Ik weet niet of ik het altijd goed doe maar voor ons clubje rijders werkt dit!Deathaspire schreef op maandag 5 mei 2025 @ 08:42:
[...]
Afgelopen weekend ben ik met een collega een weekendje gaan rijden in Duitsland/luxemburg.
gebruiken allebij een Zumo XT2.
Route gemaakt via Routeyou, de .GPX voor zumo gedownload en rechtstreeks op de zumo XT2 gezet.
we beginnen aan onze rit, laden allebij de route van de desbetreffende dag, het "voorbeeld" laat de juiste route zien, tot je op "start" drukt, dan herberekend hij de route, en kregen we allebij een andere route..
dus de route rechtstreeks op SD kaartje zetten is ook geen garantie dat het goed gaat.
of wij hebben ergens iets serieus fout gedaan.
ik snap niet dat die niet gewoon de .gpx volgt, en toch percè zijn eigen route wil berekenen..
Wij maken route's in kurvinger als een track. deze track verdleen wij dan over de rijders met een Zumo XT(2). deze komen dan in de folder sporen te staan. Als je op het spoor klikt zie je een overzicht met ik dacht links boven ene hamburger menu. Hier klik je op en daar staat de optie converteer naar route. Als je dit doet met de zeflde kaart versies actief. rijden wij altijd exacte dezelfde route.
Ik denk dat dit is wat je zoekt
Het is even kort uit het hoofd getypte dus het kan een kleinbeetje afwijken maar ik denk dat je er hier zeker mee moet kunnen komen!