WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart
Veel plezier!P. Edelijn schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 07:25:
Vandaag de auto Privilege zwart ophalen om 14:00 uur.๐ฅณ๐ฅณ๐๐๐๐
Ben ook heel benieuwd wat je allemaal kan doen in de Zeekr app ๐
Mocht je (na het zelf ontdekken van je auto natuurlijk โบ๏ธ) nog tijd hebben, zou je dan eens willen kijken of je vanuit de app de auto vooruit/achteruit kan laten rijden? Op de remote kan het niet zag ik, maar misschien wel met de app ๐
Nogmaals, heel veel plezier!
Ben nu in Zeist, die van jou staat bij de detailer ๐๐ปP. Edelijn schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 07:25:
Vandaag de auto Privilege zwart ophalen om 14:00 uur.๐ฅณ๐ฅณ๐๐๐๐
Veel plezier vanmiddag en goede kleur keuze ๐
Zie je toevallig ook ergens een zwarte LR met 20 inch velgen staan?? Met kenteken HPJ-58-L?iRenik schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 11:14:
[...]
Ben nu in Zeist, die van jou staat bij de detailer ๐๐ป
Veel plezier vanmiddag en goede kleur keuze ๐
Zo ja .... foto please
Kan even kijken maar er staan er echt veel haha.blyzz schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 11:19:
[...]
Zie je toevallig ook ergens een zwarte LR met 20 inch velgen staan?? Met kenteken HPJ-58-L?![]()
Zo ja .... foto please![]()
Wanneer ga je hm ophalen? Als het vandaag is zal deze ook bij de detailer staan waarschijnlijkโฆ
Gaan ze allemaal naar de detailer? Wat gaat die doen? Beetje wassen en poetsen?iRenik schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 11:20:
[...]
Kan even kijken maar er staan er echt veel haha.
Wanneer ga je hm ophalen? Als het vandaag is zal deze ook bij de detailer staan waarschijnlijkโฆ
Aanstaande dinsdag om 14.00 uur ..... ben helemaal niet nieuwsgierig of zoiRenik schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 11:20:
[...]
Kan even kijken maar er staan er echt veel haha.

Dito inderdaad!Freedive schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 11:34:
Dit wordt een lange zit tot de week van 23 juni...

Toch jammer.iRenik schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 11:15:
Ps, ze staan allemaal op de eco banden (de P)
Volvo XC40 P8, Zeekr 7x Privilege AWD besteld
Ook 23 mei, hoelaat mag jij? ik om 14:00.Freedive schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 11:34:
ik tot eind NovemberFreedive schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 11:34:
We gaan even kijken bij je VIN. Kentekens zetten ze pas op het allerlaatste moment erop.blyzz schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 11:32:
[...]
Aanstaande dinsdag om 14.00 uur ..... ben helemaal niet nieuwsgierig of zo
Yes, als je ziet hoe sommigen beneden erbij staan. Sticker resten op de bumper voor ๐ฌRuben_sim schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 11:30:
[...]
Gaan ze allemaal naar de detailer? Wat gaat die doen? Beetje wassen en poetsen?
Helaas niet gevonden, niet te doen om op VIN door dat wagenpark te lopen haha.iRenik schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 11:42:
[...]
We gaan even kijken bij je VIN. Kentekens zetten ze pas op het allerlaatste moment erop.
Dus nog even geduld!
fijn te lezen dat er weinig witte zijn nogfhommes schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 12:38:
Omdat we allemaal zo lekker nieuwsgierig zijn: Van de 26 recent gekentekende en nu dus uit te leveren auto's zijn er 12 grijs, 10 zwart, 2 groen en 2 wit. En van de 26 zijn er 12 Privilege en 14 de LR uitvoering.
Ik heb ook een witte LR.. Ik haal die van mijn deze woensdag op, wellicht dat nog niet alle auto's op kenteken staan? Ik hoorde dat er 100+ verkocht zijn? hoeveel er dan in deze eerste zending zijn aangekomen ben ik wel benieuwd naar.4v4t4r schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 12:55:
[...]
fijn te lezen dat er weinig witte zijn nogVoel ik me iets specialer dat ik de goedkoopste variant heb moeten kiezen !
[ Voor 15% gewijzigd door bullseye1977 op 16-05-2025 12:59 ]
Mijn G6 heeft deze feature, is echt fantastisch als je een Maxi-Cosi op de achterbank hebt. Had ik van tevoren ook niet kunnen bedenken, maar gebruik het nu dus zeker wekelijks.jswinkels schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 13:45:
[...]
Dit is typisch zo'n feature die in theorie leuk is, maar je in de praktijk erg weinig gebruikt. Ik heb dit op mijn Tesla model S in 4 jaar tijd 1 of 2 keer รฉcht gebruikt (heb er natuurlijk wel eens mee lopen spelen omdat het natuurlijk wel gaaf is (zeker 8 jaar geleden)). In de praktijk ga je zelf echt niet op zo'n krap plekje parkeren, want 99% zeker dat de auto's waar je tussen parkeert niet die functie hebben. Los van het feit dat dit niet zo netjes is loop je ook een groot risico op schade.
Je inspanningen worden gewaardeerd.... Dan maar braaf wachten tot dinsdag ๐iRenik schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 12:51:
[...]
Helaas niet gevonden, niet te doen om op VIN door dat wagenpark te lopen haha.
Dus nog even geduld!
Ik heb ook een witte LR.bullseye1977 schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 12:56:
[...]
Ik heb ook een witte LR.. Ik haal die van mijn deze woensdag op, wellicht dat nog niet alle auto's op kenteken staan? Ik hoorde dat er 100+ verkocht zijn? hoeveel er dan in deze eerste zending zijn aangekomen ben ik wel benieuwd naar.
Als er maar twee staan, dan wordt het spannend. Ik haal de mijne volgende week donderdag op
Dit zodat we misschien een soort trend kunnen ontdekken in de leveringen.
Ik haal mijn witte LR maandag as op :-)spacecrap schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 13:24:
[...]Ik heb ook een witte LR.
Als er maar twee staan, dan wordt het spannend. Ik haal de mijne volgende week donderdag op
Er staan er meer maar nog niet alle auto's die daar staan hebben al een kenteken...spacecrap schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 13:24:
[...]
Ik heb ook een witte LR.
Kun je misschien een foto delen?iRenik schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 13:36:
[...]
Er staan er meer maar nog niet alle auto's die daar staan hebben al een kenteken...
Ik ook hahaha. Moet wel wachten tot 1 Oktober.4v4t4r schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 12:55:
[...]
fijn te lezen dat er weinig witte zijn nogVoel ik me iets specialer dat ik de goedkoopste variant heb moeten kiezen !
Vanmorgen door een zeer vriendelijk Zeekr medewerker gebeld nav mijn proefrit met de vraag of hij iets voor mij kon betekenen? Ik heb uitgelegd dat ik al besteld had (lease) en vanaf nu verzorgt hij de communicatie voor Zeekr met mij. Hij vertelde dat de eerste 2 zendingen met voertuigen dedicated zijn en vanaf de derde zending wordt het voorraad.
'The truth is not afraid for Questions
Toevallig nog een reden kunnen achterhalen? (ik vermoed om het verbruik op 19.9 te kunnen zetten in de brochure)iRenik schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 11:15:
Ps, ze staan allemaal op de eco banden (de P)
[ Voor 8% gewijzigd door Blazings op 16-05-2025 15:56 ]
Even gemist wat nu het slechte aan deze banden is? Het geluid, de wegligging, slijtage? Deze discussie niet goed gevolgd, daarom de vraag.Blazings schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 15:11:
[...]
Toevallig nog een reden kunnen achterhalen? (ik vermoed om het verbruik op 19.9 te kunnen zetten in de brochure) Blijf het een beetje false advertisement vinden.
WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart
Heel handig!
YouTube: Zeekr 7X - New Benchmark of SUV's !?
Eco banden zijn erop gericht om zo min mogelijk rolweerstand te bieden en op die manier brandstof te besparen. Daardoor hebben ze over het algemeen een hardere compound en slechtere prestaties qua grip (vooral bij nat wegdek). Ook is de profieldiepte vaak minder, om zo tevens rolweerstand te verlagen, waardoor ze dus sneller versleten zijn.mvrooij schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 15:25:
[...]
Even gemist wat nu het slechte aan deze banden is? Het geluid, de wegligging, slijtage? Deze discussie niet goed gevolgd, daarom de vraag.
Dit is even een heel algemeen verhaal, aangezien iedere band weer anders is. Pilot sport en ecocontact zitten niet in dezelfde klasse, dus je kan er niet echt goede vergelijking reviews over vinden.
De Privelege uitvoeringen waarmee proefritten zijn gedaan door zowel reviewer als consument hadden allemaal Michelin Pilot Sport banden eronder, maar nu wordt de aflevering van dat model dus blijkbaar op Continental EcoContact gedaan.
Skere
Betekent blut of platzak, maar wordt ook gebruikt om iets te omschrijven dat armoedig wordt gevonden: 'Wat een skere gast is dat. Hij geeft nooit een rondje.
Hahaha ik vind hem wel mooi hoor!!
Heel mooi!
Mooi he? Zo heb ik hem ook besteld op 23-3-2025. Ik mag hem ophalen op 31-07-2025, later dan verwacht wegens trekhaak?
Mooi hoor! Ziet er top uit.
Ben wel benieuwd met hoeveel% accu ze je weg lieten rijden ๐ซฃ
Whaha dat was ik of degene die na mij een proefrit maaktebullseye1977 schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 17:23:
Kom gewoon een 7x PR in het wit tegen op de A10
Vanuit Zeekr HQ Amsterdam kan dat ook.
Het is echt een heerlijke auto om in te rijden.
Leuk om te weten is dat je de elektrische deuren ook op handmatig kan zetten om te openen met de deurgrepen.
De Privilege schakelt in bepaalde modussen de voorste moter uit voor energie besparingen maar dit kan je helaas niet zelf instellen.
[ Voor 37% gewijzigd door clydevdl op 16-05-2025 17:44 ]
Scuzi was al weg... maar ze staan echt overal op het terrein.
Komen meerdere vrachtwagens per dag aan. Toyota ernaast over de zeik omdat de oplegger voor hun oprit stond haha...
Komen de deur grepen er helemaal uit (zoals op de RWD LR)? Of is het zo dat de deur een stukje open gaat en je de rest zelf kan doen?clydevdl schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 17:36:
[...]
Leuk om te weten is dat je de elektrische deuren ook op handmatig kan zetten om te openen met de deurgrepen.
Gewoon jaloers al op de hoeveelheid verkopen ๐iRenik schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 17:37:
[...]
Komen meerdere vrachtwagens per dag aan. Toyota ernaast over de zeik omdat de oplegger voor hun oprit stond haha...
Ik heb het zelf niet uitvoerig getest maar ik had het gevraagd tijdens de uitleg over de auto en je kan het in het menu instellen voor de voor en of achterdeuren.mitchelljb schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 17:45:
[...]
Komen de deur grepen er helemaal uit (zoals op de RWD LR)? Of is het zo dat de deur een stukje open gaat en je de rest zelf kan doen?
De vertraging zoals die veel op het internet te zien was ervaarde ik vandaag niet. Wellicht hebben ze dit dus opgelost met een nieuwe firmware update.
Ben wel even benieuwd hoe andere dit ervaren in de uitgeleverde auto's van deze/aankomende week.
Deze morgen ook langsgeweest, stond de Toyota man ook al te brullenโฆ was duidelijk zijn dagje nietiRenik schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 17:37:
[...]
[ Voor 13% gewijzigd door bullseye1977 op 16-05-2025 19:01 ]
Oh wat balen dat AirPlay nog niet werkt. Maar wel lekker dat je je auto hebt!Zeekr_7X schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 18:37:
Korte update:
- Auto was voor 54% opgeladen
- Carplay werkt nog niet, 2 weken geduld hebben
- Met de keyfob kan je de auto niet naar voren en achteren laten rijden, die knop is voor de frunk
- Alle elektrische deuren zijn via het scherm te bedienen
[Afbeelding]
En thanks voor het checken met de remote!
Hoe ziet de app eruit? Wat kan je allemaal bedienen met de app? ๐
mitchelljb schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 19:08:
[...]
Oh wat balen dat AirPlay nog niet werkt. Maar wel lekker dat je je auto hebt!
En thanks voor het checken met de remote!
Hoe ziet de app eruit? Wat kan je allemaal bedienen met de app? ๐
:strip_exif()/f/image/3QEm7Z6LURcIXhItExp0yVmP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dpMWpOVe4PsYwyzKE1eOgaQJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YlzbHClczyuHQBx21Y74IAsG.jpg?f=fotoalbum_large)
App ziet er erg keurig uit qua design.
Is er nog iets verteld om dit type accu naar de 80% op te laden of juist naar 100% per oplaad beurt?
[ Voor 6% gewijzigd door patrickelectric op 16-05-2025 19:26 ]
Netjes hoor! Thanks voor het delen ๐๐ป
Dat klinkt positief, ben ook benieuwd naar de sw versie en ervaring bij de uitgeleverde auto's!clydevdl schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 18:01:
Ik vond de HUD van de auto waar ik vandaag in reed trouwens wel in sync met de werkelijkheid.
De vertraging zoals die veel op het internet te zien was ervaarde ik vandaag niet. Wellicht hebben ze dit dus opgelost met een nieuwe firmware update.
Ben wel even benieuwd hoe andere dit ervaren in de uitgeleverde auto's van deze/aankomende week.
Android auto werkt welbullseye1977 schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 19:00:
Carplay werkt nog niet? Iemand Android auto getest? Ik was dinsdag in Zeist en in de showroom mijn carlinkit ambient proberen aan te sluiten via de kabel maar kreeg geen beeld. Die box presenteert zich ook als een carplay device. Ik dacht dat test ik wel volgende week maar dat gaat dus niet werken.
Vanaf deze week in de Showroom heb ik begrepen. Zijn er al mensen die hem hebben gereden/bekeken om te vergelijken met de Zeekr?bonyuri schreef op woensdag 9 april 2025 @ 10:01:
Ik heb al naar de Smart#5 gekeken, maar die is op dit moment nog niet eens bestelbaar, dus wordt die in 2025 nog wel leverbaar?
Smart #5 Review of deel je ervaringen met anderen via de WhatsApp groep
Na bijna 7 jaar Tesla is er eindelijk weer een ander merk waar ik hebberig van kan worden. Echt schitterend de nieuwe ZEEKR lijn qua interieur, exterieur, specs en software
Is er al bekend of /wanneer de Zeekr007 naar Nederland komt?
[ Voor 8% gewijzigd door revolution-nl op 16-05-2025 21:22 ]
Vroemt met EV | 10.000WP | 14kWh Thuisaccu | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS | LG-WH27s Boiler
Denk persoonlijk als er eind juni niets bekend is nog dat het niet meer gaat lukken als je kijkt naar het tijdspad van bestellen tot eerste leveringen van de 7X
Ik ga tot het laatste moment wachten en anders ben ik heel blij met mโn 7X
Dit is alles:mailis schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 19:12:
En benieuwd welke apps je kan downloaden in de store. Hoop in ieder geval op Spotify, Pocket Casts en ABRP.
:strip_exif()/f/image/hBKMnyrw2uz6VARxHSpC6vFY.jpg?f=fotoalbum_large)
Als de geruchten kloppen in het najaar. Dan heet hij 7 GTrevolution-nl schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 21:19:
[...]
Is er al bekend of /wanneer de Zeekr007 naar Nederland komt?
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Is de nieuwe navigatie app 2.0 ook te downloaden?
Weet iemand hoe je het welkomst/verterk geluid zachter kan zetten of uit deze staat wel erg hard. Ik kan niks vinden in de handleiding.
Congrats! Heb het wel gezien maar hoe je daar exact komt weet ik zo niet meer ๐คท๐ผP. Edelijn schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 08:25:
Goedemorgen gisteren de 7X zwart opgehaald wat is het toch een fijne auto.
Weet iemand hoe je het welkomst/verterk geluid zachter kan zetten of uit deze staat wel erg hard. Ik kan niks vinden in de handleiding.
Je zou denken via geluid of car maar dat zal je zelf ook al geprobeerd hebben. Dan maar even alle settings langs (of AI vragen?).
Succes
Stel je voor dat dat niet kan ๐คฃ, hou me op de hoogte anders annuleer ik mijn bestelling ๐คP. Edelijn schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 08:25:
Oh wacht! Probeer eens via car - light - home coming lights etc. Volgens mij staat het daar onderโฆiRenik schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 08:34:
[...]
Congrats! Heb het wel gezien maar hoe je daar exact komt weet ik zo niet meer ๐คท๐ผ
Je zou denken via geluid of car maar dat zal je zelf ook al geprobeerd hebben. Dan maar even alle settings langs (of AI vragen?).
Succes
Nu staat er bij โinteriorโ de standaard โbermudaโ en niet de โnappaโ variant vermeld. Was/ is dit bij jullie ook zo? Of moet ik me opmaken voor een teleurstelling ๐ซฃ
Nappa was toch alleen op PRspacecrap schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 09:39:
Even check. Heb een bevestiging gekregen voor het ophalen van mijn witte LR.
Nu staat er bij โinteriorโ de standaard โbermudaโ en niet de โnappaโ variant vermeld. Was/ is dit bij jullie ook zo? Of moet ik me opmaken voor een teleurstelling ๐ซฃ
Nee, het is onderdeel van een optie voor de LR.
Toen ik bestelde nog gratis.
[ Voor 22% gewijzigd door spacecrap op 17-05-2025 09:55 ]
Ik heb ook een bevestiging gehad maar daar staat verder niets in van de specificaties behalve een VIN nummer. Hoe is de bekleding bevestigs naar jou toe?spacecrap schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 09:39:
/f/image/yZUNGJ92P1J168QS5L8raPWR.png?f=fotoalbum_large)
Deze heb ik nog niet ontvangen. Ik had een mail van een delivery advisor die me geprobeerd had te bellen, maar ik was op dat moment niet beschikbaar.bullseye1977 schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 10:08:
[...]
Ik heb ook een bevestiging gehad maar daar staat verder niets in van de specificaties behalve een VIN nummer. Hoe is de bekleding bevestigs naar jou toe?
[Afbeelding]
De specs stonden dus in een mail vanuit die persoon. Wellicht dat deze mail specifiek voor mij gemaakt was, aangezien ik het gesprek gemist had.
[ Voor 6% gewijzigd door Amersfoort op 17-05-2025 10:57 ]
Wil je eens een foto delen?P. Edelijn schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 08:25:
35 auto's op kenteken gezet
17 grijs
10 zwart
4 wit
4 groen
16 Privilege
19 LR
Wat staat in de Zeekr app / homepage bij de bestelling?spacecrap schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 09:39:
Ik heb een Longrange in de bestelling en bij mij staat eerst de bermuda vermeldt en later bij opties de Nappa bekleding. Onderstaande heb ik zo via de mail ontvangen.
Interieur:
Textiel Bermuda Slope & ZeeraTek
Exterieur:
Onyx Black
Optional package:
Nappa & PU Charcoal Black
Advanced Cockpit pack
[ Voor 6% gewijzigd door Rudi01 op 17-05-2025 13:57 ]
Wij zijn vanochtend wezen kijken bij ASV in Eindhoven. Daar staat de Brabus in de showroom. Prachtig interieur en zeer ruim. Vanaf eind Mei kun je proefrijden.Gemeni schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 21:02:
[...]
Vanaf deze week in de Showroom heb ik begrepen. Zijn er al mensen die hem hebben gereden/bekeken om te vergelijken met de Zeekr?
2022 P2 DMLR Magnesium 19โ Pilot/Plus + 2022 Cupra Leon VZ300@416PK + 2015 Ford Fiesta ST
Ik denk dat ze met dezeflde boot zijn aangekomen hahapjotreke schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 15:57:
[...]
Wij zijn vanochtend wezen kijken bij ASV in Eindhoven. Daar staat de Brabus in de showroom. Prachtig interieur en zeer ruim. Vanaf eind Mei kun je proefrijden.
Interieur is idd erg mooi, en het model zelf ook wel. Alleen vind al die smart logoโs nogal storend. Prima als het er een keer ergens op staat, maar vind het zelf wel een beetje teveel ๐pjotreke schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 15:57:
[...]
Wij zijn vanochtend wezen kijken bij ASV in Eindhoven. Daar staat de Brabus in de showroom. Prachtig interieur en zeer ruim. Vanaf eind Mei kun je proefrijden.
Of ben ik de enige?
Voor de rest ziet die er echt goed uit!
De achterkant doet me qua vorm op een of andere manier denken aan een Fiat Multiplamitchelljb schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 20:56:
[...]
Interieur is idd erg mooi, en het model zelf ook wel. Alleen vind al die smart logoโs nogal storend. Prima als het er een keer ergens op staat, maar vind het zelf wel een beetje teveel ๐
Of ben ik de enige?
Voor de rest ziet die er echt goed uit!

Maar gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak, anders zou het wat eentonig worden op de weg
Heerlijke bak, ik heb de LR in het zwart en het is een cadeau om in te rijden. Ik had nog geen proefrit gehad, dus was het echt even kennis maken met deze zwarte Brutus.
Rijdt heerlijk, snel (ook zonder de PKโs van de Privilege), ligt nog prima in de bochten voor een SUV, heerlijke HUD, knetterveel opties op het scherm waar ik nog wel wat studie nodig heb, ruimte voor en achter en in de kofferbak die echt enorm is, heerlijke stoelen, mooie afwerking, goede app en een genot om te zien van buiten vind ik.
Dus blij met dit mooie apparaat. Is alles dan helemaal top? Zeker niet, ik loop nu tegen de volgende dingen aan:
-Navigatie blijft op vaste plek in Engeland staan, krijg het met geen mogelijkheid naar mijn reรซle locatie. Dus, navigatie werkt bij mij volledig niet. Wordt maandag proberen te bellen, want vervelend is dit wel. Iemand anders die hem ook heeft een tip?
-CarPlay werkt nog niet, zoals al gemeld hier. Dus geen navigatie en geen CarPlay met navigatie is wel hรฉรฉl erg behelpen nu.
-Al in de showroom ging het alarm van mijn auto af nog onder het doek, terwijl we uitleg kregen bij het demo model (uitleg ook aan andere berijder tegelijk). Dacht dat dit was omdat iemand er langs liep oid. Maaaaar, helaas, ook thuis ging om 1:00 uur โs nachts het alarm af en daarna weer rond 5:00 uur. Dat is wel erg kak, de straat wordt er wakker van, want ik slaap als een rots en was direct wakker. Nu in de auto optie aangezet โiets minder beveiligdโ, whatever that may be, ben benieuwd deze nacht.
-Zeekr store valt tegen nog wat het biedt: eigenlijk enkel Spotify is voor mij nuttig. Overigens geen ander navigatie systeem daar of elders in de auto.
-Het is inderdaad een enorme vliegenvanger, maar dat was te verwachten.
Super blij nog steeds dus, maar wel een paar issues die niet heel lang moeten gaan duren!
Tevens wat Ali shizzl er op gezet. Hier paar fotoโs en conclusies tot dusver:
-Nek kussentjes zijn mooi, zacht en passen in de stijl van het leer. Perfect! Maar de stoelen zijn goed zonder, ze zitten er eigenlijk niet lekker bij, dus overbodig. Was een gokje.
-De rvs speaker roosters vind ik zelf erg mooi staan bij het geheel.
-Sleutelhanger voor sleutel of nfc kaart is best mooi, maar wat een gedrocht zo groot. Mega onpraktisch, maar de digitale sleutel werkt ook. Maar dat werkt weer niet met naderen en dat de deur ontgrendelt. Dus ben er nog over uit wat ik fijner vind.
:strip_exif()/f/image/sgVuvaWS7lHknXEgTyCc1mhi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dRWUH4N5GzRSp4qfmch0uiMj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6KwRD05nQjfYYEcQ8w77YrQT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/11TwdrAoFflo8qTAtt7RtZrN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cDZa5Ha3uJO9F6mnbYuCVhgv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/K4886eey5PNl4WvnWFjYJxUT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8revmnXJfqv299vgYqFeXDWt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/i7Ta2rLBjnJZo6qgJhHBnf6T.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mJ9zuwcOPjJOJiz6T5DDPUvL.jpg?f=fotoalbum_large)
Veel veilige kilometers toegewenst.kingknoest schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:07:
Zo, had nog te weinig tijd met die heerlijke nieuwe bolide om de eerste ervaringen te delen, but here goes!
Heerlijke bak, ik heb de LR in het zwart en het is een cadeau om in te rijden. Ik had nog geen proefrit gehad, dus was het echt even kennis maken met deze zwarte Brutus.
Rijdt heerlijk, snel (ook zonder de PKโs van de Privilege), ligt nog prima in de bochten voor een SUV, heerlijke HUD, knetterveel opties op het scherm waar ik nog wel wat studie nodig heb, ruimte voor en achter en in de kofferbak die echt enorm is, heerlijke stoelen, mooie afwerking, goede app en een genot om te zien van buiten vind ik.
Dus blij met dit mooie apparaat. Is alles dan helemaal top? Zeker niet, ik loop nu tegen de volgende dingen aan:
-Navigatie blijft op vaste plek in Engeland staan, krijg het met geen mogelijkheid naar mijn reรซle locatie. Dus, navigatie werkt bij mij volledig niet. Wordt maandag proberen te bellen, want vervelend is dit wel. Iemand anders die hem ook heeft een tip?
-CarPlay werkt nog niet, zoals al gemeld hier. Dus geen navigatie en geen CarPlay met navigatie is wel hรฉรฉl erg behelpen nu.
-Al in de showroom ging het alarm van mijn auto af nog onder het doek, terwijl we uitleg kregen bij het demo model (uitleg ook aan andere berijder tegelijk). Dacht dat dit was omdat iemand er langs liep oid. Maaaaar, helaas, ook thuis ging om 1:00 uur โs nachts het alarm af en daarna weer rond 5:00 uur. Dat is wel erg kak, de straat wordt er wakker van, want ik slaap als een rots en was direct wakker. Nu in de auto optie aangezet โiets minder beveiligdโ, whatever that may be, ben benieuwd deze nacht.
-Zeekr store valt tegen nog wat het biedt: eigenlijk enkel Spotify is voor mij nuttig. Overigens geen ander navigatie systeem daar of elders in de auto.
Super blij nog steeds dus, maar wel een paar issues die niet heel lang moeten gaan duren!
-Nek kussentjes zijn mooi, zacht en passen in de stijl van het leer. Perfect! Maar de stoelen zijn goed zonder, ze zitten er eigenlijk niet lekker bij, dus overbodig. Was een gokje.
-Sleutelhanger voor sleutel of nfc kaart is best mooi, maar wat een gedrocht zo groot. Mega onpraktisch, maar de digitale sleutel werkt ook. Maar dat werkt weer niet met naderen en dat de deur ontgrendelt. Dus ben er nog over uit wat ik fijner vind.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Die keyfob van Zeeker is compleet ruk. Ik druk na bijna een jaar met de X nog steeds op de verkeerde knop om de deuren te openen. Daarnaast is hij veel te groot voor wat hij moet doen en veel X rijders hebben problemen dat de batterij na 3 maanden compleet leeg is. Daar heb ik zelf gelukkig geen last van.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Dank voor je eerste bevindingen!kingknoest schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:07:
Zo, had nog te weinig tijd met die heerlijke nieuwe bolide om de eerste ervaringen te delen, but here goes!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Balen man van de navigatie, de car play en de alarm fout. Dat moet Zeekr asap (gaan) oplossen!
Dank voor je review! Balen dat de navigatie niet werkt zeg. Was je al een stuk onderweg voordat je de navigatie aanzette? Anders was ik meteen terug gereden om het aan te kaarten. Een alarm dat constant afgaat word je ook wat zenuwachtig van.kingknoest schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:07:
Hopelijk bieden ze je goede service en een snelle oplossing. Misschien zo simpel als een harde reset van de computer. Fijn om te horen dat de positieve kanten van de auto alsnog het overwicht hebben
Dit heb ik kunnen oplossen door een reset, beiden knoppen op het stuur (links en rechts) ingedrukt houden totdat scherm opnieuw opstarten. Daarna werd de juiste gps locatie opgepikt.kingknoest schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:07:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Top, werd net wakker op de bank en zag dit staan, moest ik meteen proberen. Werkt!Zeekr_7X schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:32:
[...]
Dit heb ik kunnen oplossen door een reset, beiden knoppen op het stuur (links en rechts) ingedrukt houden totdat scherm opnieuw opstarten. Daarna werd de juiste gps locatie opgepikt.
Dat is eigenlijk de grootste zorg minder, nu benieuwd naar alarm al is het tot dusver rustig.
En om dit soort antwoorden hou ik zo van dit soort forums. Scheelt weer een trip naar de dealer!Zeekr_7X schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:32:
[...]
Dit heb ik kunnen oplossen door een reset, beiden knoppen op het stuur (links en rechts) ingedrukt houden totdat scherm opnieuw opstarten. Daarna werd de juiste gps locatie opgepikt.
Weet iemand trouwens welke SW versie de afgeleverde autos staan?
[ Voor 7% gewijzigd door 4v4t4r op 18-05-2025 09:12 ]
https://www.zeekr.eu/nl-n...n=Long+Range+RWD&dl=en_US
[ Voor 48% gewijzigd door Freedive op 18-05-2025 08:43 ]
Op mijn aanmelding via de website wordt niet gereageerd
De Smart #5 was inderdaad wel al te bekijken, vanaf eind mei ook te rijden. In Eindhoven staat een brabus versie en kun je over 2 weken rijden in een summit versie. Moet nog erg wennen aan het uiterlijk, maar het interieur is echt heel mooi, overal mooie materialen en enorm veel ruimte.Gemeni schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 21:02:
[...]
Vanaf deze week in de Showroom heb ik begrepen. Zijn er al mensen die hem hebben gereden/bekeken om te vergelijken met de Zeekr?