Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:32
Dacht aanvankelijk te wachten tot de 26. Maar nu wat aanbiedingen kunnen scoren en m'n s21fe begint nu echt vervelend te worden soms.

Dus, een ultra is in aantocht! En voor de verandering eens geen zwart maar voor jade green gegaan. Er gaat toch een hoesje om, maar in vindt het wel leuk eens een andere kleur te hebben.

Ben erg benieuwd. Dit gaat een enorme upgrade zijn.

Gebruiken jullie Samsung switch of de manier van Google (inloggen en laten downloaden).

[ Voor 10% gewijzigd door twowheeler op 14-08-2025 19:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:18
Ik heb alles kaal geïnstalleerd. Had eerst sreenscots gemaakt. Daarna via de play store handmatig de apps geïnstalleerd.
Van tevoren eerst door mijn apps gegaan en verwijderd wat ik niet meer gebruik.

Had in eerste instantie smart switch gebruikt maar dat leverde problemen op.
Door alles kaal te installeren waren de problemen voorbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mschrijver88
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:19
Ik zou, zeker na zo’n lange tijd, in jouw geval waarschijnlijk vier jaar even een schone installatie doen. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Mschrijver88 op 15-08-2025 06:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g86
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 11:32

g86

Altijd kale installatie. Doe ik ook als we van Android 15 naar 16 gaan op hetzelfde toestel. Smart Switch is voor mij bloatware.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OcGuru
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:01

OcGuru

Giulietta Qv

Hier trouwens ook een s25 in t' navy blue sinds kort. Mooist kleur die er is na mijn bescheiden mening :>

Kom van een A22 af, maar wat een wereld van verschil. Heerlijk om een hoop apps open te houden en dan weer te openen zonder dat de app weer opnieuw geladen moet worden.

Ben qua formaat naar beneden gegaan 6.6 > 6.2. Deze s25 past teminste fatsoenlijk in m'n broekzak. :P

Bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
Dank allen.

Ik denk dat ik smart switch dus laat, gewoon inlog op m'n google account en vanuit daar herstel. Dan download hij alle apps gewoon op de android manier. Neem aan dat dat gewoon kan.

Mijn vriending had wel smartswitch gebruikt, werkte prima maar ze miste toch wat apps en contacten. Was niet helemaal volgens plan gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

twowheeler schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 11:16:
Dank allen.

Ik denk dat ik smart switch dus laat, gewoon inlog op m'n google account en vanuit daar herstel. Dan download hij alle apps gewoon op de android manier. Neem aan dat dat gewoon kan.

Mijn vriending had wel smartswitch gebruikt, werkte prima maar ze miste toch wat apps en contacten. Was niet helemaal volgens plan gegaan.
Dat is volgens mij dan ook geen blanco installatie.
Blanco = alles manueel doen: instellingen, apps installeren, apps 1 voor 1 openen en inloggen/instellen

Contacten zitten in mijn Google account. Na koppelen van Google account aan S25U zitten mijn contacten automatisch gesynct in de contacten app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
g86 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 11:49:
[...]

Dat is volgens mij dan ook geen blanco installatie.
Blanco = alles manueel doen: instellingen, apps installeren, apps 1 voor 1 openen en inloggen/instellen

Contacten zitten in mijn Google account. Na koppelen van Google account aan S25U zitten mijn contacten automatisch gesynct in de contacten app.
Dat klopt.

Wat ik meestal doe is alleen de apps herstellen en accounts etc. Maar instellingen niet, dan is dat weer standaard. Van samsung backup wil ik wel eens alle oude wifi gegevens halen.

Het voordeel van google gebruiken is dat hij in feite doet wat je voor als manueel beschrijft. Hij download de apps en installeert ze waar samsung switch (volgens mij) de hele play store omzeilt. Dat is in mijn ogen een schone instal zonder dat ik van alles moet doen.

[ Voor 17% gewijzigd door twowheeler op 15-08-2025 11:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:48

AvK

Ready Set Go

Heb een paar maanden geleden mijn gegevens van mijn S21+ via Smart Switch over gezet naar mijn S25 Ultra. Ging helemaal prima. Alles stond er goed op. Links en rechts een klein instellinkje 'goed' zetten en gaan.
Het kan dus wel.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:18
Volgens mij is mijn usb poort niet meer goed, opladen met kabel stopt en start steeds, daarnaast is het elke keer snel opladen, of langzaam opladen. Draadloos opladen werkt wel gewoon. Is niks geks gebeurd met het toestel en werkte afgelopen week nog gewoon goed.

Ik heb de oplaadpoort schoongemaakt en verschillende Samsung snelladers geprobeerd maar helaas, opnieuw opstarten heeft ook niet geholpen.

Edit: valt me ook op bij bekabeld opladen telkens instappen richting 3000mA gaat en dan meteen weer terug de min in vervolgens weer omhoog en weer de min in. Bij draadloos opladen gaat de snelheid naar +- 3000mA.

Opladen kabel:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xfv7ET9IjZD2RXw88CextIQT04M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sCmCfJOPJdrQmlzmJ5ldGwOk.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2lt8eJGh7waabywbmgTyDf7TP9k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aOEImMKth1VByHJ7fZTzxBnO.jpg?f=fotoalbum_large

Opladen draadloos met zelfde adapter/kabel aan de pad:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pN4RgzYsTW-KE7PMFP5a8sEq-Y4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ip4Xi232iZeoAfM31Jf9sytm.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 70% gewijzigd door DM89 op 16-08-2025 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
@DM89 Kun je ook ergens de temperatuur van de batterij zien? Een tijdje terug had iemand een vergelijkbaar probleem: wildhagen in "[Samsung Galaxy S25-serie] Ervaringen & Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Laatst online: 17:18
hcQd schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 20:39:
@DM89 Kun je ook ergens de temperatuur van de batterij zien? Een tijdje terug had iemand een vergelijkbaar probleem: wildhagen in "[Samsung Galaxy S25-serie] Ervaringen & Discussie"
Toevallig zag ik dat de temperatuur tijdens de bovenstaande foto's iets boven de 40 graden lag, nu zonder laden 33 graden.

Heb de poort net nog eens goed schoongemaakt met een tandenstoker en als extra nog met licht vochtig doekje kwam alsnog wat vuil van de aansluiting af.

Edit: zo te zien werkt het weer normaal gelukkig, connector zelf was vervuild. 🥵

[ Voor 9% gewijzigd door DM89 op 16-08-2025 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Laatst online: 15:54
Iemand die al one ui 8 beta aan het proberen is? Zo ja, wat zijn jullie bevindingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16:55
lifeguard schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 09:06:
Iemand die al one ui 8 beta aan het proberen is? Zo ja, wat zijn jullie bevindingen?
Kunnen we in Nederland überhaupt de Beta installeren zonder gebruik van Odin of in dergelijke?

PSN : Geraedus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

Iemand al ervaring met SOS Satellite op de S25U? Of is dat nog altijd niet functioneel in Europa?
Vertrek binnenkort naar de bergen en zou deze functie willen als veiligheid. Of toch maar Garmin inReach (Iridium netwerk)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 18:00
g86 schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 09:59:
Iemand al ervaring met SOS Satellite op de S25U? Of is dat nog altijd niet functioneel in Europa?
Vertrek binnenkort naar de bergen en zou deze functie willen als veiligheid. Of toch maar Garmin inReach (Iridium netwerk)?
Werkt enkel met Verizon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweddy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-08 00:00
Hier een redelijk tevreden overstapper vanaf de S21 (zonder +). Véél betere accuduur en iets groter scherm.
Wat me de laatste tijd in zomerse omstandigheden is opgevallen dat de telefoon snel aangaf het warm te hebben en het scherm daarop donker maakte. Nóg sneller dan de S21 leek mij.
Het ook gewoon binnen warm aanvoelen van de telefoon en snel leeglopen van de accu komt ook af en toe voor. Herkenbaar voor andere tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
k_ers schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 13:17:
Iemand en tip voor een screenprotector die iets kleiner is als het scherm.
Vraag je waarom?
Nou mijn hoesje van me telefoon drukt de screenprotector omhoog waardoor die niet goed vast blijft en er lucht onder komt 😭

Mag van AliExpress zijn zodat de prijs niet te duur is 😋
Is een ander hoesje of bumper case niet een betere optie?

Aliexpress of Temu bied daar zeer goedkope opties voor ( Ook al moet je niet te veel van verwachten).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k_ers
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15:14
Geraedus schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 14:24:
[...]

Is een ander hoesje of bumper case niet een betere optie?

Aliexpress of Temu bied daar zeer goedkope opties voor ( Ook al moet je niet te veel van verwachten).
Nee geen optie 😋, had gehoopt dat iemand de gouden tip heeft los van het vervangen van mijn hoesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:54

DON PAPA

Tweaker-fan

k_ers schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 13:17:
Iemand en tip voor een screenprotector die iets kleiner is als het scherm.
Ik heb geen idee wat je met iets kleiner bedoeld, maar deze screenprotector zit rondom 1 a 1,5mm van de scherm rand af

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Llopigat
  • Registratie: Oktober 2023
  • Niet online
g86 schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 09:59:
Als het je echt om veiligheid gaat zou ik voor iets serieuzers gaan. Zoals idd een inReach (met als bijbehorend voordeel dat je er ook gewone berichten mee kan sturen). Of een PLB (met als voordeel dat je er geen abonnementskosten bij hebt). De SOS satellite moet je specifiek uitrichten en heeft zich nog niet echt bewezen.

offtopic:
Ik ben zelf wel tevreden met mijn inReach behalve de support van garmin. Ik had een accuprobleem en ze boden me aan om hem om te ruilen voor 123 euro maar de "nieuwe" heeft een nog slechtere accu!

[ Voor 20% gewijzigd door Llopigat op 16-08-2025 20:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g86

g86

Llopigat schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 20:42:
[...]

Als het je echt om veiligheid gaat zou ik voor iets serieuzers gaan. Zoals idd een inReach (met als bijbehorend voordeel dat je er ook gewone berichten mee kan sturen). Of een PLB (met als voordeel dat je er geen abonnementskosten bij hebt). De SOS satellite moet je specifiek uitrichten en heeft zich nog niet echt bewezen.

offtopic:
Ik ben zelf wel tevreden met mijn inReach behalve de support van garmin. Ik had een accuprobleem en ze boden me aan om hem om te ruilen voor 123 euro maar de "nieuwe" heeft een nog slechtere accu!
Ik heb al een Garmin gpsmap 67i :-)
Maar het zou leuk zijn als ik ook de SOS Satellite van mijn S25U kan gebruiken. De hardware is er al. ...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/alQpcrpolApLK__3FqB11fZ_WI8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AOEFXDArVVyGiWDy4ZA8TO36.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llopigat
  • Niet online
g86 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 00:51:
[...]
Ik heb al een Garmin gpsmap 67i :-)
Oh okee, dat is nog veel beter dan de Inreach mini die ik heb. Voor navigatie gebruik ik meestal OpenStreetMap (OSMAnd+) op de Samsung. Ik vind die kaarten erg goed. Ik loop ook niet al te ver van de gebaande paden maar soms wel zonder netwerk en ik ben erg onhandig dus ik heb graag een noodvoorziening bij me.

Ik gebruikte altijd Xcovers hiervoor maar een S serie in een Spigen Tough Armor hoesje is eigenlijk net zo goed. Dus dat doe ik nu. Dat hele Xcover gebeuren betekent eigenlijk weinig en betekent vooral minder specs voor je geld.
g86 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 00:51:
[...]
Maar het zou leuk zijn als ik ook de SOS Satellite van mijn S25U kan gebruiken. De hardware is er al. ...
Ik zie bij Skylo: https://www.skylo.tech/faq (de provider die Samsung gebruikt) dat ze technisch gezien wel dekking hebben in Europa. Ik snap ook niet helemaal waarom het er niet is. Ik heb wel begrepen dat LTE satteliet providers een deal moeten maken met lokale aanbieders voor de rechten op het frequentiegebruik. Misschien ligt het daar aan. Het is jammer dat er geen speciale frequentieband voor is gereserveerd zoals voor Iridium enzo.

Maar het is jammer dat we in de Android wereld hier zo lang op moeten wachten terwijl Apple het al jaren heeft idd.

[ Voor 13% gewijzigd door Llopigat op 17-08-2025 02:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Llopigat schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 02:38:
Ik loop ook niet al te ver van de gebaande paden maar soms wel zonder netwerk en ik ben erg onhandig dus ik heb graag een noodvoorziening bij me.
Vroegah heette dat een kaart..... :P

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
AvK schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 10:35:
[...]

Vroegah heette dat een kaart..... :P
Kaart + Kompas 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

Op mijn S25U gebruik ik Locusmap (gold abo van 24 euro per jaar). Perfecte kaarten! Zeker een aanrader.
En nu dit in combinatie met mijn Garmin gpsmap 67i.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Ha ha ha. Ja inderdaad.

De ANWB routekaart om gemakkelijk via de Snel- en Hoofdwegen in de buurt van de bestemming te komen (die was gratis als lid zijnde), een goede kaart van het land / regio om 'de camping' te vinden (koste 8 Gulden ofzo) en bij de lokale VVV een gedetailleerde kaart van de directe omgeving incluis alle bijzondere plekken en must see locaties. Vaak gratis of voor bijna niks te koop.

En ja, diep in de bossen van Frankrijk heb ik mijn kompas wel eens gebruikt om grofweg de richting te kunnen kiezen tijdens zwaar bewolkt weer. Had geen idee waar de zon stond..... :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twowheeler
Ik gebruik voor het wandelen altijd OSMand+. Heb je geen data voor nodig als je ze hebt gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
Ik heb trouwens bij mijn S25U ook een anti glare screen film gekregen. Moet het toestel nog krijgen. Heb ook een tempered glass besteld.

Begrijp ik nu goed dat de coating in het scherm z'n werking verliest met een tempered glass en dat Samsung daarom die film aan biedt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 07:51
twowheeler schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 13:03:
Ik heb trouwens bij mijn S25U ook een anti glare screen film gekregen. Moet het toestel nog krijgen. Heb ook een tempered glass besteld.

Begrijp ik nu goed dat de coating in het scherm z'n werking verliest met een tempered glass en dat Samsung daarom die film aan biedt?
Je zou zou eens een kijkje kunnen nemen in het accessoires topic voor de s25 serie https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2284708

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

twowheeler schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 13:03:

De S25 Ultra heeft van zich zelf al een prima anti reflectie laag. Daar heb je geen opplak plaatje voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 16:38
Ben van plan om de overstap te maken van de samsung s22 naar de s25. Iemand enig idee op welke vlakken ik er op voorruit ga. Of iemand die een goede website kent waar ik dat kan vergelijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LogiZ5500
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 18:32
Nietdatikweet schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 21:14:
Ben van plan om de overstap te maken van de samsung s22 naar de s25. Iemand enig idee op welke vlakken ik er op voorruit ga. Of iemand die een goede website kent waar ik dat kan vergelijken?
Ik heb dezelfde overstap gemaakt! Op Kimovil kun je beide phones toevoegen en wel prettig vergelijken. Persoonlijk vind ik de snelheid, betere accu en vlottere software updates erg welkom!
Veel zaken zijn ook wel erg hetzelfde!

[ Voor 3% gewijzigd door LogiZ5500 op 22-08-2025 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
LogiZ5500 schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 21:28:
[...]

Ik heb dezelfde overstap gemaakt! Op Kimovil kun je beide phones toevoegen en wel prettig vergelijken. Persoonlijk vind ik de snelheid, betere accu en vlottere software updates erg welkom!
Veel zaken zijn ook wel erg hetzelfde!
Thx zal even gaan kijken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AreVeeDee
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 16:52
Vorige maand deze overstap gemaakt. Grootste verschil is de batterijduur. Die is notoir slecht bij de S22, maar uitstekend bij de S25. Op de S25 gaat alles nog net iets soepeler, maar vond de S22 ook al snel zat. Vond de S22 altijd al een mooi toestel, maar de S25 is lichter, dunner en heeft hele kleine bezels. Dat geeft het een premium gevoel.

NSO: SW-7515-1623-5706

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morwen
  • Registratie: November 2021
  • Nu online
Ik heb de S25 nu een paar daagjes en ik kan ook bevestigen, premium feel en die accu zijn wel de grootste veranderingen. Vooral de accu! Verder vond ik de S22 niet traag maarde S25 is toch echt sneller. Scherm is ook wat mooier. Enige nadeel is dat ik geen LED cover hoesje heb. Ik vond de S22 helemaal prima maar heb die naar familie doorgeschoven. Het voelde een beetje als een moetje, dus ik was niet zo overtuigd van de S25. Nu blij dat ik geswitcht ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
En hoe zit het met de camera jongens? Merken jullie daarin ook grote verschillen? Een van de punten waarom ik wil overstappen is de opslag. Ga de overstap maken naar 256 gb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AreVeeDee
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 16:52
Nietdatikweet schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 13:28:
En hoe zit het met de camera jongens? Merken jullie daarin ook grote verschillen? Een van de punten waarom ik wil overstappen is de opslag. Ga de overstap maken naar 256 gb.
Ben geen expert op het gebied van de camera's, maar het is allemaal weer net iets beter. Maar op dat gebied geen schokkende verschillen.

NSO: SW-7515-1623-5706

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Llopigat
  • Niet online
Nietdatikweet schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 13:28:
Een puntje over de camera: Die is alleen substantieel veranderd met de S25 Ultra. De andere modellen hebben al vele jaren (vrijwel) exact dezelfde camera's.

De S25 heeft nu de 200Mpx main sensor, die is wel nieuw (nouja geintroduceerd met de S24 Ultra).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjanssen
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Zijn er hier meer mensen waarbij de veilige map niet meer werkt? Ik kan mijn pincode invoeren, maar er gebeurt vervolgens niets als ik op de "check" button druk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
tjanssen schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 15:30:
Zijn er hier meer mensen waarbij de veilige map niet meer werkt? Ik kan mijn pincode invoeren, maar er gebeurt vervolgens niets als ik op de "check" button druk...
Ja, na het legen van de cache was het bij mij opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjanssen
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Geraedus schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 22:00:
[...]

Ja, na het legen van de cache was het bij mij opgelost.
Dit had ik ook al geprobeerd, maar bij mij werkt het niet helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
  • Laatst online: 13:45
Ik gebruik nu enkele maanden de S25, zeer tevreden. Maar ik zit nog een beetje in de knoei met de foto apps. Ik vind de Samsung Galerij eigenlijk het meest overzichtelijk, maar nu kwam ik er achter dat wanneer ik hier foto's of filmpjes opruim, deze niet verdwijnen in de Google Foto's app. Gezien deze laatste de back-up maakt, moet ik dus 2 keer opruimwerk doen om ruimte vrij te maken.

Dan ben ik om dit te vermijden de Google Foto's app gaan gebruiken, maar ik vind het erg storend dat er bovenaan in de app telkens suggesties worden gegeven voor collages en nieuwe animaties en dergelijke. Ik heb alle instellingen op vlak van suggesties en herinneringen uitgeschakeld, maar toch blijven deze bovenaan staan. Ik zou graag enkel mijn foto's zien in het overzicht, is dit niet mogelijk?

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:04
Darks schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 11:27:
Ik gebruik nu enkele maanden de S25, zeer tevreden. Maar ik zit nog een beetje in de knoei met de foto apps. Ik vind de Samsung Galerij eigenlijk het meest overzichtelijk, maar nu kwam ik er achter dat wanneer ik hier foto's of filmpjes opruim, deze niet verdwijnen in de Google Foto's app. Gezien deze laatste de back-up maakt, moet ik dus 2 keer opruimwerk doen om ruimte vrij te maken.

Dan ben ik om dit te vermijden de Google Foto's app gaan gebruiken, maar ik vind het erg storend dat er bovenaan in de app telkens suggesties worden gegeven voor collages en nieuwe animaties en dergelijke. Ik heb alle instellingen op vlak van suggesties en herinneringen uitgeschakeld, maar toch blijven deze bovenaan staan. Ik zou graag enkel mijn foto's zien in het overzicht, is dit niet mogelijk?
Als je de Samsung Galerij fijn vindt, waarom niet de Google Photo app gewoon verwijderen?

En hoewel de Samsung Galerij niet kan syncen met Google Drive, Samsung File Manager kan dat wel, dus je zou eventueel de DCIM folder daarin kunnen laten back-uppen (kennis van mij doet dat zo omdat die de Google app alles behalve fijn vindt)

Wat de instelling in de Photos app betreft, geen idee hoe dat uit moet, ik vond de app vrij snel irritant en had deze verwijderd (op elke merk Android toestellen die ik de afgelopen jaren had gebruikt)

[ Voor 7% gewijzigd door Mizgala28 op 25-08-2025 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Eigenlijk is er maar 1 ding wat me een beetje stoort bij de S25 Ultra. En dat zijn de piepkleine notificatie icoontjes links boven. Nauwelijks herkenbaar. Zeker als er een stuk of 4 naast elkaar staan.
Heeft iemand daar een oplossing voor?
NB: Op YouTube staat een how too maar die werkt niet op een S25.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:46
Diezelfde klacht heb ik eigenlijk ook, vooral op het "always on display" (wat bij mij alleen kort on is na 1x erop te tikken, maar soit). Nokia, die die feature ooit letterlijk groot heeft gemaakt (onder de toepasselijke naam Glance), deed het zo:
Afbeeldingslocatie: http://mynokiablog.com/wp-content/uploads/2013/06/Screen-Shot-2013-06-10-at-10.32.07.jpg

En het aantal appjes/mailtjes/belletjes dat je had gemist stond er dan naast met cijfers die net zo groot waren als de icoontjes. Dat kon ik zelfs zonder bril op nog lezen :9 Bij Samsung is het niet alleen priegelig klein, ze presteren het ook nog eens om op de S25 het batterijpercentage zwart-op-grijs te zetten zodat het helemaal niet meer te lezen is, zelfs met bril op :p

En nu ik toch aan het klagen ben: ik mis de headphone jack echt :'( Dat is misschien in de praktijk nog wel het grootste verschil tussen de S25 en de S10e. Ik vind bluetooth oortjes niet handig en ben bang mijn USB-poort te slopen met de telefoon in mijn zak. Onnodige omissie wat mij betreft -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darks
@Mizgala28 Thx, ik ga de Samsung app blijven gebruiken. Na wat opzoekwerk deze gekoppeld aan de cloud (OneDrive) en dat lijkt allemaal prima te werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Llopigat
  • Niet online
Jerrythafast schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 19:31:
En het aantal appjes/mailtjes/belletjes dat je had gemist stond er dan naast met cijfers die net zo groot waren als de icoontjes. Dat kon ik zelfs zonder bril op nog lezen :9 Bij Samsung is het niet alleen priegelig klein, ze presteren het ook nog eens om op de S25 het batterijpercentage zwart-op-grijs te zetten zodat het helemaal niet meer te lezen is, zelfs met bril op :p
Daarom mis ik de notificatie LED ook zo. Een AOD is altijd grijzig vanwege de kans op inbranden. Een Notificatie LED heeft dat probleem niet en die zie je daardoor duidelijk vanaf de andere kant van de kamer. En met de kleurtjes kon je ook prima zien wat er aan de gang is.
Jerrythafast schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 19:31:
En nu ik toch aan het klagen ben: ik mis de headphone jack echt :'( Dat is misschien in de praktijk nog wel het grootste verschil tussen de S25 en de S10e. Ik vind bluetooth oortjes niet handig en ben bang mijn USB-poort te slopen met de telefoon in mijn zak. Onnodige omissie wat mij betreft -O-
Ik ook ja :'( Ik gebruik wel vaak bluetooth oortjes maar die keren dat ik ze niet bij me heb is het super om ff een bekabelde te kopen van 2 euro uit een automaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Llopigat schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 21:08:
[...]

Daarom mis ik de notificatie LED ook zo. Een AOD is altijd grijzig vanwege de kans op inbranden. Een Notificatie LED heeft dat probleem niet en die zie je daardoor duidelijk vanaf de andere kant van de kamer. En met de kleurtjes kon je ook prima zien wat er aan de gang is.
Ik heb good lock daar weleens voor gebruikt, de edge lighting add-on die ook letterlijk edge lighting had, in allerlei kleurtjes afhankelijk van de notificatie.

Het bestaat nog wel zie ik alleen krijg je dan grote icoontjes even snel gekeken:

good lock edge lighting
https://share.google/0B1eFwEcS9hBMkGML

[ Voor 17% gewijzigd door dragon2 op 25-08-2025 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llopigat
  • Niet online
dragon2 schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 21:45:
[...]
Ik heb good lock daar weleens voor gebruikt, de edge lighting add-on die ook letterlijk edge lighting had, in allerlei kleurtjes afhankelijk van de notificatie.
Dat kan ja, maar als je het zo vaak gebruikt als je een notificatie LED gaat gebruiken en met een vergelijkbare helderheid, kan je wachten tot het gaat inbranden.

Je hebt ook een app die een felle ring om de camera cutout laat zien. Dat zou ik dan nog liever doen denk ik omdat een ingebrande ring minder opvalt omdat de ruimte daarbinnen toch al donker is door de camera.

[ Voor 19% gewijzigd door Llopigat op 25-08-2025 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Llopigat schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 21:53:
[...]

Dat kan ja, maar als je het zo vaak gebruikt als je een notificatie LED gaat gebruiken en met een vergelijkbare helderheid, kan je wachten tot het gaat inbranden.

Je hebt ook een app die een felle ring om de camera cutout laat zien. Dat zou ik dan nog liever doen denk ik omdat een ingebrande ring minder opvalt omdat de ruimte daarbinnen toch al donker is door de camera.
AodNotify bedoel je?
Edit: voor s25 serie is er blijkbaar een speciale versie: https://play.google.com/s....jamworks.alwaysondisplay

[ Voor 11% gewijzigd door dragon2 op 25-08-2025 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peer_76
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 13:19
Llopigat schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 21:08:
Daarom mis ik de notificatie LED ook zo.
Dat zal met de huidige screen to body ratio niet haalbaar meer zijn. Zo'n led vraagt om een grotere bezel. Dus of het toestel iets groter of het scherm iets kleiner. Nu moet ik zeggen dat ik zo'n led dankzij mijn smartwatch totaal niet mis, maar dat zal ook persoonlijk zijn.

Zoekerman, zoek op meerdere zoekmachines tegelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Llopigat
  • Niet online
Peer_76 schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 22:55:
[...]

Dat zal met de huidige screen to body ratio niet haalbaar meer zijn. Zo'n led vraagt om een grotere bezel. Dus of het toestel iets groter of het scherm iets kleiner. Nu moet ik zeggen dat ik zo'n led dankzij mijn smartwatch totaal niet mis, maar dat zal ook persoonlijk zijn.
Hoeft niet perse. Je kan de LED zijwaarts monteren en een deel van de kleine bezel oplichten via een lightguide. Of, de LED aan de zijkant monteren zoals sommige telefoons (Samsung Xcover) bijvoorbeeld nog een tijd hebben gedaan. Liefst aan elke kant eentje. Dit lijkt me zelfs nog nuttiger dan aan de voorkant.

Ik denk dat hij eerder verdwenen is doordat men er gewoon geen zin meer in had en het geen spectaculaire functie was waar ze mee konden adverteren. Bijvoorbeeld Sony heeft hem nog een tijd gehad maar is er ook mee gestopt hoewel die nog steeds enorme bezels hebben.

[ Voor 17% gewijzigd door Llopigat op 25-08-2025 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
Heb het gisteren besteld. Komt vandaag binnen. Aan een ding heb ik niet gedacht heb de e sim versie besteld..kan ik nog steeds 2 nummers hebben als ik dat zou willen en hoe gaat dat in zijn werking als ik naar het buitendland ga die alleen fysieke simkaarten aanbieden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mizgala28
Nietdatikweet schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 16:14:
Heb het gisteren besteld. Komt vandaag binnen. Aan een ding heb ik niet gedacht heb de e sim versie besteld..kan ik nog steeds 2 nummers hebben als ik dat zou willen en hoe gaat dat in zijn werking als ik naar het buitendland ga die alleen fysieke simkaarten aanbieden?
Er zit gewoon een sim tray voor 1 of 2 fysieke sim kaarten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nietdatikweet
Mizgala28 schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 16:44:
[...]

Er zit gewoon een sim tray voor 1 of 2 fysieke sim kaarten.
Oke thx goed om te weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
Hoesje met magsafe heb ik ook besteld. Is een camera lens protector ook een must tegenwoordig? Twijfel om er een aan te schaffen. Had die van panzer op het oog. En heb begrepen dat een screen protector niet nodig is vanwege de gorilla glas die erop zit klopt dat?

Edit hoe zit het met gegevensoverdracht van oude naar nieuwe telefoon welke manier of app kan ik daarvoor het beste gebruiken voor een complete overdracht? En aangezien ik nu nog een fysieke simkaart heb en de s25 een e-sim met nummerbehoud. Betekend dat dat de gegevens die eropstaan automatisch meegaan naar de e-sim?

[ Voor 38% gewijzigd door Nietdatikweet op 27-08-2025 07:00 ]

• Nietdatikweet
Iemand die mij hierin nog kan adviseren en helpen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Llopigat
  • Niet online
Ja en zelfs met e-sims kan je er twee actief hebben.

Er is trouwens geen "e-sim versie". Niet in Europa in elk geval. Elke S25 heeft 2 fysiek + een heleboel esim slots (maar in totaal maar 2 actief natuurlijk)..

Voor camera glas: Ik gebruik gewoon een redelijk dik hoesje zodat de camera's nergens tegenaan komen. Met protectors erop mis je meestal de oleofobische coating waardoor je vaker viezige camera's hebt. Gewoon niet al te lomp mee doen maargoed dat is mijn persoonlijke advies. Maar een screenprotector voor het scherm heb ik wel. Dat kan wel degelijk krassen ondanks het gorilla victus 2. En omdat het zo'n grote lap is, is het veel makkelijker om het per ongeluk te bekrassen dan zo'n klein camera gaatje.

Ik gebruik het Spigen Hybrid crystal hoesje voor dagelijks gebruik (doorzichtig, zachte zijkanten, hard plastic achterkant), en een Spigen Tough Armor als ik wat wilders doe zoals hiken in de bergen. Maar die is wat lomp voor dagelijks gebruik en bovendien kan je daar de achterkant niet mee bewonderen.

Je nummers gaan niet automatisch over van je fysieke naar je esim. Je moet ze ergens in de cloud zetten (gewoon in de contacts app naar je samsung account kopieren bijvoorbeeld) en dan terug syncen op de nieuwe telefoon. Voor je app data heeft Samsung een eigen app (Samsung Smart Switch), en google heeft er ook een, maar ik zou die van Samsung pakken.

[ Voor 69% gewijzigd door Llopigat op 28-08-2025 08:20 ]

• Nietdatikweet
Oke duidelijk dankjewel!

• satshow
Misschien een beetje off topic, geen idee.
Ik ben een beetje uit gekeken op Spotify. Nu wil ik Apple music eens gaan proberen.

Werkt dat een beetje via de Samsung galaxy S25 serie? Iemand een ervaring hiermee ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
satshow schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 21:08:
Misschien een beetje off topic, geen idee.
Ik ben een beetje uit gekeken op Spotify. Nu wil ik Apple music eens gaan proberen.

Werkt dat een beetje via de Samsung galaxy S25 serie? Iemand een ervaring hiermee ?
Er is een prima werkende android app daarvoor in ieder geval (volgens mjj zelfs met chromecast support).

Verder weinig verschil, Apple Music heeft wel (voor mij) meer keuze dan Spotify.

uiteindelijk terug naar Spotify vanwege mijn partner die deze liever gebruikt, en ik wil niet voor 2 aparte abonnementen betalen, want 80% van de tijd luister ik naar mijn lokale muziek collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huizinity
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08:53
Mizgala28 schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 11:35:
[...]

Als je de Samsung Galerij fijn vindt, waarom niet de Google Photo app gewoon verwijderen?

En hoewel de Samsung Galerij niet kan syncen met Google Drive, Samsung File Manager kan dat wel, dus je zou eventueel de DCIM folder daarin kunnen laten back-uppen (kennis van mij doet dat zo omdat die de Google app alles behalve fijn vindt)

Wat de instelling in de Photos app betreft, geen idee hoe dat uit moet, ik vond de app vrij snel irritant en had deze verwijderd (op elke merk Android toestellen die ik de afgelopen jaren had gebruikt)
Dit is voor mij echt een gouden tip! Thx 😊

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LogiZ5500
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 18:32
Huizinity schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 07:02:
[...]

Dit is voor mij echt een gouden tip! Thx 😊
Wist niet dat de Samsung Mijn Bestanden app deze functie had. Wat ik graag zou willen is synchroniseren met mijn (Samba) backup netwerkschijf. Ik zie alleen niet hoe je daar naartoe kan synchroniseren met deze app..

Iemand een idee? Of alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
Mizgala28 schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 21:44:
[...]

Er is een prima werkende android app daarvoor in ieder geval (volgens mjj zelfs met chromecast support).

Verder weinig verschil, Apple Music heeft wel (voor mij) meer keuze dan Spotify.

uiteindelijk terug naar Spotify vanwege mijn partner die deze liever gebruikt, en ik wil niet voor 2 aparte abonnementen betalen, want 80% van de tijd luister ik naar mijn lokale muziek collectie
Denk dat ik binnenkort een abonnement afsluit, is volgens mij de eerste maand gratis.
Dan kan ik bekijken of het me bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14:41
Nog iemand die na het vervallen van de 6 maanden Gemini Pro hetzelfde opnieuw aangeboden krijgt? Je hoort me niet klagen 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
Hakki schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 20:18:
Nog iemand die na het vervallen van de 6 maanden Gemini Pro hetzelfde opnieuw aangeboden krijgt? Je hoort me niet klagen 😉
Nee, heb heb wel afgezegd. Heb het ook niet echt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
Iemand nou enig idee hoe je het beste je levsensduur van je accu kan behouden. Lees vaker dat je moet opladen tussen de 20 en 80 procent. Klopt dit? En hebben jullie nog enige tips?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 01:12
Nietdatikweet schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 22:00:
Iemand nou enig idee hoe je het beste je levsensduur van je accu kan behouden. Lees vaker dat je moet opladen tussen de 20 en 80 procent. Klopt dit? En hebben jullie nog enige tips?
Je telefoon is om te gebruiken, dus gewoon doen wat voor jou werkt. Als over meerdere jaren je batterij echt heel slecht wordt, dan heb je bij Samsung een nieuwe voor €69 (of elders mogelijk nog wat goedkoper).

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:33
Hakki schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 20:18:
Yep, hier ook.

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
Hahn schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 22:02:
[...]

Je telefoon is om te gebruiken, dus gewoon doen wat voor jou werkt. Als over meerdere jaren je batterij echt heel slecht wordt, dan heb je bij Samsung een nieuwe voor €69 (of elders mogelijk nog wat goedkoper).
dit dus. al die stress om die accu. ik heb het werkelijk nog nooit gedaan, met geen enkele telefoon.
savonds aan de lader hoe vol of leeg die ook is. smorgens ervan af. Telefoos gaan hier met gemak 3-4 jaar mee om vervolgens afgegeven te worden of in een la te verdwijnen.
Prima voor diegene die het doen, maar ik begin er niet aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:54

DON PAPA

Tweaker-fan

Ik laad de accu altijd vol tot 90% met dit als resultaat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-_zoOC7OnJbJkia-9KTsnLQ0jFg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DsEcpaHgkkhLsV7M2Ryhf50a.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
Sinds vandaag lijkt mijn google news ingezoomd op 200 of zo. Meerdere mensen dit?
Ik bedoel die feed als je naar rechts swiped

Edit. Een keer gedwongen stoppen heeft het opgelost.

[ Voor 18% gewijzigd door lifeguard op 30-08-2025 09:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:03
Ik ben bezig in de standen en routines maar ik krijg niet hetzelfde voor elkaar wat ik had op de Google Pixel.
Onderstaande wil ik voor elkaar krijgen:

Bij opladen en tussen 00:00 - 07:00 de slaapstand inschakelen maar deze moet niet uit na 7:00 als de oplader er nog in zit. Wel als bijvoorbeeld de wekker is afgegaan.

Ik heb het nu voor elkaar dat bij oplaadstatus en tijdsperiode 00:00 - 07:00 deze stand wordt ingeschakeld maar dan gaat deze dus automatisch uit om 7:00. Als ik dus een verlofdag heb wil ik dus dat de slaapstand verlengd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
qwasd schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 21:21:
Ik ben bezig in de standen en routines maar ik krijg niet hetzelfde voor elkaar wat ik had op de Google Pixel.
Onderstaande wil ik voor elkaar krijgen:

Bij opladen en tussen 00:00 - 07:00 de slaapstand inschakelen maar deze moet niet uit na 7:00 als de oplader er nog in zit. Wel als bijvoorbeeld de wekker is afgegaan.

Ik heb het nu voor elkaar dat bij oplaadstatus en tijdsperiode 00:00 - 07:00 deze stand wordt ingeschakeld maar dan gaat deze dus automatisch uit om 7:00. Als ik dus een verlofdag heb wil ik dus dat de slaapstand verlengd wordt.
Kun je dit niet doen door die periode van 00:00-07:00 te verlengen tot wanneer je normaal uit slaapt, en dan een aparte routine maken die een "Normale" mode aan zet als een geselecteerd alarm af gaat? Nadeel is dan dat je dus wel een aparte mode naast slaap mode moet aanmaken, ik zag zo snel geen manier om een mode uit te zetten met een alarm, wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
Ik gebruik al even een s25 met veel plezier. Hoewel de kleine vorm zijn voordelen heeft doe ik intussen zoveel met deze telefoon dat ik af en toe wel de handigheid van een groter scherm mis.

Er is een optie dat mijn vrouw de s25 wil gebruiken en dat ik overstap naar een s25+. Momenteel de laagste prijs 830 EUR. Maar ik zie ook dat de ultra onder de 1.000 EUR daalt en op enkele plekken kan ik deze met korting kopen waardoor het verschil 100 EUR bedraagt. Nu twijfel ik of ik dan niet de volledige sprong moet nemen voor de extra features. Anderzijds lees ik toch ook soms dat veel mensen de ultra te onhandig vinden van vorm. Zijn er hier nog die beide toestellen fysiek vergeleken hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:13
Darks schreef op maandag 1 september 2025 @ 09:56:
Ik gebruik al even een s25 met veel plezier. Hoewel de kleine vorm zijn voordelen heeft doe ik intussen zoveel met deze telefoon dat ik af en toe wel de handigheid van een groter scherm mis.

Er is een optie dat mijn vrouw de s25 wil gebruiken en dat ik overstap naar een s25+. Momenteel de laagste prijs 830 EUR. Maar ik zie ook dat de ultra onder de 1.000 EUR daalt en op enkele plekken kan ik deze met korting kopen waardoor het verschil 100 EUR bedraagt. Nu twijfel ik of ik dan niet de volledige sprong moet nemen voor de extra features. Anderzijds lees ik toch ook soms dat veel mensen de ultra te onhandig vinden van vorm. Zijn er hier nog die beide toestellen fysiek vergeleken hebben?
Ik heb de S23U, S24 en S24U gehad. Momenteel gebruik ik de S25.
Toevallig zaterdag via Marktplaats een Tab S10+ overgenomen. De verkoper had ook een S25U geseald liggen. Ik kon zijn eigen S25U even vasthouden om te beoordelen of ik het formaat/het gewicht fijn vond, omdat ik de S24U te zwaar/groot vond om langere tijd te bedienen. Uiteraard is dit persoonlijk.

Ja de Ultra vind ik fantastisch! Camera is beter, pen is af en toe handig, sneller laden en grotere accu. Daarnaast het prachtige (anti reflecterende) scherm. Echter heb ik besloten om de S25U niet te kopen van de verkoper en ben nog steeds blij met die keuze. Het gewicht en het handzame van de S25 weegt zwaarder dan de voordelen van de S25U. Ook dit is uiteraard persoonlijk en zal zeker afhankelijk zijn van het formaat van je handen.

Succes met het maken van de keuze.

[ Voor 3% gewijzigd door Roodey op 01-09-2025 11:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lifeguard
Darks schreef op maandag 1 september 2025 @ 09:56:

Hier een s25U.
Heb van te voren de s25 de s25+ de edge en de ultra uitvoerig kunnen vasthouden bij de mediamarkt.

onhandig is een ruim begrip natuurlijk. zelf heb ik best grote handen, maar kan hem niet altijd met 1 hand gebruiken, ook al zijn er wel opties voor. het feit dat deze telefoon zoveel goede dingen heeft, heb ik het onhandige maar genomen voor wat het is.
ik vind het een heerlijke telefoon, en hoop hier jaren plezier van te hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Llopigat
  • Niet online
lifeguard schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 08:46:
[...]

dit dus. al die stress om die accu. ik heb het werkelijk nog nooit gedaan, met geen enkele telefoon.
savonds aan de lader hoe vol of leeg die ook is. smorgens ervan af. Telefoos gaan hier met gemak 3-4 jaar mee om vervolgens afgegeven te worden of in een la te verdwijnen.
Prima voor diegene die het doen, maar ik begin er niet aan.
Het gebeurt kennelijk wel hoor, zie hier iemand met een S23 ultra waar de batterij achteruit gaat.

Ik doe het daarom wel voorzichtig. 80% limitering aan, tenzij ik weet dat ik een hele dag weg ben. Zo gaat het ook prima, want meestal heb ik die 100% helemaal niet nodig. Snelladen hoeft ook meestal niet, maar die staat meestal wel aan want Samsung maakt het erg onhandig dat aan/uit te schakelen (geen snelkeuze optie in het menu bovenin, je moet echt helemaal naar Settings -> Battery enz)

Ik vind voor mij de Ultra trouwens veel en veel te groot. Zelfs de plus. Voor mij alleen het basismodel. Het gaat me trouwens niet om de lengte maar om de breedte. Ik vind die brede telefoons niet fijn in de hand liggen, dat voelt zo verkrampt.

[ Voor 9% gewijzigd door Llopigat op 01-09-2025 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
Llopigat schreef op maandag 1 september 2025 @ 20:13:
[...]

Het gebeurt kennelijk wel hoor, zie hier iemand met een S23 ultra waar de batterij achteruit gaat.

Ik doe het daarom wel voorzichtig. 80% limitering aan, tenzij ik weet dat ik een hele dag weg ben. Zo gaat het ook prima, want meestal heb ik die 100% helemaal niet nodig. Snelladen hoeft ook meestal niet, maar die staat meestal wel aan want Samsung maakt het erg onhandig dat aan/uit te schakelen (geen snelkeuze optie in het menu bovenin, je moet echt helemaal naar Settings -> Battery enz)

Ik vind voor mij de Ultra trouwens veel en veel te groot. Zelfs de plus. Voor mij alleen het basismodel. Het gaat me trouwens niet om de lengte maar om de breedte. Ik vind die brede telefoons niet fijn in de hand liggen, dat voelt zo verkrampt.
:) ik ontken ook nergens dat het onzin is, of dat het niet zou werken, integendeel.
Ik geef er zelf weinig om aangezien het op mijn eigen manier prima werkt.

die 20% accu, die wil ik gewoon gebruiken, en mocht het beter zijn voor een doorverkoop, dat doe ik niet, 9 en half van de 10 keer gaan ze na een familielid die er weinig om geven.

Coclusie, het zal zeker wel zijn voordelen hebben, ongetwijfeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:56

Oxigeon

En zo is dat!

Ik zit hier met een klein dilemma. Heb sinds launch een S23. Nu zie ik dat de S25 te krijgen is voor 640€. Dit is dan de 256GB versie. Ook krijg je hier nog een Samsung Watch 7 gratis bij.

Eigenlijk is mijn S23 nog redelijk goed. Al merk ik wel dat deze langzamer wordt en de batterij het geen hele dag meer vol houd. Als ik mijn s23 erbij inlever kan ik zelfs nog een korting krijgen op dat bedrag van 640euro waardoor het zou uitkomen rond de 400euro.

Ik vind dit toch wel enigsinds een lastige keuze.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 17:45

E-B

Misschien een onnozele vraag maar wat vind je precies lastig aan de keuze? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EEE-lover
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:53
Oxigeon schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 12:50:
Ik zit hier met een klein dilemma. Heb sinds launch een S23. Nu zie ik dat de S25 te krijgen is voor 640€. Dit is dan de 256GB versie. Ook krijg je hier nog een Samsung Watch 7 gratis bij.

Eigenlijk is mijn S23 nog redelijk goed. Al merk ik wel dat deze langzamer wordt en de batterij het geen hele dag meer vol houd. Als ik mijn s23 erbij inlever kan ik zelfs nog een korting krijgen op dat bedrag van 640euro waardoor het zou uitkomen rond de 400euro.

Ik heb mijn S23+ vorige week volledig gereset en de apps die ik gebruik opnieuw geïnstalleerd (alles handmatig). Kost wat tijd, maar de mijne is nu echt weer een stuk sneller, al zal het relatief weinig invloed hebben op de batterij verwacht ik. Persoonlijk zou ik wachten op de release van de S26, vaak is er dan ook een hele goede release actie (met extra inruil voor je toestel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

E-B schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 12:52:
Misschien een onnozele vraag maar wat vind je precies lastig aan de keuze? :)
Evengoed weer 475 piek wat je uitgeeft. Maar heb nog een ouderwetse Galaxy Watch (1e model) die wel bijna aan vervanging toe is). Die S23 heeft me destijds 675 gekost. Dus gok dat elk nieuw model ook wel weer voor die prijzen gaat. Gok dat de gimmicks qua S23/S25 hetzelfde zijn gebleven. Veel nieuwigheden tov de 23 zal hij niet hebben gok ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

EEE-lover schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 12:56:
[...]

Ik heb mijn S23+ vorige week volledig gereset en de apps die ik gebruik opnieuw geïnstalleerd (alles handmatig). Kost wat tijd, maar de mijne is nu echt weer een stuk sneller, al zal het relatief weinig invloed hebben op de batterij verwacht ik. Persoonlijk zou ik wachten op de release van de S26, vaak is er dan ook een hele goede release actie (met extra inruil voor je toestel).
Mja, de batterij is toch we het grootste minpunt voor mij. om 19.00 savonds moet hij aan de lader. En dan check ik alleen maar in de pauzes van mijn werk de telefoon en eventueel als mijn collega de bus rijdt.(1 uurtje)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
Oxigeon schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 12:50:

Soms helpt een reset.

Maar anders, je ruilt een S23 die dit jaar Android 16 krijgt, en volgend jaar Android 17 als laatste OS update, daarna nog security patches tot januari 2028.

Neem je de S25 heb je een nieuwere toestel met meer RAM, GW7 erbij en 7 jaar (Android 22) aan updates.

Eigenlijk een hele simpele keuze, ik zou beginnen met een reset van de S23 en als dat niet helpt, bedenken of je geld wil uitgeven aan een S25.

Wachten op S26 kan ook als je Exynos niet erg vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B

E-B

Oxigeon schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 14:48:
[...]Evengoed weer 475 piek wat je uitgeeft. Maar heb nog een ouderwetse Galaxy Watch (1e model) die wel bijna aan vervanging toe is). Die S23 heeft me destijds 675 gekost. Dus gok dat elk nieuw model ook wel weer voor die prijzen gaat. Gok dat de gimmicks qua S23/S25 hetzelfde zijn gebleven. Veel nieuwigheden tov de 23 zal hij niet hebben gok ik zo.
Tja, ik zou gewoon eens een lijstje met voor- en nadelen maken. :) Naar mijn mening zijn er genoeg redenen om het (nu) niet te doen.
  • De Galaxy Watch is niet van de huidige generatie. Je gaat er wel op vooruit, maar de adviesprijs die ze noemen bij de de aanbieding is vaak niet de prijs waarvoor je hem kunt kopen. Zo adverteert mobiel.nl dat dat ding 319 euro waard is. Bij Belsimpel koop je hem los voor 160-180 euro, volgens mij.
  • De S25 is bloedsnel (heb hem zelf) maar de S23 (heeft de vrouw) is zeker niet langzaam. Overige specs komen aardig overeen. Sowieso de cameraopstelling (enkel nabewerking is wat anders). Dus tenzij je een zware gamer bent of van plan bent veel op AI te leunen, ga je er niet zo veel van merken.
  • Is al genoemd maar met een maandje of 4 tot 6 ligt de S26 waarschijnlijk ook in de winkels. Geloof dat hoofdlijn S-serie vaak in januari/februari in de winkels ligt. Meestal strooien ze dan met aanbiedingen en inruildeals en/of extra's. Het verschil met de S23 zal meer merkbaar zijn.
  • Geen garantie, maar toestel zou nog goedkoper kunnen worden wanneer de S26 nadert. Ter illustratie, de S25 256Gb kost nu € 669,00 bij Belsimpel (los) en de S24 256GB is daar € 549,00 op dit moment. Een behoorlijk gat, als je het mij vraagt.
  • Het is waarschijnlijk iets duurzamer om te wachten omdat je je huidige toestel dan langer gebruikt. En als het niet nodig is, is het makkelijk geld besparen. Samsung en telecomwinkels hebben met grote regelmaat soortgelijke aanbiedingen.
Aan de andere kant, € 475 voor een nieuwe S25 256GB met Galaxy Watch 7 lijkt mij geen slechte deal. Kun je net als mij slecht wachten? Dan zou ik het gewoon doen. De S25 is niet wereldschokkend veel beter dan de S23 maar wel gewoon een heel fijn (en had ik al bloedsnel gezegd?) toestel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

E-B schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 16:32:
[...]

Tja, ik zou gewoon eens een lijstje met voor- en nadelen maken. :) Naar mijn mening zijn er genoeg redenen om het (nu) niet te doen.
  • De Galaxy Watch is niet van de huidige generatie. Je gaat er wel op vooruit, maar de adviesprijs die ze noemen bij de de aanbieding is vaak niet de prijs waarvoor je hem kunt kopen. Zo adverteert mobiel.nl dat dat ding 319 euro waard is. Bij Belsimpel koop je hem los voor 160-180 euro, volgens mij.
  • De S25 is bloedsnel (heb hem zelf) maar de S23 (heeft de vrouw) is zeker niet langzaam. Overige specs komen aardig overeen. Sowieso de cameraopstelling (enkel nabewerking is wat anders). Dus tenzij je een zware gamer bent of van plan bent veel op AI te leunen, ga je er niet zo veel van merken.
  • Is al genoemd maar met een maandje of 4 tot 6 ligt de S26 waarschijnlijk ook in de winkels. Geloof dat hoofdlijn S-serie vaak in januari/februari in de winkels ligt. Meestal strooien ze dan met aanbiedingen en inruildeals en/of extra's. Het verschil met de S23 zal meer merkbaar zijn.
  • Geen garantie, maar toestel zou nog goedkoper kunnen worden wanneer de S26 nadert. Ter illustratie, de S25 256Gb kost nu € 669,00 bij Belsimpel (los) en de S24 256GB is daar € 549,00 op dit moment. Een behoorlijk gat, als je het mij vraagt.
  • Het is waarschijnlijk iets duurzamer om te wachten omdat je je huidige toestel dan langer gebruikt. En als het niet nodig is, is het makkelijk geld besparen. Samsung en telecomwinkels hebben met grote regelmaat soortgelijke aanbiedingen.
Aan de andere kant, € 475 voor een nieuwe S25 256GB met Galaxy Watch 7 lijkt mij geen slechte deal. Kun je net als mij slecht wachten? Dan zou ik het gewoon doen. De S25 is niet wereldschokkend veel beter dan de S23 maar wel gewoon een heel fijn (en had ik al bloedsnel gezegd?) toestel.
Thanks voor je input. Heb nog eens even gechat met een medewerker van samsung. Deze heeft me nog een kortingscode van 10% overhandigd. Toen kwam het totaal van de s25 en watch 7 uit op een totaalbedrag van €400. Stel dat het horloge te krijgen is voor 100euro Heb ik toch voor 300euro een nieuwe telefoon uit de S serie. Ben toch bijna een idioot om het niet te doen

Heb alles dus besteld. 29 september gaat als alles goed verloopt geleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B

E-B

Oxigeon schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 18:38:
[...]

Thanks voor je input. Heb nog eens even gechat met een medewerker van samsung. Deze heeft me nog een kortingscode van 10% overhandigd. Toen kwam het totaal van de s25 en watch 7 uit op een totaalbedrag van €400. Stel dat het horloge te krijgen is voor 100euro Heb ik toch voor 300euro een nieuwe telefoon uit de S serie. Ben toch bijna een idioot om het niet te doen

Heb alles dus besteld. 29 september gaat als alles goed verloopt geleverd worden.
Heel netjes van Samsung! Dan kan ik alleen nog maar zeggen; welkom bij de club! *O*

Welke kleur heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

E-B schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 18:56:
[...]

Heel netjes van Samsung! Dan kan ik alleen nog maar zeggen; welkom bij de club! *O*

Welke kleur heb je besteld?
Ik ben meestal van het zwart. Is dus blue/black geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morwen
  • Registratie: November 2021
  • Nu online
Ik heb de watch al een paar dagen op marktplaats staan (dichte verpakking) maar nog geen reacties gehad. Er staan er nu zo veel op door die actie. Ik had gerekend met 100 euro doorverkoopwaarde voor de aanschaf van mijn S25 combinatie. Maar dat is misschien iets te veel gevraagd. Maar nog steeds gewoon een goede deal en ik denk dat je 't ook een leuke telefoon gaat vinden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lifeguard
Morwen schreef op woensdag 3 september 2025 @ 18:43:
Ik heb de watch al een paar dagen op marktplaats staan (dichte verpakking) maar nog geen reacties gehad. Er staan er nu zo veel op door die actie. Ik had gerekend met 100 euro doorverkoopwaarde voor de aanschaf van mijn S25 combinatie. Maar dat is misschien iets te veel gevraagd. Maar nog steeds gewoon een goede deal en ik denk dat je 't ook een leuke telefoon gaat vinden!
Op zich een hele nette prijs. Zou gewoon even geduldig afwachten voor je gaat zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Die watch wordt je inderdaad wel kwijt. Dat heeft even tijd nodig. De batterijduur daarin tegen zorgt misschien voor een mindere verkoop.

Verder ben ik op zoek naar een hoesje voor mijn S25. Mijn S23 had ik voorzien van een Spigen Rugged Armor. Nu zie ik dat het die ook geeft voor de S25. Maar die vind ik toch aardig aan de prijs.

Zijn er een beetje alternatieven? Ik werk in de bouw. Scherm is eigenlijk nog nooit gebarsten. Aan klepjes heb ik een hekel haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 07:51
Oxigeon schreef op woensdag 3 september 2025 @ 22:08:
Verder ben ik op zoek naar een hoesje voor mijn S25. Mijn S23 had ik voorzien van een Spigen Rugged Armor. Nu zie ik dat het die ook geeft voor de S25. Maar die vind ik toch aardig aan de prijs.

Zijn er een beetje alternatieven? Ik werk in de bouw. Scherm is eigenlijk nog nooit gebarsten. Aan klepjes heb ik een hekel haha.
Probeer eens het accessoires topic voor s25 serie, is daar speciaal voor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Palthe

DON PAPA schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 08:57:
[...]

Ik laad de accu altijd vol tot 90% met dit als resultaat
[Afbeelding]
Wat bedoel je dan? De 100% conditie? Ik heb ongeveer dezelfde ingebruikname datum, laad op super random tijden en accupercentages op maar altijd tot 100% en heb precies hetzelfde overzicht. Ook mijn S23U na 2 jaar had nog 97% dacht ik.

Hoe ik het zie (ook al eerder vermeld volgens mij): als ik elke dag tot 90% "mag" laden, dan heb ik dus effectief maar 90% van mijn accu tot mijn beschikking. Ik moet heel erg mijn best doen om tot 90% conditie te komen door degradatie (haal ik niet in 3 jaar) dus de betere business case voor mij is gewoon de 100% gebruiken en langzaam laten degraderen. Na 4 jaar tot 100% laden zit ik dan eindelijk op die 90% conditie waar ik anders al 4 jaar mee rond loop aan capaciteit. Met auto's is de business case anders, daar moet ik veel langer mee doen.

[ Voor 30% gewijzigd door Palthe op 04-09-2025 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 23:37
Sinds gisteren de s25u in gebruik genomen (via samsung aangekocht)

Welke webview versie staat er bij jullie in de ontwikkelaars instellingen? Vermoedelijk is deze verouderd geeft grapheneos pdf app aan
Hier is webview versie: 131.0.6778.260
Verder staat in mn s25u:
beveiligingsupdate 01-08
Google play systeem update: 01-07

Bij mn vorige toestel de s24u kon eea niet ge-update worden toentertijd na de aankoop en in gebruik name (nu wederom een issue mbt webview wat toentertijd ook speelde, via Samsung support bleek toen (citeer)
""De ontbrekende inverkoopgegevens zijn handmatig geregistreerd op Grasse Server en het apparaat kan nu worden geactiveerd.
Wanneer het apparaat opnieuw wordt opgestart, kan het worden geactiveerd.

Met vriendelijke groet,
Samsung Electronics Benelux" ..
"
uiteindelijk dus opgelost.

[ Voor 20% gewijzigd door pielle007 op 05-09-2025 07:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
pielle007 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 07:38:
Sinds gisteren de s25u in gebruik genomen (via samsung aangekocht)

Welke webview versie staat er bij jullie in de ontwikkelaars instellingen? Vermoedelijk is deze verouderd geeft grapheneos pdf app aan
Hier is webview versie: 131.0.6778.260
Verder staat in mn s25u:
beveiligingsupdate 01-08
Google play systeem update: 01-07

Bij mn vorige toestel de s24u kon eea niet ge-update worden toentertijd na de aankoop en in gebruik name (nu wederom een issue mbt webview wat toentertijd ook speelde, via Samsung support bleek toen (citeer)
""De ontbrekende inverkoopgegevens zijn handmatig geregistreerd op Grasse Server en het apparaat kan nu worden geactiveerd.
Wanneer het apparaat opnieuw wordt opgestart, kan het worden geactiveerd.

Met vriendelijke groet,
Samsung Electronics Benelux" ..
"
uiteindelijk dus opgelost.
Dat sommige Google apps (webview en Play Services oa) niet updaten in het begin heeft iedereen. Op de gegeven moment krijg je ze wel maar kan paar dagen duren.
Evt kun je Webview met deze link handmatig updaten als het goed is naar v.139
https://play.google.com/s...om.google.android.webview

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pielle007
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 23:37
edgarf28 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 08:24:
[...]

Dat sommige Google apps (webview en Play Services oa) niet updaten in het begin heeft iedereen. Op de gegeven moment krijg je ze wel maar kan paar dagen duren.
Evt kun je Webview met deze link handmatig updaten als het goed is naar v.139
https://play.google.com/s...om.google.android.webview
Ty, Dat was inderdaad de oplossing en niet t zelfde euvel zoals ik in de vorige post omschreef.
mbt de batterijen laden / ontladen @jimh307 heeft daar ooit een mooi werkstuk over gemaakt.

TIP: mocht je ooit besluiten om je toestel in te ruilen of te verkopen, zorg ervoor dat je "oude" data die er ooit heeft opgestaan onherstelbaar wordt gemaakt dmv bv deze tool Extirpater (uitleg in github... ben op moment van schrijven de oude toestellen aan t wissen met deze tool)

[ Voor 31% gewijzigd door pielle007 op 05-09-2025 09:10 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jimh307
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online
pielle007 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 08:35:
[...]

Ty, Dat was inderdaad de oplossing en niet t zelfde euvel zoals ik in de vorige post omschreef.

[...]

mbt de batterijen laden / ontladen @jimh307 heeft daar ooit een mooi werkstuk over gemaakt.
Dank voor het aanhalen van mijn werkstuk :) De accu van een telefoon wordt langzaam ontladen (tijdens gebruik 0,1 a 0,2C) en kunnen deze accu's best oud worden. Wil je het goed doen dan haal ik als voorbeeld mijn telefoon aan:

Samsung Galaxy a40, telefoon is ruim 6 jaar oud en de accu voldoet nog prima. Hoe doe ik dat dan?

Als volgt: ik ga hem opladen als de SoC de 20% bereikt en ik haal hem weer van de lader af als deze rond de 70-90% vol is. Ik laat hem niet helemaal op en daar pluk ik nu de vruchten van. Hij gaat aan de prik bij het avondeten en als ik klaar ben met eten haal ik hem eraf. Ook het oplaadkabeltje doet het prima want af en toe behandel ik hem met contactspray (kontakt-60).

Nu krijgt het toestel geen updates meer en is de telefoon in feite verlopen, maar belangrijke zaken doe ik niet op de telefoon zodat deze louter is voor bellen en soms muziek luisteren. Hij staat wel de hele dag ingeschakeld.

Mijn 2 centjes

Edit: ik kan met deze accu nog uren lang navigeren zonder kabeltjes (handig als ik in een andere auto rij)

[ Voor 3% gewijzigd door jimh307 op 05-09-2025 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
Ook even hier vragen :)

Ok, ik merk nu iets op wat ik voorheen nooit gezien heb. Misschien omdat ik hiervoor een iPhone had.

Probleem: Wanneer iemand hier in huis muziek afspeelt via een bluetooth-speaker (google speakertje), dan zie ik dat op mijn Android telefoon. Ik kan nummers skippen, pauzeren, stoppen en afspelen. meer ook niet.
We zitten beide op het zelfde Wifi netwerk, wellicht daarom.

Ik ben zelf niet verbonden met die speaker, nooit geweest ook en heb ook geen spotify op mijn telefoon.

Hoe kan ik dit uitzetten?
Pagina: 1 ... 25 26 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen, bestellingen en levertijden: [Samsung Galaxy S25-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires: [Samsung Galaxy S25-serie] Accessoires
- Voor het posten van kortingscodes kun je terecht in Meld hier uw kortingscodes/coupons V2