Rmaxx schreef op maandag 30 maart 2026 @ 23:46:
[...]
Ah sorry idd niet duidelijk, het gaat over voice commandos (stom dat ik dat er niet bij heb gezet). Omdat er bijv geen bediening is voor de verwarming vd stoelen en airco achterin...(wat ik ook best raar vind trouwens, maar dat zit in china natuurlijk in zon luxe scherm in de armsteun, iets dat wij niet krijgen buiten china)
Ahh dat bedoel je, no worries.
Heel eerlijk, die voice commands werken bij mij echt voor geen meter. Als ik zeg
Hi Zeekr, doe mijn raam open , gooit ie soms alle ramen open… soms alleen die van mij en soms bijrijders raam... En in 9/10 gevallen krijg ik gewoon
sorry, ik begrijp je niet.
Ga er wel vanuit dat je er ook AC/temperatuur mee kan bedienen, maar heb dat zelf niet eens meer getest, VC staat bij mij inmiddels gewoon uit. Voelt nog echt als alpha/beta t.o.v. concurrentie.
Die bediening achterin vind ik trouwens ook echt een gemiste kans voor onze markt. Ik zou die optie serieus overwegen als die hier beschikbaar was. Voor nu is dat inderdaad China only.
Misschien dat het met een v2 toekomstige upgrade komt wanneer ze m hier in de EU releasen.
:strip_exif()/f/image/bFwVWcqrUabpoYdTILU5LzpL.jpg?f=fotoalbum_large)
Er wordt op de BA trouwens ook al over geklaagd door andere eigenaren. Hoop is dat ze dit via een update gaan oplossen, dmv de Zeekr app te gebruiken voor passagiers achterin.
/f/image/aHGcov875Yw28objVSOPJ7TS.png?f=fotoalbum_large)
Ben ook wel benieuwd hoe ze de configuratie voor Duitsland gaan doen.
Voor nu kun je alles achterin wel via de main display regelen.
Je hebt daar dit icoontje voor:
/f/image/ntojc99QorvJCvDZ0dKMzBcX.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RbQ3xOYrmlsKpWsmhRcaCFKf.jpg?f=fotoalbum_large)
Ook de stoelpositie kun je daar gewoon aanpassen:
Zeekr 7X Core | Men and women alike. What we do, we do for the benefit of all.