Het grote Zeekr 7x topic

Pagina: 1 ... 128 129 Laatste
Acties:

• Rmaxx
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19:46
ubzY3.eMBstiLL schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 19:20:
Ehhhh, hebben jullie ook een mail ontvangen om een enquรชte in te vullen? Ja, mooi ben ik dus niet de enige. ๐Ÿ™ƒ

Nee, dan graag iedereen hier je feedback, ervaringen, ergernissen maar ook goed om vooral positieve dingen te melden. Natuurlijk een 2de of ze hiermee iets gaan doen maar laten we allemaal hier beginnen met de hoop dat ze op slakken tempo wat gaan verbeteren.

Voor de andere die vragen of ze updates kunnen forceren: nee, zie hier:

[Afbeelding]

Ook opvallend:

Calendar & Meetings en ZeekrGPT zijn niet langer beschikbaar voor nieuwe downloads. Bestaande gebruikers kunnen ze blijven gebruiken tot en met 31 juli 2026. Vanaf 1 augustus 2026 werken beide apps niet meer en kunnen ze worden verwijderd.
Lekker op tijd ook... je zou 1 vd 2 gebruikers zijn..

• ubzY3.eMBstiLL
  • Registratie: April 2025
  • Niet online
Rmaxx schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 19:27:
[...]

Lekker op tijd ook... je zou 1 vd 2 gebruikers zijn..
Precies ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚, ach gewoon op z'n Zeekrs.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jrm2AXoytom-J-ucmnpvaxyFVQE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VY9wHLqJOviMwRL2K7oPFQfJ.png?f=fotoalbum_large

Zeekr 7X Core | Men and women alike. What we do, we do for the benefit of all.

• Lyca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:38
Dutchie_NLD schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 18:22:
[...]

Ik heb een VPN aangezet, server naar Nederland opgezet en toen doorliep hij het proces in 1x
Net eventjes via proton vpn naar NL server. Zelfde fout melding, Vodafone pagina met Failed authentication. Ik krijg zelfs mijn gsm nummer niet ingesteld op de zeekr webpagina

• JPoers83
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 21:40
Freedive schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 15:39:
[...]

Ja geluid zit er in, meerdere geluiden zelfs, maar persoonlijk vind ik het niet best ๐Ÿ˜…
Is dat dat gesimuleerde geluid? Heb het helemaal naar achteren gezet. Hopelijk is dat voldoende. Een groen aanlopende dochter op de achterbank vind ik vervelender dan een geluidje.

• Dutchie_NLD
  • Registratie: Juni 2026
  • Laatst online: 22:11
Lyca schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 19:42:
[...]

Net eventjes via proton vpn naar NL server. Zelfde fout melding, Vodafone pagina met Failed authentication. Ik krijg zelfs mijn gsm nummer niet ingesteld op de zeekr webpagina
Het blijft allemaal maar zozo. Destijds heb ik die vpn gedaan, voila gelukt. Laatst gecheckt over info status vodafone, moest weer VPN gebruiken. Gek genoeg zonder kom ik er niet.
Probeer wat andere landen, Belgie, Australie. ANders sorry. Hier ging het .

• Dutchie_NLD
  • Registratie: Juni 2026
  • Laatst online: 22:11
Graag melden, maar niet teveel |:(
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2u4W3tnFPe1ctJfvMQ3YhEek5fM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6EpGMSdskEetHeHQq7939ZCl.jpg?f=fotoalbum_large

• WizzyBrown
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 22:16
Rmaxx schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 19:02:
[...]

Dat zijn idd betere prijzen (y) ( maar dan moet je wel abbo hebben dus.)
Ik heb een abbo van 5 euro per maand bij Electra met de eerste 2 mnd gratis, nu nog 1e mnd gratis als je nieuw bent en ik betaalde in Frankrijk bij snelladers van Electra slechts 29 eurocent per kWh.

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:00
Lyca schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 19:06:
Ik heb een mail dat ik een update heb, maar app nog niet up-to-date :D
Dit heb ik dus ook. Zit wel in Belgiรซ nu, maar neem niet aan dat dat het verschil moet maken

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Pagina: 1 ... 128 129 Laatste