Het grote Zeekr 7x topic

Pagina: 1 ... 109 110 Laatste
Acties:

• Pete80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:47
synorluna schreef op zondag 12 april 2026 @ 22:20:
Ik lees veel lovende reviews over de 7X, maar als ik hier door het topic scroll dan kom ik wel vaak dezelfde (basis) problemen tegen. Zijn er mensen die de 7X zelf aangeschaft en daar achteraf enigszins spijt van hebben. Zelf rij ik een Model 3 uit 2019 en ben daar best tevreden over. De bouw kwaliteit kan een stuk beter, maar over het algemeen rijd ik met plezier in de auto. We zijn wel toe aan een maatje groter, dus ben nu aan het oriënteren. De 7X staat op papier hoog op de lijst, maar als ik hier zo de ervaringen lees word ik daar wel sceptisch van.
Absoluut geen spijt. Nu sinds begin juni al 31000 km gereden en erg blij. Ja, ik zie genoeg verbeterpunten, heb daar zeker geen spijt van.

• ubzY3.eMBstiLL
  • Registratie: April 2025
  • Niet online
Ik lees veel lovende reviews over de 7X, maar als ik hier door het topic scroll dan kom ik wel vaak dezelfde (basis) problemen tegen. Zijn er mensen die de 7X zelf aangeschaft en daar achteraf enigszins spijt van hebben. Zelf rij ik een Model 3 uit 2019 en ben daar best tevreden over. De bouw kwaliteit kan een stuk beter, maar over het algemeen rijd ik met plezier in de auto. We zijn wel toe aan een maatje groter, dus ben nu aan het oriënteren. De 7X staat op papier hoog op de lijst, maar als ik hier zo de ervaringen lees word ik daar wel sceptisch van.
Geef even aan wat voor jou echt belangrijk is in je zoektocht naar een nieuwe auto, en wat je verwacht van bijvoorbeeld de 7X t.o.v. je Tesla.
Wat zijn je must-haves? En wat zou je eventueel kunnen missen van je Tesla als je de overstap maakt?

Heb je daarnaast al een idee welke uitvoering je op het oog hebt?

Zeekr 7X Core | Men and women alike. What we do, we do for the benefit of all.

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-04 15:32
Bij mij is het toch wel wat gemengde gevoelens.
An sich rij ik wel graag met de auto MAAR volgende punten storen mij mateloos:
  • Lane assist is ondermaats. Deze geeft aan dat ik bijna tegen de lijn aan rij terwijl ik in het midden rij
  • Condensatie tussen raam en camera als het vriest (4x voor gehad) -> geen oplossing vanuit Zeekr -> moet dit zelf opvolgen om opgelost te krijgen
  • Stuurverwarming wordt niet echt warm -> "we weten dit"
  • Sinds kort klaagt de auto zeer snel en vaak dat er geen handen op het stuur zijn en dat ik mijn handen op het stuur dien te plaatsen, terwijl er een hand op het stuur is
  • De cruise kent ook enkele zware fouten. Ik ken meerdere plaatsen waar de cruise voor autos die duidelijk geparkeerde staan op zeer verre afstand, begint te remmen, dan optrekken om dan plots weer te beginnen remmen.
  • Ondanks ik de richtingaanwijzer heb opstaan en een wagen zich op een andere rijstrook zich bevindt, denkt de Zeekr dat niet en trekt deze mij zeer hard terug in de rijstrook dat ik mij bevond.
  • Mijn vrouw is snel wagenziek en wordt in deze wagen nog sneller wagenziek ondanks eco stand.

EDIT:
  • Ik vergeet nog het grote probleem van de condensatie tussen voorruit en camera waardoor de auto een domme doos wordt. Zeekr lost dit niet op.
Vroeger meerdere merken gereden en Zeekr loopt ver achter met hun LCC/ACC in vergelijking met deze.
Enkele van deze punten zouden mij gewoon opgelost kunnen worden door een gewone cruise control (niet eentje die automatisch afremt en afstand houdt) aan te bieden maar dat doet Zeekr niet. Deze mis ik wel.

Meerdere van deze zaken vind ik echter wel zeer gevaarlijk. Mijn kinderen en vrouw zeggen vaker wel eens: "wat doe jij nu?" omdat een of ander veiligheidssysteem weer een foute inschatting had gemaakt.

Hopelijk verbetert het gedrag snel met de nieuwe software updates.

[ Voor 3% gewijzigd door Snobbieh op 13-04-2026 09:57 ]

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

• 4v4t4r
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:53
Snobbieh schreef op maandag 13 april 2026 @ 07:38:
[...]

• Lane assist is ondermaats. Deze geeft aan dat ik bijna tegen de lijn aan rij terwijl ik in het midden rij
  • Condensatie tussen raam en camera als het vriest (4x voor gehad) -> geen oplossing vanuit Zeekr -> moet dit zelf opvolgen om opgelost te krijgen
  • Sinds kort klaagt de auto zeer snel en vaak dat er geen handen op het stuur zijn en dat ik mijn handen op het stuur dien te plaatsen, terwijl er een hand op het stuur is
  • De cruise kent ook enkele zware fouten. Ik ken meerdere plaatsen waar de cruise voor autos die duidelijk geparkeerde staan op zeer verre afstand, begint te remmen, dan optrekken om dan plots weer te beginnen remmen.
  • Ondanks ik de richtingaanwijzer heb opstaan en een wagen zich op een andere rijstrook zich bevindt, denkt de Zeekr dat niet en trekt deze mij zeer hard terug in de rijstrook dat ik mij bevond.
  • Mijn vrouw is snel wagenziek en wordt in deze wagen nog sneller wagenziek ondanks eco stand.
Vroeger meerdere merken gereden en Zeekr loopt ver achter met hun LCC/ACC in vergelijking met deze.
Enkele van deze punten zouden mij gewoon opgelost kunnen worden door een gewone cruise control (niet eentje die automatisch afremt en afstand houdt) aan te bieden maar dat doet Zeekr niet. Deze mis ik wel.

Meerdere van deze zaken vind ik echter wel zeer gevaarlijk. Mijn kinderen en vrouw zeggen vaker wel eens: "wat doe jij nu?" omdat een of ander veiligheidssysteem weer een foute inschatting had gemaakt.

Ik rij hierdoor zelf gewoon zonder ACC/LCC - maar ik deel je mening dat deze echt ondermaats is en krijg ook de klachten vanuit de mensen in de auto hierover. Zou dit graag voor Zeekr zien als primair issue met quick fix (liever dan andere kleine dingen) want het is gewoon soms gevaarlijk !

Ik ben nu bijna 48 - rij sinds mn 20e lease autos - maar dit is veruit mn meest favo auto qua rij en zit gemak, vooral op de lange stukken ( ik reed van VW, BMW, Volvo, etc etc) Dus als het het CC debakel is opgelost ben ik happy !

Zeekr 7x Privilege AWD

• tbee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-04 22:55
Ik heb op dit moment een model S en de 7X, dus ik kan ze goed vergelijken.
  • Tesla rijdt strakker. Ik las hier dat iemand wagenziek wordt in de 7X, en inderdaad deint hij meer, ook in vergelijking met een model Y. Eigenlijk rijdt de 7X zoals vroeger de typische Amerikaanse auto's reden. Mijn vriendin vindt dat juist weer plezieriger, dus het gaat om persoonlijke smaak.
  • Autopilot van Tesla doet rare dingen, dan vind ik de systemen van de 7X voorspelbaarder. Maar ik ben heel benieuwd hoe goed Tesla's FSD is. Eerlijk gezegd: als ik geweten had dat dat zo snel beschikbaar zou zijn, had ik de 7X niet gekocht maar de model Y, als nerd ben ik daar toch nieuwsgierig naar.
  • Audio in de Tesla is beter.
  • Fysiek in de auto is de 7X superieur: met een scherm voor de bestuurder, de ruimte op de 2e rij (zeker ook de hoofdruimte), dat is echt een standje hoger. En uiteindelijk ook de reden waar ik de 7X gekocht heb: mijn zoon is 1.90 en zit krapjes in de model Y. Model S past achterin eigenlijk niet, laat staan de model 3.
  • De elektrische deuren zijn eigenlijk onzin, met de hand gaat sneller.
Dus samengevat: als je verwacht dat je kinderen behoorlijk groot worden, dan is de 7X een goede keuze. Wil je een luxe gevoel ook. Ga je voor wat sportiever rijgedrag of volwassenere software, dan is Tesla de juiste keuze. Uiteindelijk is mijn keuze bepaalt door wat het beste is voor het gezin.

• Smi3l
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-04 13:26
Zaterdag een proefrit gehad in Zeekr 7x core/business edition. T.h.v. de achterbank zit er onder het afvalbakje een soort gat met wat lijkt een hendel. De medewerker wist mij niet te vertellen of het een functie had gek genoeg.
Verder zat er boven het raam t.h.v. achterbank een kunststof element wat ik niet kon plaatsen. De functie ben ik vergeten na te vragen. Mogelijk heeft men hier een antwoord op beide?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_vEdnVWBg6li93pMTG_umGk9Mdc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/RP3Yk2EIA3aseV9NG9kbj9vq.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q6K9LlMxnxJOR-JXUcWSVvFKSOU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/UyjnKmfY7R40AWCoWFRG7SXh.png?f=user_large

• MvRtje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:21
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JyUNy7AMZlf4w7gtIl0ok99b33w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CawSkHAAv8VX7ZfGjH37YYm4.jpg?f=fotoalbum_large

Hopelijk gaan ze niet teveel verschil maken in de software met de 7GT?

WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / SigenStor 17kW + 36kWh / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / 2x Easee EV / Gardena Smart / Navimow H3000E-VF / Dreame X40 Ultra

• Ian_
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 17:48
MvRtje schreef op maandag 13 april 2026 @ 08:49:
[Afbeelding]

Hopelijk gaan ze niet teveel verschil maken in de software met de 7GT?
Alle functionaliteiten van de 7GT stonden ook op de brochure van de 7X, daarnaast hebben ze dezelfde processor dus ik begrijp het niet helemaal.

Anyway, 2 maanden geleden een 7GT besteld en lever mijn 7X in Juli in

• MvRtje
Ian_ schreef op maandag 13 april 2026 @ 09:26:
[...]

Alle functionaliteiten van de 7GT stonden ook op de brochure van de 7X, daarnaast hebben ze dezelfde processor dus ik begrijp het niet helemaal.

Ik vind het ook apart, wachten maar weer af.

Ah wat is je reden van switch? Ik zou er zelf persoonlijk niet aan moeten denken.. maar ik ben dan ook bijna 2 meter lang. Al vind ik de 7GT wel erg mooi!

WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / SigenStor 17kW + 36kWh / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / 2x Easee EV / Gardena Smart / Navimow H3000E-VF / Dreame X40 Ultra

• blyzz
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 17-04 16:04
Ian_ schreef op maandag 13 april 2026 @ 09:26:
[...]

Heb je dit kunnen regelen met je leasemaatschappij? Ben erg benieuwd want vind de 7GT echt prachtig!!

• Ian_
MvRtje schreef op maandag 13 april 2026 @ 09:34:
[...]

Ik vind het ook apart, wachten maar weer af.

Ah wat is je reden van switch? Ik zou er zelf persoonlijk niet aan moeten denken.. maar ik ben dan ook bijna 2 meter lang. Al vind ik de 7GT wel erg mooi!
80% van de tijd zit ik zelf in de auto, twee kleine kinderen (onder de 3) dus een SUV model niet nodig en vind de 7GT prachtig.

Zelf ben ik 1,85m en een lang bovenlichaam maar kon vrijwel meteen een goede zit positie vinden en had overal genoeg ruimte. Het is inderdaad meer een auto die zich naar de rijder vormt ipv een open ‘werkplaats’.

Zelf heb ik de 7X al een jaar komende week en had toen de 7LR launch edition genomen (LM en budget). Nu heb ik de 7GT Privilege launch edition kunnen nemen.

• Rmaxx
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-04 12:39
Smi3l schreef op maandag 13 april 2026 @ 08:45:
Zaterdag een proefrit gehad in Zeekr 7x core/business edition. T.h.v. de achterbank zit er onder het afvalbakje een soort gat met wat lijkt een hendel. De medewerker wist mij niet te vertellen of het een functie had gek genoeg.
Verder zat er boven het raam t.h.v. achterbank een kunststof element wat ik niet kon plaatsen. De functie ben ik vergeten na te vragen. Mogelijk heeft men hier een antwoord op beide?

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Die eerste foto: daar kun je het middencosole mee ontgrendelen/eruit halen. DIt is een modulair stuk dat je kunt vervangen door o.a. een koelkastje op de chinese markt.

2d: is dat niet gewoon een haakje?

• Ian_
Rmaxx schreef op maandag 13 april 2026 @ 12:23:
[...]

Die eerste foto: daar kun je het middencosole mee ontgrendelen/eruit halen. DIt is een modulair stuk dat je kunt vervangen door o.a. een koelkastje op de chinese markt.

2d: is dat niet gewoon een haakje?
2e foto inderdaad kan je een jas oid aan ophangen.

• Pete80
Snobbieh schreef op maandag 13 april 2026 @ 07:38:
[...]

EDIT:
  • Ik vergeet nog het grote probleem van de condensatie tussen voorruit en camera waardoor de auto een domme doos wordt. Zeekr lost dit niet op.

Ik herken niet alles, maar toch zeker genoeg. Gelukkig maar 1 keer gehad dat de front camera beslagen was en alle toeters en bellen bleven afgaan. ACC gebruik regelmatig maar wel met een gebruiksaanwijzing, LCC proberen ik te vermijden, ook omdat ik de nieuwe update nog niet heb gehad. Ten eerste moet die stomme pingel uit wanneer je de LCC deactiveerd, wat een vervelend iets is dat. (Ik in ieder geval) ben veel aan het spelen met de ACC om uit te zetten en weer te activeren, dat belet mij echt om LCC verder te proberen.

Verder valt het mij op dat het gedrag van de auto zo onvoorspelbaar is. Ik rij bijvoorbeeld vaak op de N11, maar de snelheid snapt mijn 7X echt niet. De autoweg borden worden niet altijd herkend, ook al rij ik er alleen, dan de ene dag werkt alles zoals je zou verwachten, alle borden worden herkend en mag je keurig 100 rijden. Dan de dag erop mag je er 110 rijden, en een dag later worden de autoweg borden helemaal niet meer herkend.

Dit geldt ook voor de 100 (tussen 6 en 19) borden, zo wispelturig die herkenning. Ook een stuk N weg, daar mag ik 80, en de auto naar gelang het ochtendhumeur mag ik daar 50, 60 of 80. Soms perfect en meestal fout.

Ik heb nog geen regelmaat kunnen vinden hierin. Ook lastig de borden op de snelweg van 90 bij nat wegdek, die worden ook willekeurig wel of niet herkend, maar dat zou nog kunnen liggen aan de weersvoorspelling bedenk ik me nu.

Overigens nog steeds tevreden, de auto rijdt verder geweldig.

• WizzyBrown
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 13:38
Pete80 schreef op maandag 13 april 2026 @ 13:47:
[...]

Ik herken niet alles, maar toch zeker genoeg. Gelukkig maar 1 keer gehad dat de front camera beslagen was en alle toeters en bellen bleven afgaan. ACC gebruik regelmatig maar wel met een gebruiksaanwijzing, LCC proberen ik te vermijden, ook omdat ik de nieuwe update nog niet heb gehad. Ten eerste moet die stomme pingel uit wanneer je de LCC deactiveerd, wat een vervelend iets is dat. (Ik in ieder geval) ben veel aan het spelen met de ACC om uit te zetten en weer te activeren, dat belet mij echt om LCC verder te proberen.

Verder valt het mij op dat het gedrag van de auto zo onvoorspelbaar is. Ik rij bijvoorbeeld vaak op de N11, maar de snelheid snapt mijn 7X echt niet. De autoweg borden worden niet altijd herkend, ook al rij ik er alleen, dan de ene dag werkt alles zoals je zou verwachten, alle borden worden herkend en mag je keurig 100 rijden. Dan de dag erop mag je er 110 rijden, en een dag later worden de autoweg borden helemaal niet meer herkend.

Dit geldt ook voor de 100 (tussen 6 en 19) borden, zo wispelturig die herkenning. Ook een stuk N weg, daar mag ik 80, en de auto naar gelang het ochtendhumeur mag ik daar 50, 60 of 80. Soms perfect en meestal fout.

Ik heb nog geen regelmaat kunnen vinden hierin. Ook lastig de borden op de snelweg van 90 bij nat wegdek, die worden ook willekeurig wel of niet herkend, maar dat zou nog kunnen liggen aan de weersvoorspelling bedenk ik me nu.

Overigens nog steeds tevreden, de auto rijdt verder geweldig.
Graag continue melden in het engels via de navigatie feedback optie, doe ik ook al een half jaar.

• Nacho1978
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 17-04 14:32
Ook geen spijt. Je krijgt veel waar voor je geld en de auto rijdt erg fijn, comfortabel en snel. Er is nog een aantal zaken dat verbetering behoeft, maar dat zijn relatief kleinigheidjes. Het is vooral de LCC/ACC. En besef dat je op een forum als dit altijd (relatief gezien) veel problemen tegenkomt want mensen willen hun ervaringen delen en om hulp vragen bij een probleem. Als je iets extra budget over hebt zou je kunnen kijken (zou ik doen tenminste) naar de nieuwe IX3, die schijnt ook goed te zijn en de achterstand te hebben ingehaald. Rij-eigenschappen zullen denk ik ook beter zijn dan van de 7x.

• Pete80
WizzyBrown schreef op maandag 13 april 2026 @ 13:54:
[...]

Graag continue melden in het engels via de navigatie feedback optie, doe ik ook al een half jaar.
Ik doe dit ook regelmatig, lastige is dat je er nooit wat van terughoort. Of het schrikken van tegenliggers terwijl je op de ACC rijdt, die heb ik nog nooit kunnen vangen met het opnemen.

• WizzyBrown
Ik zie Nieuwe Update in de app, maar er wordt niks gedownload en ook in de auto niet...
Hebben andere dit ook? Ik rijd nog met 2.1.1 rond...Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d2pRr4XIWcuywEj8Wb5tNJfQ3nY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/riEpVpdHbAHhbPYDLzHzblzj.jpg?f=fotoalbum_large

• 4v4t4r
WizzyBrown schreef op maandag 13 april 2026 @ 18:12:
Ik zie Nieuwe Update in de app, maar er wordt niks gedownload en ook in de auto niet...
Hebben andere dit ook? Ik rijd nog met 2.1.1 rond...[Afbeelding]
Zit soms wat tijd tussen de 2. Waarschijnlijk vanavond of morgen kan je hem installeren.

Zeekr 7x Privilege AWD

• nikagl
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-04 22:42
MIsschien een keer verbinden met een hotspot of wifi of update hij alleen via z'n eigen data?

Zeekr 7x LR | HASS | Zwave | Python | Javascript

• Freedive
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:02

Freedive

] Ken sent me _

Ik krijg nu net 2.1.2 aangeboden :-)

• MvRtje
Dit is nog bij iedere update zo geweest, duurt vaak 2 tot 4 uur en dan kun je hem installeren. Hier vanmorgen ook de melding gehad in de app en paar uur later kon ik hem installeren.

• Pete80
Ik kreeg de update ook net onderweg naar huis. Komt vanzelf, je kan er zelf niets doen om het te bespoedigen. Althans ik heb nog echte werkende methodes gelezen.

• WizzyBrown
Thanks, update idd inmiddels ontvangen en geïnstalleerd. Ben benieuwd of ze ook een wijziging hebben doorgevoerd om alle gemaakte instellingen op te slaan....Soms is er meer gebeurd dan de release notes omschrijven.

• bullseye1977
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:46
Freedive schreef op maandag 13 april 2026 @ 18:52:
Ik krijg nu net 2.1.2 aangeboden :-)
Ik ook vandaag net vanavond

• NovaNLL
  • Registratie: Februari 2026
  • Laatst online: 17-04 21:35
Sinds anderhalf maand rij ik ook de 7x en de eerste 5600 kilometer zitten erop en geen moment spijt van de aanschaf. Iedere dag stap ik nog met plezier in. Ook heel veel positieve reacties van mensen ☺️

• ubzY3.eMBstiLL
  • Niet online
WizzyBrown schreef op maandag 13 april 2026 @ 20:59:
Thanks, update idd inmiddels ontvangen en geïnstalleerd. Ben benieuwd of ze ook een wijziging hebben doorgevoerd om alle gemaakte instellingen op te slaan....Soms is er meer gebeurd dan de release notes omschrijven.
Helaas niet in deze update ☹️

Nog wel even een andere vraag uit nieuwsgierigheid: jij zit volgens mij al sinds het begin van dit topic (dec ’24) met de 7X, hoe bevalt de auto voor jou inmiddels?
Je hebt vast ook andere auto’s gereden, zijn er dingen die je nog steeds mist?
En in het algemeen: zou je straks weer voor een 7X gaan, of eerder kijken naar een andere Zeekr of misschien een ander merk?

Ben wel benieuwd naar je ervaring 🙂

• ubzY3.eMBstiLL
  • Niet online
Smi3l schreef op maandag 13 april 2026 @ 08:45:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

• synorluna
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-04 12:22
ubzY3.eMBstiLL schreef op zondag 12 april 2026 @ 23:33:
[...]

Geef even aan wat voor jou echt belangrijk is in je zoektocht naar een nieuwe auto, en wat je verwacht van bijvoorbeeld de 7X t.o.v. je Tesla.
Wat zijn je must-haves? En wat zou je eventueel kunnen missen van je Tesla als je de overstap maakt?

Heb je daarnaast al een idee welke uitvoering je op het oog hebt?
Wel een goede vraag. Ik vind de algehele ervaring van de auto belangrijk. In het verleden heb ik altijd lease gereden en nu wil ik zelf wat gaan kopen en ik merk dat ik daar kritischer op ben. Over het algemeen gaat het om de gehele ervaring van het rijden en bediening van de auto en kan ik me mateloos ergeren als iets niet (goed) werkt. Dan heb ik de functionaliteit liever helemaal niet.

Wat betreft de uitvoering heeft de privilege mijn voorkeur, maar de bediening van de elektrische deuren staat me daarin tegen. Ik kan me voorstellen dat je passagiers continu moet uitleggen hoe de deur werkt, omdat het lijkt alsof er een verzonken greep in de deur zit maar je uiteindelijk op een knopje moet drukken. Hoor graag hoe anderen dat ervaren.

Nu de IX3 uit is heb ik bij die auto het gevoel dat het allemaal degelijker in elkaar zit. De prijs is daar dan ook naar en valt buiten m’n budget, maar geeft wel meer vertrouwen op basis van wat ik tot nu toe lees.

• RVMano
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 17-04 00:31
Vraag me af of het slim is om een ev te kopen. Wat doet de restwaarde? Onderdelen zijn schaars en je bent al snel bij een probleem je auto een tijd kwijt. Bij lease krijg je gelijk een andere auto en geen buikpijn bij lage inruil.. Bij mijn I-pace was de laadmodule defect, onderdeel niet op voorraad en bij elkaar 2 mnd geen auto. Lease bevalt mij prima en is onder de streep volgens mij niet veel duurder.. Bij ondernemer zijn het gewoon bedrijfskosten dus ficus betaald ook een deel mee.. Verder zeker geen spijt van de priv, top auto.

• RMRu
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 10:56
De middenconsole is modulair; je kunt een deel van de middenconsole met de 'hendel' vervangen door bijvoorbeeld een koelkast. Dit is volgens mij alleen gangbaar op de Chinese variant van de 7X.

• 4v4t4r
synorluna schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 09:51:
[...]

Wel een goede vraag. Ik vind de algehele ervaring van de auto belangrijk. In het verleden heb ik altijd lease gereden en nu wil ik zelf wat gaan kopen en ik merk dat ik daar kritischer op ben. Over het algemeen gaat het om de gehele ervaring van het rijden en bediening van de auto en kan ik me mateloos ergeren als iets niet (goed) werkt. Dan heb ik de functionaliteit liever helemaal niet.

Wat betreft de uitvoering heeft de privilege mijn voorkeur, maar de bediening van de elektrische deuren staat me daarin tegen. Ik kan me voorstellen dat je passagiers continu moet uitleggen hoe de deur werkt, omdat het lijkt alsof er een verzonken greep in de deur zit maar je uiteindelijk op een knopje moet drukken. Hoor graag hoe anderen dat ervaren.

Nu de IX3 uit is heb ik bij die auto het gevoel dat het allemaal degelijker in elkaar zit. De prijs is daar dan ook naar en valt buiten m’n budget, maar geeft wel meer vertrouwen op basis van wat ik tot nu toe lees.
Ik heb niet zo vaak "passagiers" in mn auto die geen onderdeel van gezin/familie zijn. Dus 1x uitleggen en het is prima. Ik heb nul last van de deuren en vind het eigenlijk zelfs nog steeds leuk om te gebruiken!

Enige is als het hard regent gaat het iets te langzaam allemaal 8)

Zeekr 7x Privilege AWD

• RVMano
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 17-04 00:31
Vind de deuren ook zeker iets hebben, vooral als je op de rem drukt en de deur sleutel. Als ik nu in een andere auto zit mis ik dat. Geeft een gevoel van extra luxe.. Verder vinden juist passagiers het leuk als je de deur al open doet als ze aankomen lopen (klik op je scherm)..

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-04 19:36
Ik heb al een tijdje het 'probleem' dat bij het instappen mijn stoel eerst naar de juiste positie gaat en vervolgens weer naar de comfort uitstap positie gaat. Ik moet dan nogmaals op de rem drukken of het profiel selecteren. Vooral irritant als ik snel instap en de auto al in drive zet, moet ik eerst weer naar p omdat je (om wat voor reden dan ook) niet je zitpositie via je profiel kan selecteren tijdens het rijden.

Ik heb het vermoeden dat dit komt omdat iemand een keer de stoelpositie van de comfortabel uitstap stand heeft aangepast. Hebben andere mensen dit ook?

• nikagl
Ik heb alleen dat hij soms blijft staan in de uitstap positie als ik "te snel" weg rij. Ook als hij de gezicht herkenning niet kan doen omdat het stuur half naar rechts of links staat...

• Ian_
nikagl schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 16:49:
Ik heb alleen dat hij soms blijft staan in de uitstap positie als ik "te snel" weg rij. Ook als hij de gezicht herkenning niet kan doen omdat het stuur half naar rechts of links staat...
Die herken ik ook

• WizzyBrown
ubzY3.eMBstiLL schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 00:57:
[...]

Helaas niet in deze update ☹️

Nog wel even een andere vraag uit nieuwsgierigheid: jij zit volgens mij al sinds het begin van dit topic (dec ’24) met de 7X, hoe bevalt de auto voor jou inmiddels?
Je hebt vast ook andere auto’s gereden, zijn er dingen die je nog steeds mist?
En in het algemeen: zou je straks weer voor een 7X gaan, of eerder kijken naar een andere Zeekr of misschien een ander merk?

Ben wel benieuwd naar je ervaring 🙂
Ik heb zelf verschillende lease autos gereden waaronder de laatste 4 jaren een Mustang Mach E. Ik rijd nu sinds 1 Oct25 een 7x Privilege en ben heel tevreden over de wegligging, comfort, ruimte in de auto en sinds de laatste update ook over de audio.
ACC gebruik ik als het niet druk is op de weg, anders is de afstand te groot tot de voorganger en schieten er stresskippen voor je in het gat met een nare rem tot gevolg. LCC gebruik ik nooit, zie daar geen toegevoegde waarde in.
Ik gebruik Android Auto dagelijks, met spotify, maar daarnaast wel de ingebouwde navigatie.
Er is 1 ding waar ik me te pletter aan erger en dat is de volkomen onvoorspelbare weergave van de max snelheid in mijn center console. Zelfs op wegen waar het al 30 jaar max 80 is.
Voor zo'n moderne auto volkomen onacceptabel. Dit had ik nooit in mijn Mustang.
Ik heb inmiddels al 100x via de feedback optie in de navigatie in het engels mijn ergernis uitgesproken, maar ik zie nog geen verbetering.
Gelukkig hangt mijn telefoon in het zicht met Flitsmeister standaard aan, die altijd de juiste max snelheid toont.
Zou ik de 7x weer kiezen? Zeker!

[ Voor 3% gewijzigd door WizzyBrown op 14-04-2026 18:26 ]

• jsiegmund
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-04 22:54
Weet iemand of het mogelijk is dat je Android auto wel gebruikt, maar dat deze niet standaard op het scherm komt te staan? Hij mag wat mij betreft gewoon lekker op de achtergrond draaien voor wanneer ik het nodig heb, maar standaard heb ik het zeekr navi scherm open. In Android zitten 'start' opties maar daar zit dit niet tussen, in de zeekr software heb ik het zelf ook nog niet kunnen vinden.

• Mcjack
  • Registratie: Maart 2026
  • Laatst online: 17-04 23:45
Is het lezen van de snelheidsborden niet achterhaald, tegenwoordig zitten de snelheden toch in het navigatiesysteem. In ieder geval bij mijn huidige auto (volvo) wel.

MY22 Volvo C40 Twin Recharge Red Fushion | Zeekr 7X Privilege Forest Green (binnenkort 20/4)

• tbee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-04 22:55
jsiegmund schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 21:07:
Weet iemand of het mogelijk is dat je Android auto wel gebruikt, maar dat deze niet standaard op het scherm komt te staan? Hij mag wat mij betreft gewoon lekker op de achtergrond draaien voor wanneer ik het nodig heb, maar standaard heb ik het zeekr navi scherm open. In Android zitten 'start' opties maar daar zit dit niet tussen, in de zeekr software heb ik het zelf ook nog niet kunnen vinden.
Dat is mij nog niet gelukt. AA komt altijd als eerste op.

• Freedive
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:02

Freedive

] Ken sent me _

tbee schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 22:55:
[...]

Dat is mij nog niet gelukt. AA komt altijd als eerste op.
Apple CarPlay blijft bij mij wel netjes op de achtergrond, geen instelling voor gezien.

• Elfdutch69
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 15:45
Vandaag mag ik dan eindelijk m'n Zeekr 7X ophalen!
Gisterenmiddag wel gebeld dat ze bij het klaarzetten een muur geraakt hebben. Best knap met alle camera's en piepers.
Schade schijnt minimaal te zijn en nauwelijks zichtbaar.
Ik heb ervoor gekozen de auto toch in ontvangst te nemen en later een service afspraak te maken op kosten van Zeekr.
Wat is jullie ervaring hiermee? Gaat dit een beetje snel?

• Ian_
Elfdutch69 schreef op woensdag 15 april 2026 @ 08:38:
Vandaag mag ik dan eindelijk m'n Zeekr 7X ophalen!
Gisterenmiddag wel gebeld dat ze bij het klaarzetten een muur geraakt hebben. Best knap met alle camera's en piepers.
Schade schijnt minimaal te zijn en nauwelijks zichtbaar.
Ik heb ervoor gekozen de auto toch in ontvangst te nemen en later een service afspraak te maken op kosten van Zeekr.
Wat is jullie ervaring hiermee? Gaat dit een beetje snel?
Ligt eraan wat er vervangen/gerepareerd moet worden maar het inplannen is vooral een ding. Soms wel tot 12 weken.

• nikagl
Zulke muurkrasjes kan vaak met zo'n grijs sponsje vrijwel onzichtbaar worden verwijderd. Uiteraard pas doen nadat de schade is opgenomen en ze het gaan vervangen.

Zelf al meerdere schades gehad:

- de kleine zwarte strip (bij wielkast links voor) duurde 2 maanden (na 1 week rijden er automatisch afgevlogen)... Op kosten van Zeekr dezen ze wel moeilijk. Hoe kan zo'n stripje eraf vliegen zonder verdere schade als ik het zelf gedaan zou hebben?!

- Vorige week ook nog spiegel eraf (iemand die mij niet zag in Duitsland), ben benieuwd hoe lang dat gaat duren. Dat gaat via schadebedrijf...

Voor afspraak zal het bij jou vast beter gaan omdat ze zelf schuld hebben, maar contact met werkplaats is vrijwel onmogelijk. Mail reageren ze soms helemaal niet op, zelfs inplannen via de app weten ze soms niet "omdat het te druk is". Bellen via sales is de beste optie, enige manier om ze telefonisch te bereiken...

Ben benieuwd of het is verbeterd, heb zowel met Zeekr NL als Zeekr Zweden contact hierover gehad dat dit geen normale klantenservice is 👍

• WizzyBrown
jsiegmund schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 21:07:
Ik navigeer meestal op de ingebouwde navigatie, terwijl AA op de achtergrond draait en via de AA Spotify app mijn muziek afspeelt, en dus de in Spotify opgeslagen muziek van mijn telefoon gebruikt.

• WizzyBrown
Mcjack schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 22:15:
Is het lezen van de snelheidsborden niet achterhaald, tegenwoordig zitten de snelheden toch in het navigatiesysteem. In ieder geval bij mijn huidige auto (volvo) wel.
Dat hebben ze bij Zeekr dan nog niet begrepen, 70% van de tijd zit hij er gewoon naast....

• Rmaxx
RMRu schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 11:29:
De middenconsole is modulair; je kunt een deel van de middenconsole met de 'hendel' vervangen door bijvoorbeeld een koelkast. Dit is volgens mij alleen gangbaar op de Chinese variant van de 7X.
In australia werkt het ook gewoon, heb er een in backorder staan vanuit china, volgens wat ik zover kan vinden zou het gewoon moeten werken, maar blijft een gokje. :+

• Elfdutch69
nikagl schreef op woensdag 15 april 2026 @ 08:57:
Zulke muurkrasjes kan vaak met zo'n grijs sponsje vrijwel onzichtbaar worden verwijderd. Uiteraard pas doen nadat de schade is opgenomen en ze het gaan vervangen.

Zelf al meerdere schades gehad:

- de kleine zwarte strip (bij wielkast links voor) duurde 2 maanden (na 1 week rijden er automatisch afgevlogen)... Op kosten van Zeekr dezen ze wel moeilijk. Hoe kan zo'n stripje eraf vliegen zonder verdere schade als ik het zelf gedaan zou hebben?!

- Vorige week ook nog spiegel eraf (iemand die mij niet zag in Duitsland), ben benieuwd hoe lang dat gaat duren. Dat gaat via schadebedrijf...

Voor afspraak zal het bij jou vast beter gaan omdat ze zelf schuld hebben, maar contact met werkplaats is vrijwel onmogelijk. Mail reageren ze soms helemaal niet op, zelfs inplannen via de app weten ze soms niet "omdat het te druk is". Bellen via sales is de beste optie, enige manier om ze telefonisch te bereiken...

Ben benieuwd of het is verbeterd, heb zowel met Zeekr NL als Zeekr Zweden contact hierover gehad dat dit geen normale klantenservice is 👍
Ze hebben het netjes op het afleverformulier gezet. Ik sta ook in de cc bij de correspondentie met de service afdeling. Net al een mail ontvangen met foto's van de schade en bericht dat ze dit gaan oppakken.

Tot nu toe heel netjes. Ook de aflevering was professioneel

• leonardo1504
  • Registratie: April 2001
  • Niet online
Ik rij nu een paar weken in mijn 7X. De auto rijdt heerlijk. In de model Y voel je elk gat en elke hobbel in de weg, de 7X is wat dat betreft heel veel relaxter en ook veel stiller. De software kan wel wat beter en dan met name de stemherkenning. In de Tesla kan ik overal komen met stemcommandos, in de 7X gebruik ik standaard toetsenbordinvoer, anders krijg ik het vrijwel nooit voor elkaar om een bestemming in te spreken die de auto ook verstaat.

Cruise control en lane assist werkt bij mij echt behoorlijk goed, alleen in bochten neemt ie minder snelheid terug dan ik gewend ben en moet je soms ook echt bijsturen. De HUD en de 360 graden view vind ik fantastisch. Ik ben ook blij met de velgcamera's. Ik heb met de Tesla zo vaak velgschade gemaakt bij het inparkeren.

Stoelen: veel beter dan ik gewend was, met meer dan genoeg beenruimte achterin. Verder een hoop snufjes die nu eenmaal op de auto zitten en die ik ook handig vind maar ik zou ze ook niet missen als ze er niet op zaten (zoals bediening van de positie van de passagiersstoel vanaf de achterbank, de electronische bedienbare zonneschermen achter, etc).

Kortom: plussen en minnen, maar de plussen hebben wel de overhand.

Wat ik nog niet ontdekt heb is het plannen van een oplaadbeurt op de route. Ik krijg het niet voor elkaar. Dus zoeken naar een snellader onderweg, accu voorbereiden etc. Misschien dat ik het gewoon over het hoofd zie, maar ik krijg het niet voor elkaar. Op de kaart staat rechtsonder wel een iccontje dat ik met laden associeer, maar het enige dat dat doet is de kaart maximaal uitzoomen,.

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:49
leonardo1504 schreef op woensdag 15 april 2026 @ 18:25:
Wat ik nog niet ontdekt heb is het plannen van een oplaadbeurt op de route. Ik krijg het niet voor elkaar. Dus zoeken naar een snellader onderweg, accu voorbereiden etc. Misschien dat ik het gewoon over het hoofd zie, maar ik krijg het niet voor elkaar. Op de kaart staat rechtsonder wel een iccontje dat ik met laden associeer, maar het enige dat dat doet is de kaart maximaal uitzoomen,.
Dat is bijzonder... als je een route instelt die verder is dan dat je bereik hebt, gaat hij bij mij automatisch laders inplannen. In dat tussenscherm kan je nog allerlei dingen instellen. Voorkeur laders en te vermijden laders, aankomst percentage e.d. Bij het starten van je navigatie gaat hij ook gelijk de batterij voorverwarmen.

Plan even een route naar Berlijn, dan zal je vast laders gaan zien ;)

Gebruik je trouwens wel "de laatste" versie van de navigatie? Ik dacht dat vanaf 2.X automatisch zou gaan, maar bij aflevering installeerde zie die nog een keer handmatig.

[ Voor 3% gewijzigd door fsve op 15-04-2026 18:56 ]

Be reasonable.... do it my way

• nikagl
Wat betreft dat laden:

1. Is de navigatie al geupdate?
2. In de instellingen van de navigatie zit een laadplanner die aan moet staan
3. Je kunt ergens instellen wat het minimale percentage is voor je bestemming. Kleinste waarde is 10% wat kan zorgen voor laadpunten die je niet nodig hebt. Ik zet dan de laadplanner uit, dan zie je hoeveel % je eroverheen gaat maar dan krijg je geen laadpaal suggesties
4. Zowel bovenin als bij tussenstops zit een laadpaal icoon waarmee je laadpalen kunt opzoeken in de buurt of bij je bestemming. Erg handig als je bv. een McD wilt vinden die ook een laadpaal in de buurt heeft

Voor die 10% bij de laadplanner heb ik ook builders feedback gegeven:
https://zeekr.featurebase.app/en/p/69d89f8bf9375aa7cbc11e02

Dit icoon trouwens:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cCfRwigUs6y9f5nhjoZnpWRvh0Q=/x800/filters:strip_exif()/f/image/D1AgobTHQrnblX9SHDRB1HzI.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door nikagl op 15-04-2026 18:59 ]

• leonardo1504
  • Niet online
Wat zou dit icoon moeten doen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NU_qcvJ9AJ9vb1Ccbg9IpsNCrvg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1UZoz77ECH6Szy6YUu4tEmxj.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 123% gewijzigd door leonardo1504 op 15-04-2026 19:38 ]

• nikagl
Volgens de manual is dat om de huidige range te zien:
https://manual.zeekrdrive...center-display/T10213507/

Krijg je dan niet die view waar je in blauw kunt zien tot waar je kunt rijden?

• leonardo1504
  • Niet online
De kaart zoomt dan maximaal uit. Wellicht gebeurt dat als je de hel geplande route zonder laadstop kan rijden?

• Ian_
Laat op basis van je SoC zien hoe ver je theoretisch nog kan rijden.

• nikagl
Hij zoomt inderdaad uit en toont in het blauw het gebied tot waar je kunt rijden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2Q4SrACk4G4W59jqkuYlqjjoR-k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/z3uLEbYSkiMbJBaWn7f3JlA8.png?f=fotoalbum_large

Ook gecombineerd met een bestemming:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JEpV6KjN5lUEC0m-pf1XirV_eW4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mg7lFrremugbjHVRQZh92eTy.png?f=fotoalbum_large

Dit is overigens de laadplanner die je aan/uit kunt zetten:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UN430LpRNqzDK1XQY343EoP8Cfc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/HBVs8LG75syV8J4lir0TmEPH.png?f=fotoalbum_large

Dit is met laadplanner aan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T1-hY5di34mKRSrTpEijmbMLNN4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/QTQQwAUxB9ZKl3w0quotLuRo.png?f=fotoalbum_large

En dit is met laadplanner uit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aqViLz8_emVTGpgcUzurWikymYE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/qIJq1QdSepHavPVvyWLImio1.png?f=fotoalbum_large

En hier zie je ook het icoontje om laadpalen in de buurt te zoeken:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/flvQNOyVHQfNSbi5aeTIHaLpc_Q=/x800/filters:strip_exif()/f/image/vjjYBrcTtus0o1PdEnHmcGx4.png?f=fotoalbum_large

• leonardo1504
  • Niet online
Ah okay, dan staat ie uit bij mij. Ik ga er morgen eens mee spelen. Dat zit in een Tesla toch wat minder weggestopt.

• 4v4t4r
Ik heb de laatste tijd veel dit op mn scherm als ik instap. Iemamd een idee of ik iets verkeerds doe met uitstappen? Het gebeurd namelijk volgens mij alleen als ik na een rit even de auto verlaat en weer terug kom.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QX-qckaX63mh69ulhcjnLYc5lLc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bvuLnJ0zW28xwg9GiwU1jFfM.jpg?f=fotoalbum_large

Zeekr 7x Privilege AWD

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-04 15:32
Ik denk dat dit een bug is, ik heb dit zelf ook zeer vaak zonder dat ik iets aanraak. Gebeurd zelfs als mijn kinderen reeds in de auto zitten en ik nog maar de deur open doe van de bestuurder.

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

• fz1971
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 17-04 12:57
Mede berijders van de 7x Privilege
Ik heb vandaag de 7x achter gelaten in de ochtend en vanmiddag weer opgehaald bij een subdealer van Zeekr om 2 redenen

Nr 1
Airco werkt niet zo als het volgens mij moet zijn
Hij is gewoon lauw ipv koud als ik hem op het koudst zet (wss15C) is het gewoon niet koud meer lauw
De enige keer dat het een beetje koud wordt is als ik de DFR knop indrukt maar dan kan hij alleen maar heel hard blazen.
Nu had ik gelezen dat de Zeekr soms half gevuld met koelmiddel werden opgeleverd maar volgens de garage was dit niet het geval. Alles had de juiste waarde mbt druk etc. Het enige wat ze dus gedaan hebben zei hij is een update gedraaid mbt iets voor de airco en meer kon hij niet doen
Met als uitkomst geen verbetering mbt koelen.
Hebben er hier meer mensen last van mbt slecht koelen van de airco en zijn er ook mensen hier die het hadden en nu toch iets hebben laten aanpassen zodat hij nu wel heel goed koud wordt
De 12 jaar oude mini van mijn vrouw koelt veel beter zoals het hoort , 15C voelt ook als 15 C en niet als 20C of zo.

Nr 2
Kraken ergens achter bij de ophanging
De monteur vertelde dat er zeker nog 6 auto’s (allemaal 7x Privilege) bij hun in onderhoud zijn met een krakende achter ophanging
Op de brug geweest maar hij kon niets vinden ook bij mijn auto niet. Zeer lastig om iets te roepen door de monteur daar het probleem niet te traceren is
Zeekr zelf weet het ook maar weet ook niet waar het vandaan komt
Waarschijnlijk zit het wel ergens in de luchtvering lijk mij
Conclusie niks opgeschoten vandaag
Wie hebben hier ook last van en bij wie is het wel opgelost (weet niet of dat überhaupt kan dus)

• nskr83
  • Laatst online: 16:03
fz1971 schreef op donderdag 16 april 2026 @ 13:03:
Ik heb vandaag de 7x achter gelaten in de ochtend en vanmiddag weer opgehaald bij een subdealer van Zeekr om 2 redenen

Nr 1
Hij is gewoon lauw ipv koud als ik hem op het koudst zet (wss15C) is het gewoon niet koud meer lauw
De enige keer dat het een beetje koud wordt is als ik de DFR knop indrukt maar dan kan hij alleen maar heel hard blazen.
Nu had ik gelezen dat de Zeekr soms half gevuld met koelmiddel werden opgeleverd maar volgens de garage was dit niet het geval. Alles had de juiste waarde mbt druk etc. Het enige wat ze dus gedaan hebben zei hij is een update gedraaid mbt iets voor de airco en meer kon hij niet doen
Hebben er hier meer mensen last van mbt slecht koelen van de airco en zijn er ook mensen hier die het hadden en nu toch iets hebben laten aanpassen zodat hij nu wel heel goed koud wordt
De 12 jaar oude mini van mijn vrouw koelt veel beter zoals het hoort , 15C voelt ook als 15 C en niet als 20C of zo.

Nr 2
De monteur vertelde dat er zeker nog 6 auto’s (allemaal 7x Privilege) bij hun in onderhoud zijn met een krakende achter ophanging
Op de brug geweest maar hij kon niets vinden ook bij mijn auto niet. Zeer lastig om iets te roepen door de monteur daar het probleem niet te traceren is
Wie hebben hier ook last van en bij wie is het wel opgelost (weet niet of dat überhaupt kan dus)
Volgens mij is dit niet alleen een “privilege-probleem”. Mijn auto heeft namelijk hetzelfde issue, maar ook de Zeekr-service kon niets vinden.
Daarnaast komt het geluid niet alleen van de ophanging; ik hoor het ook vanuit de deuren, vooral bij drempels. Het zou misschien van de rubberen afdichtingen langs de deur kunnen komen, of ergens anders vandaan.
Om het maar niet te horen zet ik tegenwoordig gewoon de muziek wat harder aan 🙂

• Rmaxx
nskr83 schreef op donderdag 16 april 2026 @ 13:29:
[...]

Volgens mij is dit niet alleen een “privilege-probleem”. Mijn auto heeft namelijk hetzelfde issue, maar ook de Zeekr-service kon niets vinden.
Daarnaast komt het geluid niet alleen van de ophanging; ik hoor het ook vanuit de deuren, vooral bij drempels. Het zou misschien van de rubberen afdichtingen langs de deur kunnen komen, of ergens anders vandaan.
Ai.. das wel een afknapper voor 'premium' ? de Lynk 01 (heb er al 2 gehad) kraakt werkelijk nergens. en dat zou ónder Volvo moeten staan en Zeekr erbóven ?? ;( :?

• Nacho1978
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 17-04 14:32
nskr83 schreef op donderdag 16 april 2026 @ 13:29:
[...]

Ik heb ook last van krakende deuren (denk rubbers) bij hobbels en zelfs bij accelereren en afremmen. Hopelijk is de oorzaak rubbers die plakken aan het chassis en bij beweging dus "loskomen" van de koets en dan kraken. Ga ze dit weekend schoonmaken en wat geschikt spul erop smeren. Als dit de oorzaak niet is dan begin ik mij tich wel wat zorgen te maken..

• vanderwolf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-04 17:56
Ik ervaar sinds de nwe 2.1.2 versie dat het sturen anders is. De 2.1.1 versie maakte dat ik geen hinderlijk zoekerig rijden meer bij hogere snelheden ervaarde.

Deze 2.1.2 versie heeft wanneer je vanuit de middenstand naar links of rechts moet sturen een soort weerstand waar je doorheen moet. Ook geeft het soms een kleverige effect en je stuur wat trekt (weet niet hoe ik dat beter kan uitleggen) alsof lane control iets doet terwijl ik dat allemaal uit heb staan.

Zijn er meer die een verschil ervaren?
Wat mij betteft zou ik liever weer naar de 2.1.1 versie gaan die wel prettig stuurde.

• Elfdutch69
Is er een mogelijkheid om zenders handmatig te zoeken?
Ze staan vooraf ingesteld maar ik mis wat stations waar ik vaak naar luister

• Ian_
vanderwolf schreef op donderdag 16 april 2026 @ 17:54:
Ik ervaar sinds de nwe 2.1.2 versie dat het sturen anders is. De 2.1.1 versie maakte dat ik geen hinderlijk zoekerig rijden meer bij hogere snelheden ervaarde.

Deze 2.1.2 versie heeft wanneer je vanuit de middenstand naar links of rechts moet sturen een soort weerstand waar je doorheen moet. Ook geeft het soms een kleverige effect en je stuur wat trekt (weet niet hoe ik dat beter kan uitleggen) alsof lane control iets doet terwijl ik dat allemaal uit heb staan.

Wat mij betteft zou ik liever weer naar de 2.1.1 versie gaan die wel prettig stuurde.
Het sturen gaat kleven of wordt zwaar nadat je LCC hebt gebruikt. Dat ervaar ik in ieder geval maar was bij 2.1.1 ook al het geval.

• RCZ
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 16:09

RCZ

vanderwolf schreef op donderdag 16 april 2026 @ 17:54:

Versie 2.1.2 stuurt juist erg goed. LCC heeft wel invloed na gebruik op stuurgedrag Daar blijf ik dus vanaf. Vind LCC sowieso niet fijn rijden. Zet anders waarschuwing overschrijden rijstrook ook uit bij begin van rit. Is wat anders dan LCC Waarschijnlijk ga je dan ook beter stuurgedrag merken op langere ritten. Ik ben erg blij met versie 2.1.2. Stuurgedrag is weer beter geworden.

• PolestarB
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 17-04 16:05
fz1971 schreef op donderdag 16 april 2026 @ 13:03:

Nr 1

Nr 2
Herkenbaar ook Privilege berijder, voor en achter, as di een afspraak in Zeist voor onderandere dit probleem. Laat het resultaat weten als de auto is geweest

• PolestarB
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 17-04 16:05
Medico schreef op donderdag 9 april 2026 @ 16:57:
[...]

Ik heb t ook en dacht aan slecht uitbalanceren of hoogteslag oid. Volgende week dan ook een afspraak in Zeist om het te laten checken.

Hopelijk heeft het te doen met de banden.
Goedemiddag,
ben even benieuwd of ze in Zeist het probleem hebben kunnen vinden en belangrijkste oplossen?
Alvast bedankt

Privilege berijder

• WizzyBrown

• Elfdutch69
Vraagje.
Ik heb een tweede account aangemaakt voor mijn vrouw omdat ze ook in de 7X gaat rijden.
In het gebruikerscentrum kan ik wisselen tussen de account, echter met er elke keer een QR code gescand worden bij de wissel.

Doe ik iets verkeerd? Of kan ik dit middels een instelling aanpassen?

• Medico
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:07
PolestarB schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 16:05:
[...]

Goedemiddag,
ben even benieuwd of ze in Zeist het probleem hebben kunnen vinden en belangrijkste oplossen?
Alvast bedankt

Privilege berijder
Vandaag geweest. Ze houden het op 2! kapotte michelin banden. Snapte nu niet precies met wat ze nu bedoelde hiermee, maar er komen 2 nieuwe op.
Ik Kon gelukkig de auto laten staan en een nieuwe 001 meekrijgen, wat ook echt lekker rijdt trouwens.

[ Voor 3% gewijzigd door Medico op 17-04-2026 21:30 ]

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Zag net weer eens een 7X in het grijs staan, ben er toch wel erg van gecharmeerd. Over een half jaar gaat de huidige auto uit de lease. Ik maak veel snelweg kilometers en vind een goede ACC en lane assist (en rechtuit stabiliteit) wel zwaar wegen dus de ervaringen in dit topic geven wat twijfels. Binnenkort een proefrit gepland om het eens in de praktijk te ervaren. Vind stiekem de 7GT nog iets mooier, maar de hoge zit na een vorige lage auto bevalt toch wel goed.

[ Voor 11% gewijzigd door Southern Sun op 17-04-2026 20:47 ]

• ubzY3.eMBstiLL
  • Niet online
Elfdutch69 schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 16:20:
Vraagje.
Ik heb een tweede account aangemaakt voor mijn vrouw omdat ze ook in de 7X gaat rijden.
In het gebruikerscentrum kan ik wisselen tussen de account, echter met er elke keer een QR code gescand worden bij de wissel.

Doe ik iets verkeerd? Of kan ik dit middels een instelling aanpassen?
Check even in de User Center > User Profile selecteren (van je vrouw) > Settings: zorg dat beide aangevinkt zijn:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j1qlRaPFLFTVpGinlVby2udxYkM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B9TqmbAEsieAk6MpKlfVrzCF.jpg?f=fotoalbum_large
(Gezichtsherkenning zie je niet staan omdat deze op dit moment alleen beschikbaar is voor de main user.)

• ubzY3.eMBstiLL
  • Niet online
Southern Sun schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 20:45:
Zag net weer eens een 7X in het grijs staan, ben er toch wel erg van gecharmeerd. Over een half jaar gaat de huidige auto uit de lease. Ik maak veel snelweg kilometers en vind een goede ACC en lane assist (en rechtuit stabiliteit) wel zwaar wegen dus de ervaringen in dit topic geven wat twijfels. Binnenkort een proefrit gepland om het eens in de praktijk te ervaren. Vind stiekem de 7GT nog iets mooier, maar de hoge zit na een vorige lage auto bevalt toch wel goed.
Ik zou je adviseren om meerdere proefritten in te plannen(je hebt toch nog genoeg tijd), zodat je echt een goed beeld krijgt van de auto. Je hebt meestal maar ~1 uur per rit, dus het is slim om dat goed te benutten.

Plan bijvoorbeeld 1/2 ritten op rustige momenten om de auto wat meer op z’n limieten te testen en te voelen hoe hij zich gedraagt.
En pak daarnaast nog 1/2 ritten tijdens de spits, zodat je ook ACC + LCC goed kunt ervaren in druk verkeer.

Op die manier kun je zelf het beste bepalen of het bij je past. Bij mij werkt het tot nu toe echt top, echt een ge-wel-dige auto, niks te klagen 🙂.

• Griekos
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 09:52
Weet iemand hoe je scherm en eventueel scherm achter stuur uit kan zetten als je in de avond/nacht rijdt ? Rij stukken waar ik geen Navigatie nodig heb en wil het liefst donker interieur hebben of bij onbekende routes alleen HUD gebruiken.. zie in de snelkoppelingen het scherm uit button maar deze kan niet aangeklikt worden.

Alvast bedankt

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:49
Griekos schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 05:53:
Weet iemand hoe je scherm en eventueel scherm achter stuur uit kan zetten als je in de avond/nacht rijdt ? Rij stukken waar ik geen Navigatie nodig heb en wil het liefst donker interieur hebben of bij onbekende routes alleen HUD gebruiken.. zie in de snelkoppelingen het scherm uit button maar deze kan niet aangeklikt worden.

Alvast bedankt
Ik weet alleen dat je de helderheid van beide schermen individueel kan aanpassen. Uit heb ik nog niet gezien, maar misschien kan je hem goed genoeg dimmen.

Be reasonable.... do it my way

• tim.w
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:51
Nu ook op de voorpagina bij Autoweek:

https://www.autoweek.nl/a...ftwarematig-op-te-lossen/

• Elfdutch69
ubzY3.eMBstiLL schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 01:44:
[...]

Check even in de User Center > User Profile selecteren (van je vrouw) > Settings: zorg dat beide aangevinkt zijn:
[Afbeelding]
(Gezichtsherkenning zie je niet staan omdat deze op dit moment alleen beschikbaar is voor de main user.)
Dat staat allemaal goed en zoals op jouw foto. Maar toch moet ik steeds de qr code scannen

• Ian_
Ja, het blijft een issue en ook geen issue 😂
Zelf namelijk (LR) 0% last van.

• RCZ

RCZ

Ian_ schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 09:05:
[...]

Ja, het blijft een issue en ook geen issue 😂
Zelf namelijk (LR) 0% last van.
Ik heb er op gereageerd op Autoweek met de tekst hieronder:

Dit is inderdaad een bekend probleem dat is opgelost met meerdere updates. Laatste update is vorige week. Betreft versie 2.1.2. Dat is de laatste. Ik heb zelf nu ruim vier maanden de Zeekr 7X Long Range en 24000 km gereden. Ik had vanaf begin geen last van de rechtuitstabiliteit wel van vervelend stuurgedrag in middenpositie. Wat zwaar en zoekerig. Dat is nu met de laatste update volledig opgelost. Auto stuurt fijn en precies. Veel BMW gereden en Zeekr 7X benadert dat fijne niveau. Als je er nog last van heb blijf dan van LCC af en zet de waarschuwing voor overschrijden rijstrook op uit of geluid. Daar zit het issue. Die beïnvloeden stuurgedrag in de middenpositie. Ik vind het knap hoe Zeekr er met updates een fijn sturende auto van heeft weten te maken. Verder ook een fijne auto met grote actieradius en een goede en stabiele caravantrekker. Het snelle opladen is heel fijn op langere ritten zoals naar Oostenrijk.

• MvRtje
Nu de vraag komt deze naar EU (NL)? Zo ja, dan gaat het voor mij een switch worden. Wel nog beetje wennen aan de voorkant, maar in het zwart is het toch wel erg mooi.

Valt me wel op dat deze weer "normale" deurhandels heeft. Gaan ze in China er ook vanaf stappen vanwege de veiligheid?

Hmm ziet er wel naar uit dat het een Hybride gaat worden, dan valt het al af.

[ Voor 16% gewijzigd door MvRtje op 18-04-2026 10:31 ]

• bullseye1977
Nu ook de 2.1.2 goed getest op een rit naar Duitsland. En ik moet zeggen dat ik gewoon goed tevreden ben. Geen over active waarschuwingen meer bij wisselen van strook tijdens LCC. Alleen de afstand tot de voorganger mag wat korter. Over 1 maand rij ik er 1 jaar in en heb er nu al 40k km op zitten. Fijnste auto tot nu toe die ik heb gereden terwijl ik mijn VW arteon ook heel hoog had zitten.

• JustTrying
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:32
bullseye1977 schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 10:23:
Nu ook de 2.1.2 goed getest op een rit naar Duitsland. En ik moet zeggen dat ik gewoon goed tevreden ben. Geen over active waarschuwingen meer bij wisselen van strook tijdens LCC. Alleen de afstand tot de voorganger mag wat korter. Over 1 maand rij ik er 1 jaar in en heb er nu al 40k km op zitten. Fijnste auto tot nu toe die ik heb gereden terwijl ik mijn VW arteon ook heel hoog had zitten.
Goed te lezen dat de issues met deze auto wel verholpen lijken te zijn nu. Ben nog enorm aan het twijfelen tussen de Zeekr 7x en de BMW ix3, en nog een beetje over de Mercedes GLB, de eerste heb ik voor 60k in long range met alle opties, de tweede voor 70k. Of het die extra bijtelling waard is, twijfel ik over. Auto moet dit jaar op kenteken staan. Interieur van de Polestar 4 vind ik daarnaast ook erg mooi, wellicht is de estate versie daarvan nog dit jaar op kenteken te krijgen, maar daar moet dan snel meer nieuws over komen.

• funkylicious
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:23
RCZ schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 09:51:
[...]

Ik heb er op gereageerd op Autoweek met de tekst hieronder:

Dit is inderdaad een bekend probleem dat is opgelost met meerdere updates. Laatste update is vorige week. Betreft versie 2.1.2. Dat is de laatste. Ik heb zelf nu ruim vier maanden de Zeekr 7X Long Range en 24000 km gereden. Ik had vanaf begin geen last van de rechtuitstabiliteit wel van vervelend stuurgedrag in middenpositie. Wat zwaar en zoekerig. Dat is nu met de laatste update volledig opgelost. Auto stuurt fijn en precies. Veel BMW gereden en Zeekr 7X benadert dat fijne niveau. Als je er nog last van heb blijf dan van LCC af en zet de waarschuwing voor overschrijden rijstrook op uit of geluid. Daar zit het issue. Die beïnvloeden stuurgedrag in de middenpositie. Ik vind het knap hoe Zeekr er met updates een fijn sturende auto van heeft weten te maken. Verder ook een fijne auto met grote actieradius en een goede en stabiele caravantrekker. Het snelle opladen is heel fijn op langere ritten zoals naar Oostenrijk.
“Dit is inderdaad een bekend probleem dat is opgelost met meerdere updates.”.

Bij mij is het problem na meerdere updates nog helemaal niet opgelost.

• WizzyBrown
JustTrying schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 10:27:
[...]

Goed te lezen dat de issues met deze auto wel verholpen lijken te zijn nu. Ben nog enorm aan het twijfelen tussen de Zeekr 7x en de BMW ix3, en nog een beetje over de Mercedes GLB, de eerste heb ik voor 60k in long range met alle opties, de tweede voor 70k. Of het die extra bijtelling waard is, twijfel ik over. Auto moet dit jaar op kenteken staan. Interieur van de Polestar 4 vind ik daarnaast ook erg mooi, wellicht is de estate versie daarvan nog dit jaar op kenteken te krijgen, maar daar moet dan snel meer nieuws over komen.
Ik zou ook even met de nieuwe Volvo EX60 gaan rijden zogauw dat mogelijk is.

• RCZ

RCZ

funkylicious schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 10:48:
[...]

“Dit is inderdaad een bekend probleem dat is opgelost met meerdere updates.”.

Bij mij is het problem na meerdere updates nog helemaal niet opgelost.
Laat ieder geval uitlijning controleren als dat nog niet is gebeurd. Die van mij stond er behoorlijk naast. Bandendruk op minimaal 2.8 bar is ook belangrijk. Persoonlijk vind ik de gewichtscodering 108 voor de banden relatief laag. Auto’s met dit gewicht staan ook vaak op gewichtscodering 113. Hogere bandendruk helpt ook voor goed stuurgedrag. Ik heb ze zelf koud op 3 bar.

• Ian_
MvRtje schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 10:21:
[...]

Nu de vraag komt deze naar EU (NL)? Zo ja, dan gaat het voor mij een switch worden. Wel nog beetje wennen aan de voorkant, maar in het zwart is het toch wel erg mooi.

Valt me wel op dat deze weer "normale" deurhandels heeft. Gaan ze in China er ook vanaf stappen vanwege de veiligheid?

Hmm ziet er wel naar uit dat het een Hybride gaat worden, dan valt het al af.
De deurhendels zijn verboden door een paar ongelukken waarbij het faalde en je kind niet uit je brandende auto kan halen omdat de deur niet vrijgeeft.

Als je de titel leest kan je al zien dat het een Hybrid is: PHEV

[ Voor 12% gewijzigd door Ian_ op 18-04-2026 12:48 ]

• funkylicious
RCZ schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 11:55:
[...]

Laat ieder geval uitlijning controleren als dat nog niet is gebeurd. Die van mij stond er behoorlijk naast. Bandendruk op minimaal 2.8 bar is ook belangrijk. Persoonlijk vind ik de gewichtscodering 108 voor de banden relatief laag. Auto’s met dit gewicht staan ook vaak op gewichtscodering 113. Hogere bandendruk helpt ook voor goed stuurgedrag. Ik heb ze zelf koud op 3 bar.
Dank voor de tips. Ik heb de auto al meerdere keren laten uitlijnen. De laatste keer was ca. 1 maand geleden en daar kwam uit dat er sporing was op de achter- en vooras. Dit is hersteld, maar heeft weinig effect gehad. Banden kwamen van Zeekr terug op 2,7 en heb ik vervolgens op 3,0 bar gezet. Ze weten dat ik er nog steeds last van heb en geven aan dat ik op een software update moet wachten.

Naast dit probleem is het gewoon een hele fijne auto. Wel heb ik nog een ander storend probleem en dat is dat mijn stoel tegen het middenconsole schuurt waardoor het kraakt bij minimale beweging. Heel storend vind ik zelf en daar zou dan ook nog een terugroepactie voor komen (hoor ik al 10 maanden..).

[ Voor 14% gewijzigd door funkylicious op 18-04-2026 13:28 ]

• Ian_
funkylicious schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 13:26:
[...]
Dank voor de tips. Ik heb de auto al meerdere keren laten uitlijnen. De laatste keer was ca. 1 maand geleden en daar kwam uit dat er sporing was op de achter- en vooras. Dit is hersteld, maar heeft weinig effect gehad. Banden kwamen van Zeekr terug op 2,7 en heb ik vervolgens op 3,0 bar gezet. Ze weten dat ik er nog steeds last van heb en geven aan dat ik op een software update moet wachten.

Naast dit probleem is het gewoon een hele fijne auto. Wel heb ik nog een ander storend probleem en dat is dat mijn stoel tegen het middenconsole schuurt waardoor het kraakt bij minimale beweging. Heel storend vind ik zelf en daar zou dan ook nog een terugroepactie voor komen (hoor ik al 10 maanden..).
Ik ben daar een keer voor langs geweest, auto een dag kwijt omdat ze het hele middenconsole opnieuw gingen uitlijnen. Werkte even maar alsnog een krakend, scheurend geluid.

Het enige wat helpt is je stoel verder rechtop zetten. Maar hier een foto kan je duidelijk het verschil zien

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XQhQpilfJ1MU5YqTFHsq9QZUVm8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rA7VT6kfhizUigJlE6tYblwf.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iD6-kYUusNEwM-gKc2smPGYTFPo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yckoISKtulDiMWrTzUdcIK5s.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vi8g0t6sFOpEo7tZi78XVwBpRuc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hKCZKmqqYHi98E1ykacUMxxi.jpg?f=fotoalbum_large

• WizzyBrown
Ian_ schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 13:33:
[...]

Ik ben daar een keer voor langs geweest, auto een dag kwijt omdat ze het hele middenconsole opnieuw gingen uitlijnen. Werkte even maar alsnog een krakend, scheurend geluid.

Het enige wat helpt is je stoel verder rechtop zetten. Maar hier een foto kan je duidelijk het verschil zien

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
ik zou er een stuk vilt tussen plakken op de plek(ken) waar het schuurt, hetzelfde wat je onder stoelpoten plakt. Dan is het probleem waarschijnlijk al verholpen.

• Ian_
WizzyBrown schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 13:37:
[...]

ik zou er een stuk vilt tussen plakken op de plek(ken) waar het schuurt, hetzelfde wat je onder stoelpoten plakt. Dan is het probleem waarschijnlijk al verholpen.
Auto €60K waarbij je een stoelpootvilt moet gebruiken omdat ze het niet voor elkaar hebben 😂

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:58
Vanochtend kwam een zwarte 7x me achterop op de A28 richting het noorden en stak zijn duim op, later kwam hij nog een keer voorbij.
Iemand van hier?

• RCZ

RCZ

funkylicious schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 13:26:
[...]

Als deze tips niet helpen dan ligt het probleem met stuurgedrag dieper.Lijkt een niet goed functionerende stuurhoeksensor of het stuurhuis.

• funkylicious
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ja, bij mij gaven ze aan dat er iemand anders was met hetzelfde euvel en dat het veel werk zou zijn om het middenconsole uit te lijnen. Na twee dagen observeren was er aangegeven dat het na verloop van tijd komt door de belasting op de wangen van de stoel. Daar zou een terugroepactie voor komen alleen het duurt inmiddels wel erg lang allemaal.

• funkylicious
RCZ schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 16:09:
[...]

Als deze tips niet helpen dan ligt het probleem met stuurgedrag dieper.Lijkt een niet goed functionerende stuurhoeksensor of het stuurhuis.
Dat kunnen ze dan toch herstellen? Volgens mij hebben ze geen flauw idee waarom het bij sommige auto’s voordoet en bij andere weer niet.

• funkylicious
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Zo te zien ook de bestuurdersstoel? Exact zoals bij mij het geval is en lijkt te komen door belasting op de wangen van de stoel.

• bullseye1977
Ik heb er een stukje duketape tussen gedaan dat hielp.. na 35k km is de duketape los gekomen en is er lijm achter gebleven nu plakt het daar maar kraakt niet 🙁

• Ian_
funkylicious schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 16:40:
[...]

Zo te zien ook de bestuurdersstoel? Exact zoals bij mij het geval is en lijkt te komen door belasting op de wangen van de stoel.
Klopt, je ziet heel duidelijk verkeerd uitgelijnd. Bestuurders stoel inderdaad bij mij ook.

Ze hebben toen de tijd het midden console + hele tunnel los moeten halen… 4 maanden goed en weer kraken

• Ian_
Wetende dat ik over 3 maanden een 7GT krijg en service verzoeken +12 weken kunnen duren…

Ben er een beetje moe van aan het worden en denk focus me nog wel op software gezien dat gelijk is maar verder, +30 tickets open met 0 response.
Pagina: 1 ... 109 110 Laatste