Hét grote motortopic - Deel 27 (2025) Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 29 ... 77 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-nan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:11
kneusteun schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 19:48:
[...]

Wat voor helm heb je? Ik druk hem gewoon rijdend eenvoudig in mijn muil. Meeste adv’s hebben wel een vrij fors kin stuk toch?
Klim Krios Pro, je zou zeggen dat er voldoende ruimte moet zijn… wellicht een misvormt hoofd :D

EU DNS: 86.54.11.100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

thijsco19 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 19:56:
Aangezien er hier vast wel een aantal zijn uit omgeving Zoetermeer, den haag etc.

Er is zojuist brand melding gemaakt bij Hans van wijk. Inmiddels ook opgeschaald naar grote brand.
Als ik het zo lees dan ziet 't er niet heel goed uit daar ook.

* Destruction heeft wel eens contact gehad met ze over wat onderdelen. Uiteindelijk niks gekocht, ken die zaak verder ook niet.

[edit]ik las net dat 't pand niet meer te redden is :/

[ Voor 5% gewijzigd door Destruction op 08-04-2025 21:24 ]

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:18

Vrijdag

De Zwarte

Een lekker onthaast/poser/lifestyle/surfer/offroad filmpje. Niks super speciaals, maar wel goed gemonteerd en leuke "storytelling". Gewoon relaxt low-tech met wat vrienden surfen, motorrijden en kamperen. Toffe motoren ook.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:18

Vrijdag

De Zwarte

Nog eentje. Gaaf hoor, die custom scramblers.

[ Voor 11% gewijzigd door Vrijdag op 08-04-2025 21:26 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
Destruction schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 20:55:
[...]

* Destruction heeft wel eens contact gehad met ze over wat onderdelen. Uiteindelijk niks gekocht, ken die zaak verder ook niet.

Dat is niet zo best. Ik kocht er altijd mijn motorkleding. Ik vond het altijd een fijne winkel. Balen zeg…

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Bommes

Capo del formaggio

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k7owesLVDa1z9xZ7ry6HvRbZ2mw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J48luefhqP7DlJ7CSHRXpaV0.jpg?f=fotoalbum_large
Get off the road 2025

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:45
Jeroen O schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 21:54:
[...]

Dat is niet zo best. Ik kocht er altijd mijn motorkleding. Ik vond het altijd een fijne winkel. Balen zeg…
Zelfde, altijd netjes geholpen en prima winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:05

thijsco19

KTM 990 SMT

Destruction schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 20:55:
[...]

We kunnen er, helaas, wel vanuit gaan dat het als verloren beschouwd mag worden.
In dit stadium is een pand niet meer te redden helaas.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
c-nan schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 20:43:
[...]

Klim Krios Pro, je zou zeggen dat er voldoende ruimte moet zijn… wellicht een misvormt hoofd :D
Wel apart. Kan gewoon die nozzle er al niet tussen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 00:11
Lord_T schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 14:19:
Even de check: iemand ervaring met motortrails? Ik overweeg een vakantie via hen te boeken naar Bali / Flores

https://www.motortrails.n...li-flores/bijzonderheden/

Nou zijn er wellicht mensen hier met ervaringen, of weten alternatieven die zeker de moeite waard zijn?

Ik vind het wel duur namelijk....
Even een bump van pagina of 6 geleden... iemand enige ervaring?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eLMo_
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
thijsco19 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 19:56:
Aangezien er hier vast wel een aantal zijn uit omgeving Zoetermeer, den haag etc.

Er is zojuist brand melding gemaakt bij Hans van wijk. Inmiddels ook opgeschaald naar grote brand.
Helemaal afgebrand lijkt het.

https://regio15.nl/nieuws...hans-van-wijk-goudstraat/
Update 21:10: De brand wordt weer snel heviger. Het pand is niet meer te redden.

SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:49

botoo

💀 too old to die young

Fraaie foto Bommes, maar, als je 'm wat inzoomed, cropped met de moter links naast het midden dan heb je er eentje voor aan de muur _/-\o_

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:05

thijsco19

KTM 990 SMT

Ja.
Ben op het moment nog voorzichtig met berichtgeving omdat ik niet weet wat er officieel gezegd of bekend is.
Zit nu zelf te wachten tot ik ingezet kan worden bij dit incident maar er valt niks meer te redden...

Echt zonde dit.. Snel gegaan zo.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• _eLMo_
  • Niet online
Vandaag opgehaald na een paar weken wachten, gelijk een mooie rit rond de Veluwe van 200km.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1OraoDLSmAIocAseu0aEO_cDe4g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zWyINiqmeWUgD2hGbzQBgFxF.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AFnauwC9Twqlsi9WuWDZ_1S-dq0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HDt0nAqAxLdwlJaiqCZ2Zq6B.jpg?f=fotoalbum_large

Toen:
- Mega topkoffer stellage er onderuit gesloopt en normaal buizenrek terug gezet
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l_Di0fBkPWYgfYsE9rw1ztxe64o=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Yw7AQAWIpEAZ2sx5t9ZqOTJ4.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q_ySEY3Viv2jGilY8xjz_2lvB_o=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZsToDdUGDcBbtRZrk8loQ9qE.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/stXSqWwqbwwTQdRbu3LJc7BfyGE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JnXty5zznryRRdMiwfZL400P.jpg?f=fotoalbum_tile

- Roadlok gemonteerd
- Topkofferplaat + koffer er op (gaat al 8 jaar mee ofzo).
- Grip puppies
- Puig touring ruit erop
- Standaardverbredertje

Ben benieuwd hoe de Roadlok gaat bevallen, handig voor onderweg. Thuis ligt hij ook aan de dikste ART5 ketting die ik kon vinden met ART4 muurbeugel.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d25e0R0DpXyMl0NcDEpg-bRasyU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8ThJOMfOh87fQDrfXX2x3xv7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aki345
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:14
Lord_T schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 22:42:
[...]
Paar jaar geleden via hun een trip gemaakt maar Noord-Vietnam. Dat was prachtig en prima geregeld. Enige minpunt was de overstap in Moskou, maar daar zal je geen last meer van hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:29

13art

Moderator Mobile
Damn, grote brand bij Hans van Wijk motoren in Zoetermeer.

https://www.ad.nl/112-nie...eerd-uitbranden~adeaa3dc/

Edit:
Ah, stond ook al de nodige berichten terug.

[ Voor 11% gewijzigd door 13art op 09-04-2025 07:09 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:33
Lord_T schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 22:42:
[...]

Een bekende van mij (Bastiaan Nijen Twilhaar, voormalig Dakar rijder zowel op Motor 4x als Quad 2x) organiseert motorreizen via zijn bedrijf Country Hill Adventures.

Zie zijn website: https://www.countryhill.nl/

De reizen kun je hieronder zien:

https://country-hill.herokuapp.com/reizen

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:48

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

13art schreef op woensdag 9 april 2025 @ 07:08:
Damn, grote brand bij Hans van Wijk motoren in Zoetermeer.

https://www.ad.nl/112-nie...eerd-uitbranden~adeaa3dc/

Edit:
Ah, stond ook al de nodige berichten terug.
De kentekenplaat op mijn twin heeft een houder van die zaak... damn, echt goed zuur voor de betrokkenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SniperGuy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:31
Ik ben benieuwd of ze er ooit bovenop komen. Een slechtere start van het seizoen kan je niet hebben.
Ondank dat ik er niet vaak/graag kwam (eigenlijk alleen voor de kleding) gun je het een ondernemer en zijn personeel een dergelijk drama nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxSniperX
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 11:54
Hoop dat er geen motoren van klanten staan en winteropslag dat zou heel zuur zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert_s
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18:26
OxSniperX schreef op woensdag 9 april 2025 @ 08:16:
Hoop dat er geen motoren van klanten staan en winteropslag dat zou heel zuur zijn.
Winteropslag weet ik niet, maar wel motoren voor onderhoud en gereserveerde motoren en dergelijke. In de video's zie ik wel wat motoren weggereden worden dus wie weet hebben ze daar veel van kunnen redden. Het zag eruit alsof het boven begon, daar waar met name de kledingwinkel zit. Moeilijk te zeggen natuurlijk vanaf een videootje en een paar plaatjes.

Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
geert_s schreef op woensdag 9 april 2025 @ 08:29:
[...]

Winteropslag weet ik niet, maar wel motoren voor onderhoud en gereserveerde motoren en dergelijke. In de video's zie ik wel wat motoren weggereden worden dus wie weet hebben ze daar veel van kunnen redden. Het zag eruit alsof het boven begon, daar waar met name de kledingwinkel zit. Moeilijk te zeggen natuurlijk vanaf een videootje en een paar plaatjes.
Klopt, leek op een brand in de plafonds, ook als je het verslag leest lijk het alsof het door de ventilatie en de plafonds verspreide.

Heel heftig wel voor alle betrokkenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert_s
kneusteun schreef op woensdag 9 april 2025 @ 08:32:
[...]

Klopt, leek op een brand in de plafonds, ook als je het verslag leest lijk het alsof het door de ventilatie en de plafonds verspreide.

Heel heftig wel voor alle betrokkenen.
Extra zuur is dat ze eerst nog een pand er tegenover hadden, maar die outlet hebben ze nu bij het (afgebrande) hoofdgebouw inbegrepen. Dit zal nog wel een flinke tijd duren voor ze weer iets kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:14
@_eLMo_ mooie motor! Zo vind ik hem toch wel heel dik. Gehaald in Elst zie ik.

Ook nog foto's van het eindresultaat? Wat voor beugels heb je er nu opgeschroefd dan?

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:05
_eLMo_ schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 23:24:
Vandaag opgehaald na een paar weken wachten, gelijk een mooie rit rond de Veluwe van 200km.

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Toen:
- Mega topkoffer stellage er onderuit gesloopt en normaal buizenrek terug gezet
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]

- Roadlok gemonteerd
- Topkofferplaat + koffer er op (gaat al 8 jaar mee ofzo).
- Grip puppies
- Puig touring ruit erop
- Standaardverbredertje

Ben benieuwd hoe de Roadlok gaat bevallen, handig voor onderweg. Thuis ligt hij ook aan de dikste ART5 ketting die ik kon vinden met ART4 muurbeugel.
[Afbeelding]
Dikke machine hoor, proficiat. ;)
Flinke stellage inderdaad voor de koffers, wat waren ze denkende bij BMW 8)7

Hoe werkt zo'n Roadlok nou precies? Moet je dan iedere keer precies een gaatje voor je brakebolt vinden? Of zit daar een veertje in oid zodat het erin schiet als je je motor stukje verplaatst (zoals in het promofilmpje)? Vindt het wel een heel elegante oplossing namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-nan
SniperGuy schreef op woensdag 9 april 2025 @ 08:01:
Ik ben benieuwd of ze er ooit bovenop komen. Een slechtere start van het seizoen kan je niet hebben.
Ondank dat ik er niet vaak/graag kwam (eigenlijk alleen voor de kleding) gun je het een ondernemer en zijn personeel een dergelijk drama nooit.
Van horen zeggen stonden ze op het punt om failliet te gaan, dat is wel zeker nu, zou je denken.
Ze wilden ook stoppen met de verkoop van motoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-nan
kneusteun schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 22:13:
[...]

Wel apart. Kan gewoon die nozzle er al niet tussen?!
Klopt, dit ding komt tegen m'n kin aan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eolgU2Xvz-Tzu-EM8PmW9kjOYiA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/jbNe3Gz8uzqwltjis3np38yR.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _eLMo_
  • Niet online
Pyr0_ schreef op woensdag 9 april 2025 @ 10:43:
[...]

Dikke machine hoor, proficiat. ;)
Flinke stellage inderdaad voor de koffers, wat waren ze denkende bij BMW 8)7

Hoe werkt zo'n Roadlok nou precies? Moet je dan iedere keer precies een gaatje voor je brakebolt vinden? Of zit daar een veertje in oid zodat het erin schiet als je je motor stukje verplaatst (zoals in het promofilmpje)? Vindt het wel een heel elegante oplossing namelijk.
Hij zit met twee schroeven vast aan de remklauw, en zit aan beide zijden van de schijf. Als je hem op slot wil doen doe je inderdaad die bus erin met een pin die door een gaatje in de remschijf gaat (is dus type specifiek, en waarschijnlijk werkt het alleen met originele remschijven).

Als je hem op slot doet beweeg je je motor of je wiel en schiet de pin door de schijf. Zelfs als ze je remklauw loshalen zit de pin door de schijf en zit hij nog op slot.

Twee grootste nadelen die ik nu zie: waar laat je die pin als hij niet op slot zit (dat ding wordt vies natuurlijk), en twee, als de slotpin eruit is moet je er een plastic pin/dop in doen zodat het slot langer mee gaat (want hij zit natuurlijk vol in het pad van alle water/troep op de weg).

Maar grootste voordelen: je vergeet nooit meer je slot (die heb je altijd bij), en je kan niet wegrijden zoals bij een traditioneel schijfremslot en dan je remklauw aan gort rijden, want de motor beweegt geen centimeter, dus je hebt het gelijk door als hij nog op slot staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _eLMo_
  • Niet online
VidaR-9 schreef op woensdag 9 april 2025 @ 10:25:
@_eLMo_ mooie motor! Zo vind ik hem toch wel heel dik. Gehaald in Elst zie ik.

Ook nog foto's van het eindresultaat? Wat voor beugels heb je er nu opgeschroefd dan?
Foto van het nieuwe rek staat er bij toch? Er zit Wunderlich Extreme rek op nu :)

Ik was laat klaar dus ik had nog geen mogelijkheid gehad foto's te schieten met alles wat er nu op zit. Maar de mounting plates van de tassen moeten er nog op, en ik moet nog de elektra naar de topkoffer in orde maken. Hopelijk af te tappen vanaf de aansluiting voor de normale BMW topkoffer.

- Edit: golden hour
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ISC6H5_3YO6NmV0FQfEuACNYXps=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/srHY7PYLvlhrLzm6hnpV6EWT.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jZsj2ped2w2JUVZ_whpJvusd9S4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x26FHohIClcLYIpjZrU9pbB4.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 38% gewijzigd door _eLMo_ op 09-04-2025 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-nan
Ik ga binnenkort een klein stukje van de TET in Turkije doen (een stuk van de TET gaat dwars door ons dorp heen :D). Kan ik ergens mee bijdragen aan de TET community?

[ Voor 19% gewijzigd door c-nan op 09-04-2025 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nehal3m
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 06:51
c-nan schreef op woensdag 9 april 2025 @ 11:37:
Ik ga binnenkort een klein stukje van de TET in Turkije doen (een stuk van de TET gaat dwars door ons dorp heen :D). Kan ik ergens mee bijdragen aan de TET community?
Zeker!

https://transeurotrail.org/support-the-tet/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkNL
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
c-nan schreef op woensdag 9 april 2025 @ 10:53:
[...]

Van horen zeggen stonden ze op het punt om failliet te gaan, dat is wel zeker nu, zou je denken.
Ze wilden ook stoppen met de verkoop van motoren.
Onlangs nog wat kleding gekocht, daarbij prima geholpen door de fijne medewerkers.

Bij binnenkomst viel het mij wel op dat er nog maar een enkele fiets (max 4?) in de showroom stond.
Ik vond dat al wat weinig.

Bij navraag naar de werkplaats werd medegedeeld dat er voorlopig geen nieuwe opdrachten worden aangekomen.

Rij bijna elke dag langs het pand, zo ook vandaag. Je weet niet wat je ziet, enorm zonde.

EV: Tesla M3H 2024 | PV: 3900Wp O/W + 1620Wp O/W | D-WTW: QB1-16 | AC: MHI SCM40ZS-W + SRK25 + SRK20 | Honda CBF600SA - 2005 | Thuisaccu: 1x HW - 2,7kWh - 800w (Beta)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

iMars

Full time prutser

henkNL schreef op woensdag 9 april 2025 @ 12:44:
[...]

Onlangs nog wat kleding gekocht, daarbij prima geholpen door de fijne medewerkers.

Bij binnenkomst viel het mij wel op dat er nog maar een enkele fiets (max 4?) in de showroom stond.
Ik vond dat al wat weinig.

Bij navraag naar de werkplaats werd medegedeeld dat er voorlopig geen nieuwe opdrachten worden aangekomen.

Rij bijna elke dag langs het pand, zo ook vandaag. Je weet niet wat je ziet, enorm zonde.
Damn, ik zag vanmorgen al wat voorbij komen op het nieuws, had begrepen dat het voornamelijk om een aangrenzende gebouw was... Toevallig gisteren daar geweest om een jas te kopen. Kon 'm niet meenemen in de koffer en vroeg om het vandaag op te komen halen... -O-

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitssz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21:47
Het aangrenzende gebouw is ook van hun, voornamelijk was dat de werkplaats, opslag en kantoor.

Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

iMars schreef op woensdag 9 april 2025 @ 12:52:
[...]

Damn, ik zag vanmorgen al wat voorbij komen op het nieuws, had begrepen dat het voornamelijk om een aangrenzende gebouw was... Toevallig gisteren daar geweest om een jas te kopen. Kon 'm niet meenemen in de koffer en vroeg om het vandaag op te komen halen... -O-
Wellicht is je jas nog OK, maar ik kan me er ook alles bij voorstellen dat die mensen de komende dagen iets anders aan hun hoofd hebben :/

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iMars
  • Nu online

iMars

Full time prutser

Destruction schreef op woensdag 9 april 2025 @ 13:18:
[...]

Wellicht is je jas nog OK, maar ik kan me er ook alles bij voorstellen dat die mensen de komende dagen iets anders aan hun hoofd hebben :/
Ja, ik vind het meer rot voor het personeel daar. Ze hadden me goed geholpen, altijd vriendelijk en goede service. Niet altijd de goedkoopste, maar vind service belangrijker.

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• f2ride2001
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
Roadlok pin monteren, stukkie naar voren duwen tot je ping hoort en klaar. 8)
Heerlijk makkelijk.,
Heb hem al 4 jaar.

Wel slot moeten smeren want dat draaide voor geen meter. :X

Edit: pin gewoon in mijn jaszak. Altijd bij de hand. Is maar een klein ding he

[ Voor 18% gewijzigd door f2ride2001 op 09-04-2025 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilbertNeems
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22:20
Vind het m.b.t. de Roadlok toch moeilijk dat het onafgeveerd gewicht is ondanks dat je dat in de praktijk wel niet zal merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
c-nan schreef op woensdag 9 april 2025 @ 10:57:
[...]

Klopt, dit ding komt tegen m'n kin aan:
[Afbeelding]
Nu zie ik een trollface voor me.. ;)
Maar heeft die misschien een optie om hem door de helm te halen?
Of heb je het kin netje er nog in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t-E7FybmlKKQxJCbAyrQ2u70khI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/ipKUc2dEBinJylmNxJumU3Bx.png?f=user_large
lol, ik las trut :D
Was is bilingual zijn soms lastig/leuk ;)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:49

botoo

💀 too old to die young

@Bommes soms zeg ik wat en dan laat het me zelf niet los :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-MdnhN3FXsHNfNa0poCOblHDEPQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tURqu67GaYjnAqCEopYJBqNa.jpg?f=fotoalbum_large

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-nan
kneusteun schreef op woensdag 9 april 2025 @ 15:28:
[...]

Nu zie ik een trollface voor me.. ;)
Maar heeft die misschien een optie om hem door de helm te halen?
Of heb je het kin netje er nog in?
Trollface?

Nee, netje is eraf. Door de helm gaat ook niet lukken. Heb gewoon pech denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Troll face de meme zag ik voor me 😂 (met enorme onderkaak)
Maar dat is wel kut ja, en dan is dat ventiel zelf nog lekker compact vergeleken met mijn twee opties.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Bommes

Capo del formaggio

botoo schreef op woensdag 9 april 2025 @ 16:06:
@Bommes soms zeg ik wat en dan laat het me zelf niet los :+

[Afbeelding]
Wow vet.. O+

Ik was zelf tot dit gekomen, kleur vind ik toch wel gaver. Jouw crop is dan wel weer gaver.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jusrNT_uLIYbn4pfMLR5UORqYxU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UL2qUNHJqmaQiDzQkOfp7WQh.jpg?f=fotoalbum_large

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

iMars schreef op woensdag 9 april 2025 @ 13:46:
[...]

Ja, ik vind het meer rot voor het personeel daar. Ze hadden me goed geholpen, altijd vriendelijk en goede service. Niet altijd de goedkoopste, maar vind service belangrijker.
Kwam net dit bericht tegen, schijnt op de website te zijn gezet:
Brand bij Hans van Wijk Motoren Zoetermeer – Dank voor de steun
Gisteren, dinsdag 08-04-2025, is ons bedrijf Hans van Wijk Motoren getroffen door een ernstige brand. Hans en zijn familie, vrienden, collega’s en overige relaties zijn enorm aangeslagen door de gebeurtenis.
We willen via deze weg onze dank uitspreken voor de enorme steun die wij ontvangen via alle kanalen van onze medewerkers, klanten, leveranciers, relaties en andere mensen die met ons meeleven. De solidariteit van zoveel mensen in deze moeilijke tijd wordt zeer gewaardeerd.

Wij begrijpen dat de situatie voor onze klanten onduidelijk en onzeker is. Wij doen ons uiterste best om zo snel mogelijk alle vragen te beantwoorden.
Wij verzoeken u vriendelijk om contact met ons op te nemen per e-mail met betrekking tot vragen over uw motor, bestellingen of persoonlijke goederen.
Hoewel wij momenteel (nog) niet in de gelegenheid zijn om direct te reageren, doen wij er alles aan wat in onze macht ligt om u zo spoedig mogelijk van dienst te zijn.

Onze dank is groot voor uw begrip en geduld.

Met vriendelijke groet,
Hans van Wijk

Ook nog ff aan de Diversion geknutseld. Nadat ik een tijdje heb lopen tobben met een TomTom Go in een tasje op het stuur (tasje op een houder), heb ik besloten de Rider 2 die ik nog had liggen op de motor te bouwen. Er moest natuurlijk wel een 2e geschakelde 12v naar 't stuur, om de houder/lader te voeden. En ja, het is al een oud kreng, i know. Maar hij doet 't nog en de meeste bestemmingen ga ik hier nog wel mee kunnen vinden :) Koop tzt wel een nieuwe(re) of wie weet koop ik (als ik weet hoe 't werkt en ik e.e.a kan uitzetten) nog wel zo'n android auto scherm voor op de motor ofzo.

Het gaat mij toch vooral om navigatie van A naar B (en terug naar A :+). Pushmeldingen van telefoontjes, appjes etc. wil ik iig niet zien. Even offline zijn is nou net één van de dingen die ik zo heerlijk vindt aan motorrijden :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Destruction schreef op woensdag 9 april 2025 @ 22:51:
[...]

[...]

Pushmeldingen van telefoontjes, appjes etc. wil ik iig niet zien. Even offline zijn is nou net één van de dingen die ik zo heerlijk vindt aan motorrijden :Y)
Dat kan gelukkig ook allemaal uit met Android Auto :Y

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:26
ToolkiT schreef op woensdag 9 april 2025 @ 15:37:
[Afbeelding]
lol, ik las trut :D
Was is bilingual zijn soms lastig/leuk ;)
Het unplugged album van de Earring heet toch ook 'de naakte trut'. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:01

_Apache_

For life.

Dat is wel heel zuur voor Hans v Wijk en alle werknemers en partners. Zelf was het niet mijn zaak, maar dit gun je niemand.

[ Voor 14% gewijzigd door _Apache_ op 10-04-2025 09:57 ]

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:55
Nou, het ei is gelegd. Telefonisch een nieuwe motor gereserveerd, vandaag geen tijd, dus morgen er heen om de papierkraam te regelen. Staat al op kenteken vanaf december (euro norm en zo) dus heel misschien zaterdag al wel rijden.

Kleine hint: op het luchtfilter element staat 114 en de kleur is Billiard Gray.

zeker, zeker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

[...]
Even offline zijn is nou net één van de dingen die ik zo heerlijk vindt aan motorrijden :Y)
Absoluut. Ik vind navigatie met alleen scherm al invasief genoeg, hoef er dan geen muziek / gesproken instructies / intercom overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badkuip
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:38
[...]

Kwam net dit bericht tegen, schijnt op de website te zijn gezet:

[...]

Ook nog ff aan de Diversion geknutseld. Nadat ik een tijdje heb lopen tobben met een TomTom Go in een tasje op het stuur (tasje op een houder), heb ik besloten de Rider 2 die ik nog had liggen op de motor te bouwen. Er moest natuurlijk wel een 2e geschakelde 12v naar 't stuur, om de houder/lader te voeden. En ja, het is al een oud kreng, i know. Maar hij doet 't nog en de meeste bestemmingen ga ik hier nog wel mee kunnen vinden :) Koop tzt wel een nieuwe(re) of wie weet koop ik (als ik weet hoe 't werkt en ik e.e.a kan uitzetten) nog wel zo'n android auto scherm voor op de motor ofzo.

Het gaat mij toch vooral om navigatie van A naar B (en terug naar A :+). Pushmeldingen van telefoontjes, appjes etc. wil ik iig niet zien. Even offline zijn is nou net één van de dingen die ik zo heerlijk vindt aan motorrijden :Y)
Ehm.. ik heb hier mijn Tomtom Rider 400/440/450 nog liggen. Deze heb ik tot januari gebruikt en is sindsdien vervangen voor een Zumo.

Ding doet niet aan pushmeldingen. Het allermodernste wat ie kan is een Bluetooth verbinding maken met je telefoon voor het ophalen van file- of verkeersinformatie. Accu is een beetje lam. Zolang je hem aan de spanning houdt doet ie het prima. Zonder spanning gaat de accu nog een kleine 10 minuten mee.

Je mag hem zo hebben als je wilt. Kan met de pakketpost naar je toe. Moet je alleen de rider 2 er weer af slopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theredone51
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:03
badkuip schreef op donderdag 10 april 2025 @ 15:46:
[...]

Ehm.. ik heb hier mijn Tomtom Rider 400/440/450 nog liggen. Deze heb ik tot januari gebruikt en is sindsdien vervangen voor een Zumo.

Ding doet niet aan pushmeldingen. Het allermodernste wat ie kan is een Bluetooth verbinding maken met je telefoon voor het ophalen van file- of verkeersinformatie.
Dat is tegenwoordig ook voor de Rider 500/550 het geval kwam ik laatst achter, TomTom heeft de MyDrive app die dat mogelijk maakte (en ook de batterij van je telefoon leeg trok...) uitgefaseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SniperGuy
  • Laatst online: 19:31
Ik gebruik al ruim 5 jaar een Zumo 346 (hiervoor een Zumo 220) ding doet het nog prima en ik heb alleen media controls voor spotify aangezet en gebruik de weer + verkeer services. Verder eigenlijk want hoef niet zonodig appjes/mailtjes/alerts op m'n navi als ik aan het motorrijden ben :P
Wel makkelijk om vanaf m'n telefoon routes en POI's ernaartoe te kunnen schieten en ook tussen Zumo's onderling routes te kunnen delen.
Toch kijk ik wel eens naar een android auto oplossing (want makkelijk en interface is sneller dan de Zumo), maar al die AA schermen zijn Chinees (kwaliteit op lange termijn onduidelijk), ik wil geen telefoon-accu-bijna-leeg gezeur op langere ritten en apps moeten routes in GPX formaat slikken en als het kan gratis.

[ Voor 8% gewijzigd door SniperGuy op 10-04-2025 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

badkuip schreef op donderdag 10 april 2025 @ 15:46:
[...]

Ding doet niet aan pushmeldingen. Het allermodernste wat ie kan is een Bluetooth verbinding maken met je telefoon voor het ophalen van file- of verkeersinformatie. Accu is een beetje lam. Zolang je hem aan de spanning houdt doet ie het prima. Zonder spanning gaat de accu nog een kleine 10 minuten mee.

Je mag hem zo hebben als je wilt. Kan met de pakketpost naar je toe. Moet je alleen de rider 2 er weer af slopen
Die Rider 2 eraf slopen hoeft natuurlijk niet lang te duren :P De geschakelde 12v die ik ervoor heb aangelegd was meer werk, maar dat is prima aan te passen op een andere navigatie en dan wordt 't ding onderweg sowieso gevoed :)

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Slayer
  • Laatst online: 18:41

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

De knoop is doorgehakt, ik heb mijn eerste motor aangeschaft, en dat na ± 1 maand na het halen van mijn rijbewijs :P

En de afgelopen maanden veel aan gedacht wat ik ga doen na het halen van mijn rijbewijs, wel of geen motor kopen en zoja wat voor model, wel of geen ABS (dit was nogal een ding voor mij i.v.m. veiligheid, maar na een goed gesprek met een vriend, heb ik toch besloten om te kiezen voor een motor zonder ABS, dit maakte de keuze ook makkelijker qua aantal modellen en prijs).

Via marktplaats heb ik een Honda VFR 750 F uit 1993 (RC36/1) gevonden voor onder € 800,- en in het rood-zwart met zwarte velgen, wat ik een hele mooie combi vind!

Na een proefrit (ik was wel zenuwachtig hiervoor) heb ik de motor aangeschaft :)

Waarom een VFR, als kind vond ik de Honda RC30 al een hele mooie motor en met name de achterbrug (wie niet!), mijn broer heeft vroeger een modelbouw versie gehad van de RC30 en dit is altijd bij mijn in gedachten bijgebleven dat ik dat heel mooi vond. En verder lijkt deze motor van 32 jaar oud nog redelijk modern.

Gisteren lekker gereden en bij een vriend geweest om de motor te laten zien en je raadt het al ik heb de motor voor het eerst laten vallen op de oprit |:( dit gebuerde bij het opstappen en ik kwam met mijn broek waarschijnlijk vast te zitten en viel daarom omver! Niet veel schade aan de motor, kleine beschadiging aan het kuip gedaalte maar dit is opgelapt met ducktape :P. Ego is een beetje aangetast en een kleine scheur in mijn (nieuwe) broek.

Ik heb dus ook al een naam voor mijn VFR namelijk "Duckie" ,dit i.v.m. de reparatie aan de motor met ducktape, en ik heb wel eens begrepen dat de VFR word aangezien voor een Ducati!

Vanmiddag ga ik met de afstelling van de hendels bezig n.a.v. dit filmpje: https://youtu.be/47YG4dAwOIM?feature=shared&t=468 want ik merkte op dat mijn rechterhand een beetje gevoelloos werd na de tocht van gisteren.

Ik zal daarna foto's maken en posten.

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Ben wel benieuwd naar jou afweging om specifiek niet voor ABS te kiezen?

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Wootlock schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 10:23:
Prijs, aanbod.

Machines zijn gewoon meer in trek, drijft prijs op en laat dus ook een aantal kopers achter.

Ik zou overigens nooit meer zonder willen. En zelfs traction control met 190Nm is geen overbodige luxe. :X

[ Voor 15% gewijzigd door _Apache_ op 11-04-2025 10:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slayer
  • Laatst online: 18:41

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

Wootlock schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 10:23:
Met name aanbod en prijs, aanbod wordt hoger voor modellen zonder ABS, en ik ben van nature een rustiger rijder, wetende dat ABS in noodsituatie je kan helpen, daarvan ben ik zeker van bewust.

[ Voor 0% gewijzigd door Slayer op 11-04-2025 11:13 . Reden: typo ]

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Vanaf volgende week dinsdag is het zo ver, dan begint officieel mijn stage :). Ik had al wat onofficiele uren meegedraaid in de auto hier en daar, maar vanaf dinsdag de echte geregistreerde stage met 'IBKI uren'. Vanaf wóensdag ga ik ook echt zelf actief lesgeven :). Er staat nu zo'n 43 uur ingepland aan auto uren, plus een stuk of 16 uur waarbij ik mee ga met AVB én AVD lessen (niet omdat het moet, maar omdat het kan) en ik mag zelfs enkele dagen gaan meedraaien bij het geven van AVB lessen op hun eigen baan alsmede assisteren bij 'try the bike' dagen. Heel tof allemaal :*).

Zoals het er nu uitziet mag ik richting begin juni een examen bij het IBKI gaan plannen en zodra geslaagd, ben ik officieel instructeur B rijbewijs :). Op naar die A!!!

Op de twin heb ik gisteren even wat gesleuteld, ik heb de originele voetsteunen even teruggezet tot mijn verlaagde SW-Motechs er zijn. Die olifantenpoten shit die erop zat was echt niet praktisch voor me. Ook de rempedaal verbreder is eraf, nergens voor nodig :P.

Vrijdag de 18e gaat hij naar een dealer hier in de regio, motorsport Klazienaveen. Ze gaan dat hobbelen in het voorwiel onderzoeken, de oplossing is waarschijnlijk gewoon nieuwe banden + balanceren, er komen Conti TKC70's op. Ook gaan ze een grote beurt doen met alle vloeistoffen.

[ Voor 26% gewijzigd door HTT-Thalan op 11-04-2025 11:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Slayer schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 11:12:
[...]

Met name aanbod en prijs, aanbod wordt hoger voor modellen zonder ABS, en ik ben van nature een rustiger rijder, wetende dat ABS in noodsituatie je kan helpen, daarvan ben ik zeker van bewust.
Aangezien je de keuze al gemaakt hebt, mag ik je adviseren om zo veel mogelijk bewust te oefenen met het remmen? Daarmee bedoel ik dat je op plekken en momenten dat de situatie dit toelaat jezelf traint in het geleidelijk toch vlot doorknijpen van de voorrem, om spiergeheugen te kweken. Je wilt niet een handvol in paniek grijpen, je moet jezelf aanleren om automatisch die 'graai' grip te pakken bij het doorknijpen zodat je voorwiel zich kan 'zetten'.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Waaj
  • Registratie: Januari 2019
  • Niet online
@Slayer Er zijn 2 soorten motorrijders: zij die gevallen zijn en zij die nog moeten vallen. Jij hoeft je in ieder geval geen zorgen meer te maken op welk moment jij naar de eerste categorie promoveert :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kneusteun
Waaj schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 11:40:
@Slayer Er zijn 2 soorten motorrijders: zij die gevallen zijn en zij die nog moeten vallen. Jij hoeft je in ieder geval geen zorgen meer te maken op welk moment jij naar de eerste categorie promoveert :+
En zij die van vallen een hobby maken....
Kom er de laatste dagen achter dat ik toch ook lichamelijk best wat klappen heb gehad.

Meniscus is fucked
Schouder fucked
En in mijn lies is iets gescheurd
:+

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• geert_s
kneusteun schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 11:46:
[...]

Kom er de laatste dagen achter dat ik toch ook lichamelijk best wat klappen heb gehad.

Meniscus is fucked
Schouder fucked
Ik begin de keuze voor je nickname steeds meer te begrijpen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ozzynator
@Pyro Heb je de Ducati al?

zeker, zeker

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

@Pyr0_

en issie al stuk gegaan? :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
geert_s schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 11:54:
[...]

Ik begin de keuze voor je nickname steeds meer te begrijpen. :+
Oh ja, dat is weinig nieuws.
Die naam komt ook uit de periode dat ik nog fanatiek bmx en skateboard/snowboard blessures had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Ik zit dagelijks op de motor, km 1000 minimaal per maand en heb nu net 1 jaar rbw.
Al 1 keer een lullige botsing gehad, buiten mijn schuld om. Heb die motor de abs in geremd en ben echt blij dat ik abs had. Sure ik had mijn ribben gekneusd maar ben er buiten dat zonder letselschade vandaan gekomen. En dat was maar 50km/uur.
Ik zou voor dagelijks gebruik echt geen brommert willen zonder abs.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pyr0_
@HTT-Thalan Grappigste thuis? ;)

@ozzynator Nog niet, ik houd jullie uptodate!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 4x2
  • Laatst online: 14:49

4x2

lộn xộn quá

Ora et Labora schreef op maandag 7 april 2025 @ 12:43:
Nu zit ik te denken om deze Honda in te gaan ruilen voor een motorscooter, bijvoorbeeld een Honda PS150!, een tweedehandse is wel ergens te koop tussen de 1000-2000. Huidige Honda zal denk ik iets van 500-800 opleveren.

Zo'n motorscooter rijdt natuurlijk veel zuiniger en ik denk ook comfortabeler als het toch voornamelijk polder is.

Ik kan ook de huidige Honda houden en een nieuwe voorband erop doen.

Of kijken naar een andere motor en geen motorscooter.

Of kijken naar een goedkope 2e auto.

Wat zouden jullie doen in zo'n geval?
Lekker bijtijds, maar goed.
Scooters zijn altijd geweldig, voor het gebruik wat je voor ogen hebt is zo'n 125-150cc scooter prima geschikt, die kunnen ook gewoon stukken snelweg doen, verwacht alleen niet meer dan 110km/u als kruissnelheid. Verbruik zal ergens rond de 1:30-35 hangen waarschijnlijk, de helft van je VFR.
PS150i is ook niks mis mee, heb dr zelf ook (eventjes) 1 gehad. Klepspeling controleren is wel een beetje irritant omdat er vrij veel kuipwerk aan de kant moet en het officieel ook vaak moet (net als olie vervangen)

Als het puur om de kosten gaat is een elektrisch ding vast wel goedkoper, maar voor je de 4000 euro prijsverschil weg hebt gereden ben je wel ff bezig :P
Slayer schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 09:49:
Waarom een VFR, als kind vond ik de Honda RC30 al een hele mooie motor en met name de achterbrug (wie niet!), mijn broer heeft vroeger een modelbouw versie gehad van de RC30 en dit is altijd bij mijn in gedachten bijgebleven dat ik dat heel mooi vond. En verder lijkt deze motor van 32 jaar oud nog redelijk modern.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F5aeMf55yIP5t36MOECV83p9bXQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/11aPWlUG9cvLuQc1sFKU1AlI.jpg?f=fotoalbum_large

Cadeautje van de vrouw, 3 jaar geleden ofzo, het schiet niet echt op :+
VFR'en is niks mis mee, de RC36-1 heb ik zelf niet gehad, maar die heeft wel een leuk ingetogen uiterlijk wat nog steeds niet echt gedateerd aan doet.

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJskonijn22
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 11:30
Slayer schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 09:49:
Vanmiddag ga ik met de afstelling van de hendels bezig n.a.v. dit filmpje: https://youtu.be/47YG4dAwOIM?feature=shared&t=468 want ik merkte op dat mijn rechterhand een beetje gevoelloos werd na de tocht van gisteren.
Hier ben ik benieuwd naar, ik heb namelijk hetzelfde probleem op mijn RC36/2.
Ik loop (denk ik) vooral tegen de beperkingen van clipons aan. Ik kan de hendels niet verder naar beneden draaien...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Show je (ex)VFR dan maar?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZY3gp2WIyssItXVo07jMSJSFbXs=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/cgtu0gnjfOP0dkySvuZObeHJ.jpg?f=user_large

Zo'n v4 is iets dat ik graag wil, en tegelijkertijd ook liever niet wil. Met name bij de VFR vond ik het veel te mooi om die v4 de toeren in te jagen (geluid met name). Maar ja.... Dan rijdt je ook al vrij snel vrij ruim boven rijbewijs-km/u :+

Toen de tank lek raakte en ik geen vervanger kon vinden heb ik 'm verkocht, kenteken staat op export zie ik. Zo'n RC36/2 zou ik nog wel eens willen hebben, maar zie het v4 verhaal hierboven...

[ Voor 12% gewijzigd door Destruction op 11-04-2025 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 12:57
Destruction schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 15:43:
Show je (ex)VFR dan maar?

[Afbeelding]

Zo'n v4 is iets dat ik graag wil, en tegelijkertijd ook liever niet wil. Met name bij de VFR vond ik het veel te mooi om die v4 de toeren in te jagen (geluid met name). Maar ja.... Dan rijdt je ook al vrij snel vrij ruim boven rijbewijs-km/u :+

Toen de tank lek raakte en ik geen vervanger kon vinden heb ik 'm verkocht, kenteken staat op export zie ik. Zo'n RC36/2 zou ik nog wel eens willen hebben, maar zie het v4 verhaal hierboven...
Ik heb nog een VFR te koop, weliswaar met vierkante voorband en optisch gezien is er wel wat aan verbouwd door een vorige eigenaar maar op kenteken toch echt een VFR uit 1993. :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4RrzMed7xFfW8Jyr1JVkcBRm5S0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bBl9IKvwLhUKVzfU9xTP5g95.jpg?f=fotoalbum_large

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22:04

A13X

Dude

Ora et Labora schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 15:48:
[...]

Ik heb nog een VFR te koop, weliswaar met vierkante voorband en optisch gezien is er wel wat aan verbouwd door een vorige eigenaar maar op kenteken toch echt een VFR uit 1993. :P

[Afbeelding]
De reden voor die verbouwing zie je nog aan het passagiers stepje. Hoe die uitlaat nog zo netjes is gezien de beperkte schade daaraan vs het stepje is ook bijzonder. Waarschijnlijk ook vervangen.

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Als je inzoomt zie je krassen in diezelfde richting ook op de uitlaat zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IJskonijn22
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 11:30
Destruction schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 15:43:
1 op 1 herkenbaar dit...
Het V4 geluid was bij mij eigenlijk 99% de reden van de koop O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:44
SniperGuy schreef op donderdag 10 april 2025 @ 16:33:
Ik gebruik al ruim 5 jaar een Zumo 346 (hiervoor een Zumo 220) ding doet het nog prima en ik heb alleen media controls voor spotify aangezet en gebruik de weer + verkeer services. Verder eigenlijk want hoef niet zonodig appjes/mailtjes/alerts op m'n navi als ik aan het motorrijden ben :P
Wel makkelijk om vanaf m'n telefoon routes en POI's ernaartoe te kunnen schieten en ook tussen Zumo's onderling routes te kunnen delen.
Toch kijk ik wel eens naar een android auto oplossing (want makkelijk en interface is sneller dan de Zumo), maar al die AA schermen zijn Chinees (kwaliteit op lange termijn onduidelijk), ik wil geen telefoon-accu-bijna-leeg gezeur op langere ritten en apps moeten routes in GPX formaat slikken en als het kan gratis.
De AIO van Chigee bekeken? Bijna alleen maar lovende reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X
  • Registratie: November 2015

A13X

Dude

Boudewijn schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 16:05:
Als je inzoomt zie je krassen in diezelfde richting ook op de uitlaat zitten.
Jup, maar de krassen in de plaat van de uitlaat zijn minder diep dan die in het massieve alu van de stepjes. Als de krachten hetzelfde waren zou ik de uitlaat in slechtere staat verwachten.

Awesome

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Hkuit
  • Laatst online: 10-09 23:43
Wat een topdag vandaag, heerlijk gereden! En niet alleen op mijn eigen Z900RS, maar ook op 2 verleidelijke kandidaten om die Kawasaki op te volgen.
Als eerste naar Nijmegen om bij TLM deze V85tt proef te rijden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3uHVKicL1lk-ms5XQvSfhbOohZ0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SitRntjw8FftrRqsihloJFM9.jpg?f=fotoalbum_large

Wat een leuke motor! Ik had gelezen dat veel mensen inderdaad een glimlach op hun gezicht kregen van deze Guzzi en dat had ik inderdaad ook. Ik was even bang dat ‘ie te ouderwets (immers het oude luchtgekoelde blok) en te agrarisch zou voelen, maar dat viel me enorm mee. We zijn naar Berg en Dal gereden om daar wat bochten mee te pakken en dat ging uitstekend. Terug een stukje snelweg en ook dat ging prima, pas bij wegtrekken in 6 vanaf 120 merkte ik dat ‘ie wat minder power had dan mijn Kawasaki. En wat een mooie motor om te zien.

Toen door naar Megen zónder Nij-, en daar stond een bmw F900XR te wachten voor een proefrit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XY-3tpsC6_vp0skmrU47oRRH05M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oxR59aMLtqoFjDHVfTLcHJI5.jpg?f=fotoalbum_large
(Bijna precies deze maar dan met zwarte koffers).
Ook een 2-cilinder, dit keer voor mijn begrippen hypermodern en fully loaded; quick shifter up&down, cruise control, zeer uitgebreid scherm en gekoppelde navigatie, dynamic pro pakket met…-vering, evenveel vermogen als de Kawasaki (106 pk). De verkoper heeft de opvolger al gekocht en die reed voor ons uit op zijn nagelnieuwe Ducati Multistrada V2S. Jez*s wat kun je met zo’n motor onbeschaamd hard over een dijk rijden, en met de BMW kon ik ‘m aardig bijhouden. En ook deze motor reed heerlijk; mooie brom, genoeg trekkracht en vermogen, stuurt goed. En hij is ook nog eens een stuk goedkoper dan de Guzzi, mét al die extra’s erop. Maar ik denk dat ik op de Guzzi verliefd zou kunnen worden, terwijl het met de BMW waarschijnlijk een verstandshuwelijk zou zijn 🤨.
O ja, en op weg terug naar huis dacht ik “jemig wat rijdt m’n Kawa toch lekker “. Anders, maar ook een hele fijne motor.

Ik zoek een motor waarmee ik tochten kan maken, zo nodig met al m’n kampeerspullen achterop. Dat heb ik de afgelopen 4 jaar met de Kawasaki gedaan (uitgebreid met tassen en met een scherm) en met de Pan European (die, ondanks z’n leeftijd nog prima rijdt en daarbij natuurlijk veel betere bescherming tegen wind en regen biedt). De eventuele nieuwe motor moet die 2 eigenlijk kunnen vervangen; het goede rijgedrag in de heuvels e.d. van de Kawa met de bagage mogelijkheden en het comfort van de Honda Pan. En dat de V85tt ook off road kán is een voordeel (dan kan ik in Frankrijk e.a.l. ook eens een bosweggetje of zo meepakken) maar geen hard vereiste.
Dat gezegd hebbende; ik wil ook nog eens rijden met de Aprilia Tuareg 660! Ik lees zoveel positieve berichten over die motor, juist ook over z’n goede weggedrag in de bochten en op de snelweg, dat ik daar erg nieuwsgierig naar ben.
Wordt vervolgd 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:44
Hkuit schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 18:01:
Wat een topdag vandaag, heerlijk gereden! En niet alleen op mijn eigen Z900RS, maar ook op 2 verleidelijke kandidaten om die Kawasaki op te volgen.
Als eerste naar Nijmegen om bij TLM deze V85tt proef te rijden:
[Afbeelding]

Wat een leuke motor! Ik had gelezen dat veel mensen inderdaad een glimlach op hun gezicht kregen van deze Guzzi en dat had ik inderdaad ook. Ik was even bang dat ‘ie te ouderwets (immers het oude luchtgekoelde blok) en te agrarisch zou voelen, maar dat viel me enorm mee. We zijn naar Berg en Dal gereden om daar wat bochten mee te pakken en dat ging uitstekend. Terug een stukje snelweg en ook dat ging prima, pas bij wegtrekken in 6 vanaf 120 merkte ik dat ‘ie wat minder power had dan mijn Kawasaki. En wat een mooie motor om te zien.

Toen door naar Megen zónder Nij-, en daar stond een bmw F900XR te wachten voor een proefrit.

[Afbeelding]
(Bijna precies deze maar dan met zwarte koffers).
Ook een 2-cilinder, dit keer voor mijn begrippen hypermodern en fully loaded; quick shifter up&down, cruise control, zeer uitgebreid scherm en gekoppelde navigatie, dynamic pro pakket met…-vering, evenveel vermogen als de Kawasaki (106 pk). De verkoper heeft de opvolger al gekocht en die reed voor ons uit op zijn nagelnieuwe Ducati Multistrada V2S. Jez*s wat kun je met zo’n motor onbeschaamd hard over een dijk rijden, en met de BMW kon ik ‘m aardig bijhouden. En ook deze motor reed heerlijk; mooie brom, genoeg trekkracht en vermogen, stuurt goed. En hij is ook nog eens een stuk goedkoper dan de Guzzi, mét al die extra’s erop. Maar ik denk dat ik op de Guzzi verliefd zou kunnen worden, terwijl het met de BMW waarschijnlijk een verstandshuwelijk zou zijn 🤨.
O ja, en op weg terug naar huis dacht ik “jemig wat rijdt m’n Kawa toch lekker “. Anders, maar ook een hele fijne motor.

Ik zoek een motor waarmee ik tochten kan maken, zo nodig met al m’n kampeerspullen achterop. Dat heb ik de afgelopen 4 jaar met de Kawasaki gedaan (uitgebreid met tassen en met een scherm) en met de Pan European (die, ondanks z’n leeftijd nog prima rijdt en daarbij natuurlijk veel betere bescherming tegen wind en regen biedt). De eventuele nieuwe motor moet die 2 eigenlijk kunnen vervangen; het goede rijgedrag in de heuvels e.d. van de Kawa met de bagage mogelijkheden en het comfort van de Honda Pan. En dat de V85tt ook off road kán is een voordeel (dan kan ik in Frankrijk e.a.l. ook eens een bosweggetje of zo meepakken) maar geen hard vereiste.
Dat gezegd hebbende; ik wil ook nog eens rijden met de Aprilia Tuareg 660! Ik lees zoveel positieve berichten over die motor, juist ook over z’n goede weggedrag in de bochten en op de snelweg, dat ik daar erg nieuwsgierig naar ben.
Wordt vervolgd 😄
Vergeet dan de Yamaha Tenere 700 ook niet. Of een willekeurige BMW GS (1200, 1250, 800, 850) en wat dacht je van een KTM 1190/1290 SA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nehal3m
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 06:51
kneusteun schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 11:46:
[...]

Meniscus is fucked
Schouder fucked
Rustig aan en beterschap.

Misschien verstandig om na de zomer weer van 't asfalt te gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik vind dit een verdomd informatieve video over vering en banden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:40

Wokschotel

Op 6 wielen

Vandaag de V-Strom maar eens (laten) voorzien van 2 nieuwe bandjes (Bridgestone AT41), nieuwe olie + filter, remvloeistof en het bleek dat de remblokken voorzijde eigenlijk volledig op waren :X Anyway, we kunnen er weer even tegenaan.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
nehal3m schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 19:41:
[...]

Rustig aan en beterschap.

Misschien verstandig om na de zomer weer van 't asfalt te gaan?
Komende tijd wel even kalm aan.

Heb al besloten even wat minder agressieve banden eronder te gooien en wat meer met de vriendin te gaan toeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Een gefuckte meniscus heb ik ook gehad. 2 keer zelfs. En momenteel zit er op/onder mn knie weer een redelijk ei en wat vocht... Maar ik heb geen kracht of stabiliteitsverlies of iets, dus het zal wel goed zijn. Lopen was een paar dagen pijnlijk maar dat gaat nu ook weer prima. En motorrijden lukt ook gewoon, dan heb ik de belangrijkste dingen gewoon voor elkaar :Y) Ik weet ook niet precies wat ik gedaan heb om de boel deze keer teveel te belasten of te slopen :X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BuL8sKKtToFoPWWXkeiSorC3plA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/kc316lmbs4k8c4WGQou1kckx.jpg?f=user_large

Vanmiddag ook nog een stuk gereden :)

[ Voor 20% gewijzigd door Destruction op 11-04-2025 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenathome
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:37

jeroenathome

Een regel tekst

@Wokschotel Let goed op droogtescheurtjes.
Vorig jaar 2 keer de AT41 laten monteren, maar langer dan 2 maanden heb ik er niet mee gereden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YHDx9b5QcVF7FBVee1mwb7Ppd0g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EqkRdYLBKPb5WCJ4wsbQT1Zn.jpg?f=fotoalbum_large

Kijk op de Bridgestone site of deze band wel geschikt is.

Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:40

Wokschotel

Op 6 wielen

jeroenathome schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 21:38:
@Wokschotel Let goed op droogtescheurtjes.
Vorig jaar 2 keer de AT41 laten monteren, maar langer dan 2 maanden heb ik er niet mee gereden.

[Afbeelding]

Kijk op de Bridgestone site of deze band wel geschikt is.
Hmz, mijn V-Strom staat er niet bij. Voorheen had ik de A41, ik denk, ik probeer nu de AT41 eens. Ik zou niet weten waarom dat niet zou kunnen. Misschien dat jij een maandenmorgen exemplaar had? Maar ik ga het in de gaten houden, thanks voor de tip.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenathome
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:37

jeroenathome

Een regel tekst

Het is gek dat het bij 2 voorbanden is gebeurd. Ondanks de korte tijd dat ik er mee gereden heb, waren de prestaties op de weg ok. Ook in de regen.

Claim wel de bandengarantie die Bridgestone heeft. Je krijgt dan korting op de volgende band afhankelijk van de slijtage en leeftijd.

Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistahk1
  • Registratie: Juni 2016
Zaten die scheurtjes over de gehele band (links én rechts)?

Vriend van me had het met z’n voorband ook meerdere keren, maar alleen aan de rechterkant.

De enige verklaring die hij en de bandenboer hadden was de zon. Omdat het stuur naar links staat in stuurslot, is de rechterkant van de band meer blootgesteld aan de zon. Ergo, alleen droogtescheuren rechts.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• juwlez
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-09 13:51
juwlez schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 09:36:
Ik ben benieuwd naar jullie mening en ervaringen met de Honda CB650R (2024/2025) en de Kawasaki Z900 (2025). Ik heb onlangs mijn CB500F verkocht (na 4 jaar en zo’n 8.000 km), omdat ik merk dat ik toe ben aan wat meer vermogen.

Mijn budget ligt rond de €11.000, dus de CB1000 valt helaas af. Zowel de CB650R als de Z900 staan nu bovenaan mijn lijstje. Ik hoop deze of volgende week op allebei een proefrit te maken.

Hebben jullie ervaring met één of beide motoren? Wat zou jullie keuze zijn en waarom?

Ik doe het onderhoud het liefst zelf, dat ging prima met de CB500, dus ik hoor graag of een van deze twee daarin makkelijker of juist lastiger is. Vind het uiterlijk van de Honda mooier maar de Kawa heeft weer cruise control (ja, op een naked bike en ik miste dit op mijn Honda).
Knoop is doorgehakt! Gisteren de order geplaatst voor de Honda. De Kawa was iets te veel voor mij qua vermogen en sportiviteit. Intentie was om de order de plaatsten bij Goedhart in Bodegraven maar goh, ze toonde 0,0 interesse in mij. Uiteindelijk maar doorgereden naar Ten Kate. Leuk gesprek gehad en een leuke korting ontvangen (zonder inruil). De e-clutch functie is wel grappig, optrekken zonder koppelingshendel. Ennu wachten… :)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-sHbbYNnhFGv9k15b-gkgYYZgjQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cuTcYKvkjIUQuynfXxMVxyFD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• 4x2
  • Laatst online: 14:49

4x2

lộn xộn quá

Ex V4's dan maar, in een makkelijke compilatie :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_cbQkioO79v7daJQvLBRQJE7KXc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Wip9LQmznaHRyekG2hHSedOJ.jpg?f=fotoalbum_large

Netste: rode RC36-2
Gaarste: Castrol RC24 of de VF1000F
Hoogste kmstand: ST1100 (140K) & blauwige RC24 (120K)
Duurste: ST1100 (850€ :+)
Goedkoopste: VF500F (150€ 8)7)
Favoriet: VF500F

Eigenlijk wil ik nog eens een VFR1200 proberen.

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Net even getest bij de twin. Ik moest de rear preload 2 clicks omhoog zetten om te zorgen dat hij gelijkmatig (voor en achter) veerde bij het zadel bouncen, en dus level blijft, zoals in de video. Dat was zonder koffers getest en een halve tank, zoals de video ook voorstelt.

Deze manier is wel lekker begrijpelijk :) maar inderdaad, de twin heeft standaard een beetje zachte achtervering. Nu mag ik dus niet dikker worden/blijven dan 85kg of ik val niet meer binnen de Honda specificatie :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
Iemand nog interesse in een roadlock voor Japanse modellen?

Art4 gekeurd, doosje, 2 sleutels en alle toebehoren er bij.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
ozzynator schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 10:09:
Iemand nog interesse in een roadlock voor Japanse modellen?

Art4 gekeurd, doosje, 2 sleutels en alle toebehoren er bij.
En dat past alléén op Japanse modellen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Pyr0_ schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 10:40:
[...]

Is waarschijnlijk met hello Kitty print.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
Pyr0_ schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 10:40:
[...]

Ja dat durf ik zo niet te zeggen. Anders even op hun site kijken welk type ze voor de Ducati hebben. Kan goed dezelfde zijn, maar op het doosje staat Japansport. Type is XRA 308 108mm right.

zeker, zeker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ozzynator
HTT-Thalan schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 10:47:
[...]

Is waarschijnlijk met hello Kitty print.
Ja dezelfde print als op het slipje dat je vrouw deze week aan had. Woensdag volgens mij.

[ Voor 6% gewijzigd door ozzynator op 12-04-2025 11:23 ]

zeker, zeker

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

ozzynator schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 11:22:
[...]

Ja dezelfde print als op het slipje dat je vrouw deze week aan had. Woensdag volgens mij.
Leugenaar. Je weet net zo goed als ik dat ze geen slipjes draagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik heb toch mijn bandenkeuze even gewijzigd voor aankomende vrijdag. De TKC70 'bewaar' ik voor de winterperiode, de zomerband wordt een Mitas E-07+ Dakar ofwel de Trail + Dakar zoals die tegenwoordig heet. Ik had ze op de Transalp ook en dat vond ik echt een fijne band die redelijk lang mee ging, het goed deed op asfalt (zolang je niet als rossi rijdt) en ook heel goed op terrein.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

HTT-Thalan schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 11:24:
[...]

Leve de huidskleurige grote omaonderbroeken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
HTT-Thalan schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 11:24:
[...]

🤣🤣 haha touche.

zeker, zeker

Pagina: 1 ... 29 ... 77 Laatste