUI vind ik (tegenwoordig!) een prima schil over Android. Hoewel ik ze niet direct kan benoemen heb je meer/andere handigheden qua het kunnen tweaken van je Android ervaring. Voor de Pixel had ik een S21 en de terugkeer naar OneUI voelt best vertrouwd.
De minder positieve punten:
  • Er komt meer bloat/software mee dan op een Pixel (uiteraard). Echter kun je veel gewoon weer verwijderen. Ik stoor mij er verder niet aan.
  • Privacy i.c.m. OneUI/AI. Je deelt al heel veel met Google op een niet-gemodificeerde Pixel. Echter deel je met een Samsung toestel de informatie ook nog met Samsung (en mogelijk andere partijen). Ik ben zo naïef dat ik daar dan in maar meega, want anders is het lastig om dit toestel te gebruiken (volgens mij lukt het instellen niet eens zonder WiFi bijvoorbeeld). Nu wel alle synchronisatie richting Samsung zoveel mogelijk uitgeschakeld. Of althans de zaken waarvan ik het weet.
  • In zekere zin de camera's. Moet wel zeggen, heb nog geen foto geschoten dus misschien nog niet helemaal representatief. Ik heb dit toestel heel bewust gekozen omdat de nabewerking van Samsung mooier vind. Het is echter bekend dat de cameraopstelling qua hardware de afgelopen generaties (sinds S22, geloof ik) niet veranderd is. Het is ook bekend dat onder slechte lichtomstandigheden de camera's sowieso slechter presteren dan die van een niet-A serie Pixel (er is veel meer ruis aanwezig). Ook beweging schijnen de camera's niet heel goed mee om te kunnen gaan. Maar onder de juiste omstandigheden schijn je prima foto's te kunnen maken.
  • Niet zozeer een nadeel maar ik moet wel even wennen dat verhoudingen binnen bepaalde apps wat anders zijn. Zou mijzelf al (licht) autistisch classificeren, het feit dat de tekst binnen WhatsApp veel groter is, moet ik wel even aan wennen. Ja, je kunt de grootte gewoon aanpassen en je kunt een zoom-level instellen binnen de instellingen maar daardoor veranderen heel veel andere apps ook weer mee.
Hoewel ik een telefoon vooral koop voor de camera's (Ultra's passen niet in m'n budget, helaas), zegt het wel iets dat ik de Pixel achter mij heb gelaten. De algehele ervaring was het net niet en daardoor durfde ik een Pixel 9 of 8 Pro (die ook in het budget vielen) niet aan.

Over de camera en batterij heb ik verder nog niet een heel goed beeld. Het is mij tot nu toe meegevallen hoe snel de batterij leeg is gelopen. Na volledig opladen ben ik gisterochtend begonnen met het inrichten van de telefoon en ben daar gedurende de dag best wel intensief mee bezig geweest. Heb hem vanochtend voor het eerst aan de lader gehangen. Ter vergelijking; m'n Pixel gaat momenteel een halve dag mee. :)

TLDR; ik ben erg enthousiast over het toestel!
Bedankt voor je uitgebreide reactie! :)

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• E-B

E-B

avotar schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 13:04:
[...]

Bedankt voor je uitgebreide reactie! :)
Graag gedaan! :)

Ik vind de vingerafdrukscanner ook fantastisch trouwens. Die lijkt meer accuraat en sneller. En ook nog niet benoemd, sinds de S21 heb ik ook veel vertrouwen in het updatebeleid van Samsung. Ze hebben nu even wat vertraging opgelopen met de voorgaande modellen qua uitrol van Android 15 en OneUI 7, maar heb op mijn S21 op sommige moment de security updates eerder ontvangen dan collega's met een Pixel. En overigens zijn die volgens mij in de tussentijd voor S23 en S24 toestellen ook gewoon uitgerold geweest. Voor mij wel een belangrijk iets, die updates (een veiliger[er] gevoel bij dan een toestel die slechts periodiek bijgewerkt wordt).

[ Voor 51% gewijzigd door E-B op 02-05-2025 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:35
Iemand die de S25 gebruikt in combinatie met een Macbook product?

Ben al sinds de S24 aan het lonken naar een Android toestel na jarenlang iPhone gebruik en mijn vrouw wil mijn huidige iPhone 15 overnemen. Maar ik kan het niet opbrengen om nog eens een iPhone te kopen met 60hz scherm, en een pro model vind ik te duur.

Echter moet ik wel een stukje uit het ecosysteem dan, en ik zou vooral mijn Macbook willen blijven gebruiken gezien ik absoluut geen evenwaardig alternatief zie in een Windows laptop dat me evenveel jaren degelijkheid en betrouwbaarheid geeft. Toch vrees ik een beetje vast te lopen met de combinatie en dat dit al te snel een nadeel zou gaan worden voor de S25.

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-07 14:33
Darks schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 11:21:

Ben al sinds de S24 aan het lonken naar een Android toestel na jarenlang iPhone gebruik en mijn vrouw wil mijn huidige iPhone 15 overnemen. Maar ik kan het niet opbrengen om nog eens een iPhone te kopen met 60hz scherm, en een pro model vind ik te duur.

Echter moet ik wel een stukje uit het ecosysteem dan, en ik zou vooral mijn Macbook willen blijven gebruiken gezien ik absoluut geen evenwaardig alternatief zie in een Windows laptop dat me evenveel jaren degelijkheid en betrouwbaarheid geeft. Toch vrees ik een beetje vast te lopen met de combinatie en dat dit al te snel een nadeel zou gaan worden voor de S25.
Waar ben je bang voor? Miljoenen mensen die MacBooks en Samsung Galaxy-telefoons gecombineerd gebruiken ;) Jij laat het klinken alsof dat bijna niet kan.

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lynix
Ik gebruik een MacBook en mis eigenlijk niet echt iets sinds mijn overstap naar Android.

Het enige wat ik enigszins mis is zijn de smsjes op mijn MacBook voor 2 step verificaties.

Het copy paste tussen devices gebruikte ik niet zoveel en met Google Photos zijn de fotos ook zowel op telefoon en MacBook beschikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Darks schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 11:21:

vroeger was het wat lastiger cross platform; maar tegenwoordig is het vrij simpel cross platform te werken.
Beetje goed (online) zoeken en je zal software vinden wat prima werkt met een mix van Android / iOS / MacOS

2 voorbeelden:

https://blip.net

https://localsend.org/nl

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 03-05-2025 12:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:35
Bedankt,

Op zich heb ik niets speciaals nodig van software. Als ik mijn MacBook voor het werk gebruik is dat sowieso met Office pakket.

Een echte vrees is het niet. Ik hoop gewoon niet op teveel kleine ergernissen. Nu heb ik inderdaad de voordelen van safari delen, AirDrop, foto’s in de cloud.. Maar langs de andere kant voelt het wel goed om eens wat minder afhankelijk te zijn van één systeem.

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:01

MaDLiVe

.-Observer-.

Darks schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 19:58:
Bedankt,

Op zich heb ik niets speciaals nodig van software. Als ik mijn MacBook voor het werk gebruik is dat sowieso met Office pakket.

Een echte vrees is het niet. Ik hoop gewoon niet op teveel kleine ergernissen. Nu heb ik inderdaad de voordelen van safari delen, AirDrop, foto’s in de cloud.. Maar langs de andere kant voelt het wel goed om eens wat minder afhankelijk te zijn van één systeem.
Veel van die voordelen heb je ook bij Google, maar inderdaad ook weer dezelfde nadelen.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynix
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oA9lFyyhQENKHlj3x2VGOdbx6uo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IAeLmNwiAIKI8qCNULbtM8C2.jpg?f=fotoalbum_large

Na de reset is het nog niet echt beter geworden helaas. Ik kijk het nog even aan maar tot nu toe is het balen.

En dit is zonder always on en het scherm niet op maximale resolutie.

[ Voor 6% gewijzigd door Lynix op 04-05-2025 08:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glassertje
Lynix schreef op zondag 4 mei 2025 @ 08:27:
[Afbeelding]

Na de reset is het nog niet echt beter geworden helaas. Ik kijk het nog even aan maar tot nu toe is het balen.

En dit is zonder always on en het scherm niet op maximale resolutie.
Via Samsung members kan je Samsung om hulp vragen. Zoals beheer op afstand, of je kan een rapport sturen. Misschien is dat een idee? Of je maakt een afspraak in de Samsung Store. Daar kunnen ze je ook helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-06 11:25

jelbo

Hij doet het niet!

Heeft iemand 'Circle to Search' (Display > Navgiation Bar) werkend i.c.m. de Google app die bij de eerste keer starten aanbiedt om deze functie te gebruiken? Hier krijg ik het niet aan de praat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qtjvutkZkZvRjmzY26ImMIrITP8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/OIT5qhVSlqcm6RLuMdkmAmW4.png?f=user_large

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

jelbo schreef op maandag 5 mei 2025 @ 12:17:
Heeft iemand 'Circle to Search' (Display > Navgiation Bar) werkend i.c.m. de Google app die bij de eerste keer starten aanbiedt om deze functie te gebruiken? Hier krijg ik het niet aan de praat.

[Afbeelding]
Gebruik zelf hier guestures ipv knoppen maar als ik de bar aan de onderkant ingedrukt houdt komt het tevoorschijn.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glassertje
jelbo schreef op maandag 5 mei 2025 @ 12:17:

[Afbeelding]
Als je de middelste knop (vierkantje) inhoud, dan werkt het

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:06

DON PAPA

Tweaker-fan

Glassertje schreef op maandag 5 mei 2025 @ 19:55:
[...]

Als je de middelste knop (vierkantje) inhoud, dan werkt het
Ten zij het uitstaat in de instellingen van de navigatie bar
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ag6nKCdwpkngr6uAWRGEAWlHvxI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ksUC4RYwoBT2w9wKRIUNRyHq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glassertje
DON PAPA schreef op maandag 5 mei 2025 @ 20:43:
[...]

[Afbeelding]
Ah kijk, weer wat geleerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-07 16:09
Nu de S25 Ultra een dikke week in gebruik.
Ik vindt het jammer dan Samsung geen eigen flipcover heeft gemaakt maar heb uiteindelijk een alternatief gevonden in de Otterbox React Folio (flipcover). Ik mis nu alleen het automatisch aan/uit gaan van het scherm bij het openen en sluiten van de cover. De cover voelt verder wel steviger aan dan de Samsung cover om mijn S23 Ultra.

Over het toestel ben ik verder tevreden. Accuduur is prima en de snelheid is goed.
Camera's verschillen niet zo veel. AI functies m.b.t. de foto's ben ik nog wat aan het uitproberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-06 11:25

jelbo

Hij doet het niet!

DON PAPA schreef op maandag 5 mei 2025 @ 20:43:
[...]
[Afbeelding]
Daar staat het aan, maar het werkt helaas toch niet. Wel heb ik inmiddels een mooie workaround actief. Met Routines heb ik aan 'Touch and hold Recents button' het openen van de app MiCTS gekoppeld, die direct de Circle to Search actie aanroept. Werkt perfect!

[ Voor 4% gewijzigd door jelbo op 06-05-2025 12:15 ]

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:33
Ik heb sinds de update dat zodra ik van de wifi ga mijn 5g heel traag is. Even in vliegtuigstand verhelpt het probleem.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 02-07 09:21
Julius schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 07:41:
Ik heb sinds de update dat zodra ik van de wifi ga mijn 5g heel traag is. Even in vliegtuigstoel verhelpt het probleem.
Welke provider? Daar kan het soms ook aan schorten.

Elke keer een vliegtuigstoel moeten opzoeken is toch een aardige hindernis :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbvdb
XelaRetak schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 08:07:
[...]

Niet alleen de provider kan een verschil maken, maar ook nog eens welke vliegmaatschappij en zelfs welke toestellen -als ze met meer types vliegen-.

Zo zie je maar @Julius , voor niemand is de ervaring met- en het gebruiksscenario van het toestel gelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
XelaRetak schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 08:07:
[...]

Kpn, vriendin heeft hetzelfde met s23 sinds de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynix
Helaas, telefoon handmatig gereset en het een aantal dagen gegeven zodat het zich kan aanpassen naar je gebruik, maar dit is volgens mij niet acceptabel voor een flagship toestel als de S25U.

Morgen maar contact opnemen met Samsung.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4cX7lwJsrfk8XYNBp63X62R2ldk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O3DMGb6aZbi3QmF7TPG74g1h.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i-A4XxmmvG3S1lzAfYoso8WoSPQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vnnnxj1jPoFde1oLGGO700Vd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
Het probleem met het verliezen van de 5g laat mij steeds meer twijfelen of het toestel defect is of er een ander issue is met de esim bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
Julius schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 09:57:
[...]

Kpn, vriendin heeft hetzelfde met s23 sinds de update.
Julius schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 21:48:
Het probleem met het verliezen van de 5g laat mij steeds meer twijfelen of het toestel defect is of er een ander issue is met de esim bijvoorbeeld
En die (S23) van je vriendin heeft dan hetzelfde defect?

Mij ontgaat iedere logica van wat jij denkt 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Julius
robbvdb schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 23:44:
[...]

[...]

En die (S23) van je vriendin heeft dan hetzelfde defect?

Mij ontgaat iedere logica van wat jij denkt 8)7
Opgelost. Hadden allebei dezelfde gedeelde bundel die blijkbaar bleef hangen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:17
Ik weet niet of het nu specifiek aan de s25 ligt, en/of andere apps. Maar ik heb regelmatig dat de notificatie-balk over de app heen loopt, waardoor ik dus het bovenste stukje van de app mis. Hetzelfde geldt eigenlijk voor de navigatie balk onderin.

Heel irritant, want soms kan ik dan net niet op een knopje drukken om verder te gaan. Apps afsluiten en opnieuw starten lost het probleem (tijdelijk) op.

Herkennen mensen dit probleem? Is er ergens een setting die hier mee te maken kan hebben? Ik heb gezocht maar nog niks kunnen vinden wat lijkt te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreyGhost
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-07 16:04

GreyGhost

Het is een spook

kepler schreef op maandag 12 mei 2025 @ 11:03:
Ik weet niet of het nu specifiek aan de s25 ligt, en/of andere apps. Maar ik heb regelmatig dat de notificatie-balk over de app heen loopt, waardoor ik dus het bovenste stukje van de app mis. Hetzelfde geldt eigenlijk voor de navigatie balk onderin.

Heel irritant, want soms kan ik dan net niet op een knopje drukken om verder te gaan. Apps afsluiten en opnieuw starten lost het probleem (tijdelijk) op.

Herkennen mensen dit probleem? Is er ergens een setting die hier mee te maken kan hebben? Ik heb gezocht maar nog niks kunnen vinden wat lijkt te helpen.
Heb ik sinds de laatste update een aantal keer gehad, lijkt weg te zijn sinds de laatste reboot.

For I am grey, between the darkness and the light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01:30
Sinds dit weekend ook in bezit van de S25 en zit op de laatste update.

Maar ik heb toch wat issues met notificatie geluiden die ik per app heb ingesteld. Vooral whatsapp maar ook andere apps. Hij springt altijd terug naar default sound.

Andere hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Laatst online: 07:17
GreyGhost schreef op maandag 12 mei 2025 @ 17:05:
[...]

Heb ik sinds de laatste update een aantal keer gehad, lijkt weg te zijn sinds de laatste reboot.
Ik heb hem nu gereboot, kijken of dat werkt. Dank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thibaut1234
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 20:21
hoe kan je de now bar uitschakelen in one ui 7? Ik speel vaak het spel hitster waarbij je muziek moet raden die speelt. Nu zie ik sinds de update het antwoord.

Now bar staat bij mij greyed uit.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YxCFXVMYHdXWeMw6Kn6wqjUw_WY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zHaWQXHkImWSNAf5fDkOFCAO.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PtVRiX5Ii6ObhZsWFBbl-Y_kFB4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/HE4oTRgmkKnXOmHntBY3U9Md.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwezz
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:08
Is er iemand in de markt voor de S25 Edge die morgen gelanceerd wordt?
https://tweakers.net/nieu...y-s25-edge-op-13-mei.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 16:29

Sick Nick

Drop the top!

Een kleine accu en nog minder camera dan de al stok-oude S25 (en S24, en S23) zonder de tele? Nee dank je, die paar mm maakt niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Nu online
Sick Nick schreef op maandag 12 mei 2025 @ 22:12:
Een kleine accu en nog minder camera dan de al stok-oude S25 (en S24, en S23) zonder de tele? Nee dank je, die paar mm maakt niet zoveel uit.
En dan en dan een boekcase hoesje kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 01-07 19:42
Dwezz schreef op maandag 12 mei 2025 @ 22:02:
Nee, dankjewel, al de concessies die gemaakt zijn om hem een paar mm dunner te maken, zijn het niet waard.

PSN : Geraedus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-06 00:43
Hebben meer mensen problemen met Google pay op de S25?

Ik hou de achterkant van m'n telefoon tegen de betaalterminal.
Telefoon gaat vanzelf aan en Google pay start op maar vraagt vaker niet dan wel om vingerafdruk verificatie.
Als er niet om vingerafdruk verificatie wordt gevraagd mislukt de betaling.
Waar zou dit aan kunnen liggen en wat kan ik er aan doen om er voor te zorgen dat er altijd om m'n vingerafdruk wordt gevraagd?

Gelukkig kan ik als de betalings is mislukt op m'n galaxy watch 7 de Google pay app opstarten waarna ik zonder problemen wel contactloos kan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan.wouda
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 20:27
Dwezz schreef op maandag 12 mei 2025 @ 22:02:
Wel een vreemde embargo. Alle 'first impressions' van reviewers op YouTube staan al online maar de telefoon moet officieel nog getoond worden door Samsung zelf. Update: de livestream is al geweest zie ik

[ Voor 6% gewijzigd door stefan.wouda op 13-05-2025 13:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Supershiva schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 13:09:

Telefoon gaat vanzelf aan en Google pay start op maar vraagt vaker niet dan wel om vingerafdruk verificatie.
Waar zou dit aan kunnen liggen en wat kan ik er aan doen om er voor te zorgen dat er altijd om m'n vingerafdruk wordt gevraagd?

Gelukkig kan ik als de betalings is mislukt op m'n galaxy watch 7 de Google pay app opstarten waarna ik zonder problemen wel contactloos kan betalen.
had ik op m'n pixel regelmatig.
workaround was voor mij toen om al van te voren de wallet te openen en te ontgrendelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
avotar schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 14:15:
[...]

had ik op m'n pixel regelmatig.
workaround was voor mij toen om al van te voren de wallet te openen en te ontgrendelen.
Ook al geprobeerd, helaas zelfde verhaal.
Ene keer vraagt de telefoon bij het openen van Google wallet om mijn vingerafdruk, de andere keer niet.

Waardeloos dit.

Ik kom van een iPhone en ben Applepay met FaceID gewend, dit is echt een hele dikke domper.

Ik hoop dat iemand hier op het forum nog een permanente fix heeft want voor de rest vind ik de S25 een heel fijn toestel, maar als dit zo door gaat vliegt hij heel snel op Marktplaats.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LogiZ5500
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-06 10:55

Ik heb ook wel vaker problemen met Google Pay gebruik.
Vindt het sowieso belachelijk dat banken hier allemaal op overstappen, maar dat is een ander verhaal....

Vaak als ik wil betalen houd ik de S25 op de betaal terminal, start GP, vingerafdruk geven, erna wil de terminal niet meer. 5 seconden wachten, opnieuw S25 aanbieden en dan werkt het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Wist niet eens dat het zo kan. Heb zelf 2 passen (persoonlijk + gezamenlijk/boodschappen) en unlock sowieso om op het startscherm de snelkoppeling van de juiste pas te kiezen.

Zal het ook een testen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:01
Google Wallet vereist dat het niet langer dan drie minuten geleden is dat je je toestel hebt ontgrendeld (pin, vingerafdruk, etc.) om betalingen uit te voeren. Is het langer geleden dan staat helemaal bovenaan de Wallet een info-blokje met een knop om dit alsnog te doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
hcQd schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 17:35:
Google Wallet vereist dat het niet langer dan drie minuten geleden is dat je je toestel hebt ontgrendeld (pin, vingerafdruk, etc.) om betalingen uit te voeren. Is het langer geleden dan staat helemaal bovenaan de Wallet een info-blokje met een knop om dit alsnog te doen.
En als toevoeging hierop, unlocken met faceid is voor Google wallet niet genoeg, het moet een vingerafdruk of pincode zijn.

Openen van Google wallet hoeft niet, betalen kan direct na het unlocken.

Zelf heb ik faceid uitgezet, dan weet ik zeker dat ie altijd met de vingerafdruk unlocked is.

[ Voor 14% gewijzigd door Ernemmer op 13-05-2025 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Geraedus schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 14:15:
Voor de geïnteresseerden die hun oude telefoon willen inruilen voor de edge

[Afbeelding]
Wel raar dat je geen S25 kan inruilen op de site.

[ Voor 195% gewijzigd door Ernemmer op 13-05-2025 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:01
Ernemmer schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 18:11:
En als toevoeging hierop, unlocken met faceid is voor Google wallet niet genoeg
Hangt van het toestel af, de S25 ondersteund alleen 2D face unlock en dan werkt het in ieder geval niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• double_pack
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-06 13:02
Thibaut1234 schreef op maandag 12 mei 2025 @ 19:07:
hoe kan je de now bar uitschakelen in one ui 7? Ik speel vaak het spel hitster waarbij je muziek moet raden die speelt. Nu zie ik sinds de update het antwoord.

Now bar staat bij mij greyed uit.
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik zat met hetzelfde probleem en kon de instelling niet vinden tot jouw screenshots, bij de Now bar heb ik bij Live meldingen de media speler uitgezet en is het weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben-vds
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-06 21:52
Nog mensen die de S25 Edge gaan kopen? Ik heb codes eventueel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Ruben-vds schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 18:44:
Nee dank je, ik ben al voorzien van een S25 Ultra :+

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07:28
Mei update is er eindelijk!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• devilkin
  • Nu online

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glassertje
Ook een update Google Play-systeemupdate 12MB, nog steeds April 2025

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Supershiva
Ernemmer schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 18:11:
[...]

En als toevoeging hierop, unlocken met faceid is voor Google wallet niet genoeg, het moet een vingerafdruk of pincode zijn.

Openen van Google wallet hoeft niet, betalen kan direct na het unlocken.

Zelf heb ik faceid uitgezet, dan weet ik zeker dat ie altijd met de vingerafdruk unlocked is.
Bedankt voor de tip!

Faceid uitgezet en sindsdien gaat het prima _/-\o_

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
Ik draai sinds gisteren de Android 16 interne beta (die op xda is te vinden) op mijn S25 Ultra.
Deze kun je heel gemakkelijk met een app op je telefoon flashen zonder dat je root nodig hebt.
Het is alleen mogelijk om dit vanaf de zojuist uitgebrachte AYDA firmware (mei security patch) te doen, die zojuist in NL is uitgebracht (was al eerder in India o.a. uitgebracht)

Er zijn al verschillende updates voor de A16 beta uitgebracht, de laatste is gisteren uitgekomen (met een build date van 14 mei), iedere update wordt netjes gepost op xda en kun je op de zelfde manier via een app flashen.

A16 draait net wat soepeler dan A15 heb ik het idee, ben nog geen bugs tegen gekomen, en op de laatste beta werkt betalen met Google Wallet zelfs! (wat normaal gesproken niet werkt op een beta rom)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/do7AEYtLQWIvqb_H-H1Cl4EtxNQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xO44nbKiOESHrOs94Bx3xGex.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door edgarf28 op 16-05-2025 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-06 13:20

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

edgarf28 schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 08:35:
Ik draai sinds gisteren de Android 16 interne beta (die op xda is te vinden) op mijn S25 Ultra.
Deze kun je heel gemakkelijk met een app op je telefoon flashen zonder dat je root nodig hebt.
Het is alleen mogelijk om dit vanaf de zojuist uitgebrachte AYDA firmware (mei security patch) te doen, die zojuist in NL is uitgebracht (was al eerder in India o.a. uitgebracht)

Er zijn al verschillende updates voor de A16 beta uitgebracht, de laatste is gisteren uitgekomen (met een build date van 14 mei), iedere update wordt netjes gepost op xda en kun je op de zelfde manier via een app flashen.

A16 draait net wat soepeler dan A15 heb ik het idee, ben nog geen bugs tegen gekomen, en op de laatste beta werkt betalen met Google Wallet zelfs!

[Afbeelding]
Interessant! Vroegâh had ik deze zéker direct geflasht, maar tegenwoordig is je telefoon dermate de toegangssleutel/poort tot je digitale leven, en de performance van hedendaagse toestellen is al zo goed, dat ik het niet echt meer aandurf en noodzakelijk vind om te experimenteren met dit soort dingen. Ben wel benieuwd naar de nieuwigheden die Android 16 / One UI 8 met zich meebrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
Jos_M schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 08:40:
[...]

... Ben wel benieuwd naar de nieuwigheden die Android 16 / One UI 8 met zich meebrengen.
Er is (voor alsnog) zeer weinig nieuw in One UI 8.
Het is natuurlijk ook nog een hele vroege interne beta (publieke beta start later deze maand als het goed is), maar qua interface/ui veranderd er vrij weinig denk ik in vergelijking met One UI 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExTaxi
  • Laatst online: 24-06 18:51
Mijn vrouw heeft een Note 5 en die is nu echt wel aan vervanging toe.
De Note serie was echt iets aparts van Samsung, daar kon veel meer mee dan me de gewone Samsungs S.

Als je de S25(+) vergelijkt met een S25U is er dan nog wel veel verschil?
Tuurlijk de S25U heeft nog betere camera, kan verder inzoomen, is nog iets groter, maar verder?
Is de Ultra de nieuwe Note? Of gewoon een luxe S25?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
  • Nu online
https://www.gsmarena.com/...hone1=7431&idPhone2=13322

Het verschil tussen een Note 5 en een S25 Ultra is wel vrij groot :p

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 01-07 19:42
devilkin schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 22:14:
https://www.gsmarena.com/...hone1=7431&idPhone2=13322

Het verschil tussen een Note 5 en een S25 Ultra is wel vrij groot :p
Volgens mij vraagt hij niet om een vergelijking tussen de note 5 en de S25U 🤪

on topic : hier is een andere link : https://m.gsmarena.com/sa...e_compared-news-66751.php

[ Voor 19% gewijzigd door Geraedus op 16-05-2025 22:30 ]

PSN : Geraedus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraInstinct
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 20:46
Meer mensen last van dat hun batterij sneller leeg loopt? Ik heb de S23 ultra en einde van de dag had ik altijd 50% batterij, nu is het 10% of minder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vachan
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-07 16:29
UltraInstinct schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 12:33:
Meer mensen last van dat hun batterij sneller leeg loopt? Ik heb de S23 ultra en einde van de dag had ik altijd 50% batterij, nu is het 10% of minder..
Dat gevoel had ik wel in het begin! Dus heb op advies ook nog een tweetal keer mijn telefoon gereset en niets overgebracht van de cloud, zonder succes. Het is prima, maar ik heb het gevoel dat mijn s23 ultra langer mee ging. Al helemaal in het begin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraInstinct
Vachan schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 12:36:
[...]

Dat gevoel had ik wel in het begin! Dus heb op advies ook nog een tweetal keer mijn telefoon gereset en niets overgebracht van de cloud, zonder succes. Het is prima, maar ik heb het gevoel dat mijn s23 ultra langer mee ging. Al helemaal in het begin!
Het is echt na een update gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweddy
  • Laatst online: 01-07 16:48
UltraInstinct schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 12:37:Het is echt na een update gekomen...
Weet je misschien ook welke update? Ik heb zojuist weer een update gekregen voor mijn S25+ maar heb hem sowieso op energiebesparing staan altijd en merk nog weinig verandering qua accuduur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UltraInstinct
Tweddy schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 13:33:
[...]
Weet je misschien ook welke update? Ik heb zojuist weer een update gekregen voor mijn S25+ maar heb hem sowieso op energiebesparing staan altijd en merk nog weinig verandering qua accuduur.
De update voor de 7.0 iu update. Weet de exact nummer niet meer. Is echt gekomen na het installeren van de update. Batterij was net 98 procent en binnen een uur amper gebruiken nu op 85

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-07 08:58

Christiano007

Ich bin der champion

Heb 4G maar als standaard aangezet i.p.v. 5G, en dit scheelt gewoon 20/30% batterij op een dag.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Th_mas
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 30-06 10:34
Ruben-vds schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 18:44:
Ik heb de S25 Edge gepre-orderd bij Belsimpel (met een code voor €250 korting) en de 512GB versie voor de prijs van een 256GB.
Belsimpel is de enige die de 27ste kan leveren, voor de rest lees ik overal 29 of 30 mei, 30.5 lijkt ook in de US de standaard leverdatum te zijn, opmerkelijk. De 28ste ga ik op vakantie dus ik hoop dat het klopt.

Blijkbaar ben ik een van de weinigen die enthousiast is over de Edge. Begrijpelijk hoor, het toestel lijkt meer een soort proefballonetje dan een uitgebalanceerde telefoon. Maar ik probeer graag nieuwe (afwijkende) dingen. Op dit moment heb ik een Flip 6, maar ik heb hem al meerdere keren laten vallen, dus ik verkoop hem liever voordat hij straks kapot is.

Mensen die eventueel geïnteresseerd zijn in de kortingscode, die was volgens mij tot en met gisteren geldig (stond ook op nl.pepper.com), de €200 persoonlijke korting is volgens mij wat langer geldig.

[ Voor 10% gewijzigd door Th_mas op 17-05-2025 17:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Th_mas schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 17:19:
[...]

Ik heb de S25 Edge gepre-orderd bij Belsimpel (met een code voor €250 korting) en de 512GB versie voor de prijs van een 256GB.
Belsimpel is de enige die de 27ste kan leveren, voor de rest lees ik overal 29 of 30 mei, 30.5 lijkt ook in de US de standaard leverdatum te zijn, opmerkelijk. De 28ste ga ik op vakantie dus ik hoop dat het klopt.

Blijkbaar ben ik een van de weinigen die enthousiast is over de Edge. Begrijpelijk hoor, het toestel lijkt meer een soort proefballonetje dan een uitgebalanceerde telefoon. Maar ik probeer graag nieuwe (afwijkende) dingen. Op dit moment heb ik een Flip 6, maar ik heb hem al meerdere keren laten vallen, dus ik verkoop hem liever voordat hij straks kapot is.

Mensen die eventueel geïnteresseerd zijn in de kortingscode, die was volgens mij tot en met gisteren geldig (stond ook op nl.pepper.com), de €200 persoonlijke korting is volgens mij wat langer geldig.
leuk toch! ik doe er toch altijd een bumper hoesje omheen dus ik heb een andere use case. post hier vooral foto's als je hem hebt! ben benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Feit dat sinds de switch maar oneui 7 batterijduur achteruit is gegaan. Staat tijd in besparingsstand maar loopt nog steeds vrij snel leeg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
MaDLiVe schreef op zondag 18 mei 2025 @ 13:32:
Feit dat sinds de switch maar oneui 7 batterijduur achteruit is gegaan. Staat tijd in besparingsstand maar loopt nog steeds vrij snel leeg.
De S25 is met OneUI 7 uitgebracht, heeft dus nooit One ui 6 gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 30-06 10:34
Vandaag even bij de Mediamarkt (Leeuwarden) langsgegaan of ze de S25 Edge al hadden liggen als demomodel en jawel, ze hadden hem.

Eerste indrukken:
- Ongelofelijk licht! De 25+ in mijn andere hand gehouden als referentiekader. Echt een merkbaar verschil. Het maakt het toestel een stuk handelbaarder dan de even grote S25+.
- Erg dun, maar net zo stevig als elke andere telefoon. Had totaal niet het gevoel dat ik er voorzichtiger mee zou moeten zijn o.i.d. Vooral naast de S25 Ultra en Pro modellen iPhones is het bijna grappig, het verschil in dikte.
- Het scherm is iets hoekiger dan de S25/S25+ en iets minder hoekig dan de S25 Ultra. Daardoor voelde het scherm groter aan dan die van S25+, ondanks dat ze het zelfde schermformaat hebben, dat was me nog niet eerder opgevallen.

Al met al was ik onder de indruk.
Pagina: 1 ... 22 23 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen, bestellingen en levertijden: [Samsung Galaxy S25-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires: [Samsung Galaxy S25-serie] Accessoires
- Voor het posten van kortingscodes kun je terecht in Meld hier uw kortingscodes/coupons V2