@VidaR-9 Gewoon een stuk rijden doe ik eigenlijk bijna nooit meer. Ik pak de motor eigenlijk vooral als alternatief voor de auto, gewoon als vervoermiddel van A naar B dus. In het begin ook vaak rond rijden met vrienden, maar een enkeling rijdt eigenlijk nooit meer (heeft z'n motor nog wel), anderen zijn vooral circuit gaan rijden waarvan 1 eigenlijk uit het niets laatst belde "Ik ga straks ff de motor ophalen en een stuk rijden, heb jij nog plannen?". Toen hebben we dus wel een stukje rond gereden, dat was wel weer even leuk
En dan heb ik de afgelopen 2 jaar ook veel minder gereden dan me lief is. Vaak als ik ergens naartoe ga moeten er toch spullen mee die ik (soms nét) niet op de motor kan vervoeren, en dan stap ik dus toch weer in de auto. Als het regent, (hard) waait of het is 30 graden dan laat ik de motor ook liever staan.
De motor verkopen daarentegen, dat gaat niet gebeuren. Althans, niet zonder dat er een andere motor voor terug komt. Ik zou nog altijd het liefst dag in dag uit op de motor zitten, als dat kon. Life happens, zal ik maar zeggen
En dan heb ik de afgelopen 2 jaar ook veel minder gereden dan me lief is. Vaak als ik ergens naartoe ga moeten er toch spullen mee die ik (soms nét) niet op de motor kan vervoeren, en dan stap ik dus toch weer in de auto. Als het regent, (hard) waait of het is 30 graden dan laat ik de motor ook liever staan.
De motor verkopen daarentegen, dat gaat niet gebeuren. Althans, niet zonder dat er een andere motor voor terug komt. Ik zou nog altijd het liefst dag in dag uit op de motor zitten, als dat kon. Life happens, zal ik maar zeggen
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.