Noppes nada.ubzY3.eMBstiLL schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 19:06:
[...]
Nu ook geprobeerd waarschijnlijk, wat was het resultaat deze ronde?
Exact dezelfde settings, geen geluk.Dutchie_NLD schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 19:23:
[...]
Biij mij in de auto lag een USB stickje
Deze is als volgt geformatteerd en werkt zonder problemen
[Afbeelding]
Ik heb een service beurt aangevraagd voor de USB poort te laten nazien. Gemini zei dat er mensen waren, waar de interne kabel niet aangesloten was.
Na de honeymoon weken is er wel wat basis dat deze wagen niet kan:
- LCC met fietsendrager
- Android Auto na een soft reset ineens met een AP mode
- Individueel settings werkt niet naar behoren
- Interieur kraakt soms wel wat bij airco aan
- Nerveus rij gedrag op snelheid
Ik ben aan het spelen met de gedachte om hem toch terug te doen hier.
@LycaubzY3.eMBstiLL schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 19:01:
[...]
Oh! Ik weet mogelijk het issue bij jou, check ff in de auto bij Settings > algemeen: hier je privacy Settings, hier moet je mogelijk Sentry Modus en nog iets toestemming geven zodat ze mogen lezen/schrijven om te kunnen exporteren.
Weet ff niet hoe het precies heet want mijne is nu aan het updaten 😜
[Afbeelding]
Auto is weer online 🎉🎉
Settings > General > Permission Management:
Klik op Application > Sentry Mode:
Check of dit zo bij je staat en just in case ook gelijk USB Music mocht dit in de weg zitten qua rechten:
Doe hierna nog een poging, lmk!
Zeekr 7X Core | Men and women alike. What we do, we do for the benefit of all.
Hey Allen.
update 2.2 staat bij mij ook klaar. Ga hem vanavond installeren en morgen ervaren hoe de veranderingen zijn.
een vraag, maak (helaas) steeds vaker me dat ik krasjes en putjes zie in mijn auto. Denk dat mensen niet goed opletten met uit en instappen.
gebruiken jullie de sentry mode actief/dagelijks? En is het handig? Volgens mij is enige optie om het aan te zetten dit steeds na uitstappen in het menu te selecteren toch ?
update 2.2 staat bij mij ook klaar. Ga hem vanavond installeren en morgen ervaren hoe de veranderingen zijn.
een vraag, maak (helaas) steeds vaker me dat ik krasjes en putjes zie in mijn auto. Denk dat mensen niet goed opletten met uit en instappen.
gebruiken jullie de sentry mode actief/dagelijks? En is het handig? Volgens mij is enige optie om het aan te zetten dit steeds na uitstappen in het menu te selecteren toch ?
Ik gebruik Sentry Mode eigenlijk "24/7" zodra ik uitstap. Het is inmiddels zo'n gewoonte geworden dat ik hem elke keer handmatig aanzet, gemiddeld zo'n 4 tot 8 keer per dag.Htmmkr schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 20:37:
Hey Allen.
Qua verbruik valt het me eigenlijk best mee. Tijdens een normale nacht van zo'n 8 à 9 uur slaap gebruikt Sentry Mode bij mij gemiddeld ongeveer 2–4%, afhankelijk van hoeveel activiteit er rondom de auto is.
@Rmaxx gaf aan dat Sentry Mode nu automatisch lijkt in te schakelen. Als dat echt zo is, zou dat echt top zijn, want ik word er onderhand gek van om het iedere rit handmatig aan te zetten 😅.
Ik ga het de komende dagen zelf testen. Fingers crossed! 🤞
Zeekr 7X Core | Men and women alike. What we do, we do for the benefit of all.
:strip_exif()/f/image/NXUxanGoE1dorM9EyivJLCut.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2TXTFRxaVfX0eFigcOZppsPu.jpg?f=fotoalbum_large)