✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
100% zeker dat max hem wel gepakt had.
Volgende week bij de sprint in Qatar, op een plek met 0 F1 historie, met 0 uitstraling, tijdens een b-race. Dat is wat ik verwacht.desalniettemin schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 09:54:
En toch blijf ik erbij dat Max morgen geen kampioen wordt.
Dat denk ik ook. Helaas zullen we het nooit weten,
Onderbuik gevoel dusDaniëlWW2 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 09:44:
[...]
Volgens mij houden ik en Stefan het bij. Zo ongeveer elke race dit seizoen.
Bij het uitrijden van de pitstraat wordt willekeurig, door de computer, bepaald of die coureur bij het binnen rijden gewogen moet worden. Zoals het hier stond "Verstappen rijdt de snelste ronde en moet weer op de weegbrug" is dus absoluut BS. Hij is al gevlagd om gewogen te worden bij het uitrijden van de pitstraat en dus voordat hij de snelste ronde reed. En die informatie verlaat de computer ook niet en is ook niet zichtbaar voor de FIA. Verschijnt pas op de systemen als een gevlagde coureur de pits in rijdt. En "systemen" is dan niet alleen de light panels voor de coureur maar ook de computer van de FIA, en volgens mij krijgen de teams ook automatisch een berichtje? (Zodat als de coureur per ongeluk door rijdt het team hem onmiddellijk terug kan sturen zonder bv een practice stop of wat dan ook te doen)
En ook andere coureurs worden vaak/vaker gewogen. En dat kan ook prima, met de weegschaal in de pitstraat en auto's die zichzelf weer kunnen starten.
Alleen hebben jullie de focus maar op één coureur waardoor het lijkt alsof die elk weekend gewogen wordt. Maar als je de Ferrari's of McLarens er bij pakt (ook redelijk vaste klanten voor Q3 en dus om en nabij de 6x langs de weegbrug) is de kans ook daar vrij groot dat die elk weekend/elke Q wel een keer gewogen worden.
Hoop juist wel morgen. Het liefst met winst maar een podiumplek en voor Norris is voldoende.m.i..G_Dragon schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 09:57:
[...]
Ik zou het persoonlijk wel leuker vinden, dan blijft er nog strijd tot de laatste twee races.
Anders is het weer zo een winst in een sprintrace, wil je toch eigenlijk ook niet.
Maar het hoort er wel een beetje bij zijn historie. Kampioen worden in een thriller, en de andere keren verwarring met puntentelling, of via een sprintrace.
We gaan het zien allemaal.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Tja, misschien is die computer software helemaal niet zo random. Wie checkt dat.RobertMe schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 10:21:
[...]
Onderbuik gevoel dusZoals @Shinji vraagt.
Bij het uitrijden van de pitstraat wordt willekeurig, door de computer, bepaald of die coureur bij het binnen rijden gewogen moet worden. Zoals het hier stond "Verstappen rijdt de snelste ronde en moet weer op de weegbrug" is dus absoluut BS. Hij is al gevlagd om gewogen te worden bij het uitrijden van de pitstraat en dus voordat hij de snelste ronde reed. En die informatie verlaat de computer ook niet en is ook niet zichtbaar voor de FIA. Verschijnt pas op de systemen als een gevlagde coureur de pits in rijdt. En "systemen" is dan niet alleen de light panels voor de coureur maar ook de computer van de FIA, en volgens mij krijgen de teams ook automatisch een berichtje? (Zodat als de coureur per ongeluk door rijdt het team hem onmiddellijk terug kan sturen zonder bv een practice stop of wat dan ook te doen)
En ook andere coureurs worden vaak/vaker gewogen. En dat kan ook prima, met de weegschaal in de pitstraat en auto's die zichzelf weer kunnen starten.
Alleen hebben jullie de focus maar op één coureur waardoor het lijkt alsof die elk weekend gewogen wordt. Maar als je de Ferrari's of McLarens er bij pakt (ook redelijk vaste klanten voor Q3 en dus om en nabij de 6x langs de weegbrug) is de kans ook daar vrij groot dat die elk weekend/elke Q wel een keer gewogen worden.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Schat de kans zelf op 80%
Vermoed dat Norris zichzelf in de voet schiet.
Edit: sry, quote de verkeerde zie ik nu
[ Voor 16% gewijzigd door alexbl69 op 23-11-2024 10:44 ]
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Als dat zo was, en Verstappen daadwerkelijk als enige elk weekend gewogen wordt dan had RBR er al lang over geklaagd. Zelf heb ik altijd meerdere onboards open staan en zie ook de rest gewoon regelmatig op de weegbrug staan.Help!!!! schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 10:37:
[...]
Tja, misschien is die computer software helemaal niet zo random. Wie checkt dat.
Dus ja, misschien wordt Verstappen wel elk weekend gewogen, maar als je alleen naar Verstappen kijkt weet je niet of/dat de rest net zo goed vaak gewogen wordt.
Dat zou best kunnen, maar daar kom je alleen achter als je van iedereen over een langere periode bij houdt hoe vaak die gewogen wordt.Help!!!! schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 10:37:
[...]
Tja, misschien is die computer software helemaal niet zo random. Wie checkt dat.
Ik zou zeggen: Leef je uit en ga het controlerenHelp!!!! schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 10:37:
[...]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Max Verstappen has won from a record-breaking 10 different grid positions in his F1 career.... but he has never won from 5th on the grid #LasVegasGP
— Sean Kelly (@virtualstatman.bsky.social) 23 november 2024
Nog eentje over tweevoudig constructeurskampioen Perez.
Sergio Perez has as many Q1 eliminations as McLaren, Ferrari & Mercedes combined this season. Q1 eliminations Perez - 6 McLaren, Ferrari & Mercedes - 6 Insane stat.
— Daniel Valente 🏎️ (@f1guydan.bsky.social) 23 november 2024
[ Voor 31% gewijzigd door Chocoball op 23-11-2024 11:18 ]
Het zo mooi zijn. Maar het is afhankelijk race pace van Verstappen en andere. Wie weetChocoball schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 11:10:
Verwacht het niet maar zou er weer eentje zijn voor de statistieken.
[Bluesky]
Nog eentje over tweevoudig constructeurskampioen Perez.
[Bluesky]

De impact bij Colapinto was meer dan 50G dus vandaag wordt gekeken of hij mag/kan racen.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Vooraf had ik er niet op gerekend, maar ik weet niet wat er met het dominante McLaren is gebeurd, p6 en p8, hoe dan? Ik geloof dat de long runs van Max ietsjes beter waren dan die van Norris en dat die van Piastri ook beter waren dan die van Norris... Nu waren dat geen heel lange runs, maar ik ben optimistisch.desalniettemin schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 09:54:
Ik heb liever dat hij het in Vegas wint dan in de woestijn. En het lijkt gewoon mogelijk. Zelf Max heeft vertrouwen in de race
Mercedes viel me positief op (Russell dan in ieder geval): die snelheid in de FP's was dus legitiem. Mooi toch, 4 teams die aan elkaar gewaagd zijn hier?
[ Voor 11% gewijzigd door Grrrrrene op 23-11-2024 11:40 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Nadeel is dat Red Bull op het rechte stuk snelheid mist. Eigenlijk de enige plek waar je in kunt halen of ingehaald kunt worden. Ik denk dus dat Max weinig kan winnen, maar vooral veel kan verliezen morgen.Grrrrrene schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 11:39:
[...]
Vooraf had ik er niet op gerekend, maar ik weet niet wat er met het dominante McLaren is gebeurd, p6 en p8, hoe dan? Ik geloof dat de long runs van Max ietsjes beter waren dan die van Norris en dat die van Piastri ook beter waren dan die van Norris... Nu waren dat geen heel lange runs, maar ik ben optimistisch.
Geen idee, ik kan ook beredeneren dat je dan al genoeg grip krijgt om de snelle bochten door te gaan met de low drag vleugel, waar de Red Bull er alleen onnodige drag voor terug krijgt. Ze zullen wel wat minder glijden, dus de banden blijven beter.Brakius schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 08:08:
[...]
Is het niet zo dat naar mate meer grip op de baan komt, de achtervleugel van RedBull een beter keuze is?
Zeker, maar Max komt in de race gewoon snelheid tekort zegt hijzelf tenminste, dus ik denk dat hij Max al snel inhaalt en dan niet meer te achter halen is. Hopelijk heb ik het fout.Grrrrrene schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 11:39:
[...]
Vooraf had ik er niet op gerekend, maar ik weet niet wat er met het dominante McLaren is gebeurd, p6 en p8, hoe dan? Ik geloof dat de long runs van Max ietsjes beter waren dan die van Norris en dat die van Piastri ook beter waren dan die van Norris... Nu waren dat geen heel lange runs, maar ik ben optimistisch.
Ik heb liever dat hij het in Vegas wint dan in de woestijn. En het lijkt gewoon mogelijk. Zelf Max heeft vertrouwen in de race
Mercedes viel me positief op (Russell dan in ieder geval): die snelheid in de FP's was dus legitiem. Mooi toch, 4 teams die aan elkaar gewaagd zijn hier?
Als ze in de bochten genoeg tijd winnen, is dat geen probleem. Eenmaal buiten DRS hebben de anderen geen voordeel meer.MarvinJames schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 11:42:
[...]
Nadeel is dat Red Bull op het rechte stuk snelheid mist. Eigenlijk de enige plek waar je in kunt halen of ingehaald kunt worden. Ik denk dus dat Max weinig kan winnen, maar vooral veel kan verliezen morgen.
Hij zei tegen F1TV dat je in de race toch niet continu met drs open rijdt, dus dat ze er morgen beter bij zitten.desalniettemin schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 11:43:
[...]
Zeker, maar Max komt in de race gewoon snelheid tekort zegt hijzelf tenminste, dus ik denk dat hij Max al snel inhaalt en dan niet meer te achter halen is. Hopelijk heb ik het fout.
Echt random zorgt ook voor uitschieters. Het zegt dus allemaal sowieso maar weinig. En zolang Red Bull zelf niet klaagt zal het wel meevallen.YakuzA schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 11:08:
[...]
Ik zou zeggen: Leef je uit en ga het controleren
[removed]
Lol, Vegas ligt letterlijk midden in de woestijn.Grrrrrene schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 11:39:
[...]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Misschien start het FIA programma op met dezelfde random seed bij iedere race, en is Max iedere keer de N:de die uitrijdt, en dan iedere keer weer aangewezen wordtRobertMe schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 10:21:
[...]
Bij het uitrijden van de pitstraat wordt willekeurig, door de computer, bepaald of die coureur bij het binnen rijden gewogen moet worden. Zoals het hier stond "Verstappen rijdt de snelste ronde en moet weer op de weegbrug" is dus absoluut BS. Hij is al gevlagd om gewogen te worden bij het uitrijden van de pitstraat en dus voordat hij de snelste ronde reed.
Hebben die geen 0,0? Heineken sponsort ook, met 0,0 (zowel Verstappen als de F1 / FOM). En Sainz heeft dat Spaanse biermerk dat hem sponsort, en ook met de 0,0 overal op staat.Jasphur schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 12:17:
Ik dacht trouwens dat merken die alcoholische dranken verkopen niet mochten sponsoren? Was ergens een beetje verbaasd Glenfiddich als sponsor te zien bij AM. Boeit mij verder niet, maar viel mij op.
Als de race minder dan 2 uur duurt, wordt Max (als hij voor Norris finisht) op 23-11 kampioen ('vandaag' dus)desalniettemin schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 09:54:
Zeg maar "nu is buiten de punten finishen, maar Norris haalt maar P10" aan de beurt dus?Sepp14 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 10:32:
Maar het hoort er wel een beetje bij zijn historie. Kampioen worden in een thriller, en de andere keren verwarring met puntentelling, of via een sprintrace.
We gaan het zien allemaal.
Dat zou natuurlijk wel episch zijn, als ie vanaf P5 weet te winnen (lijkt er niet op, maar gekkere dingen gezien).Chocoball schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 11:10:
Verwacht het niet maar zou er weer eentje zijn voor de statistieken.
[Bluesky]
Op zaterdag kampioen worden is in ieder geval niet meer bijzonder. Heeft hij vorig jaar ook al gedaan.Jake schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 12:32:
[...]
Als de race minder dan 2 uur duurt, wordt Max (als hij voor Norris finisht) op 23-11 kampioen ('vandaag' dus)
[...]
Zeg maar "nu is buiten de punten finishen, maar Norris haalt maar P10" aan de beurt dus?
Recht op een betonnen muur komt wel aan. Meestal knallen ze op iets wat wel meegeeft, een muur doet dat niet.Arjan90 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 11:30:
Oh joh, zo hard zag die klap er voor mij niet eens uit. Verbaast me echt, tenzij ze op deze manier hun kostenbudget proberen te drukken door hem niet nog een auto in de muur te laten rijden
Alcoholvrij bier is to daaraantoe (ik drink het veel).RobertMe schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 12:28:
Hebben die geen 0,0? Heineken sponsort ook, met 0,0 (zowel Verstappen als de F1 / FOM). En Sainz heeft dat Spaanse biermerk dat hem sponsort, en ook met de 0,0 overal op staat.
Maar alcoholvrije whiskey ben ik nog niet tegengekomen, eerlijk gezegd.
(Google weet ook van niks, trouwens)
gambieter schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 11:35:
Ik kijk nu even snel de Quali. De waarde van Colapinto is nu wel weer genormaliseerd, al dat geroep om hem in de Red Bull/RB te zetten is nu wel verstomd?
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/XekRHDHzBL2EgG4lnuIDpp3S.jpg?f=user_large)
Gecertificeerd ongeleid projectiel
Uitslapen met kinderen kan ook hoor, ik ben net wakker. Wel tot 6.15 de nacht ongewild doorgetrokken vanwege de oudste (3) die aan het spoken wasG_Dragon schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 08:55:
[...]
Good point
Maar na een hele week er om 7 uur uit, willen we die ene dag op uitslapen nog wel even proberen te pakken. Vooral omdat het nu nog kan
Nu de kwalificatie maar even terugkijken
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
MisterEagle schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 13:40:
Wel tot 6.15 de nacht ongewild doorgetrokken vanwege de oudste (3) die aan het spoken was
Je krijgt er zoveel voor terug

Red Bull Racing kon de achtervleugels van Max en Perez zagen/bijwerken zonder de holle binnenkant te blootstellen.
How were Red Bull able to cut their rear wing to reduce drag? RBR rear wing produced too much drag and needed to modify it to create a lower drag wing. This was possible due to the construction of the carbon fibre #F1 wing profile. #F1Tech #LasVegasGP
— Scarbstech (@scarbstech.bsky.social) 23 november 2024
:strip_exif()/f/image/EJCLvLrZ5P9ZhcRARxz2Zl6e.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lV0WHnR1MKNisMDzkHZpVa17.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/S8h04VubFFMIqM3iA5iNSEKK.jpg?f=fotoalbum_large)
Reducing the size of the flap also reduces downforce and as a result cuts drag. Red Bull were able to do this as the wing profiles are made from carbon fibre skins, but crucially, the trailing edge of the flap is a near solid section. So, it can be cut without exposing its hollow centre.
— Scarbstech (@scarbstech.bsky.social) 23 november 2024
Is niet perse nieuw toch? Haas heeft dit een paar jaar terug al gedaan. Niet on track, maar wel een "oude" lower downforce vleugel aangepast naar low downforce (oftewel: een stuk er af gehaald).NeverSettle schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 14:34:
Hier had ik nog niet aan gedacht:
Red Bull Racing kon de achtervleugels van Max en Perez zagen/bijwerken zonder de holle binnenkant te blootstellen.
[Bluesky]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Bluesky]
En natuurlijk voordelig binnen de budget cap. Lekker goedkoop in produceren en je hebt dan wel een track specifieke vleugel.
Dat zie je helemaal verkeerd. Het is 1 groot engels complot tegen onze Max. Ik kijk al sinds 2016 door mijn orange bril naar de F1 dus ik kan het weten.RobertMe schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 10:21:
[...]
Ik heb al eerder gemeld dat de Max verheerlijking hier op tweakers "voetbal vormen" aanneemt.
Het wachten is op de eerste rellen.
Lando is wereld kampioen, Max fans bestormen de engelse ambassade.
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Je weet dat Las Vegas in de woestijn ligt? 😎Grrrrrene schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 11:39:
[...]
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Het dragen van een oranje bril maakt meer kapot dan je lief is..caspervc schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 14:52:
[...]
Je weet dat Las Vegas in de woestijn ligt? 😎
Perez .... Diepe zucht.
En Colapinto schrijft weer een auto af, die al in elkaar is gezet met wat nog te gebruiken was na het vorige raceweekend 😏 na al het ophemelen begint hij roekeloos te worden, veel te veel risico genomen. Of dat iets met elkaar te maken heeft, geen idee. Maar erg zuur voor het team dat zo hard heeft gewerkt om hier 2 auto's te hebben dit weekend.
En ondanks het hele skid blocks verhaal, Ferrari weer snel.
😄caspervc schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 14:52:
[...]
Je weet dat Las Vegas in de woestijn ligt? 😎
En dan rijdt er opeens weer iemand 30+ rondes op een medium 😋G_Dragon schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 13:40:
De mogelijke strategieën voor morgen (ze worden vast en zeker nog wel een keer aangepast);
[Afbeelding]
Haha ja er is altijd wel z'n idioot bijCharles Hill schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 15:19:
[...]
En dan rijdt er opeens weer iemand 30+ rondes op een medium 😋
Liever nu dan dat hij in de RB belandt en dan pas z'n rookiefouten begint te maken.Charles Hill schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 15:13:
En Colapinto schrijft weer een auto af, die al in elkaar is gezet met wat nog te gebruiken was na het vorige raceweekend 😏 na al het ophemelen begint hij roekeloos te worden, veel te veel risico genomen. Of dat iets met elkaar te maken heeft, geen idee. Maar erg zuur voor het team dat zo hard heeft gewerkt om hier 2 auto's te hebben dit weekend.
I served in a company of heroes.
Ik denk dat ze zo ongeveer de hele race op medium kunnen doen. Als je al ziet hoeveel rondjes ze op soft kunnen doen tijdens de kwali. Op de meeste echte banen kan je 1 Q doen op volle snelheid en dan bouwt het al af. Hier kunnen ze 3 runs doen met nog extra prep laps ook.Charles Hill schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 15:19:
En dan rijdt er opeens weer iemand 30+ rondes op een medium 😋
Ja Max noemde al dat hij hoopte dat de banden goed zouden blijven. Het zou mij niets verbazen dat "oeps vergissing verkeerde vleugel" en "geen budget voor ander vleugel" wel een gedachten heeft dat banden langer heel houden versus concurrentie. Misschien starten ze morgen wel op rood.Grrrrrene schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 11:42:
[...]
Geen idee, ik kan ook beredeneren dat je dan al genoeg grip krijgt om de snelle bochten door te gaan met de low drag vleugel, waar de Red Bull er alleen onnodige drag voor terug krijgt. Ze zullen wel wat minder glijden, dus de banden blijven beter.
Vreemd genoeg las ik ergens dat iemand het over een 4 stopper had. Volgens mij Marko of Horner, iets over het feit dat de track tijdens race weer volledig groen is en dat iedereen gaat glijden. Lijkt me sterk maar we gaan het zien.TheBrut3 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 16:14:
[...]
Ik denk dat ze zo ongeveer de hele race op medium kunnen doen. Als je al ziet hoeveel rondjes ze op soft kunnen doen tijdens de kwali. Op de meeste echte banen kan je 1 Q doen op volle snelheid en dan bouwt het al af. Hier kunnen ze 3 runs doen met nog extra prep laps ook.
[ Voor 20% gewijzigd door DaniëlWW2 op 23-11-2024 17:47 ]
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Waarom dan? Sorry maar is toch totaal niet nodig en alleen maar voer voor conspiracy denkers. Tenzij er echt iets erg mis gaat wint Max dit kampioenschap gewoon ergens de komende races. Liefst zonder al te veel controverse.AvK schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 17:13:
Tsunoda kan zich onsterfelijk maken door zich bij de start tussen Max en Norris te persen. Als dat lukt is hij de held. knip
[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 23-11-2024 17:47 ]
Max gaat gewoon voor Norris eindigen, racepace van de redbull is sowieso beter dan de quali pace. Komt helemaal goed.Shinji schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 17:43:
[...]
Waarom dan? Sorry maar is toch totaal niet nodig en alleen maar voer voor conspiracy denkers. Tenzij er echt iets erg mis gaat wint Max dit kampioenschap gewoon ergens de komende races. Liefst zonder al te veel controverse.
eeh RB19 ja, RB20... not so much.Jorah_Newstone schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 17:45:
[...]
Max gaat gewoon voor Norris eindigen, racepace van de redbull is sowieso beter dan de quali pace. Komt helemaal goed.
Uhm nee?Jorah_Newstone schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 17:45:
[...]
Max gaat gewoon voor Norris eindigen, racepace van de redbull is sowieso beter dan de quali pace. Komt helemaal goed.
Het loopt niet helemaal lekker hè dit jaar. Die stelling kan je niet meer maken.
En Norris wint iedere race? Precies. Russel wint deze gewoon, Max kan P3 prima pakken. Norris gaat alles op alles zetten waardoor die het gewoon verkloot.TinusXIII schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 19:15:
[...]
Uhm nee?
Het loopt niet helemaal lekker hè dit jaar. Die stelling kan je niet meer maken.
Wat heb ik verkeerd gezegd? Ik snap het echt niet hoor.AvK schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 17:13:
Tsunoda kan zich onsterfelijk maken door zich bij de start tussen Max en Norris te persen. Als dat lukt is hij de held. [mbr] Laat dat nou gewoon. [/]
Ik zei iets in de trant van: en als het niet lukt en Norris ligt eraf dan is Tsunoda nog steeds de held of zoiets?
Wat is daar niet waar of onterecht of opruiend???? aan. Het kan maar zo.
Beetje minder kritisch modereren is ook mogelijk.
Maar dit zal wel weer via een DM moeten ofzo.
Zucht.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Ik zeg toch niet dat Tsunoda dat gaat doen? Ik zeg alleen maar dat het kan. Hoezo complot denker. Laat staan dat ik het zou willen. Dikke onzin.Shinji schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 17:43:
[...]
Waarom dan? Sorry maar is toch totaal niet nodig en alleen maar voer voor conspiracy denkers. Tenzij er echt iets erg mis gaat wint Max dit kampioenschap gewoon ergens de komende races. Liefst zonder al te veel controverse.
Als er geracet wordt kan er van alles gebeuren in de 1e bocht. Het zou me niet verbazen.
[ Voor 8% gewijzigd door AvK op 23-11-2024 19:37 ]
Ik snap ook dat ‘het kan’, maar ik zie niet in hoe hij zich daar mee onsterfelijk maakt, Max wint de titel naar alle waarschijnlijkheid toch wel, is het niet morgen dan wel de volgende race of die erna. Hij heeft daar geen intervention van Tsunoda voor nodig.AvK schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 19:36:
[...]
Ik zeg toch niet dat Tsunoda dat gaat doen? Ik zeg alleen maar dat het kan. Hoezo complot denker. Laat staan dat ik het zou willen. Dikke onzin.
Als er geracet wordt kan er van alles gebeuren in de 1e bocht. Het zou me niet verbazen.
Als Tsunoda Norris er af kegelt dan zullen alle Britten moord en brand roepen dat het met opzet is gedaan, ook al is dat het niet. En Max heeft het niet nodig dus liever dat ze gewoon allebei netjes de race uit rijden.
Tenzij Verstappen 25 strafpunten per niet gereden race krijgt, voor het in diskrediet brengen van de sport etc. 🤪Thijs schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 20:49:
Ook al stopt Max er nu per direct mee, moet Norris nog 63 punten halen in 3 races en een sprint. Dat houdt in minimaal 1x winnen en de sprint winnen of fastest laps halen en verder alles minimaal P2. Zelfs dat wordt een moeilijke opgave voor hem.
Dan is hij ziek. En gaat Norris dit keer niet met hem op dezelfde vakantie.Mawlana schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 20:53:
[...]
Tenzij Verstappen 25 strafpunten per niet gereden race krijgt, voor het in diskrediet brengen van de sport etc. 🤪
Verstappen had op een van de streams gezegd dat hij hoopt dat hij ziek is met het (car) launch event volgend jaar. En Norris heeft over dat event gezegd dat hij dan wel met Verstappen op vakantie gaat en dezelfde ziekte op loopt.
Je kan als RBR toch die jongen serieus niet in je team houden als er zoveel beter talent beschikbaar is...
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Copy paste tekst van zo'n beetje elke qualy & race dit jaarDamian schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 21:55:
Ik denk dat Perez nu definitief zijn glazen heeft ingegooid voor volgend jaar...
Je kan als RBR toch die jongen serieus niet in je team houden als er zoveel beter talent beschikbaar is...
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Max was (is) in staat om beperkingen beter te begrijpen en erom heen te rijden. Zoals Pierre Wache ook zei, door Max zijn ze in de verkeerde richting te gaan ontwikkelen tot een punt waar Max ook tegen de muur aan liep.
Met een goede wagen zou zelfs Stroll nog naar Q1 moeten rijden, maar dat blijkt dus niet te kunnen. Dus is het het talent van Max gewoon het enige wat de RB20 nog beetje goed laat lijken. De RB20 is in deze vorm gewoon dramatisch dat je elke andere rijder erin kan zetten en niet beter als Checo zal kunnen doen.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Het is gewoon Perez tegen Horner : Shut up and take my money.Damian schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 21:55:
Ik denk dat Perez nu definitief zijn glazen heeft ingegooid voor volgend jaar...
Dat is de reden dat hij er nog zit. Mijoenen aan sponsorgelden. En uiteraard blikjesverkoop in Zuid Amerika.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Stroll haalt toch ook elk weekend Q1?Chevy454 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 22:44:
Met een goede wagen zou zelfs Stroll nog naar Q1 moeten rijden
De baan biedt heel weinig grip. Grip=frictie en frictie=warmte. Daarnaast is het geen 30 graden maar de baan zal in de single digits zitten qua temperatuur.TheBrut3 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 16:14:
[...]
Ik denk dat ze zo ongeveer de hele race op medium kunnen doen. Als je al ziet hoeveel rondjes ze op soft kunnen doen tijdens de kwali. Op de meeste echte banen kan je 1 Q doen op volle snelheid en dan bouwt het al af. Hier kunnen ze 3 runs doen met nog extra prep laps ook.
En na iedere sessie gaat de baan weer open voor normaal verkeer. Amerikanen staan nu niet echt bekend om hun goede onderhoud van auto's dus er lekt van alles op de baan wat hem weer wat gladder maakt.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
De RB20 is een snellere wagen dan de RB19. Het probleem is alleen dat deze wagen een lastige dame is en dat de andere teams ook snelheid hebben genomen. Max kan zich zo goed aanpassen dat hij de "gebreken" van de RB20 goed kan maskeren.Chevy454 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 22:44:
Max heeft Gasly en Albon naar huis gereden. In een mate ook met Danni Ric gestreden maar toen was Max nog niet zo volwassen / ervaren als nu.
Max was (is) in staat om beperkingen beter te begrijpen en erom heen te rijden. Zoals Pierre Wache ook zei, door Max zijn ze in de verkeerde richting te gaan ontwikkelen tot een punt waar Max ook tegen de muur aan liep.
Met een goede wagen zou zelfs Stroll nog naar Q1 moeten rijden, maar dat blijkt dus niet te kunnen. Dus is het het talent van Max gewoon het enige wat de RB20 nog beetje goed laat lijken. De RB20 is in deze vorm gewoon dramatisch dat je elke andere rijder erin kan zetten en niet beter als Checo zal kunnen doen.
Ik denk trouwens dat de RB21 een heel andere wagen gaat worden. Weer wat meer richting de RB19 en verbeteringen die ze bij de andere teams hebben gevonden maar dit jaar niet konden implementeren. Ze moeten wel als ze volgend jaar voor het constructeurskampioenschap mee willen doen. En Checo moet echt de eer aan zichzelf houden en stoppen of naar Williams gaan in plaats van Carlos.
"When you grow up your heart dies"
Er is ergens geschreven dat het probleem wat ze in de auto hebben zitten dermate structureel is dat ze een winter nodig hebben om dat er weer uit te krijgen. Alles wat je nu ziet zijn kleine correcties om het te verminderen. Als we Checo als graadmeter gebruiken dan is er nog veel te winnen.sjaool schreef op zondag 24 november 2024 @ 00:14:
[...]
Ik denk trouwens dat de RB21 een heel andere wagen gaat worden. Weer wat meer richting de RB19 en verbeteringen die ze bij de andere teams hebben gevonden maar dit jaar niet konden implementeren. Ze moeten wel als ze volgend jaar voor het constructeurskampioenschap mee willen doen. En Checo moet echt de eer aan zichzelf houden en stoppen of naar Williams gaan in plaats van Carlos.
LIVE: Las Vegas Grand Prix Build-Up
Sainz terug naar Red Bull zie ik zo gauw niet gebeuren, zeker niet naast Max, die twee waren uiteindelijk bij Torro Rosso ook niet de grootste vrienden.sjaool schreef op zondag 24 november 2024 @ 00:14:
En Checo moet echt de eer aan zichzelf houden en stoppen of naar Williams gaan in plaats van Carlos.
Wel als hij veel sponsor gelden binnen hengelt natuurlijk. En kijk naar Stroll, doet die het zoveel beter dan in de AM bij pappie?Damian schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 21:55:
Dan moeten er eerst wat vaders de toegang worden ontzegd. Papa Perez is al een domme drol, Papa Verstappen is een domme driftkikker met losse handjes en Papa Sainz is nog erger dan Papa Perez.CH4OS schreef op zondag 24 november 2024 @ 00:24:
Sainz terug naar Red Bull zie ik zo gauw niet gebeuren, zeker niet naast Max, die twee waren uiteindelijk bij Torro Rosso ook niet de grootste vrienden.
Geen slecht idee trouwens om vaders een gebiedsverbod te geven. Inclusief Papa Stroll
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
En Papa Sainz is dan tenminste iemand die ook een boel prijzen gewonnen heeft, waar Papa Verstappen dat enkel met 2 podiums heeft (zo uit mijn hoofd) en Papa Perez... niet echt.gambieter schreef op zondag 24 november 2024 @ 00:33:
Dan moeten er eerst wat vaders de toegang worden ontzegd. Papa Perez is al een domme drol, Papa Verstappen is een domme driftkikker met losse handjes en Papa Sainz is nog erger dan Papa Perez.
Geen slecht idee trouwens om vaders een gebiedsverbod te geven. Inclusief Papa Stroll
YepCH4OS schreef op zondag 24 november 2024 @ 00:35:
En Papa Sainz is dan tenminste iemand die ook een boel prijzen gewonnen heeft, waar Papa Verstappen dat enkel met 2 podiums heeft (zo uit mijn hoofd) en Papa Perez... niet echt.
Verklaart wellicht waarom Papa Verstappen tegenwoordig racet in de rally auto...gambieter schreef op zondag 24 november 2024 @ 00:36:
Yep. Dat is ook waarom Papa Verstappen Papa Sainz niet mag.
Ik heb ergens gelezen dat banden die terug kwamen na de kwalificatie er niet best uitzagen, kan alleen niet meer vinden waar dat geschreven stondBrakius schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 16:43:
[...]
Ja Max noemde al dat hij hoopte dat de banden goed zouden blijven. Het zou mij niets verbazen dat "oeps vergissing verkeerde vleugel" en "geen budget voor ander vleugel" wel een gedachten heeft dat banden langer heel houden versus concurrentie. Misschien starten ze morgen wel op rood.
Heb je daar bewijs van? Beetje makkelijk om iemand zo neer te zetten, maar geen bewijs te hebben.gambieter schreef op zondag 24 november 2024 @ 00:36:
[...]
Yep. Dat is ook waarom Papa Verstappen Papa Sainz niet mag.
In 2025 moet Redbull het zonder Adrian Newey doen.sjaool schreef op zondag 24 november 2024 @ 00:14:
[...]
De RB20 is een snellere wagen dan de RB19. Het probleem is alleen dat deze wagen een lastige dame is en dat de andere teams ook snelheid hebben genomen. Max kan zich zo goed aanpassen dat hij de "gebreken" van de RB20 goed kan maskeren.
Adrian gaat naar Aston Martin, dat kan nog weleens wat worden met Fernando Alonso.
Papa stroll verzorgd de doekoes voor Adrian en Fernando. Lance mag nog een jaartje door prutsen.
In 2026 gaat Adrian Newey weer E norm scoren.
https://www.formula1.com/...le.75qJiYOHXgeJqsVQtDr2UB
Active aero, Adrian kan niet wachten.
Leuk kijkje live vanaf de tribune op bocht 1, deze streamers liepen net ook ff over het terrein, zag er nog vrij rustig uit.
Goedemorgen kampioenen. Dat was een kort nachtje.Hopelijk wacht ons een mooi schouwspel. Op naar de koffie en wellicht om 09:00 aan het bier

[ Voor 5% gewijzigd door vdr01 op 24-11-2024 06:29 ]
GT7 ID: ONYX_PdeG69
Goedemorgen! Nou, maar een paar seconde in de gridwalk en al een bijzondere situatie. LOL.
De Sint heeft de kinderschoenen weer gevuld
Vegas is ready en ik ben er klaar voor.
Hopen op spectaculaire race en Max die voor Lando eindigt
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
OVERNIGHT REBUILD FOR WILLIAMS MECHANICS | Williams Racing
Williams Helden weer aan de gang.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Hopen dat de race de moeite waard is (en ik niet hoef te k*tsen)
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |