Het grote Zeekr 7x topic

Pagina: 1 ... 127 128 Laatste
Acties:

• Dutchie_NLD
  • Registratie: Juni 2026
  • Laatst online: 21:01
funkylicious schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 18:51:
[...]

Ja, hebben ze wel gedaan. Volgens de reisgeschiedenis eerst een rit van 10km (zonder snelweg) en na het uitlijnen een rit van 17km (inclusief snelweg). Alleen de auto is al twee keer eerder uitgelijnd zonder resultaat. Nu voor de derde keer. Ondanks dit probleem ervaar ik de service wel positief. Alleen je moet langsrijden i.p.v. bellen of via de app: dat werkt echt helemaal niet.

Helaas las ik het idee na het ophalen :(
Ander idee:
Vraag of iemand van Zeekr met je mee kan rijden. Dan kan jij rijden en het moment aangeven dat het onprettig rijdt/trekt/?. Mogelijk dat ze het dan ook zien/voelen en je verder kunnen helpen ?

• WizzyBrown
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 19:56
Snobbieh schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 17:45:
Zeg wel… Ik had mijn klachten op een lijstje gestuurd naar mijn dealer, dit is doorgestuurd naar hun contactpersoon bij Zeekr en blijkbaar kunnen ze zelfs daarop niet reageren (via hun). Top service! Nog nooit meegemaakt…
Iedereen klaagt, ze vinden dit normaal dus…

Mijn wagen staat nu reeds een tijd (bijna een maand, gezien de vakanties) in de garage voor een probleem dat ze niet opgelost krijgen, dat er ook nog eens bij.
Onacceptabel

• funkylicious
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:22
Dutchie_NLD schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 19:36:
[...]

Ander idee:
Vraag of iemand van Zeekr met je mee kan rijden. Dan kan jij rijden en het moment aangeven dat het onprettig rijdt/trekt/?. Mogelijk dat ze het dan ook zien/voelen en je verder kunnen helpen ?
Ja, goed idee en daar dacht ik ook aan om voor te stellen. Morgen maar weer langs. Gelukkig woon ik op 20 minuten van Zeekr Zeist.

• LPiC
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:12
Heb ruim 12 jaar Volvo gereden, en inderdaad een goed advies. Ben niet anders gewent dat men mee rijdt om het probleem te zien, voelen en horen.

Ben op vakantie in Spanje en wat een fijne reis auto is het, heb wel voorportieren die op de Spaanse berge weggetjes een trilling (geluid) produceren. Ga hier nog naar laten kijken, voelen en ruiken na de vakantie.

• Dutchie_NLD
funkylicious schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 20:03:
[...]

Ja, goed idee en daar dacht ik ook aan om voor te stellen. Morgen maar weer langs. Gelukkig woon ik op 20 minuten van Zeekr Zeist.
Amersfoort ?
Dan kan ik je volgen en kijken hoe je slingert over misschien wel de A1

• Dutchie_NLD
LPiC schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 20:10:
Heb ruim 12 jaar Volvo gereden, en inderdaad een goed advies. Ben niet anders gewent dat men mee rijdt om het probleem te zien, voelen en horen.

Ben op vakantie in Spanje en wat een fijne reis auto is het, heb wel voorportieren die op de Spaanse berge weggetjes een trilling (geluid) produceren. Ga hier nog naar laten kijken, voelen en ruiken na de vakantie.
Die Zeekr man gaat wel met jou mee naar Spaanse berge weggetjes O-)

• funkylicious
Dutchie_NLD schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 20:16:
[...]

Amersfoort ?
Dan kan ik je volgen en kijken hoe je slingert over misschien wel de A1
Hilversum. Je bent van harte welkom voor het maken van een rapportage haha. Zullen we anders van auto ruilen?

En niet te missen. Ik ben die auto op de linkerbaan met trekjes naar rechts.

[ Voor 12% gewijzigd door funkylicious op 29-07-2026 20:45 ]

• funkylicious
Dutchie_NLD schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 20:17:
[...]

Die Zeekr man gaat wel met jou mee naar Spaanse berge weggetjes O-)
Haha om hem vervolgens aan het voorportier te laten snuffelen. Zorg wel vooraf voor een nieuwe geurcapsule met valeriaan.

• Dutchie_NLD
funkylicious schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 20:40:
[...]

Hilversum. Je bent van harte welkom voor het maken van een rapportage haha. Zullen we anders van auto ruilen?
LR of AWD ?
(sorry alweer vergeten) 8)7

• funkylicious
Dutchie_NLD schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 20:43:
[...]

LR of AWD ?
(sorry alweer vergeten) 8)7
AWD

• Dutchie_NLD
MMMMM dan moet die van mij vannacht maar eens op Sentry Mode, want die van mij is ongewoon zeldzaam volgens de verkopen en RDW HAHAHAHA
Ben ook bang dat bij inruil wel gezien wordt dat er iets niet klopt
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ShsGZbGqQ3Hziy17IwtcZwnhXhQ=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/68woPq4JopjpnLDwrCnCwIMZ.jpg?f=user_large

[ Voor 7% gewijzigd door Dutchie_NLD op 29-07-2026 20:49 ]

• funkylicious
Wees gerust. Die van mij is zeldzamer:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dubZJeafFaDukC07oNWwhLMlwBk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/awaBMAnm9pFxWzsdVzP1SXnB.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 186% gewijzigd door funkylicious op 29-07-2026 21:09 ]

Pagina: 1 ... 127 128 Laatste