Je kan instellen in de auto toch of je links of rechts rijdt?nikagl schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 12:34:
[...]
Ja, en het kapje haal je los met een pennetje/priem oid (ben benieuwd of iemand nog een tip heeft om dit zo min mogelijk te beschadigen):
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Vandaag mijn 7x LR laten uitlijnen. Achterwielen stonden volgens monteur verkeerd afgesteld. Vooral rechtsachter. Uitlijning volgens fabrieksspecificaties. Auto rijdt nu een stuk beter en stabieler op de snelweg. Is nu acceptabel. Net een lange rit gemaakt. Even afwachten hoe het de komende periode gaat. Staan wat lange ritten op de planning.
Bij mijn vorige auto zat er in een van de kits in de kofferbak (gereedschap setje, sleepoog enz) een speciaal tooltje hiervoor. Een haakje met een oog waar je vinger doorheen kan om kracht te kunnen zetten.nikagl schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 12:34:
Ja, en het kapje haal je los met een pennetje/priem oid (ben benieuwd of iemand nog een tip heeft om dit zo min mogelijk te beschadigen):
Be reasonable.... do it my way
Ik ga het dan maar eens controleren. Als iedereen zo tevreden is! Ik heb de 2.1 update, dan heb je toch automatisch de laatste navigatie app?Ian_ schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 04:23:
[...]
Volgens mij hebben wij echt een andere navigatie dan 😂
[7X LR]
Hi,BrFa2021 schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 22:13:
[...]
Ik ga het dan maar eens controleren. Als iedereen zo tevreden is! Ik heb de 2.1 update, dan heb je toch automatisch de laatste navigatie app?
Dan hebben we inderdaad dezelfde maar welke functionaliteiten mis je?
- Favorieten of home/work werkt binnen een paar seconden.
- Offline maps kan je downloaden
- Voorkeuren voor laders (CPO’s)
- Satelliet weergave
- HUD weergave
- Live traffic
- Stoplichten en bekende flitsers
Firmware update? Is dat ergens terug te zien 😅Ian_ schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 07:27:
[...]
Iedereen heeft ook rond dezelfde periode een firmware update gehad. Als daar iets in ‘broken’ is, dan zullen de mensen met dezelfde ‘running hours’ het tegelijk krijgen.
Is mij niet opgevallen.
De OS2.1.0 waar de meeste op draaien.Alphaxe schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 22:24:
[...]
Firmware update? Is dat ergens terug te zien 😅
Is mij niet opgevallen.
Ian, helemaal mee eens. Misschien betitel ik het verkeerd.Ian_ schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 22:18:
[...]
Hi,
Dan hebben we inderdaad dezelfde maar welke functionaliteiten mis je?Ik zal vast nog wel iets vergeten zijn, Ohja preheating battery maar goed enige min punt is dat de Navi 3.0 moeite heeft met de juiste SOC te bepalen bij aankomst.
- Satelliet weergave
- HUD weergave
- Live traffic
Maar ik mis het instellen van de schaal met een plus of min knop. Ik rij graag met iets meer overzicht van het verkeer. Dat kan je nu doen door te pinchen, zeg maar uitzoomen maar dan centreert het niet automatisch. En is je positie op een gegeven moment uit beeld. Alle navigatie systemen die ik gehad heb hebben zulke knoppen. Het is een bedieningsfilosofie, maar ik ben nu veel vaker met de navigatie bezig dan me lief is tijdens het rijden.
Vandaag moest ik naar Arnhem en het verkeer viel heel erg mee. Ik had drie kwartier over en dacht ik ga laden. Ik voeg een laadstation toe en had keuze uit vier. Helaas was de locatie die ik uitzocht aan de andere kant van de autosnelweg. Die had niet voorgesteld mogen worden want er waren genoeg opties aan mijn kant van de weg. Daar kom je achter als je er bijna bent en kan je dus die plek verwijderen en een nieuwe laadstation gaan toevoegen. Allemaal tijdens het rijden.
Ik heb dit verkeerd benoemd. Het zijn geen functionaliteiten maar wel onvolkomenheden. Ik ben hierdoor tijdens het rijden teveel met de auto bezig en niet met het verkeer.
Daar helpt de op het moment matig werkende LCC ook niet bij.
De auto rijdt sinds de update echt heerlijk en het laden vandaag was heel snel maar ik moet te vaak en te lang naar mijn bedieningsscherm kijken en er aan zitten. Dat kan beter want de basis is top. Ik ben heel blij met de auto en vooral het audio systeem is een van de betere die ik heb gehad. Dat is echt genieten! Ik heb mijn equ bijna hetzelfde als die van jouw, alleen de laagste frequentie twee stappen zachter. De sub is anders te dominant.
[7X LR]
En het aangeven van de stap na deze in de navigatieBrFa2021 schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 02:22:
[...]
Ian, helemaal mee eens. Misschien betitel ik het verkeerd.
Maar ik mis het instellen van de schaal met een plus of min knop. Ik rij graag met iets meer overzicht van het verkeer. Dat kan je nu doen door te pinchen, zeg maar uitzoomen maar dan centreert het niet automatisch. En is je positie op een gegeven moment uit beeld. Alle navigatie systemen die ik gehad heb hebben zulke knoppen. Het is een bedieningsfilosofie, maar ik ben nu veel vaker met de navigatie bezig dan me lief is tijdens het rijden.
De meeste rijden vanaf een bepaalde datum met de update, als er iets kapot is in de update firmware stack dan heeft dat soms een bepaald aantal 'running hours' nodig. Maar goed, niet mijn specialiteit.Alphaxe schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 07:52:
[...]
Daar rij ik mee vanaf medio kerst. Daarmee kan ik de link dan ook niet leggen
Heb ik ook gehad terug uit Hamburg - kon m gewoon zeker 30 a 40 min lekkker zijn eigen gang laten gaan. Was s avonds laat dus op zich prima want rustig en goede lijnen op de wegVANC schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:05:
[...]
Hallo, hier ook privilege.
Frunk alles ok, portieren alles ok, trekhaak alles ok.
Geen noemenswaardige problemen.
Onlangs kon ik wel 4-5 km rijden aan ongeveer 60 km/u op LCC zonder iets aan te raken, en zonder melding "stuur vasthouden", maar dat was blijkbaar eenmalig!
Vanochtend met de sneeuw had hij wat moeite en moest ik zelf na 5 seconden ingrijpen omdat hij de sneeuw in wilde rijden. Iets met een klein stukje grijs tussen de lijn en de sneeuw er buitenEndorfine1974 schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 08:28:
[...]
Heb ik ook gehad terug uit Hamburg - kon m gewoon zeker 30 a 40 min lekkker zijn eigen gang laten gaan. Was s avonds laat dus op zich prima want rustig en goede lijnen op de weg
Ik ben veel aan het experimenteren met de LCC maar het lijkt alsof hij al je voorkeursinstellingen negeert in de LCC, dingen zoals comfort remmen, stuur voorkeuren etc. Hij is echt super lomp en hard als hij ingrijpt, het lijkt alsof hij daarin niet kan differentieren. De brakechecks tussendoor zijn soms echt heel lomp en ongemakkelijk. Al helemaal als het ook nog eens is voor een baan waar je niet op rijdt. Overigens is het wel zo dat het vaker comfort oplevert dan ongemak
Wat kan de laatste nav app met stoplichten?Ian_ schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 22:18:
[...]
Hi,
Dan hebben we inderdaad dezelfde maar welke functionaliteiten mis je?Ik zal vast nog wel iets vergeten zijn, Ohja preheating battery maar goed enige min punt is dat de Navi 3.0 moeite heeft met de juiste SOC te bepalen bij aankomst.
- Satelliet weergave
- HUD weergave
- Live traffic
Nergens kunnen vinden... ook niet online in de manual...Ian_ schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 15:53:
[...]
Je kan instellen in de auto toch of je links of rechts rijdt?
Zeekr 7x LR | HASS | Zwave | Python | Javascript
In het navigatie scherm zie je wanneer er een stoplicht is, niet of deze groen of rood is.Rickyuu schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 08:46:
[...]
Wat kan de laatste nav app met stoplichten?
Met Automatische lampen is dat volgens mij verplicht…nikagl schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 09:07:
[...]
Nergens kunnen vinden... ook niet online in de manual...
Als je "lekker z'n gang gaan" iets kan specificeren: Rijdt de auto dan ook lekker? Ik vond bij mijn polestar2 vooral filerijden met pilot aan heel prettig, maar ik merk bij mijn LR dat LCC onder de 30km/u de auto vrij fors heen en weer stuurt binnen de baan op de snelweg. Dermate veel dat het niet te doen is. Ben benieuwd of dit ook iets met uitlijning te maken heeft of dat iedereen dit heeft. Op hogere snelheden vind ik het een 7, maar nog niet de rust die mijn P2 hierin gaf.Endorfine1974 schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 08:28:
[...]
Heb ik ook gehad terug uit Hamburg - kon m gewoon zeker 30 a 40 min lekkker zijn eigen gang laten gaan. Was s avonds laat dus op zich prima want rustig en goede lijnen op de weg
Wat zuur, hopelijk een lease auto (Zeekr)! Laten wegbrengen en volledig nalaten kijken.funkylicious schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 15:49:
Iets met te hard door de bocht willen gaan en dan bij het wegglijden twee auto's raken. Allemaal om snel even de kids naar school te brengen. Leuk zon ochtend! Stuurgedrag van mijn auto is in ieder geval niet zoals het was.
[Afbeelding]
P.S. daarom moeten mensen als ik de band zo zie ook niet met ZOMERBANDEN de weg op met dit weer…
[ Voor 7% gewijzigd door Ian_ op 29-01-2026 15:57 ]
Helaas, auto zelf gekochtIan_ schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 15:56:
[...]
Wat zuur, hopelijk een lease auto (Zeekr)! Laten wegbrengen en volledig nalaten kijken.
P.S. daarom moeten mensen als ik de band zo zie ook niet met ZOMERBANDEN de weg op met dit weer…
Lekker dit. Servicepunt Zeekr heeft de software om uit te lijnen. Auto zal dus daar heen moeten.funkylicious schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 16:18:
[...]
Helaas, auto zelf gekochtmag naar een schadeherstelbedrijf om vervolgens te horen dat ze geen software hebben voor het uitlijnen etc.
Die van mij staat ook bij een schadebedrijf.
Iemand vond het leuk om de dag voor kerst mijn auto te beschadigen (lakschade en krasje in de lamp) en geen brief achter te laten met gegevens.
Bij het wegbrengen gisteren zag ik nog twee 7x-staan ter reparatie (ABS Splinter Amsterdam Noord) wat ik niet verwacht had. Het zal meer een kwestie van tijd zijn eer alle bedrijven de software van Zeekr krijgen is mijn gevoel.
Iemand vond het leuk om de dag voor kerst mijn auto te beschadigen (lakschade en krasje in de lamp) en geen brief achter te laten met gegevens.
Bij het wegbrengen gisteren zag ik nog twee 7x-staan ter reparatie (ABS Splinter Amsterdam Noord) wat ik niet verwacht had. Het zal meer een kwestie van tijd zijn eer alle bedrijven de software van Zeekr krijgen is mijn gevoel.
Ja, dat zal wel moeten alleen van de verzekeraar moet het schadeherstelbedrijf dit aangeven haha. Dat gaat nog wel even duren omdat ik morgen richting Noorwegen vertrek. Handige timing dat zoiets gebeurt.
Dat is helemaal frustrerend. Er is wel een mooie Sentry modus, maar deze zet ik zelf sporadisch aan omdat het erg veel stroom vreet.clydevdl schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 20:03:
Die van mij staat ook bij een schadebedrijf.
Ik was eigenlijk positief verrast dat ik maar 4 weken hoefde te wachten om aan de beurt te zijn aangezien de schadebedrijven het ontzettend druk hebben. Onderdelen zijn blijkbaar wel op voorraad (lamp unit voor en strip onder de voorbumper)funkylicious schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 20:03:
Ja, dat zal wel moeten alleen van de verzekeraar moet het schadeherstelbedrijf dit aangeven haha. Dat gaat nog wel even duren omdat ik morgen richting Noorwegen vertrek. Handige timing dat zoiets gebeurt.
Heeft hier iemand al eens problemen gehad met de voorruitsproeier? Sinds vandaag komt er geen vloeistof uit. Achter wel. Er zit ook genoeg vloeistof in en het is de hele dag boven het vriespunt. Pomp doet het ook zo te horen.
Ik gok dat dat komt omdat de camera dan te weinig lijn ziet (het zichtbare deel is erg klein) en de auto zich daardoor niet goed kan positioneren in de rijstrook. Tesla's autopilot wordt ook onrustig in een file, terwijl die normaal super strak stuurt.PVal24 schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 14:54:
[...]
Ik vond bij mijn polestar2 vooral filerijden met pilot aan heel prettig, maar ik merk bij mijn LR dat LCC onder de 30km/u de auto vrij fors heen en weer stuurt binnen de baan op de snelweg. Dermate veel dat het niet te doen is. Ben benieuwd of dit ook iets met uitlijning te maken heeft of dat iedereen dit heeft. Op hogere snelheden vind ik het een 7, maar nog niet de rust die mijn P2 hierin gaf.
Ja was toch bevroren... heb er nieuwe antivries bijgegooid en het kwam er weer uit.7Xp schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 20:29:
Heeft hier iemand al eens problemen gehad met de voorruitsproeier? Sinds vandaag komt er geen vloeistof uit. Achter wel. Er zit ook genoeg vloeistof in en het is de hele dag boven het vriespunt. Pomp doet het ook zo te horen.
Zeekr 7x Privilege AWD
Bedankt voor je reactie. Ik kan hem vandaag binnen zetten om dat uit te sluiten, maar het zou wel bijzonder zijn aangezien de achterste sproeier het gewoon doet. Iemand die beschermkap er al eens af proberen te halen? Zou wel makkelijk zijn als ik er zelf bij zou kunnen4v4t4r schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 08:09:
[...]
Ja was toch bevroren... heb er nieuwe antivries bijgegooid en het kwam er weer uit.
Het hele systeem hoeft niet bevroren te zijn, ergens een klein stukje ijs in een slang of nozzle en je bent al klaar. Kan prima dat het dan achter wel werkt, maar voor niet.7Xp schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 08:19:
[...]
Bedankt voor je reactie. Ik kan hem vandaag binnen zetten om dat uit te sluiten, maar het zou wel bijzonder zijn aangezien de achterste sproeier het gewoon doet. Iemand die beschermkap er al eens af proberen te halen? Zou wel makkelijk zijn als ik er zelf bij zou kunnen
Ik heb het binnen bij het licht bekeken. Conclusie: 1 van de clips die de sproeierslang verbindt vanaf de motorruimte was gebroken. Slang lag ernaastjsiegmund schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 08:55:
[...]
Het hele systeem hoeft niet bevroren te zijn, ergens een klein stukje ijs in een slang of nozzle en je bent al klaar. Kan prima dat het dan achter wel werkt, maar voor niet.
Heb je hiervoor iets moeten demonteren om dit te zien en evt te fixen? Bij mij ook geen ruitensproeiervloeistof op de voorruit en wel op de grond 😱 en de achterruit7Xp schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 18:57:
[...]
Ik heb het binnen bij het licht bekeken. Conclusie: 1 van de clips die de sproeierslang verbindt vanaf de motorruimte was gebroken. Slang lag ernaast
Zit vast aan je ruitenwisservanderwolf schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 20:21:
[...]
Heb je hiervoor iets moeten demonteren om dit te zien en evt te fixen? Bij mij ook geen ruitensproeiervloeistof op de voorruit en wel op de grond 😱 en de achterruit
vanderwolf schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 20:21:
[...]
Heb je hiervoor iets moeten demonteren om dit te zien en evt te fixen? Bij mij ook geen ruitensproeiervloeistof op de voorruit en wel op de grond 😱 en de achterruit
Zoals op de foto te zien, is er een clipje afgebroken. Deze heb ik besteld bij een schadebedrijf.vanderwolf schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 20:21:
[...]
Moet nog binnen komen.
Vandaag op zoek naar iets dat als tijdelijke stop kan fungeren.
Dit viel mij ook op, alles is nu een stuk duidelijker in beeld gebracht. Doen ze goed.Freedive schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 18:37:
Was hier volgens mij niet voorbij gekomen, sinds laatste app update de digital key 3.0 ook netjes in de app.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / SigenStor 17kW + 36kWh / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / 2x Easee EV / Gardena Smart
Mijn navigatie slaat sinds gisteren compleet tilt. Ieder 15 a 20 seconden begint de kaart volledig te spinnen, om dan weer min of meer op de juiste locatie uit te komen. Compleet onbruikbaar. Ook na 2 resets. Iemand hetzelfde probleem ?
Ja, ik had dit een week of twee geleden ook. Uiteindelijk na twee dagen vanzelf opgelost.fideba schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 10:05:
Mijn navigatie slaat sinds gisteren compleet tilt. Ieder 15 a 20 seconden begint de kaart volledig te spinnen, om dan weer min of meer op de juiste locatie uit te komen. Compleet onbruikbaar. Ook na 2 resets. Iemand hetzelfde probleem ?
Heb de SOS knop reset en stuur reset geprobeerd maar deed niks.
Gisteren een proefrit gedaan en toen kwam ik erachter dat de HUD uit moet staan om de CarPlay kaarten met route in je bestuurdersdisplay te kunnen zien.nikagl schreef op maandag 12 januari 2026 @ 08:38:
[...]
Bij mij geen blauwe lijn met “kaarten”, ook niet met “volledige route” op het midden scherm…
Jammer dat het niet op de HUD wordt geprojecteerd zoals het op de bestuurdersdisplay te zien is.
Ondertussen inderdaad opgelost. Misschien helpt een post op Tweakers wel ;-)Ian_ schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 11:29:
[...]
Ja, ik had dit een week of twee geleden ook. Uiteindelijk na twee dagen vanzelf opgelost.
Heb de SOS knop reset en stuur reset geprobeerd maar deed niks.
16 maart mag ik pas 🫣clydevdl schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 20:07:
[...]
Ik was eigenlijk positief verrast dat ik maar 4 weken hoefde te wachten om aan de beurt te zijn aangezien de schadebedrijven het ontzettend druk hebben. Onderdelen zijn blijkbaar wel op voorraad (lamp unit voor en strip onder de voorbumper)
Kreeg allerlei opmerkingen dat de Zeekr een probleem auto is wat betreft het wachten op vervangende onderdelen.
Hangt er denk ik vanaf wat er vervangen moet worden maar een lampunit en voorspoilerstrip waren blijkbaar geen probleem.funkylicious schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 19:01:
[...]
16 maart mag ik pas 🫣
Kreeg allerlei opmerkingen dat de Zeekr een probleem auto is wat betreft het wachten op vervangende onderdelen.
Bij Tesla moet je ook vaak nog steeds lang wachten voor reparaties. Ik ken mensen die 4-5 maanden verder waren omdat er geen tijd en/of onderdelen waren.
Verder hangt het ook van de capaciteit van het herstelbedrijf af omdat het al heel lang een trent is dat de je lang moet wachten eer je aan de beurt bent voor een schadeherstel.
Het is natuurlijk rot als je lang moet wachten en dan kan ik me voorstellen dat maart nog heel ver weg is.
Goedemorgen, ik heb regelmatig dat de laadkabel maar net lang genoeg is of zelfs net te kort. Welke kabel gebruiken jullie?
Je hebt een 7M kabel erbij dat is 99% ruim genoeg qua lengte.Jeffdbr schreef op zondag 1 februari 2026 @ 09:04:
Goedemorgen, ik heb regelmatig dat de laadkabel maar net lang genoeg is of zelfs net te kort. Welke kabel gebruiken jullie?
https://www.galaxus.nl/en...r-charging-cable-33612655
- Phoenix Contact
- Mennekes
- Brugg
- Amphenol
Andere merken zou ik persoonlijk vermijden.
[ Voor 28% gewijzigd door Ian_ op 01-02-2026 09:39 ]
Ik wordt wel een beetje droevig van de lak van mijn zwarte Zeekr.
Ik ben bang dat ik over een jaar een grijze voorkant heb. Zijn er maar mensen met dezelfde ervaring?
Ik ben bang dat ik over een jaar een grijze voorkant heb. Zijn er maar mensen met dezelfde ervaring?
Foto?MarcelV00 schreef op zondag 1 februari 2026 @ 13:01:
Nou ik ook! Nu ruim 8 maanden verder. Maar het ziet er uit of ik alleen met schuurspons gewassen heb.MarcelV00 schreef op zondag 1 februari 2026 @ 13:01:
Laatste keer een zwarte voor mij denk ik.
Ben benieuwd naar wat foto’s, 8 maanden verder met Tech Grey en nog perfecte staat (afgezien van de hoogglans zwarte rand natuurlijk 😂)MPro schreef op zondag 1 februari 2026 @ 14:22:
[...]
Nou ik ook! Nu ruim 8 maanden verder. Maar het ziet er uit of ik alleen met schuurspons gewassen heb.
Auto sinds mei 2025 maar is mij niet opgevallen dat ik kleurverval heb op mijn zwarte Privilege uitvoering.MPro schreef op zondag 1 februari 2026 @ 14:22:
[...]
Nou ik ook! Nu ruim 8 maanden verder. Maar het ziet er uit of ik alleen met schuurspons gewassen heb.
Ik was de auto niet in de wasstraat maar met de hand (microvezel autowasborstel)
Heyyy Allen.
Vraagje. Zijn er leden die gebruik maken van Flitsmeister via CarPlay?
Mijn ervaring is dat de app hele tijd ‘vastloopt’. Lijkt wel of de kaart steeds om de seconde opnieuw een stukje map erbij moet laden. Verder hapert ook het icoontje in de kaart die de locatie op de weg aangeeft.
Iemand dit ook evaren met FM?
Vraagje. Zijn er leden die gebruik maken van Flitsmeister via CarPlay?
Mijn ervaring is dat de app hele tijd ‘vastloopt’. Lijkt wel of de kaart steeds om de seconde opnieuw een stukje map erbij moet laden. Verder hapert ook het icoontje in de kaart die de locatie op de weg aangeeft.
Iemand dit ook evaren met FM?
Aan iedereen die al langere tijd met het advanced cockpit pakket rijdt. In hoeverre zijn de opties het voor jou waard gebleken?
Tijdens mijn proefrit vond ik het geluid bij 50% al oncomfortabel hard.
De HUD toont vrijwel dezelfde informatie als het bestuurdersdisplay dus voelt als dubbelop
Het geluid in de hoofdsteun werd overstemd door het geluid van de muziek die ik afspeelde
Het nappa leer is wel heel fijn maar kan helaas niet als losse optie gekozen worden
Geen mening over het geursysteem omdat ik het niet heb kunnen testen.
Ben benieuwd naar lange termijn ervaringen hier.
De HUD toont vrijwel dezelfde informatie als het bestuurdersdisplay dus voelt als dubbelop
Het geluid in de hoofdsteun werd overstemd door het geluid van de muziek die ik afspeelde
Het nappa leer is wel heel fijn maar kan helaas niet als losse optie gekozen worden
Geen mening over het geursysteem omdat ik het niet heb kunnen testen.
Ben benieuwd naar lange termijn ervaringen hier.
Ik vind het geluid vooral ongenuanceerd / ongebalanceerd: highs zijn de scherp (vooral S-klanken), lows te overheersend. Dus ik ga met de auto eens naar een car-audiospecialist om te kijken of er een speaker vervangen kan worden of zo.Alboqa schreef op zondag 1 februari 2026 @ 19:07:
Hoe kan het dat de charge port wordt geopend in deze video door erop te drukken?!!!
YouTube: I Had To Turn Around! Winter Roadtrip In The Zeekr 7X From Sweden To...
YouTube: I Had To Turn Around! Winter Roadtrip In The Zeekr 7X From Sweden To...
Hoezo…? Zou dat niet moeten kunnen dan?tbee schreef op zondag 1 februari 2026 @ 20:31:
Hoe kan het dat de charge port wordt geopend in deze video door erop te drukken?!!!
Omdat het ook gewoon kan als de auto niet op slot zit?tbee schreef op zondag 1 februari 2026 @ 20:31:
Exact… daarom begreep ik de vraag niet zo goedIan_ schreef op zondag 1 februari 2026 @ 20:51:
[...]
Omdat het ook gewoon kan als de auto niet op slot zit?
Ik ben flabbegasted. 😆 Ik heb een youtube reviewvideo gekeken waarin gezegd werd dat dat niet kon. En dat voor waar aangenomen. Ha ha ha. Okay! Beter! Het staat ook gewoon in de manual.
[ Voor 10% gewijzigd door tbee op 01-02-2026 20:55 ]
Ik denk dat de speakers zelf echt geen slechte kwaliteit zijn maar de software afstemming laat te wensen over.tbee schreef op zondag 1 februari 2026 @ 20:23:
[...]
Ik vind het geluid vooral ongenuanceerd / ongebalanceerd: highs zijn de scherp (vooral S-klanken), lows te overheersend. Dus ik ga met de auto eens naar een car-audiospecialist om te kijken of er een speaker vervangen kan worden of zo.
Daar hoop(te) ik ook op. En die ztuner zou de oplossing moeten zijn, maar zonder universitaire studie krijgt niemand dat bediend. Maar soms is het karakter van een speaker ook gewoon anders. Enfin, die mensen hebben er verstand van. Ik niet. Ieder z'n vak. We gaan het horen. Ze hebben voor de 001 ook een upgrade pakket.Ian_ schreef op zondag 1 februari 2026 @ 21:03:
[...]
Ik denk dat de speakers zelf echt geen slechte kwaliteit zijn maar de software afstemming laat te wensen over.
[ Voor 4% gewijzigd door tbee op 01-02-2026 21:19 ]
Heb je een link 🔗 en ja de ztuner is niet voor het volk dat zo’n auto koopttbee schreef op zondag 1 februari 2026 @ 21:18:
[...]
Daar hoop(te) ik ook op. En die ztuner zou de oplossing moeten zijn, maar zonder universitaire studie krijgt niemand dat bediend. Maar soms is het karakter van een speaker ook gewoon anders. Enfin, die mensen hebben er verstand van. Ik niet. Ieder z'n vak. We gaan het horen. Ze hebben voor de 001 ook een upgrade pakket.
Wat is jullie ervaring met de LCC/ACC en verkeersbord herkenning?
Recent heb ik een testrit gedaan met de Zeekr 7X, priv. In Zaventem, België.
Ik was zeer aangenaam verrast en ben aan het overwegen om het te kopen.
Enige wat me (enorm) stoorde was de heel slechte verkeersbord herkenning, de zeer stugge ACC/LCC die zeer onnatuurlijk aanvoelde. Het maakte soms fouten en het was heel zwaar om het te corrigeren. Bij minimale correctie werd het ook meteen uitgeschakeld.
Voor mij is dit wel een dealbreaker, maar ik hoor graag de ervaring van mensen die hier al een tijd mee rondrijden en deze functionaliteit daadwerkelijk gebruiken.
Enige wat me (enorm) stoorde was de heel slechte verkeersbord herkenning, de zeer stugge ACC/LCC die zeer onnatuurlijk aanvoelde. Het maakte soms fouten en het was heel zwaar om het te corrigeren. Bij minimale correctie werd het ook meteen uitgeschakeld.
Voor mij is dit wel een dealbreaker, maar ik hoor graag de ervaring van mensen die hier al een tijd mee rondrijden en deze functionaliteit daadwerkelijk gebruiken.
De ztuner is onbegonnen werk. Met de gewone equ regeling is het zeer goed te doen. Geweldig systeem!Ian_ schreef op zondag 1 februari 2026 @ 21:24:
[...]
Heb je een link 🔗 en ja de ztuner is niet voor het volk dat zo’n auto koopt
[7X LR]
De acc/lcc is idd matig. Na de laatste software update is het zelfs slechter geworden. Ook irritant is dat je een geluidje hoort als je lcc uitschakelt. Als je acc uitschakelt daarentegen weer niet…..A_ok schreef op zondag 1 februari 2026 @ 22:59:
Wat is jullie ervaring met de LCC/ACC en verkeersbord herkenning?
Ik hoop dat ze het met een nieuwe update goed krijgen. Is met het sturen ook voor 98% gelukt.
[7X LR]
Een geluid bij het uitzetten van de LCC was altijd al zo.BrFa2021 schreef op maandag 2 februari 2026 @ 00:20:
[...]
De acc/lcc is idd matig. Na de laatste software update is het zelfs slechter geworden. Ook irritant is dat je een geluidje hoort als je lcc uitschakelt. Als je acc uitschakelt daarentegen weer niet…..
Ik hoop dat ze het met een nieuwe update goed krijgen. Is met het sturen ook voor 98% gelukt.
Ik wilde bij deze mensen eens langs gaan.Ian_ schreef op zondag 1 februari 2026 @ 21:24:
[...]
Heb je een link 🔗 en ja de ztuner is niet voor het volk dat zo’n auto koopt
https://schutcarsystems.nl/
Zeker, de lak is zeer matig. Ik heb ongelofelijk veel krassen van de wasstraat. Ik heb de groene versie. De auto is zeer krasgevoelig!MarcelV00 schreef op zondag 1 februari 2026 @ 13:01:
Ik heb een vraag over de nav en laadpalen. Als ik op het laadpaal icootje klik, krijg ik een soort zoekgebied over heel NL + aangrenzende gebieden. Maar daarna gebeurd er niks. Ik wil eigenlijk op mijn route een snellader kunnen kiezen, of de laadpalen zichtbaar hebben in een lijst.
Doe ik iets niet goed met dat laadpaal icoontje? Of hoe werkt dat zoekgebied?
Gaan jullie nog door de ouderwetse krasstraat? Ik ga zelf hier elke 2 weken ongeveer en zit er nog tip top out zonder krassen (Tech Grey)daniel223 schreef op maandag 2 februari 2026 @ 07:14:
[...]
Zeker, de lak is zeer matig. Ik heb ongelofelijk veel krassen van de wasstraat. Ik heb de groene versie. De auto is zeer krasgevoelig!
https://share.google/ch5QjYuCDoR9DRVfw
€5K premium upgrade 😅 ik ben benieuwd deel je ervaring wat hun ervan vindentbee schreef op maandag 2 februari 2026 @ 07:00:
[...]
Ik wilde bij deze mensen eens langs gaan.
https://schutcarsystems.nl/
Ja de LCC blijft een zwak punt. Na de 2.1 update heb ik meerdere keren dat de LCC wel is ingeschakeld en de blauwe lijnen aangeeft, maar toch niet vast binnen de lijnen blijft. Hij zwalkt dan gewoon van links of rechts tot de ljin. Ook schakelt hij soms helemaal niet in.. je kan meerdere keren twee x de pook naar beneden halen maar dan registreert hij dit niet. 1x dus cruise werkt dan wel.
Ook van baan wisselen met de LCC aan wil hij soms niet dan geef je richting aan en wanneer je dan stuurt houdt hij deze echt een soort van "vast" dan trek je je stuur naar link of recht en schiet hij helemaal in paniek. Rode waarschuwingen en de LCC deactiveert dan, terwijl je gewoon een baan wil opschuiven.
Ook van baan wisselen met de LCC aan wil hij soms niet dan geef je richting aan en wanneer je dan stuurt houdt hij deze echt een soort van "vast" dan trek je je stuur naar link of recht en schiet hij helemaal in paniek. Rode waarschuwingen en de LCC deactiveert dan, terwijl je gewoon een baan wil opschuiven.
[ Voor 28% gewijzigd door bullseye1977 op 02-02-2026 09:44 ]
LCC reageert mijn inziens nogal binair alles of niets en nogal grof. De werking is over het algemeen niet heel slecht. Op af en toe gedrag op andere rijbanen na. Maar het is niet verfijnd. Hard remmen, grote stuurcorrecties, geen gas los bij de dicht op de voorganger maar hard remmen (of in iedergeval niet de comfort remmen instelling)
Terug van een weekje wintersport. Alle zorgen die ik in NL had over de laadsnelheid zijn volledig weggenomen.
Het was een lange rit naar Italie, 1100 KM, slechts 3 laadstops nodig, hij plande netjes bij Ionity in, ging drie kwartier tot een uurtje van te voren al voorverwarmen, en haalde elke laadstop 250 tot zelfs 355 KW. Het was echt heerlijk. Ook het bereik was top. Hij plande ongeveer 290 KM per trip, en wilde 15% overhouden, ik kon vervolgens rustig stukken 150-170 rijden, en de 15% zakte niet in. Als ik 120 bleef rijden dan sprong hij zelfs naar 17 tot 18 %. Ofwel, lekker doorrijden, super snel laden en maar 3 keer stoppen. Echt helemaal top.
Het was een lange rit naar Italie, 1100 KM, slechts 3 laadstops nodig, hij plande netjes bij Ionity in, ging drie kwartier tot een uurtje van te voren al voorverwarmen, en haalde elke laadstop 250 tot zelfs 355 KW. Het was echt heerlijk. Ook het bereik was top. Hij plande ongeveer 290 KM per trip, en wilde 15% overhouden, ik kon vervolgens rustig stukken 150-170 rijden, en de 15% zakte niet in. Als ik 120 bleef rijden dan sprong hij zelfs naar 17 tot 18 %. Ofwel, lekker doorrijden, super snel laden en maar 3 keer stoppen. Echt helemaal top.
Ik snap dat mensen door de wasstraat heen gaan vanwege het gemak.Ian_ schreef op maandag 2 februari 2026 @ 09:31:
[...]
Gaan jullie nog door de ouderwetse krasstraat? Ik ga zelf hier elke 2 weken ongeveer en zit er nog tip top out zonder krassen (Tech Grey)
https://share.google/ch5QjYuCDoR9DRVfw
Die borstels zitten echter vol met vuil dus krassen in de lak is een zekerheid. Handwassen is de enige manier om je auto echt krasvrij te houden met een microvezel wasborstel. Een bezemborstel of hoe je zo iets ook noemt geeft ook krassen.
Bij een nieuwe auto zou ik dat dus ook nooit doen om deze door de krasstrast te halen De lak van Zeekr kan er niet tegen maar dat geldt nagenoeg voor alle auto's.
Ik kom van een Mustang Mach E en die hadden slechte lak. Maar zelfs met handwas is die 5 jaar mooi gebleven. Ik zou iedereen afraden die om de lak geeft, weg te blijven uit de wasstraat. Boek even een half uurtje in een wasbox en neem een microvezel doek mee als je de materialen zelf niet hebt, dan blijft je lak veel langer goed. Als die niet werkt, pak PPF.clydevdl schreef op maandag 2 februari 2026 @ 11:46:
[...]
Ik snap dat mensen door de wasstraat heen gaan vanwege het gemak.
Die borstels zitten echter vol met vuil dus krassen in de lak is een zekerheid. Handwassen is de enige manier om je auto echt krasvrij te houden met een microvezel wasborstel. Een bezemborstel of hoe je zo iets ook noemt geeft ook krassen.
Bij een nieuwe auto zou ik dat dus ook nooit doen om deze door de krasstrast te halen De lak van Zeekr kan er niet tegen maar dat geldt nagenoeg voor alle auto's.
Heb dezelfde ervaringen. Met deze auto gewoon goed te doen en je hoeft niet echt rekening met de snelheid te houden. Om de 300 km een stop van max 20 minuten en je kan weer verder.burnfout schreef op maandag 2 februari 2026 @ 11:05:
Terug van een weekje wintersport. Alle zorgen die ik in NL had over de laadsnelheid zijn volledig weggenomen.
Ik denk dat ik iets heb geleerd waarvan ik het tot nu toe verkeerd begrepen had.
Op 31 januari, tijdens een rit, merkte ik terwijl ik via CarPlay naar muziek luisterde dat mijn internet ineens op was. Google Maps werd niet meer geüpdatet en de muziek stopte ook. Dat verraste me, want dit was me eerder nooit overkomen.
Toen ik op mijn telefoon keek, zag ik dat ik verbonden was met een wifi-netwerk genaamd “AndroidAPxxxx”. Dat leek me normaal, omdat ik ervan uitging dat de auto via die wifi met mijn telefoon communiceert. Maar toen ik die wifi-verbinding uitschakelde, ging mijn telefoon meteen weer via 5G online — en tegelijkertijd werd de CarPlay-verbinding verbroken.
Daarna heb ik in de Zeekr-app gekeken en zag ik dat het maandelijkse internet van de auto volledig verbruikt was. De conclusie die ik hieruit trek, is dat wanneer je CarPlay gebruikt in de auto, het internet van de auto zelf wordt gebruikt en niet het mobiele internet van je telefoon.
Eerlijk gezegd vind ik dit nogal vreemd. Ik ging er altijd van uit dat CarPlay gewoon het mobiele internet van mijn telefoon gebruikt. Het internet van de auto is immers beperkt, en juist daarom lijkt het me logischer dat CarPlay via je eigen databundel werkt.
Misschien begrijp ik iets verkeerd of mis ik een belangrijk detail, dat weet ik niet zeker. Maar ik wilde mijn ervaring hier toch even delen.
Ik ben benieuwd naar de reacties van mensen die hier meer vanaf weten.
Alvast bedankt!
Op 31 januari, tijdens een rit, merkte ik terwijl ik via CarPlay naar muziek luisterde dat mijn internet ineens op was. Google Maps werd niet meer geüpdatet en de muziek stopte ook. Dat verraste me, want dit was me eerder nooit overkomen.
Toen ik op mijn telefoon keek, zag ik dat ik verbonden was met een wifi-netwerk genaamd “AndroidAPxxxx”. Dat leek me normaal, omdat ik ervan uitging dat de auto via die wifi met mijn telefoon communiceert. Maar toen ik die wifi-verbinding uitschakelde, ging mijn telefoon meteen weer via 5G online — en tegelijkertijd werd de CarPlay-verbinding verbroken.
Daarna heb ik in de Zeekr-app gekeken en zag ik dat het maandelijkse internet van de auto volledig verbruikt was. De conclusie die ik hieruit trek, is dat wanneer je CarPlay gebruikt in de auto, het internet van de auto zelf wordt gebruikt en niet het mobiele internet van je telefoon.
Eerlijk gezegd vind ik dit nogal vreemd. Ik ging er altijd van uit dat CarPlay gewoon het mobiele internet van mijn telefoon gebruikt. Het internet van de auto is immers beperkt, en juist daarom lijkt het me logischer dat CarPlay via je eigen databundel werkt.
Misschien begrijp ik iets verkeerd of mis ik een belangrijk detail, dat weet ik niet zeker. Maar ik wilde mijn ervaring hier toch even delen.
Alvast bedankt!
Zo ver ik weet, kan dit alleen als je verbonden bent met de wifi hotspot van je auto en dan CarPlay gebruikt.nskr83 schreef op maandag 2 februari 2026 @ 17:19:
Ik denk dat ik iets heb geleerd waarvan ik het tot nu toe verkeerd begrepen had.
Alvast bedankt!
Als je 5G van de auto gebruikt en CarPlay connected hebt zonder hotspot functie wordt je internet niet gebruikt.
Ik probeer voor het eerst mijn trekhaak uit met 13>7 polige adapter maar een kar en een fietsendrager werken dan allebei niet kwa verlichting...
update: Zeekr is langsgekomen en heeft geconcludeerd dat idd de massakabel (boutje) los zat.
update: Zeekr is langsgekomen en heeft geconcludeerd dat idd de massakabel (boutje) los zat.
[ Voor 94% gewijzigd door jeroenkleen op 03-02-2026 10:53 ]
Vraag: Is er iemand die een Samsung S25 Ultra als Digital Key gebruikt met de nieuwe Zeekr App?
Even een kleine kanttekening over de “slechte” lak die hier wordt benoemd. Ik heb vorige week mijn Tech Grey 7x laten polijsten en in de glascoating laten zetten. Dit bedrijf doet ook altijd metingen over de dikte van de lak, en hij was zeer verbaasd hierover. Veel merken (audi, bmw, en vooral tesla) besparen veel op de dikte van de lak gaf hij aan, die laag wordt steeds dunner aangebracht. De Zeekr had echt een mooie dikke laag volgens hem.
Daarbij; de borstels van de wasstraat en wasboxen zijn echt heel goor, vermijd die dingen als je geen krassen wilt.
Bijgevoegd wat glansfototjes voor de liefhebbers
Daarbij; de borstels van de wasstraat en wasboxen zijn echt heel goor, vermijd die dingen als je geen krassen wilt.
![]() | ![]() | ![]() |
[ Voor 3% gewijzigd door nb90 op 03-02-2026 06:45 ]
Ieamnd hier nog tips bij? Want ik kan er niets over in manual vinden.Rickyuu schreef op maandag 2 februari 2026 @ 08:15:
Ik heb een vraag over de nav en laadpalen. Als ik op het laadpaal icootje klik, krijg ik een soort zoekgebied over heel NL + aangrenzende gebieden. Maar daarna gebeurd er niks. Ik wil eigenlijk op mijn route een snellader kunnen kiezen, of de laadpalen zichtbaar hebben in een lijst.
Ik dacht het al, maar nu weet ik het zeker.
Af en toe hoorde ik een plingetje die ik niet thuis kon brengen. Wanneer er iemand net ff te hard aan komt rijden vanaf achteren, als je bijvoorbeeld voor een stoplicht staat dan knippert de auto even met de alarmlichten (en wellicht ook remlichten?) en geeft de auto een kort plingetje (zelfde geluid als bij wegrijden de auto op slot gaat).
Af en toe hoorde ik een plingetje die ik niet thuis kon brengen. Wanneer er iemand net ff te hard aan komt rijden vanaf achteren, als je bijvoorbeeld voor een stoplicht staat dan knippert de auto even met de alarmlichten (en wellicht ook remlichten?) en geeft de auto een kort plingetje (zelfde geluid als bij wegrijden de auto op slot gaat).
Altijd goed om te laten glascoaten! Heb je de voorzijde ook laten voorzien van folie? Doe ik wel met al mijn auto's. De mijne priv groen besteld maar moet steeds uitstellen ivm verkoop eigen auto Q4 wat er stroef gaat.nb90 schreef op dinsdag 3 februari 2026 @ 06:44:
Even een kleine kanttekening over de “slechte” lak die hier wordt benoemd. Ik heb vorige week mijn Tech Grey 7x laten polijsten en in de glascoating laten zetten. Dit bedrijf doet ook altijd metingen over de dikte van de lak, en hij was zeer verbaasd hierover. Veel merken (audi, bmw, en vooral tesla) besparen veel op de dikte van de lak gaf hij aan, die laag wordt steeds dunner aangebracht. De Zeekr had echt een mooie dikke laag volgens hem.
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Wel de intentie om hem ook te laten coaten.
Zozo, ze kwamen bij je langs? Hoe kreeg je dat voor elkaar? Bij mij is de strip langs de wielkap eraf gevlogen en ik heb een service afspraak gemaakt, maar telefonisch kan ik niet in contact komen met de service afdeling om te bevestigen of deze afspraak gaat lukken omdat ze het zo druk hebben...jeroenkleen schreef op maandag 2 februari 2026 @ 20:56:
Ik probeer voor het eerst mijn trekhaak uit met 13>7 polige adapter maar een kar en een fietsendrager werken dan allebei niet kwa verlichting...
Zeekr 7x LR | HASS | Zwave | Python | Javascript
Op 16 mei 2025 mijn 7X priv. opgehaald en één week later PPF en gepolijst en glascoting erover heen gedaan. Nog geen steenslag op de auto en ik was hem met de hand zo blijft mooi.nb90 schreef op dinsdag 3 februari 2026 @ 06:44:
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Belangstelling voor de prijs stuur even een pm.
:strip_exif()/f/image/xvvtXjEWcPgM1ixcSMF4kn6P.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IcEONGKICt4QtkSbgd4cuKes.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xWssBZXWnzT5LTGGXW9BtsjU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SLlCJRbyqluebaJZwC6sWmG4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/60ZWYnyro1NqvaDjoGl6JylO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/i7CIoi4U2kwQcOjx4mg959Fp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hm3Se7oPGSRigSAmI9PkaaxT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5sLggZQzVbchq8a1mgNO4y0u.jpg?f=fotoalbum_large)
Vandaag heb ik het opnieuw gecontroleerd. De hotspot staat niet aan en wifi is ook uit, maar toch lijkt de CarPlay-verbinding via wifi te lopen. Bovendien gaat het internetverbruik in dit geval van het datapakket van de auto af. Er klopt hier duidelijk iets niet.Ian_ schreef op maandag 2 februari 2026 @ 18:21:
[...]
Zo ver ik weet, kan dit alleen als je verbonden bent met de wifi hotspot van je auto en dan CarPlay gebruikt.
Als je 5G van de auto gebruikt en CarPlay connected hebt zonder hotspot functie wordt je internet niet gebruikt.
:strip_exif()/f/image/6VFiefahOYTlojhlRQ6oLRN4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xKcgpc81suTr5jtqaufEnWLp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ObOdEAZutoY4Pql8aa2VbjSk.jpg?f=fotoalbum_large)
gekke vraag misschien, maar zijn er in dit topic al eigenaren? zo ja zou iemand met de achterbank plat de breedte, maar vooral ook de diepte willen meten.
Ik heb nu een ford focus station waar 198cm in past. dat is ideaal. een paar centimeter is helemaal top. wil je een keer een matras of bed kopen, geen probleem gooi maar achtering.
en hoe voldoet de 480km versie in de praktijk met dit koude weer.
Ik heb nu een ford focus station waar 198cm in past. dat is ideaal. een paar centimeter is helemaal top. wil je een keer een matras of bed kopen, geen probleem gooi maar achtering.
en hoe voldoet de 480km versie in de praktijk met dit koude weer.
[ Voor 10% gewijzigd door dezejongeman op 03-02-2026 17:12 ]
Vraagje voor de ervaren Zeekr rijders die hun auto delen met hun vrouw (of man). Wat werkt in de praktijk het beste: allebei een eigen account in de Zeekr met eigen instellingen of 1 hoofdaccount (= eigenaar) met gedeelde profielen? Mijn vrouw en ik worstelen hier nog steeds mee, zeker nu ze net een nieuwe Samsung S25 Ultra heeft waarop de digitale sleutel 1.0 niet meer werkt. Op haar oude Samsung S20(?) werkte dat altijd probleemloos. Dank alvast voor de tips en ervaringen. Wij gebruiken tot nu toe alleen mijn hoofdaccount waarbij mijn vrouw haar eigen profiel heeft voor stoel- & spiegelinstellingen. Maar het gebeurt regelmatig dat de stoel/spiegelinstellingen niet goed teruggaan naar de correcte instellingen als we na elkaar de auto instappen.
Dank alvast voor de tips en ervaringen.
Dank alvast voor de tips en ervaringen.
Pingeltje hoor ik ook als er iemand te hard dichtbij komt van achteren. Het anderen herken ik niet.Freedive schreef op dinsdag 3 februari 2026 @ 08:42:
Alhoewel ik vandaag op acc reed in de file en de auto heel laat ging remmen en tijdens het remmen even de remmen losliet. Ik heb maar zelf geremd en ben er achter gekomen dat de noodstop knipperlichten echt werken.
Heel apart, nog nooit gehad dat de auto zo slecht reageerde op remmend verkeer voor me. Beide camera’s voor waren schoon.
Ja dat hoorde ik vandaag ook voor het eerst!Freedive schreef op dinsdag 3 februari 2026 @ 08:42:
600 euro kosten die apparaten. Wat een geldIan_ schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 12:53:
[...]
Deze gekocht, werkte prima: Spikes Spider Easy Sport
Klopt, waren niet goedkoop maar goed we doen een keer gek 😛. Werken wel echt topmarteltor schreef op dinsdag 3 februari 2026 @ 20:26:
[...]
600 euro kosten die apparaten. Wat een geld
Dubbele keramische coating van Gyeon geloof ik.Snobbieh schreef op dinsdag 3 februari 2026 @ 07:42:
Welke glascoating is er gebruikt? Ziet er zeer goed uit!
Ik twijfelde om de voorkant ook in ppf te doen, maar voor nu bij het coaten gelaten. Eens kijken hoe lang dit mooi blijft!Donjeffa schreef op dinsdag 3 februari 2026 @ 11:18:
[...]
Altijd goed om te laten glascoaten! Heb je de voorzijde ook laten voorzien van folie? Doe ik wel met al mijn auto's. De mijne priv groen besteld maar moet steeds uitstellen ivm verkoop eigen auto Q4 wat er stroef gaat.
Wel de intentie om hem ook te laten coaten.
Linksonder bij je bestemming de window omhoog vegen en een tussenstop, in dit geval een laadstation toevoegen. Dan krijg je opties op je route te zien. Helaas ook opties aan de andere kant vd snelweg.Rickyuu schreef op dinsdag 3 februari 2026 @ 08:31:
[...]
Ieamnd hier nog tips bij? Want ik kan er niets over in manual vinden.
[7X LR]
:strip_exif()/f/image/FzG0i6CjbSFkOpMmFrvq113K.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IftchCbh8ufyvZGinbkj61Nr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xKzZy3wuOp9wMwpMgY73g6LF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hMbpQTr9RNqbvTNBAxTunbLc.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/DTj4XnJqwvOBhS9PtcYMiC0r.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/g1wh1K58xi6EZKIGcEKs37SM.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gC98ZdKWvlmLz6OuXl3Ln2Qp.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/OtFumhrVuvCnfpE3JYiPBAHu.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/yN4ztM1m73AHpw628yREpXwR.jpg?f=fotoalbum_tile)