Het irritante geluidje met de melding blijf geconcentreerd en rij voorzichtig komt voort uit de gezichtherkenning camera tussen stuur en dashboard. Ik heb er een papiertje over gelegd waardoor het geluid weg is. Rijdt heerlijk.Tshw3 schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 11:55:
[...]
Het scherm van boven naar beneden swipen en dan de 3 knoppen indrukken van snelheid, moeheidswaarschuwing etc.
Helaas moet dat elke keer bij rijden, hopelijk komt er een update waarbij je een fysieke knop kan assignen om alle drie uit te zetten.
Plakkertje erop werkt natuurlijk ook!
[ Voor 3% gewijzigd door Donjeffa op 02-06-2026 16:49 ]
We hebben het over TRUE laders en geen marketing producten.
Alpitronic HYC 1000 kan op CCS maximaal 600 kW leveren bij 1000 V. Geen enkel voertuig kan dit en is ook theoretisch gezien als de target voltage en actual voltage dicht bij elkaar komen de current capaciteit afneemt. Realistisch is dit een 480 kW lader 800 V 600 A = 480 kW en voor een Zeekr 425 kW (710 V * 600 A = 425 kW).
Kempower Mega CCS kan op CCS maximaal 560 kW leveren bij 800 V (700 A continu tot 40V). Als je Alpitronic omschrijvingen neemt kan deze 700 kW 😅. Als Zeekr de waarheid spreekt zou je hier 480 kW kunnen halen (710 V * 675 A = 480 kW).
[ Voor 5% gewijzigd door Ian_ op 02-06-2026 17:18 ]
Je kunt al dit soort meldingen gewoon uitzetten.Donjeffa schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 16:49:
[...]
Het irritante geluidje met de melding blijf geconcentreerd en rij voorzichtig komt voort uit de gezichtherkenning camera tussen stuur en dashboard. Ik heb er een papiertje over gelegd waardoor het geluid weg is. Rijdt heerlijk.
Plakkertje erop werkt natuurlijk ook!
Ik swipe naar beneden op het grote scherm wanneer ik instap en zet daar binnen twee seconden al dit soort meldingen uit. Dit werd ook al zo ingedeeld en voorgedaan, tijdens de aflevering. Vreemd dat sommigen dit niet weten....
Enige optie is om de 13-polige stekker eruit te halen. Dan weet de auto niet dat er een caravan aangekoppeld is. Op een camping kan dit. Op de openbare weg uiteraard niet.
LCC en ACC uitgeprobeerd. Een paar keer gehad dat LCC niet aan wilde en ook een paar keer gehad dat de auto abrupt ging remmen. Ik heb vooral geprobeerd dit tegen te gaan door voordat ik dacht dat de auto gaat remmen de LCC of ACC uit te zetten met de hendel terwijl ik het gas indruk zodat de auto niet afremt. Daarna drukte ik op de knop om te hervatten. Zo lukte het me om het schokkerige ervan een beetje tegen te gaan.
Ik kreeg naar mijn mening ook veel te vaak de melding dat ik te dicht op de voorganger zit terwijl er 2 auto lengtes tussen mij en de voorganger zat.
Het vebruikt viel me niet tegen. 17,83 kWh per 100km. Dat zou een range van 560km betekenen. Vertrokken met 93% en thuisgekomen met 20%.
Vandaag 435 km gereden. Start met 100%. Gemiddeld ongeveer 110 a 115 km per uur gereden. Verbruik 19 KWh. Nog 98 km actieradius over. Prima cijfers wat mij betreft. Is een LR. Ben onderweg twee keer een 7x tegengekomen.Alboqa schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 18:41:
Vandaag 400+ km gereden in de auto. Comfort in de auto bij lange ritten is top.
LCC en ACC uitgeprobeerd. Een paar keer gehad dat LCC niet aan wilde en ook een paar keer gehad dat de auto abrupt ging remmen. Ik heb vooral geprobeerd dit tegen te gaan door voordat ik dacht dat de auto gaat remmen de LCC of ACC uit te zetten met de hendel terwijl ik het gas indruk zodat de auto niet afremt. Daarna drukte ik op de knop om te hervatten. Zo lukte het me om het schokkerige ervan een beetje tegen te gaan.
Ik kreeg naar mijn mening ook veel te vaak de melding dat ik te dicht op de voorganger zit terwijl er 2 auto lengtes tussen mij en de voorganger zat.
Het vebruikt viel me niet tegen. 17,83 kWh per 100km. Dat zou een range van 560km betekenen. Vertrokken met 93% en thuisgekomen met 20%.
[Afbeelding]
Iemand schreef een keer in dit forum dat als je de auto start, je even geduld moet hebben alvorens je wegrijd zodat de lampen zich kunnen calibreren. Met name als ie zwaarder beladen is dan normaal. Althans zoiets heb ik eens gelezen....sjakie02 schreef op maandag 1 juni 2026 @ 19:16:
[...]
Ja dit is exact waar ik last van heb! Elke keer als we met het gezin weggaan met de kofferbak vol word ik continu geseind door tegenliggers. Heel vervelend. Ik ga natuurlijk niet elke keer van het oosten van het land helemaal naar Zeist hiervoor. Snap je ook wat de echte oorzaak is? Voor zover ik weet heeft de auto toch een soort calibratie modus bij het starten waarbij de lampen afgeregeld worden afhankelijk van de belading?
Pas als ik weer stil sta komt hij dan omhoog.
Eigenlijk moet ik hem dus na parkeren eerst in drive zetten en 10sec wachten voor ik wegrij.
Naar mijn idee was dit aan het begin niet zo.
Zijn er andere die dit ook ervaren?
+10Arjan90 schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 16:15:
[...]
Dankjewel! Ook al een berichtje gehad uit een andere hoek, wat fijn!Maar, helaas, we hebben de Zeekr 7x gereden en waren er niet heel enthousiast over. Dat wilde ik hier niet al teveel tentoonspreiden, want jullie moeten vooral lekker genieten van jullie auto. We vonden hem zowel van buiten als binnen wat minder mooi dan op de foto's, maar het voelde kwalitatief echt geweldig. Hoe de deuren opengaan en dichtslaan, de cockpit zelf, etc. Ik snap echt dat er mensen heel blij zijn met deze auto!
Zeekr 7X Core | Men and women alike. What we do, we do for the benefit of all.
Ja dat verhaal heb ik idd ook gelezen. Maar ik vraag me als tech nerd dan gelijk af hoe zoiets in hemelsnaam moet werken als de auto op een iets schuine oprit staat zoals bij ons thuis. Ik snap ook niet wat het verband kan zijn met het hebben van een trekhaak. Erg vaag allemaal als je het mij vraagt, maar wellicht dat jullie een verklaring hebben?WizzyBrown schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 22:12:
[...]
Iemand schreef een keer in dit forum dat als je de auto start, je even geduld moet hebben alvorens je wegrijd zodat de lampen zich kunnen calibreren. Met name als ie zwaarder beladen is dan normaal. Althans zoiets heb ik eens gelezen....
Nee gelukkig nog geen last van gehad.HavermansP schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 20:50:
Nieuwe dag, nieuwe storing. Vandaag rond de 400km gereden op de terugweg kreeg ik de volgende storing meermaals. Drukte het telkens weg. Iemand ervaring of enig idee ? Zeekr 7x privilege
[Afbeelding]
Heb ik in het begin wel eens last van gehad, maar dat was wanneer de auto in de parkeerstand helemaal laag lag. Tegenwoordig geen last meer van, de auto komt snel in de juiste standMPro schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 22:26:
Het valt mij de laatste tijd op dat na het parkeren en dan direct wegrijden de luchtvering niet omhoogkomt en de auto dus erg bonkt op oneffenheden.
Pas als ik weer stil sta komt hij dan omhoog.
Eigenlijk moet ik hem dus na parkeren eerst in drive zetten en 10sec wachten voor ik wegrij.
Naar mijn idee was dit aan het begin niet zo.
Zijn er andere die dit ook ervaren?
Sinds vorige week ook trotse eigenaar van een Zeekr 7x Long Range. Even wat geschiedenis, wij hebben ook een Zeekr X en voordat wij de Zeekr 7x hadden was de voorloper een Zeekr 001.
Wat een wereld van verschil tussen de 001 en de 7x, waar ik zelf zeer ontevreden was over veel dingen in de 001 ervaar ik deze niet meer in de 7x. Het voelt aan als een ander platform wat ontzettend veel ergenissen heeft wegenomen.
Enige wat ik niet spits krijg is mijn digital key. Ik heb een iPhone 17 en een tijdje geleden kon ik bij onze Zeekr X de digital 3.0 key instellen en dat werkt prima, ik begreep dat de 7x dit ook heeft, maar ik krijg de melding "Momenteel Niet Beschikbaar" in de app.
Ik heb de app al een keer verwijderd maar dat heeft helaas ook geen oplossing gebracht. Iemand nog een suggestie of wordt het alleen ondersteund op b.v. de Pro?
We hadden initieel dat de navigatie wij niet konden zoeken, maar na een herstart van de zeekr software was dit probleem gelukkig verholpen.
We gaan over een maand ermee op vakantie, kan dan pas echt iets zinnigs zeggen. We zijn allebei iig tot heden lovend over de auto. Een hele grote upgrade ten opzichte van de 001 voor ons.
Hier op het forum waren eerder al klachten over geluiden uit de achtervering en uit de deuren. Heeft iemand ondertussen een oplossing gevonden of iets teruggekregen van de dealer?
De geluiden uit de deuren hoor ik vooral bij flink optrekken en stevig remmen. Dus ook als je niet over een drempel of door een kuil rijdt. Ik begin te vermoeden dat het aan de deurrubbers ligt, of misschien aan een verkeerde afstelling van de deuren.
Daarnaast hoor ik bij drempels nog steeds geluiden uit de vering. Ben benieuwd of anderen hier inmiddels meer over weten.
[ Voor 13% gewijzigd door Rmaxx op 03-06-2026 14:05 ]
Met 3D 360° kan de auto wel doorzichtig.Rmaxx schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 13:34:
Vraagje, heeft de 7x ook de optie om in 360 graden view see-through te gebruiken waarbij je 'onder' de auto kunt kijken? Volgens AI wel, maar ik zag dit tijdens een proefrit in de xpeng g9 en vond het wel geweldig werken daar. Ik zie nergens online iets van de 7x met dit. update: Ow laat maar, ik heb Ai inmiddles overtuigd dat het niet zo is...jammer.
Zonder 3D, maar wel 360° kan iemand anders je misschien mee helpen, want ik moet m'n 7x nog 2 weken missen
Jep kan je aan en uitzetten!Rmaxx schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 13:34:
Vraagje, heeft de 7x ook de optie om in 360 graden view see-through te gebruiken waarbij je 'onder' de auto kunt kijken? Volgens AI wel, maar ik zag dit tijdens een proefrit in de xpeng g9 en vond het wel geweldig werken daar. Ik zie nergens online iets van de 7x met dit. update: Ow laat maar, ik heb Ai inmiddles overtuigd dat het niet zo is...jammer.
Wel een vraagje. Ik heb de key aan mijn apple wallet toegevoegd, dat werkt prima. De auto gaat open bij nadering. Dat wil ik alleen liever niet, ik zou willen dat ik de auto altijd moet ontgrendelen door de deurgreep aan te raken. Nu zie ik de optie in het menu: unlock bij benadering en lock bij weglopen. De eerste heb ik uitgezet, maar de auto ontgrendelt nog altijd als ik er naartoe loop. Doe ik iets fout?
Je kan de passieve toegang in de sleutel proberen. Wallet -> zeekr-> immjb schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 16:39:
Goedemiddag, hier ook een nieuwe priviledge eigenaar sinds gisteren. Tweede electrische auto na een Q4 gereden te hebben. Ik moet zeggen dat ik me wat zorgen begon te maken door het forum te volgen de laatste weken, maar vooralsnog werkt alles voor zover ik kan zien helemaal ok. Blij mee.
Wel een vraagje. Ik heb de key aan mijn apple wallet toegevoegd, dat werkt prima. De auto gaat open bij nadering. Dat wil ik alleen liever niet, ik zou willen dat ik de auto altijd moet ontgrendelen door de deurgreep aan te raken. Nu zie ik de optie in het menu: unlock bij benadering en lock bij weglopen. De eerste heb ik uitgezet, maar de auto ontgrendelt nog altijd als ik er naartoe loop. Doe ik iets fout?
Be reasonable.... do it my way
Ik heb eind december '25 de business edition besteld met 20" velgen. De auto al wel eerder geleverd gekregen, maar alleen omdat ik een extra set velgen met winterbanden had besteld. Ik wacht ondertussen nog steeds op de 20" velgen met zomerbanden. Volgens de verkoper wachten ze nog steeds op de leveringen van deze 20" velgen.the-hunter schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 21:04:
Ik heb een 7x business edition besteld (lease) met 20” wielen. Ik krijg wat tegenstrijdige berichten over de levertijd. Iemand recente ervaringen?
Ze vertelde dat wanneer ik geen winter set velgen had besteld, dat ik dan nog steeds m'n business edition met 20" velgen ook nog niet geleverd zou hebben gekregen. Of dat waar is, weet ik niet. Maar zou wel krankzinnig zijn natuurlijk, een half jaar wachten omdat de de velgen niet kunnen leveren. Dan snap je toch niet waarom ze die al wel een half jaar aanbiedingen in een kortingsactie?
Hier ook zo. Ik had overigens korting kunnen bedingen omdat de geplande levering niet gehaald kon worden door de missende velgen. Mij werd verteld dat de velgen in Juli verwacht zijn.Jasper-NL schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 21:55:
[...]
Ik heb eind december '25 de business edition besteld met 20" velgen. De auto al wel eerder geleverd gekregen, maar alleen omdat ik een extra set velgen met winterbanden had besteld. Ik wacht ondertussen nog steeds op de 20" velgen met zomerbanden. Volgens de verkoper wachten ze nog steeds op de leveringen van deze 20" velgen.
Ze vertelde dat wanneer ik geen winter set velgen had besteld, dat ik dan nog steeds m'n business edition met 20" velgen ook nog niet geleverd zou hebben gekregen. Of dat waar is, weet ik niet. Maar zou wel krankzinnig zijn natuurlijk, een half jaar wachten omdat de de velgen niet kunnen leveren. Dan snap je toch niet waarom ze die al wel een half jaar aanbiedingen in een kortingsactie?
Ik maak me echter wel zorgen omdat de 7GT Business Edition ook in Juli met dezelfde velgen geleverd gaat worden
Ik lees hier overigens geen klachten over slechte verstaanbaarheid van de carkit ?
Nooit last van gehadL_Edje schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 11:25:
[...]
Hier ook zo. Ik had overigens korting kunnen bedingen omdat de geplande levering niet gehaald kon worden door de missende velgen. Mij werd verteld dat de velgen in Juli verwacht zijn.
Ik maak me echter wel zorgen omdat de 7GT Business Edition ook in Juli met dezelfde velgen geleverd gaat worden![]()
Ik lees hier overigens geen klachten over slechte verstaanbaarheid van de carkit ?
Mogelijk geldt dat dan alleen maar voor mensen met basis versie audio dan.. Hebben de premium audio versies een microfoon in de hoofdsteun zitten?
Overigens kan ik er online wel iets over vinden:
ZEEKR 7X Australia | Hi Everyone, | Facebook
Nee, alleen speakersL_Edje schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 11:40:
[...]
Mogelijk geldt dat dan alleen maar voor mensen met basis versie audio dan.. Hebben de premium audio versies een microfoon in de hoofdsteun zitten?
Overigens kan ik er online wel iets over vinden:
ZEEKR 7X Australia | Hi Everyone, | Facebook
Hier priviledge zonder premium audio. Krijg juist complimenten over de heldere verstaanbaarheid in tegenstelling tot mijn Audi Q4 hiervoor.
klopt wel, ik wacht op de mijne, omdat ik geen zwarte 19"wilde en ze hebben mij niet gezegd dat ik de 20"kon nabestellen, kon alleen op complete autos. (anders had ik de 19"voor de winter gehouden) maar het klopt dus wel.. auto komt over 3 weken, dus je velgen ook denk ik.Jasper-NL schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 21:55:
[...]
Ik heb eind december '25 de business edition besteld met 20" velgen. De auto al wel eerder geleverd gekregen, maar alleen omdat ik een extra set velgen met winterbanden had besteld. Ik wacht ondertussen nog steeds op de 20" velgen met zomerbanden. Volgens de verkoper wachten ze nog steeds op de leveringen van deze 20" velgen.
https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/meer-spullen-meer-bereik-zeekr-7x-long-range-business-edition/
Zendure 2400 AC 17,28 kWh | Zendure 2400 PRO 16,8 kWh | Solar 6.800wp | KIA EV6 Plus 77.4 RWD | Renault Megane E-Tech 60 kWh | Fiat 500e 42 kWh
Hier ook nooit last, werkt perfect.
WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / SigenStor 17kW + 36kWh / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / 2x Easee EV / Gardena Smart / Navimow H3000E-VF / Dreame X40 Ultra
Ah nee, wel iPhone 17 Pro Max en daarvoor nog kort de iPhone 16 Pro Max. Geluid is top en carplay werkt altijd.
WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / SigenStor 17kW + 36kWh / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / 2x Easee EV / Gardena Smart / Navimow H3000E-VF / Dreame X40 Ultra
Ja was al bekend, hele mooie actie. Lijkt me wel lastig voor de aanbieders van bijna nieuwe met wat km's erop zoals bij Kien. En lullig voor iedereen die er al een besteld had in grijs of zwart , maar dat waren er te weinig waarschijnlijk
Ik kan me dan heel goed voorstellen dat ze een enorme backlog aan Business Editions hebben die ze nog moeten uitleveren. Als alle BE's met 20"velgen-bestellingen sinds (in ieder geval) eind december nog niet geleverd zijn, dan kan het niet anders dat er veel mensen wachten op deze levering. Ik vind ook het aantal 7x leveringen erg laag.Rmaxx schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 13:43:
[...]
klopt wel, ik wacht op de mijne, omdat ik geen zwarte 19"wilde en ze hebben mij niet gezegd dat ik de 20"kon nabestellen, kon alleen op complete autos. (anders had ik de 19"voor de winter gehouden) maar het klopt dus wel.. auto komt over 3 weken, dus je velgen ook denk ik.
Waar haal je dit vandaan? Is dat voor NL ?
Nee australie, maar die backlights zal universele fix zijn lijkt me.. en remote parking ook wel. Wordt daar uitgerold vanaf 2 juni..
Zie dit nu pas, wow. Dat had ik niet verwacht. OK dan..Ian_ schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 11:04:
[...]
That’s where you are wrong buddy, er zit geen sensor of wat dan ook in 😂
Zie mijn post met redelijk wat upvotes en de reactie vanuit Zeekr.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Kan me bij ons niet zoveel issues herinneren.
Summary 😂fsve schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 18:16:
De Australische Facebook staat echt vol met klachten over de software update.
Kan me bij ons niet zoveel issues herinneren.
Auto’s die uren niet te gebruiken zijn omdat de update niet afrond. Sleutels die niet bruikbaar zijn. Functies die niet werken (zoals de remote parkeren) omdat de auto niet verbind.
er is nu een thread dat ze de update teruggetrokken hebben. Mensen die hem al gedownload hadden om later te installeren waarbij hij verdwenen is en niemand hem meer krijgt.
Ik ben wel een beetje klaar met de "iOS only"...
Ik verwacht niet dat wij een update krijgen voor de 7GT officieel uit is.fsve schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 20:43:
[...]
Auto’s die uren niet te gebruiken zijn omdat de update niet afrond. Sleutels die niet bruikbaar zijn. Functies die niet werken (zoals de remote parkeren) omdat de auto niet verbind.
er is nu een thread dat ze de update teruggetrokken hebben. Mensen die hem al gedownload hadden om later te installeren waarbij hij verdwenen is en niemand hem meer krijgt.
Moet zeggen dat dit al wat beter is qua communicatie mbt wat de update brengt. Nu nog centraal aanpakken endan is het al een stuk beter wat we kunnen verwachten. (Detailed changelog) 🙃
Iemand suggesties?
Nope, dit is een software-issue wat ik ook al heb gemeld. Ik ben nu zover dat hij zelfs mijn standaard hotspot wachtwoord niet meer accepteert, dus nu gebruik ik iedere keer de OTP.clydevdl schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 02:00:
Nu de bundel op is wil ik de wifi verbinden met mijn mobiele hotspot. Irritante is dat ik elke keer het wachtwoord moet invoeren als ik de auto instap. De naam vd auto is al kort zonder leestekens (wat dacht ik ook voor problemen kon zorgen) maar ik krijg het niet voor elkaar.
Iemand suggesties?
Ik moet hiervoor nog langs HtH, zodat ze met mijn auto kunnen onderzoeken waardoor dit precies wordt veroorzaakt.
BA:
[ Voor 18% gewijzigd door ubzY3.eMBstiLL op 05-06-2026 02:06 ]
Ik heb de auto sinds afgelopen maandag en probeer even te snappen hoe het nu zit met data bundel en wat je daarvoor krijgt. Ik heb via de zeekr app de vodafone optie geactiveerd en mijn ingebouwde navi werkt prima. Spotify gebruik ik niet. Ik zie premium services voor 150 euro die ik kan aanschaffen. Ik zie daarin de navigatie benoemd, maar die doet het bij mij dus al. Is dit een tijdelijk iets wat nu werkt omdat de auto nieuw is?clydevdl schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 02:00:
Nu de bundel op is wil ik de wifi verbinden met mijn mobiele hotspot. Irritante is dat ik elke keer het wachtwoord moet invoeren als ik de auto instap. De naam vd auto is al kort zonder leestekens (wat dacht ik ook voor problemen kon zorgen) maar ik krijg het niet voor elkaar.
Iemand suggesties?
Meer informatie over het verschil tussen wel of niet betalen (premium connected services) is hier te vinden:mmjb schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 10:02:
[...]
Ik heb de auto sinds afgelopen maandag en probeer even te snappen hoe het nu zit met data bundel en wat je daarvoor krijgt. Ik heb via de zeekr app de vodafone optie geactiveerd en mijn ingebouwde navi werkt prima. Spotify gebruik ik niet. Ik zie premium services voor 150 euro die ik kan aanschaffen. Ik zie daarin de navigatie benoemd, maar die doet het bij mij dus al. Is dit een tijdelijk iets wat nu werkt omdat de auto nieuw is?
https://www.zeekr.eu/connected
Zelf zie ik de meerwaarde er niet van in, maar dit kan aan mij liggen.
Teun
My 2 cents per onderdeel:Tshw3 schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 10:10:
[...]
Meer informatie over het verschil tussen wel of niet betalen (premium connected services) is hier te vinden:
https://www.zeekr.eu/connected
Zelf zie ik de meerwaarde er niet van in, maar dit kan aan mij liggen.
- 5GB internet per month to enjoy all connected services and be online.
lol - gebruik wel mn phone als hotspot, 5 GB is niets! )
- Smart Assistant with voice control - ask your Zeekr to help you out for all your mobility needs
Gebruik deze eigenlijk nooit. Gaat te vaak mis (Gek genoeg mis ik nu mn google assistant uit de volvo soms wel)
- Smart EV Mobility - online smart navigation including live charging planning
Live beschikbaarheid van palen is fijn - maar dit doet google ook volgens mij? Enige is dus dat je dan eventueel voorverwarmen mist, zelf aanzetten dus)
- Entertainment & Streaming - leave your phone behind and enjoy music and videos in your car
Sinds wanneer hebben we video ?
Zeekr 7x Privilege AWD
Precies. Mijn auto wil niet eens mijn huis wifi onthouden, iedere keer als ik daar gebruik van wil maken, wat overigens bijna nooit is, moet ik weer een wachtwoord invullen. Ik zou verwachten dat als mijn auto binnen mijn wifi range geparkeerd staat dit gewoon gebruikt kan worden voor zaken als voorverwarmen en algemeen contact...4v4t4r schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 10:28:
[...]
My 2 cents per onderdeel:
- Smart Assistant with voice control - ask your Zeekr to help you out for all your mobility needs
Gebruik deze eigenlijk nooit. Gaat te vaak mis (Gek genoeg mis ik nu mn google assistant uit de volvo soms wel)
Live beschikbaarheid van palen is fijn - maar dit doet google ook volgens mij? Enige is dus dat je dan eventueel voorverwarmen mist, zelf aanzetten dus)
- Entertainment & Streaming - leave your phone behind and enjoy music and videos in your car
Mijn telefoon staat ingesteld als standaard, maar toch moet ik die handmatig koppelen als er een andere telefoon gekoppeld is geweest. Dat klopt ook niet.
Ik maak weinig gebruik van de data van de auto, verder alles via mijn telefoon maar inderdaad ik ga geen geld uitgeven aan 5gb, maar dan zou het wel handig zijn als de auto automatisch met mijn telefoon koppelt en ook de persoonlijke hotspot direct pakt.
Inderdaad, zijn er video's? En als er al video's zijn, wat gaat die 5 gb dan doen? Kortom, dat pakket slaat nergens op.
Ik ga het ervaren of ik het mis :-) Deze maand stopt hetPete80 schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 10:43:
[...]
Precies. Mijn auto wil niet eens mijn huis wifi onthouden, iedere keer als ik daar gebruik van wil maken, wat overigens bijna nooit is, moet ik weer een wachtwoord invullen. Ik zou verwachten dat als mijn auto binnen mijn wifi range geparkeerd staat dit gewoon gebruikt kan worden voor zaken als voorverwarmen en algemeen contact...
Mijn telefoon staat ingesteld als standaard, maar toch moet ik die handmatig koppelen als er een andere telefoon gekoppeld is geweest. Dat klopt ook niet.
Ik maak weinig gebruik van de data van de auto, verder alles via mijn telefoon maar inderdaad ik ga geen geld uitgeven aan 5gb, maar dan zou het wel handig zijn als de auto automatisch met mijn telefoon koppelt en ook de persoonlijke hotspot direct pakt.
Inderdaad, zijn er video's? En als er al video's zijn, wat gaat die 5 gb dan doen? Kortom, dat pakket slaat nergens op.
Deel vooral, ik heb de mijne de 25ste in ontvangst genomen en volgens de app is mijn auto op 1-07 gekoppeld. Dus ik verwacht op 1 of 2 juli dat de verbinding verbroken wordt.Freedive schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 10:45:
[...]
Ik ga het ervaren of ik het mis :-) Deze maand stopt het
Ja misschien ook wel de reden dat ze nog geen apps zoals netflix aanbieden ondat dan de weerstand tegen die 5gb nog groter word?bullseye1977 schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 11:05:
Ik ga niets missen dat weet ik nu al. De route inclusief laadstops is waardeloos lees ik hier vaak. Vaak te defensief met het kiezen van een lader de op de route. Mijn telefoon maakt automatisch een hotspot aan (samsung routine) wanneer deze is verbonden met de bleutooth en verbreekt deze weer automatisch als ik uit de auto stap. Ook fijn dat mijn kids dan direct verder kunnen met de wifi in de auto. Verder is er niets in de auto te vinden wat ook maar een beetje interessant is momenteel qua apps waar je dan de data voor nodig moet hebben. oh ja spotify voor sommige,
Zeekr 7x Privilege AWD
Kan iemand mij vertellen of de iPhone 17 (niet Pro) werkt als digital key (3.0) met de 7x? Met onze X werkt het namelijk wel, maar krijg het niet aan de gang voor de 7X.
Had van onze X al een keer de digital key verwijderd (wellicht was er in de app maar 1 mogelijk), maar dit bracht geen verschil.
Mijn vriendin heeft wel een digital key 1.0 aan kunnen maken omdat zij een iPhone 15 Pro heeft.
Kon er niet iets echt duidelijk over vinden in dit topic(zal wel niet goed gezocht hebben).
Dank alvast!
Ja, ik had een gewone 17 en dat werkte gewoon. Ga in de auto naar sleutelbeheer in het profiel en scan die qr code met je gewone camera app en niet de Zeekr app.iTec schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 11:33:
[Afbeelding]
Kan iemand mij vertellen of de iPhone 17 (niet Pro) werkt als digital key (3.0) met de 7x? Met onze X werkt het namelijk wel, maar krijg het niet aan de gang voor de 7X.
Had van onze X al een keer de digital key verwijderd (wellicht was er in de app maar 1 mogelijk), maar dit bracht geen verschil.
Mijn vriendin heeft wel een digital key 1.0 aan kunnen maken omdat zij een iPhone 15 Pro heeft.
Kon er niet iets echt duidelijk over vinden in dit topic(zal wel niet goed gezocht hebben).
Dank alvast!
Dank! Ik ga even op zoek waar dat zit in de auto, ben het nog niet eerder tegengekomen. Ook niet in onze andere Zeekr. Wellicht omdat ik het daar via de app heb gedaan.fsve schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 11:38:
[...]
Ja, ik had een gewone 17 en dat werkte gewoon. Ga in de auto naar sleutelbeheer in het profiel en scan die qr code met je gewone camera app en niet de Zeekr app.
Dit zit alleen onder de hoofdgebruiker lees ik, zal straks eens kijken als mijn vriendin thuis is.
[ Voor 10% gewijzigd door iTec op 05-06-2026 14:28 ]
Is dit ergens in te stellen?
Alleen de hoofdgebruiker kan hem aanmaken en die kan hem dan vanuit de wallet delen met anderen. Ik heb een iPhone 17 en het werkt perfect.iTec schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 14:22:
[...]
Dank! Ik ga even op zoek waar dat zit in de auto, ben het nog niet eerder tegengekomen. Ook niet in onze andere Zeekr. Wellicht omdat ik het daar via de app heb gedaan.
Dit zit alleen onder de hoofdgebruiker lees ik, zal straks eens kijken als mijn vriendin thuis is.
Heb ik ook?? ventilatie werkt best ok tijdens de winter maar nu komt er geen lucht meer uit wanneer je met je vinger voeltElfdutch69 schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 22:01:
Ik heb de indruk dat het vakje waarin je je telefoon draadloos kan opladen niet meer ventileert. De telefoon wordt de laatste tijd heel warm.
Is dit ergens in te stellen?
Ik mis onder beide accounts sleutelbeheer.jswinkels schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 23:47:
[...]
Alleen de hoofdgebruiker kan hem aanmaken en die kan hem dan vanuit de wallet delen met anderen. Ik heb een iPhone 17 en het werkt perfect.
Gezien dit een zakelijke leaseauto is vanuit Athlon heb ik het vermoeden dat zij het hoofdaccount hebben waardoor wij deze optie niet kunnen zien? Het vreemde vind ik dat mijn vriendin wel een digital key heeft kunnen aanmaken vanuit de app. Weliswaar een digital key 1.0.
Ik zal nog eens contact zoeken met Zeekr en Athlon of dit een beperking is voor zakelijke lease.
Mijn auto is ook via Athlon. Deze beperking heb ik niet, ik heb wel de auto al bijna een jaar, misschien is er wat veranderd?iTec schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 07:38:
[...]
Ik mis onder beide accounts sleutelbeheer.
Gezien dit een zakelijke leaseauto is vanuit Athlon heb ik het vermoeden dat zij het hoofdaccount hebben waardoor wij deze optie niet kunnen zien? Het vreemde vind ik dat mijn vriendin wel een digital key heeft kunnen aanmaken vanuit de app. Weliswaar een digital key 1.0.
Ik zal nog eens contact zoeken met Zeekr en Athlon of dit een beperking is voor zakelijke lease.
/edit. Had een zomercheck bij kwikfit aangevraagd ook ivm airco. Ze checken dan alleen of hij het doet. Pas als hij niet voldoende functioneert gaan ze kijken of er vloeistof bij moet of met UV spul kijken of hij lekt.
Ik heb gevraagd of ze de zomercheck kunnen skippen en gewoon kunnen kijken hoe het vloeistof niveau erbij staat. Hoor het straks. To be continued.
[ Voor 35% gewijzigd door 4v4t4r op 06-06-2026 09:22 ]
Zeekr 7x Privilege AWD
Ik hier op een Motorola Signature, maar vrees dat ze dit als "te exotisch" zien en dus niet gaan ondersteunenburnfout schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 13:51:
Nee zit zelf ook te wachten op de S26 Ultra update vanuit Zeekr. Duurt echt veel te lang
Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice
Ik heb hiervoor contact gehad met de directeur aftersales en zou hier 2 weken geleden bericht over moeten krijgen.4v4t4r schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 08:41:
Ik had gister wederom (oh nu weer zie ik) een gps die helenaal van slag is. Daarnaast was het hier zoeken adres balkje er niet ook. Op deze manier word de navi serieus onbruikbaar (google maps is prima maar dat integreert weer niet 100% met de HUD) ik heb weer iets opgenomen en opgestuurd maar geen idee wat ik hier nog verder mee kan/moet?
/edit. Had een zomercheck bij kwikfit aangevraagd ook ivm airco. Ze checken dan alleen of hij het doet. Pas als hij niet voldoende functioneert gaan ze kijken of er vloeistof bij moet of met UV spul kijken of hij lekt.
Ik heb gevraagd of ze de zomercheck kunnen skippen en gewoon kunnen kijken hoe het vloeistof niveau erbij staat. Hoor het straks. To be continued.
Heb een intern ticketnummer voor het issue en het is echt heel random wanneer het gebeurd.
Gebeurt bij mij niet alleen random. Kan het echt compleet pinpointen op één plaats op de autosnelweg tussen Gent en Brussel. Op exact dezelfde plaats, 100% van de tijd, laat de GPS tilt, en blijft zo voor minstens 24h. Gaat niet echt over toeval, ik passeer daar frequent, dus we spreken over minstens 20 keer in de laatste 3 maand.Ian_ schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 10:11:
[...]
Ik heb hiervoor contact gehad met de directeur aftersales en zou hier 2 weken geleden bericht over moeten krijgen.
Heb een intern ticketnummer voor het issue en het is echt heel random wanneer het gebeurd.
Dat, gecombineerd met random andere plaatsen. Moet echt iets aan gedaan worden...
Ja hier ook een paar keer gehad nu, reset lost het wel op maar irritant.Ian_ schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 10:11:
[...]
Ik heb hiervoor contact gehad met de directeur aftersales en zou hier 2 weken geleden bericht over moeten krijgen.
jij krijgt ook never terugkoppeling van Zeekr of wel?
Soms wel, soms niet… nu is het radiostilte helaasFreedive schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 16:41:
[...]
Ja hier ook een paar keer gehad nu, reset lost het wel op maar irritant.
jij krijgt ook never terugkoppeling van Zeekr of wel?
heeft iemand dit ook een keer gehad neem nooit de sleutel mee maar ga dat denk ik toch maar doen. Overigens navigatie ging vanavond ook allekanten op. Bij werkt een Reset nooit. Opeens gaat ie het weer doen…..
Tijd voor een goede update, waarbij accent caravan rijden wel werkt!
Ik kan de tel niet gebruiken dus heb altijd de sleutel bij me. Daarnaast pasje in mn phone hoesje zodat backup bij de hand is.Jeffdbr schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 23:28:
Vanmiddag had ik een bijzondere situatie. Ik liep naar mijn auto en mijn spiegels klapten niet uit. Mijn deuren en kofferbak ging niet open. Vanuit de app auto ontgrendeld echter ik kon niet rijden. Telefoon op de nfc lezer geplaatst maar kreeg steeds de melding dat ie niet gelezen werd. Uit de auto gegaan weggelopen auto vergrendelde niet kreeg wel de melding bij openen deur uw telefoon ligt nog in de auto. M.a.w. de nfc lezer zag hem wel. 5 minuten bij auto weggeweest en opnieuw naar de auto gelopen wederom ontgrendelde de auto niet. Telefoon bij nfc lezer gehouden toen ontgrendelde de auto wel. Auto kon ik niet in de versnelling zetten wederom de melding over nfc lezer. Telefoon op nfc lezer gelegd en ik kon de auto starten. Heel vreemd. Naar parkeerplaats gereden bij auto weggelopen auto vergrendelde. Toen naar auto gelopen en deze ontgrendelde gewoon en ik kon wegrijden.
heeft iemand dit ook een keer gehad neem nooit de sleutel mee maar ga dat denk ik toch maar doen. Overigens navigatie ging vanavond ook allekanten op. Bij werkt een Reset nooit. Opeens gaat ie het weer doen…..
Zeekr 7x Privilege AWD
Nog nooit gehad wat jij beschrijft, volgende keer misschien ook even je telefoon herstarten ?Jeffdbr schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 23:28:
Vanmiddag had ik een bijzondere situatie. Ik liep naar mijn auto en mijn spiegels klapten niet uit. Mijn deuren en kofferbak ging niet open. Vanuit de app auto ontgrendeld echter ik kon niet rijden. Telefoon op de nfc lezer geplaatst maar kreeg steeds de melding dat ie niet gelezen werd. Uit de auto gegaan weggelopen auto vergrendelde niet kreeg wel de melding bij openen deur uw telefoon ligt nog in de auto. M.a.w. de nfc lezer zag hem wel. 5 minuten bij auto weggeweest en opnieuw naar de auto gelopen wederom ontgrendelde de auto niet. Telefoon bij nfc lezer gehouden toen ontgrendelde de auto wel. Auto kon ik niet in de versnelling zetten wederom de melding over nfc lezer. Telefoon op nfc lezer gelegd en ik kon de auto starten. Heel vreemd. Naar parkeerplaats gereden bij auto weggelopen auto vergrendelde. Toen naar auto gelopen en deze ontgrendelde gewoon en ik kon wegrijden.
De truc is:clydevdl schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 02:00:
Iemand suggesties?
Een kort wachtwoord aamaken en de auto verbind dan wel automatisch als je de hotspot functie op de telefoon aanzet.
3 mensen die tegelijk een GPS ISSUE melden klinkt als meer dan een random iets wat een iemand treft.Jeffdbr schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 23:28:
Ik heb het pasje in mijn portemonnee zitten als backup maar gelukkig nog nooit hoeven te gebruiken.
Heb ik recent ook gehad. Twee dagen later de melding in mijn dashboard dat de batterij van mijn sleutel bijna op was. Mijn auto is van 4 juli, dus bijna een jaar met de batterij gedaan.Jeffdbr schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 23:28:
Misschien word het dan toch tijd dat ik goor het eerst in mn leven naar iphone overstap 😅🤣Jeffdbr schreef op zondag 7 juni 2026 @ 13:00:
Ik had geen sleutel bij mij doe alles met mijn iPhone en de sleutel in de wallet
Zeekr 7x Privilege AWD
Er zijn grenzen...4v4t4r schreef op zondag 7 juni 2026 @ 13:09:
[...]
Misschien word het dan toch tijd dat ik goor het eerst in mn leven naar iphone overstap 😅🤣
De Long Range Business Limited Edition RWD. Dit is een standaard LR inclusief 20 inch velgen, standaard metallic lak zwart of grijs en alle optiepakketten. Zo te zien >5000 euro voordeel tov de standaard LR.
Als mensen een bestelling hebben lopen voor de LR, loont het zich de moeite om te onderzoeken of deze nog aan te passen is naar de limited edition.
[ Voor 26% gewijzigd door Rudi01 op 07-06-2026 15:17 ]
Je kan alleen geen trekhaak erbij bestellen.Rudi01 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 15:12:
Voor de 7X LR is er nu ook een aanbieding.
De Long Range Business Limited Edition RWD. Dit is een standaard LR inclusief 20 inch velgen, standaard metallic lak zwart of grijs en alle optiepakketten. Zo te zien >5000 euro voordeel tov de standaard LR.
Als mensen een bestelling hebben lopen voor de LR, loont het zich de moeite om te onderzoeken of deze nog aan te passen is naar de limited edition.
Ik zie het nu, leip want collega heeft vorige week deze aanbieding besteld en kon geen trekhaak bij..RCZ schreef op zondag 7 juni 2026 @ 17:29:
[...]
Als de ik naar de site ga dan kan ik die wel erbij bestellen.
Mijn auto ook via Athlon nu sinds een week. Digitale sleutel werkt prima (iPhone 17 pro)Pete80 schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 08:29:
[...]
Mijn auto is ook via Athlon. Deze beperking heb ik niet, ik heb wel de auto al bijna een jaar, misschien is er wat veranderd?
Same here. Vreemd, weet zeker dat hij het eerder wel deed. Iemand een oplossing voor gevonden? Heb het hele menu doorgenomen maar niets gezien waar je deze ventilatie zou kunnen uitschakelen.bullseye1977 schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 02:45:
[...]
Heb ik ook?? ventilatie werkt best ok tijdens de winter maar nu komt er geen lucht meer uit wanneer je met je vinger voelt
Mocht dit nog niet bekend zijn. Voor bellen, navigeren, Spotify etc gebruik ik Google/Android. Assistent knop langer ingedrukt houden en Android assistent gaat aan ipv zeekr.4v4t4r schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 10:28:
[...]
My 2 cents per onderdeel:
Dit gebruik ik ook vaak, maar ik merk wel dat zo nu en dan Apple CarPlay vastloopt, soms ook als ik gewoon navigeert en een WhatsApp wil laten afspelen. Iemand anders ook last van deze stabiliteit problemen met Apple CarPlay? Het enige wat dan werkt is een resetRickyuu schreef op zondag 7 juni 2026 @ 19:32:
[...]
Mocht dit nog niet bekend zijn. Voor bellen, navigeren, Spotify etc gebruik ik Google/Android. Assistent knop langer ingedrukt houden en Android assistent gaat aan ipv zeekr.
Dit herken ik niet. Wel heb ik af en toe, in een jaar misschien 5 keer gehad, dat Apple CarPlay niet meer functioneerde. Lag dan vaak aan een update oid.St3ve-0 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 21:04:
[...]
Dit gebruik ik ook vaak, maar ik merk wel dat zo nu en dan Apple CarPlay vastloopt, soms ook als ik gewoon navigeert en een WhatsApp wil laten afspelen. Iemand anders ook last van deze stabiliteit problemen met Apple CarPlay? Het enige wat dan werkt is een reset
Werkt verder naar behoren.
Ik denk dat ik het probleem achterhaald heb, de werkgever maakt gebruik van Flex Athlon, ze hebben dan bij de lease al een hoofdaccount ingesteld (flex.nl@athlon.com), zij hebben daar mij en mijn partner toegevoegd om de auto te delen. Dit probleem hadden wij niet met Tesla en met de 001 had ik allemaal issues dus was daar klaar mee, dus dit is mij nooit opgevallen.mmjb schreef op zondag 7 juni 2026 @ 18:14:
[...]
Mijn auto ook via Athlon nu sinds een week. Digitale sleutel werkt prima (iPhone 17 pro)
Het zal dus een beperking zijn door de opzet van Athlon. Dan maar de sleutel mee.
Heb dit probleem ook, laatst was mijn telefoon zelfs overhit, dak was dicht en lag niet in de zon..PVal24 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 18:59:
[...]
Same here. Vreemd, weet zeker dat hij het eerder wel deed. Iemand een oplossing voor gevonden? Heb het hele menu doorgenomen maar niets gezien waar je deze ventilatie zou kunnen uitschakelen.
Ook bij mij loopt Carplay heel vaak vast en ik heb nog geen snelle workaround gevonden.St3ve-0 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 21:04:
[...]
Dit gebruik ik ook vaak, maar ik merk wel dat zo nu en dan Apple CarPlay vastloopt, soms ook als ik gewoon navigeert en een WhatsApp wil laten afspelen. Iemand anders ook last van deze stabiliteit problemen met Apple CarPlay? Het enige wat dan werkt is een reset
Intussen heb ik een goede actieve cooler gevonden in de auto, gezien de standaard op de laadpad niet voldoet. Telefoon continu oververhitRVMano schreef op maandag 8 juni 2026 @ 09:47:
[...]
Heb dit probleem ook, laatst was mijn telefoon zelfs overhit, dak was dicht en lag niet in de zon..
De ventilatie rooster links van het stuur past de telefoon mooi in en koelt als een malle ;-)
Ik vraag me dan af hoe lastig het had geweest om de koele lucht ook door de laadpad ventilatie te laten lopen bij warm weer. Ook in de winter bij verwarmen zou dit denk ik helpen om het toestel te koelen
[ Voor 39% gewijzigd door Alphaxe op 08-06-2026 10:33 ]
Naar aanleiding van dit bekende probleem mijn NP2 is na 5min al over verhit. (Als ik bescherm hoesje er vanaf haal gaat het wel iets langer mee) Ben ik eens gaan kijken en voelen hoe het zit met die koeling die bij die laadpad zit, en in het begin voelde ik niks maar uiteindelijk kwam er wel iets van lucht doorheen naar niet voldoende om telefoon koel genoeg te houden. Denk ook dat het komt dat de achterkant op die pad ligt en er dus geen lucht onderdoor kan. Ga eens kijken of het mogelijk is om iets te verzinnen om de telefoon 1mm omhoog te leggen en dat hij dan nog op zal laden, en er in iedergeval iets van lucht onderdoor kanAlphaxe schreef op maandag 8 juni 2026 @ 10:30:
[...]
Intussen heb ik een goede actieve cooler gevonden in de auto, gezien de standaard op de laadpad niet voldoet. Telefoon continu oververhit
De ventilatie rooster links van het stuur past de telefoon mooi in en koelt als een malle ;-)
Ik vraag me dan af hoe lastig het had geweest om de koele lucht ook door de laadpad ventilatie te laten lopen bij warm weer. Ook in de winter bij verwarmen zou dit denk ik helpen om het toestel te koelen
[Afbeelding]
Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice
Het moet wel kunnen werken hoor. Mijn vrouw heeft ook geen sleutel mee en gebruikt haar iPhone 16 om via de app de auto te openen en rijdt verder gewoon. Geen idee wat ze nog meer heeft gedaan, maar onze sleutel ligt in de kluis en ik heb de key card als reserve altijd bij me.iTec schreef op maandag 8 juni 2026 @ 09:17:
[...]
Ik denk dat ik het probleem achterhaald heb, de werkgever maakt gebruik van Flex Athlon, ze hebben dan bij de lease al een hoofdaccount ingesteld (flex.nl@athlon.com), zij hebben daar mij en mijn partner toegevoegd om de auto te delen. Dit probleem hadden wij niet met Tesla en met de 001 had ik allemaal issues dus was daar klaar mee, dus dit is mij nooit opgevallen.
Het zal dus een beperking zijn door de opzet van Athlon. Dan maar de sleutel mee.
Vorig jaar was het ook niet te doen met de auto op de oplader, ik leg de telefoon dan meestal in het bakje er onder aan een usb kabel als er echt geladen moet worden. Oververhitting is inderdaad een aantal keren gebeurd.RVMano schreef op maandag 8 juni 2026 @ 09:47:
[...]
Heb dit probleem ook, laatst was mijn telefoon zelfs overhit, dak was dicht en lag niet in de zon..
Wellicht een handige toevoeging voor de mobieltjes en de koeling. Heb er zelf nog geen ervaring mee, maar zag dit voorbijkomen op makerworld.
Ja handig zat daar ook aan te denken om zoiets te maken/printen. Ook al moet ik zeggen dat ik er maar sporadisch last van heb dat mijn s24 ultra te warm wordt tijdens het laden.iTec schreef op maandag 8 juni 2026 @ 11:43:
Ik ga deze thuis maar eens printen : https://makerworld.com/en/models/2034702-phone-holder-zeekr-7x-wireless-charger-support?from=search#profileId-2194593
Wellicht een handige toevoeging voor de mobieltjes en de koeling. Heb er zelf nog geen ervaring mee, maar zag dit voorbijkomen op makerworld.
:strip_exif()/f/image/fdDbDacnkBkd7MNQoVdwt331.jpg?f=fotoalbum_large)
^^ backlights fix !