Ik heb laatst deze gekocht: https://www.dewitschijnde...ping%20-%20All%20Products
2,3kg voor €200 waar ik hem kocht. Die ene kilo (1,35 kg zie ik staan?) is mij geen honderden euro's waard, maar neemt niet weg dat ik jaloers ben. Maar hij zal toch niet echt maar 1,65mtr zijn van binnen? Ik vind 2,20 al krap als ik languit lig, meestal ga ik voor 2,40, want met de schuine wanden ben je altijd al wat kwijt.
Ik bind hem achterop, formaat maakt me niet zoveel uit, heb ruimte zat over. Ik zou best €600 uitgeven, maar een tent gaat meestal maar max 6 maanden mee (dus bijv. 6 vakanties van 1 maand bedoel ik dan), en volgens mij is dat hetzelfde in elke prijscategorie. Of misschien zelfs minder met die ultradunne stofjes. Hoe lang heb jij hem al opgezet gehad?
Zeker in de felle zon slijt zo'n tent best hard...
2,3kg voor €200 waar ik hem kocht. Die ene kilo (1,35 kg zie ik staan?) is mij geen honderden euro's waard, maar neemt niet weg dat ik jaloers ben. Maar hij zal toch niet echt maar 1,65mtr zijn van binnen? Ik vind 2,20 al krap als ik languit lig, meestal ga ik voor 2,40, want met de schuine wanden ben je altijd al wat kwijt.
Ik bind hem achterop, formaat maakt me niet zoveel uit, heb ruimte zat over. Ik zou best €600 uitgeven, maar een tent gaat meestal maar max 6 maanden mee (dus bijv. 6 vakanties van 1 maand bedoel ik dan), en volgens mij is dat hetzelfde in elke prijscategorie. Of misschien zelfs minder met die ultradunne stofjes. Hoe lang heb jij hem al opgezet gehad?
Zeker in de felle zon slijt zo'n tent best hard...
Ik doe m'n best, hier is mijn (vorige) tent goed zichtbaarBommes schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 17:48:
Maar je hebt gelijk, alles telt op, maar zo als jij een ik offroad rijden, met kampeer zooi mee. Dus wat serieuzer dan een standaard zand of grindpad zijn er niet veel (in dit topic).
En gewoon achter de buddyseat, van je motor tijdens een asfalt vakantie trip merk je die 2 of 3 kg verschil echt niet.
:strip_exif()/f/image/7E06xLd02fiUf395GA4UHlIB.jpg?f=fotoalbum_medium)
[ Voor 27% gewijzigd door Aikon op 11-06-2025 17:54 ]