'The truth is not afraid for Questions
ubzY3.eMBstiLL schreef op zondag 7 december 2025 @ 04:41:
[...]
Ik heb 50 pagina's terug gescrollt, kon m nog steeds niet vinden, dus heb m zelf snel gefilmt:
[Streamable: Zeekr 7X | Exterior & Interior]
Nee die lampjes heeft die niet.Jaap09 schreef op zondag 7 december 2025 @ 18:00:
Heeft hij ook zogenaamde puddle lights? Dus lampjes onder de portieren die op de grond schijnen?
[...]
Wel grappig want de lampen van het filmpje gaan bij mij net wat anders aan, annimaties. Volgens mij kan je instellen hoe de auto je begroet/vergrendelt. Bij mij is het iig een feestje hoe blij die is als ik aankom.
Is dit jullie ook opgevallen?
Klopt, je kan dit instellen naar wens. Eerste paar keer vond ik het ook leuk alleen opgeven moment was het een beetje te veel.patrickelectric schreef op zondag 7 december 2025 @ 18:46:
[...]
Nee die lampjes heeft die niet.
Wel grappig want de lampen van het filmpje gaan bij mij net wat anders aan, annimaties. Volgens mij kan je instellen hoe de auto je begroet/vergrendelt. Bij mij is het iig een feestje hoe blij die is als ik aankom.
Dit kan je hier vinden: Voertuig > Deuren & Ramen > Feedback Buitenkant ontg/verg:
Zeekr 7x | Men and women alike. What we do, we do for the benefit of all.
Op dit moment rijden er in Nederland ongeveer tien Core's rond. Voor zover ik heb kunnen nagaan, ben ik hier de enige die er actief over post. Een tijd geleden was er nog een mede-Tweaker die het een en ander deelde over zijn Core, maar die lijkt inmiddels niet meer actief. Daarmee ben ik nu zo’n beetje de enige “aandeelhouder” hier. 😉malmostoso schreef op zondag 7 december 2025 @ 10:43:
Mbt de rechtuitstabiliteit, zijn er ook meldingen van het probleem met de Core versie en 19" wielen?
Hier in de forum lees ik alleen maar LR/Privilege, maar misschien zijn er weinige Core rijders aanwezig.
Om je vraag te beantwoorden: in principe heb ik er weinig last van, totdat je boven de 150 km/u komt. Dan wordt de auto wat nerveus. Vandaag is het bovendien behoorlijk winderig op de snelweg, en bij 130 km/u merk ik duidelijk dat ik extra moet corrigeren om de auto netjes recht te houden.
Ik moet echt continu druk op het stuur houden en tegensturen, anders lijkt hij uit zichzelf van rijstrook 1 naar 3 te willen gaan.
Bedankt voor je antwoord!Vandaag is het bovendien behoorlijk winderig op de snelweg, en bij 130 km/u merk ik duidelijk dat ik extra moet corrigeren om de auto netjes recht te houden.
Ik moet echt continu druk op het stuur houden en tegensturen, anders lijkt hij uit zichzelf van rijstrook 1 naar 3 te willen gaan.
Dat klinkt best heftig moet ik zeggen. Ik zou graag de 7x in mijn shortlist plaatsen maar ik heb echt een goede proefrit nodig.
Ik heb een LR met de Core velgen. Ik vind dat vanaf 100 km/u de auto wat zoekerig wordt, maar heb niet het gevoel dat het zo erg is als wat anderen hier soms melden.ubzY3.eMBstiLL schreef op zondag 7 december 2025 @ 21:15:
[...]
Klopt, je kan dit instellen naar wens. Eerste paar keer vond ik het ook leuk alleen opgeven moment was het een beetje te veel.
Dit kan je hier vinden: Voertuig > Deuren & Ramen > Feedback Buitenkant ontg/verg:
[Afbeelding]
Dit heb ik met mijn privilege hetzelfde. Vanaf 100 word hij ook wat meer zoekerig maar niet heel erg of perse super vervelend. Het hoort niet natuurlijk maar het is niet dramatisch. Bij hardere banden (3.2 bar) lijkt het wel stuk minder. Hier vooralsnog niet voor winterbanden gekozen.Pete80 schreef op maandag 8 december 2025 @ 07:59:
[...]
Ik heb een LR met de Core velgen. Ik vind dat vanaf 100 km/u de auto wat zoekerig wordt, maar heb niet het gevoel dat het zo erg is als wat anderen hier soms melden.
WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / SigenStor 17kW + 36kWh / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / 2x Easee EV / Gardena Smart
Mijn Privilege rijdt stabiel, ook bij 200. Het is heerlijk relaxed rijden op hoge snelheden en vele malen beter dan de nerveuze M3P op hoge snelheden.
Het vervelende is dat het een loterij is en je pech kan hebben.
[ Voor 12% gewijzigd door cvisser op 08-12-2025 08:25 ]
Ik had echt gehoopt de 7X voor december te krijgen, want dan kun je op de heenweg aan het eind van de rit "even 10 minuten bijladen". Maar helaas.
YouTube: Zeekr 7X AWD First Week of Ownership Review - Did I make the right d...
Bijzonder, bij mij blijft deze gewoon open wanneer ik deze open heb en dicht wanneer hij dicht zat...jswinkels schreef op zondag 7 december 2025 @ 21:00:
Even een kort vraagje: Is het ook mogelijk om het zonnescherm van het panoramadak altijd open te hebben. Iedere keer als ik in mijn auto stap is het zonnescherm weer gesloten. Ik kan in de instellingen er nergens iets over vinden.
Wellicht ergens een instelling dat deze gesloten wordt iedere keer bij het vergrendelen?
Je kan in de instellingen de optie uit zetten dat het zonnedak elke keer gesloten wordt bij het vergrendelen van de autojswinkels schreef op zondag 7 december 2025 @ 21:00:
Even een kort vraagje: Is het ook mogelijk om het zonnescherm van het panoramadak altijd open te hebben. Iedere keer als ik in mijn auto stap is het zonnescherm weer gesloten. Ik kan in de instellingen er nergens iets over vinden.
Ah, dit ga ik ook aanzetten. Bij mij gaat hij ook elke keer dichtjsmid6 schreef op maandag 8 december 2025 @ 10:41:
[...]
Je kan in de instellingen de optie uit zetten dat het zonnedak elke keer gesloten wordt bij het vergrendelen van de auto
Maar erg leuk filmpje. YouTube: New Zeekr 7X - Our Most Extreme Road Test Yet
|- Rotterdam -|
De verwarming werkt daar in ieder geval wel goed...npolm schreef op maandag 8 december 2025 @ 13:24:
Erg leuke video van Inside China Auto. Van de vernieuwde 7X. En incl. de snufjes die China wel heeft
Maar erg leuk filmpje. YouTube: New Zeekr 7X - Our Most Extreme Road Test Yet
Volgens mij zit daar helemaal geen verlichting in zover ik heb kunnen zien?M13z1 schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 09:44:
@Anton54 @P. Edelijn @Freedive Hebben jullie een service request ingeschoten voor de verlichting van de ruitenwisser hendel? Is dit bij jullie al gefixed?
Hebben meer rijders geen verlichting in de linker hendel achter het stuur?
Bij mij werkt de airco/verwarming gewoon prima in de huidige 7x versie :-)tbee schreef op maandag 8 december 2025 @ 14:33:
[...]
De verwarming werkt daar in ieder geval wel goed...
Het was gisteren inderdaad even een verrassing, maar los daarvan: echt helemaal niets te klagen. Wat een absurd dikke all-inclusive cruiser, geen seconde spijt gehad.malmostoso schreef op maandag 8 december 2025 @ 06:30:
[...]
Bedankt voor je antwoord!
Dat klinkt best heftig moet ik zeggen. Ik zou graag de 7x in mijn shortlist plaatsen maar ik heb echt een goede proefrit nodig.
Ik zou oprecht niets anders meer willen (en ja, dat zegt wat 😄).
Edit:
Naar aanleiding van wat PM’s over de status van de mijne: voor de duidelijkheid, ik heb dus geen last van rechtuit-stabiliteitsproblemen. Met ‘nerveus’ bedoel ik vooral dat de auto bij wind wat sneller reageert, maar dat is met een kleine subtiele correctie meteen opgelost.
Als we samen alle toffe ideeën, bugs en aandachtspunten blijven doorsturen naar Zeekr, dan rijden we over 2 tot 5 jaar echt in een top auto. Ik heb daar alle vertrouwen in.
[End edit]
Ik geloof bovendien dat deze auto straks écht een enorme potentie heeft binnen zijn klasse, zodra alle kinderziektes eruit zijn en Zeekr zijn zaakjes helemaal op orde heeft.
[ Voor 26% gewijzigd door ubzY3.eMBstiLL op 09-12-2025 01:16 ]
Het is vervolgens ook niet mogelijk om handmatig toch te starten met laden, het lijkt dat de laadsessie een soort van geannuleerd is (zie screenshot).
Ps: ja ik weet dat laden tot 100% niet optimaal is, maar moet morgen het halve land door
Kan wellicht ook zijn dat mijn laadpaal de sessie na x aantal uur afbreekt oid, maar had er met mijn Tesla nooit problemen mee. Laadpaal is een Alfen S-line met een e-flux portal / laadpas. Heb hem vandaag rond 18:30 aan de laadpaal gezet. Iemand wellicht ervaring hiermee?
[ Voor 62% gewijzigd door nb90 op 09-12-2025 00:21 ]
Ps: er stond niemand naast mij te laden bij hetzelfde punt.
[ Voor 8% gewijzigd door daniel223 op 09-12-2025 09:14 ]
SoC bij aankomst: ?daniel223 schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 09:14:
Ik heb nu een aantal keer snel geladen bij FastNed, bij een oplader die 400 kW aangeeft. De navigatie stond al geruime tijd ingesteld op het oplaadpunt, dus de batterij zou voorverwarmd moeten zijn. Toch ben ik geen enkele keer boven de 200 kW uitgekomen. Heeft iemand dezelfde ervaring of een idee waardoor dit kan komen?
Preconditioning aan: ?
Hoeveel minuten gereden: ?
Hoeveel minuten preconditioning aan: ?
Welke Fastned: ?
Andere mensen op de locatie: ?
Dan kan ik je vertellen hoe of wat
Wat Ian hieronder zegt. Welke navi gebruikte je ? 1 of 2 ? Had je de pre-con knop ook aangezet of echt alleen via navi. Mijn ervaring leert - als je weet dat je tijdens je reis een keer moet snelladen, druk die knop gewoon in bij vertrek. Zoveel batterij kost het niet, en verdiend zich absoluut terug bij het laden qua snelheid (er vanuit gaande dat je niet onder de 20% bent weggereden)daniel223 schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 09:14:
Ik heb nu een aantal keer snel geladen bij FastNed, bij een oplader die 400 kW aangeeft. De navigatie stond al geruime tijd ingesteld op het oplaadpunt, dus de batterij zou voorverwarmd moeten zijn. Toch ben ik geen enkele keer boven de 200 kW uitgekomen. Heeft iemand dezelfde ervaring of een idee waardoor dit kan komen?
Volvo XC40 P8, Zeekr 7x Privilege AWD besteld
Bij mij werkt het gepland laden perfect, nog geen problemen ervaren. Wel moet ik mijn laadpaal vrijgeven met een tag / laadpas. Dit doe ik normaal gesproken direct bij het inpluggen van de laadkabel. Van week toevallig een keer vergeten de laadpaal vrij te geven en toen 's morgen inderdaad een onaangename verrassing dat er niet was geladennb90 schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 00:13:
Ervaren jullie ook een probleem met gepland opladen? Ik heb al een paar keer gehad dat ik instel dat hij om 00:00 moet gaan laden. In de app is dan ook zichtbaar dat er gepland opladen aan staat. Vervolgens is het dan 00:00 geweest en gebeurd er niks. Resultaat: volgende ochtend auto niet geladen naar gewenste percentage.
Het is vervolgens ook niet mogelijk om handmatig toch te starten met laden, het lijkt dat de laadsessie een soort van geannuleerd is (zie screenshot).
Ps: ja ik weet dat laden tot 100% niet optimaal is, maar moet morgen het halve land door![]()
Kan wellicht ook zijn dat mijn laadpaal de sessie na x aantal uur afbreekt oid, maar had er met mijn Tesla nooit problemen mee. Laadpaal is een Alfen S-line met een e-flux portal / laadpas. Heb hem vandaag rond 18:30 aan de laadpaal gezet. Iemand wellicht ervaring hiermee?
[Afbeelding]
Zou het kunnen dat het ingestelde tijdstip 0.00 uur problemen geeft?! Ik zal deze tijd ook eens als starttijd ingeven.
Ik ervaar dit ook regelmatig bij Fastned (meerdere locaties). Batterij is op temperatuur, percentage rond de 25-30%.Ian_ schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 09:30:
[...]
SoC bij aankomst: ?
Preconditioning aan: ?
Hoeveel minuten gereden: ?
Hoeveel minuten preconditioning aan: ?
Welke Fastned: ?
Andere mensen op de locatie: ?
Ga de auto ook met ongeveer 40% mee krijgen wegens het gebrek aan capaciteit (geen probleem overigens).
Ik heb een adapter van een EV6, maar twijfel of ik die zou durven testen op mijn 7X... iemand een idee ?
Van https://www.geelyevs.com/ , werkt dus top :-)
Kan je aangeven welke navigatie je hebt gebruikt?Bdm schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 15:42:
Ik was aan het bellen in de auto en had navigatie aanstaan. Maar de navigatie instructies worden niet gedempt tijdens het bellen. Dus dat is best irritant. Heeft iemand hier instelling gevonden hoe dit gedempt kan worden tijdens bellen?
Zeekr navi zelf? V1 of v2?
Misschien via AA of AC? Waze, FM, Maps?
Dan kan iemand mogelijk sneller meekijken of een oplossing aanbieden.
Ik heb het ingevuld! Ben benieuwdIan_ schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 09:30:
[...]
SoC bij aankomst: 21%
Preconditioning aan: ja
Hoeveel minuten gereden: 50 minuten
Hoeveel minuten preconditioning aan: Navigatie bij vertrek aangezet, die had FastNed direct meegenomen in het schema
Welke Fastned: De plek weet ik niet meer exact, kon wel 400kw aan stond er op!
Andere mensen op de locatie: Nee
[ Voor 3% gewijzigd door daniel223 op 09-12-2025 16:55 ]
ubzY3.eMBstiLL schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 15:53:
[...]
Kan je aangeven welke navigatie je hebt gebruikt?
Zeekr navi zelf? V1 of v2?
Misschien via AA of AC? Waze, FM, Maps?
Dan kan iemand mogelijk sneller meekijken of een oplossing aanbieden.
Is ook zeker geen probleem om af en toe te doen, sterker nog het kalibreert de computer weer even naar hoe 100% lading voelt zodat je een gerichtere estimated range krijgt. Vooral als je er de volgende dag meteen mee gaat rijden kan zo'n accu daar echt wel tegen (er zijn zat mensen die lak hebben aan 80% regel en altijd 100% laden en dan moet de accu ook nog makkelijk zijn garantiedatum halen).nb90 schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 00:13:
Ps: ja ik weet dat laden tot 100% niet optimaal is, maar moet morgen het halve land door
Het is vooral af te raden om 100% of 0% accu te hebben en dan voor langere tijd zo te houden.
Oke!
SoC van 21% zou prima moeten zijn gezien je op 18% 425 kW kan halen.
2 mogelijkheden waarvan ik denk nummer 1!
1. Heb je een laadpaal geselecteerd, maar zag je ook de melding ‘batterij preconditioning’ op je scherm? Als dubbel check, ga naar Voertuig → Batterij en druk rechtsboven op Handmatig preconditionen. Wanneer de batterij al op temperatuur is, verschijnt de melding Batterij is op temperatuur zodra je op de knop drukt.
2. Alpitronic HYC400 werkt met 100 kW power stacks, ze hebben slechte service momenteel en veel kasten werken maar op 75% of 50%. Als je 201kW haalt maximaal kan dat ook een reden zijn gezien je per 100 kW 101 kW maximaal kan halen als piek.
FUN FACT, de reden waarom Shell alleen maar Tritium 175 kW laders heeft is vanwege de slechte performance van de laders. Het zijn 350 kW laders maar voor de helft gevuld zodat de koeling beter is en geen laders oververhitten. Daarnaast is het bedrijf in handen van India nu en hadden ze geen spare parts 😅
[ Voor 15% gewijzigd door Ian_ op 09-12-2025 18:20 ]
Reset door beide knoppen op stuurHtmmkr schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 19:23:
Hey Allen. Een vraag, bij het ophalen van de auto gaf de standaard navigatie aan dat de auto ergens in Engeland staat. Na een hele dag rijden zie ik dat nog steeds. Lijkt erop dat de auto geen verbinding heeft gemaakt en dus ook niet gelokaliseerd is op NL. iemand een idee hoe dit op te lossen?
Hmm oke. Ik scan inderdaad ook gewoon mijn laadpas bij aansluiten. Dan zal het waarschijnlijk in de communicatie tussen Zeekr en mijn laadpaal zijn. Heb het namelijk ook al gehad toen die op 01:00 stond ipv 00:00. Blijkbaar sluit die mijn sessie onterecht na een x aantal uur, terwijl Tesla deze wel actief hield voor een langere tijd. Ik ga eens in gesprek met de leverancier van de laadpaal / portal, wellicht is daar wat in te stellen. Thanks voor je reactie!LKBoer schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 11:29:
[...]
Bij mij werkt het gepland laden perfect, nog geen problemen ervaren. Wel moet ik mijn laadpaal vrijgeven met een tag / laadpas. Dit doe ik normaal gesproken direct bij het inpluggen van de laadkabel. Van week toevallig een keer vergeten de laadpaal vrij te geven en toen 's morgen inderdaad een onaangename verrassing dat er niet was geladen![]()
Zou het kunnen dat het ingestelde tijdstip 0.00 uur problemen geeft?! Ik zal deze tijd ook eens als starttijd ingeven.
Als de reset genoemd in de andere post niet werkt, even al je privacy instellingen in de auto nagaan. Je moet voor een hoop dingen toestemming geven, waaronder ook locatiegegevens.Htmmkr schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 19:23:
Hey Allen. Een vraag, bij het ophalen van de auto gaf de standaard navigatie aan dat de auto ergens in Engeland staat. Na een hele dag rijden zie ik dat nog steeds. Lijkt erop dat de auto geen verbinding heeft gemaakt en dus ook niet gelokaliseerd is op NL. iemand een idee hoe dit op te lossen?
Ik was een kwartier in de instellingen aan het graven voordat ik eindelijk de setting had gevonden zodat ik de locatie van mijn auto in de app kon zien
Kan jij mij vanuit jouw expertise/ervaring vertellen waar in het zuiden 400+ kW laders staan?Ian_ schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 18:18:
[...]
Oke!
SoC van 21% zou prima moeten zijn gezien je op 18% 425 kW kan halen.
2 mogelijkheden waarvan ik denk nummer 1!
1. Heb je een laadpaal geselecteerd, maar zag je ook de melding ‘batterij preconditioning’ op je scherm? Als dubbel check, ga naar Voertuig → Batterij en druk rechtsboven op Handmatig preconditionen. Wanneer de batterij al op temperatuur is, verschijnt de melding Batterij is op temperatuur zodra je op de knop drukt.
2. Alpitronic HYC400 werkt met 100 kW power stacks, ze hebben slechte service momenteel en veel kasten werken maar op 75% of 50%. Als je 201kW haalt maximaal kan dat ook een reden zijn gezien je per 100 kW 101 kW maximaal kan halen als piek.
FUN FACT, de reden waarom Shell alleen maar Tritium 175 kW laders heeft is vanwege de slechte performance van de laders. Het zijn 350 kW laders maar voor de helft gevuld zodat de koeling beter is en geen laders oververhitten. Daarnaast is het bedrijf in handen van India nu en hadden ze geen spare parts 😅
Ik heb al wat zitten speuren op o.a. Fastned en Maps, maar daar lijkt 300 kW zo’n beetje het maximum. Ik heb er twee gevonden die 400+ kW zouden moeten zijn, maar die staan blijkbaar op privéterrein waar je (afgaande op de bordjes) niet zomaar op mag. Terwijl ze wel als “openbaar” worden weergegeven.
Ik wil de LFP graag een keer goed testen op piekperformance, maar het lijkt erop dat ze in het zuiden niet heel enthousiast zijn met dat soort laders. Anders moet ik maar een keer richting de Randstad uitwijken.
Snelste lader in het Zuiden is:ubzY3.eMBstiLL schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 21:59:
[...]
Kan jij mij vanuit jouw expertise/ervaring vertellen waar in het zuiden 400+ kW laders staan?
Ik heb al wat zitten speuren op o.a. Fastned en Maps, maar daar lijkt 300 kW zo’n beetje het maximum. Ik heb er twee gevonden die 400+ kW zouden moeten zijn, maar die staan blijkbaar op privéterrein waar je (afgaande op de bordjes) niet zomaar op mag. Terwijl ze wel als “openbaar” worden weergegeven.
Ik wil de LFP graag een keer goed testen op piekperformance, maar het lijkt erop dat ze in het zuiden niet heel enthousiast zijn met dat soort laders. Anders moet ik maar een keer richting de Randstad uitwijken.
https://www.groengoudbiervliet.nl/
480 kW lader, zelf geen ervaring mee en nadeel van een Station Charger als je niet alleen staat ben je de Sjaak.
In Amsterdam bij Sijsjesbergweg staat ook een 480 kW lader alleen zodra een NIO aankomt of is geweest wordt de vermogen van de BESS gebruikt om de batterijen te laden en dan heb je 360 kW.
Verder zijn er naar mijn weten geen +400 kW laders in Nederland Publiek in ieder geval.
Ik zal een paar collega’s in Noorwegen even vragen om te testen (al hebben ze allemaal P versie) om bij onze Mega Satellite te laden (publiek). 700 A synthetische olie gekoelde kabel, kan tot 560 kW @800V of 700 kW @1000V continu.
Danku voor de info, ik ga zsm wat testjes uitvoeren.Ian_ schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 22:43:
[...]
Snelste lader in het Zuiden is:
https://www.groengoudbiervliet.nl/
480 kW lader, zelf geen ervaring mee en nadeel van een Station Charger als je niet alleen staat ben je de Sjaak.
In Amsterdam bij Sijsjesbergweg staat ook een 480 kW lader alleen zodra een NIO aankomt of is geweest wordt de vermogen van de BESS gebruikt om de batterijen te laden en dan heb je 360 kW.
Verder zijn er naar mijn weten geen +400 kW laders in Nederland Publiek in ieder geval.
Ik zal een paar collega’s in Noorwegen even vragen om te testen (al hebben ze allemaal P versie) om bij onze Mega Satellite te laden (publiek). 700 A synthetische olie gekoelde kabel, kan tot 560 kW @800V of 700 kW @1000V continu.
Ik hou je op de hoogte met statistieken.
Htmmkr schreef op woensdag 10 december 2025 @ 00:54:
[...]
Sorry kan het bericht terugvinden van welke 2 knoppen op het stuur ?
:strip_exif()/f/image/GUFDUinrHWEUbhO8JCaI3ilc.jpg?f=fotoalbum_large)
Beide knoppen ingedrukt houden totdat je drivers display en main display zwart gaan met uit eindelijk Zeekr logo.
(Kan je overigens niet tijdens het rijden doen, moet in P anders weigert ie m.)
[ Voor 5% gewijzigd door ubzY3.eMBstiLL op 10-12-2025 01:00 ]
Top man, dankjewel! Morgenochtend maar proberen.ubzY3.eMBstiLL schreef op woensdag 10 december 2025 @ 00:57:
[...]
[Afbeelding]
Beide knoppen ingedrukt houden totdat je drivers display en main display zwart gaan met uit eindelijk Zeekr logo.
Ik ervaar trouwens ook dat het bellen totaal niet werkt als ik via CarPlay verbonden ben en dan een telefoongesprek voer. Ik kan de ander aan de telefoon perfect horen, maar diegene hoort mij helemaal niet (en nee mute staat niet ingeschakeld haha). Terwijl als ik me mobiel met Bluetooth verbind, het bellen prima gaat. Heeft iemand anders dit ook ervaren en weten op te lossen? Misschien dat de scherm reset dit ook oplost….hopelijk
Geen enkel probleem! 🙂Htmmkr schreef op woensdag 10 december 2025 @ 01:46:
[...]
Top man, dankjewel! Morgenochtend maar proberen.
Ik ervaar trouwens ook dat het bellen totaal niet werkt als ik via CarPlay verbonden ben en dan een telefoongesprek voer. Ik kan de ander aan de telefoon perfect horen, maar diegene hoort mij helemaal niet (en nee mute staat niet ingeschakeld haha). Terwijl als ik me mobiel met Bluetooth verbind, het bellen prima gaat. Heeft iemand anders dit ook ervaren en weten op te lossen? Misschien dat de scherm reset dit ook oplost….hopelijk
Heb zojuist even met mijn werk iPhone voor eerst geconnect met de auto en meteen CarPlay gedraait. Vervolgens direct met mezelf gebeld, komt gewoon netjes binnen en hoor mezelf 2x.
Tijdens je iPhone setup heb je op het volgende gedrukt zover je nog kan herinneren?
:strip_exif()/f/image/XRCfHHF6V6EvKfJ0j9eZl5Eb.jpg?f=fotoalbum_large)
Check ook of je tijdens het bellen, je voice over gaat op interne Carplay
:strip_exif()/f/image/4zqMngwdsQNiCYETfRD3hbuu.jpg?f=fotoalbum_large)
Vervolgens zou het zo uit moeten zien waarbij (ja ga het toch doen😜) geluid niet uit staat?
:strip_exif()/f/image/qVnpchsQycDF02wiu4fPLPwI.jpg?f=fotoalbum_large)
Als dit allemaal zo staat zoals bij mij, dan gok ik ook dat de auto ff niet zijn zin heeft. Dus hardreset m en probeer daarna nog een keer.
Anders kan het nog aan de toestemming/app-meldingen Beheer liggen van de auto. Kunnen we naderhand controleren indien hardreset geen effect heeft.
[ Voor 3% gewijzigd door ubzY3.eMBstiLL op 10-12-2025 02:57 ]
Hieronder wat ik momenteel gehaald heb qua snelheden.ubzY3.eMBstiLL schreef op woensdag 10 december 2025 @ 00:19:
[...]
Danku voor de info, ik ga zsm wat testjes uitvoeren.
:strip_exif()/f/image/ssOb4fWABCwk7WvIePnBSa1v.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/16lCAdMCEGygG1x0FZlKHCuX.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit is de locatie de we laatst geopend hebben, MCS en High Power CCS. Video kan je zien dat de Truck Scania momenteel limiteert rond de 680 kW, systeem kan 1.2 MW Leveren 😅ubzY3.eMBstiLL schreef op woensdag 10 december 2025 @ 00:19:
[...]
Danku voor de info, ik ga zsm wat testjes uitvoeren.
Video van Björn N.
YouTube: Asko opened Kempower 1.2 MW MCS chargers in Vestby, Norway
Ik heb dezelfde mail gehad. Ik hoop dat ik met 40% lading de terugweg naar huis haal, anders mag ik gelijk aan de snellader4v4t4r schreef op woensdag 10 december 2025 @ 07:07:
Gister avond kreeg ik een mail van Zeekr over de aflevering, ik schrok even omdat ik dacht dat er weer geschoven werd - het was gelukkig alleen een uitleg over dat ze het druk hebben en 45 mins de tijd nemen nu (en het verdere process) ik heb ze tegen 10PM savonds nog een whatsapp gestuurd hierover en kreeg netjes antwoord (geen AI) Dit wellicht als tegen geluid voor de mensen die alleen maar slechte ervaringen hebben met de communicatie
Same! Ik heb alleen die WhatsApp met chassis nummer / kenteken niet gehad, jullie wel? Zou kunnen dat die naar Alphabet is gegaan ipv naar mij direct (zakelijk lease).4v4t4r schreef op woensdag 10 december 2025 @ 07:07:
Gister avond kreeg ik een mail van Zeekr over de aflevering, ik schrok even omdat ik dacht dat er weer geschoven werd - het was gelukkig alleen een uitleg over dat ze het druk hebben en 45 mins de tijd nemen nu (en het verdere process) ik heb ze tegen 10PM savonds nog een whatsapp gestuurd hierover en kreeg netjes antwoord (geen AI) Dit wellicht als tegen geluid voor de mensen die alleen maar slechte ervaringen hebben met de communicatie
Die heb ik ook niet gehad, zal nog wel komen.jsiegmund schreef op woensdag 10 december 2025 @ 09:10:
[...]
Same! Ik heb alleen die WhatsApp met chassis nummer / kenteken niet gehad, jullie wel? Zou kunnen dat die naar Alphabet is gegaan ipv naar mij direct (zakelijk lease).
40% vanuit Zeist zou je theoretisch overal in NL moeten kunnen komen 😅😙 denk dat ze het daarom doen. Er zitten snellader om de hoek, dus daar even 10 mins laden, verder rommelen met het systeem en door?!sjakie02 schreef op woensdag 10 december 2025 @ 08:34:
[...]
Ik heb dezelfde mail gehad. Ik hoop dat ik met 40% lading de terugweg naar huis haal, anders mag ik gelijk aan de snelladerEn ik hoop dat ze wel voldoende aandacht voor alles hebben. Dus de goede all-weather banden erop, trekhaak goed aangesloten en de airco bijgevuld.
Ik kreeg dit op whatsappjsiegmund schreef op woensdag 10 december 2025 @ 09:10:
[...]
Same! Ik heb alleen die WhatsApp met chassis nummer / kenteken niet gehad, jullie wel? Zou kunnen dat die naar Alphabet is gegaan ipv naar mij direct (zakelijk lease).
Good morning, yes the email was sent with a mistake 😥 So far, only the cars with a delivery until the 18/12 are registered.
As your delivery will happen on the 29th of December, we will register your car around the 22nd. We will send you a WhatsApp message right away, when it's done, to inform you. Sorry for the confusion !
Heb ik wel gekregen! En daar stond ook in dat de lm ook op de hoogte is.jsiegmund schreef op woensdag 10 december 2025 @ 09:10:
[...]
Kan trouwens wel tijdens het rijden. Gisteren nog gedaan omdat het geluid over de speakers weg was gevallen/haperde. Alleen raad ik dat niet aan, aangezien ook je gehele instrumentarium wegvaltubzY3.eMBstiLL schreef op woensdag 10 december 2025 @ 00:57:
[...]
[Afbeelding]
Haha, dit had ik bij Tesla ook regelmatig. Geeft ook wel weer een lekker gevoel toch, rijden zonder al die schermen om je heen...nosfertu schreef op woensdag 10 december 2025 @ 09:42:
[...]
Kan trouwens wel tijdens het rijden. Gisteren nog gedaan omdat het geluid over de speakers weg was gevallen/haperde. Alleen raad ik dat niet aan, aangezien ook je gehele instrumentarium wegvalt
Kleine kanttekening; toen ik 4 jaar geleden die Tesla Model 3 net had, heb ik in het begin ook bijna wekelijks een software reboot moeten doen omdat dingen niet functioneerde. Ik ga er daarom bij Zeekr ook vanuit dat dit gewoon wat opstart-probleempjes zijn
Afhankelijk van wanneer je levering is kun je dit gewoon via de app vragen. Is wel pas max 5 dagen van tevoren bekent. Ik heb bijvoorbeeld maandag nog even naar het kenteken gevraagd omdat ik het niet had gehad en heel snel antwoord gehad.jsiegmund schreef op woensdag 10 december 2025 @ 09:10:
[...]
Zelfde met de VIN, ik had maanden terug al een afspraakbevestiging gehad voor de aflevering met daarin een VIN nummer, maar in de mail voor de Zeekr Charge app stond een andere VIN, dus nog even nagevraagd en ook daarop snel antwoord gekregen.
Tot nu toe is de communicatie vanuit het delivery team helemaal prima.
Ook nog over die Zeekr Charge app, dit is van plugsurfing en ik weet nog dat ik bij mijn P2 4 jaar geleden ook een plugsurfing kaart kreeg en toen was het via de weg ook vaak duurder bij allerlei aanbieders dan via de aanbieders zelf of andere apps. Volgens mij was toen alleen Ionity goedkoper via plugsurfing, dus hier moet je goed op letten.
Nog meer mensen hier morgen aan de beurt?
Compleet off-topic, maar zit er hier ook veel concurrentie uit China aan te komen? Zeekr zelf is natuurlijk bezig met Zeekr Power die ook al chargers hebben die over 1 MW gaan.Ian_ schreef op woensdag 10 december 2025 @ 05:32:
[...]
Dit is de locatie de we laatst geopend hebben, MCS en High Power CCS. Video kan je zien dat de Truck Scania momenteel limiteert rond de 680 kW, systeem kan 1.2 MW Leveren 😅
Video van Björn N.
YouTube: Asko opened Kempower 1.2 MW MCS chargers in Vestby, Norway
Ik heb mijn auto nu een week. Ik heb support gebeld en vervolgens op hun aanraden een mail gestuurd. Ik heb in mijn lease contract zit de premium upgrade optie, maar ik kan hem ook gewoon in de app nog selecteren. Ik vraag me dus af dat eerst nog geactiveerd moet worden voordat de bundel ook actief wordt.M13z1 schreef op woensdag 10 december 2025 @ 09:01:
Het is hier al vaak besproken maar toch nog maar even een vraag naar een bandbreedte; hoe lang duurt het voor die databundel is geactiveerd? Ik ben inmiddels 13 dagen verder maar nog niets.
Overigens vind ik het wel opvallend dat de 2.0 navigatie wel de “gratis” internetverbinding gebruikt. Ook het downloaden van apps uit de Zeekr store werkt gewoon. Het vervolgens gebruiken van die apps (spotify en tunein) weer niet. Ik neem aan dat die gebruik maken van de premium upgrade bundel.
Wat dan wel weer vragen oproept hoe dat kan.
Native apps als Spotify & Tune-In werken of via de premium connectivity bundel, of door je eigen telefoon als hotspot te gebruiken.jswinkels schreef op woensdag 10 december 2025 @ 12:01:
[...]
Ik heb mijn auto nu een week. Ik heb support gebeld en vervolgens op hun aanraden een mail gestuurd. Ik heb in mijn lease contract zit de premium upgrade optie, maar ik kan hem ook gewoon in de app nog selecteren. Ik vraag me dus af dat eerst nog geactiveerd moet worden voordat de bundel ook actief wordt.
Overigens vind ik het wel opvallend dat de 2.0 navigatie wel de “gratis” internetverbinding gebruikt. Ook het downloaden van apps uit de Zeekr store werkt gewoon. Het vervolgens gebruiken van die apps (spotify en tunein) weer niet. Ik neem aan dat die gebruik maken van de premium upgrade bundel.
De "gewone" navigatie (1.0 en 2.0) werken gewoon via de standard connectivity, maar functies zoals live verkeer en dergelijke vallen dan wel weer onder de premium.
Tot nu toe, als je het mij vraagt, voegt die premium voor de prijs die je betaald niks toe. Zeker niet omdat je maar een beperkt aantal GB hebt. Zelf kan ik beter mijn telefoon als hotspot gebruiken omdat ik mijn databundel toch never nooit niet op krijg in een maand.
Vraag is weer in hoeverre de software herschreven is voor de Australische markt als right-hand drive maar ook dat zij bijvoorbeeld wel de camera voor de achterbank hebben als optie. Als het echt een software matig iets is, en ze hebben het grotendeels herschreven, dan zou dat iets kunnen verklaren.tbee schreef op woensdag 10 december 2025 @ 13:18:
Overigens wel interessant; de klacht over de rechtuit stabiliteit heeft iemand in een Australisch forum gekopieerd (screenshot) en daar herkende zich niemand erin. Er werd zelfs conspiracy theory geroepen en concurrenten die slechte reviews verspreiden.
Oké, interessant! Zeekr Europe is er anders wel mee bezig.tbee schreef op woensdag 10 december 2025 @ 13:18:
Overigens wel interessant; de klacht over de rechtuit stabiliteit heeft iemand in een Australisch forum gekopieerd (screenshot) en daar herkende zich niemand erin. Er werd zelfs conspiracy theory geroepen en concurrenten die slechte reviews verspreiden.
No, eigenlijk niet omdat we een Europees bedrijf zijn en in EU en NA willen ze geen Chinese laders vanwege Cyber Security onder andere. Daarnaast gaat het CCS protocol niet zo hoog dus als je om een certificaat vraagt dan is het antwoord;....... en door.Elayais schreef op woensdag 10 december 2025 @ 11:55:
[...]
Compleet off-topic, maar zit er hier ook veel concurrentie uit China aan te komen? Zeekr zelf is natuurlijk bezig met Zeekr Power die ook al chargers hebben die over 1 MW gaan.
Op het gebied van MCS zijn er maar weinig die volgens de officiële standard aan het laden zijn. Veel wat je in China ziet is op basis van GB/T en dat hebben we hier niet.
Haha bubbels kan je vergeten. Je krijgt een sleutelhanger....RVMano schreef op woensdag 10 december 2025 @ 11:55:
Staat de auto bij oplevering nog wel in de showroom met doek er over of kan dat er niet meer vanaf? Blijft toch mooi moment, flesje bubbels erbij ;-)
Doek wel champagne niet haha.RVMano schreef op woensdag 10 december 2025 @ 11:55:
Staat de auto bij oplevering nog wel in de showroom met doek er over of kan dat er niet meer vanaf? Blijft toch mooi moment, flesje bubbels erbij ;-)
Gister de levering van mijn Zeekr Core gehad. Echt er super fijne auto om in te zitten. Heb meteen de standaard velgen laten vervangen, geeft em wel een stoerdere look.
Super bedankt! De rest heeft beide problemen verholpen. Je bent een topperubzY3.eMBstiLL schreef op woensdag 10 december 2025 @ 02:41:
[...]
Geen enkel probleem! 🙂
Heb zojuist even met mijn werk iPhone voor eerst geconnect met de auto en meteen CarPlay gedraait. Vervolgens direct met mezelf gebeld, komt gewoon netjes binnen en hoor mezelf 2x.
Tijdens je iPhone setup heb je op het volgende gedrukt zover je nog kan herinneren?
[Afbeelding]
Check ook of je tijdens het bellen, je voice over gaat op interne Carplay
[Afbeelding]
Vervolgens zou het zo uit moeten zien waarbij (ja ga het toch doen😜) geluid niet uit staat?
[Afbeelding]
Als dit allemaal zo staat zoals bij mij, dan gok ik ook dat de auto ff niet zijn zin heeft. Dus hardreset m en probeer daarna nog een keer.
Anders kan het nog aan de toestemming/app-meldingen Beheer liggen van de auto. Kunnen we naderhand controleren indien hardreset geen effect heeft.
Veel snap ik wel, EU, NA, CSS, check, maar bepaalde afko's mogen wel een heeeeeele korte uitlegIan_ schreef op woensdag 10 december 2025 @ 13:38:
[...]
No, eigenlijk niet omdat we een Europees bedrijf zijn en in EU en NA willen ze geen Chinese laders vanwege Cyber Security onder andere. Daarnaast gaat het CCS protocol niet zo hoog dus als je om een certificaat vraagt dan is het antwoord;....... en door.
Op het gebied van MCS zijn er maar weinig die volgens de officiële standard aan het laden zijn. Veel wat je in China ziet is op basis van GB/T en dat hebben we hier niet.
MCS = Mega Charging System (nieuwe standard, grotere plug en kan momenteel 1500 A leveren (1.200 kW) wordt momenteel alleen gebruikt voor Trucks en Boten.tbee schreef op woensdag 10 december 2025 @ 14:09:
[...]
Veel snap ik wel, EU, NA, CSS, check, maar bepaalde afko's mogen wel een heeeeeele korte uitleg
GB/T = Chinese tegenhanger van CCS (andere plug, verschillende snelheden, weinig security)
Ik zag in de video inderdaad al die MCS langs komen, duidelijk grotere aansluiting dan de CCS. Maar is dan vooral qua koeling e.d. nodig voor de hogere snelheden zoals ik het begrijp.Ian_ schreef op woensdag 10 december 2025 @ 13:38:
[...]
No, eigenlijk niet omdat we een Europees bedrijf zijn en in EU en NA willen ze geen Chinese laders vanwege Cyber Security onder andere. Daarnaast gaat het CCS protocol niet zo hoog dus als je om een certificaat vraagt dan is het antwoord;....... en door.
Zeker wel interessant en benieuwd hoe dit naar de toekomst gaat omdat bijvoorbeeld een Zeekr wel ambities heeft met de Zeekr Power en een Nio toch ook zijn laadpalen hier heeft bijvoorbeeld. Zullen ze vast aan de EU standaard moeten voldoen e.d.
Point taken, maar de overgang van mijn WiFi thuis naar mijn hotspot op de Iphone moet elke keer handmatig, dat is een beetje sneu.Elayais schreef op woensdag 10 december 2025 @ 13:20:
[...]
Zelf kan ik beter mijn telefoon als hotspot gebruiken omdat ik mijn databundel toch never nooit niet op krijg in een maand.
De beste man van Kwik-Fit gaf wel aan dat uitlijnen niet nodig was omdat de winterbanden op dezelfde velgen gaan.
Waar hebben andere 7x rijders hun auto uit laten lijnen, of op zijn minst laten controleren? Ik woon zelf in Zeeland dus Zeist is niet echt om de hoek
Daarnaast, ik heb deze winterbanden erop laten zetten: PILOT ALPIN 5 SUV XL 108V. Al mensen ervaring met geluid en of range?
[ Voor 10% gewijzigd door nb90 op 10-12-2025 16:30 ]
Same winter tires here! Geluid is prima, range zit ik rond de 520 km real rangenb90 schreef op woensdag 10 december 2025 @ 16:28:
Wat betreft uitlijnen zag ik een aantal berichten hier voorbij komen dat mensen dat al geprobeerd hebben. Ik heb zojuist winterbanden erop laten zetten bij Kwik-Fit en ook deze gaven aan nog geen Zeekr 7x in het systeem te hebben staan. Ook Euromaster niet las ik.
De beste man van Kwik-Fit gaf wel aan dat uitlijnen niet nodig was omdat de winterbanden op dezelfde velgen gaan.
Waar hebben andere 7x rijders hun auto uit laten lijnen, of op zijn minst laten controleren? Ik woon zelf in Zeeland dus Zeist is niet echt om de hoek
Daarnaast, ik heb deze winterbanden erop laten zetten: PILOT ALPIN 5 SUV XL 108V. Al mensen ervaring met geluid en of range?
1) Waar worden deze beelden opgeslagen, ik heb nu nl geen usb c stick in de 2 poorten zitten onder de midden tunnel.
2) Hoe krijg ik de bestanden op een eigen usb stick?
3)Kan ik er 1 in de usb c poorten stoppen in de midden tunnel en daar beelden naar toe copieeren?
[ Voor 5% gewijzigd door WizzyBrown op 10-12-2025 18:52 ]
Er zit een USB A en stick bij aflevering in de middenconsole. Waar je de twee usbc poorten hebt daar boven zit een USBstick opslag.WizzyBrown schreef op woensdag 10 december 2025 @ 18:52:
Een paar vragen over de beveiligings modus van de 7x:
1) Waar worden deze beelden opgeslagen, ik heb nu nl geen usb c stick in de 2 poorten zitten onder de midden tunnel.
3)Kan ik er 1 in de usb c poorten stoppen in de midden tunnel en daar beelden naar toe copieeren?
Ik zag een paar posts terug een reactie over een specialistische ‘hawk eye’ uitlijning. Volgens mij zijn er meerdere bedrijven die dit aanbieden in Nederland. Dit zijn niet de standaard uitlijningen bij Euromaster of Kwikfit om de hoek.nb90 schreef op woensdag 10 december 2025 @ 16:28:
Wat betreft uitlijnen zag ik een aantal berichten hier voorbij komen dat mensen dat al geprobeerd hebben. Ik heb zojuist winterbanden erop laten zetten bij Kwik-Fit en ook deze gaven aan nog geen Zeekr 7x in het systeem te hebben staan. Ook Euromaster niet las ik.
Geely-Volvo is currently ranked number 2 in the global electric car manufacturer's sales ranking with 10.7% global market share YTD (as of end September 2025). Geely-Volvo is the number 2 ranked in China with 12.3% market share YTD (as of end September 2025).
On November 1 CNEVPOST reported:
Geely sells record 307,133 cars in Oct as Geely Galaxy doubles...Geely sold 2,477,322 vehicles from January to October, marking a 44.33 percent year-on-year increase.
Geely's Zeekr brand is also doing quite well with 61,000 deliveries in October, a 9.8% YoY rise.
Ik heb mijn wagen laten uitlijnen bij Zeekr zelf (Huis ter Heide). Het resultaat was een uitdraai op papier waarop je de oude en nieuwe afstellingen kon zien. Op papier zag je wel verbeteringen, maar helaas op de snelweg was het probleem er nog steeds. Ik heb het destijds (in mei) eerst aan Kwik Fit gevraagd die bij mij direct na aflevering de zomerbanden door 4 season banden had vervangen, maar die konden zelf niet uitlijnen omdat de Zeekr 7X nog niet in hun systeem stond. Dat kon destijds alleen bij Zeekr zelf.nb90 schreef op woensdag 10 december 2025 @ 16:28:
Was bij mij niet omdat ze letterlijk net pas aan kwamen rijden van de detailer terwijl ik al zat te wachten, omdat het zo druk was. We waren ter plekke nog een hoop liquid wax aan het weg poetsen dat achter was gebleven.RVMano schreef op woensdag 10 december 2025 @ 11:55:
Als je voor het filmpje het doek eraf wil trekken leggen ze die er gewoon nog even voor je op.
Als het goed is zit er een USB stick in bij aflevering. Deze zit in de opening voor-onder de middenconsole (hoe omschrijf je dit haha). Je hebt een USB-C aansluiting daar zitten, maar verstopt aan de bovenkant zit een USB ingeplugd waar de beelden op worden geslagen.WizzyBrown schreef op woensdag 10 december 2025 @ 18:52:
Een paar vragen over de beveiligings modus van de 7x:
Ow huh, ik heb het zelf twee keer geprobeerd en er gebeurde letterlijk niks. Daarna ben ik even stil gaan staan en nog een keer geprobeerd, toen kwam ie erdoor. Vandaar dat ik die toevoeging maakte. Ik test m straks wel even op een lege weg.nosfertu schreef op woensdag 10 december 2025 @ 09:42:
[...]
Kan trouwens wel tijdens het rijden. Gisteren nog gedaan omdat het geluid over de speakers weg was gevallen/haperde. Alleen raad ik dat niet aan, aangezien ook je gehele instrumentarium wegvalt
Ik ga dit ook ff melden in de Builders-app ivm veiligheid. Dan kan Krypton eventueel het proces wat finetunen.
[ Voor 19% gewijzigd door supersound op 10-12-2025 23:01 ]
Hier precies hetzelfde. Ik zit echt dagelijks te klooien met het intypen van mijn hotspot wachtwoord. Inmiddels ben ik op het punt dat hij soms helemaal niet meer wil verbinden, zelfs niet als het wachtwoord correct is ingevoerd en zichtbaar staat tijdens het typen.M13z1 schreef op woensdag 10 december 2025 @ 15:40:
[...]
Point taken, maar de overgang van mijn WiFi thuis naar mijn hotspot op de Iphone moet elke keer handmatig, dat is een beetje sneu.
Ik heb dit inmiddels ook gemeld in de Builders-app. Het lijkt erop dat er aan de netwerkkant iets misgaat, mogelijk gerelateerd aan MAC-randomization of wat dieper in die richting.
Tijdelijke workaround (die bij mij werkt) is om de OTP optie van je hotspot te gebruiken. Dan maakt hij wel direct verbinding. Nadeel is alleen dat je elke dag opnieuw een nieuwe OTP moet invoeren.
@supersound zorg even dat alle privacy instellingen worden goedgekeurd in de auto en reset daarna even het systeem met de linker en rechterknop op het stuur.
Ter aanvulling:clydevdl schreef op woensdag 10 december 2025 @ 23:05:
Wellicht een idee dat er een how to wordt toegevoegd aan de startpagina van dit topic daar dezelfde vragen elke keer weer terugkomen van nieuwe 7x eigenaren.
@supersound zorg even dat alle privacy instellingen worden goedgekeurd in de auto en reset daarna even het systeem met de linker en rechterknop op het stuur.
Auto instellingen > Algemeen > Beheer van Toestemmingen > Locatie
Adviseer je ook om alles op 'Toegang 1 jaar toestaan' te zetten.
Begin ook even met hardreset, waarschijnlijk fixt dit ook jou issue.daniel223 schreef op woensdag 10 december 2025 @ 22:58:
Mijn pasje die ik gebruik als sleutel, werkt plots niet meer. Iemand enig idee of ik dit zelf kan oplossen en anders hoe ik zo snel mogelijk een nieuw pasje krijg?
Beide knoppen op het stuur ingedrukt houden totdat je Drivers Display en Main Display zwart worden.
:strip_exif()/f/image/gf4hIl71cPtGAlZ18Ym2SiEB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BG4dZnGlM6nRbQRgfdb5CgxD.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Pmdi7NC2pEYzLM8lX4xAIeFG.png?f=fotoalbum_large)