Hahah, zoiets ja. Enige overeenkomst tussen dit en de strom is dat het 2 wielen, een stuur en een ICE heeft...HTT-Thalan schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 14:39:
[...]
Alsof je van een Peugeot 206 naar een Audi S6 ging of niet.
Quickshifter doet het inderdaad zoals verwacht. Wat een geweld zeg, als je flink op het gas zit dan is het redelijk soepel en is het echt een raket. Met minder gas dan klapt ie em best erin, denk niet altijd even gezond voor de bak.. Denk dat het een beetje aanvoelen gaat zijn wanneer ik moet koppelen en wanneer ik op de QS kan vertrouwen. Zwz alleen te gebruiken buiten de bebouwde kom. Je zit zó idioot snel op idiote snelheden met dit ding. Voor het eerst ook ff de 200 aangetikt, dat was een kwestie van een seconde of 6-7 vol gas in de 3-4.... (en toen gauw een nieuwe onderbroek aan gedaan...)
CC een keer of 2, 3x werkend gekregen, heel random. Maar vaker niet dan wel. Nog geen reactie van dealer terug.
Koffers ook geprobeerd, zijn echt des Italiaans lastig open te krijgen. En ik moet maar eens kijken voor tassen voor erin, denk dat het anders best een gedoe is die ruimte goed te benutten. Had al tassen gezien van ducati zelf, volgens mij a 180... lijkt me dat dat goedkoper kan... Als iemand tips heeft houd ik me aanbevolen.